Youtube-videoni ei löydy

98tyttö

Latasin eilen youtubeen videon, mutta sitä ei löydy youtuben hausta, vaikka millä yrittää etsiä. Olen laittanut videon asetuksista julkiseksi. Myöskään kanavaani ei hausta löydy. Missä voisi olla vikaa..?
Kiitos avusta, se tulee tarpeen :)

42

2796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

      Videon ilmestyminen YouTubeen kestänee päivän pari.

      • jlkkjllklkjkjlklkjlk

        Kyllähän se heti on nähtävissä, mutta YouTuben haut ei välttämättä videota heti löydä, sitä kai tarkoitit.


    • haet väärällä

      virheellisellä nimellä

      • 98tyttö

        Olen hakenut kaikilla mahdollisilla nimillä (ja myös tunnisteilla).
        Ehkä videon tuleminen sitten kestää pari päivää...


      • Keijo Anselmi Kivekä
        98tyttö kirjoitti:

        Olen hakenut kaikilla mahdollisilla nimillä (ja myös tunnisteilla).
        Ehkä videon tuleminen sitten kestää pari päivää...

        Tuskin olet. Kaikilla mahdollisilla nimillä hakeminen veisi muutaman tuhat vuotta


      • TimoTT
        Keijo Anselmi Kivekä kirjoitti:

        Tuskin olet. Kaikilla mahdollisilla nimillä hakeminen veisi muutaman tuhat vuotta

        Heh! :D :P

        Sarkasmi!


    • Muistelen....

      Juu, se taitaa olla niin, että sen enimmäisen videon ilmestyminen kestää vähän kauemmin, mutta yleensä se kestää muutenkin - olikohan n. 8 tuntia

      • 98tyttö

        MIksiköhän kanavaankikaan ei hausta löydy..?


      • Jaakko Teppo
        98tyttö kirjoitti:

        MIksiköhän kanavaankikaan ei hausta löydy..?

        Tulipahan tuosta mieleeni, että oletko laittanut kanavasi ja videosi asetuksista julkisesti nähtäväksi?


      • 98tyttö
        Jaakko Teppo kirjoitti:

        Tulipahan tuosta mieleeni, että oletko laittanut kanavasi ja videosi asetuksista julkisesti nähtäväksi?

        Mielestäni olen laittanut:)


    • Halivinkalassilainen
      • 98tyttö

        ^^ tuo en ole minä:)


    • ossobucco7
      • 98tyttö

        ^ en ole minä, olen youtubessa täysin eri nimellä:)


      • Viteoitsija
        98tyttö kirjoitti:

        ^ en ole minä, olen youtubessa täysin eri nimellä:)

        Julkisen kanavan ja videon nimen varmaan voit kertoa ja myös videon nimen.


    • kyselijä?

      No millä nimellä?

    • fffffsfsd

      ei muuta kun laulukisoihin seuraavaks

    • tab man

      Miksi maanantai aamuna tabletilla youtubeen lataamani julkinen videoni ei näy tietokoneen youtube haussa vaikka se näkyy tabletin youtube sovelluksen haussa

    • ???

      Ihmeelliset on YouTuben tiet! Taitaneeko tuota kukaan selittää?

    • tab man

      Tänään se youtube videoni löytyy tietokoneen haulla eli pari päivää siihen näköjään menee

    • Voisitteko auttaa?

      moi! tarvisin apua. tein youtube kanavan eilen ja laitoin käyttjän julkiseksi. silti kun hakee hausta niin ei löydy. Kestääkö kanavankin ilmestymisessä monta päivä? vai mitäkö ensin ladata video kanavalle jotta se löytyisi? kiitos kovasti jos autat!!!!

      • mmeriv_

        mulla on ihan sama vaikka olen ladannut jo videonkin.. kanavan nimi on meri oliviaa


      • 987654321

        https://www.google.fi/search?q=meri oliviaa&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=rcs&gfe_rd=cr&ei=Tln5VPTADbCr8weXxoJY#rls=org.mozilla:fi:official&channel=rcs&q=meri oliviaa youtube
        Löytyi jopa neljäntenä ylhäältä laskien!


      • nooujeah

        Mullakaan ei näy vaikka mun kanava on ollu siellä jo aika kauan


      • SVM

        Mä en oo varma koska tein itekki ja laitoin vidin ja laitoin julkiseksi. Mut en tajuu et siin on 10 näyttökertaa mut silti sitä ei löydä


      • Näin_tehden

        Lataa 10 000 videota lisää, niin heti löytyy!
        Aloitat vaikkapa aamuvirtsalla käynnistäsi, sitten aamupala video, sitten vaikka kaupassakäynti video ja niin edelleen.
        Näitähän ne sinne laittaa ja miljoonissa lasketaan klikkauskerrat ja aina löytyy kanava, koska youtube ehdottaa sitä joka paikassa.


    • rghtteywt52

      Löytymiseen auttaa aika paljon sekin, että siellä kanavalla on sisältöä, mitä ihmiset haluavata katsoa. Joku uusi no-name no-content no-fun kökkökanava ei varmasti tule hakutulosten ensimmäisille sivuille näkyviin, vaikka hakisi millä sanoilla.

      • kiitoss

        Kiitos kovasti!! Video on nyt kuvattu ja ei muutakun editoimaan! Ihan mahtavaa että tälläisiä ihmisiä on joka voi/haluaa auttaa!


    • legendvideoz
    • essuzz

      miten sen kanavan saa julkiseksi

    • Nepati

      Juu en tiedä mistä johtuu mutta voiko joku neuvoo miten you tube kanavan saa julkiseksi?

      • jospa-jo-julkinen

    • OldSchool_user

      Vähän offtopic, itellä ainakin löytyy haulla ja onhan kanavani ollut jo vuodesta 2008 toiminnassa. Videon, kun olen ladannut niin näkyy muutaman tunnin sisällä, kun on käsitelty. Riippuu videon pituudesta.

    • mrjuha37

      kuinka kauan kestää että mun YouTube kanavani tulee näkyviin YouTubessa.

      • YouTuben_asiakaspalvelu

        Noin 5 minuuttia.


    • mies1112

      Itselläni on ollut kanava jo 1 kuukauden YouTubessa mutta ei näy vieläkään, mutta videot näkyvät?

      • liekkötietävätedessiellä

        Kiva kun ei kerrota nikkiä ei mitään ja ihmetellään.


      • teepä_noin

        Kirjaudupa googletilitäsi pois, ja kirjaudu sitten Youtuben kautta, siten sinun pitäisi olla kanavasi sivuilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe