Detur ja Kleopatra Tower

Alanya 58

Ystäväni olivat kahden viikon Detur-matkalla Alanyassa. Läksivät tänään kotiin. Asuivat Kleopatra Tower -hotellissa. Huoneita ei siivottu heidän lomansa aikana lainkaan (siitä syystä ostivat omat siivousvälineet), pyykeet vaihdettiin kerran heidän vaatiessaan puhtaita pyykeitä. Ystäväni valittivat asiasta niin Deturin oppaalle kuin hotellin reseptioniinkin. Turhaan. Detur oli kyllä ollut varsin aktiivinen myydessään "yhteistyökumppaniensa" tuotteita - mattoja, asuntoja, kultaa, nahkaa, vaatteita jne. Älkää hyvät lomalle tulijat sännätkö ensimmäisenä Deturin suosittelemiin paikkoihin. Kannattaa maltaa pari päivää ja katsella hintoja. Deturin suosittelemat eivät ole ruhtinaallisista alennuksistaan huolimatta niitä edullisimpia... Kyllä otti päähän ankarasti ystävien puolesta.

21

2572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • axu4

      Palasimme 2viikon lomalta alanyasta ja hotelli kleopatra tower. Siivous 5kertaa /vko. Lakanat vaihdettiin 3kertaa/vko. Pyyhkeet joka toinen päivä. Deturin matkalla ja erittäin hyvää palvelua niin hotellilta kuin matkatoimistoltakin!

    • Kleopatra-72

      Höpö,höpö puhetta...itse olen ollut kyseisessä hotellissa pari kertaa. Ei todellakaan tarvinnut itse siivota, siivojat hoitivat homman hyvin ja kyllä lakanat vaihdettiin,ei mitään moitittavaa hotellista.Deturin matkalla usein ollut, hyvä palvelu.

      • sohvij 12.4.2013

        alanja 58 olen samaa mieltä siivouksesta
        hotellin perusasiat eivät ole kunnossa siivous alaarvoista
        oppaille valitus ei paljon auta


    • kirkkikö

      Oltiin kyseisessä hotellissa viimekesänä ja ei parhain kokemus kyseisessä hotellissa. Osa henkilökuntaa oli tosi tympeää ja ekasta päiväsrtä alkoi järkyttävä painostus tulla heidän Turkkilaiseen iltaan, josta meidän perhe ensin kieltäydyttiin kun koettu se jo niin monesti, mutta kavereidemme mieliksi kuitenkin osallistuttiin. Hotelli sinänsä ok, mutta ennen en ole Turkissa törmännyt noin nyrpeään henkilökuntaan paria ihmistä lukuunottamatta. Siivous keskinkertainen ja muuten hotelli oli ihan perus-siisti ja mm. kivat parvekkeet. Vieressä hotellia oli muuten aivan ihana leipomo kahvila, jossa sai ihania tuoreita herkkuja suolaisesta makeaan ja tosi hyvää teetä. Kahvila sijaitsi hotellin sisääntulosta katsoen oikealle pieni matka ja olivat auki jo heti aamusta kukonlaulunaikaan. Psitiivista oli myös se ettei moskeija ulvonut aivan korvanjuuressa heti aamu viideltä vaikka aamuvirkkuja ollaankin. Harmitti vielä kun lähdimme Turkkilaisesta illasta juostiin meidän peräämme ja vedettiin miestäni hihasta ja ruettiin syyttelee, ettei maksettu laskua. Kävivät tosi kuumina ja tilanne oli tosi katastrofaalinen kun eivät uskoneet meidän laskua maksaneen, mutta onneksi löysimme kuitin, joten säilyttäkää joka ikinen kuitti jos ostatte hotellista jotain.

      • näin on

        Niinpä. Näitä kokemuksia riittää. Tyrkytetään hotellin ruokia ja Turkkilaisia iltoja. Naamat muikeana, jos ei joka ilta käytä. Ja tätä tapahtuu todella monessa hotellissa. Valitettavasti. Laskujen kanssa sekoillaan - ja lähes aina asiakkaan häviöksi :( Hinnat nousee ja turistit vähenee. Tekevät itselleen hallaa.


    • olga mastykina

      terve kaikkille olen lehtimies ja mulla on yli 200 juttuja hotelista mutta venajan kielissa pyydan anteksi virheista mutta kerron .olen ostettu matka 1 viikko elokuu Määrittelemätön hotelli alanissa Deturin sivulta- ensimainen asia se etta kaikki juopot lentokonesta olivat meidan bussissa ja matka antaliasta alaniian kesti 6 tuntia se on outo asia minun kun melkein aina otin taksi 11 euro ja matka kesti vahan yli tunnin kun me tulimme alaniia hyva jumalla.....humaaisia hutavat koko matka tekevat pissa bussin lattialle ja juovat paljon olutta koko matka juoksevat bussilla 1 yo olemme hotelissa kleopatra tower ja kun oli jo klo 6 aamu ma en lahti sinne ja jai odotomassa huone Lonicera city se on meidan hoteli. ja meidan porukasta nainen meni sinne nukumaan ja siella hotelin porukka varasteli hanelta 500 euroo ja 3 bikini ylaosa!!! uskomatton asia jos joku paasee kleopatra tower ala saasta rahaa ja vaihta hoteli! tai jai ilman rahaa siella!
      lonicera city on ihana hotelli tosi korkea luokka hyva huone hissi toimii ihan hyvin huonessa uusi kaluste ja remontti uimaranta melkein lahella 5 minutti aamiainen hinta 5-50 euro tottakai baariss hinnat ovat korkea ja pitaa ymmarta etta viela heitatte yli 400 euro jos etta juo alkoa alkon kans varmaa tuhat- hyvaa loma kaikkille! taalla on 42 lampo

    • hullusuomi

      Te olette uskomattomia! "olga" pääsee 120 km matkan kentältä taksilla 11 eurolla HHAHHAHAHHAHAHHAHAHA ja joku muu valittaa että Detur kauppaa nahkaa vaikkei niillä edes ole nahkakauppaa!
      BUHAHHAHHAHHBUHAHHAHHHAH

      • Oivapaikka

        Meidän perhe on ollut hotellissa 2 kertaa ja taas mennään samaan koska meidän mielestä palvelu on ollut hyvää. Huoneet siivottu joka päivä vaikka 2 vkoa ollaan aina oltu ja jopa astiatkin on pesty jos itsellä unohtunut . Eikä ole rahoja viety pöydiltä jos kolikot on pöydälle jääneet.Paikkana hyvä, rauhallinen, loistavan iso parveke. Leipomo kulman takana ja kauppahalli vähän matkan päässä hotellista ylöspäin. Meille tarjottiin turkkilaista iltaa mutta ei sen kummemmin tyrkytetty vaikka emme siihen osallistuneet. Tien toisella puolella pieni kauppa mistä saa vedet halvemmalla kun oman hotellin kaupasta ja apteekki ja rahanvaihtopiste myös toisella puolen katua. Meistä hyvä hotelli, tosin emme hirveetä luxusta haluakkaan koska emme vietä aikaa hotellihuoneessa.


    • Ei uudestaan

      Kyseiseen hotelliin en uudestaan mene ja jos tiedän että kyseisellä omistajalla on toinen hotelli välttelen sitäkin jos vain mahdollista.

      Siivous oli heikkoa, muka siivottiin mutta silti oli lattiat likaisena. Pyyhkeet vaihdettiin muutaman kerran lukuun ottammatta jalkapyyhettä, joka oli lopuksi keltainen liasta.
      Huoneen astiat likaisia ja täytyi ostaa sen vuoksi itse kertakäyttöastioita. Eikä sekään vielä kaikkein pahin asia.

      Vaan huoneen tallelokerosta varastettiin rahaa useita satoja euroja. Tallelokero aina kiinni ja avain piilotettu, joten ovat penkoneet kaikki paikat läpi tai omistavat toisen avaimen vaikka muuta väittävät. Hotellin johdosta ja poliisista ei apua.
      Poliisit kyllä kuuntelivat asemalla mitä heille kerrottiin, mutta huomasi, etteivät he usko sanaakaan. Olisi pitänyt olla kirjanpidot, kuitit, kuvat ja vaikka mitä ennen kuin olisivat edes hieman uskoneet, ehkä. Toiseksi vaihtoehdoksi antoivat, että poliisit tulevat tutkimaan kamerat ja tallelokerosta sormenjäljet, mutta jos mitään ei löydy olisin saanut itse karkotuksen ja 5 vuoden maahantulo kiellon. Kameraa ei huoneessa ole, joten hyvin varmasti olisivat todenneet, ettei se todista mitään. Jätänkö asian sormenjälkien varaan, jotka on helppo pyyhkiä pois? Kaiken lisäksi hotellin johto ja poliisit tunsivat toisensa ja olivat ystäviä, joten poliisiinkaan ei ollut luottamista. Hotellin johtokaan ei ollut yhtään asiakkaan tukena ja avuliaita. Eivät suoraan sanoneet, että valehtelen, mutta sanoivat, etteivät myöskään usko minua eli sama kuin valehtelisin. Väittivät jopa, etteivät voi tehdä asialle mitään ja minun ei kuuluisi syyttää heitä asiasta. Eli turistilla ei ole juurikaan mahdollisuuksia tällaisissa tilanteissa saada oikeutta kyseisessä maassa.

      Onneksi pääsi pois kyseistä hotellista. Mukava olla suomessa nyt.

      • Taija35

        Hotelleissa on aina vara-avain tallelokeroon. Väittävät ettei. Mutta näin on..


      • bnnbn

        Tätä samaa on joka paikassa kun käyttää palveluksia Alanyassa ja tulee jotakin vaikeuksia tai epäselvyyksiä. Se on sellainen mentaliteetti siellä.


    • thanks Detur.

      Aloittaja on Deturia vastaan kirjoitteleva kilpailijan provokaattori. Olen ollut monta kertaa Alanyassa Deturin matkalla ja KAIKKI on toiminut erinomaisesti. Hotelli Kleopatra Dream Beach.

    • RiRaSu

      Hei, eilen tultiin kyseisestä hotellista, Alaniasta. Kelit kohdallaan. Hotelli ihan siisti ja hyvällä paikalla. Lakanat vaihdettiin kerran ja päivittäin vietiin roskat ja ns pintasiivous. Rahat tallelokerossa, kamerat, puhelimet, kolikoita ym joskus pöydillä ja koskaan ei mitään hävinnyt. Henkilökunta ystävällistä, iloista, avuliasta eikä mitään tyrkytetty. Todella voisin mennä toisenkin kerran!!

      • Ehkäkohta

        Oliko koneessa miten täyttä? Harkitsen itsekin lähtöä ja voisi varata aivan vähän ennen lähtöä. Viimeksi kävin tämän hotellin tutkimassa päällisin puolin. On melko hyvällä paikalla.


      • TuJoPi

        Olimme Kleopatra Dream Beachissa huhtikuussa ja kiitos heille. Kotoinen hyvän palvelun hotelli jossa ei varastella eikä häiriköidä. Lokakuussa uudelleen sama hotelli.


      • jdsffpor

        Mikään ei estä kommentoimasta muitakin hotelleja ja mielipiteitä. Mikä palstapoliisi sinä luulet olevasi?


    • Kysyntätarjonta

      Se, miten täyttä oli viime viikolla ei korreloi siihen miten täyttä on vaikka vapun aikaan tai viikko sen jälkeen. On kysytympiä ja sitten on hiljaisempia aikoja.
      Vappuviikko ja helatorstain aika on selkeästi myynyt hyvin. Toukokuussa tulee olemaan hiljaisiakin viikkoja vielä ennen kuin koulujen kesälomat alkaa.

    • Pölypaloot

      26.3-9.4 kleopatra towerissa.siivous ei pelannut.olis pitänyt itse ostaa luuta ja rikkalapio.moppi ja ämpäri. 1 x vaihdettiin pyyheliinat.lakanoita ei kertaakaan.pikjasen kävivät leivän muruja lakasemassa.kylppärin siivosivat.samat pölypallot nyrkissa oli tullessa ja lähtiessä.föönarilla sitten suurimmat ouhaltelin nurkkiin.e ka ja vika kerta. Eikä enään koskaan turkkiin.piste.

      • Ensuosittele

        Älä ny koko turkkia tuamitte yhren huonon hotellin takia


    • Ensuosittele

      Muutama vuosi sitten oltiin kleopatra tower hotellissa. siivous oli ok jopa niin hyvä että muutama kymppi euroja katosi pöydältä.myönnän että ei olisi saanu jättää mutta monesti alanyan eri hotelleissa käyneenä luottamus oli kova huoneet oli hiljan remontoitu ja iso kiva terassi. altaan vesi oli ihan sameaa ja likaista ei houkutellu uimaan. ravintolassa ei ollu antaa rahasta takasi ja luvattiin tuoda pian. niitä ei koskaan kuulunu kyse kuitenkin useista euroista. yhteenveto hyvä sijainti kivat huoneet paska henkilökunta

    • KarseeLäävä

      Tässä läävässä punkkaa densot, jotka dokaa koko loman 24/7.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      391
      3981
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      217
      1972
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1480
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1330
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      970
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      122
      920
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      878
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe