Suomi-mies & ulkomaalainen nainen

Kaukaasialainen

Olen havainnut että Aasialaiset naiset ovat Skandinaavisten miesten ja vaaleiden miesten perään. Huomattu on myös että esim. Arabi miehet ovat hulluina Skandinaavisiin naisiin ja varsinkin niihin vaaleimpiin sisariin. Mutta mites noin yleisesti Arabi naiset suhtautuvat Skandinaavisiin miehiin ja niistä vielä erikseen vaaleisiin miehiin ??? (tumman-vaaleat hiukset/täys blondi hiukset -- tyyppinen mies) ??? Mitä Arabi naiset tykkää ???

49

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • healthy are darker

      albiinoja ovat skandinaavimiehet ja naiset.....

    • Kaukaasialainen

      Olisi kiva ja erittäin mielenkiintoista saada mahdollisimman monen Arabi-naisen oma rehellinen mielipide äsköiseen kysymykseeni! Toki muutkin voivat kommentoida.

    • sistersistersister

      Nuoret naiset ehkä tykkää.
      Aikuiset avioliittoiässä olevat katsovat hyvän muslimimiehen.

    • Kaukaasialainen

      No niinhän se moni Suomalainenkin nainen valitsee hyvän Ev.lut. Suomalaisen miehen. Saattaa kuitenkin tulla käytyä jopa vieraissa, tai ajatus ja silmä vain harhailee Suomi naisella välillä Arabi-miehessä. Vaikka Arabi-nainen olisi aviossa oman maan miehen kanssa, niin saattaahan se ajatus ja silmä hänelläkin harhailla Suomi miehissä. Ei toi tiukka Islamin uskoisuus ole kaikilla niin tiukkaa vaikka siltä näyttää, liha on heikko.

      Vaikka Arabi-nainen olisikin uskollinen miehelleen, minua kiinnostaa mitä ne salaiset päiväunet ehkä ovat hänellä suhteessa Skandi-miehiin. Olen meinaan itse vaaleahko Skandinaavi mies ja yrittänyt luoda silmäpeliä Arabi-naisiin. Toki moni on pidättyväinen tiukan uskonnollisuuden takia, mutta kyllä olen useilta sinnikkään yrittämisen jälkeen saanut vastakaikuakin flirtin muodossa ja naimisissa olevia oli nämä Arabi-naiset. Ja on minulla rohkeampiakin kokemuksia....

      Nämä kaikki tällaiset kokemukseni ovat saaneet mielenkiintoni heräämään tähän aiheeseen. Odotan lisää rehellisiä vastauksia.

    • Kaukaasialainen

      Toi äsköinen {laki tulossa} -viesti ei nyt liity tän vestiketjun aiheeseen mitenkään. Palattaisko takaisin Arabi-naisten mielipiteisiin Skandi-miehistä ja vetoaako Skandi ukot Arabi-naisiin. Paino tässä vois olla enemmänkin nuoret ja naimattomat ja uskonnottomat, tai löyhästi Islamissa mukana olevat Arabi-naiset. Toki Tiukemmin Islamissa olevatkin ja vaikka naimisissa olevat otetaan huomioon. Uskaltaako esim. joku naimisissa oleva Arabi-nainen kertoa täällä Suomalaisesta salaisesta rakastaja- miehestään? Mut pidetään paino siinä ensin mainitussa nuoret, naimattomat jne...

    • Kaukaasialainen

      Yleensähän se menee Suomi-nainen ja Arabi-mies mutta laitetaan nyt koko juttu toisinpäin! Toivottavasti aihe ei ole liian tabu? Rohkeasti anonyyminä vaan kirjoittamaan kaikki asiasta tietoiset ja varsinkin Arabi-naiset itse !!!

      Tiedän olen ollut tuhma, mutta on mulla muutamia sänkykokemuksia varatuista Arabi-naisista ja useampia kokemuksia sinkku Arabi-naisista. Tuskin mä nyt ainut tän sarjan Suomi-mies olen? Rohkeasti kirjoittamaan vaan!

    • Arabinaisen suusta

      Muutaman arabinaisen tunnen, ja heillä on jostain syystä erittäin kielteinen kuva eurooppalaisista miehistä. Eräs kertoi, ettei koskaan sotkeentuisi eurooppalaiseen mieheen, koska he ovat liian vapaamielisiä seksin suhteen. Tämän arabinaisen mielestä eurooppalainen mies pettää ja on epäluotettava. Hän ei voisi sitoutua, koska mies todennäköisesti eroaisi helpommin ja juoksisi vieraissa.

      Onhan se totta, että arabimiehet ja muutkin ovat kasvaneet kulttuurissa johon avioliitto kuuluu normaalisti. Miten helposti eurooppalainen mies avioituu, onhan se aiheellinen huoli. Samoin osaisiko eurooppalainen mies arvostaa että arabinainen säästää itseään aviomiehelle, ja tarkoittaako loppuelämä eurooppalaiselle miehelle todella loppuelämää vai sitä aikaa, kun kiinnostus säilyy.

      Erotilastoja katsoessa, ja sitä miten miehet herkästi eksyvät vieraisiin myös omissa kaveripiireissä, mietityttävät itseänikin. Seksiin suhtautuminen on meillä muutenkin vapaata, saamme vapaasti valita kumppanin ja avioitua sitten kun siltä tuntuu, siksi tuntuukin äärimmäisen uskomattomalta, että näistä vapaista valinnoista huolimatta pitää siltikin juosta vieraissa, vaikka on saanut vapaasti valita kumppaninsa mieleisekseen ja ylipäätään avioituuko vai ei. Siltikään ei selkäranka kestä elää lupauksensa mukaan.

      Ymmärrän arabinaisen huolen.

      • Arabimiesten suusta

        Missä mättää, kun ne arabimiehistä ja muistakin ulkomaan pojista kirjoittelut koskevat täällä aika usein juuri pettämistä. Ehkäpä arabimiehelle ainut ja oikea on vain arabinainen, mutta ei Suomalainen lyyli?


      • Taasnäitä

        Yhtä arabilikkaa mää oon aikoinaan pannu perseeseen. Se itse ehdotti sitä.


    • Ystävän puolesta

      Iranilainen ystävättäreni seurusteli aikoinaan upean, vaalean sinisilmäisen eurooppalaismiehen kanssa, sen jälkeen ruskeatukkaisen sinisilmäisen jenkin kanssa. Nämä olivat tosi komeita ja sporttisia tyyppejä muutenkin.

      Ystäväni kuitenkin pitää ehdottomasti enemmän tummista ja ruskeasilmäisistä miehistä ja hän valitsi siten laajasta ihailijakaartistaan miehekseen tumman ja ruskeasilmäisen latinon. Ystävätär sanoi, että se oli ihastusta ensi silmäyksellä, nimenomaan ulkonäkö vei heti ensivaikutelmana jalat alta.

      Tähän täytyy vielä lisätä, että ystävättärelläni oli tärkeänä kriteerinä myös miehen varakkuus. Hänelle ei olisi kelvannut tavallinen keskituloinen mies, oli sitten muuten kuinka ihana tyyppi hyvänsä. Hyvään ulkonäköön lasketaan siis myös laadukas pukeutuminen ja tyylikäs stailaus.

    • Saksassa
      • arabi arabi

        Turkkilaisia naisia ei voi ihan lukea arabinaisiksi.

        Turkki on jotenkin siellä välimaastossa.

        Oikeita arabinaisia ovat mielestäni irakilaiset, iranilaiset, saudit jne.

        Turkissa joillakin osin elämä on ihan eurooppaan rinnastettavaa. Turismi on tuonut niin suuria vaikutteita ja muokannut ihmisten ajatusmaailmaa.

        Saksassa turkkilaisia asuu n. kolme miljoonaa ja aika moni heistä on saksassa syntyneitä vaikka turkkilaisia ovatkin.


      • Pilkkua viilaten
        arabi arabi kirjoitti:

        Turkkilaisia naisia ei voi ihan lukea arabinaisiksi.

        Turkki on jotenkin siellä välimaastossa.

        Oikeita arabinaisia ovat mielestäni irakilaiset, iranilaiset, saudit jne.

        Turkissa joillakin osin elämä on ihan eurooppaan rinnastettavaa. Turismi on tuonut niin suuria vaikutteita ja muokannut ihmisten ajatusmaailmaa.

        Saksassa turkkilaisia asuu n. kolme miljoonaa ja aika moni heistä on saksassa syntyneitä vaikka turkkilaisia ovatkin.

        Tämä on paljon monimutkaisempaa. Itse asiassa kaikissa noissa maissa asuu sekakansoja, joilla on jonkin valtion kansalaisuus. Ja kai tuo aloituskin oli yhtä ympäripyöreä, kun siinä puhutaan yleistäen skandinaaveista, aasialaisista jne. Kysymyshän oli siitä, pitääkö tumma nainen erityisesti vaaleista miehistä.

        Turkkilainen on siis etninen ryhmä, mutta myös kansalaisuus. Turkissa on siis myös turkkilaisia arabeja.

        Arabi sen sijaan voi olla etninen ryhmä, mutta myös arabian kielisiin kansoihin kuuluva muu ryhmä eikä välttämättä etnisesti arabi.

        Suurin osa iranilaisista taas kuuluu persialaisten etniseen ryhmään, mutta myös mm. arabi ja turkkilainen voi tietysti olla kansalaisuudeltaan iranilainen.

        Jos nyt ihan pilkkua viilataan, niin oikeastaan vain saudit ovat ns. alkuperäisiä arabeja. Napsikoon ap sitten ketjusta sen tiedon mitä tarvitsee. Jos turkkilainen nainen ei ole "tarpeeksi arabi", niin mikäs siinä.


    • Ajat muuttuvat

      Oisko tässä Arabi-nainen ja Skandinaavi-mies jutussa pikkuhiljaa tapahtumassa muutos? Maahanmuuttaja taustainen porukka ja siitä uudet sukupolvet länsimaalaistuvat ja Islamkin osalla maallistuu, unohtuu pikkuhiljaa. Tähän asti Arabi-miehet pitäneet vain hiukan ja paljon hauskaa Skandinaavi-naisten kanssa. Arabi-naiset ovat olleet kiltisti kotona hellan ja telkun välissä...

      Nyt on pikkuhiljaa koittamassa uudet tuulet. Sellainen Arabi-kevät Arabi-naisille ainakin osalle. Voi olla kova pala Arabi-miehille ja käydä ylpeyden päältä, kun eksotiikka vieraan kulttuurin ja kansan miehissä ja täntällainen vetovoima puree osaan oman kansan naisista.

    • Sanna-20

      On tiedossa Arabi naisten seikkailuja Suomi poikien sylissä. Aihe taitaa vaan olla liian tabu, että kukaan uskaltaisi kertoa mitään. Sääli.. Olis ollut kiva kuulla. No kulissien takana nää asiat elää kuitenkin jo omaa elämäänsä.

    • hehehee

      Mä itse olen joskus muinoin seurustellut Iranilaisen kanssa, ja tiedän muitakin muitakin Suomalainen mies - Iranilainen nainen pariskuntia.

      Onhan se harvinaisempaa kuin toisin päin, mutta kyllä näinkin päin löytyy.

      • Saksassa

        Ainakin ulkomailla tuo on melko tavallista. Suomessa aiheesta puhutaan aina jotenkin sensaatiomaisesti, aivan kuin tirkistellen. Tiedän että esimerkiksi saksalaisella miehelläni oli opiskelija-aikoinaan myös iranilainen tyttöystävä. Tunnen myös muita vastaavia sekapareja.


    • Janutsi

      Suomessa kun menee ravintolaan, niin maahanmuuttajamiehet pitää hauskaa Suomi tyttöjen kanssa. Ollaan niin naistenmiehiä ja kovin polleaa poikaa. No itse olen Suomi poika ja pokasin kerran lähi-idästä kotoisin olleen tytön raflasta. Mentiin siitä sitten pizzeriaan syömään. Samat polleat pojat raflasta olivatkin nyt työvuorossa pizza paikassa.

      Ei kovin hyvällä katsoneet meitä nää kanssa lähi-idästä päin olleet pojat. Ilmassa oli vihamielisyyttä, mustasukkaisuutta ja halveksuntaa. Tää mun tyttö ei tuntenut näitä poikia. Taitaa mennä niin että kun Suomi poika katsoo ja sanoo hieman kielteisesti maahanmuuttajamiesten Suomi tyttöjen vokottelua. Se on heti kateellisuutta rasismia ja viha-puhe. Tosin toisinpäin tää asetelma näyttää menevän vielä huomattavasti katkerampaan sävyyn. Näitä samanlaisia munlaisia tapauksia kuultu muiltakin.

    • Kaukaasialainen

      Aihe taitaa olla itse Arabi tytöille, naisille liian arka? Rohkeutta naiset ja kokemuksia mielipiteitä!

      • ???

        Laita sinkkupalstalle ilmoitus ja testaa markkina-arvosi, sillähän siitä pääset. Ei tällä palstalla ole arabinaisia näkynyt. Eikä arabimiehiä.


    • Kaukaasialainen

      Tarkennus aloitukseen ja äsköiseen viestiin. Laajennetaan tätä keskustelua. Otetaan mukaan Arabi naiset, lähi-idän muut naiset, Afrikkalaiset naiset ja muut aika tummat naiset. Jätetään Aasialaiset naiset pois tästä koska se eri oma juttunsa, yhtään heitä toki väheksymättä. Laajennetaan edellä kertomani mukaan tätä juttua. Eli kokemuksia!? ..ja varsinkin itse naisilta!?

      • 555555

        "Otetaan mukaan Arabi naiset, lähi-idän muut naiset, Afrikkalaiset naiset ja muut aika tummat naiset. Jätetään Aasialaiset naiset pois tästä koska se eri oma juttunsa"

        Siis mitä?
        Suurin osa arabeista ja ja kaikki lähi-idän kansathan ovat Aasialaisia eli otetaanko ne mukaan vai ei?


      • Kaukaasialainen
        555555 kirjoitti:

        "Otetaan mukaan Arabi naiset, lähi-idän muut naiset, Afrikkalaiset naiset ja muut aika tummat naiset. Jätetään Aasialaiset naiset pois tästä koska se eri oma juttunsa"

        Siis mitä?
        Suurin osa arabeista ja ja kaikki lähi-idän kansathan ovat Aasialaisia eli otetaanko ne mukaan vai ei?

        Taisinpa tarkoittaa Thaimaalaisia, Kiinalaisia, Korea, Japani ja tätä osastoa. Laitetaan raja nyt vaikka Pakistan-Intian rajan kohdalle noin suurinpiirtein. Nää on näitä hiukan kuin kukin asian näkee juttuja.


    • 50432321

      Suomalaisen miehen deittalu on vähän vaikeampaa kuin "samankaltaisen" miehen tapailu.
      Vaikka arabi nainen olisi kiinnostunut niin se ei paljon auta, jos koko suku ja ystäväpiiri yrittää sabotoida suhteen.

      Olen itse seurustellut kerran suomalaisen kanssa ja tykkäsin, mutta kun seurustelee arabinaisen kanssa niin pakettiin kuuluu koko suku.

      Lyhyesti sanottuna on paljon arabinaisia, jotka ovat kiinnostuneet suomalaisista ja kyllä me ystävieni kanssa siitä välillä puhutaan, mutta meidän kulttuurissa mies aina tekee aloitteen ei nainen, vaikka toisen sukupolven maahanmuuttajat eivät välttämättä seuraa sitä.

      Ja olen huomannut, että suomalaiset miehet eivät ikinä tule puhumaan elleivät ole todella isossa hiprakassa. Voi olla, ehkä että ajattelevat ettemme olisi kuitenkaan kiinnostuneita tai ehkä olemme isän/veljen tossun alla?

      Onneksi minun miespuoliset sukulaiseni ovat sisäistäneet tasa-arvon, siitä kiitos mummille :D

      Jos joku haluaa kysyä jotain arabinaisista liittyen niin saa kysyä


      Terv. Suomessa syntynyt arabi

      • Juliisaaa

        Oletko ihan kunnon islamin uskoinen? Käytäs siis huivia ja rukoilet yms? Haluaisin todells tietää...:)


      • 289045574
        Juliisaaa kirjoitti:

        Oletko ihan kunnon islamin uskoinen? Käytäs siis huivia ja rukoilet yms? Haluaisin todells tietää...:)

        Muslimi olen, mutta pukeutuminen ei ehkä erotu normi länsimaisesta pukeutumisesta ellen ole vierailemassa sukulaisia ja silloinkin ei huivia vaan olkapäät ja jalat peitettynä.

        Se uskonto on henkinen juttu ja mun täti on esim naimisissa suomalaisen kanssa ja molemmat uskoo omiin uskontoihin ja ei ongelmaa.
        Ehkä olis ongelmia jos olis lapsia, mutta he ovat jo sen ikäisiä, ettei lapsia tule.
        Terv. Suomessa syntynyt arabi


    • Annika-25

      Yks mitä mä en ymmärrä ollenkaan on se, että kun olen tutkinut kaikenmaailman ihannemies keskustelupalstoja, niin siellä Suomalaiset naiset surutta haukkuu Suomi miehiä (ei tosin kaikki). Ovat liian vaaleita, hailakoita ja mitäänsanomattomia ja muuta alentavaa. Perään kehutaan ulkomaalaisten miesten ulkonäkö ja muuta.

      Jos ton äskösen jutun kääntäis täysin toisinpäin, niin kyseessä olis ekaks natsismi, Arjalaisuuden ihannointi ja kansallismielisyys kun kehuttais omia Skandi-geenejä ja tokaks muukalaisten väheksyminen, rasismi, ennakkoluuloisuus ja viha-puhe.

      Mutta kun asia kerrotaan niinkuin sen aluksi kerroin, niin kaikki tuntuu hyväksyvän sen ja kukaan ei kiinnitä liiemmin siihen edes huomiota. Mitä mä olen lukenut Suomi miehen arvosteluja niin aika rasistisia ja viha-puheita. Surkeinta että niitä kirjoittavat saman kansan vaaleahkot Suomi naiset joista itsestä sikiää ja syntyy just näitä Suomi poikia joita sitten surutta haukkuvat. Kummallista omaan heimoon kohdistuvaa rasismia ja viha puhetta.

      Tonne muualle maailmalle kun menee katsomaan niin Suomalaiset aika uniikin näköistä porukkaa. Täällä vaan silmä tottunut ja väsynyt, kun saman näköistä porukkaa ympärillä. No näin se toimii tosin muillakin kansoilla paikallisesti siellä missä ollaan. Mutta en ymmärrä tota omaan porukkaan kohdistuvaa rasismia.

      • Taasnäitä

        Tätä se tasa-arvo teettää. Suominaiset on kuin venäläiset uusrikkaat kylpylässä. Kauhea öykkäröintiä eikä mistään säänöistä välitetä vaikka hyvin tiedetään, että ne on laadittu kaikkien hyväksi.

        Suomaialiselle miehelle olisi paras suomalainen nainen, mutta se edellyttää, että kumpikin tietää paikkansa ja kumpikin tukee toistaan niillä resursseilla mitä on. Näin ei ole tänä päivänä. Suomalainen nainen tietää hyvin, etttä hänen käytöksensä on lapsellista ja itsekästä mutta kun kaikki on uutta niin rajoja täytyy kokeilla. Seurauksena on ollut, että vakavaan suhteeseen on hyvää miestä enää vaikea löytää. Osa miehistä on saanut naisilta nenilleen niin monta keraaa (yleensä kolme riittää), että on päättänyt pysyä poikamiehinä, osa taas, ne jotka eivät halua erota, hakevat vaimonsa Aasiasta.

        Ehkä tuleva talousromahdus auttaa suomalaisia miehiä ja naisia taas löytämään toisensa. Tosin ei sekään teräskylpy mitään mukavaa ole. Espanjassa perheenäidit joutuvat nykyään huoraamaan jotta perheellä pysyisi katto pään päällä.


      • Reissumies=

        Olen huomannut saman ja varmaan moni muukin, että Suomalainen nainen arvostelee Suomalaisen miehen ulkonäköä, väriä, yms. Onhan se hieman outoa, kun samalla arvostelijat väheksyvät itseään ja omaa väritystään (kait jopa tietämättään). No, kaikki tummien maitten tyttöset täällä. Onko teilläkin tapana arvostella alentavaan sävyyn omia miehiänne?


      • TotuuttaTuli
        Taasnäitä kirjoitti:

        Tätä se tasa-arvo teettää. Suominaiset on kuin venäläiset uusrikkaat kylpylässä. Kauhea öykkäröintiä eikä mistään säänöistä välitetä vaikka hyvin tiedetään, että ne on laadittu kaikkien hyväksi.

        Suomaialiselle miehelle olisi paras suomalainen nainen, mutta se edellyttää, että kumpikin tietää paikkansa ja kumpikin tukee toistaan niillä resursseilla mitä on. Näin ei ole tänä päivänä. Suomalainen nainen tietää hyvin, etttä hänen käytöksensä on lapsellista ja itsekästä mutta kun kaikki on uutta niin rajoja täytyy kokeilla. Seurauksena on ollut, että vakavaan suhteeseen on hyvää miestä enää vaikea löytää. Osa miehistä on saanut naisilta nenilleen niin monta keraaa (yleensä kolme riittää), että on päättänyt pysyä poikamiehinä, osa taas, ne jotka eivät halua erota, hakevat vaimonsa Aasiasta.

        Ehkä tuleva talousromahdus auttaa suomalaisia miehiä ja naisia taas löytämään toisensa. Tosin ei sekään teräskylpy mitään mukavaa ole. Espanjassa perheenäidit joutuvat nykyään huoraamaan jotta perheellä pysyisi katto pään päällä.

        Juuri näin


    • Tommi!

      Hei kaikki Afganistanin ja Pakistanin alueilta tulleet miehet ja naiset. Teille varmaan tuttuja Nuristani ja Kalashi ihmiset, osalle ainakin? Ja kaikille muille tiedoksi, laittakaapa Googleen haku: Nuristan people ja Kalash people. Sitten laittakaa kuvahaku päälle ja katselkaa rauhassa.

      Aika mielenkiintoisen näköistä porukkaa osa näistä ihmisistä verrattuna valtaväestöön siellä. Etnisiä vähemmistöjä kumpainenkin. Tuli vaan mieleen Afganistanin ja Pakistanin alueilta tullut porukka tänne meille, niin ajatelkaapa Suomalaisille noi kuvissa olleet kansallispuvut päälle, emmekö menisi aika täydestä Nuristan, Kalash ihmisistä, noin niinkuin ulkoisesti?

      • L.Lizard

        Ihanan näköisiä nuo Nuristan ja Kalash ihmiset niin vaatetuksen kuin kasvonpiirteiden ja värityksenkin osalta. Ihan kuin jostain satukirjasta.


      • Satumetsä
        L.Lizard kirjoitti:

        Ihanan näköisiä nuo Nuristan ja Kalash ihmiset niin vaatetuksen kuin kasvonpiirteiden ja värityksenkin osalta. Ihan kuin jostain satukirjasta.

        Ajattele, meille Suomalaisille vain noi kuvien vaatteet päälle, niin olisimme ihan samanoloisia kuin nuo vaaleammat Nuristan/Kalash ihmiset. ..voisimme olla osa satukirjaa..


      • Tutulta näyttää

        Itse asiassa puhdasverinen turkkilainenkin on noin vaalea tai jopa astetta värittömämpi.

        Olen käynyt työmatkoilla Istanbulin lähellä ja siinä suuryrityksessä näkee paljon aitoja turkkilaisia. Nuoret naiset kulkevat farkuissa, T-paidassa, hiekanruskeat kihartavat hiukset poninhännällä (hunnun käyttö on kielletty, vaikka olisi muslimi) Iho on kalpea ja vähän pisamainen. Silmät vihertävät. Itse asiassa ovat aika värittömiä eivätkä he mitenkään korosta vaaleuttaan. Tämän saman tyyppiset miehet eivät ole mitään komistuksia, sellaisia valjuja ja pisamaisia. Sanoisin että naisia tuo väritys sentään pukee paremmin.

        Mutta Turkissa on tietenkin paljon muitakin kansoja kuin turkkilaisia ja esimerkiksi kurdit ovat paljon tummempia kuin turkkilaiset.


    • Kaukaasialainen

      No jos Nuristani tai Kalashi ihminen on maahanmuuttaja ja "väritys" heillä jo valmiiksi tietynlainen, niin sulautuminen valtaväestöön aika mutkatonta. Mutta mutta, tammat tummat hummat, eli tummat naiset odotamme näkemyksiänne. Viestiketjun aiheeseen.

    • 12+12+12

      Suomalainen koulutettu mies on lottovoitto naiselle mistä tahansa maasta, mutta suomalaiselle naiselle sitä eniten! Monen etelän hedelmän kanssa seurustelleena kaikkein fiksuimmat, mukavimmat tytöt tulevat joko Suomesta tai Slaavimaista. Lisäksi Islannissa on ihastuttavia tyttöjä. Eksoottisten kaunottarien kanssa on kiva leikkiä, mutta parhaan vaimon saa edellämainituista maista!

      • ehehehhehe

        Huono aprillipila.


      • ahahhahha

        "Monen etelän hedelmän kanssa seurustelleena kaikkein fiksuimmat, mukavimmat tytöt tulevat joko Suomesta tai Slaavimaista"

        "mutta parhaan vaimon saa edellämainituista maista!"

        APLILLIA APLILLIA SYO SILLIÄÄ JA VEDÄ LISÄÄ KOSSUA


    • Zezzuli

      Jännä paikallinen etninen erikoisuus noi Nuristan, Kalash kansat. Suomalaisen näköisiä osa heistä. Itse tiedän ainakin yhden tapauksen jossa naimisissa olleella Arabi naisella ollut salainen Suomalainen rakastajamies. Eli ei toikaan nyt niin tavatonta ole.

    • Tommi!

      Vielä voisitte laittaa Googleen kuvahaun: Sharbat Gula. Hän on Afgaani nainen. Näyttää jotenkin Afgaanin ja vaikkapa meikäläisten risteytykseltä. Tiedot kertovat että on pashtu. Jotkin nettitiedot arvelevat hänen olevan Nuristani-ihminen. Vangitsevat silmät jokatapauksessa hänellä.

    • Ei voi verrata

      Ranskalainen tuttavani sanoi, että on vaaleita ja vaaleita miehiä. Hän ei kuulemma itse pidä sellaisista kelmeän harmaan vaaleista kuten monet englantilaiset ovat. Hän pitää sellaisista ruskettuneista vaaleista miehistä, kuten jokin aurinkoinen kultakutri aussi surffaaja. Vaalea skandinaavi voi tarkistaa peilikuvansa päivänvalossa ja arvioida kumpaa kuvausta on lähempänä.

      Naisia ja miehiä ei oikein voi verrata toisiinsa, sillä naisen valkoinen hipiä on luksusta vähän joka puolella maailmaa. Monessa kulttuurissa naiset käyttävät mitä erikoisempia kotikonsteja ihoa ja hiuksiaan vaalentaakseen. Miehen kalpeus taas ei ole yhtä kova sana, päivetys korostaa lihaksia ja näyttää miehekkäämmältä. Siksi bodaritkin maalaavat ihonsa tummanruskeaksi kisoissa. Minustakin suomalainen on paremman näköinen kevyesti päivettyneenä kesä-lookissaan kuin talvenkalpeana.

      Eikä kaikki arabimiehetkään pidä blondeista. Tunnen esimerkiksi arabin, jonka aivan ehdoton naisihanne on Sandra Bullock.

      • Sinikka-18

        Vaaleista miehistä paras ulkonäkö on dirty blond--keskivaaleat hiukset omaava mies helposti ruskettuva ihotyyppi. Ja muuten vartaloltaan ja kasvoiltaan ns. hyvän näköinen, 180cm - siitä ylöspäin pitkä mies.


      • näin se menee...

        Höpö höpö, se aurinko paahtaa ruskeaksi, jos on aurinkoa siksi turha talvella aussinkaan katsoa peiliin, jos on täällä pohjolassa, voi hyvä aikanen teidän älyn juoksua.

        Toisekseen mene kauko aasian suuntaan ja kysy kumpi on valttia miehellä siellä ruskea iho vai valkoinen, voi voi...Siellä ei kukaan halua penskoistaan entistä tummempia.

        Jos katsoo missi kisoja, niin vaalea naisihanne on ollut jo pitkään pahassa huudossa, ei pahalla.

        Ja Sandra Bullock ei muistuta millään muotoa Suomalaista naista piste ja aamen.

        Monessa kulttuurissa naiset käyttävät mitä erikoisempia kotikonsteja ihoa ja hiuksiaan tummentaakseen, todennäköisesti sinäkin vetelet ruskistavaa maskaraa ihoosi ja juokset ennen kuin lumet sulaan ottaan naamaasi aurinkoa.


      • Ruskistava maskara??
        näin se menee... kirjoitti:

        Höpö höpö, se aurinko paahtaa ruskeaksi, jos on aurinkoa siksi turha talvella aussinkaan katsoa peiliin, jos on täällä pohjolassa, voi hyvä aikanen teidän älyn juoksua.

        Toisekseen mene kauko aasian suuntaan ja kysy kumpi on valttia miehellä siellä ruskea iho vai valkoinen, voi voi...Siellä ei kukaan halua penskoistaan entistä tummempia.

        Jos katsoo missi kisoja, niin vaalea naisihanne on ollut jo pitkään pahassa huudossa, ei pahalla.

        Ja Sandra Bullock ei muistuta millään muotoa Suomalaista naista piste ja aamen.

        Monessa kulttuurissa naiset käyttävät mitä erikoisempia kotikonsteja ihoa ja hiuksiaan tummentaakseen, todennäköisesti sinäkin vetelet ruskistavaa maskaraa ihoosi ja juokset ennen kuin lumet sulaan ottaan naamaasi aurinkoa.

        Tosi ikävää, jos joudut ottamaan kaiken ulkonäköön liittyvän negatiivisen komentoinnin noin henkilökohtaisesti.


      • Lotta***
        Sinikka-18 kirjoitti:

        Vaaleista miehistä paras ulkonäkö on dirty blond--keskivaaleat hiukset omaava mies helposti ruskettuva ihotyyppi. Ja muuten vartaloltaan ja kasvoiltaan ns. hyvän näköinen, 180cm - siitä ylöspäin pitkä mies.

        juu, dirty blonde-siitä astetta oikeestaan vaaleammat hiukset miehellä. Parempi kuin keski ruskeat hiukset. Sopivasti päivettynyt iho, ei liikaa. Kelpaa kyllä.


    • !!!!!!!!!!!

      Varotaanhan kaikki ettei tule ns. viha puhetta, kun nyt näin "raa'asti" keskustellaan vaaleista ihmisistä. Ettei mene rasismin puolelle.. hups. Tummista ihmisistä jos alkaa puhumaan näin että joku sopivan tumma, tai joku liian tumma, niin äkkiä on rasisti ja natsi-kortit heilumassa joillain. Sit poistetaan koko juttu pois modetaattoreiden toimesta.

    • kaikki on mahollista

      Ite tunnen jotain nuoria arabimuijia, ja kyl osa tykkää suomalaisista jätkistä. Että kyl arabitytötkin saattaa ihastua suomalaiseen esim.koulukaveriinsa, ja jotkut jopa seukkaa salaa. Eri juttu sit et tuleeks siit mitään vakavampaa, koska yleensä perhe ja suku ei oikein hyväl kato, vaik oisivat kauankin asuneet täällä... Mut onhan niit jopa somalityttö-suomalaispoika-pareja, maailma ja ihmiset siinä mukana menee kokoajan kansainväisempään ja suvaitsevaisempaan suuntaan :)

    • riippuumistäroikkuu

      Kyllähän hyvännäköinen mies kääntää naisten katseet, kulttuurista huolimatta, David Beckham oli aikoinaan kovaa huutoa arabityttöjenkin keskuudessa, samaten Leonardo DiCaprio.

      Eri juttu sitten saavatko/voivatko/haluavatko seurustella suomalaisen tai ylipäätänsä länsimaalaisen miehen kanssa, se on sitten tapauskohtaista. Onhan Suomessa jo koko ikänsä asuneita ja jopa täällä syntyneitä arabityttöjä, myös niitä vapaa-mielisempia jotka pukeutuvat ja käyttäytyvät länsimaalaisittain.

      Mutta niin, jos aloittaja on vaikkapa komea vaalea viikinki, kohtelias herrasmies ja ei ole vain seksi mielessä, niin saattaahan hänellekin löytyä se unelmien arabiprinsessa!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1526
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      731
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe