Rengasvaihto

Kesäkumit alle

Mihin kannattaa mennä renkaidenvaihtoon..?

69

3320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amathööri

      Omaan talliin. Kuka renkaanvaihdosta maksaa?

    • goodyear1

      Huono laittaa uusia renkaita vanteelle omassa tallissa kun ei ole rengaskoneita.

      Jos renkaat jo valmiina tallissa, pyydä vaikka naapuein setä vaihtamaan ja keitä sille kahvit palkaksi.

      • Voisilmät

        Renkaanvaihto sujuu kivuttomasti kultasepänliikkeessä. Renkaat sulatukseen ja uudet tilalle. Vaimot vaihtoon.


    • seppooooooooooo

      Idiootin hommaa maksaa 30€ 15 min hommasta.

      • Petuniapenkki

        Ei vaan rahamiesten.


    • firststop1

      ja taas niiiiin asiallisia viestejä....joo first stopissa viime keväänä vaihdatin ja hyvää ja asiallista palvelua! :)

      • tappi3

        firstoppi on kallis paikka sain muualla vaihdettua halvemmalla.


      • On on
        tappi3 kirjoitti:

        firstoppi on kallis paikka sain muualla vaihdettua halvemmalla.

        Firsttoppi on muuten halvempi kuin thkumi.


    • nokia8

      Minäkin laitatan mielelläni renkaani rengasliikkeessä. Kerralla tulee ilmanpaineet ja tasapainotukset kuntoon...je ei muuta kuin menoksi.
      Hyvää asiakaspalvelua saa jokaisesta ko. liikkeestä.

      • minä vaan

        oikeassa olet,mutta tämä nesteen rengas myyjä myy mitä sattu eikä ota jälki käteen mitään vastuta asiasta mitä tuli myytyä.


      • Sawery
        minä vaan kirjoitti:

        oikeassa olet,mutta tämä nesteen rengas myyjä myy mitä sattu eikä ota jälki käteen mitään vastuta asiasta mitä tuli myytyä.

        Entä th- kumi?


      • sakakakko33
        Sawery kirjoitti:

        Entä th- kumi?

        th kumi ei todellakaan ole mikään erikoinen paikka, jos tulee jotain ongelmia reklamaatioiden käsittely erittäin vaikeaa ja ylimielistä


      • minä vaan
        sakakakko33 kirjoitti:

        th kumi ei todellakaan ole mikään erikoinen paikka, jos tulee jotain ongelmia reklamaatioiden käsittely erittäin vaikeaa ja ylimielistä

        sakakakko33.th-kumilta tai jostain muusta rengas likkestä,kun ostat kesärenkaina michelinit.god yearit,tai continentalit ei pitäisi olla ongelmia .halpa tuonti renkaat kannatta unohtaa.itse olen ollut .3:vuotta rengas asentajan homis joten tiedän jotain renkaiden laadusta.


      • Sakakakko33
        minä vaan kirjoitti:

        sakakakko33.th-kumilta tai jostain muusta rengas likkestä,kun ostat kesärenkaina michelinit.god yearit,tai continentalit ei pitäisi olla ongelmia .halpa tuonti renkaat kannatta unohtaa.itse olen ollut .3:vuotta rengas asentajan homis joten tiedän jotain renkaiden laadusta.

        on ratkaiseva ero ottaako liike myymistään renkaista vastuun vai eikö ota, TH-kumilta minun kokemukseni ovat huonoja First Stop:ilta hyviä ja paikka ei todellakaan ole kallis vaan samaa hintaa muiden kanssa.


    • Kukkopoikaopä

      Omistaja ylimielinen th kumissa

    • hokkarit alla

      Niin ja työntekijät kans, kävin vaan kääntymässä.

    • Tosijuttu30

      TH-Kumissa palvelu ainakin on omien kokemuksien perusteella rivien välistä luettuna semmosta että "olet tyhmä josset osta tätä mitä mä sulle kauppaan". Päälle haukutaan vielä parit kilpailevat firmat. Viimeksi kuuntelin aikani, sanoin miettiväni vielä, ajoin suoraan naapurifirmaan josta ostin renkaat vanteineen.

      PS. Tottahan mäki mieluummin myyn renkaat 700€:lla ku 350€:lla jos molemmista kate on vaikka 20%

      • tosijuttu 31

        ja sttien sut haukuttiin seraavalle asiakkaalle


      • tosijuttu31,5
        tosijuttu 31 kirjoitti:

        ja sttien sut haukuttiin seraavalle asiakkaalle

        ja sitten sut haukuttiin seuraavalle asiakkaalle!


      • minä vaan

        kyllä se on mulle ihan sama mitä ostatte,mutta olen kankaanpässäkin tämän moneen kertaan havainnut ensin ostetaan komea kallis auto,kallit komeat vanteet ja sitten tämä hyvä paketti pilataan ostamalla halvat renkaat joissa heittoa sivusunnassa tai pysty suunnassa olen näitä halpa renkaita sen verran paljon nähnyt tasapainotus konessa pyritetäessä mitä ne on.


      • Tosijuttu30
        minä vaan kirjoitti:

        kyllä se on mulle ihan sama mitä ostatte,mutta olen kankaanpässäkin tämän moneen kertaan havainnut ensin ostetaan komea kallis auto,kallit komeat vanteet ja sitten tämä hyvä paketti pilataan ostamalla halvat renkaat joissa heittoa sivusunnassa tai pysty suunnassa olen näitä halpa renkaita sen verran paljon nähnyt tasapainotus konessa pyritetäessä mitä ne on.

        Jos mä olen laskenu että mä saan ruuat ostettua, laskut maksettua ja käytettävis on 700€ renkaisiin vanteineen ennen seuraavaa tiliä, niin ei kyllä vittuakaan kiinnosta mitä mieltä TH-Kumin äijä on halparenkaista ja niiden myyjistä.

        Tässä nimenomaisessa tapauksessa vanteet oli liian isot, moneen kertaan kolhitut ja niiden päällä liian pienellä profiililla olevat loppuun ajetut renkaat. Edellisen omistajan hankkimat, kunhan näyttää hyvältä periaatteella.


    • Kesärenkaat alla

      Karlassa onnistuu !

    • miki-66

      Kannattaa ajaa suoraan Takalalle Noormarkkuun!

      • Anonyymi

        Pitää muuten vieläkin paikkansa.


    • Musta Jaska.

      Mä vaihdan sulle, 100 euroa per rengas.

    • huippujuristi 75

      ammattikoululle halpaa on ja renkaat laitetaan oikeeseen momenttiin

    • no.th

      th-kumin ovea en enää koskaan aukaise.Tosi huono palvelu tavalliselle ihmiselle.
      Ylimielinen koopanokka palvelkoon herroja, siellä parempi raha, kuin köyhillä.

    • minä vaan

      Kyllä FirstStopin kaveri on asiallinen ja välittää asiakkaista.
      FS=10
      TH = 0

    • autoilijakin

      Kyä TH-kumi on pidemmän päälle paras, palvelu pelaa ja hinnois ei pysty naapurifirmakaan . Aina oon saanu siä renkaat alle ja kohtuu hinnoilla.
      Ei koskaan ole renkaan vaihtajat mulle mitää kommentoinu vaikka ne autot joihin oon renkaita ostanu/vaihdattanu ei aina ole ollu mitää luksus pirssejä.

      • eseses3

        vastaus autoilijalle: olet kyllä asioista ulkona kuin lumiukk tai sitten TH-kumin ostettu mainosmies anteeksi sähän oot väähän onnellinen


    • autoilija..

      vastaus eseses3lle: Yli 30 vuotta olen renkaita vaihdatellu autoihini tiedän mistä kommentoin. Ja onnellinen olen valinnoistani valitettavaa , että en ole yhtä onnellinen kuin sinä, mutta pärjäillyt olen siitä huolimatta.

    • Kamaasuuhun

      Niinisaloon kotibileisiin renkaanvaihtoon, voi tulla haulikosta....................

      • mietivähä

        Pitikö tän olla hauska kommentti..........?


    • Dhtwdldo9

      Th kumi on paska paikka!! YLI MIELINEN PASKA AINAKI TÄMÄ ÄIJÄ ITE, IKINÄ EN ENÄÄN MENE KUN EIVÄT ANNA ARVOA VANHALLE ASIAKKAALLEEN.

      firstoppiin meen aina tästälähin. Siel ei ole ylimielisiä myyjiä.

    • Kpään paras

      rengasliike on TH-Kumi !!!!!

    • Ex asiakas

      Keskuskadulla oli th kumi kun sain kortin ja tämä nykyinen boss pääsi harjoitelemaan renkashommia isin kyytillä. Nyt se on olevinaan kauppamiäs, ihan pepusta ja porilainen pissis!

    • vanha rengasasentaja

      ite kävin th kumista kysymässä renkaita ja sanoin että käyn vaihtamassa autoa niin sillä välin oli omistaja soittanut first stoppiin että mikä mies tää oikeen on ja sain siittä kuulla niin jäi kyllä ostamatta ja meinasin vielä käydä haukkumassa äijän pystyyn

    • Renkasta alle

      TH-kumi on paras paikka Kankaanpäässä. Huippuhalvat hinnat ja nopee, ystävällinen palvelu. Ei ihme, että kaukaakin käyvät siellä renkaskaupoilla. Aina oon ollu tyytyväinen ja hintoja pyöristelty mukavasti alaspäin, väliin tehty niin, ennekuin olen huomannu kysyäkkään.

      • Lep2

        Omistaja lopettaa nyt sen mainostamisen.


      • Renkasta alle
        Lep2 kirjoitti:

        Omistaja lopettaa nyt sen mainostamisen.

        En kyllä ole omistaja. Väärää puuta haukut nyt.


      • Purugummia

        Parasta palvelua r-kioskilla. Uudet kumit vain 6 euroa pakkaus. Eri makuja.


    • Salonen?

      Altis oli aikoinaan PARAS.
      Muut piiparit on hanurista.
      Ikaalisten kumikorjaamo a`la Sjöman, suosittelen.

    • Nissanisti aina vaan

      Kankaanpään Autotalossa hoituu kyllä ne rengashommatkin. Nopeammin ja halvemmalla, kuin noissa edellä mainostamissanne. Lisäksi sieltä saa merkkikohtaiset, alkuperäiset aluvannesarjat todella sopuhintaan.

      • minä vaan

        nisanistille vastaus.kyllä se on pitkä vales että autotalo edullinen itse käytän opelini porissa palinila huollossa ja pajeroni käytän rintajoupilla porissa. valohoitoa antavat ja vieläkehtaavat kallisti laskutaakin itsellä kokemuksia nissanin kingcapin kanssa autotalosta.


    • Paluumuuttaja2

      Minkälaista palvelua nykyään on TH-kumissa? Onko omiataja itse paikalla vai miten...

      • Teutroni

        Ei näkyny ku kävin kesärengassarjan hintaa kysymässä, renki oli tiskin takana ja teki kyllä hyvän tarjouksen mutta Fs:n renki teki vielä paremman, nesteeltä en kysynytkää ku on huonoja kokemuksia.


    • Misukkaliini

      Mun parhaat kokemukset on taas vastavuoroisesti Nesteeltä, sain sellaiset rankaat kuin halusinkin ja paikkakunnan edulisimpaan hintaan.

    • Eiyllättynyt

      Eiollut thkumissa palvelu ainakaan parantunut poriinsiirron myötä. Kyllä Muualta täytyy renkaat ostaa ainakin niinkauan kuin nykyinen omistaja siellä pyörii

    • naisgolffari

      TH-kumista olen aina saanu hyvää palvelua. Hallissa oikealla puolella tietä ennen Jämijärven keskustaa saa kuulemma silti paljon halvemmalla hinnalla neki renkaat joista maksoin TH:lle 460.

    • tyytyväinenvianoriin

      Mistä TH-kumista te höpötätte ? Se on ollu Vianor jo hetken aikaa ja toimii nyt paljon paremmin kuin aikanaan entisen omistajana aikana. Nyt siellä todella on sitä asiakaspalvelua, ennen ei ollu.

      • Erikoistatoimintaa

        Juuri siitä samaisesta puljusta mutta toimii porissa nykyään. Loppui varmaan asiakkaat kankaanpäässä. Ja kohta varmaan täältäkin kun käy kuuntelemassa miten siellä työntekiöitä kohdellaan. En epäile etteikö vianorista saisi parempaa palvelua..


    • Kjskjdzklejuj

      KUinka se niit kohtellee?

    • Neva123

      First stop ja th kumi paskoja paikkoja

    • Poersteerinki

      Kankaanpään Autotalolta olen aina renkaani ostanut ja tyytyväinen olen ollut. Sillä aikaa kun pojat ripeesti vaihtaa renkaat alle on tarjolla hyvää kahvia ja kolmea sorttia Dominokeksejä eri täytteillä . ja torstaisin, kun on toripäivä niin tarjoovat Autotalolla perinteisesti täytekaakkukahvit. En edes harkitse muualla rengashommien teettämistä.

      • EiDominookaa

        Joka torstai kakkukahvet?? Älä puhu soopaa. Pelkkää kahveeta meikäläiselle on tarjottu jos olen autotalos poikennu. Lepää rauhassa autotalo.


    • Nuukaerkki

      Kankaanpään Autotalo on kuopattu jo aikoja sitten, kaput koko liike. Koko toiminta on Porissa.

    • vihtu

      vihteljärven veho on halvin ja paras

    • ParasliikeKpäässä

      Jussilta Kankaanpään RengasCenteristä olen rinkulat ja vanteet ostanut pidemmän aikaa. Kilpailukykyiset hinnat ja erinomainen palvelu. Muualta en enää edes kysele. Ja en kaipaa dominokeksejä tai kakkukahveja...

    • Kohelletaan

      Näitä viestejä lukeneena niin oli pakko käydä oikeen kokeilemassa tätä kyseistä thkumia renkaanvaihdon merkeissä.. ei oikeen osunut nappiin tämä firman mainoslause ainakaan:alan ammattilainen !!

    • Anonyymi

      Suosittelen rengas jussia, oli yö tai päivä, kun rengas tyhjenee, Jussi tulee paikalle, ja palvelee, eikä rahasta mahdottomia ihmisiltä, kokeilkaa, suosittelen,, Sauli

    • Anonyymi

      Kyllä ehdottomasti paras rengasliike on Porin Euromaster siellä ei olen johtajalla noussut kusi hattuun eikä siellä pidetä parlamentteja toisten ihmisten asioista ja huudella niitä kylillä.

    • Anonyymi

      Kannattaa olla tarkkana tuon kankaanpään vianorin kanssa. Kävin vaihdattamassa renkaat niin ilmanpaineita oli laitettu luokkaa 2.7-2.8 vaikka pieneen autoon oikea paine olisi ollut ehkä korkeintaan 2.2 luokkaa. Rengas hajosi ja toisella kumikorjaamolla löytyi mielenkiintoisia samankaltaisia jälkiä eri renkaista samalla kun ilmanpaineet tarkistettiin, saattoivat toki olla ylipaineen aiheuttamiakin, mutta mitään järkevää syytä moiselle ylipaineelle ei ainakaan toinen rengasliike osannut sanoa paitsi tietenkin että renkaan kulutus keskeltä nopeutuu kun näin toimitaan. Luulisi rengaspaineiden olevan joka rengasfirmassa aivan perusasioita jotka osataan laittaa oikein. Sitä en tiedä miten vaarallista tuo on, mutta onhan rengasrikko jo sinänsä vaaranpaikka.

    • Anonyymi

      Elä sinä puhu paskaa

      • Anonyymi

        Totta puhut, aivan tolkutonta juttua!


    • Anonyymi

      Valitettavasti en puhu paskaa. Enkä usko neljän renkaan paineiden menevän vahingossa väärin. Tosin sitä en tiedä johtuiko renkaan rikkoutuminen ylipaineesta vai mistä, mutta kehoitan asiakkaita tarkkaavaisuuteen. Varsin ikävä juttu varsinkin kun kyydissä saattaa olla lapsia ja kuljettajana naisia.

      • Anonyymi

        Ei kyllä rengas riku vielä 0.5barin "ylipaineesta". Usein rengasliikkeissä käyttävät 2.5baria koska keskiarvo ja hyvä kohta katsoa mittarista. kesällä ilma lämpölaajenee joten saattaa nousta 2.7 kiloonki mutta kyllähän terves rengas sen kestää. Ja eikös pienes renkaas kuulu olla isompi paine ja vastaavasti ison maasturin renkaas riittää se 2.2 kilon paine :)


    • Anonyymi

      Kauankohan vianor on pystyssä..

    • Anonyymi

      Tuo mulle. Vaihdan renkaat rikkinäiseen telsuun. Mullitorille sitten vaan.

    • Anonyymi

      Suomessa onkin ollut kauheat kesäkelit. Näillä rengas yrittäjillä on selitykset valmiina joka "vahinkoon". Jos ammattilainen tietää tuon laajenemisen niin miksei hän ota sitä huomioon ja tuskin mittari on niin vaikealukuinen että siitä ei näe kuin keski-arvoa. Eli jos rengaspaine olisi laitettu oikeisiin arvohin niin silloinhan se olisi noussut laajentuessaan juuri tuonne keski-arvon paikkeille kun nyt renkaisiin laitettiin ylipaine se ns keski-arvo paine niin rangas kaiketi alkaa kulua keskikohdalta voimakkaammin ja vaihdontarve tulee nopeammin ajankohtaiseksi. Ilmeisesti myös Vianorin hyväksymä käytäntö tuollainen ja se että mediassa opetetaan rengaspaineiden tärkeyttä on humpuukia, kunhan nyt ovat vähän sinnepäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe