Kysely: miksi stringit?

Kiinnostunut

Naiset ja tytöt, miksi käytätte stringejä?

A) ei näy pikkarinrajat housujen läpi
B) tuntuu seksikkäältä
C) koska ne on trendikkäät, vaikkakin epämukavat
D) muu syy
E)en käytä, syy?

38

10147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Foxy

      koska tuntuu seksikkäältä. :D

      • Tiuru

        Käytän stringejä kesäisin koska ne ovat vilposempia. Kun niihin tottuu ne ei tunnu yhtään epämukavilta vaan päinvastoin. Talvella kyllä tulee isokankaisempia käytettyä :)


    • itse

      A ja D: koska ne ovat mukavimmat.

    • Poison

      Sitä minäkin ihmettelen. Ei ne pikkarinrajat näy housujen läpi, ellet sitten tunge naamaasi jonkun toisen takamusta vasten.

      E) Ne ovat epämukavat, ja tavalliset "tukevat" paremmin (jos käyttää pelkästään stringejä, perse ns. "leviää").

    • mies-25

      ehdottomasti E, koska ne ovat kuulemma todellakin epämukavat ja hankaavat inhottavasti vaikka niihin yrittäisi miten totutella... ja sitten mitä niiden seksikkyyteen tulee niin ne ovat seksikkäät ehkä miesten mielestä ja siksihän suurin osa naisista niitä käyttääkin... vaikka stringit ovat kyllä sellainen juttu että ne sopivat harvoille ihmisille joilla on hyvä kroppa eikä suinkaan isoperseisille:) ja sitten teinihorot kerjäävät niillä huomiota kun on lyhyt paita ja matalavyötäröiset housut niin stringien yläosa oikein "pursuu" näkyville... todella naurettavaa:) en ole tiukkapipo mutta horolta näyttäminen ei mielestäni ole kovin kunnioitettava juttu... stringit ovat aikuisten naisten juttu jotka ovat sinut seksuaalisuutensa kanssa... kauniilta stringit näyttävät jos on hyvä kroppa...

    • tiukkis

      syyt:
      1. epämukavat
      2. epäkäytännölliset
      3. epähygieeniset
      Ovat kyllä kivannäköiset mutta joku raja sillä miesten miellyttämiselläkin.

      • muistamaton

        Lääkärin artikkeli stringejen epäterveellisyydestä-siellä mainittiin aika paljon haittoja ja totuus on että ne on "välissä" ja näin ollen...kaikki tietää...


      • Cindy

        Höpö höpö. Stringeistä ei ole mitään haittaa, ainakaan niistä, joita itse käytän. Ei varmasti ole mitenkään epähygieeniset tms. Pidän stringeistä ja saumattomista pikkuhousuista, koska ne eivät näy päälle, ja tuntuvat itsestäni hyviltä, kevyiltä ja kauniilta. En käsitä, miten ne jostakin muka voivat olla epämukavat. No, mulla kyllä on ihan hyvä kroppa. Ehkä ne eivät sovi pulskemmille, en tiedä...


      • tieto
        Cindy kirjoitti:

        Höpö höpö. Stringeistä ei ole mitään haittaa, ainakaan niistä, joita itse käytän. Ei varmasti ole mitenkään epähygieeniset tms. Pidän stringeistä ja saumattomista pikkuhousuista, koska ne eivät näy päälle, ja tuntuvat itsestäni hyviltä, kevyiltä ja kauniilta. En käsitä, miten ne jostakin muka voivat olla epämukavat. No, mulla kyllä on ihan hyvä kroppa. Ehkä ne eivät sovi pulskemmille, en tiedä...

        Gynegologi mainitsi kaikennäköisitä hiertymistä alapään alueelle(välilihan ym.haavaumista)

        Ei suositellut kuin satunnaiseen käyttöön.

        Päin persettä ne meneekin ja näin ollen ovat epähygieenisetkin!

        Ihme että niitä pitää näytellä,ne jotka niitä pitää, kiskoo ne helv...korkealle...ja parhaassa tapauksessa kokolappu liehuu näkyvillä...siistii...


      • Kiinnostunut
        muistamaton kirjoitti:

        Lääkärin artikkeli stringejen epäterveellisyydestä-siellä mainittiin aika paljon haittoja ja totuus on että ne on "välissä" ja näin ollen...kaikki tietää...

        Kaikki tietää? Minä en. Eli mitä?


      • noh
        Kiinnostunut kirjoitti:

        Kaikki tietää? Minä en. Eli mitä?

        Alapään hankaumat jne.-kiva mennä "väli" kirvellen ja haavoilla, juu ei stringeille.Seksikkäämpää on kauniit alusvaatteet kuin naru perseessä.Näin sanoo myös moni mies.Teinien mielipiteitä ei lasketa.


      • tiukkis
        noh kirjoitti:

        Alapään hankaumat jne.-kiva mennä "väli" kirvellen ja haavoilla, juu ei stringeille.Seksikkäämpää on kauniit alusvaatteet kuin naru perseessä.Näin sanoo myös moni mies.Teinien mielipiteitä ei lasketa.

        niin kyllähän sen ilman akkainlehtiäkin tajuaa että naru perseessä ei voi olla hygieeninen - kerää ja levittää bakteereita, jotka sitten aiheuttavat pahimmassa tapauksessa tulehduksia. Ja sitten on tuo hankaumien vaara kuten sanoitkin... Kiitos ei!


      • hygieenisyydestä
        tiukkis kirjoitti:

        niin kyllähän sen ilman akkainlehtiäkin tajuaa että naru perseessä ei voi olla hygieeninen - kerää ja levittää bakteereita, jotka sitten aiheuttavat pahimmassa tapauksessa tulehduksia. Ja sitten on tuo hankaumien vaara kuten sanoitkin... Kiitos ei!

        Minä en ole koskaan saanut hankaumia, eikä omista stringeistäni niitä voisikaan tulla. Minusta stringit ovat mukavuuden huippu keveydessään. Mutta nämäkin ovat kai makuasioita, ja riippuvat varmasti paljon myös vartalotyypistä.
        Luulen, että perinteiset mummoalkkarit ovat epähygieenisimpiä, sillä niissä on enemmän pinta-alaa, ja välillä jotkut luiskahtavat tai valuvat vääriin paikkoihin. Sehän ei ole niiden alkkareiden tehtävä. Muistutan, että alkkarit on tarkoitus vaihtaa päivittäin. Siten se hygieenisyys säilyy...
        Lisäksi vielä tuosta lehtijutusta. En ole itse lukenut, mutta voi hyvänen aika, miten täällä uskotaan kaikki ilman mitään epäilyksiä. Tutkimuksia on aina, niitä tulee ja niitä kumotaan. Joku elintarvike todetaan epäterveelliseksi ja sitten taas terveelliseksi. Kaikkea tarpeellista ei aina oteta huomioon tutkimuksia tehdessä.


      • heh
        hygieenisyydestä kirjoitti:

        Minä en ole koskaan saanut hankaumia, eikä omista stringeistäni niitä voisikaan tulla. Minusta stringit ovat mukavuuden huippu keveydessään. Mutta nämäkin ovat kai makuasioita, ja riippuvat varmasti paljon myös vartalotyypistä.
        Luulen, että perinteiset mummoalkkarit ovat epähygieenisimpiä, sillä niissä on enemmän pinta-alaa, ja välillä jotkut luiskahtavat tai valuvat vääriin paikkoihin. Sehän ei ole niiden alkkareiden tehtävä. Muistutan, että alkkarit on tarkoitus vaihtaa päivittäin. Siten se hygieenisyys säilyy...
        Lisäksi vielä tuosta lehtijutusta. En ole itse lukenut, mutta voi hyvänen aika, miten täällä uskotaan kaikki ilman mitään epäilyksiä. Tutkimuksia on aina, niitä tulee ja niitä kumotaan. Joku elintarvike todetaan epäterveelliseksi ja sitten taas terveelliseksi. Kaikkea tarpeellista ei aina oteta huomioon tutkimuksia tehdessä.

        "...välillä jotkut luiskahtavat tai valuvat vääriin paikkoihin. Sehän ei ole niiden alkkareiden tehtävä."

        Niin, eikös ne stringit ole koko ajan "väärässä paikassa"?


      • Hei
        hygieenisyydestä kirjoitti:

        Minä en ole koskaan saanut hankaumia, eikä omista stringeistäni niitä voisikaan tulla. Minusta stringit ovat mukavuuden huippu keveydessään. Mutta nämäkin ovat kai makuasioita, ja riippuvat varmasti paljon myös vartalotyypistä.
        Luulen, että perinteiset mummoalkkarit ovat epähygieenisimpiä, sillä niissä on enemmän pinta-alaa, ja välillä jotkut luiskahtavat tai valuvat vääriin paikkoihin. Sehän ei ole niiden alkkareiden tehtävä. Muistutan, että alkkarit on tarkoitus vaihtaa päivittäin. Siten se hygieenisyys säilyy...
        Lisäksi vielä tuosta lehtijutusta. En ole itse lukenut, mutta voi hyvänen aika, miten täällä uskotaan kaikki ilman mitään epäilyksiä. Tutkimuksia on aina, niitä tulee ja niitä kumotaan. Joku elintarvike todetaan epäterveelliseksi ja sitten taas terveelliseksi. Kaikkea tarpeellista ei aina oteta huomioon tutkimuksia tehdessä.

        Jos gynegologi kertoo, että on vastaanotollaan tavannut näitä naru persees kulkevia,joilla on tullut just siitä vaivoja.

        Normaalikokoiset alkkarit ei hiero p...sreikää,joten varmasti ovat hygieenisemmät,verraten.Stringit nirhaa aina kumpaakin läpeä lähinnä joten bakteerit muhii.


      • tiukkis
        hygieenisyydestä kirjoitti:

        Minä en ole koskaan saanut hankaumia, eikä omista stringeistäni niitä voisikaan tulla. Minusta stringit ovat mukavuuden huippu keveydessään. Mutta nämäkin ovat kai makuasioita, ja riippuvat varmasti paljon myös vartalotyypistä.
        Luulen, että perinteiset mummoalkkarit ovat epähygieenisimpiä, sillä niissä on enemmän pinta-alaa, ja välillä jotkut luiskahtavat tai valuvat vääriin paikkoihin. Sehän ei ole niiden alkkareiden tehtävä. Muistutan, että alkkarit on tarkoitus vaihtaa päivittäin. Siten se hygieenisyys säilyy...
        Lisäksi vielä tuosta lehtijutusta. En ole itse lukenut, mutta voi hyvänen aika, miten täällä uskotaan kaikki ilman mitään epäilyksiä. Tutkimuksia on aina, niitä tulee ja niitä kumotaan. Joku elintarvike todetaan epäterveelliseksi ja sitten taas terveelliseksi. Kaikkea tarpeellista ei aina oteta huomioon tutkimuksia tehdessä.

        Se, että sinä et ole koskaan saanut hankaumia/tulehduksia ei tarkoita sitä etteikö niitä esiintyisi. Olivat stringit sitten minkä merkkisiä tai mallisia tahansa, niissä kaikissa on kuitenkin se naru joka menee perseeseen ja hankaa anaalia ees taas. Näin käy riippumatta vartalotyypistä: olit sitten kukkakeppi tai sotanorsu, sinulla kuitenkin on pakarat ja perseenreikä. Miten tämä voi olla niin vaikea asia ymmärtää?

        Käyttäkää stringejä minun puolestani, mutta älkää väittäkö että ne ovat yhtä hygieeniset kuin "mummoalkkarit"! Minä uskon asiassa ennemmin gynekologin lausuntoa ja omaa järkeäni kuin median välittämiä mielikuvia. Jotta stringit olisivat hygieeniset, ne tulisi varmaan vaihtaa parin tunnin välein ja pestä perse joka kerta. Tavallisissa riittää yleensä kerran päivässä, koska ne eivät raavi paskaa ja bakteereita anuksesta samalla tavalla. Enpä usko että mikään vaatekappale on tarkoitettu tungettavaksi sinne hanuriin.


      • omajärki
        heh kirjoitti:

        "...välillä jotkut luiskahtavat tai valuvat vääriin paikkoihin. Sehän ei ole niiden alkkareiden tehtävä."

        Niin, eikös ne stringit ole koko ajan "väärässä paikassa"?

        Sanoinkin, että se ei ole NIIDEN alkkareiden tehtävä. Tarkoitin, että stringit pysyvät mukavasti siellä, missä kuuluukin, mutta suuret alkkarit välillä luisuvat ja menevät vakoon osittain. Se ei ole miellyttävää, koska ne ovat vain osittain siellä ruttaantuneena, eivät mahdu kokonaan. Uskon, että mummoalkkarit ovat epähygieenisempiä. Nehän pääsevät heilumaan. Minusta stringit eivät ole väärässä paikassa. Ne tuntuvat hyviltä.

        Tosiaankaan en lukenut sitä juttua. Mutta enpä silti kauhistuisi, jos jollekin on tullut jotain hankaumia. Ovat kai valinneet vääränlaiset stringit. Itse olen elävä todistus siitä, ettei mitään ole sattunut.


      • Hyvä
        tiukkis kirjoitti:

        Se, että sinä et ole koskaan saanut hankaumia/tulehduksia ei tarkoita sitä etteikö niitä esiintyisi. Olivat stringit sitten minkä merkkisiä tai mallisia tahansa, niissä kaikissa on kuitenkin se naru joka menee perseeseen ja hankaa anaalia ees taas. Näin käy riippumatta vartalotyypistä: olit sitten kukkakeppi tai sotanorsu, sinulla kuitenkin on pakarat ja perseenreikä. Miten tämä voi olla niin vaikea asia ymmärtää?

        Käyttäkää stringejä minun puolestani, mutta älkää väittäkö että ne ovat yhtä hygieeniset kuin "mummoalkkarit"! Minä uskon asiassa ennemmin gynekologin lausuntoa ja omaa järkeäni kuin median välittämiä mielikuvia. Jotta stringit olisivat hygieeniset, ne tulisi varmaan vaihtaa parin tunnin välein ja pestä perse joka kerta. Tavallisissa riittää yleensä kerran päivässä, koska ne eivät raavi paskaa ja bakteereita anuksesta samalla tavalla. Enpä usko että mikään vaatekappale on tarkoitettu tungettavaksi sinne hanuriin.

        Ihmettelen jos jollain tavalliset alkkarit(mummonalkkaritko?)ruttaantuu hanuriin,ei meinaan o moista sattunut.Sillon ne on joko liian pienet,tai helvetin isot-niinettä kangasta riittää vaik hanuriin rutattavaksi.

        Tavallisissa alkkareissa haaraosa on leveämpi ja näinollen ei karkaa väliin eikä takaosa tosiaankaan hiero p...r...ää.


      • Sara
        tiukkis kirjoitti:

        Se, että sinä et ole koskaan saanut hankaumia/tulehduksia ei tarkoita sitä etteikö niitä esiintyisi. Olivat stringit sitten minkä merkkisiä tai mallisia tahansa, niissä kaikissa on kuitenkin se naru joka menee perseeseen ja hankaa anaalia ees taas. Näin käy riippumatta vartalotyypistä: olit sitten kukkakeppi tai sotanorsu, sinulla kuitenkin on pakarat ja perseenreikä. Miten tämä voi olla niin vaikea asia ymmärtää?

        Käyttäkää stringejä minun puolestani, mutta älkää väittäkö että ne ovat yhtä hygieeniset kuin "mummoalkkarit"! Minä uskon asiassa ennemmin gynekologin lausuntoa ja omaa järkeäni kuin median välittämiä mielikuvia. Jotta stringit olisivat hygieeniset, ne tulisi varmaan vaihtaa parin tunnin välein ja pestä perse joka kerta. Tavallisissa riittää yleensä kerran päivässä, koska ne eivät raavi paskaa ja bakteereita anuksesta samalla tavalla. Enpä usko että mikään vaatekappale on tarkoitettu tungettavaksi sinne hanuriin.

        Olet taysin oikeassa. Niiden stringien mukavuuden tunnulla ei ole mitaan tekemista hygienian kanssa. Oli ne mukavat tai eivat, ne hankaavat persreikaa. Sitahan eivat ne "mummo" alusousut tee (tiedan sen vaikken niita kaytakaan), ei tarvi kuin kayttaa maalaisjarkea.


      • Gina
        omajärki kirjoitti:

        Sanoinkin, että se ei ole NIIDEN alkkareiden tehtävä. Tarkoitin, että stringit pysyvät mukavasti siellä, missä kuuluukin, mutta suuret alkkarit välillä luisuvat ja menevät vakoon osittain. Se ei ole miellyttävää, koska ne ovat vain osittain siellä ruttaantuneena, eivät mahdu kokonaan. Uskon, että mummoalkkarit ovat epähygieenisempiä. Nehän pääsevät heilumaan. Minusta stringit eivät ole väärässä paikassa. Ne tuntuvat hyviltä.

        Tosiaankaan en lukenut sitä juttua. Mutta enpä silti kauhistuisi, jos jollekin on tullut jotain hankaumia. Ovat kai valinneet vääränlaiset stringit. Itse olen elävä todistus siitä, ettei mitään ole sattunut.

        Ei mulla ainakaan alkkarit heilu ja ruttaannu vakoon. Kun alkkarit ovat sopivan kokoiset, niin ne pysyvät paikoillaan. Enkä miellä käyttäväni "mummoalkkareita", vaikka alkkarini eivät ole stringit. Mummoalkkarit on mielestäni puuterinvärisen maxihousut.

        Mutta tottakai sinä voit käyttää stringejä, jos se hiertävä naru vaossasi kerran tuntuu hyvältä.


    • *String*

      se riippuu stringist et onko ne epämukavat.. ite oon käyttänyt niit monta vuotta, kymmeniä erillaisia ja on vain yhdet epämukavat.. ja stringit on aina seksikkäät ja muodis.........

      • Sara

        Kaytan stringeja vain harvoin, silloin kun puen paalle joko tiukahkot housut tai hameen. Muuten en pida. Eivat ole niin mukavat etta pitaisin niita paivat paastytykseen. Minusta kauniit "normaalit" pikkarit ovat paremmannakoisia ja seksikkaampia kuin stringit. En ymmarra mita seksikasta niissa on, seko etta nakyy pakarat? Noh, eihan niita pakaroita kukaan nae sen enempaa vaikka olisi normaalit pikkarit paalla koska ainakaan viela ei ole muodissa menna kaupungille pelkissa pikkareissa...


      • stringeri
        Sara kirjoitti:

        Kaytan stringeja vain harvoin, silloin kun puen paalle joko tiukahkot housut tai hameen. Muuten en pida. Eivat ole niin mukavat etta pitaisin niita paivat paastytykseen. Minusta kauniit "normaalit" pikkarit ovat paremmannakoisia ja seksikkaampia kuin stringit. En ymmarra mita seksikasta niissa on, seko etta nakyy pakarat? Noh, eihan niita pakaroita kukaan nae sen enempaa vaikka olisi normaalit pikkarit paalla koska ainakaan viela ei ole muodissa menna kaupungille pelkissa pikkareissa...

        Oletteko kokeilleet stringejä sukkisten päällä? Toimii hyvin, ei hierrä eikä painu liian syvälle pakaroiden väliin!


      • Kiinnostunut
        stringeri kirjoitti:

        Oletteko kokeilleet stringejä sukkisten päällä? Toimii hyvin, ei hierrä eikä painu liian syvälle pakaroiden väliin!

        ...vastauksista ja mieleipiteistä.
        Eli aika montaa mielipidettä löytyy.
        Se on aika jännä miten eri aikoina eri asiat on seksikkäitä.
        Kun itse oli 15, oli korkeat tai-malliset alushousut tytöillä ihaninta mitä poika saattoi kuvitella. Ja Samantha Fox ja Sabrina...
        Joskus 25 -vuotiaana tuli stringit ja ne oli ihan superseksikkäät. Mutta nyt kolmekymppisenä parhaalta näyttävät matalat hipsterssit matalien housujen kanssa, jos on hyvä lantio.
        Stringit kylää tuntuu hyvältä, kun laskee kätensä selkää pitkin alas housujen sisään ja siellä on vaan pienet stringit...
        Hmm, nyt meni vähän fiilistelyksi.

        Tyylikkäintä on kuitenkin tajuta oma tyylinsä, tuntea oman vartalonsa hyvät ja huonot puolet. Ei kaikkien tarvitse yrittää näyttää teineiltä tai britneyspearseilta.

        Seksikästä on muuten se, ettei näytä ihan kaikkea. Paljaisiin pakaroihinkin turtuu...


      • Hilkka
        stringeri kirjoitti:

        Oletteko kokeilleet stringejä sukkisten päällä? Toimii hyvin, ei hierrä eikä painu liian syvälle pakaroiden väliin!

        Kuten joku edellä kirjoitti, stringejä on erilaisia. Kaikki eivät todellakaan koostu vain naruista. Ainakin omat stringini ovat todella mukavia, enkä ole kyllä ikinä saanut mitään haittoja. :D


      • flaxflax
        Sara kirjoitti:

        Kaytan stringeja vain harvoin, silloin kun puen paalle joko tiukahkot housut tai hameen. Muuten en pida. Eivat ole niin mukavat etta pitaisin niita paivat paastytykseen. Minusta kauniit "normaalit" pikkarit ovat paremmannakoisia ja seksikkaampia kuin stringit. En ymmarra mita seksikasta niissa on, seko etta nakyy pakarat? Noh, eihan niita pakaroita kukaan nae sen enempaa vaikka olisi normaalit pikkarit paalla koska ainakaan viela ei ole muodissa menna kaupungille pelkissa pikkareissa...

        kuljet hameessa ja tuuli tempaisee helmat korville? Kummassa mielummin silloin kulkisit, stringeissä, perinteisissä pikkareissa vai ilman?


      • Sara
        stringeri kirjoitti:

        Oletteko kokeilleet stringejä sukkisten päällä? Toimii hyvin, ei hierrä eikä painu liian syvälle pakaroiden väliin!

        ihmeessa laittaisin stringit sukkisten paalle? Eihan niilla silloin ole mitaan virkaa!


      • Tittis
        flaxflax kirjoitti:

        kuljet hameessa ja tuuli tempaisee helmat korville? Kummassa mielummin silloin kulkisit, stringeissä, perinteisissä pikkareissa vai ilman?

        Ja sitten kun se tuuli tulee niin kyllä minun hameen alta löytyy muutakin höllyvää lisäkettä kuin häpykumpu. Siinä näyssä jää monelta huomioimatta pikkuhousujen leikkaus mikäli sellaiset päältäni löytävät. Pikemminkin ihmiset kääntävät säälistä päänsä pois ja yrittävät unohtaa näkemänsä. Eli siinä mielessä aivan sama mitä siellä hameen alla käyttää.


    • Viola

      niin, ennen piti raottaa alushousuja, että näkyi takapuoli. nyt pitää raottaa takapuolta, että näkyy alushousut...

    • nainen23v

      koska ne voivat olla myös epäterveelliset.Ajatteleppas itseäsi naru persvaossa hinkaten koko päivän niin kyllä siinä joku paikka jo menee rikki...

      • *sexyä sexympi* ^naurua^

        eivät ne epämukavat ole!! väärä luulo sinulla ;D


    • Supervixen

      A, ja lisäksi ovat seksikkäät, mutta eivät missään nimessä epämukavat! :D

    • elzu

      Stringejä tulee pidettyä lähinnä treenatessa sekä kesähelteellä. Ja jos on peffasta tiukat housut jalassa. Yleensä käytän ihan tavallisia ns. low cut alkkareita, en erityisemmin tykkää kulkea pelkkä naru takapuolessa päivittäin =) Tosin stringeissäkin on eroja, toiset mallit ovat mukavampia pitää kuin toiset.

    • Sari

      Hyvä kysymys! Siihen vastaan, että käytän stringejä melkein aina. Pikkarinrajat ei näy housujen läpi eikä niiden reunat purista ikävästi pakaroita... Stringit eivät todellakaan ole epämukavat! Jotkut stringit ovat koska ne ovat joko vääränmalliset, liian pienet tai materiaali on jotain paksua pitsiä tms. Kun käytän sringejä, ne ovat melkein huomaamattomat eivätkä tunnu niin paljon kuin tavalliset pikkarit jotka puristaa ja rajoittaa sieltä ja täältä. Olen niin tottunut stringeihin ettei ne tunnu mitenkään erityisen seksikkäiltä, ovat siis käytössä ihan tavalliset alushousut. Toinenkin hyvä puoli: pesun jälkeen stringit kuivuu hetkessä tavallisiin pikkareihin verrattuna! Stringeihin verrattuna tavallliset pikkarit on minusta hankalat.

    • Tomm

      Hei sinä muodikas nainen! Olen hulluna naisten stringeihin ja alusasuihin ja olen kerännyt pienen ja ihastuttavan kokoelman erilaisia. Jos sinulla on käyttämiäsi alusasuja, jotka eivät enää sovi tai joita et enää tarvitse niin mailaa! Myös sukkanauhaliivit, rintsikat ym kiinnostavat Syysterveisin Tomm: [email protected]

      • Kiinnostunut

        ...miten kuvottavaa.
        Hanki elämä.


    • minä

      a, b ja d, oon saanut niistä hyvää palautetta!! ;)

    • persus

      En käytä, ovat epämukavat sekä epähygieeniset, ajatelkaa, juuri kun on käynyt paskalla ja vetänyt stringit päälle niin se naruhan hinkkaa sitä paskaista persreikää, ellei tee mitään kunnon alapääpesua, tai pyyhi "huolellisesti"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe