Naiset ~ Oulu

@mmi

Aloitetaan uusi ketju, entinen venyi ja on jo menneen talven lumia.

Siis tapaamista suunnittelemaan ja mukaan mahtuu tekemään ehdotuksia, naiset Oulusta ja ympäristön maakunnista, niin kuin on toivottu. Ja sehän ei ollut iästä kiinni.

Eka päivää on ehdotettu la 13.4, sopii.
Lautapelejä myös, nekin käy mm. Afrikan Tähti, Cluedo ovat mainioita pelejä!

(vaihdoin merkin ent. ammi1)

41

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hitaasti vaan

      Kunhan nyt vielä muutaman vuoden rustaatte näitä tapaamissuunnitelmianne niin eiköhän jotain tapahdu. Voitte sitten saada järkättyä sinne vanhainkotiin vaikka lesbojen korttiringin. Hauskoja pokeribileitä vaan Oulun madamet.

    • empppu

      14.3. ois se Kaija Koo Tähdessä, ei ketään innostais lähteä sinne iltasella? :)

      • empppu

        Numerothan siinä meni vaan sekasi, 13.4. tarkotin, mutta kiva kun tämäki kirotusvire noin kovasti keskustelua herätti.


      • @mmi
        empppu kirjoitti:

        Numerothan siinä meni vaan sekasi, 13.4. tarkotin, mutta kiva kun tämäki kirotusvire noin kovasti keskustelua herätti.

        Empppu, kyselit Kaijaa kuuntelemaan ensi lauantaina, Kaija Koo taitaa jäädä nyt minulta väliin, ehkäpä joskus toisella kertaa.

        Kun kevät etenee ja ilmat lämpenevät, niin voidaan piipahtaa syömässä ensimmäiset jäätelöt kun kioskit aukeavat tai kahvilla. Vaikka kahdestaan, jos muita ei tule.


    • f4ck

      mitäs jos ne jotka oli jo viime tapaamisessa joko pettyi tarjontaan tai vaihtoi numeroita niiden kanssa joiden kera vielä haluaa tehdä jotain. Onks nää huutelijat nyt niitä ylijäämiä? Ehdotan kriisimiittiä teille nopeesti. Kaija Koo on täydellinen siihen.
      Todella huolestuttavaa etti kukaan ole vielä tarjonnut kyytiä mihinkään. Onko Oulu hiljentynyt totaalisesti.

      • Naurua kolmannella

        Eipä taida olla pelkoa, että Oulun hitaat koskaan saa mitään aikaan. Nytkin huudellaan osallistujia keikalle joka oli jo 14.3. Meillä täällä etelämmässä eletään jo huhtikuuta!

        Niin se aika kuluu!!


      • f4ck
        Naurua kolmannella kirjoitti:

        Eipä taida olla pelkoa, että Oulun hitaat koskaan saa mitään aikaan. Nytkin huudellaan osallistujia keikalle joka oli jo 14.3. Meillä täällä etelämmässä eletään jo huhtikuuta!

        Niin se aika kuluu!!

        sä et selkeesti puhu oulua, sehän tarkoittaa 14.3 ensi vuonna. Ei sitä minkään jäniksen selässä sentään.


      • Naurua kolmannella
        f4ck kirjoitti:

        sä et selkeesti puhu oulua, sehän tarkoittaa 14.3 ensi vuonna. Ei sitä minkään jäniksen selässä sentään.

        Oh,dear. Anteeksi moukkamaisuuteni :)


      • marjaana45
        f4ck kirjoitti:

        sä et selkeesti puhu oulua, sehän tarkoittaa 14.3 ensi vuonna. Ei sitä minkään jäniksen selässä sentään.

        Ja taas f4ck opetuslapsineen pilaamassa muiden keskusteluja.
        On se vaan jännää miten yhdellä ihmisellä on suuri vaikutus tän palstan ilmapiiriin...
        Ihan oikeesti mua hävettää tuon poppoon puolesta, kutsuvat itseään aikuisiksi...


      • empppu
        marjaana45 kirjoitti:

        Ja taas f4ck opetuslapsineen pilaamassa muiden keskusteluja.
        On se vaan jännää miten yhdellä ihmisellä on suuri vaikutus tän palstan ilmapiiriin...
        Ihan oikeesti mua hävettää tuon poppoon puolesta, kutsuvat itseään aikuisiksi...

        Pysyypähän aloitus tuolla tuoreimpien joukossa eikä hautaudu minnekkää unholaan ku f4ck ystävällisesti pitää keskustelua yllä :)

        Se on kyllä jännä miten kaikkia muita näin kovasti kiinnostaa nämä oululaisten tapaamiset :)


      • Naurua kolmannella
        empppu kirjoitti:

        Pysyypähän aloitus tuolla tuoreimpien joukossa eikä hautaudu minnekkää unholaan ku f4ck ystävällisesti pitää keskustelua yllä :)

        Se on kyllä jännä miten kaikkia muita näin kovasti kiinnostaa nämä oululaisten tapaamiset :)

        Väärin.

        Ei kiinnosta vatun vertaa teidän tapaamiset vaan NAURATTAA toi kuukaudesta toiseen jatkuva saamattomuus teidän nyhveröiden jankutus tän asian ympärillä. Mut emppu: eiks kannattais kiinnittää huomioo niihin päivämääriin. Kato tomppelit jää aina ilman.


      • empppu
        Naurua kolmannella kirjoitti:

        Väärin.

        Ei kiinnosta vatun vertaa teidän tapaamiset vaan NAURATTAA toi kuukaudesta toiseen jatkuva saamattomuus teidän nyhveröiden jankutus tän asian ympärillä. Mut emppu: eiks kannattais kiinnittää huomioo niihin päivämääriin. Kato tomppelit jää aina ilman.

        Voi kato kolmonen ku minä oon niin puutteessa ja naisenkipeä, että mulle kelpaa vaikka ens vuoden maaliskuussa, kunhan joskus vaan naista saisin..

        Näyttää vaan kiinnostavan ku edelleenki täällä näitä juttuja luet :)


      • 11+11

        Mikä vaivaa? Miks pitää tulla aukomaan päätä, kun jo otsikossa keskustelu on suunnattu oululaisille? Viritä itse keskustelu oman kyläsi/kaupunkisi porukoille.


      • Stadin mimmii
        Naurua kolmannella kirjoitti:

        Väärin.

        Ei kiinnosta vatun vertaa teidän tapaamiset vaan NAURATTAA toi kuukaudesta toiseen jatkuva saamattomuus teidän nyhveröiden jankutus tän asian ympärillä. Mut emppu: eiks kannattais kiinnittää huomioo niihin päivämääriin. Kato tomppelit jää aina ilman.

        Heh heh kyllä Naurua kolmannella osaa olla huvittavat jutut..lapsi parka, menisi nyt niitä läksyjä tekee kohtahan alkaa jo kesäloma niin sitte voi jatkaa näitä tylsiä juttuja aikuisten keskustelupalstalla!!


      • @mmi

        Kirjoitan tästä ketjusta ja vaikka muistakin ketjuista, joita olen lukenut ja joihin sinä f4ck olet osallistunut.

        F4ck, eikö sinulla ole mitään aikuismaista käytöstä. Saat kirjoituksillasi mukaan heikommat ja epävarmat ihmiset, onko siinä jotain hyvää.

        F4ck elämänkerta, jonka kirjoitit 12.3.2013, antaa erilaisen kuvan sinusta. Kirjoitat positiivisuudesta, muiden ymmärtämisestä, omasta kehityksestä, miten nämä näkyvät sinussa. Kun kirjoituksesi on piikittelyä, ivaamista ja kiusaamista muita kohtaan.

        Miten sinä, niin kuin kerrot: ” Olen nähnyt elämää siltä kantilta kun asiat on huonosti…” tai ”Olen nähnyt ihmisten vetävän viimeisiä henkäyksiään ja katsonut silmiin kun kaikki on mennyt ja pidellyt kättä joka pyytää apua eikä sulla ole muuta kuin lohduttavat sanat” sopii sinuun.

        Jos on kokenut näitä asioita niin nämä tapahtumat panevat kyllä miettimään omaa elämäänsä uudestaan ja suhtautumista muihin ihmisiin.

        Ainut hyvä jonka löysin on ”Matka maailmaan on aloitettava matkalla itseensä”. Niin se on ja pitää olla ja siitä on hyvä aloittaa ja aina uudestaan, jos välillä joutuu hakoteille.

        Pystytkö edes ajattelemaan miltä toisesta tuntuu kun ilkeilet heille, heidän kirjoituksistaan.
        Olen lukenut kirjoituksiasi, niistä löytyy oikeaa ja kunnollista asiaa, osaat kirjoittaa omalla persoonallisella tyylilläsi ja se on hyvä.

        Me, jotka kirjoitamme tai suunnittelemme tapaamisia, se on meidän asia miten teemme sen ja kuinka kauan siihen menee. Oman mielipiteen, näkökulman, rakentavan asian ja oman kriittisyyden voit aina tuoda keskusteluun mutta ei ivaamisella ja toisen maahan lyömisellä.
        Kyllä minä huumorin ja vitsin heiton ymmärrän se piristää keskustelua.

        Vai onko sinulle sattunut huonoja päiviä niin kuin meille kaikille tuppaa käymään mutta se ei oikeuta purkamaan sitä tänne, keskustelupalstoilla olevat ovat kuitenkin tuntemattomia toisilleen ja haluavat jutella muille hyvässä hengessä. Eihän elämässä, työpaikoilla tai kouluissa tai missä tahansa olemme kanssakäymisessä muiden kanssa tulla sanomaan muille suoraan päin naamaa mitä tahansa.

        Olen edelleen sitä mieltä, että pelkän kirjoituksen perusteella ei voi tehdä luonneanalyysia, en ole sitä tässä sinusta tehnyt.

        Hyviä tapoja ja toisten ihmisten kunnioitusta kannattaa aina ns. päivittää. Onhan se parempi elää myönteisellä asenteella kuin jatkuvalla kielteisellä.

        Turhan mölyn olet nostanut Empppun kirjoituksista. Anteeksi pyynnön paikka olisi häneltä, jos sinussa f4ck kohteliaisuutta ja lempeyttä on.


      • f4ck
        @mmi kirjoitti:

        Kirjoitan tästä ketjusta ja vaikka muistakin ketjuista, joita olen lukenut ja joihin sinä f4ck olet osallistunut.

        F4ck, eikö sinulla ole mitään aikuismaista käytöstä. Saat kirjoituksillasi mukaan heikommat ja epävarmat ihmiset, onko siinä jotain hyvää.

        F4ck elämänkerta, jonka kirjoitit 12.3.2013, antaa erilaisen kuvan sinusta. Kirjoitat positiivisuudesta, muiden ymmärtämisestä, omasta kehityksestä, miten nämä näkyvät sinussa. Kun kirjoituksesi on piikittelyä, ivaamista ja kiusaamista muita kohtaan.

        Miten sinä, niin kuin kerrot: ” Olen nähnyt elämää siltä kantilta kun asiat on huonosti…” tai ”Olen nähnyt ihmisten vetävän viimeisiä henkäyksiään ja katsonut silmiin kun kaikki on mennyt ja pidellyt kättä joka pyytää apua eikä sulla ole muuta kuin lohduttavat sanat” sopii sinuun.

        Jos on kokenut näitä asioita niin nämä tapahtumat panevat kyllä miettimään omaa elämäänsä uudestaan ja suhtautumista muihin ihmisiin.

        Ainut hyvä jonka löysin on ”Matka maailmaan on aloitettava matkalla itseensä”. Niin se on ja pitää olla ja siitä on hyvä aloittaa ja aina uudestaan, jos välillä joutuu hakoteille.

        Pystytkö edes ajattelemaan miltä toisesta tuntuu kun ilkeilet heille, heidän kirjoituksistaan.
        Olen lukenut kirjoituksiasi, niistä löytyy oikeaa ja kunnollista asiaa, osaat kirjoittaa omalla persoonallisella tyylilläsi ja se on hyvä.

        Me, jotka kirjoitamme tai suunnittelemme tapaamisia, se on meidän asia miten teemme sen ja kuinka kauan siihen menee. Oman mielipiteen, näkökulman, rakentavan asian ja oman kriittisyyden voit aina tuoda keskusteluun mutta ei ivaamisella ja toisen maahan lyömisellä.
        Kyllä minä huumorin ja vitsin heiton ymmärrän se piristää keskustelua.

        Vai onko sinulle sattunut huonoja päiviä niin kuin meille kaikille tuppaa käymään mutta se ei oikeuta purkamaan sitä tänne, keskustelupalstoilla olevat ovat kuitenkin tuntemattomia toisilleen ja haluavat jutella muille hyvässä hengessä. Eihän elämässä, työpaikoilla tai kouluissa tai missä tahansa olemme kanssakäymisessä muiden kanssa tulla sanomaan muille suoraan päin naamaa mitä tahansa.

        Olen edelleen sitä mieltä, että pelkän kirjoituksen perusteella ei voi tehdä luonneanalyysia, en ole sitä tässä sinusta tehnyt.

        Hyviä tapoja ja toisten ihmisten kunnioitusta kannattaa aina ns. päivittää. Onhan se parempi elää myönteisellä asenteella kuin jatkuvalla kielteisellä.

        Turhan mölyn olet nostanut Empppun kirjoituksista. Anteeksi pyynnön paikka olisi häneltä, jos sinussa f4ck kohteliaisuutta ja lempeyttä on.

        kiitos asialisesta palautteesta. Mä en usko että mun sanomiset tässä ketjussa on mitenkään ilkeilynä otettavissa. Jos Emppu kokee tulleensa loukatuksi, mä esitän rehellisen anteeksipyynnön.
        Mä olen erittäin iloinen että Oulu teki sen mitä moni kaupunki ei ole, eli saivat aikaan sen yhden miitin. Noi pitäis käyttää paremmin hyväksi, siis luoda kätevämpi tapa tavoittaa niitä joita ei paikallisessa tapaa. Nyt joko on käynyt nii ettei kukaa sitte viihtynykkää keskenään tai ne jotka viihtyi vaihtoi jo numeroita ja sp.

        Mulla on kauhee luonne, mä olen sen verran jahkailematon ett olisin lyönyt jo siinä miitissä suunnitelman uudesta alkuun ja pitänyt uusia kontakteja niin sanotusti kuumina, ett näkee mitä tulee ja saako siitä hyvää porukkaa kasattua.

        Jos vain nähdään ja kaikki leviää sen jälkeen taas omii oloihinsa niin täällä pohjolassa seuraavaan kertaan saakin tehdä taas saman duunin ellei enemmänkin kuin ekaan.

        Mä edelleen sanon, luokaa se sp, alkakoon Emppu vetäjäksi. Mä lähtisin Empun seuraksi Kaija Koota laulamaan jos olisin Oulussa, koska Oulu on upee paikka, ihmisineen. Toivon pelkkää hyvää teidän tapaamisiin ja todella että niistä jäisi muutakin kuin joku mennyt päivä jota sitten muistellaan.

        Sekin on totta etten mä kunnioita ihmisiä vain siksi että ne on ihmisiä. Mun lähtökohta on aina suhteellisen neutraali, sitten kun toinen aukaisee suunsa yms niin mä sen mukaan rankasti rankkaan hänet. Mä teen niin, mä olen huono ihminen sen suhteen. Mut edelleen mä sanon etten ole kauhean kovasanaisesti omasta mielestä Oulua kurittanut., vähän piiskannut vain.

        Mulla ei ole tapana purkaa huonoja päiviä tänne, en näe siinä mitään järkisyytä. Huonoja päiviä ei ole nyt edes mahtunut aikoihin kalenteriin. Ja mä tiedän toimivani erilailla kuin joskus on sallittua, mä sanon suoraan myös muualla, jos asia mua koskettaa tai läheisiäni. Toki en mene kaupassa jos kuulen keskustelua huutelemaan väliin, mutta tää on keskustelupalsta. Täällä aina sanotaan ettei tarvi sanoa mitää jos ei kiinnosta, en sanokkaan silloin. Jos joku täällä osuu silmään niin kommentoin.

        Mutta tehdään näin, Ouluun en enää kommentoi. Hyvää kevättä sinne kaikille.


      • empppu
        f4ck kirjoitti:

        kiitos asialisesta palautteesta. Mä en usko että mun sanomiset tässä ketjussa on mitenkään ilkeilynä otettavissa. Jos Emppu kokee tulleensa loukatuksi, mä esitän rehellisen anteeksipyynnön.
        Mä olen erittäin iloinen että Oulu teki sen mitä moni kaupunki ei ole, eli saivat aikaan sen yhden miitin. Noi pitäis käyttää paremmin hyväksi, siis luoda kätevämpi tapa tavoittaa niitä joita ei paikallisessa tapaa. Nyt joko on käynyt nii ettei kukaa sitte viihtynykkää keskenään tai ne jotka viihtyi vaihtoi jo numeroita ja sp.

        Mulla on kauhee luonne, mä olen sen verran jahkailematon ett olisin lyönyt jo siinä miitissä suunnitelman uudesta alkuun ja pitänyt uusia kontakteja niin sanotusti kuumina, ett näkee mitä tulee ja saako siitä hyvää porukkaa kasattua.

        Jos vain nähdään ja kaikki leviää sen jälkeen taas omii oloihinsa niin täällä pohjolassa seuraavaan kertaan saakin tehdä taas saman duunin ellei enemmänkin kuin ekaan.

        Mä edelleen sanon, luokaa se sp, alkakoon Emppu vetäjäksi. Mä lähtisin Empun seuraksi Kaija Koota laulamaan jos olisin Oulussa, koska Oulu on upee paikka, ihmisineen. Toivon pelkkää hyvää teidän tapaamisiin ja todella että niistä jäisi muutakin kuin joku mennyt päivä jota sitten muistellaan.

        Sekin on totta etten mä kunnioita ihmisiä vain siksi että ne on ihmisiä. Mun lähtökohta on aina suhteellisen neutraali, sitten kun toinen aukaisee suunsa yms niin mä sen mukaan rankasti rankkaan hänet. Mä teen niin, mä olen huono ihminen sen suhteen. Mut edelleen mä sanon etten ole kauhean kovasanaisesti omasta mielestä Oulua kurittanut., vähän piiskannut vain.

        Mulla ei ole tapana purkaa huonoja päiviä tänne, en näe siinä mitään järkisyytä. Huonoja päiviä ei ole nyt edes mahtunut aikoihin kalenteriin. Ja mä tiedän toimivani erilailla kuin joskus on sallittua, mä sanon suoraan myös muualla, jos asia mua koskettaa tai läheisiäni. Toki en mene kaupassa jos kuulen keskustelua huutelemaan väliin, mutta tää on keskustelupalsta. Täällä aina sanotaan ettei tarvi sanoa mitää jos ei kiinnosta, en sanokkaan silloin. Jos joku täällä osuu silmään niin kommentoin.

        Mutta tehdään näin, Ouluun en enää kommentoi. Hyvää kevättä sinne kaikille.

        Kyllä minäki oon nähny muissa keskusteluissa että sinussa f4ck on se hyväkin puoli, joka osaa sanoa oikein ja napakasti. Mutta ikävä kyllä useammin on saanu lukea näitä toisia mollaavia kommentteja.

        Sinä et tiiä minkälaisia ihmisiä täällä ruutujen toisella puolella on, et voi tietää mitä sinun sanat saattaa saada aikaan. Minä en oo herkimmästä päästä, mutta en kuitenkaa se vahvinkaan. Kyllä sinun sanat sattuu ja lyö maahan, ei kannusta jatkamaan miitin järjestämistä. Tuntuu, että mitä tahansa täällä sanoo, niin metsään menee ja tulee paskaa vaan niskaan. Sinun mielestä tietenki jos joku loukkaantuu ventovieraan nettisanomisista, on heikko ja huono ihminen kaikin puolin, saakin loukkaantua. Mutta eiköhän me kaikki täällä kuitenki olla ihmisiä, en oo nähny vielä eläinten tietokoneita käyttävän. Elä siis sanojesi mukaan ja kunnoita meitä kaikkia. Jopa niitä tyhmien kyselijöitä.

        Jos sinä oikeasti haluat tietää, niin meitä oli viimeksi paikalla tasan viis. Ehkä ne muut sitte näkee toisiaan tuolla jossain minun selän takana, ehkä vaan en tajua sitä. En tiedä. Yritän siis kysellä, josko puskista alkais kaivautua enemmänki porukkaa. Uusia naamoja. Jos me viis perustetaan se sähköpostirinki, niin mistä ne uudet sinne tajuaa tulla kirjottelemaan.. Minä uskon, että täällä keskustelua ylläpitämällä uudet ihmiset uskaltaa tulla paremmin mukaan. Niin kun joku tuolla alempana sanoikin, keskustelu täällä on osa sitä tutustumista. Jos jätetään vaan sähköpostiosoite jonnekkin roikkumaan vanhan keskustelun pohjalle, että ottakaa yhteyttä, jos kiinnostaa, niin kuka siihen tarttuu? Ei kukaan.

        Minä oon ite yhtälailla kärsimätön enkä jaksais odottaa näitä muita kaivamaan kalentereitaan esiin. Vaan menisin nyt eikä huomenna, tai mieluiten jo eilen. Mutta kaikki ei asu täällä palstalla, ei käy edes päivittäin tai viikoittain. Joillain on se oikeakin elämä, mitä mulla ei ikävä kyllä oo. Joten on pakko ootella ja sopia päiviä iäisyyden päähän, että kaikki halukkaat varmasti ehtii nähdä sen ja tulla mukaan jos tahtoo. Jos vaan paukauttaisin että sillon mennään ja ohjelmassa on tätä ja tuota, niin saisin mennä ja tehdä yksin. Pakko siinä on kuunnella hieman muidenki mielipiteitä.

        Okei, joo, hiljasta on ollu eikä ehdotuksia tunnu tulevan eikä osanottajat ilmoittaudu, joten taidetaan olla @mmin kans kahestaan jätskikiskalla kunhan niitä alkaa maisemaan ilmestyä. Mikä on sopiva aika odottaa? Pitäiskö minun vaan ymmärtää tästä kaikesta, että muita ei vaan kiinnosta?


      • empppu kirjoitti:

        Kyllä minäki oon nähny muissa keskusteluissa että sinussa f4ck on se hyväkin puoli, joka osaa sanoa oikein ja napakasti. Mutta ikävä kyllä useammin on saanu lukea näitä toisia mollaavia kommentteja.

        Sinä et tiiä minkälaisia ihmisiä täällä ruutujen toisella puolella on, et voi tietää mitä sinun sanat saattaa saada aikaan. Minä en oo herkimmästä päästä, mutta en kuitenkaa se vahvinkaan. Kyllä sinun sanat sattuu ja lyö maahan, ei kannusta jatkamaan miitin järjestämistä. Tuntuu, että mitä tahansa täällä sanoo, niin metsään menee ja tulee paskaa vaan niskaan. Sinun mielestä tietenki jos joku loukkaantuu ventovieraan nettisanomisista, on heikko ja huono ihminen kaikin puolin, saakin loukkaantua. Mutta eiköhän me kaikki täällä kuitenki olla ihmisiä, en oo nähny vielä eläinten tietokoneita käyttävän. Elä siis sanojesi mukaan ja kunnoita meitä kaikkia. Jopa niitä tyhmien kyselijöitä.

        Jos sinä oikeasti haluat tietää, niin meitä oli viimeksi paikalla tasan viis. Ehkä ne muut sitte näkee toisiaan tuolla jossain minun selän takana, ehkä vaan en tajua sitä. En tiedä. Yritän siis kysellä, josko puskista alkais kaivautua enemmänki porukkaa. Uusia naamoja. Jos me viis perustetaan se sähköpostirinki, niin mistä ne uudet sinne tajuaa tulla kirjottelemaan.. Minä uskon, että täällä keskustelua ylläpitämällä uudet ihmiset uskaltaa tulla paremmin mukaan. Niin kun joku tuolla alempana sanoikin, keskustelu täällä on osa sitä tutustumista. Jos jätetään vaan sähköpostiosoite jonnekkin roikkumaan vanhan keskustelun pohjalle, että ottakaa yhteyttä, jos kiinnostaa, niin kuka siihen tarttuu? Ei kukaan.

        Minä oon ite yhtälailla kärsimätön enkä jaksais odottaa näitä muita kaivamaan kalentereitaan esiin. Vaan menisin nyt eikä huomenna, tai mieluiten jo eilen. Mutta kaikki ei asu täällä palstalla, ei käy edes päivittäin tai viikoittain. Joillain on se oikeakin elämä, mitä mulla ei ikävä kyllä oo. Joten on pakko ootella ja sopia päiviä iäisyyden päähän, että kaikki halukkaat varmasti ehtii nähdä sen ja tulla mukaan jos tahtoo. Jos vaan paukauttaisin että sillon mennään ja ohjelmassa on tätä ja tuota, niin saisin mennä ja tehdä yksin. Pakko siinä on kuunnella hieman muidenki mielipiteitä.

        Okei, joo, hiljasta on ollu eikä ehdotuksia tunnu tulevan eikä osanottajat ilmoittaudu, joten taidetaan olla @mmin kans kahestaan jätskikiskalla kunhan niitä alkaa maisemaan ilmestyä. Mikä on sopiva aika odottaa? Pitäiskö minun vaan ymmärtää tästä kaikesta, että muita ei vaan kiinnosta?

        Kyllähän tämän ketjun kirjoitusten sävy on ollut sellainen ettei se juuri ole innostanut tänne mitään kirjoittelemaan... Kun tuo palaute on ollut niin asiatonta.
        Mutta jospa tämä tästä nyt selkiytyisi, toivon ainakin.
        Koetetaan pitää keskustelua yllä, uskon että Oulun kokoisessa kaupungissa on paljonkin ihmisiä joita tämä kiinnostaa...


      • @mmi
        hanzza kirjoitti:

        Kyllähän tämän ketjun kirjoitusten sävy on ollut sellainen ettei se juuri ole innostanut tänne mitään kirjoittelemaan... Kun tuo palaute on ollut niin asiatonta.
        Mutta jospa tämä tästä nyt selkiytyisi, toivon ainakin.
        Koetetaan pitää keskustelua yllä, uskon että Oulun kokoisessa kaupungissa on paljonkin ihmisiä joita tämä kiinnostaa...

        Terve Empppu, minulle sopii lähteä kahville milloin sinulle sopii.

        Uutisissa joku maallikko sääennustaja kertoi lämpimien säiden antavan odottaa niinpä varmaan saa kioskien avaamista ootella.


      • @mmi
        @mmi kirjoitti:

        Terve Empppu, minulle sopii lähteä kahville milloin sinulle sopii.

        Uutisissa joku maallikko sääennustaja kertoi lämpimien säiden antavan odottaa niinpä varmaan saa kioskien avaamista ootella.

        Minulla ei ole profiilia kun en ole sitä tehnytkään. Kun nimen alussa on merkki @ se vie johonkin - käyttäjä on piilottanut profiilin - palstalle.


      • empppu
        @mmi kirjoitti:

        Minulla ei ole profiilia kun en ole sitä tehnytkään. Kun nimen alussa on merkki @ se vie johonkin - käyttäjä on piilottanut profiilin - palstalle.

        Otahan yhteyttä profiilin kautta niin sovitaan kahvitteluista :)


      • empppu
        @mmi kirjoitti:

        Minulla ei ole profiilia kun en ole sitä tehnytkään. Kun nimen alussa on merkki @ se vie johonkin - käyttäjä on piilottanut profiilin - palstalle.

        Niin joo, jos se ei anna viestiä laittaa ilman että itellä on profiili tuonne suomi24seen niin sähköpostiosoite toimii samalla periaatteella. Siis nimimerkki(a)suomi24.fi.


      • @mmi
        empppu kirjoitti:

        Niin joo, jos se ei anna viestiä laittaa ilman että itellä on profiili tuonne suomi24seen niin sähköpostiosoite toimii samalla periaatteella. Siis nimimerkki(a)suomi24.fi.

        Empppu, en voi laittaa viestiä, pitäisi rekisteröityä mutta en vielä sitä tee, koska olen hieman epäluuloinen tälläisiä nettisivuja kohtaan, joihin pitää antaa omia tietoja.

        Mutta käy se näinkin, sovitaan paikka, Ainolan puistossa on kahvila, Franzenin puisto
        sieltä voi jatkaa tai joku muu, rotuaari tai sellainen, missä tunnistus on helppoa.

        Minulla on 4km keskustaan, tulen joko kävellen tai linja-autolla. Millä sinä tulet niin voidaan kohdata siellä.


      • getgetget
        @mmi kirjoitti:

        Empppu, en voi laittaa viestiä, pitäisi rekisteröityä mutta en vielä sitä tee, koska olen hieman epäluuloinen tälläisiä nettisivuja kohtaan, joihin pitää antaa omia tietoja.

        Mutta käy se näinkin, sovitaan paikka, Ainolan puistossa on kahvila, Franzenin puisto
        sieltä voi jatkaa tai joku muu, rotuaari tai sellainen, missä tunnistus on helppoa.

        Minulla on 4km keskustaan, tulen joko kävellen tai linja-autolla. Millä sinä tulet niin voidaan kohdata siellä.

        Laitat omasta sähköpostistasi Empulle sen sähköpostiin viestiä. Ei tarvi rekisteröidä tietojasi mihinkään laittaaksesi sähköpostia ihmiselle. Kai sulla sähköposti on? Sä voit rekata tänne vaikka nimellä Oulun Kärpät, Kärppäkatu 1 jne.


      • empppu
        @mmi kirjoitti:

        Empppu, en voi laittaa viestiä, pitäisi rekisteröityä mutta en vielä sitä tee, koska olen hieman epäluuloinen tälläisiä nettisivuja kohtaan, joihin pitää antaa omia tietoja.

        Mutta käy se näinkin, sovitaan paikka, Ainolan puistossa on kahvila, Franzenin puisto
        sieltä voi jatkaa tai joku muu, rotuaari tai sellainen, missä tunnistus on helppoa.

        Minulla on 4km keskustaan, tulen joko kävellen tai linja-autolla. Millä sinä tulet niin voidaan kohdata siellä.

        Käyhän se niinkin. Voipahan joku muukin innostua mukaan jos täällä on tiedossa missä nähdään ja milloin. Pidetäänkö se 13.4. lauantai, joskus illemmalla, kunhan töistä pääsen. Vaikka kello 17.00. Keskusta on hyvä paikka, siellä riittää kahviloita. Esim. Bisketti on mukava. Tuli oikosulku, että onko se pallo enää rotuaarilla :D Mutta jos ei oo palloa niin sitte vaikka siellä esiintymislavan nurkalla vois tavata.


      • @mmi
        empppu kirjoitti:

        Käyhän se niinkin. Voipahan joku muukin innostua mukaan jos täällä on tiedossa missä nähdään ja milloin. Pidetäänkö se 13.4. lauantai, joskus illemmalla, kunhan töistä pääsen. Vaikka kello 17.00. Keskusta on hyvä paikka, siellä riittää kahviloita. Esim. Bisketti on mukava. Tuli oikosulku, että onko se pallo enää rotuaarilla :D Mutta jos ei oo palloa niin sitte vaikka siellä esiintymislavan nurkalla vois tavata.

        Tavataan la 13.4 klo. 17.00, jos et ole töistä kovin väsynyt.
        Palloillaan lavan nurkalla kyllä me varmaan huomataan toisemme.
        Pallo taidettiin siirtää pois vaikka siitä on ohi kulkenut ei ole tullut ajatelleeksi onko se siinä
        Sopii tulla mukaan muitakin.

        Kiitos getgetget tiedosta.


    • Rajakylän Reija

      Meen huomenna lauantaina Raksilan Prismaan siinä kl. 14.00. Oottelen ulko-ovella punaisessa toppatakissa, sininen pipo, keltaiset vanttuut, vihreä kaulahuivi, mustat toppahousut ja harmaat huopatossut. Saa tulla jutteleen. Tarjoan kahavit termarista.

    • Kliffaa tiedossa

      Onko pullaa kans??

      Jos on, niin saatan tulla jutteleen. Kuulostat kyllä sateenkaari-ihmiseltä pukeutumisesi suhteen. Jos synggaa jutut niin voitais hakee Rismasta sibsejä ja mäyräkoira ja jatkaa jutustelua pitempäänkin. Mulla on kanta-asiakaskorttikin. No, mut nähään sit hei.

      Ai niin. Tunnistat mut siitä, et mul on verkkarit ja muovikassi.

    • Kajaanista terkut

      Saako täällä asuvat tulla mukaan? Täällä kun ei taida olla muista lesboja, kuin minä. :(

    • @mmi

      Sehän se keskustelupalstojen ongelma on, että sinne tulee ihmisiä ilkeilemään muille. Kun ilkeilijöiltä puuttuu vuorovaikutustaidot, he eivät osaa keskustella eivätkä tiedä mistä puhutaan, niin halutaan vetää muutkin keskustelijat omalle tyhmyyden tasolle.

      Ehkä heillä on ollut kavereita mutta kaverit ovat potkineet heidät pois porukasta huonon käyttäytymisen takia ja kun ovat jääneet yksin niin pitäähän sitä jossain päteä, ovat tulleet sitten keskustelupalstoille pilaamaan muiden asialliset keskustelut.

      • Kröhöm..

        Tuntuu Oulussa tota keskustelua piisaavan kuukaudesta toiseen. Niistä tapaamisista vaan on pulaa...................


      • 987123
        Kröhöm.. kirjoitti:

        Tuntuu Oulussa tota keskustelua piisaavan kuukaudesta toiseen. Niistä tapaamisista vaan on pulaa...................

        Keskustelu on osa toisiin tutustumista. Se kyllä
        kuuluu ihmistenväliseen kanssakäymiseen.


    • lapsellisuuksilleEi

      Eikö lesboille ole mitään asiallisempaa foorumia, missä häiriköt ovat minimissä? Mä en ole koskaan tykännyt tästä suomi24:sesta juurikin tämän asian takia. Aina riittää ilkkujia, vähättelijöitä ja muuten vain ilkeämielisiä ihmisiä.

      • Vicki Vale

        Oletko käynyt Lepakkolaakso / naiset sivuilla siellä on keskustelu siistimpää.
        Tosin sielläkin sanovat, että hiljaista on, kaivataan keskustelijoita lisää.


    • kipinäkö

      Mites tyttöjen tapaaminen meni ? Ja onko jatkoa luvassa... ;)

    • @mmi

      Niin tässä on tullut hiukan epäluuloiseksi että onkohan kysymyksesi vilpitön.

      Minä päätin lopettaa kirjoittelun kun oululaisuus saa niin kielteisen vastaanoton.
      Jossain meidän pitää asua vaikkapa Oulussa sitten jos jollakin on huonoja kokemuksia oululaisista ei se tarkoita että me kaikki olemme samanlaisia.

      Että heissulivei vaan

      • kipinäkö

        Ihan vilpittömästi utelen, itsekin Oulusta...
        Tää on ollut mielenkiintoinen ketju, harmi jos kaatuu noihin asiattomiin kommentteihin...


    • empppu

      Empppu oli sitkeästi paikalla :) Ilmestyi sinne sitte jo aiemmasta tapaamisesta tuttu 731, ja en tiedä hämäsikö tämä sitten @ammia kun kahdestaan siellä odoteltiin, jos hän vaikka etsiskeli yksinäistä lepakonnäköistä naista. Vartin verran seisoskeltiin odottavaisen näköisenä että josko jostain ilmestyisi se kolmaskin osallistuja, mutta ei näkynyt. Mentiin sitte kahestaan 731:sen kans kahville ja oli kyllä ihan mukava rupatella :) Pahoittelut @ammille jos siellä jossakin minua kuitenkin odottelit.. ei kyllä huomattu ketään missään, lauma skeittaavia ja skuuttaavia poikia vaan.

    • @mmi

      Pitäiskö aluksi sanoa:

      Anteeksi, että oon syntynyt ja sori, että oon olemassa Oulussa.
      No, tähän vähän huumoria, on kevät ja aurinko paistaa.

      Suotta Emppu pahoittelet, minä olin paikalla en pettänyt lupausta tulla mutta näköjään tiemme eivät kohdanneet. Hyvä, että sait seuraa ettei tarvinnut yksin mennä kahville.

      Minä olin lavan reunalla ja pallon luona ja olis pitänyt huomata, ei siellä niin suurta vilinää ollut. Muistissa on kaksi naista, liikkeen edustalla, vasemmalla, lavan lähellä, mutta en ajatellut sen kummemmin. Kysyin aikaisemmin muutamalta yksin olevalta naiselta, en sen jälkeen viittinyt kysellä.

      Mutta ei harmittanut nyt kävi näin, tulipa suoritettua iltakävely samalla reissulla ja join kahvit kotona.

      Ja kipinälle, tiesin kysymyksen vilipittömäksi mutta aikuisiän "angsti" putkahti päälle :)

    • jos vaikka....

      Tulkaahan vappuaattona Becksuun, vanhemmatkin naiset, varsinkin vapaat naiset ;)

    • ou10

      Oululaisena en ole vielä yhteenkään tätä kautta sovittuun tapaamiseen tullut - johtunee lähinnä siitä, että vierailen täällä erittäin harvoin (syynä mm. keskusteluketjuihin liittyvät asian suhteen turhat vähättelevät ja mollaavat kommentit), ja tapaamiset menevät ohi - mutta tulipa noista viimeisimmistä keskusteluketjun viesteistä mieleen, että jos olisin ollut paikalla, ei minua välttämättä olisi noteerattu "tapaamiseen tulleena lesbona", koska minua ei kukaan ensisilmäyksellä pidä lesbona. En mikään äärifemmekään ole, mutta lesbouteni tulee yleensä yllätyksenä. Jos olisin jossain Rotuaarin pallon tienoilla hengaillut, tuskin minua oltaisiin hiasta tultu nykäisemään. Oletteko te muut oululaiset "tunnistettavia" jo kaukaa? :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe