Höyrysaunassa

Andy

Menin tuttavieni kanssa elämäni ensimmäisen kerran höyrysaunaan. Kävimme pari kertaa "höyryssä" - ensimmäisellä kerralla tuttvani selosti että vaikka miehet ja naiset ovat samassa tilassa niin mitään ei näy, johtuen paksusta höyrystä ja hämäryydestä - niin olikin ensimmäisellä kerralla.

Tullessani uima-altaalta kaverit menivät edeltäni saunaan mutta kääntyivät heti ovelta - ajattelin että varmaan lähtivät vielä uimaan ja menin pahaa aavistamattomana "höyryyn". Sisällä oli melko hämärää ja kesti tovin ennenkujin silmäni tottui, katselin ympärille ja ihmettelin mielessäni "että ompa tällä kertaa saunassa paljon naisia ja minä ainut mies". Vasta siinä vaiheessa tajusin APUA!!! täällä ei ole höyryä. Vastapäätä istui pari lähikaupan myyjätärtä jotka tunsin ja pöljä menin niitäkin tervehtimään, kunnes tajusin mitä tuli tehtyä. Olin siis menny ilkosillani naislauman editse paikoilleni - minun silmäni ei ollut tottunut hämärään, mutta heidän oli.

Pahinta oli että vastapäätä istui 8 naista jotka eivät välittäneet vaikka olivat alasti (tosin minä myös)- kohta tuli kuitenkin pari muuta miestä ja sitten naiset ryntäsivät karkuun...

Jäin jälkeenpäin miettimään miksi naiset pakenivat kun tuli muita miehiä, mutta kun minä siellä istuin kukaan ei hievahtanutkaan - en tosin minäkään sillä silloinhan olis taas tullut "esiteltyä"...(altaalla eräs heistä tuli sanomaan "sinut hyvä mies muistan koko elämäni" ja hymyili leveästi...

Arvatkaapa onko ollut hyvät ilmeet myös lähikaupassa - tosin emme ole koskaan myyjättärien kanssa ottaneet asiaa puheeksi....ilmeet ja suuri hymy kertovat kaiken. Olen kuulemma heidän suosikkiasiakkaansa (eli kyllä minua on siitä kiusittu) - kyllä nolottaa....

13

12184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariella

      Hei!

      Kyllä maailma on pieni - jos tarina on totta...
      Tyttökaverini kertoi juuri vastaavasta tapauksesta joka sattui hänen kaverillee vuosia sitten Kuopiossa.

      Jostain syystä oli höyry kadonnut. Heitä kaverini mukaan oli aika paljon enemmän kuin 8 sillä he olivat työporukalla liikkeessä - pitääpä välittää tämä viesti kaverilleni - jospa hän saisi sen sitten välitettyä edelleen henkilölle joka oli tuossa tilanteessa mukana - voisi sitten kertoa naisnäkökulman tilanteeseen.

      Uskomaton yhteensattuma - jos juttu on tosi...

      • uskomatonta

        aivan erikois uskomatonta, ei voi olla, huhuhu. kerro heti miten kävi, voiko olla ? voiko olla, huhu.


    • eekiboy

      Mitä ihmeellistä on alastomuudessa on. Olen käynyt tuhansia kertoja höyrysaunassa ihan sama katsovatko vai eivätkö katso. Olen saunonut naispuoleisten kavereiteni kanssa. Eikä alastomuudessa ole mitään häpeämistä.

      • Andy

        Tietysti alastomuus on normaalia - mutta osalle porukasta se tuli yllätyksenä. Minulla ei ollut aavistusta silloin että noin voi käydä...en sitä häpiä, sillä ei minun kropassa ole mitään hävettävää - päinvastoin.


    • Pekkis

      Itse olin Nokialla kylpylässä emännän kanssa yhdessä isomman työporukan matkalla. Siellä on iso höyrysauna jossa on penkkejä eri korkeuksilla. Miesten ja naisten välillä on kaide.

      Istuttiin ylhäällä mamman kanssa vierekkäin vain kaide välissä. Siinä sitten jotenkin himo iski päälle kun oltiin siellä saunassa kahdestaan. Emäntä siirtyi kaiteen ali miesten puolelle ja rupesimme ns. "hommiin". Kun olimme saaneet homman suoriettua kunnialla loppuun asti oottelin hetken että erektio lopahtaa ja lähdin sitten suihkuun. Kun tulin alas yläparvelta alhaalla istuikin neljä miestä jotka olivat kuunnelleet koko ajan toimitusta. Naisten puolella oli ollut kaksi naista. Saunaan mennessä höyry oli vaan niin sakeaa, että kun ihmiset oli hiljaa niitä ei yhtään huomannut.

      Kun menimme tuon jälkeen illallisille noin puolet paikalla olleista asiakkaista ja työkavereista osoitteli meitä, naureskeli ja heitti myöhemmin kommentteja.

      oltiin vähän noloja ensin, mutta sitten ajateltiin vaan että hitot, mitä sitä luonnollista asiaa häpeämään. Kunnia meni mutta maine kasvoi! Vieläkin olen töissä kovan panomiehen maineessa ja naiset ui juhlissa liiveihin...

    • panettaa1

      Sehän on juuri täydellistä mennä höyrysaunaan ja tiirailla tissejä perseitä ja pilluja ja varsinki vieläku alkaa oma kyrpä seisomaa ja esittelee sitä sielä naisille...

      • Ulps

        No minkä hemmetin vuoksi kaikki keskustelupalstat on täynnä kirjoituksia: "onko koolla väliä ja mimmoset tissit pitää olla", jos alastomuus on luonnollista...


    • sif0vn

      mites nykyään missä on vipinää? ja onko sovITTU miittejäkin?

    • Janne2017

      Tärskyt höyryissä
      Olen mies hyvässä kunnossa kaikkea kivaa voi ehdotella Naiset !
      33v Mies

      [email protected]

    • 28v190cm

      Naisten katseille ja katselemaan paljaita naisia rauhanlahden kylpylään huomenna, sunnuntait mukavia päiviä. Ei homoille! En koske. Saatan seisottaa, mikäli halukkuutta ilmenee . Saa tulla katselemaan :)

      • saanahhööryt

        Katohhan niät, onko siellä Raahalahessa oekkee höörysaanakkii?


    • Kääkkä48v

      Mulla om saatanallinen aisa, ja otan aina yhen sinisen pillerin ennen yhteissaunaa. Sit naiset ja hintahtavat äijät vahtii mun puolijäykkää melaa, kun en kehtaa hankaa sitä täyskuntoon viel siinä. Tuntuu hyvältä, ja joskus saan saunan jälkeen puhelinnummeron naiselt, tai joskus mieheltkin. Voi sitä painimisen määrää sen jälkeen. Hiihaa.

    • Anonyymi

      Höyrysauna on metrilerssien hommaa. Normaali munaiset saa vaan nauruja naisilta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe