Buusteri kesäduunia

bonari1

Mietin kesäksi töitä niin oisko tää hyvä?

135

6508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdijfgdg

      millähän paikkakunnalla tää on

      • buusteri hah

        puhelimessa puhutaan promotyöstä a14eh ja paikan päällä muuttuu puhelinmyynniks ja palkka 2e h provisio ja 2viikon alkukoulutus ilman palkkaa.

        EI KIITOS


    • 19+6

      kannattaa kokeilla ihan vaan www.buusteri.fi ...

    • 10+3
      • kipukoukkuPaavo

        Luin tämän koko rimpsun alas asti (25.5.15). Paavo Kipukoukulta. Suomi kaipaa osaavia myyjiä ja kaupantekijöitä. Mielestäni on hienoa, että nuoret uskaltaa kokeilla ja saavat itselleen oppia myyntityöstä. Se on myös pääomaa tulevia koitoksia varten. Osaavia myyjiä Suomi tarvitsee ulkomaankauppaankin. Niitä jotka uskaltavat tarttua puhelimeen. On se elämässäkin näin. Me myymme itseämme kaiken aikaa, paikassa jos toisessakin. Luulisin että kaikki saa kokemuksia hyviä ja kenties huonojakin. Elämä on rikas, kun uskaltaa. Paavo yrittäjä.


    • duuni1

      telkus oli hyvä mainos, pitäiskö hankkii oma mopo :)

      • Janne45

        Tuskin ihan huuhaa putiikilla on varaa telkkariin!


    • MediaPEXLuotsi

      On osa Medialuotsi konsernia. puhelinmyyntiä, google, yahoo, bing, plääh ja plaah

    • ifost

      Toimii Tampereella, Espoossa, Helsingissä, Turussa, Joensuussa, Vantaalla, Tikkurilassa, Jyväskylässä, Vaasassa, Kouvolassa, Rovaniemellä, Oulussa, Varkaudessa, Mikkelissä, Kuopiossa, Porissa, Salossa, Lahdessa ja Lappeenrannassa.

      Puhelinmyyntiä tekee.

    • sedfe

      Ei taida olla Medialuotsin kans olla tekemistä tällä mut jossain luki et Teleforce konserniin kuuluis.

    • kauppakammari

      myyntityötä puhelimessa. tuotteina lehtiä, vakuutuksia, kanavapaketteja ja sähköä

    • 4+11

      no johan siellä sivulla lukee että se on mediapex.

    • telephonepuhelin

      tuolta löytyy tietoa tästä teleforcesta http://www.teleforce.fi/palvelut/ . iso pulju

      "Suomen suurin telemarkkinointialan toimija

      Työllistämme yli 800 myynnin ja markkinoinnin ammattilaista. Liikevaihtomme on yli 20 milj. €.
      Yhtiön omistavat Sentica Partnersin hallinnoima rahasto ja yhtiön avainhenkilöt."

    • poropoppamies

      Aloittajalle -

      jos oot myyntihenkinen niin kannattaa käydä kokeilee sit näkee onks oma juttu. yleensä sen huomaa kyl nopeesti voiks pärjätä.

      myyntitöissä oppii kyl paljon mut toisaalta jos ei heti suju niin voi olla että jostain toisesta duunista sit tienaa paremmi.

      itelle myyntihommat lisäduunina ja sillee ollu kyl tyytyväinen.

    • EI KANNATA!!!!

      joo.... älkää vaan menkö! on kokemuksia! en uskalla kirjoittaa kun haastavat helposti oikeuteen! älkää menkö! uskokaa!!!! EI KANNATA! HUIJAUSTA!

      • :((

        Ihan perseeestä, en todellakaan suosittele. Mun työkaveri haastettiin oikeuteen, jonka takia itekkin otin heti parin viikon jlk loparit.
        Ja luvattiin 14e tuntipalkka, paikan päällä se muuttuikin 2e/h provikat.
        Huijausfirma!!!!
        Mut joo 2vk eli turhaa työtä enkä paljoo vittuakaan saanu mitää palkkaa, kadulla pummimallakin ois saanut enemmän


      • ............
        :(( kirjoitti:

        Ihan perseeestä, en todellakaan suosittele. Mun työkaveri haastettiin oikeuteen, jonka takia itekkin otin heti parin viikon jlk loparit.
        Ja luvattiin 14e tuntipalkka, paikan päällä se muuttuikin 2e/h provikat.
        Huijausfirma!!!!
        Mut joo 2vk eli turhaa työtä enkä paljoo vittuakaan saanu mitää palkkaa, kadulla pummimallakin ois saanut enemmän

        Ei minulla ainakaan ole tunti palkka 2e/h. Se on 2e tunnissa jos et myy yhtään mitään. Kun saat sitten myytyä jotain siitä tulee pisteitä minkä perusteella tunti palkka nousee. Sitten vielä provikat. Ihan hyvin tienaan kun kesätyönä teen, ei ole mitään valittamista.


      • veronmaksaja1
        :(( kirjoitti:

        Ihan perseeestä, en todellakaan suosittele. Mun työkaveri haastettiin oikeuteen, jonka takia itekkin otin heti parin viikon jlk loparit.
        Ja luvattiin 14e tuntipalkka, paikan päällä se muuttuikin 2e/h provikat.
        Huijausfirma!!!!
        Mut joo 2vk eli turhaa työtä enkä paljoo vittuakaan saanu mitää palkkaa, kadulla pummimallakin ois saanut enemmän

        No sitten varmaan kannattaa alkaa pummimaan....


    • ????????????????????

      paljon voi kuussa tienata??????????????

    • lovemetal

      ...no jos on provisiopalkka niin se riippuu kyl iha siitä paljon myyt ja miten monta tuntia päivässä soitat...

    • kesäksi buusteriin

      Entinen MediaPex. Kesäksi on jo paikka kyseisessä firmassa, saapa nähdä minkälainen paikka on. Onko semmosta paskaa mitä täällä Suomi24 kirjotellaan.

    • Viisastelija!!

      Nää keskustelupalstat on melkoisii roskakoreja.

      Jos näit lukee muuten ku viihteenä tai ei suodata 90 prossaa kaikesta niin on pahassa pulassa.

      Myyntityöstä voi oppia paljon ja tsemppiä kaikille ketkä lähtee kokeilee sitä mihin tahaansa!!

      • kesäksi buusteriin

        Joo, oon kuullu henkilökohtaisia kokemuksia ihmisiltä jotka on oikeesti ollu tässä firmassa töissä. Mitään negatiivista en oo kuullut. Nää keskustelupalstojen haukut firmasta kuuluu mun korviin siis aikalailla kuuroille korville.

        Joka tapauksessa meen kesällä kyseiseen firmaan kesätöihin niin sitten näen minkälaista se on. =)


    • Nimimerkki213

      Toi että niillä on iso ja näyttävä kampanja, vaikuttaa mun mielestä vaan positiiviselta ja ammattimaiselta hommalta.

      • ellimelli2

        Innostuin tv-mainoksesta ja laitoin eilen hakemuksen netin kautta. Nyt odottelen kuumeisesti yhteydenottoa. Toivottavasti saan paikan tai pääsen edes ensin haastatteluun :)


      • Ylitalon astu

        Pakko tehdä mediassa iso kampanja uudella nimellä koska alkuperäinen nimi Mediapex on jo niin ryvettynyt. Itse olen ollut useammassa puhelinmyyntilafkassa töissä ja Mediapex eli nykyinen Buusteri on niistä se pahin. Myös kukaan Mediapexissä ollut kollegani nykyisessä työpaikassani ei puhu Mediapexistä positiiviseen sävyyn.

        Buusterin omistajana näyttää edelleen olevan Senticapartners joten meininki on varmasti sama kuin Mediapexin aikanakin.


      • Nikke.F
        ellimelli2 kirjoitti:

        Innostuin tv-mainoksesta ja laitoin eilen hakemuksen netin kautta. Nyt odottelen kuumeisesti yhteydenottoa. Toivottavasti saan paikan tai pääsen edes ensin haastatteluun :)

        Sinne pääsee töihin kuka tahansa, joka vain käy haastattelussa. Kertoo jotain paikan tasosta.


      • Öhhölöö
        Nikke.F kirjoitti:

        Sinne pääsee töihin kuka tahansa, joka vain käy haastattelussa. Kertoo jotain paikan tasosta.

        Nimenomaan kertoo paikan tasosta; jokainen saa mahdollisuuden. Tällä alalla et voi koskaan tietää, että kuka on hyvä ja kuka ei. Joskus ne kaikkein ujoimmat ihmiset saa luurissa eniten kauppaa ja joskus toisinpäin. Koskaan et voi tietää.


      • joopasjko
        Öhhölöö kirjoitti:

        Nimenomaan kertoo paikan tasosta; jokainen saa mahdollisuuden. Tällä alalla et voi koskaan tietää, että kuka on hyvä ja kuka ei. Joskus ne kaikkein ujoimmat ihmiset saa luurissa eniten kauppaa ja joskus toisinpäin. Koskaan et voi tietää.

        "Nimenomaan kertoo paikan tasosta; jokainen saa mahdollisuuden. Tällä alalla et voi koskaan tietää, että kuka on hyvä ja kuka ei. Joskus ne kaikkein ujoimmat ihmiset saa luurissa eniten kauppaa ja joskus toisinpäin. Koskaan et voi tietää."

        Joopa joo. Heillä ei vaan ole yksinkertaisesti paljon työtekijöitä, jota olisi vielä saatu huijattua töihin. Joten ottavat vaikka kadulta tulleen pummin töihin koska tarvitsevat työntekijöitä että firma pysyy pystyssä.


    • yves rocher

      usein tulee puheluita aku ankasta ja muista lehdistä näistä firmoista. silloin tällöin tilaan jos on hyvä tarjous

    • cometcosmos

      omasta mielestä ei oo kyl niin paha mitä jotku tääl väittää. viime kesänä 2kk töissä ja tänä kesänä uusiks

      tarinat että palkka jää saamatta ja plää plää plää ei kyl pitäny yhtää paikkaansa.

    • duuni2

      moni kaveri on ollut siellä töissä ja aina on palkat tullut. Tietty riipuen myynnistä osalle enemmän.

    • BrD87

      Noniin. Tuli käytyä työhaastattelussa tuolla ja eihän tuo ny mikää paha paikka varsi oo. Olin hiuka ajoissa paikalla, niin ehdin jututtaa yhtä aikuista työntekijää joka kerto olleensa jo yli 8 kuukautta. Jutustelun pohjalta hommasta jäi ainaki hyvä maku. Haastattelussaki kerrottii että tää on vähä sellainen ala jossa toiset menestyy ja toiset ei. Muutenki sain kyl kuulla reilusti vastaukset omiin kysymyksii kahvittelun ohessa. Aion ainaki käydä kokeilee.

    • --simosolmu--

      mitenhän monta lehteä saa kunnon myyjä päivässä yleensä myytyä?

      • Huuuuu

        Itse aikoinaan akuankka ja roope-setä projekteissa 20-30kpl/päivä.


      • Ylitalon astu
        Huuuuu kirjoitti:

        Itse aikoinaan akuankka ja roope-setä projekteissa 20-30kpl/päivä.

        Määräaikaisia tarjouspätkiä passiveille. Niitä minäkin olen myynyt 4.5 tunnissa sellaiset 16-17 kappaletta/ilta.

        Jos materiaali kuitenkin on vaikka liidejä tai täysin pystymetsää niin tuo määrä on mahdotonta saavuttaa 1.5 tunti indeksi on silloin jo haaste.


    • hyppykeppi888

      Kyllä se vaan niin on, että kauppa käy jos oma asenne ei oo ihan surkea tai vmäinen.. kuuluu äänestä puhelimessa. Sit ku alkaa ärsyttää niin ei muutaku kahvia / tupakkaa koneeseen ja uusi ralli käyntiin. Työkavereilta lentää päivän mittaa nii hyvää juttua että niitä poimimalla ja lainaamalla ei voi ryssiä pitkää.

      Yleensä kauppoja jotain reilu 10 päivässä mut sit hyvinä päivinä menee toi reilu 20.

    • hyppykeppi888

      Hirveesti vaikuttaa lisäks siiis millainen pomo ja työkaverit sattuu. Jos toimistolla on hyvä henki niin sit kyl kauppaakin ku vähän pilkesilmäkulmassa on kilvoittelua.

      Kolmessa eri puhelinmyyntifirmassa ollu ja välillä ollu huonompi tuuri nois esimiehis ja saanu huonoja materiaaleja ja sillee.

      • Mats Sundin #13

        soitti toimiston päällikkö ja sovittiin haastattelu huomiseksi. puhelun perusteella jäi positiivinen kuva ja huomennahan nähdään homma livenä. pari frendiä jo tuolla vakituisessa kokopäivätyössä joten ei kai tuo nyt ihan p*ska paikka ole. kuulemma omasta itsestä ja asenteesta homma kiinni ja niinhän se on kaikissa töissä. en mä omia kykyjäni epäile ja asennetta riittää joten jos paikan saan niin tosissaan vaan tulta päin


    • hese1995

      Just letkee meno ja hyvät työkaverit. Ei mitää ongelmaa nii eiku vaa.

      • Just joo..

        Varmaan joku "hese1995" oikeesti tänne suomi24 palstoille eksyisi? Huoh. Niin läpinäkyvää. Ei oo buusteriin luottamista.


    • fatpipe I_I_I_I

      jeee! ens kesäkuussa jyväskylän toimistolle kesätöihin. onks muita tulossa?

      • työntekiä

        Saatampa tulla oon ollu kyseisessä toimistossa osa-aikaisen 3 kk ja erittäin hyvä meininki niin tervetuloa vaan. Hyvät ihmiset älkää uskoko paska puheita joita täällä jauhetaan vaan tulkaa kokeilemaan. ainakin jyväskylän toimistoon oon ollu tyytyväinen. Uus nimi uudet myynnit. Tervetuloa. ps. en oli mikään mainostaja vaan faktaa puhuva työntekiä!


    • totista totta...

      ja ensi heinäkuussa itkemässä miten jäit ilman palkkaa....

    • töissä

      pitkään ollut duunissa ja aina palkka tullu mulle ja kavereille. Fimalla AAA-luokitus eikä mitään häiriöitä. Ei tän kokonen firma voi toimia jos ei palkkoja maksa.

      • Kumman valitsisi...

        Maksavatko pohjapalkkaa? Helsingin Erottajalla vastaavalnlainen firma maksoi jo pari vuotta sitten 10€/h ja siihen provikat päälle. Global Marketing tms.


      • 12345!
        Kumman valitsisi... kirjoitti:

        Maksavatko pohjapalkkaa? Helsingin Erottajalla vastaavalnlainen firma maksoi jo pari vuotta sitten 10€/h ja siihen provikat päälle. Global Marketing tms.

        Toi pohjapalkka vaihteli aiemmin sen mukaan, millaisia tuotteita oli myymässä. Lehdissä se oli matala.


      • pohja PALKATTA!!!
        12345! kirjoitti:

        Toi pohjapalkka vaihteli aiemmin sen mukaan, millaisia tuotteita oli myymässä. Lehdissä se oli matala.

        EI OLE POHJAPALKKAA PALKKAA EI OLE POHJA PALKKAA PALKKAA EI SAA PALKKAA POHJAPALKKAA


    • buusteri rocks!!

      aivan huippu paikka! :))

    • työntekiä

      Ehdottomasti!

    • jees2

      kannattaa mennä ja kun ensimmäinen tili ja pakkilista tulee ota ne mukaan ja mene niiden kanssa työvoimapiiriin

      • 20+14

        Ei järin asiallista toimintaa ole tuo heti työvoimapiiriin meneminen. Kannattaa ensin selvittää asiat omalla työpaikalla (jos syytä) ja mennä sitten tarvittaessa. Yksikään yritys ei voi Suomessa toimia laittomasti ja olla maksamatta palkkoja väärin vuodesta toiseen.


    • jees2

      siis työsuojelupiiri sorry.lähin esimehesi on vastuussa eli teamleader ja siitä ylöspäin.

    • jees2

      nuoret varmaan huomaatte että jotain kun haukutaan tulee joku esimeies puolustamaan mutta kun asiallisesti käsittelee pakkeja ja niiden käsittelyä työsuojelupiirissä niin puolustajat katoaa.toivottavasti joku henkilö näkee tämän keskustelun ja vie asian eteen päin kun tossa kesällä on aikaa voisi tehdä avoimen yleisen ilmoituksen asiasta.

    • miksi näin????

      huhu kertoo että tästä firmasta ei työsuojelupiiri ole koskaan kiinnostunut vaikka aihetta olisi, miksi?

    • jees2

      siellä on asiat ollut pikään käsittelyssä mutta hitaita on herrojen kiireet.

      • PalstaSherlock

        Mistä näitä sekopäitä eksyy kaikkiin keskusteluihin. Jeesjeesjeesjees kaverilla (lue jees2 -kommenttien kirjoittajalla on ainakin jonkin sortin pakkomielle pakkilistoihin ja niiden sielun elämään. Ilmeisesti onnea tuottaa jos saa kyseenalaistaa muita. Onnea hänen valitsemalleen tielleä

        Auttakoon joku häntä tämän kanssa kuka osaa, mutta nämä keskustelupalstat tuskin tarjoavat hänelle oikeaa apua. Ammattiapua on esimerkiksi Terveystalolla.

        Ei voinut kuin ottaa kantaa näihin, kun sama kaveri kirjoittaa jokaiseen Suomi24 keskusteluun tätä samaa virtta.

        Yksi asiallinen keskustelu mm. saman kaverin sotkemana tuolla. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11436761


    • jees2

      jonkun on noihin puututtava koska nuoria vain huijataan.sille et voi mitään että pakit on laittomia.sille et voi mitään.vai onko oma lehmä ojassa.

      • poks3

        hmm, kysyt onko oma lehmä ojassa, alempana suosittelet sitten eri firmaa, joku saattaisi miettiä onko itselläsi oma lehmä ojassa


    • PalstaSherlock

      Tottakai nuorten puolia tulee pitää ja miksei vanhempienkin. Hyvällä asialla sikäli olet. Tapasi toimia on vain erikoinen ja palstahäirikön omainen.

      En oikein usko, että voit saada tällaiselta palstalta asiallisia palautteita. Luulisi, että lähinnä ihmiset lukevat näitä huvikseen ja ajan kuluksi. Siitähän Suomi24 on tunnettu.

      Sen verran tyhmä olen itsekin, että laittomista pakeista tulee lähinnä mieleen kysymys. Miksi deittien jälkeen saamistani pakeista ei ole kukaan vastuussa? Kyllä ne kovasti ovat harmittaneet ja mieluusti näistä jonkun laittaisin vastuuseen.

    • PelleHermanni1989

      Hahahahaha sunnuntain krappenaurut saa kyllä täältä sivustolta! Ihan oikeasti? "Laittomia pakkeja?" "Palkat maksamatta?" "Huonoa materiaalia?" Jos olet surkea myyjä, ei listalla ole väliä. Et tee kauppaa tehokkaasti hyvään listaan (sikset sitä soita) etkä normaaliin listaan, koska olet huono. Sitten sorrut puijaamaan asiakasta, jotta saat asiakkaan ostamaan. Jäät kiinni, asiakas peruu tuotteen ja se on LAITON PAKKI? Ei terve! Ja sitten on ne "palkat maksamatta" yyh. Mieti nyt, soitat IHMISELLE. Sinäkin olet ihminen. KESKUSTELE sen ihmisen kanssa ja saat tilauksen myytyä. Onpa kovin vaikeaa! Ei se aina natsaa, mutta jos ei natsaa koskaan, niin sinä et noudata ohjeita ja sinulla on vikaa ymmärryksessä. On kaikkien etu, että joko itse tajuat lähteä/saat monoa, mutta valitettavasti joku ressukka saattaa uskoa kirjoittelusi täällä. Huuuhhhuuuuh :D

      • Ylitalon astu

        Laiton pakki on laiton pakki ja that´s it!
        Yrittäjän riskiä ei saa siirtää myyjälle sen kieltää laki sekä puhelinpalvelujen ja yhteyskeskusten työehto sopimus.

        Palkka tulee maksaa niistä tilauksista jotka ovat kaupan tekohetkellä syntyneet ja sillä saletti. Jos asiakas peruu on se työnantajan päänsärky eikä sitä riskiä saa siirtää työnantajalle kuten jo kerroin.


    • jees2

      kiitos pellehermanni osaat näköjään kirjoittaa ja puhua asiaa siitä täysi kymppi.kuulutko noihin ruskeakieliin koseka ulosaantisi on todella asiatonta taisi kolahtaa omaan nilkkaan.ohmettelen miten joillakin on varaa sotia omia oikeuksia vastaan.tiedoksi että olen itse ollut joskus valisemassa ja jakamassa soittolistoja eli on kokemusta.tiedän myös useiden keskustelujen pohjalta että nämä on sellaisia asioita joiden esiin tuloa on todella pelätty.olen pelkästään näissä töissä ollut liki 15vuotta ja hyvin tienannut tiedät kyllä miten mutta nyt on asioita vihdoin aika tuoda esiin.sitä paitsi kaikki tietää näiden kyseisten firmojen nimet.alalla on myös kunniallisia firmoja eli en hauku puhelinmyyntiä.faktat vaan on näin ja mitään et voi.

    • jees2

      ei ollut tarkoitus mainostaa mutta kannattaa mennä vaikka tuonne goexelent siellä asiat hoidetaan.siisbä sinulle pikku firma.kannattaa googlata.

    • työ23

      kyllä PelleHermanni oikeassa on, itestä se riippu miten tulosta saa, osa huonommin osa paremmin. Kesätyöt on kiven alla, aina kannattaa kokeilla

    • Keitsi1

      Tämän viestiketjun kritiikki tuntuu liittyvän myynnin peruutuskäytäntöön. Voin kertoa, että buusterin käytäntö on alan myyjäystävällisin. Käytäntönämme on "netottaa" vain "huolimattomasti tehdyn työn" tasoisesti ja tästä käytännöstä on työsuojelupiirin positiivinen ennakkopäätös. Alalla näyttää olevan yrityksiä, jotka siirtävät tässä suhteessa yritysriskin osaltaan työtekijöille ja täten isommalta kuulostava bruttopalkka saattaa supistua yllättäen aika pieneksi. Tuollainen pieni netotus on oikeudenmukainen myyjiä kohtaan myös siinä mielessä, että myynnin laadun tulee näkyä osaltaan palkassa. Maksamme mielellämme laadukasta myyntiä tekeville myyjille vähän enemmän. Emme ole lähteneet sille linjalle, että maalailemme mahtavia ansioita rekryilmoituksissa ja netotamme palkat pieniksi. Kerromme rehellisesti mitä meillä tienaa ja maksamme palkat sen mukaan ajallaan pois. Voi kääntyä suoraan puoleeni, jos asiassa on jollekin epäselvyyttä.

      Hyvää kevättä ja kesää kaikille!

      / Keijo

    • myynti1

      Hyvä että yrityksen edustaja myös antaa palautetta

      • Juuuhhh

        Sanoo itse yrityksen edustaja. Sillä tämä "Keitsi1" oli lähettänyt viestin 10:43
        ja "myynti1" 10:51. Hohhoijjaa. Luuletko että kukaan ei tajua katsoa noita aikoja jolloin kehutaan??

        Ihan naurettavaa touhua tuollainen feikkaus. En voi käsittää miten te olette niin tyhmiä. Buusteriin ei luottamista.

        Kummallista kyllä että miten Buusteri itse eksyy näille palstoille aina kun tulee negatiivista palautetta?? Juuh. En kyllä suosi kellekkään. Enkä ymmärrä niitä jotka tuohon retkuun lankeavat.

        Mutta joo, te esimiehet ja yrityksen johtajat tulkaa vaan vapaasti ylistämään tätä teidän kröhöm "luotettavaa" Buusterianne.


    • kesäduuni

      käyn ainakin haastattelussa ja katson mikä paikka on, sen jälkeen voi tehdä päätökset kesätöistä

    • bububububuusteri

      Kummallisen hiljaiseksi menee huutelu kun firmasta henkilö oikeasti vastaa. Netissä huutelu on helppoa kunnes joutuisi perustelemaan asioita...

    • 11+8

      Joo, kerto koko firman tason ku tj istuu keskellä työpäivää suomi24:ssa :DDDDD

      • duunari 11 + 8

        hyvä ku TJ seuraa mitä firmasta kirjoitellaan ja on valmis kertoo miten asiat on. Moni istuu vain "norsunluutornissa" eikä tiedä mitä tapahtuu. :)


    • Paraspuusteri

      Paras firma mun mielestä!

    • hiki

      Ei hullumpi ku paiskii duunia

    • kesäduuni

      makee mainos niillä, tarvetta ois skootterille, pitää katsoa oisko vapaita kesätyöpaikkoja.


      http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tIKQSAWZz_I

      • Sissimarkkinointi

        Joopajoo


      • Suspekkilä
        Sissimarkkinointi kirjoitti:

        Joopajoo

        Olipa hyvä paikka ku kävin haastattelussa! Ensin mietin pitkään, että uskaltaudunko paikalle, mutta hyvä näin! Otettiin hyvin vastaan, tarjottiin kahvit ja työasiat kerrottiin rehellisesti, ei kierrelty ja kaarreltu ja maalailtu liian suuria lupauksia! Kovaa hommaa, mutta oikealla asenteella pitäisi menestyä! Minun ohje kaikille vielä hommia miettiville on se, että kun menette työhaastatteluun, niin uskaltakaa kysyä myös yrityksen taustoista, koska nekin kertovat tosi paljon. Minulla oli tästä paikasta ihan väärä käsitys jostain kumman syystä.


      • Ja jatkuu vaan
        Suspekkilä kirjoitti:

        Olipa hyvä paikka ku kävin haastattelussa! Ensin mietin pitkään, että uskaltaudunko paikalle, mutta hyvä näin! Otettiin hyvin vastaan, tarjottiin kahvit ja työasiat kerrottiin rehellisesti, ei kierrelty ja kaarreltu ja maalailtu liian suuria lupauksia! Kovaa hommaa, mutta oikealla asenteella pitäisi menestyä! Minun ohje kaikille vielä hommia miettiville on se, että kun menette työhaastatteluun, niin uskaltakaa kysyä myös yrityksen taustoista, koska nekin kertovat tosi paljon. Minulla oli tästä paikasta ihan väärä käsitys jostain kumman syystä.

        "Hyvä"


    • Paula20

      Ihan asialliselta paikalta vaikutti. Meinaan aloittaa 3.6!!!

      • Ylitalon astu

        Mitähän mieltä olet paikasta Elokuussa?


    • äiskä78

      hyvä kun sait kesätöitä, siitä se ura urkenee :)

    • Kainomielestä

      Hei, aloitan itse kesätyöt 3.6.2013 lehtimyynnin puolella. Haastattelussa kävin jo maaliskuun alussa ja mielestäni yritys antoi itsestään hyvän ja työtehtävästä oikean kuvan. Minulle painotettiin haastattelussa sitä, että oma innostus pitää olla hyvä, jotta tulokset voivat olla hyviä. Tiedän, että alussa työ itsessään voi olla haastavaa, mutta niin kai se on joka hommassa. Itse menen avoimin mielin ja uskon, että minusta tähän työhön on.

    • PALKATTU SISÄLLÖNTUO

      KYLLÄ VAIN HUOMAA KUKA TÄÄLLÄ KIRJOITTAA KOKEMUKSESTA JA KUKA ON PALKATTU SISÄLLÖNTUOTTAJA TÄLLE SIVULLE!

      KUKAAN NUORI EI KIRJOITA TÄNNE KERTOAKSEEN, ETTÄ HÄNEN TYÖNSÄ ON ALKAMASSA!

      • Darkside999

        En noista sisällöntuottajista tiedä, mutta ainakin minulla työt jo alkoivat :) JA EI OLE OLLUT VALITTAMISTA!

        Mikähän siinä on niin ihmeellistä, jos joku on saanut työpaikan ja on siitä innoissaan. Näköään ainoastaan tällä palstalle työnsaamista voidaan kritisoida. Luulisi caps lock-ukkelinkin olevan tyytyväinen, etten ole nostamassa verorahoillasi työttömyyskorvauksia tai sossun luukulla notkumassa...


      • Hämähäkkimies
        Darkside999 kirjoitti:

        En noista sisällöntuottajista tiedä, mutta ainakin minulla työt jo alkoivat :) JA EI OLE OLLUT VALITTAMISTA!

        Mikähän siinä on niin ihmeellistä, jos joku on saanut työpaikan ja on siitä innoissaan. Näköään ainoastaan tällä palstalle työnsaamista voidaan kritisoida. Luulisi caps lock-ukkelinkin olevan tyytyväinen, etten ole nostamassa verorahoillasi työttömyyskorvauksia tai sossun luukulla notkumassa...

        Sain kesäks Buusterist hommaa, ei tartte potkiskella kiviä pitkin lommaa :))

        Ei pöllömpää sanon ma!!


      • Ylitalon astu
        Darkside999 kirjoitti:

        En noista sisällöntuottajista tiedä, mutta ainakin minulla työt jo alkoivat :) JA EI OLE OLLUT VALITTAMISTA!

        Mikähän siinä on niin ihmeellistä, jos joku on saanut työpaikan ja on siitä innoissaan. Näköään ainoastaan tällä palstalle työnsaamista voidaan kritisoida. Luulisi caps lock-ukkelinkin olevan tyytyväinen, etten ole nostamassa verorahoillasi työttömyyskorvauksia tai sossun luukulla notkumassa...

        Buusterin provikoilla sinä kuitenkin joudut sossun luukulle teet töitä sitten miten paljon tahansa.


    • mävaaaaa

      Heiiii! Auttakaa mua, en oikein ymmärtänyt sitä palkanmaksu juttua. Vaikutti siinä tosi yksinkertaiselta, mutta nyt tarkemmin ajateltuna en ihan ymmärätnytkään :D Auttakaa oikeesti!!

      • Kokemustaon

        Meidän toimistolla mennään provikalla. Eli hyvin yksinkertaisesti saat palkkaa sen verran mitä myyt. Itse, osa-aikaisenamyyjänä, ei koulun ohella kerkeä olla montaa tuntia viikossa ja on se uuvuttavaa, mutta ei meillä palkat jää maksamatta tai viivästele. Provikan lisäksi meillä on pohjapalkka, mutta siitä ei pitäisi huolehtia, jos jaksaa työskennellä.


    • huh huh

      ai tämä onkin rekry palsta

    • hyyyysth

      pruiiiiiiiiks oho paskat housussa,palkka 350e ei paljon kauppoja lehtimyynnistä,kohta varmaan tulee kenkää,pitäisköhön tehdä listalle olemattomia kauppoja,onse ennenkinonnistunut

    • sniif1

      onko buusteri sitoutunut TES:iin jos ei niin niinpä niin se kertoo firman arvoista kaiken

    • kesämyyjä

      nyt on jo lauantaipaskat housussa,ei kauppoja vielä,uuh päässä tärisee

      • KUNNON KESÄMYYJÄ

        Alotin tänään hommat. Mukavaa porukkaa toimisto täynnä ja asiallinen koulutus. Ei ollu pomotkaan mitään perusruttuturpia vaan ihan rentoo sakkia. Huomenna luuriin ja ekat kaupat himaan. Mä ainakin päätin että meinaan tehä kunnon tilin kesällä. Kunhan vaan teen ahkerasti hommia. Ei oo paskat housussa eikä tärise päässäkää, mutta nythän onki maanantai. :)


    • onnea kesätöihin

      Kerro palkkapäivänä paljonko sait palkkaa

      • Uskomatontamuttatott

        Maanantaina alotin ja tähän mennessä kauppaa on tullut hyvin ja toimistolla on sellainen fiilis, jota en olisi uskonut voivan edes olla. Kaikki taputtaa, kun joku tekee kaupan ja ainakin minun silmissä melkeinpä kaikilla kauppa käy ihan ok:sti! Muutti ainakin minun käsityksen puhelinmyynnistä ihan eriksi, jopa positiiviseksi!


    • huippumyyjä

      eihän siellä voi soittaa kun koko ajan taputetaan

      • ksdjfleirfutgn

        No joo, välillä pitää painaa kuuloketta korvaa vasten ku taputetaan, mutta kyllä se piristää ku iloitaan kaikkien onnistumisista. Iltavuoroon taas tästä pikkuhiljaa!


    • huippumyyjäh

      Iltavuoroon klo:9.41?

      Jo on työajat... 12h puhelinmyyntiä päivässä? :D

    • 25 vuotta yrittäjänä

      kyllä se on nuoret omasta asenteesta kiinni pärjääkö jossain työssä vai ei. Myynti työ ei öle kaikkein helpoin ala.Se vaatii tiettyjä ominaisuuksia joita toisilla on toisilla ei.

      • <lskdfjklsdjfie!!!

        Nimen omaan näin! Toki tulokseen vaikuttaa myös työmpäristä, jonka kaikki yhdessä toimistolla luovat. Hyvä tulos vaatii myös hyvän mielen ja se ainakin täällä on kunnossa. Kaikkia kannustetaan, annetaan koko ajan eväitä, mutta myös vaaditaan oikeanlaista työntekoa.


    • surkee mesta!!

      Ihan surkee paikka! Soittivat että voin tulla yhdeltä työhaastatteeluun tossa yks päivä. Mä menin olin vähä enne yhtäki siellä ootin sitte 20 minuuttia kello oli eli 13.20 asti ei ketää näkyny menin sit sinne iha sisää toimistoo ja sanoin että mulla piti siis olla työhaastattelu ja joku työntekijöistä oli vaan että aijaa?
      Ja olin sitte että nii se piti olla yhdeltä että millon se on sit se vaa totes et joo sori meijä pomo lähti kiireellisee haastatteluu puol yhdeltä, Sanoin sitte että ois ollu iha mukava jos oisitte ilmottanu et kyllä puolessa tunnissa ehtii. Sitte kysyin voinko tulla huomenna uusiks ja se sano et joo tuu kahelta.

      No menin sitte seuraavana päivänä uusiks sinne ja olivat taas 20 min myöhässä ja olivat että ainii sinä. No sitte sanoin ku se haastattelja tuli paikalle että joo sori emmä kyllä tänne tuu että eile unohditte mut ja tänää tuutte 20 min myöhässä et iha oikeesti mite te kohtelette ihmisiä. Ei pyytänyt anteeks ei mitään. Sano vaa että juu ei hän tiedä asiasta mitään. Sanoin että olis ollu mukava jos ois edes ilmottanu että oon aika pettyny et tosi naurettavaa toimintaa teiltä ja sanoin että en oo tulossa tänne ja hän sano vaan takas älä sitte tuu ja lähti. Että sellasta. !

      • surkee mesta!!

        Ihmettelin myös sitäkin et miten kukaan siellä pysty soitella. Siis se musa soi siel nii kovaa et huhhu iha kauhee jumputus siis iha ku oisi tullu johoki nuorte teinibileisii. En vaan ymmärrä. En kuullu melkee mitä mulle puhuttii !!


      • surkee mesta!! kirjoitti:

        Ihmettelin myös sitäkin et miten kukaan siellä pysty soitella. Siis se musa soi siel nii kovaa et huhhu iha kauhee jumputus siis iha ku oisi tullu johoki nuorte teinibileisii. En vaan ymmärrä. En kuullu melkee mitä mulle puhuttii !!

        Se musa ihmetyttää minuakin. Taustamusiikin takia minulta meni siellä monia kauppoja pieleen.

        Asiakkaat kyselivät minulta mistä taustamusiikki ja pulina kuuluu, moni luuli minun soittavan pilasoittoa jostain ravintolasta ja paiskasi luurin korvaan.


    • Ihmeissään94

      Juu en itsekään suosittelisi tollasella palkalla lähtemään töihin, on niitä puhelinfirmoja jotka oikeasti maksaa sen kympin tunti..

    • ihmeissaan95

      No kesä meni joten mitä työ kesäduuniketjua ennää kommentoitta...

      • Salemaster.

        Tulee seuraava kesä:)


    • BeenThereDoneThat

      Suosittelen enemmän feissausta, vaikka siihen onkin oikeasti haastetta päästä...
      Ollut paris puhelinmyynti firmassa, siihen tuleeko kauppoja on vaikea itse vaikuttaa 100%. Ensinnäkin spiikkiä täytyy noudattaa kirjaimellisesti. Laitoin kerran ajatuksissani yhden mitättömän sanan johonkin kohtaan ja heti tuli valitusta pomolta. Toiseksi materiaali jota myy voi olla hyvää tai täyttä paskaa. Kaikki paketit ei houkuttele. Asiakkaitakaan ei voi valita, ja kaikki ihmiset eivät vain ole potentiaalisia ostajia. 37v mies ei kiinnostu me-naiset lehdestä. Potkut on liian helppo saada ja nuoria huijataan. En menisi enää koskaan uudestaan, enkä suosittele kenellekkään.

      • Kokeiltuon

        Olin kuukauden töissä kun siellä oli se kuukauden tutustumislisä(100e). Työ oli suht mukavaa ja kauppaa tuli ihan hyvin. Pomokin oli mukava, mutta sittenkun tuli kuukausi täyteen ja olin työtä vaihtamassa niin muuttui suhtautuminen täysin. Kun sanoin että lopetan niin tuli oikeen kunnolla huutoa ja lopuksi vielä sanoi että "voit painua helvettiin täältä ja takaisin ei ole tulemista" siihen loppui sitten sitten siinä yrityksessä työskentely ja kun miettii että kuinka paljon se vaikuttaa ihmisiin jos niille annetaan tuonmoinen kuva yrityksestä niin sanon vaan että kannattaa kokeilla mutta ei lopettaa


    • myyjä

      Saako liksan kerran kuussa vai jopa viikottain?

    • JUKKA

      ..Eläkkeellä olevalle osa-aikaisena tää on ihan ok juttu..sisältöö päiviin ja ylimäärästä liksaa..ei oo pahasta ..työkaverit ihan jees ja "pomottajienkin" kanssa
      ..ei ongelmiii..ja pakkohan ei oo olla misssään duunissa ..ja joka paikassa on omat ongelmansa :) ..mikään kultakaivoshan tää ei oo mutta mukavaa päivän "täytettä" :)

    • ei buusterille..

      Sinne pääsee kaikki jotka haluaa. Useimmat haluaakin pian pois. Vaikka sanovat että tuntipalkka ka noin 10,5 tai jotain vastaavaa omalla toimistolla niin todellinen on neljän-viiden euron luokkaa. Takuupalkka 2e tunnissa

    • Virma

      On todella kamala firma, heillä ei ole mitään ongelmaa maksaa viikon työstä palkkaa kymmenen euroa. Varsinainen orjatyö yritys siis. Ihme kun Suomessa on tälläisiä.

      • Hyväksi käytös vain

        Kannustetään. Jos tarvitse tuhlata aika ja tehdä ilmaseksi työtä ilman mitään palkkausta niin tervetuloa siiheen! Jos ei mitä tekemista niin menka sinne ja thka sen hyväksi työtä sen jalkeen kun teitte 2 viikkoa ilmaseksi työtä vasta ymmärsitte että teitä käytetty hyväksi! Höly pöly ! Milliona liikevaito juuri siksi kun jokainen työnhakija eke 2 viikko ilmaseksi työtä!


    • ylläripylläri!

      Sulla on ollut vissiin palkkapäivä? Tuliko yllätyksenä, että työpaikalla pitää tehdä töitä?

    • miten käy palkkojen?

      Puhutaan että velkaa on miljoonia...

    • miljoonia velkaa?

      Miljoonia velkaa?

    • Parempaakin on

      tarjolla. Itse on buusterilla enkä tienannut paljoakaan vaikka tein kumminkin keskitasoisesti kauppaa. Call Sectorikin oli aika paskaa!
      Kaveri meni Klousaa.fi:lle ja mäkin kävin siel!ä ja siellä sanottiin, et
      jos pystyy tekee 3 kauppaa päivä ni ei kande jäädä tuntipalkalle vaan
      suoraan provisiolle. Ja sehän kannatti!!!
      Tuli VÄHÄN suurempi tili ku buusterilla, noin 2400e isompi :D :D

      Oon törkeen onnellinen, et vaihdoin!!!!

    • aikamoinene

      parissa päivässä 112 vastausta

    • AHAHAHAHAH!!!

      Sinä aikamoinene taidat olla puhelinmyyjä joka on epäonnistunut työssään? Ainakaan numeroita et tunnu käsittävän: Keskustelu on avattu 2013...

      • Noiiiii

        Mun tuttu oli kuukauden töissä 6,5h/pvä ja yhden lauantain ja palkka oli 250e yhteensä. Onhan se kai parempi kun ei mitään,mutta kannattaa miettiä kaks kertaa kun toi vaikuttaa jo orjatyötä..


    • näin tänään

      Tänään kävin työhaastattelussa, mun mielestä palkka oli ihan reilu kun nyt kerran puhutaan puhelinmyynnistä (ja muutenkin samantapaisista myyntihommista). On sentään se 2e siellä pohjalla, jos ei oikeasti saa päivän aikana mitään myytyä. Mutta ihan parilla myynnillä vaikutti nousevan ihan siedettävään määrään. Kannattaa ainakin mennä kokeilemaan, jos on hyvä myymään niin kyllähän tuollakin tienaa, varsinkin opiskelujen ohella (koska opintotuella ei välttämättä elä) tai kesätöinä ihan jees paikka. Mulle ainakin kerrottiin ihan suoraan tämä 2e/h, eikä missään luvattu sen isompaa palkkaa.

      Ja melkein kaikissa paikoissa, joissa on joku alku koulutus, niin sehän on helposti palkaton. Tosin buusterissa se ei kyllä vaikuttanut kestävän ihan tuota kahta viikkoa.. :'D

    • "reilua"

      Joo 2e/h on tosi reilu palkka :D

    • reilumeiniki

      On joo. Buusterin palkat on aina olleet ne heikoimmat ko. alalla. Muualla on jo pelkästään provikat niin kovat, että yhden tuotteen myynnillä saa enemmän ku tuon 2e/h. Hyvin ne vedättää ja aivopesee, ei voi kieltää.

      • mafia888

        Lol 2 € / h kannattaa kattoo joku muu firma monet antaa 10 € / h provisiot. ... mollin sivuilla ainakin löyty heti yks puhelinmyynti firma jolla tessin mukanen palkkaus 10€/h


    • ei_enää_ikinä

      Olin 1.5 kk töissä siellä ja palkkaa ei tullu juurikaan mitään että en suosittele!

    • Ei_enää_koskaan

      Mä itse olin 1,5 vuotta sitten Buusterilla töissä. Miten päädyin sinne? Törmäsin kaupungilla kahteen buusterilaiseen, jotka kysyivät, että kiinnostaisiko työ opiskelujen ohella joustavine aikoineen. Olin vain, että totta kai kiinnostaa ja sitten täytin sen hakemuksen yhteystietoineen.

      Pääsin haastatteluun ja tulin haastatteluun jälkeen valituksi, joka oli minusta ihan uskomatonta. Ennen kuin aloitin työt Buusterilla luin keskustelupalstoilta ne negatiiviset kokemukset ja olin silleen, että nyt olen tehnyt virheen. Ja niin teinkin!

      Alussa se työ oli ihan mukavaa, mutta sitten myöhemmin sitä ei kestänyt pomojen takia. Työtoverit olivat mukavia, mutta moni heistä lähtikin ja silloin itsekin olen sitä mieltä, että haluan pois, kamala paikka. Ennen syyslomaa olinkin sitä mieltä, että tämä paska saa riittää. Onnistuin kyllä välillä myymään kolme tuotetta, mutta muuten olin huono työntekijä ja pomotkin vain ihmetteli, että miksi sitä kauppaa ei tullut.

      Pomot oli juuri ne kamalimmat siinä työpaikassa. Yhtenä päivänä mun piti olla neljä tuntia siellä töissä, mutta sitten he lisäsivät kolme tuntia lisää - ihan tuosta vaan! Joka päivä oli myös vittumaisia asiakkaita, osa oli sitten ihan asiallisia. Varmaan jotkut tilasi lehden tai kanavapaketin säälistä, kun siellä luurin takana oli opiskelija.

      Mulle muuten kerrottiin, että työntekijä saa 12 euron tuntipalkka, mutta sitten se muuttuikin 2 euron tuntipalkaksi provikat päälle. Kaverillanikin on kokemusta kyseisestä firmasta, tosin se firma oli silloin MediaPex, ja hänen kokemuksensa oli myös samanlaisia, mitä itse Buusterilla koin. Kaiken lisäksi se MediaPexin pomo ahdisteli seksuaalisesti kaveriani.

      Itse menen tosin huomenna Karetalle haastatteluun, pistin sinne kesätyöpaikkahakemuksen läpällä, mutta entiseltä luokkatoverilta, joka oli Karetalla töissä, kertoi paikan olevan luotettava, joten siinä mielessä kyllä voisin työskennellä siellä kesälomalla.

      • kokenut_olen

        Onko kyseessä kpion toimisto? Itse olin sillon mediapexillä töissä ja oon kokenut samaa mitä mainitsit.


      • uskaltaakomennä

        Onkos kuopiossa ollut tämmöistä meininkiä? Olen kuullut kyllä erilaista.


    • paska_paikka

      Mä olin viime vuonna Buusterilla kesätöissä, ja se luvattu 14 euron tuntipalkka muuttuikin 2 euron tuntipalkaksi! Pomot oli kamalia, ja mut pakotettiin juhannukseksi töihin! Palkkaa ei edes maksettu. Suurin osa asiakkaista, joille soitin, olivat vittumaisia mua kohtaan. Buusterilla kuunneltiin myös tarkasti ne myyntipuheet ja mä joissakin puheluissa sanoin asiallisesti asiakkaalle: "Ei mitään, mutta kiitoksia ja hyvää päivän/illan jatkoa, hei hei!". Sain siitä "Miksi sä noin sanoit? Sun pitää jankata kolmesti sitä kuinka hyvä tuote se on.".

      Tällä hetkellä teen toisena työnä puhelinmyyntiä, ja saan sieltä 10 euron tuntipalkan. Se toimii takuupalkkana ja provikat päälle. Onnistun tosin myymään niitä lehtiä välillä. Mun työpaikalla ei tyrkytetä niitä tuotteita :)

    • Kesäksitöihin

      Missä olet tällä hetkellä?

    • kesätyöläinen2015

      olen toimiston siivouskomerossa piilossa. jäin asumaan tänne viime kesänä kun raha ei riittänyt vuokraan. sammuttivat valot ja lähtivät kotiin. aion syödä pullaa ja pomon eväät jääkaapista!!!

    • Hjimwl

      Mulle luvattiin 2€ tunti palkka mutta kun palkka kuitti tuli siinä luki että 1€ tunti palkka myynnit

    • AHAHAHAHAHHAHAAAHAHAHA

      HAHAHAHAHAHHAHAHA!!

      EURON TUNTIPALKKA!!! AHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA LUUUUUUUUUSERIIIIIII!!! BUUSTERI !!! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH

    • Telemarkkinoija

      Jos pitäisi valita pähkinöiden paahtamisen avotulella ja buusterin väliltä niin valitsisin pähkinöiden paahtamisen.

    • Puuhuusteri

      Olin keväällä 2014 buusterilla 2 vko töissä.Sen voin sanoa buusterilla ei ole tessin mukaista palkkausta. Siis työehtosopimukset puuttuu.Minulle sanottiin peruspalkan olevan 6€ tunti provikat myynnistä. Lopetin työt buusterilla 2vko:n jälkeen. Puhelin myyntityö ei oikein natsaa. Koska jollain rahalla pitäisi elää,mutta buusterin rahoilla ei pysty elättämään itseään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe