Mitä tekisit, jos kadulla tai kaupassa tulisi vastaasi

tunnistaja

joku palstalta tuttu (olisit nähnyt hänen kuvansa tms.)? Moikkaisitko? Menisitkö kertomaan kuka olet? Jotain muuta?Kuinka paljon käyttäytymisesi riippuisi, kuka palstalainen on kyseessä?

14

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh, näitä...

      Kyllä se riippuisi aika paljonkin siitä kuka se palstalainen olisi. Jos kyseessä olisi joku mun HC-fani, vaihtaisin kadun puolta tai suuntaa. Se nyt vielä puuttuisi, et saisin livessäkin heistä samanlaisia perskärpäsiä.

      Muiden tapauksessa taas, en oikein osaa sanoa. Tuskin lähtisin moikkaamaan ja jutteleen.

    • Automaattisesti varmaan moikkaisin, jos naama olis tuttu ja olisin jotain palstalla hänen kanssa joskus jutellut ja olis ns.vakionaamoja täällä. Eri asia sitten tunnistaisko moikattava minua, tod. näk. ei, koska mulla ei ole naamaa täällä. Jos olisin yksin liikkeellä, ja olis kyse jostain tutummasta ja huomaisin, että toinen jää ihmettelemään, saattaisin sanoa lyhyesti, että "y.b s24:lta vaan" tai sitten palstalla huikata asiasta joskus, että olin se moikkaaja. Tai sit jättäisin vaan kertomatta.

      Ei olis väliä kuka kyseessä, toimisin samalla tavoin tod. näk. Mä moikkasin kirjamessuilla kerran vahingossa Pentti Linkolaa, kun olin just jotellut hänestä jonkun kaverin kanssa, ja sit tuli tuttu naama vastaan. katsoi vähän hämmästyneenä ja moikkas takas :D Sit vast muistin, että ai niin ei me tuttuja ollakaan..

      Jos olis joku, jonka kanssa olen paljonkin viestinyt, aikoinaan vaikka yv:n kautta, voisin mennä mielelläni juttelemaankin, jos molemmilla olis siihen just silloin sopiva sauma.

      • niin?

        Moikkaisitko Geniolle?


      • niin? kirjoitti:

        Moikkaisitko Geniolle?

        Jaa-a, mä en usko, että tunnistaisin häntä. Oliko hänellä joskus vuosia sitten joku kuva galleriassa, en muista kyllä kasvonpiirteitä enää vai näkyikö niitä edes siinä. 99%:sesti en tunnistaisi eli en. Mä tarkoitin nyt näitä, joista olen naamakuvan nähnyt, ne voisin tunnistaa ja moikata.


      • niin?

        Moikkaisitko, jos olisit ukkos kanssa liikenteessä? Jos,niin mistä kertoisit tuntevasi henkilön?


      • niin? kirjoitti:

        Moikkaisitko, jos olisit ukkos kanssa liikenteessä? Jos,niin mistä kertoisit tuntevasi henkilön?

        No mitäpä eroa siinä nyt olisi, tietysti moikkaisin.Eikä se ole sellainen: "kuka se oli"-kyselijä, tuskin kysyisi edes, mulla on paljon tuttuja, joille moikkailen. Ja jos kysyisi,sanoisin tietty, että netistä tuttu naama. Niin kuin asia on.


    • kudi.kundine

      epäilis et menis ku o nii ujo

    • On tullutkin, enkä puhunut hänelle mitään. No voi olla, että muutama nainen saisi puhumaan, miehille tuskin puhuisin mitään. :)

      • arvaus..

        Et halunnut saada vittuilua ulkonäöstäsi?


      • arvaus.. kirjoitti:

        Et halunnut saada vittuilua ulkonäöstäsi?

        Miettiikö joku oikeasti tollastakin maailmalla liikkuessaan? Ihan turhaa sanoisin minä. Jokainen on sen näköinen mtä on ja jos ei se maailmalle kelpaa, vetäköön maailma käteensä. :)


    • livesucker

      lifemockeria vetäisin turpaan ja nauraisin räkäisesti päälle :)

    • Oasis

      Jos tunnistaisin ehdottoman varmasti ja olisin ollut enemmän jutuissa, niin sitten ehkä menisin tervehtimään.

      En kuitenkaan tunnista yhtäkään palstalaista, harvoista on edes kuvaa eikä yksi kuva kerro ihmisestä niin paljon, että tunnistaisi jossain kadulla.

    • no totta kai menisin, mitä "läheisempi" niin sitä varmemmin.. siitä en tosin oo varma kertoisinko kuka olisin mutta jos yhtään enempi on palstalla ollut niin varmasti tuntomerkeistä osaa jo päätellä jos yhtään viisas on :D

    • lifesucker

      Mifemocker kun asuu samassa kaupungissa vielä, niin se vielä puuttuisi jos jossain vastaan vielä sattuisi. Varmasti menisin piiloon pidättelemään naurua ja yrittäisin samalla hillitä itseni agressiiviselta kohtaukselta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe