Voglia... periaate vai sattumaa?

Do not judge

Olen "erehtynyt" Voglian liikkeisiin viimeisten vuosien aikana satunnaisesti. Välillä rennommin pukeutuneena, välillä suoraan töistä tulleena.

Myyjä ei noteeraa millään tavoin! Ei edes kysy voinko olla avuksi. On vain tiskin takana ja tuijottaa kohti pöytää lukien ilmeisesti tärkeämpiä papereita kuin mitä on live-asiakas :)

Kuljin taas toissapvnä puoliväliin liikettä Sellossa, missä nämä aiemmatkin käynnit ovat tapahtuneet. Kiitos vaan. Parempaan pystyisitte jos myyjänne olisivat asiakaspalvelijoita, kuten pitäisi olla.

Satsaako Voglia mihinkään? Menin sitten muualle ja kulutin reilut 400 euroa niiden tuotteisiin, joilta löytyi halua palvella minua, joka en tiedä mikä olisi minulle hyvä.....

5

1962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoasiakas

      itse ahdistun heti jos joku tulee kyselemään voiko auttaa..haluan heti ulos liikkeestä,olen tottunut vapaasti katselemaan mitä on tarjolla, jos tarvin apua,silloin pyydän sitä.

    • syyslilja

      Vuosia sitten Sokoksella. Olin ulkoiluvaatteissa ja menin kemppariin.
      Myyjä mittaili päästä varpaisiin. sen koommin en ole siellä käynyt.

    • bileetki ois

      Semmosta se on, kun menee toisen omistamaan liikkeeseen. Omistaja ei saa kysellä mitään, etten minä armon ne ti tai rouva hermostu. Olen juuri ottanut pitkäaikaisen vi....us-rohtoni, eikä se ole vielä alkanut vaikuttaa. Mul on sentää kymmenen ekee mukan ja pitäisi tehdä mahd. monta ostosta ja saada koko päivä kulumaan. Tai paljo sovituksee.
      HEI !! pistäks tää kotsariiviikonlopuks. Mää tuu sit niinku maanantain jos ehri, pitkääks tää voi niinku ol ? Jaa et huomen jo. Emmää ehri koittaa sitä , ko mu tääytyy viel tilat kenkäkki LONTOOST, katotaa soppiiks nekkää. Ni mää toisi niinku sit ko mää oo kato koittanu niit kenkiiki

    • Shoppari

      No ei tuosta edellisen jutusta saanut kyllä kauheasti tolkkua....
      anyway, mun mielestäni myyjän täytyy vähintään noteerata että joku on tullut, ts. sanoa edes "Hei", mutta tämäkin on joillekin liian vaikeaa ja suoraan sanoen, nuo tyypit ovat täysin väärässä hommassa. Ehkei muuta ole tarjolla, mutta voiko olla noin vaikeaa edes yrittää?

      Yrittäjänä itse tiedän miten tärkeä on juuri tuo tervehdys ja se, että asiakas tuntee tulevansa noteeratuksi. Itse en ostaisi mitään paikasta, jossa asiakas tuntee olevansa vain häiriö.

      Vaatikaa ihmiset palvelua! Vaatikaa nyt ainakin edes se tervehdys. Viereisessä liikkeessä myyjä huomaa kun tulet ja tervehtii. Kysyy voiko olla avuksi ja jos ei voi (koska olet vain katselemassa), toteaa että kysy ihmeessä jos on jotain mitä haluat kokeilla tms. Näistä tunnistaa hyvän myyjän.

    • Adeli

      Eivät vaivaudu palvelemaan, jos ei ole tyylikkäästi pukeutunut. Voglian vaatteetkin ovat aika tätimäisiä, kuka niitä haluaisi käyttääkään?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe