Miten saada varattu tyttö...

fkokfowfk

Juu, se on mulkkua, mutta oman mielenterveyteni kannalta olisi tarve saada tyttö joka on ollut parisuhteessa nyt 2kk. Välit häneen ovat varsin hyvät, vähän erkaantuneet sen jälkeen kun hän alkoi seurustelemaan. Tekemisissä ollaan vaan koulussa.

21

1107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkokfowfk

      niin ja olen 15v

    • 18+1

      No tuota.. ei sun kannata, jos se seurustelee jonku kanssa :d Sori.

    • typeryyttä..

      aika sika jätkä jos meet nyt pilaa jonku parisuhteen. ja jos se tyttö tykkää siitä kenenkaa se on yhessä nii turha on ees yrittää. oottele ku se tyttö vapautuu.

      • ffrfwerfwwf

        Niin, olen varsin hyvin selvillä että olisi todella mulkkua yrittää ottaa toisen muija. Kauan sitä harkitsin, ja olen tullut siihen tulokseen että hän olisi ainoa johon olisi edes pieniä mahdollisuuksia, ja henkinen puoleni ei kestä enää kauaa tätä jatkuvaa yksinäisyyttä. 9lk loppuu jo kohta ja tulee ysitanssit ja kesäloma... Tiedä sitten miten sen kestän yksin olla. Sen takia tulinkin kysymään muilta yhtä kieroutuneilta ihmisiltä neuvoja mitä voin tehdä pelkän odottelun sijaan.


    • lifemocker

      odottamalla että hän on joskus vapailla markkinoilla!

      jotain itsekunnioitusta hei: ei varattuja kannata edes havitella!

    • Aijaijaiiiiih

      Mun mielestä siinä ei oo mitään väärää että pitää jostain varatusta ja haluaa hänet itselleen. Mutta haluaisitko että joku toinen jätkä veisi sun muijan jos seurustelisitte? Tää varattuihin ihastuminen on monimutkainen juttu sillä varattuihin ei pidä koskea mutta sitten taas toisaalta miksei, jos se varattu sun mukaan lähtee nii tuskin estelet sitä kauheesti.

    • Justjuuu

      Mielestäni kannattais ensinnäkin hoitaa toi henkinen puoli kuntoon ennen kuin harkitsetkaan seurustelemista.

      Viistoistvuotias ja olet jo kyllästynyt "yksinäisyyteen"? Kokoa ittes. Itse en näe syytä seurusteluun ennen lukiota tai ehkä jopa ysin lopuilla jos kummatkin osapuolet ovat henkisesti tarpeeksi kypsiä siihen. Rakkauttakaan ei pysty tämänikäinen kunnolla tuntemaan. Suurin osa on juuri tälläisiä ihastuksia jolloin perhosia liitelee vatsassa viikon verran ja sitten ihastus unohtuu. Puhun kokemuksesta.

      Seurustelu ei tuu kysymykseenkään jos yrität ryöstää jonkun toisen "muijan". Odota että tyttö on vapailla markkinoilla ja päässyt yli erostaan. Toisaalta itsetunto on turhan matalalla jos et edes harkitse kysyä ketään jonka kanssa ei sulla ole mielestäsi mahiksia. Tuolla asenteella ei välttämättä olekaan.

      En tietenkään tiedä miten paljon paskanjauhamiseni pätee mutta tällaisen kuvan sinä itsestäsi annoit.

      • fkokfowfk

        Ennen ajattelin samalla tavalla, tai ainakin melkein. Ongelma nyt on siinä, että olen tykännyt tästä tytöstä jo 1v 3kk, ja silloin asiat olivat huomattavasti paremmin minun kannaltani, mutta tuli se sama kompastuskivi mikä ennenkin: Minkäänsorttista aloitetta en ole onnistunut tekemään. Kaveriksi saakka pääsin, yhtään pidemmälle en. Hitaus kostautuu, nopeat syövät hitaat, niin se vaan menee...


      • fkokfowfk

        Ennen ajattelin samalla tavalla, tai ainakin melkein. Ongelma nyt on siinä, että olen tykännyt tästä tytöstä jo 1v 3kk, ja silloin asiat olivat huomattavasti paremmin minun kannaltani, mutta tuli se sama kompastuskivi mikä ennenkin: Minkäänsorttista aloitetta en ole onnistunut tekemään. Kaveriksi saakka pääsin, yhtään pidemmälle en. Hitaus kostautuu, nopeat syövät hitaat, niin se vaan menee...


      • ggrerhrhrh
        fkokfowfk kirjoitti:

        Ennen ajattelin samalla tavalla, tai ainakin melkein. Ongelma nyt on siinä, että olen tykännyt tästä tytöstä jo 1v 3kk, ja silloin asiat olivat huomattavasti paremmin minun kannaltani, mutta tuli se sama kompastuskivi mikä ennenkin: Minkäänsorttista aloitetta en ole onnistunut tekemään. Kaveriksi saakka pääsin, yhtään pidemmälle en. Hitaus kostautuu, nopeat syövät hitaat, niin se vaan menee...

        kivasti bugas tää s24...


    • veitellä se parhaiten on

      VINKKI : ELIMINOI VASTUSTAJAT!!!!!!!

    • hesmos

      Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa, vai miten se meni

    • MikkoKuustonen2

      Panet sitä sen poikakaveria kun eihän se nyt varmaan homoa sitten tapaile ? Tyttö jättää sen pojan ja sinä menet ja lohdutat.. Siitä se lähtee..

    • näin son

      Sen poikakaveri ei ole mikään este. Enintään hiaste. :P:P pikkuseikka jjonka yli voi hypätä.

    • loveloveloove

      mottoni: jos henkilö on varattu, se ei ole este vain hidaste ;)

      eli yritä mutta jos saat suorat stopit naamaan, unohda ja iske uuteen! :)

    • justjuuu

      Tänne hyppäsi yhtäkkiä yllättävän monta idioottia jotka yrittävät rohkaista.

      Älä yritä ryöstää toisen tyttöystävää. Ajattele miltä sinusta tuntuisi jos joku tekisi niin sinulle. Ei varmaan kovin hauskaa olisi.

      • fkokfowfk

        Älä ajattele noin mustavalkoisesti. Onhan ihmisen tappaminenkin rikos, ELLEI ole kysymys sodasta tai itsepuolustuksesta.


    • kkkkko

      Oot niin junnu ja selityksesi sille, miksi haluat tytön oli niin typerä että en kannata sua tekemään mitään.
      Kuitenkin pakko kommentoida, että mielestäni varattua saa yrittää. Ei todella tungettelemalla, mutta pienen flirtin avulla kertoa että hei olen vapaa ja olen kiinnostunut susta, vaikka seurusteletkin mutta voisin olla parempi vaihtoehto sulle. -tyylillä. Tuota ei sanota ääneen, mutta tyttö pitää saada miettimään tuota mahdollisuutta omassa päässään.
      Varatun pienimuotoinen iskeminen ei ole väärin, kunhan pakit saadessaan ymmärtää jättää pariskunnan rauhaan. Kyllä tyttö pysyy nykyisessä suhteessaan jos oikeasti poikaystävästään välittää ja silloin täytyy antaa heidän olla.

    • Vanhojen_kaivelija

      Odota että tyttö vapautuu. ÄLÄ missään nimessä sano varatulle tytölle; Olen ihastunut sinuun tai Rakastan sinua. Se vain vaivauttaisi tytön mielen turhaan. Muista Kärsivällisyys palkitaan!

    • Ajattelinvaaauttaa

      No periaatteessa mun mielestä tytön vienti toiselta on väärin. Mutta, jos onnistut nii ei tätä pariskuntaa oliskaa tarkotettu yhtee.

    • Paskaperseperuna

      Sun pitää ottaa housut alas sen edessä ja runkata hieman sen ihoa vasten kyllä se siitä lämpenee ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe