Mikä on oudoin unesi?

kysymys

Siis mikä on teidän oudoin uni mitä ootte koskaan nähnyt?

Itselläni oli Marko Bjuström laulamassa koulun diskossa Frööbelin palikoita pantterikuvioisessa haalarissa.
Ei kiva uni 16 vuotiaalle.

18

208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumma uni

      Oudoin uneni oli sellainen jossa heräsin aamuna poikana. Oli muuten jännä uni.....

    • uneksia

      Mul on kolme:

      1. Makasin sohvalla ihan oudosti vääntyneenä. Sit mun kaveri teleporttaa olkkariin ja sanoo "muumit on maissia". Sit lähtee kävelemään vierasta valmista seinää päin ja se lagittaa ihanku ois jossain pelis. Sit se kävelee tyhjä voiraasia kädessä keittiöstä ja sanoo "munat on loppu". Äiti tulee ja sanoo "the näsä on vienyt ne". Ja sir joku tuntematon tyyppi juoksee paniikissa ympyrää? -_-'

      2. (tää on pitkä juttu) Koko maailma oli vihreen mustan mönjän peitossa. Mä olin ohuella jaa liukkaalla kävelytiellä(?) jäniksen kanssa. Jänis tippu mönkään ja mä hyppäsin sen perään huutaen "mä pelastan sut pupu". No se pupu muutti pelkoja ja hyppäs ote takaa tielle ja mökin yritin piktkään kiivetä sille liukkaalle tielle. Se peikko on melko ison kolon edessä ja se sanoo "tässä kolossa asuu peikkoja syövä örkki". Ja sillon se peikko putos sinne koloon. Mä hyppäsin varovasti kolon toiselle puolelle. Mä katoin liejuun jonka keskellä oli lumialue. Se oli noin viiden metrin päässä. Mä sir hyppäsin sinne ja jäin roikkumaan puoliks liejuun puoliks lumeen. Sillon Valkonen pieni ambulanssi tuli paikalle sireenit soiden. Sen kyydissä oli Owen wilson ja joku toinen. Wilson sano "tuu kyytiin, me pelastetaan lapsia ja lasten osia". Mä katoin sisälle ja siellä istu rikkinäisiä lapsia. Joiltakin puuttu hiukset silmä ja käsi, mut kyydis oli myös yksittäisiä ruumiin osia. Mä hyppäsin kyytiin. Wilson sano "nyt sitä mennään". Sillon me mentiin hurjaa vauhtia pakoon lieju aaltoa. Me ajettiin kaiken laisten juttujen läpi, mut viimesenä me mentiin hyppyrin kautta tulirenkaan läpi. Sillon mä kaaduin polvilleni semmoseen gtand kanjonin näkösen paikan vuoren huipulle. Mun vieressä oli päättyneet vuoristoradan kiskot. Wilsonin kaveri muuttu naiseks ja me oltiin kuulema leirillä. Ne sano "kaattokaa nyt tonne alas ni näätte pupu kuvion" kaaikki katto alas. Sit ne sano "älkää hypätkö toiselle kalliolle". Yks kun tuttu Jimi otti vauhtia ja hyppäs vastapuoleiselle kalliolle. Wilsonin kaveri sano "älä tuu taksaa se on vaarallista". Jimi hyppäs takaa ja ohjaajat sano "nyt et hyppää enää yhtään kertaa". Jimi sano "ei tää oo yhtään vaarallista" otti vauhtia ja hyppäs. Tällä kertaa se ei pääset toiselle kalliolle ja putos satoja metrejä. Jimi huusi "AAAAAAAAA...... ÄÄÄÄÄÄÄITIIIIIIIII......." Ja sit kuulu puff.

      3. Olin täysin valkosessa ja äärettömässä paikassa. Mä olin siellä tyhjän portsarina ja päästin ihmisiä kulkemaan ohi ihan tyhjässä paikassa, ei ees seiniä. Uni ei ollu kummonen mut mä heräsin oudoissa merkeissä. Mul oli valot päällä, känny kädessä ja repaleinen koiran lelu kainalossa. Mää olin puoliks pysty asennossa ja kun mä havahuin hereille, mun känny käsi meni rennoks ja löin sillä itelleni vahingossa mustan silmän. Et silleen.

      • Ocean

        Joku varmaa ny tunnistaa mut ku kerron tän. Mie olin uimahallin parkkipaikal, siel oli jotain vinosilmiä mul oli hiusten kuivaaja kädes ja mie ostin sil niitä.vinosilmiä. Joku niistä tuli mun eteen itkien "älä ammu, älä ammu" me sit ammuin sen sillä hiusten kuivaajalla. Mie ammuin ne loputkin sillä.... Se jatku viel mut en muista miten


      • Va Va Voom
        Ocean kirjoitti:

        Joku varmaa ny tunnistaa mut ku kerron tän. Mie olin uimahallin parkkipaikal, siel oli jotain vinosilmiä mul oli hiusten kuivaaja kädes ja mie ostin sil niitä.vinosilmiä. Joku niistä tuli mun eteen itkien "älä ammu, älä ammu" me sit ammuin sen sillä hiusten kuivaajalla. Mie ammuin ne loputkin sillä.... Se jatku viel mut en muista miten

        kauhee painajainen oli se ku menin leville 23.2.13. Mutta mun yks lemppariartisti esiinty hullu poro-areenalla 20.2.13. Ja sit mua ketutti niiiiin monta päivää ku en päässy keikalle :(
        - mun oikeesti, tää uni oli totta!


      • ^toi sama tyyppi
        Ocean kirjoitti:

        Joku varmaa ny tunnistaa mut ku kerron tän. Mie olin uimahallin parkkipaikal, siel oli jotain vinosilmiä mul oli hiusten kuivaaja kädes ja mie ostin sil niitä.vinosilmiä. Joku niistä tuli mun eteen itkien "älä ammu, älä ammu" me sit ammuin sen sillä hiusten kuivaajalla. Mie ammuin ne loputkin sillä.... Se jatku viel mut en muista miten

        Sit.kerran näin unta muumeista jokka tanssi pyöreän porraskorokkeen jurella, sen pääl oli mies joka istu vessanpöntön pääl munat paljaina... Se jatkuisi viel...

        Ja sit oli yks toinenkin uni
        Meän kylän sekopää jahtas mua ja sit se sai mut kii ja otti syliin, siinä se piti mua ja hoki: kuka tän teki sulle, samalla se räpi mun arpia joita mul on jalois, mä vaan itkin ja anelin et se päästäis irti. Elämäni pahin uni. Sen jälkeen mä tunsin itteni hirveen pieneks


      • ^sama
        ^toi sama tyyppi kirjoitti:

        Sit.kerran näin unta muumeista jokka tanssi pyöreän porraskorokkeen jurella, sen pääl oli mies joka istu vessanpöntön pääl munat paljaina... Se jatkuisi viel...

        Ja sit oli yks toinenkin uni
        Meän kylän sekopää jahtas mua ja sit se sai mut kii ja otti syliin, siinä se piti mua ja hoki: kuka tän teki sulle, samalla se räpi mun arpia joita mul on jalois, mä vaan itkin ja anelin et se päästäis irti. Elämäni pahin uni. Sen jälkeen mä tunsin itteni hirveen pieneks

        Siis tarkotan Oceanin toi muumi juttu


      • Ocean
        ^sama kirjoitti:

        Siis tarkotan Oceanin toi muumi juttu

        En tii mitä taas sekoilen ninmerkkien kaa...


    • xklo

      oma elämäni >:E

    • kumma uni

      Mul on se kun mun idolini oli esiintymässä meidän pellolla ja istuin naapureitten kanssa pellolla multapaakkien päällä

    • dreamisweird

      näin tossa pari viikkoa sitten tälläisen unen (tää on sit aika pitkä juttu) ;

      Mä olin koulussa ja sitten mun luokkalainen (poika ) sai idean et karataan koulusta.
      Mun unes mä olin ihastunut tuohon poikaan ja tietysti mä suostuin siihen.
      Kun tuli välkkä niin me lähettiin juoksemaan ja sitten mä kuulin kun opet huus meidän perään että "Te ette selvii elävänä!" mut me vaan juostiin, kunnes löydettiin piilopaikka.
      Vähän ajan päästä armeija löys meidän piilopaikan ja ne alko ampumaan sarjatulella.
      Mun oli otettava se poika reppuselkään ku se sano ettei se jaksa juosta,sit me vaan juostiin tulituksen läpi (ihme ettei meihin osunu)
      Kun me oltiin päästy tulituksen läpi niin sitten armeija yhtäkkiä katos ja sit me vaan mentiin takasin kouluun.:D
      Aika ihmeellinen uni ;)

    • Oltiin hotellissa. Mun 8v siskopuoli ja 16v outo poika meni vessaan. Kun ne tuli sieltä, menin suihkuun. (sielä oli siis suihku ja vessa samassa) Sielä oli lattiat täynnä spermaa. Siivosin äkkiä pois ja menin pyyhe päällä hakemaan shampoota. Kun tulin takaisin, mun siskopuoli ja pikkuveli oli rakentanut tyynymajan. Sanoin niille että "mu *heräsin* lla oli vielä kesken." En tiedä olinko puhunut unissaan koko unen vai vain heräämisen jälkeen.

    • Nyymi98

      Näin joskus unta jossa meidän äikän maikka oli meillä köksässä sijaisena ja käski mun mennä tuekseen valkosta jauhelihakastiketta mopokoululle...

      • Nyymi98

        *tekeen


    • about 14 years ago

      1. Olin koulussa Englannin tunnilla ja pyysin lupaa päästä vessaan. Noh, sain luvan ja lähdin kävelemään alakertaan ( omituista oli se, että kerroksesta ( jossa enkun luokka on ), lähti yhdet portaat ylös ja yhdet alas, vaikka oikeasti koulumme 1. rakennuksessa ja kaikissa muissakin on vain kaksi kerrosta ). Kun saavuin vessan oven luo, siinä seisoi pari vanhaa kaveriani juttelemassa vaikka oli tunti menossa. Huomasin yhtäkkiä olevani 3. rakennuksessa ja menin sinne vessaan. kun avasin vessan oven, en löytänyt pönttöä mistään ja sitten luulin löytäneeni pöntön johon istuin. Sitten kulman takaa tuli joku läski nainen joka puhui puhelimessa ja mä vaan sille että moi ja se mulle että terve. Kun se lopetti puhelunsa, huomasin sen olevani lääkäri ja huoneen jossa olin muka pöntöllä oli kahden potilaan huone ja olin istunut johonkin pöntöltä näyttävään tuoliin. Nousin nopeasti pois tuolista ja poistuin huoneesta, olin nimittäin vääntänyt komeat vellit tuolille :DD

      2. Olin nukkumassa. Herätyskelloni soi monta kertaa, mutta aina laitoin sen torkulle. Kun sitten viimein nousin ylös ja katsoin kelloa, oli kello jo 8:45 eli olin jo myöhässä linkusta. Herätin sitten salaman nopeasti veljeni ja juoksimme hirmu vauhtia pihalle odottamaan linkkua mutta ei sitä tietenkään enää tullut. katsoin uudestaan kelloa ja se oli jo 8.50. Juuri kun olin lähettämässä viestiä kaverilleni, akku loppui.
      Yhtäkkiä pihalle saapui äitini joka oli jotenkin saanut selville myöhästymisemme., vaikka sen piti olla töissä.Se otti minut kyytiin, en tiedä mihin veljeni häippäsi :DD Autossa huomasin ettei akku ollutkaan loppunut ja lähetin opettajalle viestiä etten voi tulla kouluun koska huono olo. Hetken päästä opettaja vastasi : - Okei. Läksyt: sinun pitää pelästyä isoa vihaista koiraa. Äitini aloi jonkun talon pihaan ( joka on ihan mummini naapurissa )ja sanoi että jospa voisin täällä pelästyä koiraa ja yhtäkkiä enoni ilmestyi talon parkkipaikalle ja sanoi: onko tuo tyttö ( en viiti sanoo nimee ) niin sikeäuninen ettei herää kelloonsa, johon vastasin: heräsin mä mun kelloon mutta ku mä laitoin aina 5 minsaa torkkuaikaa lisää. Sitte uni loppu siihen ku me oltiin sen talon parkkipaikalla ja alkoi sataa kaatamalla .


      3. Viikko meidän koiran kuolemasta näin painajaista jossa tapoin sen koiran vasaralla 8 vuotiaan veljeni läsnäollessa.

    • Oudoin uneni on, että Pohjois-Korean johtaja muutti meidän naapuriin. Olin hänen vaimonsa ja tyttärensä kanssa heidän pihallaan ja ihailin heidän säntillisesti leikattua nurmeaan ja kauniita kukkiaan. Oli kaunis kesäpäivä. Hänen vaimonsa hymyili ja kehui vastavuoroisesti meidän nurmikkoa. Kiitin häntä vaivautuneena ja käännyin katsomaan taakseni, jossa oli kamala, sulaneen muovin näköinen kuollut maisema. Maa oli tuhkanvalkea, taivas oli sairaan oranssi ja puut olivat mustuneet ja lehdet olivat tippuneet.

      Tahtoisin joskus maalata siitä kuvan :)

    • Heimopäällikkötär

      Painajainen, jossa olin labyrintissa, joka olikin tehty kokonaan vihreästä limasta. Siellä oli ainakin noidan työpaja, muistan sen kattilan ja ne taikajuomapullot semmosella puisella vanhalla pöydällä.

      Ei oikeestaan ollut painajaisten pelottavimmasta päästä kun nyt tarkemmin ajattelen :D

    • nörttimiljoona

      1. Kolme vuotiaana pelasin joskus Mario Party 8 peliä, ja pelkäsin siinä Bowseria. Joten näin sitten joskus unta että olen äitini kanssa puiston penkillä ja Bowser vaan ilmestyi eteeni ja imaisi minut. Näin myös unessa noin 1. sekunnin hänen elimistöä :S. Taustalla soi Bowser-ruutu musiikki.

      2. Kysyin joskus 5-vuotiaana äidiltä usein että "äiti, onko tämä totta" ja kerran tietämättä että olin unessa. Kysyin saman kysymyksen häneltä. Hän vastasi "ei" ja hämmennyin. Uni päättyi siihen.

      3. Näin unta että olin lukittuna hissiin ja että hissi menee ylös ja alas jatkuvalla syötöllä. Talossamme oli vain kahdeksan kerrosta mutta hissi pääsi silti 14. kerrokseen asti. Lopuksi hissi tippui alas.

    • nörttimiljoona

      Niin ja muistan vielä nähneeni unen kun ajoin autoa vaikka olin liian pieni. Minä ajoin vähän huonosti enkä ylettynyt kunnolla "polkimille"? Vieläpä ruuhka-aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe