Millainen kone...

Erkki Metsola

Olen ajatellut käynnistää kaivinkonepisneksen uudelleen lasketteluyritys Urjan Rinteet Oy:n mentyä keväällä vasaran alle. Olen ollut sen verran pitkään poissa maansiirtokuvioista, että olen pahasti pihalla nykykalustosta. Olen katselemassa siis käytettyä kaivuria ihan tuommoiseen salaojitus- ja suo-ojitushommaan. Paljonko suunnilleen maksaa ja kestääkö nykyään hydrauliikka paremmin kuin 10 vuotta sitten?

24

7608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos

      ei ole koskaan mikään kestänyt, eikä tule kestämään.
      Sama pätee sinun raha-asioihin.
      Parasta kaikille, kun pysyttelet vain kortistossa, etkä aiheuta vahinkoa kenellekkään.

    • Vanhasen Einon haamu

      sinun kannattanut minut pitää hommissa sillon vaikka vähän kuppia otinkin.
      Konkurssit yms. on kostoa sulle siitä kun menit minulle potkut antamaan, sitten perkele vielä veit mun vaimonikin.
      Mitenkä se sun hullu velipoikas pärjäilee nykyään? Taitaa olla sukuvika teillä nuo konkurssit...

      • Risto Metsola

        Kiitos uteliaisuudestasi nykyistä elämäntilannettani koskien. Asun Leppävaaran navetassa toistaiseksi. Suunnitelmissa on perustaa Tampereelle Mainosmotto OY. Oppirahat on maksettu. Työtä löytyy myös Eino Vanhasen haamulla.
        Ps. En ole Hullu.


    • Kari Kaukovaara

      erkki. Ruvetaanko taas yhtiökumppaneiksi? Hanki sinä koneet, minä laadin sopimukset ja hankin rahat. Ei tuo lomamökki bisnes tunnu kannattavan, kun rinteet ovat suljettu. Toivottavasti Ronkainen ei ole soilla taas valittamassa, Heh!

      • Risto Metsola.

        aio enää alkaa sinun rengiksesi.
        Hulluksihan siellä siellä sun navettatoimistossa tulee.


    • kylänmies

      Onko sulla vielä se Antti vainajan 502 Valmet?
      Istuta siihen joku vanha AHMA tai vastaava. Jo alakaa kuntta pölisemään ja talavela linko perään. Tietäsin muuten siihen edulliset puolitelat jos sulla vain likvititeetti riittää.

    • Heikki Metsola

      Minä teen rinnekoneesta sulle kaivinkoneen. Ruppeisko se Partanen vielä kuskiksi? Kysy sitä ensimmäisenä

      • EX KUSKI

        EN KYLLÄ ENÄÄ LÄHE KAIVURIHOMMIIN KU KORTISTOSTAKI SAA NYKYÄÄN PAREMMIN.


      • Heikki Metsola
        EX KUSKI kirjoitti:

        EN KYLLÄ ENÄÄ LÄHE KAIVURIHOMMIIN KU KORTISTOSTAKI SAA NYKYÄÄN PAREMMIN.

        Tuu Partanen kuskiksi. Kaukovaaralle pitää kaivaa suo-ojia. On uus kone ja enkkonit ja kaikki.


      • ErkkiMetsola

        Se on Partanen sillälailla että vaikka kortistosta saatkin enemmän rahaa niin minä tarjoan rehellistä TYÖTÄ. Kyllä se kotiolot voittaa. Palkkaa voin maksaa 6,24 euroa tunnille. Minusta se on ihan kohtuullinen korvaus. Koneen huollot ja polttoaineen joudut kustantamaan itse. Miten on voitko aloittaa jo maanantaina? Ps. Tässä on viel ä semmoinen asia että jos en saa elämään sisältöä niin minä ratkean taas ryyppäämään ja sitä ei isävainaan sydän kestäisi.


    • Kateellinen Kari

      Eihän Stigu taida ottaa enää edes eteen

      • Stig Eklund

        No pääsenpähän ainakin kopeloimaan. Sinä et.


    • JaakkoJärvenheimo

      Kuulostaa hyvältä liikeidealta!!
      Olen palannut jälleen pankinjohtajaksi.
      Tervetuloa molemmat yrittäjät, niin aletaan täyttämään lainapapereita!

      • Nakki-Eero

        Mäkkiiipeli! Jaaaaakkkooo Olikos olikos sulla tarjotaaa vielä euro luottojaaa? Mulle mulle mulle!!


    • ristomattileppävaaranhaa

      Kyllä nyky koneissakin hydrauliikka reistaa joudut vääntämään niitä muttereita edelleen. rototiltti täytyy olla jotta voit joutessas pyöritellä kauhaa. Eikö rinnekoneiden muuttaminen turveaumojen läjäyskoneiks ollukkaan hyvä bisnes?

      • ErkkiMetsola

        Ei ollut ei. Kyllähän ne Heikin ideat oisi pitänyt tietää.. Se Onnenpyörä juontajan pätkätyö salanimellä oli jo liikaa, koko suku sai hävetä. Perkele! Siitä Ristostakaan mihinkään ole!


    • Anonyymi

      En tiedä siitä mutta soitan Keraan samantien. T: kunnanjohtaja

      • Anonyymi

        Minkä vastauksen ne anto kerasta?

        T Erkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä vastauksen ne anto kerasta?

        T Erkki

        Kyllä ne vihreää valoa näytti! T:kunnanjohtaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä vastauksen ne anto kerasta?

        T Erkki

        Tuli puoltava vastaus. Eli hommat vaan käyntiin T: kunnanjohtaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli puoltava vastaus. Eli hommat vaan käyntiin T: kunnanjohtaja

        Selevä homma!


    • Anonyymi

      Komiasti hommat etenee!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe