Vetolaukku isoilla renkailla

Apuva papuva!

Mistä saa vetolaukun isoilla renkailla?

Näissä nykyisissä malleissa on pienet renkaat jotka esim talvella menee tukkoon lumesta ja eivät pyöri. Myöskin talvella on ongelmana se että kun renkaat ovat pienet, joutuu laukun pohja kovalle koetuksella kun lunta on paljon.

Mistä tosiaan saisi kunnon nykyaikaisen vetolaukun jossa on hyvät ison renkaat?

Pienten renkaiden ongelma on myös se että ne ovat äänekkäät, kauhea rutina kun sitä vetää kesällä asfaltilla. Renkaat siis tuossa vanhassa lukussa eivät ole kovaa materiaalia mutta silti laukusta kuuluu järjetön melu kun sitä vetää asfaltilla. Isot pehmeästä materiaalista tehdyt renkaat korjaisivat tämänkin ongelman.

Vanhemmissa malleissa on isot renkaat mutta ovat malliltaan niin susirumia että ei sellaistakaan haluaisi ostaa.

Apua tarvitaan! :) Linkkejä kehiin.

14

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apuva papuva!

      Jaaha nyt kyllä tuli muutama typo. :D
      Korjataanhan heti että ei tule ongelmia.

      *koetukselle
      *isot
      *laukussa

    • max majava

      Osta Majava -merkkinen aisallinen ja kuomullinen perävaunu. Tax free -tavaraa mahtuu ja paljon!

    • outoa on?

      lunta....missä korvessa sinä asut kun pitää matkalaukkua lumessa vetää? en kyllä ymmärrä koko juttua....harvoin myöskään perillä on lunta?

      • Just passing by~

        Miten niin korvessa? Kyllä sitä lunta kuule asfaltillekin sataa ja vaikka lunta aurattaisikiin pois vetolaukun vetäminen siinä on turhauttavaa. Lumi kun on aika pehmeää ja kun vetolaukuissa on pienet renkaat niin laukun pohja raahaa maata = laukku kuluu nopeasti pohjasta. Ihme urpoja. :D


      • max majava
        Just passing by~ kirjoitti:

        Miten niin korvessa? Kyllä sitä lunta kuule asfaltillekin sataa ja vaikka lunta aurattaisikiin pois vetolaukun vetäminen siinä on turhauttavaa. Lumi kun on aika pehmeää ja kun vetolaukuissa on pienet renkaat niin laukun pohja raahaa maata = laukku kuluu nopeasti pohjasta. Ihme urpoja. :D

        Siksipä kannattaa ostaa tuhti jokasään Majava! Vain urpo ei osta...


      • Miranda-98
        max majava kirjoitti:

        Siksipä kannattaa ostaa tuhti jokasään Majava! Vain urpo ei osta...

        Taidat olla itse idiootti ja urpo kun edes tuota aloittajalle ehdotat.
        Ei toisten vakaviin avauksiin tarvitse tulla sikailemaan ja leikkimään hauskaa kun et sellainen edes ole! Fuck you. :D Luuuuuuseri~!


      • vedä sitä laukkua
        Miranda-98 kirjoitti:

        Taidat olla itse idiootti ja urpo kun edes tuota aloittajalle ehdotat.
        Ei toisten vakaviin avauksiin tarvitse tulla sikailemaan ja leikkimään hauskaa kun et sellainen edes ole! Fuck you. :D Luuuuuuseri~!

        Mitäs itse täällä viisastelet ja kiroilet? Oletko itse yhtään sen parempi? No et! Enkä minä, mutten luulekaan olevani. Luulosairaus on sairauksista vaikeimmin parannettavissa olevia. Hakeudu sinne, mistä apua saa ja ota ihan minkälainen vetolaukku hyvänsä mukaasi.


      • R4ND0M
        vedä sitä laukkua kirjoitti:

        Mitäs itse täällä viisastelet ja kiroilet? Oletko itse yhtään sen parempi? No et! Enkä minä, mutten luulekaan olevani. Luulosairaus on sairauksista vaikeimmin parannettavissa olevia. Hakeudu sinne, mistä apua saa ja ota ihan minkälainen vetolaukku hyvänsä mukaasi.

        Kannattaa vähän miettiä mitä lapsille tulee aukomaan... :)
        Voi tulla aikuisille pikkuisia ongelmia - toisinkuin lapsille. Hehehe~
        -98 syntynyt on vielä 15-vuotias.


    • sdwaqet

      Vaikea on ongelma jos ei halua niitä isopyöräisiä ostaa kun ne on niin rumia. Mulla 20 vuotta vanha Delsey, ihan siisti laukku, pyörät lienee keskikokoiset.

    • hans b
      • EuroMasteri

        Nasta- tai kitkarenkaat matkalaukkuun edullisesti EuroMasterilta...


    • G.G.G

      Viime talvet on olleet sen verran vähälumisia, ettei varmaan ole paljon väliä renkaan koolla ja nastoituksilla enää tänä päivänä. Ahkio voisi olla pirun näppärä, jos lunta tulee oikein paljon, eli esim. Alaskassa tai Himalajalla. Vesitiiviys on kyllä tärkeempi ominaisuus, kun joskus makuuttavat kentillä laukkuja pitkiäkin aikoja sateessa.

    • RMW

      osta Rimowa. Käy katsomassa sivuilla niin näet millaiset pyörät. Meillä toimineet kaikki hienosti. Kalliita hankkia ja lommoja tulee, mutta myös huolto pelaa eikä aina tarvitse edes maksaa jos haluaa varaosia.

    • Anonyymi

      Kottikärry on kätevä valinta, kun siinä on vaan yksi rengas, niin tulee uudelleen rengastaminen edullisemmaksi. Pitää vaan tarkkailla, että renkaan urasyvyys pysyy laillisissa puitteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe