Surullinen tunnustus

The gardener

Olen ollut olemassa kolmekymmentäviisi vuotta ja kokenut tänä aikana lukemattoman määrän erilaisia asioita. Osa kokemuksista on ollut pelkkiä tunteita, osa on ollut hienoja oivalluksia itsestäni tai elämästäni ja osa on ollut konkreettisia tapahtumia. Olen matkustellut ympäri maailmaa ja tutustunut niin moneen ihmiseen että en edes muista kaikkia. Olen lukenut monta kirjaa, katsonut suuren määrän elokuvia, nauttinut taiteesta ja kaikki tämä on vaikuttanut minuun suuresti. Olen kokenut suuria menetyksiä ja olen rakastanut enemmän, kuin moni minua paljon vanhempi ihminen. Tähän on turha enää kirjoittaa lisää, jokainen ymmärtää kuinka paljon iloa, surua ja tapahtumia jokaisen elämään mahtuu.

Nyt on vuorossa se tunnustus. Jos pistän silmät kiinni ja yritän saada mieleeni kymmenen ikimuistoisinta kokemusta, niin onnistun siinä melko hyvin. Järjestykseen en niitä pysty täysin laittamaan, mutta kaikkia näitä kokemuksia yhdistää kaksi tekijää - viina ja naiset. Kyllä, elämäni parhaimmat hetket olen kokenut humalassa tuntemattoman naisen kanssa. En muista puolienkaan näiden naisten nimiä, mutta heidän vartaloitaan ja kasvojaan en voi unohtaa. En voi myöskään unohtaa kaikkia niitä imartelevia sanoja, joita olen kuullut heidän lausuvan. Ne sanat eivät ehkä olisi kauniita, jos ne tähän kirjoittaisin, mutta miten ne voisivat olla rumia, jos ne ovat tuoneet minulle niin paljon onnea ja lohtua? Nämä tuntemattomat naiset eivät ole elämäni tärkeimpiä ihmisiä, mutta silti he ovat onnistuneet luomaan minulle ne tärkeimmät muistot. Mitkään muut muistoni eivät ole niin yksityiskohtaisia. Muistan täsmälleen, kuinka sileä iho heillä oli ja miltä heidän kosketuksensa tuntui.

4

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muu turhaa

      Pilluun yhtyminen on elämässä tärkeintä.

      • ksksksksksieekekeeke

        Se kertoo ehkä miehestä jotain.


      • carambola87a
        ksksksksksieekekeeke kirjoitti:

        Se kertoo ehkä miehestä jotain.

        Se kertoo sen että mies ymmärtää mikä elämässä on tärkeintä.


    • ---

      Kuulostaa Sinuhelta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe