Windows -8n päivitys..

pony_tail

..päivitys Vistaani edistyy tai sitten ei..
olin jo lopultakin loppusuoralla ja eikös loppunut kiintolevyltä tila!!!
No, en vielä mennyt ostamaan ulkoista levyä..vaan osioin vindowsin ohjeiden mukaan toisen ( kaksi sisäistä levyä .. c täynnä.. ja e tyhjä ..,koska ei alkanut tätä käyttää..)
ja tuloksena: uusi asema D..
Miten otan tuon uuden aseman käyttöön, (kun ei kerta sitä tyhjää E asemaakaan huolinut?)
Pistänkö nyt vaan polttamani asennuslevyn asemaan, vai mitä teen?
Pelottaa jo niin ..keleesti tämä homma ;(
Olisin kiitollinen avusta..tilanne kestänyt jo liian kauan..kiitos taas kerran paljon etukäteen!

38

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkoitin siis kysyä:
      mitä nyt? eli, kun vapaata tallennustilaa löytyi, kuinka otan sen käyttöön, jotta voisin jatkaa asennusta, joka, ihme kyllä, sujui mallikkaasti tähän asti..

      Kiitos avusta;)

    • Kalakkuna

      1. Format c:
      2. delete all partions.
      3. install a fresh copy of windows.
      4. done.

    • OK.. kokeillaan..Kiitos! (paitsi että alustanut olen..)

      • Kalakkuja

        No siinä tapauksessa ei ole edes näitä osioita varmaan jälellä, eli muuta kuin Windows levy tai usb kelkkaan tai porttiin ja asennus.


    • Tuota..siis alustin, siinä kohtaa, kun pyydettiin..oon ihan sekaisin jo.

      Resurssienhallinta näyttää kyllä uuden D: aseman, jolla pitäisi olla tarpeeksi tilaa viedäkseen asennuksen loppuun..
      Mä oon niiiiiin täys tätä..ää ää.
      Mun huonolla tuurilla ei päästy loppuun asti ..tietenkään. Kun tila olisi riittänyt tää jaska olis jo hanskassa!

      1. Format c: (?)
      2. tästä kohdasta kysyisin ..mitkä osiot voi poistaa, vai voiko?
      3. en pääse eteenpäin, koska W8 asennus hollaa vaan, että vapauta tilaa C: asemassa, mut ei saa tarpeeksi..
      Ja siksi yritin vapautaa tilaa osioimalla E: aseman , josta noin puolet jaettiin uuden aseman D: kanssa, ja jota en saa käyttööni, tai paremminkin Windows ei sitä halua..
      Enkä tiedä miten tuon vapautetun levytilan saisi käyttöön?
      Tai siis miten otan tuon d: aseman Windowsin käyttöön?
      Vai voiko sitä edes tehdä?
      Tää alkaa mennä niin pirun vaikeeksi..tässä pitäisi olla vallan IT -ammattilainen!
      Ei pitäs edes myydä tavallisille pulliaisille!

      Kiitos sinulle, jokatapauksessa, että yritit..

      • Kalakkuna

        Millä kokeella muuten kirjoittelet tänne?
        Kirjasto?


      • Kalakkkuna
        Kalakkuna kirjoitti:

        Millä kokeella muuten kirjoittelet tänne?
        Kirjasto?

        Koneella, ei kokeella siis.


      • Pyyhis

        Huomaa Kalakkunan vastaus aikaisemmin.

        2. delete all partions.

        Koko levy vain käyttöön, ja tila riittää. Pääset paljon helpommalla, kun tyhjennät koko levyn, ja luot myöhemmin uuden osion.


      • Kalakkkuna kirjoitti:

        Koneella, ei kokeella siis.

        Kalakkuna..
        Nyt tällä hetkellä taas W7 koneella Fujitsu Lifebook ..
        (mihin mun piti aluksi, ja nyt hylättyäni tuon Vistakoneen)


      • Pyyhis kirjoitti:

        Huomaa Kalakkunan vastaus aikaisemmin.

        2. delete all partions.

        Koko levy vain käyttöön, ja tila riittää. Pääset paljon helpommalla, kun tyhjennät koko levyn, ja luot myöhemmin uuden osion.

        Pyyhis:

        juu..mutloppu..mikä loppu..


    • Noilla Tonin
    • ei pro..vaan se halvempi..muista nyt mikä..windows 8 päivitys kuitenkin..

      olen yrittänyt asentaa ns. puhdasta asennusta, mutta kun pääsin kohtaan:
      hyväksy lisenssiehdot, seuraava, valitse mukautettu asennus..
      en näe sellaista valikkoikkunaa..ja tässä kohdassa alkoi kysellä lisää tilaa ja osioin tuon e aseman .. uudeksi d asemaksi, jolla on tarpeeksi tilaa..
      resurssienhallinnassa se näkyy.. mutta en osaa ottaa sitä käyttoöön..

      en varmaan osaa kysyä oikein, mutta asennus tyssää tuohon vapauta c asemalta lisää tilaa.. ja tulos on yllä oleva..
      miten kummassa se uusi osio otetaan käyttöön? jota pääsen jatkamaan
      voin tietysti tässä jokupäivä ostaa uuden ulkoisen kiintolevyn, mutten saa sitä tähän hätään

      ja tuon lisenssiehtojen hyväksymisen jälkeen (MS -tuki ohje) pitäisi avautua valintaikkuna, jossa voisin valita mukautettu asennus..
      jonka jäkeen pitäisi avautua kovalevyn eri osiot -ikkuna, jonka jälkeen pitäisi kaikki nämä poistaa..kunnes jäljellä on vain varaamatonta tilaa (uncallocated space) jonka jälkeen tämä tila valittaisiin ja klikattaisiin uusi ja käytä.
      sitten pitäisi valita luoduista osioista isoin, jonka tyyppin on primary ja sitten seuraava.
      ja nyt asennuksen pitäisi alkaa..

      Mutta kun ei minulle tule hyväksymisen jälkeen moisia 'akkunoita' ???
      Vaan valitse mitä haluat säilyttää ja valitsin en mitään , koska ajattelin asentaa ns. puhtaalta pöydältä..
      ja asennus tyssää tuohon ilmoitukseen: vaputa tilaa c: asemalta (mutta se ei riitä)

      Ei jumankekka miten tää on näin vaikeaa?
      Kun en vaan osaa ottaa tuota uutta d: osiota käyttöön, vaikka sille loin uuden kansionkin, eli tuon vaaditun

      en ymmärrä, missä menee vikaan?

      • torsti.tuomainen

        Ainakin sillä tavalla onnistuu, että tekee GParted ohjelmalla kaksi osioa ja asentaa winukan sitten kyseisiin osioihin. Kasi tarvitsee noin 100 megan boottiosion ja vähintään 16 gigan järjestelmäosion C.

        GParted löytyy esimerkiksi Parted Magic live-CD:tä

        http://distrowatch.com/table.php?distribution=partedmagic


      • iluiuh

        Sinulla on päivitysversio jota ei ilmeisesti voi ns puhtaalta pöydältä asentaa vaan se yrittää päivittää sitä vanhaa windowsia.


    • et näin se menee

      pony-tail, sun kirjoituksista voi päätellä että asennus ei tule onnistumaan, senverran olet kaukana siitä mitä on tarkoitus tehdä ja miten se tehdään. Anna homma jollekkin joka tietää miten miten asia hoidetaan.

    • toni.

      kun olet alustanut kaikki levyt niin vasempaan alanurkkaan on tultava aktiiviseksi >seuraava< josta klikkaat niin homma etenee välillä tosin pitkäänkin odotellen mutta etenee kuitenkin enkä mitään kansioita ole tehnyt minnekkään vaan vastaanuut mitä kysytään ja sitten ok tai seuraava

      tuossa seiskan ohje mutta 8 menee samanlailla

      seiskan levy pesään ja koneen uudelleenkäynnistys

      kun siinä vilkkuu mustalla pohjalla ......DVD niin painat enteriä niin pian alkaa tapahtua noin https://makee72.pp.fi/win7asennus.html

      kun päästään tuohon saakka https://makee72.pp.fi/images/win7asennus6.jpg niin klikataan tuosta asema asetukset

      aukeaa tuo https://makee72.pp.fi/images/win7asennus7.jpg ja siitä valitset levyt mitkä alustat, se varoittaa että menetät tietoja mutta itse alustin tässä koneessa kaikki kolme (C-D-ja järjestelmän varaama) (siis alustetaan seiskan asennusohjelmassa seiskan levy pesässä)

      nyt kone on (tyhjä)

      sitten tuo kuvan oikeassa alanurkassa >seuraava< tulee atiiviseksi ja siitä klikkaat niin se alkaa asentamaan järjestelmää (miettii välillä pitkäänkin)

      jossain vaiheessa kysyy verkkoa niin laita kotiverkko

      voi olla ettei mene nettiin ja tulee henkselit tuohon verkonmerkkiin kellon viereen niin mene laitehallintaan ja katso onko siellä verkkokorttia näkyvissä http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Verkkokortti_zps207935a8.jpg jos ei ole niin on mentävä nettiin sitten tuollaisella http://www.verkkokauppa.com/fi/product/3828/qxc/D-Link-DUB-E100-USB-2-0-verkkosovitin-tietokoneeseen sillä se menee nettiin kun laittaa usb pään koneeseen ja yhdistää tuon ulkopuolisen verkkokortin modeemiin (ethernet), eroja nettinopeudessa ei huomaa

      jos haluaa mahdollisesti häipyneen sisäisen nettikortin toimimaan niin se ajuri on ladattava netistä tai ajettava ohjelma kaapista löytyvältä levyltä. ise ajoin levyltä ja tallensin vielä se muistitikulle josta sen voi ladata koneelle jos tulee tarvetta (levyllä paljon muutakin sälää)

      toinenkin kone jossa myös seiska ja samalla tavoin alustin mutta siinä netti säilyi

      asennus tuntuu pysähtyvän välillä mutta kyllä se jatkuu ja vaikka sen pysäyttäisi väkisin niin tuo käynnistä sammuta ja uudelleen käynnistä säilyy josta levy pesään ja uudelleen käynnistys ja sitten enter ( ei liian aikaisin tai voi mennä biosiin) niin asennus alkaa ja osaa jakaa levyt oikein osioinnin mukaan

      kysy jos tulee jotain epäselvyyksiä mutta helppo homma mielestäni

      • voi olla..mut
        iuuh: yllä voi .. minä sain aivan samat ohjeet ms -tuesta, kuin TONI antaa..mutta kiitos selvennyksestä..
        Ja kiitos Torsti myös.. MUT LUKEAA..kiitti.. mun nyyinen ongelma vielä ...

        Vaan mulla on typeristäkin typerin ongelma menossa nyt..
        Siitä Vistasta (34bit), johon asennus lähti meneen jouhevasti, paitsi että tila loppui.. (jmss.) tapahtui
        sain kyllä asennuslevyn tehtyä, mutta..
        sehän ei käykään tietenkään tähän hieman uudempaan w7:aan (64bit..), joten olisi tehtävä uusi asennusmedia.. eli
        nyt jostakin ihmeen syystä tällä Vistalla en onnistu tekemään tuota
        ISO -tiedostoa eli iso levykuvaa tuosta desktopin tiedostosta et voisin tehdä asennuslevyn myohemmin..

        pahus.. kun se kerran onnistui Vistalla,niin miten se ei (siis iso levykuvan tekeminen) onnistukaan nyt tällä w7:lla

        eli tämä seiskakoneelle asennus tökkii jo alkuvaiheessa.
        mitä teen oikein väärin? tulee ilm., että iso tiedostoa ei voitu luoda!!

        aina jotakin..kiitos vastausista..


      • fhksdagsfh
        pony_tail kirjoitti:

        voi olla..mut
        iuuh: yllä voi .. minä sain aivan samat ohjeet ms -tuesta, kuin TONI antaa..mutta kiitos selvennyksestä..
        Ja kiitos Torsti myös.. MUT LUKEAA..kiitti.. mun nyyinen ongelma vielä ...

        Vaan mulla on typeristäkin typerin ongelma menossa nyt..
        Siitä Vistasta (34bit), johon asennus lähti meneen jouhevasti, paitsi että tila loppui.. (jmss.) tapahtui
        sain kyllä asennuslevyn tehtyä, mutta..
        sehän ei käykään tietenkään tähän hieman uudempaan w7:aan (64bit..), joten olisi tehtävä uusi asennusmedia.. eli
        nyt jostakin ihmeen syystä tällä Vistalla en onnistu tekemään tuota
        ISO -tiedostoa eli iso levykuvaa tuosta desktopin tiedostosta et voisin tehdä asennuslevyn myohemmin..

        pahus.. kun se kerran onnistui Vistalla,niin miten se ei (siis iso levykuvan tekeminen) onnistukaan nyt tällä w7:lla

        eli tämä seiskakoneelle asennus tökkii jo alkuvaiheessa.
        mitä teen oikein väärin? tulee ilm., että iso tiedostoa ei voitu luoda!!

        aina jotakin..kiitos vastausista..

        Pakko sanoa että esität asiasi niin epämääräisesti(ihan normaalia aloittelijoille)että vastaajien on vaikea tarttua ongelmaasi. Itse suosittelisin koneesi viemistä huoltoon jos ei ole rahasta kiinni. Mutta ihailen sinnikkyyttäsi.


    • toni.

      aloin ymmärtää että aiot tehdä palautuslevyn ja tai sillä tehdä puhtaalta pöydältä asennuksen ja vaihtaa bittisyyttä tai jotain muuta?

      no aloitetaan alusta, haet kaupasta tuon windows 8 pro päivityslevyn http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27903/djhgj/Microsoft-Windows-8-Pro-Upgrade saat sen tavallisen windowsin samalla vaihdettua pro versioksi

      siinä sinulla on 2 levyä (32 bit ja 64bit) ja taskussa päivitys-avain (koodi)

      sitten mietit kumman niistä valitset 32 bit vai 64 bit, voit myöhemmin tehdä uuden asennuksen jos haluat bittisyyttä vaihtaa

      sinulla on joku windows siellä koneella ennestään ja se on 32 tai 64 bittinen, jos teet vain päivityksen muutamiseksi windows 8 pro versioksi niin bittisyys pitää olla sama kuin koneessa olevalla windows vesiolla, se herjaa heti vaihdosta että väärä bittisyys (levy)

      mutta puhdas asennus kuten tuossa ylemmissä viesteissä kerron ei välitä bittisyyden vaihtamisesta koska kone alustetaan tyhjäksi tällä ostetulla levyllä ja jatketaan kuten tuossa olen selvittänyt

      windows 8 pro kyselee jo siinä alussa koodin ja se myös aktivoituu jotenkin paremmin itsestään kuin windows 7 joka kysyy koodin vasta siellä asennuksen loppupäässä ja sen voi joutua aktivoimaan kirjoittamalla tuohon hakuun >aktivoi< niin aukeaa paikka missä voi windowsin aktivoida tai näkee että se on jo aktivoitu

      siis kaupasta levy ja se pesään uudelleen käynnistys, sitten sillä ostetulla levyllä alustat levyt kuten tuolla ylempänä esitin, sitten kun tulee se >seuraava< niin siitä jatkat kuten esitin

      kun se kysyy koodia niin laitat sen laatikkoon

      noin se menee helposti ja voit vaihdella bittisyyttä kun teet aina tuon puhtaan asennuksen. luulisin että kerran asennettua windowsia ei tuolta levyltä käyttää enää muihin koneisiin (siirtää) mutta samalla koneella voi tehdä vaikka kuinka usein

      kysy lisää jos ei onnistu, lue kaikki mun sepustukseni tästä viestiketjusta koska ne ovat vain tuohon ostettuun levyyn ja sen taskussa olevaan päivitys avaimeen (koodiin)

      mulla f secure alkoi valittamaan että lisenssien määrä ylittyy kun vaihdoin bittisyyttä mutta laitoin windows defenderin ja windowsin palomuurin, (nyt kelpais f securelle taas) myöhemmin ajoin vanhempaan koneeseen windows 7 pro 32 bit ja siihen norton 360 ja tähän uudempaan viikon vanhaan oli windows 7 pro 32 bit niin windows 7 pro 64 bittisen ja norton 360

      siis kaupasta levy ja eikun menoksi 3 varttia siinä menee (ainakin mun koneilla) mutta ota tidostot talteen vaikka ulkopuoliselle levylle jos on jotain tärkeää koska kone tyhjenee tiedoista totaalisesti tuolla alustuksella

      sitten kun windows on päivitetty/asennettu ja virustorjunta on asennettu niin testaat tuolla http://www.f-secure.com/v-descs/eicar.shtml

      tuossa onn suora linkki testivirukseen ja virustorjunnan pitäisi siihen estävästi reakida melko välittömästi http://www.f-secure.com/virus-info/eicar.com

    • Kiitos taas kärsivällisyydestäsi Toni :)

      Olet jäljillä! Juuri puhdasta olen ajatellut asentaa..
      Mut vielä pientä tarkennusta:

      -Olen ostanut version windows sivulta netistä..maksanut ja minulla on
      laillinen tuoteavain. (Tarkastettu MS -tuessa!)

      - Mutta minulla ei ole asennuslevyä.. Olisipa..(jotain kopiolevyä kyllä kaupataan erikseen)
      - Eli joudun tekemään itse ISO -tiedoston tuon tuoteavaimen näpyttelyn jälkeen
      (joka onnistui Vistalle 32 bit, jonka asennus tyssäsi mm. tilaongelmiin)
      - Tämä on levylle tallennettava tiedosto!

      -Ja tuesta neuvoivat koittamaan asennusta jollekin muulle Vistakoneelle..alkoi reippaasti asentaa, mutta se tyssäsi tilaongelmiin!)

      - En ole siis vielä kertaakaan saanut asennusta alkamaan tällä W7 koneella,
      johon sitä alunperin suunnittelin, että voisin edes asentaa tuoteavaimeni.
      Silloin se lähtisikin asentumaan melkein itsestään.

      Selvisiköhän tästä ongelmani todellisuus?
      Siis ei asennuslevyä, pitää luoda itse Iso tiedosto, mutta kun en pääse asentamaan tuota tuotetunnustani ensin, jonka jälkeenasennus oikeasti alkaisi..

      -tulee ilmoitus: ISO -tiedostoa ei voitu luoda..

    • Onnistuiko asennus

      Kerroppa pony_tail

    • Voi kuinka mielelläni kertoisin..kyllä onnistui..mutta ihmettelen
      miksi homma lähti heti asentumaan tuolle yllä mainitulle 'Vistakoneelle', kuin itsestään.. iso tiedostokin polttui Toshiban omalla poltto-ohjelmalla ihan siinä kuin itsestään asennuksen lomassa.. ym, ym. .(mut
      ei käy tälle Win 7:lle, kun tämäon 64bit) kun se tila loppui ja muitakin esteitä ilmaantui (muisti ynnä muuta, ym)
      joten keskeytyi..
      Ja tälle seiskalle ei lähde asentumaan ei sitten niin millään ..iso tiedoston tekokaan ei onnaa.. muistitikun tein .. mut ...mutjamutja..
      joten kai mun pitää antaa periksi! Kiitos kaikille 3>

    • Sen verran vielä, että tämä päivitys versio jonka todellakin latasin netistä (Kotimikro - lehden ystävällisellä avustuksella), on se versio, joka maksoi noin 120e ja W8 pro on paljon kalliimpi.. taitaa olla yli 200 e nykyään! Tämä vain kysyjille edellä..

      MS -tuestakaan eienää vastata minulle..
      en kyllä ihmettele..muttapitäisihänminun saada vastinetta rahoilleni..
      josheidänpäivitykset ei onnistu.. en ole välttämättävastuussa ja eikös 'asiakas ole aina oikeessa!' :))

      Ajattelin,ettäeikös minun pitäisi saada rahojeni vastineeksi jokin asennuslevy tms. , jos rahojaei saa takaisin?!

      Minä en tajua kuinka ei lähde, eikä alunperinkään lähde asentumaan oikein tälle W7 koneelle, Fujitsu livebook, ei nyt eikä aiemmin.
      Koska enhän voi tehdä mitään niiiin perusteellisesti väärin, koska heti ekasta näpäytyksestä lähti asentumaan näppärästi tuolle 32bit. Vistalle, Toshiba.
      Mutta koska bittisyys on eri, ei huoli tuota Toshiballa tehtyä asennuslevyä!
      Joten aina palaan lähtöruutuun.
      Turhauttavaa!!

      • Siis Fujitsu lifebook tietenkin.


      • toni.
        pony_tail kirjoitti:

        Siis Fujitsu lifebook tietenkin.

        mietin välillä että sinulla on 3 konetta mutta nyt ymmärrän että sinulla on 2 konetta, toinen fujitsu lifebook jossa on windows 7-64 bit ja toinen toshiba jossa oli windows vista 32 bit

        nyt näyttäisi siltä että tuo windows 8 "päivitys" joka on todennäköisesti 32 bit on asentunut tuon vistan 32 bit tilalle ja varmaan jo aktivoitunutkin joten se on luultavasti nyt tuo on sen vistakoneen "omaisuutta"

        itsellä tuossa toisessa koneessa on windows 7 pro 32 bit oem ja itse asensin tähän uusimpaan koneeseeni 7 professional 64 bit oem version ja päädyin tähän koska käytin tuossa toisessa koneessa tuota 8 pro (32-64 bit) versiota muutaman kuukauden ja enkä sitä nyt voin parempana pitää kuin tätä 7 versiota

        kyllä ne sieltä microsofilta lähettää levynkin mutta se maksaa kuitenkin jotain ja jos tuo on aktivoitunut jo niin voiko sitä enää asentaa toiseen koneeseen

        siis mulla on vanhempaan koneeseen vistan 32 bit oem levy ja 7 .32 bit oem levy sekä 8 pro 32bit ja 64 bit levyt mutta nyt siinä on 7 pro 32 bit asennettuna skannerin takia

        tässä uudessa koneessa on nyt windows 7 pro 64 bit oem ja löytyy myös 7 pro 32 bit oem levy sekä 8 pro 64 bit ja 32 bit päivityslevyt mutta tämä 7 pro 64 bit oem on nyt parasta minulle

        windows levyt 32 bit ja 64 bit maksaa nyt tuon http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27903/djhgj/Microsoft-Windows-8-Pro-Upgrade-suomenkielinen-kayttojarjest ja sillä voit vaihdella bittisyyttä ja palata taas windows 7 versioon jos haluat

        tuolla päivityslevylllä homma menee kuten tuossa edellä selvitin mutta taitaa olla nekin konekohtaisia ja siirrettävyys tulee vasta kun ostaa nuo kalliimmat versiot

        en tiedä pystyykö tuota microsffilta ostamaasi päivitystä siirtämään toiselle koneelle vaikka se asentuisikin bittisyyden sopivuuden tai puhdas asennus ja bittisyyden vaihto takia vai onko se konekohtainen joksi se tulee kun se on aktivoitunut

        siis onko vahinkoa tapahtunut jos tuo päivitys toimii käyttökelpoisessa koneessa vistan tilalla ja jos haet tuon päivityslevyn niin sillä saat asennettua tuon 7 32 bit tilalle 8 pro 32 bit tai 64 bit version mutta nyt ajatellen onko siitä mitään hyötyä sinulle

        siis onko tuo ostamasi päivitys 32 bit vai 64 bit ja onko se konekohtainen?


    • Tuota.. kaikki on just noin kun sanoit, mutta..seei aktivoitunut Vistalle, kun siitä romusta loppui se tila, muisti ja kaiikki..

      ja olin tänään viimeksi sen MS -tyypin kanssa jutussa, ja hän pyytää vaan edelleen tekemään sitä asennuslevyä, tuon kokeilun jälkeenkin tälle 64 bit W7:lle! Siis lähettämiensä ohjeiden mukaan, jotka toimivat tuolla Vistalla, ja joiden pitäisi toimia, myös tässä. Mutta kun ei niin ei.
      Joten kai sensit voi vielä vaihtaa, kun sen asennus loppui kesken.

      Enkä usko äkkiä, että lähden tuota pro -versiota vaihtamaan..näiden kokeilujen myötä.
      On seniin paljon kalliinpikin.

      Tässä tilanteessa tekee mieli heittää kone seinään (tai hakata siihen omaa päätäni), mutta se ei ainakaan auta, joten hillitsen itseni toistaiseksi.

    • Vielä.. olen ladannut myös tuon USB..työkalun..mutta kun tulee ilmoitus, ettei sitä ISO -tiedostoa löydy.. heh ei kai niin..
      tää mun sählääminen alkaa olla jo niin naurettavaa, että pitää lähtee kysymään noilta naapureilta, että kuka osaisi auttaa!
      Heh..näkeeköhän sen päältä jo kuka osaa ja kuka ei.. ehkä.

    • JIPPIIII!

      "...Se toimii sittenkin..."

      Vihdostakin viimein asennus meni läpi ja olen tutustumassa uuteen w8:iin ja pikkuhiljaa koetan saada siitä omanlaiseni;)

      Nyt siinä on vain IE10 ja roskakori.

      Kiitokset kaikille vastaajille ja hyvää keväänjatkoa!

      ps.Totuuden nimissä pitää sanoa, että tarvitsin hieman naapuriapua ..
      hän teki omalla koneellaan 64 bittisen asennuslevyn..
      ja laittoi sen pesään.. ja vielä viimeminuuteilla tuli virheilmoitus, että:
      käynnistyi uudelleen > Bios > ajurit
      Jonka jälkeen toin 'potilaan' kotiin ja laitoin päälle, ja veivasi hetken ja asennuksen viimeistely alkoi!

      • Erityiskiitokset mm. Kalakkunalle ja Tonille ja monille muille!!!


      • Kalakkuna
        pony_tail kirjoitti:

        Erityiskiitokset mm. Kalakkunalle ja Tonille ja monille muille!!!

        No hyvä että viimein onnistui, menihän tuossa tovi mutta pääasia että pelaa.


    • Suosittelen muuten tutustumaan tähän ohjelmaan kun sait Windows8 asennettua:

      http://aleksijohansson.net/artikkeli/2012/10/nä-palautat-windows-8n-käynnistä-valikon

      Se helpottaa hyvin sen käyttöä. Tuolla voi myös ohittaa Windows 8 oman käyttöliittymän jolloin kone käynnistyy aina työpöydälle.

    • Tutustutaan kiitos!

      • elä suotta..

        Pidä kasi kasina, ei siitä seiskaa vippaskonsteilla saa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe