Varokaa virolaisia miehiä!

Monesti pettynyt.

Virolaisia miehiä on nykyään helppo tavata Suomessa, mutta kannattaa varoa. Ne on hyviä puhumaan, niillä on kauniit käytöstavat ja ihan komeitakin ovat, MUTTA ne ovat myös 90%.n varmuudella naimisissa kotimaassaan! Virossa avioliitot solmitaan ja perheet perustetaan nuorina, joten jäitä hattuun naiset.

Komea Viron mies voi saada pään pyörälle sellaiselta naiselta, joka on tottunut vain mörrimöykkymäiseen suomalaiseen mieheen. En väitä, ettei Suomestakin näitä playereitä löytyisi, mutta Virossa se tuntuu olevan ihan maan tapa, että miehet iskevät naisia aina kun voivat.

En tiedä millainen on virolainen perhekultturi: katsellaanko siellä pettämistä sormien lävitse enemmän kuin Suomessa...?

26

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varokaa oikeasti

      Tämä niin totta minuakin yritti eräs huijata mutta ei onnistunut:)

      • kale12

        Skitsoja nuo naiset. Yksi kehuu virolaismiesten jalat alta vievää ihanuutta maasta taivaisiin, tällä samallasivulla.
        Toinen manaa hornantuuttiin samat miehet.
        Kertoneen enemmänkin suomalaisnaisten todellisuudesta, kuin virolaismiesten.


    • Omakohtainenkokemus

      Muistakaa se avioehtosopimus ja itsellenne sairaskulu vakuutus, ku menette näiden ulkomaan miesten kanssa kimppaan, mitä tummempi karvoitus, sitä tärkeämpiä ovat nämä neuvot.

      • kauniit puheet

        Auts, nyt nauroin ääneen! : )

        Tuo tummempi karvoitus-vertaus :)

        Mitä ap:n aloitukseen tulee, niin totta, ei kannata uskoa mitä puhuvat. Yksi omakohtainen kokemus, oli satunnainen pelimies kuviossa. En tiedä oliko aviossa, väitti ettei ole, mutta en kyllä uskonut sanaakaan.

        Saippuaa saisivat käyttää ahkerammin.


      • 19+8

        Kerrotko, mihin sairauskuluvakuutusta tarvitaan? Eikö sairausvakuutus riitä?


      • Se avioehto!

        Sama pätee suomalaisiin miehiin ja ulkolaisiin naisiin. (-_-)


      • jaahas jaahas
        Se avioehto! kirjoitti:

        Sama pätee suomalaisiin miehiin ja ulkolaisiin naisiin. (-_-)

        Paitsi kun ei. Tyhmyydestä tosin sakotetaan. Jos ei osaa ajatella ilman keskijalkaa, niin ansaitsee kohtalonsa.


      • riippuu siitä
        kauniit puheet kirjoitti:

        Auts, nyt nauroin ääneen! : )

        Tuo tummempi karvoitus-vertaus :)

        Mitä ap:n aloitukseen tulee, niin totta, ei kannata uskoa mitä puhuvat. Yksi omakohtainen kokemus, oli satunnainen pelimies kuviossa. En tiedä oliko aviossa, väitti ettei ole, mutta en kyllä uskonut sanaakaan.

        Saippuaa saisivat käyttää ahkerammin.

        Maksetaanko saippua Suomen valtionkassasta vai EU:n kehitysrahastoista.


    • pogjogl

      Itse ainakin olen löytänyt hyvän virolaisen miehen ja minulle ainakin kelpaa.. :) osaa rakastaa ja on ihana minua kohtaan... Turhaan te yleistätte virolaisia rikollisiksi ja jne.. Suomen miehille paljon opittavaa viron miesten käytöstavoista.. :)

      Viro on köyhä maa ei voi mitään. Ihmiset siellä tekevät töitä 1,5-4,5e/h palkalla töitä. Varmaan sen takia siellä jonkun verran rikollisuutta, mutta sama pätee muihinkin köyhiin maihin vai väitättekö muuta?

      • on toki on

        Alkoholissa ja vaimon hakkaamisessa jää soome poid idän virtuooseja valovuosien päähän.


    • hgfghfghfgh

      Oletko tavannut miehesi Suomessa vai Virossa? Asutteko yhdessä? Oletko varma, ettei hänellä ole perhettä odottamassa lahden takana...? Olen kuullut muutamia ikäviä tarinoita.

    • Ilus Soome naine

      Minä kanssa seurustelin Virolaisen kanssa ja paljastui että perhe Virossa!
      Aika törkeää EIKö???

      • ihan oikein

        Opitpahan kantapään kautta.


    • asasdasdasdasdasdasd

      Et ole ainoa laatuasi, jolla on käynyt noin!

    • sgsgsgh

      Minun viron miehellä ei ainakaan ole perhettä.. :) ihan 3vuotta olemme seurustelleet, olen kyläillyt virossa vanhempien luona ja nähnyt veljet ja siskokset ja voin sanoa, että ihana perhe ja ihanat ihmiset ovat olleet. Ihan riippuu ketä ihmisiä näät täällä...

      Ja kyllä minäkin tiedän mieheni ystäviä jotka kovia pettämään. Mutta huomannut sen, että syy on siinä, kun ei omaa naista rakasta tarpeeksi. Se on harmillista, mutta ei voi mitään...

      • luulet liikoja

        Kuka rikas ja menestynyt tunnettu nainen on virolaiseen koskenut? Osaatko mainita yhden. Marissa Mayer? Meg Whitman? EI taida löytyä. Enpä ihmettele.


    • BB BB BB

      Virolaisia miehiä on turha yleistää,samanlaista oli Kekkosen aikaan,kun kommenusmiehet olivat kaikki suomalaisia.
      Itse asun virossa joten jotakin tiedän,elämänkumppaninkin olen täältä löytänyt. Anteeksi sekavuus kirjoitan tätä puhelimella.

    • Abiokaasa

      Jaa että varokaa...ja pyh sanon minä.
      Onhan pettäjiä ihan joka maassa ei se ole synnyinmaasta kyllä kiinni vaan ihmisestä itsestänsä!

      Minä tapasin Virolaisen mieheni ihan kun asuin Virossa ja muutimme myöhemmin Suomeen, ja kyllä olen mieheni kanssa naimisissa (tosin papereiden täyttö olikin tosi ongelmaista Suomen pyrokratian takia).

      Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin eli viidakko papereiden jälkeen pääsimme vihdoin ja viimein naimisiin.

      Suomalainen pääsee Suomalaisen kanssa kyllä liian helpolla paperisodalla naimisiin!

      Olen ollut aijemmin Suomalaisen kanssa naimisissa ja voin sanoa että tuo Virolainen mieheni on kyllä kultakimpale että en päivääkään vaihtaisi pois.
      Virolainen mies kohtelee naistansa kun prinsessaa.

      • hk69

        "Virolainen mies kohtelee naistansa kun prinsessaa."

        Varmasti totta, on pieni kulttuuriero veljeskansojenkin kesken. Itselläni on virolainen nainen ja hän taas pitää minua niin hyvänään että en voi kuin ihmetellä. Itsehän en aina ymmärrä tarpeeksi usein käydä kukkakaupan kautta, mutta silti mitään kotitöitä en voi tehdä, se ei vain ole sopivaa.
        Toki on myös miesten töitä, jotka ovat automaattisesti minun tehtävä.
        Suomessakin oli muinoin näin, tulee mieleen ensimmäinen anoppini, joka aina laittoi silloisen vaimoni minua passaamaan, kun siellä kävimme.
        Kotona asiat olivatkin suunnilleen toisin päin. En sano että joku on oikein tai joku väärin, mutta minulle tämä sopii ja viihdyn täällä niin, että Suomea en jaksa kaivata.


      • China Dragon
        hk69 kirjoitti:

        "Virolainen mies kohtelee naistansa kun prinsessaa."

        Varmasti totta, on pieni kulttuuriero veljeskansojenkin kesken. Itselläni on virolainen nainen ja hän taas pitää minua niin hyvänään että en voi kuin ihmetellä. Itsehän en aina ymmärrä tarpeeksi usein käydä kukkakaupan kautta, mutta silti mitään kotitöitä en voi tehdä, se ei vain ole sopivaa.
        Toki on myös miesten töitä, jotka ovat automaattisesti minun tehtävä.
        Suomessakin oli muinoin näin, tulee mieleen ensimmäinen anoppini, joka aina laittoi silloisen vaimoni minua passaamaan, kun siellä kävimme.
        Kotona asiat olivatkin suunnilleen toisin päin. En sano että joku on oikein tai joku väärin, mutta minulle tämä sopii ja viihdyn täällä niin, että Suomea en jaksa kaivata.

        Pari epäsopivaa yleistystä yläpuolella.

        Jos mies kertoo miten entisen vaimon äiti laittoi tyttönsä miestä passaamaan kertoo sen että kyllä suomalainen nainen voi passata miestä tai olla passaamatta. Samoin on lahden toisella puolen. Virosta löytyy vaikka minkälaisia miehiä kuin myös naisia. Kysymys lienee siitä millaisessa työssä he käyvät tai ovat käymättä. Puolison tuodessa rahaa kotiin voi olla jopa huolehtimishaluja ja energiaa riittää. Virolaisen naisen ollessa raskaassa työelämässä se vaikuttaa passaamis haluihin.

        Onhan niitä joka lähtöön meitä ihmisiä, jokaiseen junaan ja osa jää vielä asemalle.


    • hlkclo

      Olen tehnyt töitä monien virolaisten naisten ja miesten kanssa. Olen helposti ystävystynyt näiden naisten kanssa ja ovat todella ihania ja ystävällisiä. Mitä näitä miehiä olen tuntenut muutoinkin kuin työelämässä, ovat he hauskoja ja mukavia ja kohteliaita. Valitettavasti suomalaisissa miehissä ei tapaa samanlaista ystävällisyyttä ja herrasmiesmäisyyttä.

      • juuh juuh

        Tallink onkin tunnettu hyvästä asiakaspalvelusta. Hahehe


      • fghjuikolp

        Omasta mielestäni virolaiset ovat töykeitä ja ylpeitä. Olen tehnyt töitä virolaisten kanssa ja tuntuvat pitävän itseään jotenkin parempina ihmisinä. Ulkonäkö joidenkin osalta on hyvä, mutta luonne ei miellytä yhtään. Olen myös ymmärtänyt, että ovat kovia rahanperään. Nuoretkin miehet voivat siksi kiinnostua vanhemmista suomalaisista naisista.


      • ja jos
        fghjuikolp kirjoitti:

        Omasta mielestäni virolaiset ovat töykeitä ja ylpeitä. Olen tehnyt töitä virolaisten kanssa ja tuntuvat pitävän itseään jotenkin parempina ihmisinä. Ulkonäkö joidenkin osalta on hyvä, mutta luonne ei miellytä yhtään. Olen myös ymmärtänyt, että ovat kovia rahanperään. Nuoretkin miehet voivat siksi kiinnostua vanhemmista suomalaisista naisista.

        Kullin kokoa löytyy tai pimpotti on tiukka niin saahan sitä rahan hakemiseen käyttää. Tyhmä on elättäjä eikä elätettävä.


    • eestikeeles

      Mielipiteensä kullakin. Itse varon suomalaisia miehiä ja jos joskus vielä miestä kaipaan, lähden sitä Virosta hakemaan. Sinne menen, sinne jään.

      • voi voi pientä

        Ei taida monen eesti pojan pieni pippeli enää nousta AIDSIN, huumeiden ja viinan takia. Ja se tupakan vetäminen ei myöskään kaunista. Hampaat on ku vessanpytty.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe