Mitä tämä on suomeksi?

tiiiiira,.

De flesta produktbeskrivningarna är av enklare natur och ingen teknisk erfarenhet krävs


Kiitos.

12

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööhhhhh
    • 1943

      Jotain tällaista: useimmat tuotekuvaukset ovat yksinkertaisia eikä teknistä kokemusta vaadita. Termi "produktbeskrivning" on minulle outo. Onko kyse käyttöohjeista -bruksanvisvisning tai tuoteseloste- varudeklaration?Eli missä yhteydessä teksti on?

      • "1943"

        Hyvin käännetty, ja hyvin kysyit myös tuosta tarkkuudesta.

        Haetaankohan tuossa tämän tyyppistä käännöstä:

        Useimpien kommentoijien tuotokset ovat tyypillisesti yksinkertaisilta ihmisiltä, ei niitä kenekään tarvitse tajuta.:)

        H.


      • bergghäll
        hunksz kirjoitti:

        "1943"

        Hyvin käännetty, ja hyvin kysyit myös tuosta tarkkuudesta.

        Haetaankohan tuossa tämän tyyppistä käännöstä:

        Useimpien kommentoijien tuotokset ovat tyypillisesti yksinkertaisilta ihmisiltä, ei niitä kenekään tarvitse tajuta.:)

        H.

        Ooksä Stadin kundi?
        Tullu tässä ny sellainen kuva.
        Olen käynyt jonkun kerran siellä. pääkaupungissa. Kyläilin erän nuoren asunnossa Kalliossa. Oli nostalgiaa. Mutta tunnelma jäi elämään minun ieleen. Tykkään vanhoista taloista. En neukkukuutioista, kuten viimeaikoina ovat kirjoitelleet lähiötaloista.


      • bergghäll kirjoitti:

        Ooksä Stadin kundi?
        Tullu tässä ny sellainen kuva.
        Olen käynyt jonkun kerran siellä. pääkaupungissa. Kyläilin erän nuoren asunnossa Kalliossa. Oli nostalgiaa. Mutta tunnelma jäi elämään minun ieleen. Tykkään vanhoista taloista. En neukkukuutioista, kuten viimeaikoina ovat kirjoitelleet lähiötaloista.

        "bergghäll"

        Junantuoma maalaispoika minä olen.
        Rintamamies-talosta, sähköasentajan skidi.
        Joten ei Lehmää, ei Lammasta jne.
        Stadissa vuodesta 1972, Enimmäkseen Hagislainen, sieltä toiselta puolelta Hämeentietä.

        H.


      • BErgghäll.
        hunksz kirjoitti:

        "bergghäll"

        Junantuoma maalaispoika minä olen.
        Rintamamies-talosta, sähköasentajan skidi.
        Joten ei Lehmää, ei Lammasta jne.
        Stadissa vuodesta 1972, Enimmäkseen Hagislainen, sieltä toiselta puolelta Hämeentietä.

        H.

        Ai jaa, onko Hämeentie jonkin tietyn RAJA?
        Koskaan en myös ole ymmärtänyt, mikä se toinen raja mistä puhutaan stadissa, joku siltajuttu.Kerro.


      • BErgghäll. kirjoitti:

        Ai jaa, onko Hämeentie jonkin tietyn RAJA?
        Koskaan en myös ole ymmärtänyt, mikä se toinen raja mistä puhutaan stadissa, joku siltajuttu.Kerro.

        "BErgghäll."

        No niin, jatkahan Wikissä...
        H.


      • Bergghhälll
        hunksz kirjoitti:

        "BErgghäll."

        No niin, jatkahan Wikissä...
        H.

        en halua mitään Wikejä, vaan oikean ihmisen ajatuksia. Sehän vasta on jotain oikeeta.Ja aitoa.


    • ** **

      Masiinassasi asunee Google-kääntäjä, josta viitsiessäsi olisit aivan käyttökelpoisen käännöksen saanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe