Kadonneen puhelimen

paikannus ?

Kuinka paikannetaan kadonnut android puhelin ? Tarviiko puhelimessa olla joku sovellus asennettuna ? Asiallisille neuvojille suuri kiitos.

32

10108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup_

      Kiitos ! Tällaista juuri etsiskelin :)

    • Juu ole hyvä! Itse olen käyttänyt tuota palvelua ja hyväpuoli siinä on se että sillä voi paikantaa, etätyhjentää, kadonneen puhelimen löytäminen äänimerkin avulla.

      • Anonyymi

        Redmi.,xiaomi.13..älypuhelin.
        Kadonnut.29.1.2024…
        Kuulovammainen.


    • jdttjd

      Avast anti theft on mielestäni paljon parempi ja monipuolisempi.

      Nim. Kokemusta on.

    • Minullakin on tuosta kokemuksia mutta Samsungin oma palvelu on minun mielestäni kätevämpi.

    • sese1

      pitääkö samsungin olla krjautua palveluun ennen kuin sitä voi netin kautta paikantaa. Nimittäin puhelin hukassa ja en saa tuota palvelua toimimaaan kun piäis puhelimella reistöröityä.

      • Anonyymi

        No tottakai se Samsungin paikannuspalvelu pitää ottaa puhelimelle käyttöön jo ennenkuin se puhelin on kateissa, ei siis sillon kun se on jo kadonnut.

        T. miksuh


    • Kyllä. Muuten ei voi paikantaa puhelinta.

      • Anonyymi

        Edunvalvoja..Susanna Olkkonen.Tuusula.jos.on.vaara.tietoja.menee.ulkopuoliselle.Triljoona.dollareita.omistaa.


    • sese1

      onkohan sitten mitään muuta keinoa paikantaa puhelinta, kun se on nyt jossain metsässä.

    • Tuota Plan B ohjelmaa olen käyttänyt ja ihan hyvin on toiminut. Sen voi asentaa etänä Google Playn kautta puhelimeen mikäli puhelimessa on toimiva Google tili ja siinä on internet yhteys päällä.

    • kadonnut puhelin

      en voi jostakin syystä asentaa sovellusta ja kännykkä hukassa sekä netti päällä AINA. koitan soittaa puhelimeen ja hälyyttää sillä tavalla, että olisi päällä. olisiko ratkaisuja ongelmaan?

    • fefefewfew

      Jos on akku loppu niin voiko mikään toimia? Pikaista vastausta kaipailisin :)

    • Ei voi ellei joku lataa sitä ja käynnistä puhelimen.

    • ikonen1

      itseltäni hävisi tänään puhelin akku on loppunut voiko mitenkään paikantaa?

    • Ei voi koska virtaa ei ole ja paikannus on kiinni.

      • Väärin.

        Paitsi jos joku sen joskus laittaa päälle.
        Eli voi paikantaa.


    • Hankala laittaa päälle jos akku on loppu. Pitäisi ensin ladata se ja varas on sen verran fiksu että ottaa sim-kortin pois siitä.

      • Väärin.

        Niin, laturillahan ne yleensä ladataan eikä se mitenkään hankalaa ole.
        Ilman simiäkö ei muka voi laitetta paikantaa, applella pystyy.


    • ygkuh

      Hukkasin tänään kännykän ja nyt ei mistään löydy

    • eilöydy

      mä ehota tätä koita fsecure mut jos ei toimi niin paska

      • maksullisethuonot

        F-secure ei mitään löydä:D Nini hirveetä kusetusta että..


    • k96eanko

      Entä onko windows phonelle vastaavanlaista puhelin-etsintää olemassa?

    • Huawei_kateissa

      Mun puhelin on ollut 3 päivää kateissa ja siitä on akku loppu enkä löydä sitä mistään. Muistikuvana on vaa se et oisin heittänyt sen sohvalle. olen mun pikkuveljrn kännykällä nyt. Mun on Huawei auttakaa :(

      • huawei_hukassa

        Mul on Huawei *


    • Kiire

      Entä jos puhelin päällä mutta netti ei, voiko sit m silloin paikantaa ja sijaintikin päällä.

      • Aksus

        Puhelin pitää olla päällä jos on sammunut niin tosta ei ole hyötyä. Lisäksi puhelimessa pitää olla sijainti asetus päällä.


      • Anonyymi
        Aksus kirjoitti:

        Puhelin pitää olla päällä jos on sammunut niin tosta ei ole hyötyä. Lisäksi puhelimessa pitää olla sijainti asetus päällä.

        Puhelimessa netti päällä? Miten netti otetaan pois päältä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe