Ostettiin Hyundai, onko hyvä?

SSVVM

Ollaan yleensä ostettu BMW tai Opel, niin ihan uus merkki meille. Ainaki tosi hienosti kulkee. Ostettiin Sonata '03 2,7 GLS V6, onko millasta häikkää noin yleensä Hyundaissa? Kaikissa merkeissähän on omansa? Entä miten varaosien hinnat ja saatavuus? :)

47

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SSVVM

      Niin jo googletin ton GLS:n, sekö tarkottaa Grand Luxury Sportia? Ainaki muissa autoissa?

    • on ne hyviä

      "Ostettiin Sonata '03 2,7 GLS V6, onko millasta häikkää noin yleensä Hyundaissa?"

      Kestävyys hyvä, kuten japseissa ennen. Ajettavuus korealaisissa yleensä parempi kuin japseissa, mutta ei yhtä hyvä kuin eurooppalaisissa. Sonataa itse koeajanut, mutta liian vähän, että osaisin kertoa mitään lopullista arviota. Ajotuntuma oli mukavuuden puolesta jotakin sellaista kuin niissä audeissa, jotka on mukavuusviritetty. Sonata kulki maantienopeudessakin suoraan, mitä suuri osa japseista ei tee. Sitä en päässyt kokeilemaan, miten alusta pysyy touhussa mukana, kun aletaan "kanttaamaan". Oletan, että Audi siinä kokeilussa selvästi parempi. Mutta yleispyörityksessä oikein hyvä tuttavuus.

      Korealaisista muutoin itsellä kestävyystietoa, että ovat hyviä. Mutta Sonatasta tiedot lähinnä omistajilta ja välikäsien kautta. Näyttää kuitenkin siltä, että takseissa kestävät minimivaivalla ne ensimmäiset 300tkm. Ja sen jälkeenkin on autoa mukavasti jäljellä.

      • paskahan se

        "Korealaisen Sonatan laatu parani vuodesta 1994 lähtien.
        Vaihteiston ja voimansiirron viat

        Vaihteiston synkronointi on kulunut. Ilmenee rasahduksena vaihdettaessa.

        Etupäässä tärinää moottoritienopeudella. Vaiva saattaa parantua renkaiden vaihdolla ja tarkalla tasapainotuksella.

        Jarruviat

        Takajarrut juuttuvat.

        Ohjauslaitteiden ja pyöränripustuksen viat

        Raidetangon päät väljät.

        Sekalaiset viat

        Istuinlämmitys rikki

        Valojen pesimet rikki.

        Ruosteviat

        Runsaasti ruostevikoja"


      • Mee töihin
        paskahan se kirjoitti:

        "Korealaisen Sonatan laatu parani vuodesta 1994 lähtien.
        Vaihteiston ja voimansiirron viat

        Vaihteiston synkronointi on kulunut. Ilmenee rasahduksena vaihdettaessa.

        Etupäässä tärinää moottoritienopeudella. Vaiva saattaa parantua renkaiden vaihdolla ja tarkalla tasapainotuksella.

        Jarruviat

        Takajarrut juuttuvat.

        Ohjauslaitteiden ja pyöränripustuksen viat

        Raidetangon päät väljät.

        Sekalaiset viat

        Istuinlämmitys rikki

        Valojen pesimet rikki.

        Ruosteviat

        Runsaasti ruostevikoja"

        Ei tänne mitään keksittyjä amisapinoiden juttuja kaivattu.


      • urpo..
        Mee töihin kirjoitti:

        Ei tänne mitään keksittyjä amisapinoiden juttuja kaivattu.

        Tää on hesurin vikalista, mikä kertoo vikoja, mitä varmasti löytyy.. Mene itse latamoon!


      • Ladwsdw
        paskahan se kirjoitti:

        "Korealaisen Sonatan laatu parani vuodesta 1994 lähtien.
        Vaihteiston ja voimansiirron viat

        Vaihteiston synkronointi on kulunut. Ilmenee rasahduksena vaihdettaessa.

        Etupäässä tärinää moottoritienopeudella. Vaiva saattaa parantua renkaiden vaihdolla ja tarkalla tasapainotuksella.

        Jarruviat

        Takajarrut juuttuvat.

        Ohjauslaitteiden ja pyöränripustuksen viat

        Raidetangon päät väljät.

        Sekalaiset viat

        Istuinlämmitys rikki

        Valojen pesimet rikki.

        Ruosteviat

        Runsaasti ruostevikoja"

        Tuo Hesarin vikatilasto koskee 90 luvun Sonatoita.
        Omassa Sonatassa on kaikki galvanoituja paitsi katto.


      • no--kia

        Taas tuli laidallinen tuubaa, korealaiset eivät koskaan ole saavuttaneetkaan japsien luotettavuustasoa. Siellä ne keikkuu tilastoissa Opeleitten ja Fordien kanssa keskikastissa, paitsi jotkin mallit häntäpäässä.


      • Puhu Hyundaista
        no--kia kirjoitti:

        Taas tuli laidallinen tuubaa, korealaiset eivät koskaan ole saavuttaneetkaan japsien luotettavuustasoa. Siellä ne keikkuu tilastoissa Opeleitten ja Fordien kanssa keskikastissa, paitsi jotkin mallit häntäpäässä.

        Häntäpäässä oikeasti esim. Tojon lippulaiva GT, Tekniikan Maailman talvitestissä. Eli vihoviimeisenä.

        Ja japsit yleensäkin peräpään valvojia vertailutesteissä.

        Ja oikeastaan ihan viikotttaisistakin uutisista tuttu loputon takaisinkutsurumba kertoo siitä, mitä japsiautot tänä päivänä ovat. Ihan voi kysellä omistajiltakin. Ei se 70-80-luvun ypöyksinkertainen ja sen vuoksi kestävä peruskorolla ole ollut totta enää aikoihin.Ja sekin on jo ruostunut olemattomiin.


      • no--kia
        Puhu Hyundaista kirjoitti:

        Häntäpäässä oikeasti esim. Tojon lippulaiva GT, Tekniikan Maailman talvitestissä. Eli vihoviimeisenä.

        Ja japsit yleensäkin peräpään valvojia vertailutesteissä.

        Ja oikeastaan ihan viikotttaisistakin uutisista tuttu loputon takaisinkutsurumba kertoo siitä, mitä japsiautot tänä päivänä ovat. Ihan voi kysellä omistajiltakin. Ei se 70-80-luvun ypöyksinkertainen ja sen vuoksi kestävä peruskorolla ole ollut totta enää aikoihin.Ja sekin on jo ruostunut olemattomiin.

        Puhe oli luotettavuudesta, jonka tason voit merkittäin todeta mitä moninaisimmista tilastoista. Siellä ne "toyot" edelleen on keskimäärin kärkipaikoilla, korealaiset ei koskaan.
        Eivätkä ne korealaiset myöskään vertailutesteissä pärjää järin kaksisesti, tuossa mainitsemassasi talvivertailussa Auris Hybridi pärjäsi muuten aika hyvin ollen toinen.
        Korealaiset autot tarjoavat keskinkertaisia ominaisuuksia, myös luotettavuudessa.
        Tämä olisi täysin hyväksyttävää, jos ne olisivat edelleen halpoja, mutta kun ei sitä hintaetuakaan ole enää, niin en ymmärrä kuka noin karuihin autoihin tuhlaa rahojaan.


      • no--kia
        no--kia kirjoitti:

        Puhe oli luotettavuudesta, jonka tason voit merkittäin todeta mitä moninaisimmista tilastoista. Siellä ne "toyot" edelleen on keskimäärin kärkipaikoilla, korealaiset ei koskaan.
        Eivätkä ne korealaiset myöskään vertailutesteissä pärjää järin kaksisesti, tuossa mainitsemassasi talvivertailussa Auris Hybridi pärjäsi muuten aika hyvin ollen toinen.
        Korealaiset autot tarjoavat keskinkertaisia ominaisuuksia, myös luotettavuudessa.
        Tämä olisi täysin hyväksyttävää, jos ne olisivat edelleen halpoja, mutta kun ei sitä hintaetuakaan ole enää, niin en ymmärrä kuka noin karuihin autoihin tuhlaa rahojaan.

        Samaisessa talvivertailussa korealaiset olivat keskivaiheilla, tai häntäpäässä.


      • Sitä höpinää
        no--kia kirjoitti:

        Puhe oli luotettavuudesta, jonka tason voit merkittäin todeta mitä moninaisimmista tilastoista. Siellä ne "toyot" edelleen on keskimäärin kärkipaikoilla, korealaiset ei koskaan.
        Eivätkä ne korealaiset myöskään vertailutesteissä pärjää järin kaksisesti, tuossa mainitsemassasi talvivertailussa Auris Hybridi pärjäsi muuten aika hyvin ollen toinen.
        Korealaiset autot tarjoavat keskinkertaisia ominaisuuksia, myös luotettavuudessa.
        Tämä olisi täysin hyväksyttävää, jos ne olisivat edelleen halpoja, mutta kun ei sitä hintaetuakaan ole enää, niin en ymmärrä kuka noin karuihin autoihin tuhlaa rahojaan.

        "Puhe oli luotettavuudesta, jonka tason voit merkittäin todeta mitä moninaisimmista tilastoista. Siellä ne "toyot" edelleen on keskimäärin kärkipaikoilla, korealaiset ei koskaan."

        Totuus taas toinen! Pari tuoreenpuoleista tutkimusta Saksasta. Toisessa todettiin, että Skoda ja Hyundai luotettavimmat. Toisessa löytyi Tojon "syömähammas", eli Ave, luotettavuudessa sijalta 13. heti Alfa-Romeon jälkeen.

        Suomalaiset tilastot kaipaavat oikaisua ajettujen kilometrimäärien osalta. Eihän auto saisikaan ajamattomana rikki mennä. Tojot hyvin usein tosi pienellä käytöllä. Kuten tiedetään. Ennen tosin vielä pienemmällä käytöllä. Tilastoja kirkastuttaneet maaseutukorollat vuositasolla muutaman satasen tain muutaman tuhannen ajomäärillä. Eli ajettu on huoltoihin ja katsastukseen ja takaisin.


      • No--kia
        Sitä höpinää kirjoitti:

        "Puhe oli luotettavuudesta, jonka tason voit merkittäin todeta mitä moninaisimmista tilastoista. Siellä ne "toyot" edelleen on keskimäärin kärkipaikoilla, korealaiset ei koskaan."

        Totuus taas toinen! Pari tuoreenpuoleista tutkimusta Saksasta. Toisessa todettiin, että Skoda ja Hyundai luotettavimmat. Toisessa löytyi Tojon "syömähammas", eli Ave, luotettavuudessa sijalta 13. heti Alfa-Romeon jälkeen.

        Suomalaiset tilastot kaipaavat oikaisua ajettujen kilometrimäärien osalta. Eihän auto saisikaan ajamattomana rikki mennä. Tojot hyvin usein tosi pienellä käytöllä. Kuten tiedetään. Ennen tosin vielä pienemmällä käytöllä. Tilastoja kirkastuttaneet maaseutukorollat vuositasolla muutaman satasen tain muutaman tuhannen ajomäärillä. Eli ajettu on huoltoihin ja katsastukseen ja takaisin.

        Entäpä se talvitesti, jonka otit esille? Miten selität että edistyksellinen Auris Hybrid on niin paljon parempi talviauto kuin korealaiset?


      • no--kia
        Sitä höpinää kirjoitti:

        "Puhe oli luotettavuudesta, jonka tason voit merkittäin todeta mitä moninaisimmista tilastoista. Siellä ne "toyot" edelleen on keskimäärin kärkipaikoilla, korealaiset ei koskaan."

        Totuus taas toinen! Pari tuoreenpuoleista tutkimusta Saksasta. Toisessa todettiin, että Skoda ja Hyundai luotettavimmat. Toisessa löytyi Tojon "syömähammas", eli Ave, luotettavuudessa sijalta 13. heti Alfa-Romeon jälkeen.

        Suomalaiset tilastot kaipaavat oikaisua ajettujen kilometrimäärien osalta. Eihän auto saisikaan ajamattomana rikki mennä. Tojot hyvin usein tosi pienellä käytöllä. Kuten tiedetään. Ennen tosin vielä pienemmällä käytöllä. Tilastoja kirkastuttaneet maaseutukorollat vuositasolla muutaman satasen tain muutaman tuhannen ajomäärillä. Eli ajettu on huoltoihin ja katsastukseen ja takaisin.

        http://www.hs.fi/autot/Katsastusraportti 2013 45-vuotiaat henkilöautot /a1305627660122

        Siinä saksalaisen TûV-katsastustilastoa, 4-5-vuotiaissa Prius paras, Auris kolmonen :D
        Paras korealainen taitaa olla Cee´d sijalla 49.
        Niistä kilometreistäkään ei kannata sössöttää kauheasti, esim. Hyundai Atos sijalla 97 ajettu keskimäärin 46tkm
        Lainaus ko. asiaan liittyvästä jutusta Hesarissa: "Toyota porskuttaa taas tasaisen vahvana kaikissa ikäryhmissä, kuten aiemminkin. Sillä on kolmesta viiteen mallia kymmenen kärjessä listoilla kaikissa ikäryhmissä"


      • Autokauppiaalle
        no--kia kirjoitti:

        http://www.hs.fi/autot/Katsastusraportti 2013 45-vuotiaat henkilöautot /a1305627660122

        Siinä saksalaisen TûV-katsastustilastoa, 4-5-vuotiaissa Prius paras, Auris kolmonen :D
        Paras korealainen taitaa olla Cee´d sijalla 49.
        Niistä kilometreistäkään ei kannata sössöttää kauheasti, esim. Hyundai Atos sijalla 97 ajettu keskimäärin 46tkm
        Lainaus ko. asiaan liittyvästä jutusta Hesarissa: "Toyota porskuttaa taas tasaisen vahvana kaikissa ikäryhmissä, kuten aiemminkin. Sillä on kolmesta viiteen mallia kymmenen kärjessä listoilla kaikissa ikäryhmissä"

        Oikeasti Avensis tuoreessa luotettavuustilastossa Saksassa sijalla 13. Alfa-Romeon jälkeen.

        Kovasti on huolta todistellessasi epäonnistunuttta autovalintaasi toisen merkin palstoilla. Taitaa Hyundai houkutella. Vai mitä voisi päätellä.

        Toyotassasi pahaakin vikaa?


      • asa131
        no--kia kirjoitti:

        Puhe oli luotettavuudesta, jonka tason voit merkittäin todeta mitä moninaisimmista tilastoista. Siellä ne "toyot" edelleen on keskimäärin kärkipaikoilla, korealaiset ei koskaan.
        Eivätkä ne korealaiset myöskään vertailutesteissä pärjää järin kaksisesti, tuossa mainitsemassasi talvivertailussa Auris Hybridi pärjäsi muuten aika hyvin ollen toinen.
        Korealaiset autot tarjoavat keskinkertaisia ominaisuuksia, myös luotettavuudessa.
        Tämä olisi täysin hyväksyttävää, jos ne olisivat edelleen halpoja, mutta kun ei sitä hintaetuakaan ole enää, niin en ymmärrä kuka noin karuihin autoihin tuhlaa rahojaan.

        Katukuvasta bongausta. Vuonna 2005-11 oli ostettu paljon korealaisia ja nyt ne Getzit, Sportaget, Sonatat, Sorentot, i30 jne ovat jonnekin hävinneet. Eipä edes aikoinaan suosittuja Kia Ceedin 1. polven edustajia juuri ole tavoitettavissa toisin kuin ihme ihme Ceratoa.

        Toyota on sen sijaan joka kulman merkki kaikkina malleina ja kaikkina vuosimalleina. Nissanikin pärjää ikäänyneenä.

        Sakkemaneilla ja Volvoilla ajetaan-tehdään pirun kalliita korjauksia ja ajetaan. Ei viittii Mersun puristimeen viedä....

        Johtopäätöksiä saatte tehdä jokainen itse.


    • Sepi_

      Vankka ja vähävikainen peli. Ei muuta kuin ajoa ja huollot ohjeen mukaan.
      Varaosien hinnoissa ja saatavuudessa ei ongelmia.

      • mikä vähän?

        Sata, vai viiskymmentä?


      • 456etyey

        Ja katsastustilastoissa todella häntäpäässä.


      • Kekez-,
        456etyey kirjoitti:

        Ja katsastustilastoissa todella häntäpäässä.

        On muuten Sonata erittäin hyvä ajaa.Auto on hiljainen eikä lastentauteja ollenkaan.
        Toinen Sonata menossa ja hyvä on.


      • +++rerg+
        Kekez-, kirjoitti:

        On muuten Sonata erittäin hyvä ajaa.Auto on hiljainen eikä lastentauteja ollenkaan.
        Toinen Sonata menossa ja hyvä on.

        Varmaankin on, kunhan varautuu joka vuosi katsastukseen vaihtamaan "koiranluut" ja muut eturipustuksen osat.
        Ne ovat Sonatan heikko kohta.


      • Sepi_
        +++rerg+ kirjoitti:

        Varmaankin on, kunhan varautuu joka vuosi katsastukseen vaihtamaan "koiranluut" ja muut eturipustuksen osat.
        Ne ovat Sonatan heikko kohta.

        Ei niitäkään nyt ensimmäisen 300.000km aikana tarvitse vaihdattaa.
        Jos tarvii joka vuosi vaihtaa niin ajat kaiketi keskimäärin 400.000km vuodessa, jota en kyllä usko.
        Omassa Sonatassani vaihto tuli eteen kun mittarissa oli 364.000km.


      • ragtytr
        Sepi_ kirjoitti:

        Ei niitäkään nyt ensimmäisen 300.000km aikana tarvitse vaihdattaa.
        Jos tarvii joka vuosi vaihtaa niin ajat kaiketi keskimäärin 400.000km vuodessa, jota en kyllä usko.
        Omassa Sonatassani vaihto tuli eteen kun mittarissa oli 364.000km.

        En muuta tiedä mutta kolme autoa kymmenestä hylätään katsastuksessa näiden syiden takia.
        Vuosimallit 2007-2009.
        Näin ilmoittaa virallinen Trafin tilasto.
        Autoilla ajettu keskimäärin 75000-145000km.
        300000km ajetuista hylätään jo 40%;a
        Voit väittää mitä haluat, uskon kuitenkin katsastustilastoihin enemmän kuin sinuun.


      • 2 son.elantra, i30
        +++rerg+ kirjoitti:

        Varmaankin on, kunhan varautuu joka vuosi katsastukseen vaihtamaan "koiranluut" ja muut eturipustuksen osat.
        Ne ovat Sonatan heikko kohta.

        Tso,tso,poju.Itsellä ollut kaksi Sonataa,eikä ollut kummassakaan em, ongelmaa,mutta kai tiedät paremmin vaikka et ole omistanut yhtäkään Hynyä.


    • hyviä tai ei
      • Kekexccv

        Ei Sonatassa sen turvattomampaa ole kuin muissakaan merkeissä.Auto on erittäin hyvä jos aikanaan tekee huollot.Juuri piittaamattomuudesta voi kärsiä jos ei huollata ajoissa autoaan.Niin yksinkertaista se on.


    • hyviä tai ei

      Turvattomat jarrut kun nimenomaan muita useammin jarruista hylätään, kts. a-katsastuksen linkki ylhäältä, on tyyppivika.

      Jos jarrut ovat turvallisessa kunnossa, ei hylätä !

      • Sepi_

        Jos vaivautuu tarkistuttamaan mm. jarrut ennen katsastusta niin sillähän se hoituu.
        Mutta kaikki ei näin halua. Ja monet myös suhtautuvat määräaikaishuoltoihin, joissa jarrut aina tarkistetaan, hyvin nihkeästi.


      • sfghfhgr
        Sepi_ kirjoitti:

        Jos vaivautuu tarkistuttamaan mm. jarrut ennen katsastusta niin sillähän se hoituu.
        Mutta kaikki ei näin halua. Ja monet myös suhtautuvat määräaikaishuoltoihin, joissa jarrut aina tarkistetaan, hyvin nihkeästi.

        Onhan niitä huolettomia veijareita muidenkin merkkien omistajissa.
        Muut merkit vain läpäisevät katsastuksen.
        Kaikki vähänkään autoista kiinnostuneet tietävät tämän Sonatan heikkouden ja hyväsyvät sen mukisematta, muuten hyvä auto mutta, mutta,


      • dwseww
        sfghfhgr kirjoitti:

        Onhan niitä huolettomia veijareita muidenkin merkkien omistajissa.
        Muut merkit vain läpäisevät katsastuksen.
        Kaikki vähänkään autoista kiinnostuneet tietävät tämän Sonatan heikkouden ja hyväsyvät sen mukisematta, muuten hyvä auto mutta, mutta,

        Ei Sonatan jarrut huonot ole.Omistajat sen parhaiten tietävät.Turhaa jankuttamista.


    • hyviä tai ei

      Ei pidä mennä syyllistämään autonkäyttäjiä, varmasti ovat ihan samanlaisia autonpitäjiä kuin muutkin !

      Ei se jankuttamalla miksikään muutu, jarrut on suunniteltu huonosti,ei nämä katsastustilastot valehtele, kun jotain malleja jostakin aiheesta muita enemmän hylätään, niin siinä on suunnittelu mennyt pieleen !

      • Keke.....

        Itsellä ei ole koskaan ollut ei sitten minkäänlaista ongelmaa Sonatan jarrujen kanssa.
        Sentään toinen Sonata menossa.Ei mitään ongelmaa.Nytkin meni katsatuksesta läpi eikä katsatusmiehellä ollut mitään huomattamista.


      • koreaa
        Keke..... kirjoitti:

        Itsellä ei ole koskaan ollut ei sitten minkäänlaista ongelmaa Sonatan jarrujen kanssa.
        Sentään toinen Sonata menossa.Ei mitään ongelmaa.Nytkin meni katsatuksesta läpi eikä katsatusmiehellä ollut mitään huomattamista.

        Näinhän ne Laguna- ja shitikkamiehetkin aina vakuuttelee, silti niistä hylätään katsastuksessa lähes joka toinen.


      • Kokemus puhuu
        koreaa kirjoitti:

        Näinhän ne Laguna- ja shitikkamiehetkin aina vakuuttelee, silti niistä hylätään katsastuksessa lähes joka toinen.

        Kyllä Sonata on vähävikainen peli,kuten Hyundait yleensä.Miksi maksaa jostakin esim.Audin brändistä enemmän kun saa laatua halvemmalla.


      • eqytqeret
        Kokemus puhuu kirjoitti:

        Kyllä Sonata on vähävikainen peli,kuten Hyundait yleensä.Miksi maksaa jostakin esim.Audin brändistä enemmän kun saa laatua halvemmalla.

        Se Audi vain tuntuu kalliimmalta kun ei ole rahaa.
        Muuten, Audi ja Hyndai eivät ole vertailukelpoisia millään muulla osa-alueella kuin, että molemmissa on moottori.
        Onhan Ferrari ja Ladakin molemmat autoja. Toinen on vaan käsittääkseni parempi auto?????????? vai mitä?


      • Ladalla voi ajaa
        eqytqeret kirjoitti:

        Se Audi vain tuntuu kalliimmalta kun ei ole rahaa.
        Muuten, Audi ja Hyndai eivät ole vertailukelpoisia millään muulla osa-alueella kuin, että molemmissa on moottori.
        Onhan Ferrari ja Ladakin molemmat autoja. Toinen on vaan käsittääkseni parempi auto?????????? vai mitä?

        Lada on luultavasti parempi auto (kuin Ferrari), jos yhtään enempi meinaa ajella. Itsellä tuoretta kokemusta toisen premiummerkin sportista, jossa oleellisesti parempi maavara kuin Ferrarissa. Ja silti maavaran kanssa vaikeuksia, ajeli Suomessa nykytieverkostolla ihan sitten missä tahansa.

        Ferrari ostetaan näyttämistä varten. Voi sillä vähän ajaakin. Mutta oikeaan ajamiseen ottaisin mieluummin esim. takavetoladan tai perussamaran. Vaikka syletyttääkin. Mitä sitä kallista rikkomaan älyttömyyksissä.

        Normiperheautoista ottaisin Audia mieluummin Hyundain. Jos niistä kahdesta pitää valita ja omillaan maksaa. Mutta jos saa itse päättää merkin ja mallin, niin kukapa tietää sitten...


    • hyviä tai ei

      "ikinä ei ole jarruissa ongelmaa......"

      jäkätijäkätijäklablablaa...jäkätijäkätijäklablablaa...jäkätijäkätijäklablablaa...
      jäkätijäkätijäklablablaa...

      ei ikinä...
      jäkätijäkätijäklablablaa...jäkätijäkätijäklablablaa...jäkätijäkätijäklablablaa...

      silmät auki, missä todellisuudessa te elätte ??????????????????????



      http://www.a-katsastus.fi/Autolija-info/Vikatilasto-2012/Sivut/default.aspx

      • Äiti_

        Ja sitten omaan petiin tuutimaan, äiti tulee kohta kertomaan iltasatua...


      • DEEEEE

        Turha niitä vikatilastoja on liikaa lukea.Jos auton huollattaa niin kunnossa on.


    • aljgakl

      eipä näytä olevan eikä tulevan, 5-vuotiaat autot, hylkäys enimmäkseen jarruista joka viidennelle, surkeeta !

    • ultimate driving
    • Vierailijavastaa

      Pohjois korean johtaja sanoi että hyundai on ihan paska. Omasta mielestä ei. Ehkäpä jotain etelä- ja pohjois korean riitelyä?

      • dsssssss

        Ei kannata ottaa Pohjois-Korean johtajaa tosissaan. Uhoo koko maailmaa.


      • hnnnntaiiii
        dsssssss kirjoitti:

        Ei kannata ottaa Pohjois-Korean johtajaa tosissaan. Uhoo koko maailmaa.

        turpa kiinni. Kimi on viisampi kuin sinä


    • ONGELMAJÄTEPASKAA
    • hnnnnntaiiiiii

      totta! Hyundait on pelkkää pa*kaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe