Pelottavia tarinoita

MayOh

Eli tiiättekö mitään hyviä kauhutarinoita? Ei sitte tarvii mitään romaaneja alkaa tänne kirjottamaan, mutta semmonen "kohtuullinen" on ihan hyvä :-)

337

22647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zendaya

      Elipä joskus mies, joka päätti ostaa tyttärilleen tuliaiseksi matkoiltaan nuken. Hän meni pieneen lelupuotiin, jonka ikkunassa istui suloinen sinisilmäinen nukke. Mies kertoi vanhalle kauppiaalle haluavnsa ostaa sen nuken. Kauppias kertoi miehelle, että nukke oli hyvin vaarallinen eikä sitä kannattanut ostaa. Mies vain nauroi ja osti nuken. Kotona tytöt tulivat iloisiksi ja alkoivat leikkiä sillä. Vanhin tyytö sai pitää sitä huoneessaan ekan yön. Mutta yöllä kun koko perhe nukkui, nukke heräsi ELOON! Herttainen hymy hyytyi sen kasvoilta, ja ennen niin siniset silmät alkoivat hehkua punaisina. Se katseli nukkuvaa tyttöä silmät vihaisina viiruina. Sitten se veti äkisti kasvaneilla, kissamaisilla kynsillään tytön kaulan poikki pitkän verivanan. Tyttö oli kuollut. Nukke istahti takaisin yöpöydälle. Sen kynnwt lyhenivät. Sen silmät olivat taas siniset. Se hymyili taas. Aamulla kun kuollut tyttö löydettiin ja haudattiin, keskimmäinen tytär ja nuorin tytär leikkivät nukella. Seuraavana yönä nukke oli keskimmäisen tytön huoneessa, ja tappoi hänet samalla tavoin. Aamuklla nuken hymy oli levennyt vähän. Koko perhe ulvoi surusta, mutta silloin mies muisti kauppiaam sanat. Hän kertoi vaimolleen, etttä nukke oli varmaati murhannut molemmat tyttäret. Hän heitti raivoissaan nuken kellariin ja lukitsi oven. Yöllä nuorin tytär ei pystynyt nukkumaan, vaan itki sängyssään miettien tappajanukkea. Keskiyöllä hän meni hakemaan keittiöstä juotavaa, kun kuuli kellarin oven avautuvan hitaasti. Tyttö piiloutui viherkasvin taa, ja näki nuken kävelevän kohti hänen vanhempienda huonetta. Pian hän kuuli jo vanhempiensa kauhistuneet huudot ja nuken mielipuolisen naurun. Kun tuli hiljaista, hän tiesi vanhempiensa kkuolleen. Nukke tili tyytyväisenä ulos huoneesta. Nähdessään tytön se näytti pettyneeltä. Se oli aikeissa hypätä tytön kimppuun, kun aamun ensimmäiset säteet tulvivat ikkunasta, ja nukke kaatui maahan. Se oli taas pelkkä nukke. Tyttö otti nuken ja juoksi rantaan. Hän heitti nuken nniin kaus järvelle kin jaksoi, ja juoksi pois. Tyttö sai kodin sukulaistensa luota. Hänen

      sukulaisensa lähtivät juhliin, ja tyttö jäi yksin pimeään taloon. Hän kuuli ikkunan avautuvan, ja näki nuken nousevan vihaisena taloon. Tyttö pakeni. Hän pakeni nukkea koko ikänsä, kunnes keski-ikäisenä katosi. Hänet löydettiin kuolleena metsästä, ja kuolleen ruumiin lähellä istui kaunis, sinisilmäinen nukke. Nukke poltettiin, mutta jonakin päivänä se vielä palaa.. Ja silloin seuraava perhe saa kokea sen raivon. Ethän osta sinisilmäistä nukkea kotiisi?

      • Emotyttö_01

        Zendayan kauhutarina ei ollu hyvä, sori vaan. Ei pelota ::D


      • Zendaya:-)
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Zendayan kauhutarina ei ollu hyvä, sori vaan. Ei pelota ::D

        Kerro ite parempi :-) Ja anteeks jos kuulosti tylyltä enmä oikeesti oo vihanen mut kerro toki itse jos osaat :-D


      • Juuuuuuh

        Joskus vähemmän on enemmän.


      • vainoharhainen

        Hui


      • Pikku-tyttö

        Oli yksi peini tyttö jonka vanhemmat ovat kuolleet,Pikku tyttö itki kotona joka päivä.
        Yhte päivänä se oli pöydällä ja itki sitten se nosti pään pöydästä ja näkee sen isän istuvan tuolilla pikku tyttö säikähti ja oli sillei isä etkö kuollut ja tälleei,sitten isä pyysi jotain syötävää pikku tyttö toi isälle riisiä isä söi 4 lusikkaa ja tiputti lusikan pöydän alle sitten pikku tyttö sanoi anna ku mä nostan lusikan sitten pilku tyttö menee pöydän alle ottamaan lusikan ja sitten näkee että isällä oli hevosen/aasin jalat tyttö säikähtää ja nousee sitten isä hyökkää sen kimppuun ja pikku tyttö kuoi


      • poooooooo
        Pikku-tyttö kirjoitti:

        Oli yksi peini tyttö jonka vanhemmat ovat kuolleet,Pikku tyttö itki kotona joka päivä.
        Yhte päivänä se oli pöydällä ja itki sitten se nosti pään pöydästä ja näkee sen isän istuvan tuolilla pikku tyttö säikähti ja oli sillei isä etkö kuollut ja tälleei,sitten isä pyysi jotain syötävää pikku tyttö toi isälle riisiä isä söi 4 lusikkaa ja tiputti lusikan pöydän alle sitten pikku tyttö sanoi anna ku mä nostan lusikan sitten pilku tyttö menee pöydän alle ottamaan lusikan ja sitten näkee että isällä oli hevosen/aasin jalat tyttö säikähtää ja nousee sitten isä hyökkää sen kimppuun ja pikku tyttö kuoi

        hyva tarina


      • sekukasäetoo

        Toi tarina on vitun pelottava koska mulla on sinisilmäinen nukke mun huoneessa


      • Kelomajava22

        No hui en nukknu 5 viikkoon


      • Quest_layer

        Onko toi totta? Ei varmaan oo


      • Elttu

        Pikku vinkki niille jotka uskoo tuohon viestiin: älä lue että mitä se "murhaaja" hoki.


      • Anonyymi

        Nuis


      • Anonyymi

        Hyvät tekosi palkitaan😂😂


      • Anonyymi
        vainoharhainen kirjoitti:

        Hui

        Ei ollu pelottava, kosk siellä oli 9 virhettä, ja antaisisit 1 tähden


      • Anonyymi

        mie arvaan se on annabelle


      • Anonyymi

        Kiitos,
        Nyt mua pelottaa oikeesti😰


      • Anonyymi

        Joo en todellakaan osta koska miulla on jo sellanen😶😐😰


      • Anonyymi
        sekukasäetoo kirjoitti:

        Toi tarina on vitun pelottava koska mulla on sinisilmäinen nukke mun huoneessa

        Just ihan samaa😰😰😰😰😰😰😰


      • Anonyymi
        sekukasäetoo kirjoitti:

        Toi tarina on vitun pelottava koska mulla on sinisilmäinen nukke mun huoneessa

        Nii i


      • Anonyymi

        pelottava koska itselläni on sinisilmäinen nukke yöpöydälläni... Se mystisesti aina vaihtaa paikkaansa yön aikana😱auttakaa😫😫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos,
        Nyt mua pelottaa oikeesti😰

        No en jaksa kirjottaa joten en kirjoita eikä mitää tapahtunut ke heräsin aamulla ootko ihan tosissasi uskotteko tollasia


      • Anonyymi

        Tosi hyvä! Mutta paljon kirjotusvirheitä.👍🏻Minä ja kaverini pidimme tarinasta.🤪


      • Anonyymi
        Pikku-tyttö kirjoitti:

        Oli yksi peini tyttö jonka vanhemmat ovat kuolleet,Pikku tyttö itki kotona joka päivä.
        Yhte päivänä se oli pöydällä ja itki sitten se nosti pään pöydästä ja näkee sen isän istuvan tuolilla pikku tyttö säikähti ja oli sillei isä etkö kuollut ja tälleei,sitten isä pyysi jotain syötävää pikku tyttö toi isälle riisiä isä söi 4 lusikkaa ja tiputti lusikan pöydän alle sitten pikku tyttö sanoi anna ku mä nostan lusikan sitten pilku tyttö menee pöydän alle ottamaan lusikan ja sitten näkee että isällä oli hevosen/aasin jalat tyttö säikähtää ja nousee sitten isä hyökkää sen kimppuun ja pikku tyttö kuoi

        Ei pelottava! Kirjotusvirheitä. Ei uskottava, aika outo! Anteeksi😂😂


      • Anonyymi

        Apua ei kai oo totta muo pelottaa😭


      • Anonyymi
        Elttu kirjoitti:

        Pikku vinkki niille jotka uskoo tuohon viestiin: älä lue että mitä se "murhaaja" hoki.

        Nii muute


      • Anonyymi
        Elttu kirjoitti:

        Pikku vinkki niille jotka uskoo tuohon viestiin: älä lue että mitä se "murhaaja" hoki.

        Ja nehä on niitä Whapin kiertoviestejä ei nyö oo aitoi! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos,
        Nyt mua pelottaa oikeesti😰

        Sama. Siunausta kaikille, viettäkää mahtava Halloween tänä vuonna!


      • Anonyymi

        Vuonna1952 pieni tyttö joutui


      • Anonyymi

        Joo joo, ihan ku pitäis uskoo koska:

        Kuunnelkaapa tätä. Kerran yksi kaverini laittoi minulle kiertoviestin, jossa sanottiin: "jos et lähetä tätä 13 kaverillesi eteenpäin, sinut tulee ensi yönä murhaamaan päätän nuori tyttö, joka haluaa kostaa kuolemansa juuri SINULLE"
        Mutta!
        Eipä tullut tyttö minua murhaamaan yöllä!
        Niin.
        Kaikkea mitä noissa viesteissä sanotaan, ei kannata uskoa.
        Kiitos ja hyvää päivän, aamun, iltapäivän, aamupäivän, illan, yön, tai aamuyön jatkoa.
        Terveisin...

























        Kaapissasi oleva 😈


      • Anonyymi

        homo


      • Anonyymi

        Hyvä tekosi palkitaan


      • Anonyymi
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Zendayan kauhutarina ei ollu hyvä, sori vaan. Ei pelota ::D

        Nomutta,vähän tuo kuulostaa epäaidolta


      • Anonyymi

        Tota...MÄ EN TEE SITÄ,JOS MÄ EN KOMMENTOI HUOMENNA MITÄÄN TÄNNE,LAITTAKAA SAAKELIN NOPEESTI SE VIESTI ETEENPÄI,SILLO SE ON OLLU TOSI


      • Anonyymi

        Mun titkot on scary _tarinat


      • Anonyymi

        Vuonna 1952 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi hänet elävältä maahan toitaen koko ajan sanoja: Toma sota balcu, toma sota balcu.

        Nyt kun olet lukenut nuo sanat ja toistanut ne mielessäsi, on tuo surmattu tyttö ensi yönä ilmestyvä huoneesi kattoon ja tukehduttaen murhaa sinut samalla tavalla kuin hänet itse surmattiin. Voit pelastaa itsesi ja perheesi vain, jos kirjoitat tämän eteenpäin. Hyvät tekosi palkitaan. (:


      • Anonyymi

        Ihan hirvee


      • Anonyymi

        Tota sulle tais tulla toho "mies kertoi vanhalle kauppiaalle haluavnsa"


      • Anonyymi

        No jos kerran muuten noin on niin en kyl hei todellakaan osta mut hei sairaan hyvä tarina vaikka oli tullu välillä jotain kirjoitusvirheitä 🙂👍


      • Anonyymi
        sekukasäetoo kirjoitti:

        Toi tarina on vitun pelottava koska mulla on sinisilmäinen nukke mun huoneessa

        OMG😲


      • Anonyymi

        Hyvät tekosi palkitaan(:


      • Anonyymi
        Quest_layer kirjoitti:

        Onko toi totta? Ei varmaan oo

        Mää hei ite en oo varma onko toi totta mut varmuuden vuok kirjoitin sen hyvät teot palkitaan


      • Anonyymi
        Kelomajava22 kirjoitti:

        No hui en nukknu 5 viikkoon

        Vuonna 1952 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi hänet elävältä maahan toitaen koko ajan sanoja: Toma sota balcu, toma sota balcu.

        Nyt kun olet lukenut nuo sanat ja toistanut ne mielessäsi, on tuo surmattu tyttö ensi yönä ilmestyvä huoneesi kattoon ja tukehduttaen murhaa sinut samalla tavalla kuin hänet itse surmattiin. Voit pelastaa itsesi ja perheesi vain, jos kirjoitat tämän eteenpäin. Hyvät tekosi palkitaan. (:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pelottava koska itselläni on sinisilmäinen nukke yöpöydälläni... Se mystisesti aina vaihtaa paikkaansa yön aikana😱auttakaa😫😫

        Polta se ....Se auttaa🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua ei kai oo totta muo pelottaa😭

        Ei hätää ei oo


      • Anonyymi

        Vuonna 1952 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi hänet elävältä maahan toitaen koko ajan sanoja: Toma sota balcu, toma sota balcu.

        Nyt kun olet lukenut nuo sanat ja toistanut ne mielessäsi, on tuo surmattu tyttö ensi yönä ilmestyvä huoneesi kattoon ja tukehduttaen murhaa sinut samalla tavalla kuin hänet itse surmattiin. Voit pelastaa itsesi ja perheesi vain, jos kirjoitat tämän eteenpäin. Hyvät tekosi palkitaan. (:


      • Anonyymi
        sekukasäetoo kirjoitti:

        Toi tarina on vitun pelottava koska mulla on sinisilmäinen nukke mun huoneessa

        Täs on siihen sun nukkee pientä matikkaa kuule sun sinisilmä en nukkes sun käsi = voit heittää sen äkkii pois. 😉👍


      • Anonyymi

        En tiiä onks tos joku toinenkin "KIROUS" meinaan ku mä yritän ettii jotain muuta ku tota toma cota... Tarinaa nii se tulee koko ajan vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pelottava koska itselläni on sinisilmäinen nukke yöpöydälläni... Se mystisesti aina vaihtaa paikkaansa yön aikana😱auttakaa😫😫

        Heitä se nukke Herran jestas vaikka jonnekin JÄRVEEN😰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en jaksa kirjottaa joten en kirjoita eikä mitää tapahtunut ke heräsin aamulla ootko ihan tosissasi uskotteko tollasia

        Ehkä Jeesus pelasti sut 🤔


      • Anonyymi

        Hyi fak


      • Anonyymi

        En todellakaan


      • Anonyymi

        Oli vuonna 1952 pikku tyttö mutta murhaaja sai siitä kohteen ja kun hautasi elävältään tytön ja toisti toma toco bambu jotain
        Nyt kun luit tämän ja toistit päässä uudelleen niin jos et välitä tätä niin pikku tyttö surmaa sinut samalla tavalla :)


      • Anonyymi

        tää oli hyvä tee uus joka liittyy nukkeihin


      • Anonyymi

        Ja


      • Anonyymi

        Vuonna 1952


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos,
        Nyt mua pelottaa oikeesti😰

        Vuonna 1952 pikku tyttö joutui murhaajan uhriksi .murhaaja


      • Anonyymi
        sekukasäetoo kirjoitti:

        Toi tarina on vitun pelottava koska mulla on sinisilmäinen nukke mun huoneessa

        omg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo, ihan ku pitäis uskoo koska:

        Kuunnelkaapa tätä. Kerran yksi kaverini laittoi minulle kiertoviestin, jossa sanottiin: "jos et lähetä tätä 13 kaverillesi eteenpäin, sinut tulee ensi yönä murhaamaan päätän nuori tyttö, joka haluaa kostaa kuolemansa juuri SINULLE"
        Mutta!
        Eipä tullut tyttö minua murhaamaan yöllä!
        Niin.
        Kaikkea mitä noissa viesteissä sanotaan, ei kannata uskoa.
        Kiitos ja hyvää päivän, aamun, iltapäivän, aamupäivän, illan, yön, tai aamuyön jatkoa.
        Terveisin...

























        Kaapissasi oleva 😈

        Niinpä en kyllä oikein usko että nuo kauhu jutut niin pelottaa. Oli kuitenkin aika lällyjä verrattuna siihen mitä on olemassa. PS nuo tarinat on varmaan tullut jonkun pienistä aivonystyröistä:) elkää pelätkö!


      • Anonyymi
        Pikku-tyttö kirjoitti:

        Oli yksi peini tyttö jonka vanhemmat ovat kuolleet,Pikku tyttö itki kotona joka päivä.
        Yhte päivänä se oli pöydällä ja itki sitten se nosti pään pöydästä ja näkee sen isän istuvan tuolilla pikku tyttö säikähti ja oli sillei isä etkö kuollut ja tälleei,sitten isä pyysi jotain syötävää pikku tyttö toi isälle riisiä isä söi 4 lusikkaa ja tiputti lusikan pöydän alle sitten pikku tyttö sanoi anna ku mä nostan lusikan sitten pilku tyttö menee pöydän alle ottamaan lusikan ja sitten näkee että isällä oli hevosen/aasin jalat tyttö säikähtää ja nousee sitten isä hyökkää sen kimppuun ja pikku tyttö kuoi

        Oli ihan hyvä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pelottava koska itselläni on sinisilmäinen nukke yöpöydälläni... Se mystisesti aina vaihtaa paikkaansa yön aikana😱auttakaa😫😫

        Anna se kirpputorille!


      • Anonyymi

        Tosi hyvä (:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 1952 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi hänet elävältä maahan toitaen koko ajan sanoja: Toma sota balcu, toma sota balcu.

        Nyt kun olet lukenut nuo sanat ja toistanut ne mielessäsi, on tuo surmattu tyttö ensi yönä ilmestyvä huoneesi kattoon ja tukehduttaen murhaa sinut samalla tavalla kuin hänet itse surmattiin. Voit pelastaa itsesi ja perheesi vain, jos kirjoitat tämän eteenpäin. Hyvät tekosi palkitaan. (:

        Hyvät tekosi palkitaan. (:


      • Anonyymi

        𝚊𝚒𝚔𝚊 𝚖𝚘𝚒𝚗𝚎𝚗!😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 1952 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi hänet elävältä maahan toitaen koko ajan sanoja: Toma sota balcu, toma sota balcu.

        Nyt kun olet lukenut nuo sanat ja toistanut ne mielessäsi, on tuo surmattu tyttö ensi yönä ilmestyvä huoneesi kattoon ja tukehduttaen murhaa sinut samalla tavalla kuin hänet itse surmattiin. Voit pelastaa itsesi ja perheesi vain, jos kirjoitat tämän eteenpäin. Hyvät tekosi palkitaan. (:

        mä kirjoitan sen nyt tähän vaikka en usko mutta mua pelottaa muuten

        Vuonna1952 pieni tyttö joutuu murhaajan uhriksi. murhaaja hautasi hänet elävältä maahan toistaen koko ajan sanoja: toma sota balcu, toma sota balcu


    • Trollered

      Keksin/muuntelin vähän tätä... Sillo ku kuulin tän en saanu ens yönä unta :D
      Vuonna 2006 mies ja nainen meni naimisiin. He saivat lapsen joka oli erillainen kuin muut... Hän ei koskaan itkenyt.
      Vanhemmat ostivat lapselle pelle nukke ja pistivät sen lapsensa huoneen hyllylle. Eräänä iltana vauvan vanhemmat menivät juhliin ja palkkasivat lasten hoitajan vahtimaan tyttöä. Äiti käski soittaa vain jos lapsi itkee. Kaikki muu löytyisi lehtiöltä jonka vauvan vanhemmat jättivät lapsen hoitajalle.
      Keskellä yötä lapsenvahti soitti ja sanoi että nyt vauva itkee!
      Vanhemmat lähtivät nopeasti kotiinsa ja kun he pääsivät sinne oli vauva ja lapsenvahti kuolleita ja hyllyllä jossa pelle nukken olisi pitänyt olla oli viesti kirjoitettuna vauvan verellä lehtiöön jonka vanhemmat antoivat lapsenvahdille. Lehtiössä luki näin: "kuka kuolee seuraavaksi?"
      Poliisit tutkivat tapausta eikä koskaan saaneet selville tappajaa.
      Vanhemmat tulivat pois poliisi-asemalta ja huomasi nuken olevan paikoillaan.
      Seuraavana yönä naisen mies katosi eikä häntä enää löydetty.
      Nyt, tälläkin hetkellä nainen pakenee nukke jossain. Ehkä hän on teidän talon vieressä, ehkä toisellapuolella maata...
      Kun pelle saa naisen kiinni... Voit olla sinä vuorossa.

      • sdf389qjf9i

        Hei ihan oikeesti, ei kukaan voi ottaa yhtään tarinaa tosissaan jos on noin saatanasti kirjotusvirheitä, näyttää tosi tyhmältä :D


      • Anonyymi

        Tota miten sen vauvan vanhemmat pystyy antaa sen viestin sille lastenhoitajalle jos se kerran on kuollut? 🤔


      • Anonyymi

        Ihan kauhee varsinkin kun vauva kuoli😭


    • Trollered

      Kerroin ton tarinan ^^ yhel kaveril ku oli yötä ja olin hommannu sellase pelle nuke ja olinn pistäny lehtiö pöydäl ni senn tarina jälkee se heitti nuke järvee (oltii mökil joka on järve rannas) ja poltti lehtiö ja itki :DD
      Paras trolli minkä oon ikinä tehny

      • Drgxiqew

        XD sä olet hirvee


    • your mother

      Kerrostalossa jossa nykyään asun, pyörii tarina tytöstä, joka asui yhdessä asunnoista. Hän asui seitsemännessä kerroksessa ja hänellä oli tapana tulla kotiin myöhään, sillä hän työskenteli gradunsa kanssa ja hänen koulunsa oli melko kaukana hänen kämpästään. Joka kerta kun hän meni hissiin, se pysähtyi neljännessä kerroksessa. Ovet eivät auenneet tai mitään, mutta hänelle tuli silti tämä tunne siitä, että joku tulisi sisään hänen seurakseen. Tiedättekö sen tunteen kun joku seisoo vieressänne ja tuijottaa teitä, vaikkette edes näkisi häntä? Joka tapauksessa, tämä tapahtui hänelle jok'ikinen kerta. Itse asiassa se äityi niin pahaksi, että eräänä tiettynä iltana hän pyysi äitiänsä odottamaan häntä aulassa, jotta tämä voisi pitää tytölle seuraa hissimatkan ajan. Äiti totta kai myöntyi.

      Tuona yönä tyttö saapui kotiin myöhemmin kuin yleensä, noin kello 3 yöllä. Onneksi hänen äitinsä oli silti vielä odottamassa aulassa, niin kuin lupasi. He menivät hissiin yhdessä, ja kun hissi pysähtyi neljännessä kerroksessa, tyttö katsoi äitiään ja sanoi "Tajuatko nyt mitä tarkoitan? Näin tässä aina käy!". Vanhempi nainen, tarkoituksenaan helpottaa tyttärensä oloa, laski kätensä hänen olkapäälleen ja nojasi häntä vasten, juuri ennen kuin kuiskasi "Näytänkö todella äidiltäsi?"

      Tyttö löydettiin seuraavana päivänä hissistä, yksin. Hän oli kuollut

      • Jennyyyy

        Tää oli tosi hyvä!! :D


      • hdjdjdjdj

        Sika hyvä


      • HUISAAKELI

        Hyi hyi hyi pelottava oikeesti!


      • Anonyymi

        Oon kullu tän joskus


      • Anonyymi

        Tuli mieleen et mä oon lukenu ton jutun missä tyttö juuttuu hissiin.


      • Anonyymi

        Ihan hirvee,vielä ku asun kerrostalossa😭


    • humalaonhyvää

      Mies oli bisnesmatkalla eräässä Länsi-Saksalaisessa kaupungissa. Hän joutui jäämään tälle idylliselle seudulle yöksi ja valitsi tunnelman luomiseksi vanhahkon ja hieman jo ränsistyneen hotellin. Kyseinen mies kirjautui hotelliin tavan mukaisesti, jolloin omistaja, jo reilu viisikymppinen herrasmies, vielä kuiskasi hänelle: 'Tämä hotelli on ollut pystyssä jo vuosikymmeniä. Hotellissa on eräs huone, minne sinun ei koskaan pidä yrittää mennä. Ei edes hätätapauksissa'. Bisnesmies sanoi ymmärtäneensä asian ja siirtyi huoneeseensa. Hän lähti sieltä myöhemmin kohti erään yrityksen tiloja konferenssiin, johon hänen oli alun perinkin tarkoitus osallistua. Pitkän päivän päätteeksi hän käveli hotelliinsa ja löntysti kohti omaa huonettaan. Matkalla hän huomasikin 'kielletyn huoneen' olevan samalla käytävällä kuin hänen huoneensa. Bisnesmies katsoi ympärilleen ja varovaisesti kurkisti tämän todella huonokuntoisen ja vuosia kiinni olleen oven avaimenreiästä. Hän näki perinteisen hotellihuoneen, jonka yhdessä nurkassa seisoi kasvot seinää vasten nainen. Outo näky kylmäsi häntä, joten hän päätti siirtyä omaan huoneeseensa nukkumaan.

      Aamun sarastaessa hän heräsi aikaisin ja hoiti aamutoimensa. 'Kielletyn oven' ohi kulkiessaan mies ei kuitenkaan voinut vastustaa kiusausta, vaan kurkisti vielä kerran avaimenreiästä sisään. Tällä kertaa hän näki vain punaista. Aikansa tätä pähkäiltyään, mies tuli siihen tulokseen että aamuaurinko paistaa huoneen tapetteihin kirkkaana ja täten luo aistiharhan - muuta selitystä hän ei keksinyt.

      Bisnesmies saapui respaan ja hoiti maksutoimet. Hän ei kuitenkaan voinut olla kysymättä hotellin omistajalta, mikä tässä yhdessä huoneessa oli niin erikoista. 'Sinä siis katsoit huoneeseen?', kysyi hotellin omistaja. Mies myöntyi, jolloin hotellin omistaja jatkoi: 'No minä voinkin kertoa sinulle huoneen tarinan. Huoneessa asui reilut 25 vuotta sitten perhe; vanhemmat ja kaksi lasta. Perheen äidin kerrotaan seonneen ja tappaneen muun perheen ja samalla itsensä veitsellä. Aamulla perhe löydettiin kuolleena valtavasta verilammikosta. Perheen sanotaan jääneen kummittelemaan huoneeseen. Perhe näytti muuten ulkoa täysin normaalilta: kuvankauniit tyttäret ja herrasmiehen elkeet omaava isä. Ainoana erikoisena puolena oli, että heidän silmänsä olivat punaiset'.

      • huhuu7273

        Hyi tää oli kauhee! :D noi muut wi oikeen tehonnu mut tää...


      • Anonyymi
        huhuu7273 kirjoitti:

        Hyi tää oli kauhee! :D noi muut wi oikeen tehonnu mut tää...

        Hyi hele! XD paskoin melkeen housuun, aika hirvee käänne! Hyvä tarina!!


    • lifemocker

      lue lovecraftia

    • todellapelottavaa

      Olipa kerran Pekka, jolla oli kaunis vaimo ja kaksi kaunista tytärtä. Eräänä päivänä Pekka osti tyttärilleen kauniin nuken. Yöllä nukelle kasvoi seitsemän metriä pitkä penis ja sitten se mäiski sillä kaikki kuoliaaksi hähähähähä.

      En oikeesti nukkunu viiteen viikkoo tän jälkee omg omg omg ;''((

      • Et_varmasti

        Et varmasti


      • älävalitamulleenääikinä

        Ihan surkee. Ei tos oo mitää pelottavaa


      • Anonyymi

        Ei hitto nauroin tolle vaikka kuinka kauan ku luin ton vaa ajatuksissani luulin et se ois iha normi kauhutarina😂🤣🤣😂


      • Anonyymi

        Ei kyl ihan uskois😂


      • Anonyymi

        en usko


      • Anonyymi

        Hyi saatana, varmaa itelläs sellane penis naamassa, vaa joku mulkku kirjottaa tollasii


      • Anonyymi

        Mikä kauhujuttu tuo oli olevinaan ? Ja huono huumorintaju jos se on vitsinä kirjoitettu.


      • Anonyymi

        Apuaaaa


    • Eräs tyttö oli lupautunut vahtimaan naapurinsa koiraa. Naapurin omistaja neuvoi, että jos tyttöä alkaa jokin pelottamaan, ojentaa kätensä koiralle ja koira nuolee sitä rauhoittavasti.
      Yöllä tyttö kuuli outoa lorinaa. Hän laittoi kätensä pöydän alle, ja koira nuoli sitä rauhoittavasti. Lorina jatkui, ja taas tyttö laittoi kätensä pöydän alle. Kun lorina alkoi vaimeta tiputukseen, tyttö rohkaisi mielensä ja käveli keittiöön.
      Koira oli silvottuna ja verisenä köytetty roikkumaan keittiön katosta. Lorina oli kuullunut veren valumisesta lattialle. Järkyttyneenä tyttö käveli pöydän luokse ja löysi lapun jossa luki: "Ihmisetkin osaavat nuolla."

      (En muistanut parempaakaan.)

      • partiolainen

        Mun kaveri kerto täst vähä eri version kun oltii partio leiril kolmestaa mun kavereitta kaa laavulla ( ei ollu kivaa )
        Tytön vanhemmat lähtivät juhliin. Hän jäi koiransa kanssa yksin kotiin. Nukkumaan mennessä tytöllä oli tapana antaa koiran nuolla häntä. Hän tunsi kuinka koira hyppäsi sängylle ja silmät kiinni hän makasi koiran nuollessa hänen kättään. Hän kuuli vesihanan ja lähti sammuttamaan sitä. Se oli kiinni. Kun hän palasi huoneeseensa vessasta matkalla hän näki olohuoneessa koiransa hirtettynä ja vertavaluvana. Seinälle oli kirjoitettu koiran verellä: Kyllä ihmisetkin osaavat nuolla.


      • kummitustarina123

        kauheeta joku ihminen pöyän alla nuolemassa


      • Eriversio

        Oon kuullut sellaisen version , että se koira oli ripustettu roikkumaan kylpyhuoneeseen johonkin ja sen koiran vieressä oli lappu jossa luki toi sama...


      • Anonyymi
        partiolainen kirjoitti:

        Mun kaveri kerto täst vähä eri version kun oltii partio leiril kolmestaa mun kavereitta kaa laavulla ( ei ollu kivaa )
        Tytön vanhemmat lähtivät juhliin. Hän jäi koiransa kanssa yksin kotiin. Nukkumaan mennessä tytöllä oli tapana antaa koiran nuolla häntä. Hän tunsi kuinka koira hyppäsi sängylle ja silmät kiinni hän makasi koiran nuollessa hänen kättään. Hän kuuli vesihanan ja lähti sammuttamaan sitä. Se oli kiinni. Kun hän palasi huoneeseensa vessasta matkalla hän näki olohuoneessa koiransa hirtettynä ja vertavaluvana. Seinälle oli kirjoitettu koiran verellä: Kyllä ihmisetkin osaavat nuolla.

        Toi oli vähä muunneltu tarina kyllä


    • hobidee

      Oli synkkä ilta, kuten aina syksyllä. Kävelin lehtistä polkua pitkin kohti omakotitaloa, jossa isoveljeni perheineen asui. Olin lupautunut lapsenvahdiksi kahdelle veljentyttärelleni, sillä veli lähtisi viettämään perjantai-iltaa vaimonsa kanssa kaupungille. Ovi aukesi ennen kuin ehdin koputtakaan oveen. Arvatenkin veli ja hänen vaimonsa halusivat viettää aikaa keskenään mahdollisimman paljon, kun siihen kerrankin oli mahdollisuus. Vaihdoimme nopeat kuulumiset ja heidän autonsa jo vilistikin syrjäisen omakotitalon pihasta vauhdilla kaupungille päin. Olin kolmen kesken kahden veljentyttäreni kanssa. Kävelin suorin tein yläkerran portaat ylös kohti lasten jakamaa huonetta, kun he eivät kerran olleet ulko-ovellakaan valmiiksi odottamassa ja olinhan jo kuulevinanikin heidän syyttömän ja iloisen lapsen naurun heti vanhempien lähdettyä. Huoneen ovi oli kiiinni. Pysähdyin hetkeksi oven taakse kuuntelemaan iloisia vekaroita. Leikin äänet kuuluivat kummallisen vaimeasti, ottaen huomioon, että välissämme oli vain yksi ovi. Tartuin ovenkahvaan ja käänsin. Työnsin ovea auki, mutta se pysähtyi töykeästi vain muutaman senttimetrin auettuaan. En kuullut leikkivien lasten ääniä enää yhtään, mikä ihmetytti minua. Käytävän kirkkaat valot heijastuivat lastenhuoneen ovelle sopivalla korkeudella sijaitsevasta ketjulukosta. Sain heti oudon tunteen, että jokin tässä tilanteessa on väärin. Miksi pienet, 5- ja 9-vuotiaat lapset lukittautuisivat huoneeseen? ''Viitsisittekö irrottaa ketjulukon?'' tokaisin. En kuullut minkäänlaista vastausta. Kuulin kuitenkin oven toiselta puolelta nopeasti lähestyvät pienen lapsen askeleet ja hetkellisen lapsenomaisen naurahduksen. Jostain syystä en aiemmin sitä ollut hoksannut. Parin sentin levyisestä ovenraosta sisään katsoessani säikähdin tajutessani, ettei huoneessa ollut valoja. Ainoa valo huoneeseen tuli ikkunan läpi, kirkkaan lokakuisen kuun heijastamana. Näin, kuinka pienet sormet alkoivat näpertää ketjulukkoa. Päästin irti ovesta vasta nyt, tajutessani, että ovi täytyy sulkea kokonaan, jotta lukon voi saada auki sisältäpäin. Sukulaislapseni tönäisi oven kiinni voimalla. Säpsähdin ääntä hieman ja pääni sisällä sanoin itselleni jotain hieman moittivaa ollessani jo kuitenkin pitkälti yli 20-vuotias. Kuulin, kuinka lukko päästettiin vapaana ilmaan ja se kolahti ovea vasten, pari kertaa siihen vielä kimpoutuen, pientä tasaista kolinaa pitäen. Käänsin kahvasta ja avasin oven varovaisesti, etten tönäisisi sillä sukulaislastani. Ovi ei kuitenkaan kolahtanut mihinkään. Etsin sormillani valokatkaisimen ja käänsin sen. Valot rävähtivät kalustusta lukuun ottamatta tyhjään huoneeseen. Tässä vaiheessa olin jo oikeasti peloissani. Tiesin, että lapset olivat piiloutuneet huoneeseen ja toivoivat minun etsivän heidät. Otin pari askelta huoneen sisällä, kunnes pysähdyin. Nuoremman tyttären nukkekokoelma hyllyllä oli aina ollut siinä missä nytkin, mutta ikinä en ollut kokenut sitä niin häiritsevänä ja jopa ahdistavana. Kaikkien nuket olivat kasvot minuun tai oveen päin. Etenkin yksi nukeista oli todella häiritsevä, sillä sen katse osoitti suoraan omiin silmiini. Ilmoitin lapsille, että menen alakertaan katsomaan TV:tä ja että he saisivat tulla piiloistaan omia aikojaan. Oli sääli tuottaa lapsille pettymys, mutta ahdistukseni huoneessa oli niin suuri, etten halunnut olla siellä hetkeäkään tarvittavaa pidempään. Väsymyskin alkoi painaa ja katsoin kelloa. Tasan 20.15. Olinko tosiaan ollut talossa jo varttitunnin?

      • hobidee

        Painoin silmäni kiinni tietäessäni, että lapset herättäisivät minut, olihan niin käynyt ennenkin. ''Herää''. ''Herää!''. Säpsähdin hereille 9-vuotiaan tytön huutaessa korvaani. Hän kertoi minulle, että hänen nuorempi siskonsa oli sanonut leikin päätteksi hänelle todella rumasti. Lähdin tytön kanssa yläkertaan ja vilkaisin kulkiessani käytävän kellotaulua. Unenpöpperöissäni en saanut täysin selvää kellosta, mutta se taisi olla 22.20. Kävelin portaat ylös sukulaistyttö perässäni. Heidän huoneensa oli pimeä. Astuessani huoneen ovelle, aloitin ''Et viitsisi puhua...'', mutta lauseeni jäi kesken saadessani huoneen valot päälle. Aiemmin minua häirinnyt nukke oli katse jälleen minuun päin suuntautuneena. Tällä kertaa se istui keskellä lattiaa. Kauhu valtasi minut heti, mutta päätin rohkaistua, etten säikäyttäisi pieniä lapsia. Kävelin nuken ohi huoneen toisen sängyn luokse, sillä näin pienen ihmisen muodon käpertyneenä peiton alle. Koskettaessani peittoa peitto ikään kuin putosi, kuin sen alla ei olisikaan ollut mitään. Kuulin pelottavan nopeat askeleet tulevan takaa itseäni kohti ja pikaisen lapsen naurahduksen säpsähtäessäni hereille, tällä kertaa oikeasti. Vaikka olin juuri herännyt unilta, olin silti täysin virkeä. 9-vuotias sukulaistyttöni oli vieressäni kyyneleet silmissä. ''Mua pelottaa''. Mikä häntä pelottikin, myös minä olin äärimmäisen kauhun vallassa heräämisestäni lähtien, mille en tosin tiennyt syytä. Katsoin ympärilleni ja pistin merkille, että lapset olivat sytyttäneet kaikki valot talossa päälle. Kääntyessäni veljentytärtäni päin huusin pelosta. Hän katsoi minua lautasen kokoisilla silmillä ja hymyili yliluonnollisen leveästi. Katsottuani häntä sekunnin murto-osan, kaikki valot talossa sammuivat. Kuulin samaa naurua takaani kuin äskeisessä unessani. Tunsin, kuinka silmäni alkoivat kostua ja alahuuleni väpättää. Juoksin olohuoneen sisääntuloaukon luokse, missä valokatkaisin sijaitsi. Kuulin sitä lapsen naurua joka puolelta. Hapuilin katkaisinta molemmilla käsilläni, nyt jo vuolaasti itkien ja huutaen, ''Lopeta, nyt loppuu''. Löysin valokatkaisimen ja ihmeekseni sainkin valot päälle. Paikaltani oli suora näkyvyys talon ulko-ovelle, missä veljeni seisoi vaimonsa kanssa. Molemmat katsoivat minua, veljeni huolissaan ja hänen vaimonsa vain ihmeissään. Veljeni tuli juoksujalkaa luokseni ja vaimon kävellessä perässä kysyi minulta, että mikä minulla nyt on. Nyyhkytin ja sain vain satunnaisia sanoja suustani, kuten ''en tiedä mikä'', ''lapset...''. Veljeni oli täysin hämmennyksissään ja vaimo lähti nyt juoksujalkaa yläkertaan, arvatenkin lastensa huoneeseen. Hetken päästä vaimo tuli portaat alas molempien tytärtensä käsiä pidellen. Aikuisten rauhoiteltua minut, kerroin kaiken. Veljeni katsoi minua omituisesti, hänen vaimonsa lähinnä ihmeissään ja ehkä hieman paheksuen. Tajusin, ettei vaimo ainakaan varmasti uskonut kertomustani, eikä varmaan veljenikään. Ilta päättyi siihen, että istuin kymmenisen minuuttia veljeni heittäessä minut kotiini. Kotiutuessani olin jo melko rauhallinen ja vilkaisin kelloa. Varttia vaille yksitoista. Täydeksi ihmeekseni nukahdin kuin nukahdinkin, hieman ennen kuutta aamulla. Näin kuitenkin koko katkonaiset parin tunnin uneni painajaisia, missä esiintyi hymyilevä pikkutyttö ja nukke. Ne olivat kaksi asiaa, mitkä olivat syöpyneet mieleeni täysin. Vielä vuosienkaan jälkeen en ole keksinyt selitystä tapahtumille, ellei niille sitten ole järjellistä selitystä. Veljeni ei ole pyytänyt minua enää lapsenvahdiksi, enkä ole itse tarjoutunutkaan vahtimaan hänen lapsiaan. Siitä muutaman vuoden takaisesta illasta lähtien olen nähnyt painajaisia useasti veljeni taloon ja lapsiin liittyen.


      • hobidee
        hobidee kirjoitti:

        Painoin silmäni kiinni tietäessäni, että lapset herättäisivät minut, olihan niin käynyt ennenkin. ''Herää''. ''Herää!''. Säpsähdin hereille 9-vuotiaan tytön huutaessa korvaani. Hän kertoi minulle, että hänen nuorempi siskonsa oli sanonut leikin päätteksi hänelle todella rumasti. Lähdin tytön kanssa yläkertaan ja vilkaisin kulkiessani käytävän kellotaulua. Unenpöpperöissäni en saanut täysin selvää kellosta, mutta se taisi olla 22.20. Kävelin portaat ylös sukulaistyttö perässäni. Heidän huoneensa oli pimeä. Astuessani huoneen ovelle, aloitin ''Et viitsisi puhua...'', mutta lauseeni jäi kesken saadessani huoneen valot päälle. Aiemmin minua häirinnyt nukke oli katse jälleen minuun päin suuntautuneena. Tällä kertaa se istui keskellä lattiaa. Kauhu valtasi minut heti, mutta päätin rohkaistua, etten säikäyttäisi pieniä lapsia. Kävelin nuken ohi huoneen toisen sängyn luokse, sillä näin pienen ihmisen muodon käpertyneenä peiton alle. Koskettaessani peittoa peitto ikään kuin putosi, kuin sen alla ei olisikaan ollut mitään. Kuulin pelottavan nopeat askeleet tulevan takaa itseäni kohti ja pikaisen lapsen naurahduksen säpsähtäessäni hereille, tällä kertaa oikeasti. Vaikka olin juuri herännyt unilta, olin silti täysin virkeä. 9-vuotias sukulaistyttöni oli vieressäni kyyneleet silmissä. ''Mua pelottaa''. Mikä häntä pelottikin, myös minä olin äärimmäisen kauhun vallassa heräämisestäni lähtien, mille en tosin tiennyt syytä. Katsoin ympärilleni ja pistin merkille, että lapset olivat sytyttäneet kaikki valot talossa päälle. Kääntyessäni veljentytärtäni päin huusin pelosta. Hän katsoi minua lautasen kokoisilla silmillä ja hymyili yliluonnollisen leveästi. Katsottuani häntä sekunnin murto-osan, kaikki valot talossa sammuivat. Kuulin samaa naurua takaani kuin äskeisessä unessani. Tunsin, kuinka silmäni alkoivat kostua ja alahuuleni väpättää. Juoksin olohuoneen sisääntuloaukon luokse, missä valokatkaisin sijaitsi. Kuulin sitä lapsen naurua joka puolelta. Hapuilin katkaisinta molemmilla käsilläni, nyt jo vuolaasti itkien ja huutaen, ''Lopeta, nyt loppuu''. Löysin valokatkaisimen ja ihmeekseni sainkin valot päälle. Paikaltani oli suora näkyvyys talon ulko-ovelle, missä veljeni seisoi vaimonsa kanssa. Molemmat katsoivat minua, veljeni huolissaan ja hänen vaimonsa vain ihmeissään. Veljeni tuli juoksujalkaa luokseni ja vaimon kävellessä perässä kysyi minulta, että mikä minulla nyt on. Nyyhkytin ja sain vain satunnaisia sanoja suustani, kuten ''en tiedä mikä'', ''lapset...''. Veljeni oli täysin hämmennyksissään ja vaimo lähti nyt juoksujalkaa yläkertaan, arvatenkin lastensa huoneeseen. Hetken päästä vaimo tuli portaat alas molempien tytärtensä käsiä pidellen. Aikuisten rauhoiteltua minut, kerroin kaiken. Veljeni katsoi minua omituisesti, hänen vaimonsa lähinnä ihmeissään ja ehkä hieman paheksuen. Tajusin, ettei vaimo ainakaan varmasti uskonut kertomustani, eikä varmaan veljenikään. Ilta päättyi siihen, että istuin kymmenisen minuuttia veljeni heittäessä minut kotiini. Kotiutuessani olin jo melko rauhallinen ja vilkaisin kelloa. Varttia vaille yksitoista. Täydeksi ihmeekseni nukahdin kuin nukahdinkin, hieman ennen kuutta aamulla. Näin kuitenkin koko katkonaiset parin tunnin uneni painajaisia, missä esiintyi hymyilevä pikkutyttö ja nukke. Ne olivat kaksi asiaa, mitkä olivat syöpyneet mieleeni täysin. Vielä vuosienkaan jälkeen en ole keksinyt selitystä tapahtumille, ellei niille sitten ole järjellistä selitystä. Veljeni ei ole pyytänyt minua enää lapsenvahdiksi, enkä ole itse tarjoutunutkaan vahtimaan hänen lapsiaan. Siitä muutaman vuoden takaisesta illasta lähtien olen nähnyt painajaisia useasti veljeni taloon ja lapsiin liittyen.

        No joo, tuli aika pitkä, mutta samapa tuo. Antakaa palautetta, kyseessä oli ensimmäinen tarinani.


      • mie_oon_martti

        Iha hyvä


      • Eriversio
        hobidee kirjoitti:

        No joo, tuli aika pitkä, mutta samapa tuo. Antakaa palautetta, kyseessä oli ensimmäinen tarinani.

        en ihan ymmärtänyt tämän tarinan tarkoitusta..


      • eriversio
        hobidee kirjoitti:

        Painoin silmäni kiinni tietäessäni, että lapset herättäisivät minut, olihan niin käynyt ennenkin. ''Herää''. ''Herää!''. Säpsähdin hereille 9-vuotiaan tytön huutaessa korvaani. Hän kertoi minulle, että hänen nuorempi siskonsa oli sanonut leikin päätteksi hänelle todella rumasti. Lähdin tytön kanssa yläkertaan ja vilkaisin kulkiessani käytävän kellotaulua. Unenpöpperöissäni en saanut täysin selvää kellosta, mutta se taisi olla 22.20. Kävelin portaat ylös sukulaistyttö perässäni. Heidän huoneensa oli pimeä. Astuessani huoneen ovelle, aloitin ''Et viitsisi puhua...'', mutta lauseeni jäi kesken saadessani huoneen valot päälle. Aiemmin minua häirinnyt nukke oli katse jälleen minuun päin suuntautuneena. Tällä kertaa se istui keskellä lattiaa. Kauhu valtasi minut heti, mutta päätin rohkaistua, etten säikäyttäisi pieniä lapsia. Kävelin nuken ohi huoneen toisen sängyn luokse, sillä näin pienen ihmisen muodon käpertyneenä peiton alle. Koskettaessani peittoa peitto ikään kuin putosi, kuin sen alla ei olisikaan ollut mitään. Kuulin pelottavan nopeat askeleet tulevan takaa itseäni kohti ja pikaisen lapsen naurahduksen säpsähtäessäni hereille, tällä kertaa oikeasti. Vaikka olin juuri herännyt unilta, olin silti täysin virkeä. 9-vuotias sukulaistyttöni oli vieressäni kyyneleet silmissä. ''Mua pelottaa''. Mikä häntä pelottikin, myös minä olin äärimmäisen kauhun vallassa heräämisestäni lähtien, mille en tosin tiennyt syytä. Katsoin ympärilleni ja pistin merkille, että lapset olivat sytyttäneet kaikki valot talossa päälle. Kääntyessäni veljentytärtäni päin huusin pelosta. Hän katsoi minua lautasen kokoisilla silmillä ja hymyili yliluonnollisen leveästi. Katsottuani häntä sekunnin murto-osan, kaikki valot talossa sammuivat. Kuulin samaa naurua takaani kuin äskeisessä unessani. Tunsin, kuinka silmäni alkoivat kostua ja alahuuleni väpättää. Juoksin olohuoneen sisääntuloaukon luokse, missä valokatkaisin sijaitsi. Kuulin sitä lapsen naurua joka puolelta. Hapuilin katkaisinta molemmilla käsilläni, nyt jo vuolaasti itkien ja huutaen, ''Lopeta, nyt loppuu''. Löysin valokatkaisimen ja ihmeekseni sainkin valot päälle. Paikaltani oli suora näkyvyys talon ulko-ovelle, missä veljeni seisoi vaimonsa kanssa. Molemmat katsoivat minua, veljeni huolissaan ja hänen vaimonsa vain ihmeissään. Veljeni tuli juoksujalkaa luokseni ja vaimon kävellessä perässä kysyi minulta, että mikä minulla nyt on. Nyyhkytin ja sain vain satunnaisia sanoja suustani, kuten ''en tiedä mikä'', ''lapset...''. Veljeni oli täysin hämmennyksissään ja vaimo lähti nyt juoksujalkaa yläkertaan, arvatenkin lastensa huoneeseen. Hetken päästä vaimo tuli portaat alas molempien tytärtensä käsiä pidellen. Aikuisten rauhoiteltua minut, kerroin kaiken. Veljeni katsoi minua omituisesti, hänen vaimonsa lähinnä ihmeissään ja ehkä hieman paheksuen. Tajusin, ettei vaimo ainakaan varmasti uskonut kertomustani, eikä varmaan veljenikään. Ilta päättyi siihen, että istuin kymmenisen minuuttia veljeni heittäessä minut kotiini. Kotiutuessani olin jo melko rauhallinen ja vilkaisin kelloa. Varttia vaille yksitoista. Täydeksi ihmeekseni nukahdin kuin nukahdinkin, hieman ennen kuutta aamulla. Näin kuitenkin koko katkonaiset parin tunnin uneni painajaisia, missä esiintyi hymyilevä pikkutyttö ja nukke. Ne olivat kaksi asiaa, mitkä olivat syöpyneet mieleeni täysin. Vielä vuosienkaan jälkeen en ole keksinyt selitystä tapahtumille, ellei niille sitten ole järjellistä selitystä. Veljeni ei ole pyytänyt minua enää lapsenvahdiksi, enkä ole itse tarjoutunutkaan vahtimaan hänen lapsiaan. Siitä muutaman vuoden takaisesta illasta lähtien olen nähnyt painajaisia useasti veljeni taloon ja lapsiin liittyen.

        en ymmärtänyt tän tarinan pointtia :(


      • Anonyymi
        hobidee kirjoitti:

        Painoin silmäni kiinni tietäessäni, että lapset herättäisivät minut, olihan niin käynyt ennenkin. ''Herää''. ''Herää!''. Säpsähdin hereille 9-vuotiaan tytön huutaessa korvaani. Hän kertoi minulle, että hänen nuorempi siskonsa oli sanonut leikin päätteksi hänelle todella rumasti. Lähdin tytön kanssa yläkertaan ja vilkaisin kulkiessani käytävän kellotaulua. Unenpöpperöissäni en saanut täysin selvää kellosta, mutta se taisi olla 22.20. Kävelin portaat ylös sukulaistyttö perässäni. Heidän huoneensa oli pimeä. Astuessani huoneen ovelle, aloitin ''Et viitsisi puhua...'', mutta lauseeni jäi kesken saadessani huoneen valot päälle. Aiemmin minua häirinnyt nukke oli katse jälleen minuun päin suuntautuneena. Tällä kertaa se istui keskellä lattiaa. Kauhu valtasi minut heti, mutta päätin rohkaistua, etten säikäyttäisi pieniä lapsia. Kävelin nuken ohi huoneen toisen sängyn luokse, sillä näin pienen ihmisen muodon käpertyneenä peiton alle. Koskettaessani peittoa peitto ikään kuin putosi, kuin sen alla ei olisikaan ollut mitään. Kuulin pelottavan nopeat askeleet tulevan takaa itseäni kohti ja pikaisen lapsen naurahduksen säpsähtäessäni hereille, tällä kertaa oikeasti. Vaikka olin juuri herännyt unilta, olin silti täysin virkeä. 9-vuotias sukulaistyttöni oli vieressäni kyyneleet silmissä. ''Mua pelottaa''. Mikä häntä pelottikin, myös minä olin äärimmäisen kauhun vallassa heräämisestäni lähtien, mille en tosin tiennyt syytä. Katsoin ympärilleni ja pistin merkille, että lapset olivat sytyttäneet kaikki valot talossa päälle. Kääntyessäni veljentytärtäni päin huusin pelosta. Hän katsoi minua lautasen kokoisilla silmillä ja hymyili yliluonnollisen leveästi. Katsottuani häntä sekunnin murto-osan, kaikki valot talossa sammuivat. Kuulin samaa naurua takaani kuin äskeisessä unessani. Tunsin, kuinka silmäni alkoivat kostua ja alahuuleni väpättää. Juoksin olohuoneen sisääntuloaukon luokse, missä valokatkaisin sijaitsi. Kuulin sitä lapsen naurua joka puolelta. Hapuilin katkaisinta molemmilla käsilläni, nyt jo vuolaasti itkien ja huutaen, ''Lopeta, nyt loppuu''. Löysin valokatkaisimen ja ihmeekseni sainkin valot päälle. Paikaltani oli suora näkyvyys talon ulko-ovelle, missä veljeni seisoi vaimonsa kanssa. Molemmat katsoivat minua, veljeni huolissaan ja hänen vaimonsa vain ihmeissään. Veljeni tuli juoksujalkaa luokseni ja vaimon kävellessä perässä kysyi minulta, että mikä minulla nyt on. Nyyhkytin ja sain vain satunnaisia sanoja suustani, kuten ''en tiedä mikä'', ''lapset...''. Veljeni oli täysin hämmennyksissään ja vaimo lähti nyt juoksujalkaa yläkertaan, arvatenkin lastensa huoneeseen. Hetken päästä vaimo tuli portaat alas molempien tytärtensä käsiä pidellen. Aikuisten rauhoiteltua minut, kerroin kaiken. Veljeni katsoi minua omituisesti, hänen vaimonsa lähinnä ihmeissään ja ehkä hieman paheksuen. Tajusin, ettei vaimo ainakaan varmasti uskonut kertomustani, eikä varmaan veljenikään. Ilta päättyi siihen, että istuin kymmenisen minuuttia veljeni heittäessä minut kotiini. Kotiutuessani olin jo melko rauhallinen ja vilkaisin kelloa. Varttia vaille yksitoista. Täydeksi ihmeekseni nukahdin kuin nukahdinkin, hieman ennen kuutta aamulla. Näin kuitenkin koko katkonaiset parin tunnin uneni painajaisia, missä esiintyi hymyilevä pikkutyttö ja nukke. Ne olivat kaksi asiaa, mitkä olivat syöpyneet mieleeni täysin. Vielä vuosienkaan jälkeen en ole keksinyt selitystä tapahtumille, ellei niille sitten ole järjellistä selitystä. Veljeni ei ole pyytänyt minua enää lapsenvahdiksi, enkä ole itse tarjoutunutkaan vahtimaan hänen lapsiaan. Siitä muutaman vuoden takaisesta illasta lähtien olen nähnyt painajaisia useasti veljeni taloon ja lapsiin liittyen.

        Ihan hirvee


    • Tä on aika vanha keskustelu muuten. Aloittajan (Ja jos jotakuta muuta kiinnostaa) kannattaa joko kuunnella tai lukea creepypastatarina nimeltään tulpa.

      • nfffffffffffk

        Se on kyl oikeesti tosi hyvä :D!


      • kihbkkbhjnhlhj

        eipäs kun psychosis


    • minekraftpoika2002

      voiei pelasnn minekraftia ja sitten ,. herobien tuli!!1

      • hfdwuiofdh

        jonne se kirjoitetaan minecraft asshole pyllypetendeerus


      • salainen-viesti
        hfdwuiofdh kirjoitti:

        jonne se kirjoitetaan minecraft asshole pyllypetendeerus

        jonne se kirjoitetaan minecraft eikä minekraft asshole pyllypetendeerus .......................................................................................................................................................................................................gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggfgggggggggggggggggggggggggggugggggggggggggggggggggggggggggggggcgggggggggggggggggggggggggggggkgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg.saitko selville salaisen viestin?


      • nooblos

        joo sain f u c k


      • Löts
        nooblos kirjoitti:

        joo sain f u c k

        Mäki sain hähää


      • Anonyymi
        salainen-viesti kirjoitti:

        jonne se kirjoitetaan minecraft eikä minekraft asshole pyllypetendeerus .......................................................................................................................................................................................................gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggfgggggggggggggggggggggggggggugggggggggggggggggggggggggggggggggcgggggggggggggggggggggggggggggkgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg.saitko selville salaisen viestin?

        Joo


      • kurpizza_

        Hyvin paljon mahdollista. Ikivanha tarina, jonka kaikki tietävät.


      • htfrt

        Se oli pelottavaksi videolla


      • kritiikkiä

        Tossa videossa missään ei lukenu Humans can lick to! muuten hyvä.


    • peloissaan

      Tiesin et mun ei pidä tulla tälle sivulle. Hoen sitä aina kaikkien ohjelmien kohalla jotka tuntuu pelottavilta ja kirjojen yms. en ois uskonu et tääl ois "pelottavii" tarinoita ja varsinki kun oon näin pelottavadsa paikassa tuntia vaille puolen yön. En lukenu yhtään tarinaa mut jo muutama pätkä saa jalat jäykiksi ja lähes lukkoon. Oon 12v ja en kato ees pokemonia kun pelkään ku siimä "taistellaan"! Pitiki tulla kattoo

      • htfrt

        LoL


      • Anonyymi

        xcc miten pelkäät nii helvetin helposti kaikkee


      • Anonyymi

        Toi on vähän creepyy


    • ssssse

      AP:n äiti.

      • Ihmeellinen

        Bbbb


    • marianna 123

      Tämä nyt ei ehkä ole mikään kauhutarina, mutta sopii kyllä kuitenkin mielestäni tähän aiheeseen. Sain tämmöisen viestin kaveriltani:

      Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: "Toma sota balcu"

      Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.

      Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan.

      • HAISTA_VITTU_HAISTA_HOMO

        vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi.murhaaja hautasi tytön elävältä toistaen sanoja.TOMA SOTA BALCU.


      • HAISTA_VITTU_HAISTA_HOMO kirjoitti:

        vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi.murhaaja hautasi tytön elävältä toistaen sanoja.TOMA SOTA BALCU.

        että näin


    • Creepypaska

      Luin tän toiselta sivulta ja kirjotan niinkun muistan.

      Kerran eräs tyttö oli kävelemässä koulusta kotiin. Melkein kotiovella tytön kaveri soitti hänelle ja käski häntä tulemaan luokseen. Kaveri sanoi nähneensä miehen joka seurasi tyttöä ja meni takakautta taloon sisään. Niinpä tyttö meni kaverilleen, josta he soittivat poliisin. Poliisit löysivät miehen tytön sängyn alta veitsi kädessä.

      • stupidPINKIE PIE!

        Kandee kattoo youtubesta cupcakes video siinä on yksi kauhutarina tai no creepypasta. :)


      • omaksi_parhaaksesi

        Ei kannata kuunella creepy pastaa :( mä kuuntrlin yhen ja en saanu 5 päivään unta :(((


      • Murkki

        Hyvä :)


      • Näsäviisastelija
        omaksi_parhaaksesi kirjoitti:

        Ei kannata kuunella creepy pastaa :( mä kuuntrlin yhen ja en saanu 5 päivään unta :(((

        No, mun tietääkseni sä et varmaan nuku päivisin.


    • kfmanbajdk

      Mä tiedän yhden kauhutarinan, mikä saa kylmänväreet:















      Olipa kerran mies, joka veti kynsillään, LIITUTAULUUN!






      xD

      • kinuskikakku

        Miksi juuri mies, miksei vaikka joku opettaja, ku suuttu vähä oppilaille (tai vaikkapa rehtorille) huonosta käytöksestä tai vaikka esim. joku tyttö, kuten vaikka ki-ki-KINUSKIKAKKU!!! :///


      • kinuskikakkufail

        Opettajakin voi olla mies ja mistäs sitä ikinä tietää vaikka siellä nimimerkin takana on joku 50 v. Papparainen. Hyvää kinuskikakkua!!! Nam nam!!!


      • XXXXXXXXXXXXXXXXXX

        Voi se olla vaikka kinuskikakku nam


      • kinuskikakkufail
        XXXXXXXXXXXXXXXXXX kirjoitti:

        Voi se olla vaikka kinuskikakku nam

        Ai itsekkö?


      • Anonyymi

        AI SAATANA


    • kinuskikakku

      Tässä nyt joitai ehk vähä lapstellisii mut kuiteski:

      Olipa kerran tyttö joka meni levykauppaan. Hän osti kaupasta CD-levyn. Kassalla myyjä sanoi tytölle: Ethän kuuntele levyä yksin. Tyttö vastasi: En kuuntele. (XD) No jatketaan XD.
      Tyttö meni kotiin, kysyi ensin äidiltään: voitko kuunnella tätä levyä kanssani, äiti vastasi: En nyt ehdi. Tyttö kysyi isältään: Voitko kuunnella tätä levyä kanssani, isä vastaa: En nyt ehdi. Tytön vanhemmat lähtevät kauppaan. Sitten tyttö päätti kuunnella levyä ihan itse, mitä vanhempia nyt siihen tarvitsee xd. Tyttö rupesi kuuntelemaan levyä ja ajatteli mielessään: Tämähän on aivan tavallista musiikkia. Hetken päästä tyttö kyllästyi ja veti radion johdon pois pistorasiasta. Musiikki vielä jatkui.
      Mutta yhtäkkiä levyltä alkoi kuulua näin:
      Etsin aurinkokuntaasi, löysin sen
      Etsin planeettaasi, löysin sen
      Etsin maatasi, löysin sen
      Etsin kaupunkiasi, löysin sen
      Etsin katuasi, löysin sen
      Etsin taloasi, löysin sen
      Etsin oveasi, löysin sen
      Etsin piilopaikkaasi, löysin sen
      Etsin sinua,

      Löysin sinut

      Radiosta tulivat "pinkit kädet" jotka kuristivat tytön. . . .

      • kinuskikakku

        Olipa kerran kaksoset, jotka olivat tyttöjä. Heidän vanhempansa käskivät tyttöjä menemään kellariin hakemaan hilloa. Vähän ennen heidän kellariin lähtöä telekusta tuli ilmoitus että mielisairaalasta on kadonnut pelle: Jos kuulet kaukaa tietynlaista ääntä silloin pelle lähestyy jonkin matkan päässä sinua ja silloin sinun pitää juosta henkesi edestä kauas pois. Jos kuulet äänen läheltä silloin on jo myöhäistä. Tytöt lähtivät kuitenkin epäröimättä kahdestaan kellariin ja heidän vanhempansa lähtivät kauppaan. Hetken päästä kuitenkin kyseinen ääni kuului kaukaa. Toinen tytöistä sanoi toiselle, että kuuli sen äänen ja sanoi, että kannattaisi lähteä nyt heti pois eikä vasta 15 sekunnin päästä kun hillopurnukat on kainalossa, mutta toinen sanoi että ei kuullut yhtään mitään ja että tuskinpa se oli edes sama ääni. Mutta hetken päästä ääni kuului läheltä ja nyt kummatkin kuulivat sen. Kun he kääntyivät ja näkivät pellen joka heilutti kättä vinottain kummallisen näköisesti. Kun vanhemmat tulivat kotiin tytöt eivät olleet tulleet vieläkään kotiin kellarista ja he soittivat poliisille. Poliisi tuli heidän taloonsa hetken kuluttua mutta siellä olikin nyt kaksi murhattua aikuisen ruumista.
        Pelle tuli paikalle. Sen jälkeen poliisitkin olivat murhattu.


      • kinuskikakku

        Olipa kerran eräs tyttö joka koulussa pyysi päästä vessaan. Hän pääsi. Vessassa alkoi kuulua omituista ääntä ja hän juoksi itkien takaisin luokkaan sanomaan siitä opettajalle. Opettaja ei uskonut. Luokassa oli eräs erittäin rohkea poika, joka pyysi päästä vessaan XD. Jolo XD. Jatketaan.
        Mutta vain siksi että selvittäisi asian mitä vessassa on (ei sanonut opettajalle sitä mutta tälle kyseiselle tytölle kyllä) Poika meni vessaan. Eräälle toiselle vähän ujommalle pojalle tuli samaan aikaan vessahätä (joo kiva vessatarina) Mut jatketaan. Pyysi lupaa päästä vessaan, sai luvan. Tuli hetken päästä itkien vessasta pois valittaen kummallista ääntä. Eräs toinen aika rohkea poika päätti itsekkin mennä tarkistamaan että mitä siellä on kun toinenkaan "rohkea" poika ei ollut tullut vielä takaisin. Oli kulunut jo puoli tuntia ja "rohkeita" poikia ei näkynyt vieläkään missään. Tällä tytöllä oli kuitenkin pakko päästä vessaan joten hän vain lähti pelkäämättä. Aluksi vessassa ei kuulunut mitään,
        Eikä siellä ollut edes ketään.
        Yhtäkkiä tämä kyseinen ääni alkoi kuulua ja entistä kovempana kuin aikaisemmin. Tyttö päätti kuitenkin vain mennä sisään.
        Vessanpöntöstä nousi sininen käsi joka veti tytön vessanpönttöön.
        Näistä kolmesta henkilöstä (kahdesta rohkeasta pojasta ja yhdestä tavallisesta tytöstä) ei enää koskaan kukaan nähnyt tai kuullut enää ikinä mitään sen jälkeen. Ja myöskään kukaan ei enää ikinä sen jälkeen käynyt siellä vessassa. Koko vessa suljettiin.


      • VESSA

        kauhee vessa tarina:DDD


      • kinuskikakku_
        VESSA kirjoitti:

        kauhee vessa tarina:DDD

        :DD


      • opijöjåibo8yftu
        kinuskikakku kirjoitti:

        Olipa kerran eräs tyttö joka koulussa pyysi päästä vessaan. Hän pääsi. Vessassa alkoi kuulua omituista ääntä ja hän juoksi itkien takaisin luokkaan sanomaan siitä opettajalle. Opettaja ei uskonut. Luokassa oli eräs erittäin rohkea poika, joka pyysi päästä vessaan XD. Jolo XD. Jatketaan.
        Mutta vain siksi että selvittäisi asian mitä vessassa on (ei sanonut opettajalle sitä mutta tälle kyseiselle tytölle kyllä) Poika meni vessaan. Eräälle toiselle vähän ujommalle pojalle tuli samaan aikaan vessahätä (joo kiva vessatarina) Mut jatketaan. Pyysi lupaa päästä vessaan, sai luvan. Tuli hetken päästä itkien vessasta pois valittaen kummallista ääntä. Eräs toinen aika rohkea poika päätti itsekkin mennä tarkistamaan että mitä siellä on kun toinenkaan "rohkea" poika ei ollut tullut vielä takaisin. Oli kulunut jo puoli tuntia ja "rohkeita" poikia ei näkynyt vieläkään missään. Tällä tytöllä oli kuitenkin pakko päästä vessaan joten hän vain lähti pelkäämättä. Aluksi vessassa ei kuulunut mitään,
        Eikä siellä ollut edes ketään.
        Yhtäkkiä tämä kyseinen ääni alkoi kuulua ja entistä kovempana kuin aikaisemmin. Tyttö päätti kuitenkin vain mennä sisään.
        Vessanpöntöstä nousi sininen käsi joka veti tytön vessanpönttöön.
        Näistä kolmesta henkilöstä (kahdesta rohkeasta pojasta ja yhdestä tavallisesta tytöstä) ei enää koskaan kukaan nähnyt tai kuullut enää ikinä mitään sen jälkeen. Ja myöskään kukaan ei enää ikinä sen jälkeen käynyt siellä vessassa. Koko vessa suljettiin.

        "Vessanpöntöstä nousi sininen käsi"

        The Leged of Zelda Skyward sword confirmed


      • Lololololll

        Höhöö sellaiset leijailevat pinkit kumihanskat


      • Anonyymi

        Uu tää oli iha kiva ja sille mut naah ei kovi pelottava


      • Anonyymi
        kinuskikakku kirjoitti:

        Olipa kerran eräs tyttö joka koulussa pyysi päästä vessaan. Hän pääsi. Vessassa alkoi kuulua omituista ääntä ja hän juoksi itkien takaisin luokkaan sanomaan siitä opettajalle. Opettaja ei uskonut. Luokassa oli eräs erittäin rohkea poika, joka pyysi päästä vessaan XD. Jolo XD. Jatketaan.
        Mutta vain siksi että selvittäisi asian mitä vessassa on (ei sanonut opettajalle sitä mutta tälle kyseiselle tytölle kyllä) Poika meni vessaan. Eräälle toiselle vähän ujommalle pojalle tuli samaan aikaan vessahätä (joo kiva vessatarina) Mut jatketaan. Pyysi lupaa päästä vessaan, sai luvan. Tuli hetken päästä itkien vessasta pois valittaen kummallista ääntä. Eräs toinen aika rohkea poika päätti itsekkin mennä tarkistamaan että mitä siellä on kun toinenkaan "rohkea" poika ei ollut tullut vielä takaisin. Oli kulunut jo puoli tuntia ja "rohkeita" poikia ei näkynyt vieläkään missään. Tällä tytöllä oli kuitenkin pakko päästä vessaan joten hän vain lähti pelkäämättä. Aluksi vessassa ei kuulunut mitään,
        Eikä siellä ollut edes ketään.
        Yhtäkkiä tämä kyseinen ääni alkoi kuulua ja entistä kovempana kuin aikaisemmin. Tyttö päätti kuitenkin vain mennä sisään.
        Vessanpöntöstä nousi sininen käsi joka veti tytön vessanpönttöön.
        Näistä kolmesta henkilöstä (kahdesta rohkeasta pojasta ja yhdestä tavallisesta tytöstä) ei enää koskaan kukaan nähnyt tai kuullut enää ikinä mitään sen jälkeen. Ja myöskään kukaan ei enää ikinä sen jälkeen käynyt siellä vessassa. Koko vessa suljettiin.

        Vessasta tuli mielee ja siis tää on käyny mulle ihan oikeessa elämässä et kerran ku mä olin koulussa nii mä menin välitunnin aikana vessaan ja sitte ku mää olin avaamassa sitä vessan ovee nii mä en saanu sitä auki sitte mä yritin saada sitä auki samalla ku mää itkin ja onneks mää sain sen oven auki.


    • kinuskikakku

      Olipa kerran poika ja tyttö, jotka olivat sisaruksia. Oli halloween. He katsoivat jotain kauhuleffaa, kunnes telkkarista tuli varoitus: Mielisairaalasta on kadonnut pelle jos kuulette tällaisen äänen: tynttyntyydy tynttyntyydy.... (xdxd) Niin juoskaa henkenne edestä. Hetken sen jälkeen kun tämä ylimääräinen uutistoimitus oli tullut, he kuulivat kyseisen äänen, tyttö lähti juoksemaan niin kauas kuin vain jaksoi niinkuin uutisissa oli neuvottu. Mutta poika lukittautui vessaan, hän ajatteli ettei kukaan voi noin vain päästä lukitusta ovesta sisälle. Ääni kuului taas kovempana. Poika ajatteli olevansa turvassa.
      Mutta turhaan. Yhtäkkiä vessan ovi avautui ja...
      Seuraavana päivänä kun tyttö palasi kotiin ja samoin lasten vanhemmat työmatkalta, poika löytyi kuolleena vessa lattialta.

      • kinuskikakku

        Olipa kerran kaksi tyttöä, jotka olivat sisaruksia. Heidän vanhempansa lähtivät työmatkalle ja heidän mummonsa tuli hoitamaan lapsia. Hän kävi laittamassa lapset nukkumaan ihan tavallisesti ja meni vielä itse syömään vähän iltapalaa. Pöydän ääressä, jolla mummo söi, edessä oli iso ikkuna, josta näkyi kadulle. Mummo huomasi, että kadulla käveli jokin pelle puukko kädessä. Hetken päästä sama pelle käveli samasta suunnasta poispäin mihin oli hetkin sitten mennyt verinen puukko kädessä. Kaiken varalta mummo meni katsomaan onko tytöillä varmasti kaikki hyvin.

        Kyllä oli. Mutta kun hän päätti kuitenkin katsoa vähän tarkemmin , ei ollut. . . . . . . . .

        Tytöt olivat ihan veressä

        ja kuolleita.

        Seinään oli kirjoitettu verellä: Etkö ole ennen nähnyt heijastuksia?


      • Anonyymi

        Olipa kerran pariskunta he katsoivat telkkaria kunnes joku koputti ikkunaan ja mies meni avaamaan ikkunan auki ikkunan edessä oli nainen vauva sylissään hän kysyi selviääkö tämä lapsi hengissä mies ei vastannut mitään ja nainen tiputti vauvan ja lähti juoksien pois ja huusi itkien jos olisit vastannut vauvani olisi vielä hengissä en muistanu tätä mitenkään hirveen hyvin ku kuulin tän vuosia sitte mutta kerroin sen nyt niin hyvin ku muistan


      • Anonyymi
        kinuskikakku kirjoitti:

        Olipa kerran kaksi tyttöä, jotka olivat sisaruksia. Heidän vanhempansa lähtivät työmatkalle ja heidän mummonsa tuli hoitamaan lapsia. Hän kävi laittamassa lapset nukkumaan ihan tavallisesti ja meni vielä itse syömään vähän iltapalaa. Pöydän ääressä, jolla mummo söi, edessä oli iso ikkuna, josta näkyi kadulle. Mummo huomasi, että kadulla käveli jokin pelle puukko kädessä. Hetken päästä sama pelle käveli samasta suunnasta poispäin mihin oli hetkin sitten mennyt verinen puukko kädessä. Kaiken varalta mummo meni katsomaan onko tytöillä varmasti kaikki hyvin.

        Kyllä oli. Mutta kun hän päätti kuitenkin katsoa vähän tarkemmin , ei ollut. . . . . . . . .

        Tytöt olivat ihan veressä

        ja kuolleita.

        Seinään oli kirjoitettu verellä: Etkö ole ennen nähnyt heijastuksia?

        Mietin,miten se voi heijastua


    • kinuskikakku

      Olipa kerran kaksi tyttöä, jotka olivat siskokset. Heidän vanhempansa lähtivät työmatkalle ja heidän mummonsa jäi hoitamaan lapsia.
      Tuli ilta ja mummo laittoi tytöt aivan tavallisesti nukkumaan. Hän meni vielä keittiöön laittamaan itselleen vähän iltapalaa. Pöytää minkä äärellä mummo söi oli vastapäätä iso ikkuna suoraan kadulle. Yhtäkkiä mummo näki kadulla kävelemässä pellen jolla oli puukko kädessä.
      Hetken päästä sama pelle tuli verinen puukko kädessä samasta suunnasta poispäin mihin oli hetki sitten mennyt.
      Kaiken varalta hän meni katsomaan onko lapsilla kaikki hyvin. Kaikki oli ihan hyvin. Mutta koska mummo ei ollut katsonut aivan tarkasti hän varmisti vielä. . . . . . . . . . . . . . . . . .
      Tytöt olivat aivan veressä,
      ja kuolleita.
      Seinään oli kirjoitettu verellä: Etkö ole ennen nähnyt heijastuksia?

    • kinuskikakku

      Olipa kerran kaksi tyttöä, jotka olivat sisaruksia. Heidän vanhempansa lähtivät työmatkalle ja heidän mummonsa tuli hoitamaan lapsia. Hän kävi laittamassa lapset nukkumaan ihan tavallisesti ja meni vielä itse syömään vähän iltapalaa. Pöydän ääressä, jolla mummo söi, edessä oli iso ikkuna, josta näkyi kadulle. Mummo huomasi, että kadulla käveli jokin pelle puukko kädessä. Hetken päästä sama pelle käveli samasta suunnasta poispäin mihin oli hetkin sitten mennyt verinen puukko kädessä. Kaiken varalta mummo meni katsomaan onko tytöillä varmasti kaikki hyvin.
      Kyllä oli. Mutta kun hän päätti kuitenkin katsoa vähän tarkemmin , ei ollut. . . . . . . . .
      Tytöt olivat ihan veressä
      ja kuolleita.
      Seinään oli kirjoitettu verellä: Etkö ole ennen nähnyt heijastuksia?

    • kinuskikakku

      Olipa kerran kaksi tyttöä, jotka olivat sisaruksia. Heidän vanhempansa lähtivät työmatkalle ja heidän mummonsa tuli hoitamaan lapsia. Hän kävi laittamassa lapset nukkumaan ihan tavallisesti ja meni vielä itse syömään vähän iltapalaa. Pöydän ääressä, jolla mummo söi, edessä oli iso ikkuna, josta näkyi kadulle. Mummo huomasi, että kadulla käveli jokin pelle puukko kädessä. Hetken päästä sama pelle käveli samasta suunnasta poispäin mihin oli hetkin sitten mennyt verinen puukko kädessä. Kaiken varalta mummo meni katsomaan onko tytöillä varmasti kaikki hyvin. Kyllä oli. Mutta kun hän päätti kuitenkin katsoa vähän tarkemmin , ei ollut. . . . . . . . .
      Tytöt olivat iha veressä
      ja kuolleita.
      Seinään oli kirjoitettu verellä: Etkö ole ennen nähnyt heijastuksia?

      • kinuskikakku

        Anteeksi, sama teksti tuli kolme kertaa, mun puhelin sekos. . . . :\


      • kinuskikakku

        Ja ny neljäs, ku piti korjaa yks juttu.......... :////


    • mimi1395

      'Henkientalo' -nimiseltä sivustolla(löytyy helposti googlaamalla) on ihmisten omakohtaisia kertomuksia kohtaamisista haamujen ja sunmuiden henkien kanssa. Totta tai ei osa oli aika pelottavia jos miettii omalle kohdalle. :/ Lukekaa jos kiinnostaa.

    • saageli

      Lootamonni oli kalassa ja sen onki alkoi nykiä. Nykiminen koveni ja siinä samassa onki räsähti poikki...neljän sekunnin päästä järvestä hyppäsi Saatananraiskari ja kaatoi Lootamonnin selälleen laiturille..sen jälkeen Saatananraiskari tuuppasi 1m pitkän kyrpänsä lootamonnin anukseen. Ajattele vain neljä sekunttia...et uskalla katsella ympärillesi neljän sekunnin kuluttua ;)

      • No_problem

        Mikä/kuka on Lootamonni¿¿¿ Onko jokin kala¿ Sarjakuvahahmo¿ Jokin tyyppi jostain elokuvasta/ohjelmasta¿ Puhutko nyt jostain Pikku2:n lasten ohjelman päähenkilöstä vai onko hänellä kenties jokin sivurooli¿ Oikeesti enempää pysty kysyy tästä aiheesta muuten repeen totaalisesti.. XD


      • saageli
        No_problem kirjoitti:

        Mikä/kuka on Lootamonni¿¿¿ Onko jokin kala¿ Sarjakuvahahmo¿ Jokin tyyppi jostain elokuvasta/ohjelmasta¿ Puhutko nyt jostain Pikku2:n lasten ohjelman päähenkilöstä vai onko hänellä kenties jokin sivurooli¿ Oikeesti enempää pysty kysyy tästä aiheesta muuten repeen totaalisesti.. XD

        En voi auttaa sinua enempää jos et myöskään kysy. Ainoa neuvo jonka voin antaa sinulle on, että lakkaa kyselemästä tyhmiä. Äkkiä telkkarin ääreen, Pikku2:n yöshow alkaa!


      • saageli
        saageli kirjoitti:

        En voi auttaa sinua enempää jos et myöskään kysy. Ainoa neuvo jonka voin antaa sinulle on, että lakkaa kyselemästä tyhmiä. Äkkiä telkkarin ääreen, Pikku2:n yöshow alkaa!

        Alko jo muutama minuutti sitten! Go! go!


      • No_problem
        saageli kirjoitti:

        Alko jo muutama minuutti sitten! Go! go!

        Ok, ok XD Mutta mikä kanava se on? XD


      • saageli
        No_problem kirjoitti:

        Ok, ok XD Mutta mikä kanava se on? XD

        Nelonen nappula


      • No_problem
        saageli kirjoitti:

        Nelonen nappula

        Miten se voi tulla NELONEN nappulalta? Sitä paitsi meillä ei oo ees koko kanavaa..


      • saageli
        No_problem kirjoitti:

        Miten se voi tulla NELONEN nappulalta? Sitä paitsi meillä ei oo ees koko kanavaa..

        No voi harmi, mutta meillä on ja katon sitä just parhaillaan! Haalutko että raportoin tapahtumia? :))


      • No_problem
        saageli kirjoitti:

        No voi harmi, mutta meillä on ja katon sitä just parhaillaan! Haalutko että raportoin tapahtumia? :))

        No ei tarvi, pitää kai tästä ihan mennä nukkumaan. Ois varmaankin sunkin nyt aika mennä nukkumaan. Lapset ja myös aikuset tarvitsevat paljon unta joka yö. Mitä todennäköisimmin olet itsekkin lapsi sillä Pikku2:n yöshowta sieltä NELONEN nappulalta katselet. Olisi hienoa jos nyt jaksaisit jättää tämän yöisen Pikku2:n yöshown tällä kertaa väliin vaikka joltain special-jaksolta näyttääkin ja vain mennä nukkumaan.


      • No_problem
        No_problem kirjoitti:

        No ei tarvi, pitää kai tästä ihan mennä nukkumaan. Ois varmaankin sunkin nyt aika mennä nukkumaan. Lapset ja myös aikuset tarvitsevat paljon unta joka yö. Mitä todennäköisimmin olet itsekkin lapsi sillä Pikku2:n yöshowta sieltä NELONEN nappulalta katselet. Olisi hienoa jos nyt jaksaisit jättää tämän yöisen Pikku2:n yöshown tällä kertaa väliin vaikka joltain special-jaksolta näyttääkin ja vain mennä nukkumaan.

        Ei kun nyt mä katon tän loppuun, tää kestää kahteen asti, mun on pakko saada nähä loppuun asti ja mä vast just alotin.


      • No_problem
        No_problem kirjoitti:

        Ei kun nyt mä katon tän loppuun, tää kestää kahteen asti, mun on pakko saada nähä loppuun asti ja mä vast just alotin.

        Vastasin sen puolesta ei taida enää olla linjoilla


      • saageli
        No_problem kirjoitti:

        Vastasin sen puolesta ei taida enää olla linjoilla

        Kylläpäs olen ja muuten veit just sanat suustani. Mistä sait tietää sen et se kestää kahteen asti?


      • kinuskikakku
        saageli kirjoitti:

        Kylläpäs olen ja muuten veit just sanat suustani. Mistä sait tietää sen et se kestää kahteen asti?

        KATSOIN INTERNETISTÄÄÄ!!!!! ONKO SE SINULLE AVAIN UUSI SANA JA ASIA. PITÄÄKÖ MUN ALKAA SELITTÄÄ SULLE MITÄ SE SANA TARKOTTAA???!!!!!


      • saageli
        kinuskikakku kirjoitti:

        KATSOIN INTERNETISTÄÄÄ!!!!! ONKO SE SINULLE AVAIN UUSI SANA JA ASIA. PITÄÄKÖ MUN ALKAA SELITTÄÄ SULLE MITÄ SE SANA TARKOTTAA???!!!!!

        Kyllä, mikä hemmetti se oikein on?


      • No_problem
        saageli kirjoitti:

        Kyllä, mikä hemmetti se oikein on?

        Tämä paikka jossa nyt olet!!


      • saageli
        No_problem kirjoitti:

        Tämä paikka jossa nyt olet!!

        Ai suomi24:kö?


      • No_problem
        saageli kirjoitti:

        Ai suomi24:kö?

        No se on siellä Internetissä tai se "on osa sitä" hehe en osaa selittää paremmin. Mene nettiin kattoon mitä se tarkottaa. :)


      • saageli
        No_problem kirjoitti:

        No se on siellä Internetissä tai se "on osa sitä" hehe en osaa selittää paremmin. Mene nettiin kattoon mitä se tarkottaa. :)

        Ok.


      • No_problem
        saageli kirjoitti:

        Ok.

        Fail! Fail!


      • saageli
        No_problem kirjoitti:

        Fail! Fail!

        No mitä mä nyt failasin?


      • No_problem
        saageli kirjoitti:

        No mitä mä nyt failasin?

        Jos et ois tienny mikä on netti oisit kysyny sitä etkä vaa sanonu ok :DD XD


      • saageli
        No_problem kirjoitti:

        Jos et ois tienny mikä on netti oisit kysyny sitä etkä vaa sanonu ok :DD XD

        Aha :I Vedätettiin taas...


      • No_problem
        saageli kirjoitti:

        Aha :I Vedätettiin taas...

        Hehe :)))


      • kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

        KATSOIN INTERNETISTÄÄÄ!!!!! ONKO SE SINULLE AVAIN UUSI SANA JA ASIA. PITÄÄKÖ MUN ALKAA SELITTÄÄ SULLE MITÄ SE SANA TARKOTTAA???!!!!!

        Minä vastasin No_problemin puolesta, koska näytti ihan siltä ettei ole enää linjoilla ja koska saageli on tyhymä.


      • No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

        Minä vastasin No_problemin puolesta, koska näytti ihan siltä ettei ole enää linjoilla ja koska saageli on tyhymä.

        Haukut kaikkia, haukut mua, haukut tota toista, alat vitsailee sillä mitä mä sanoin. Kinuskikakku tosi tyhymä!


      • kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

        Haukut kaikkia, haukut mua, haukut tota toista, alat vitsailee sillä mitä mä sanoin. Kinuskikakku tosi tyhymä!

        En hauku kaikkia, sitä paitsi enkö enää olekkaan kuin vain tyhymä. En ole enää se sama typerä *****pää, enkä nelosen oppilas?


      • No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

        En hauku kaikkia, sitä paitsi enkö enää olekkaan kuin vain tyhymä. En ole enää se sama typerä *****pää, enkä nelosen oppilas?

        Enkö minä ole myöskään enää se typerä *****pää tai se läski k*kk*k*kk*r* tai se p*sk* h**r*? Riidelläänkö me vai taas?


      • kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

        Enkö minä ole myöskään enää se typerä *****pää tai se läski k*kk*k*kk*r* tai se p*sk* h**r*? Riidelläänkö me vai taas?

        No ei aloteta taas ei se oo kivaa...


      • Anonyymi
        No_problem kirjoitti:

        Enkö minä ole myöskään enää se typerä *****pää tai se läski k*kk*k*kk*r* tai se p*sk* h**r*? Riidelläänkö me vai taas?

        Älkää pls riidellä ootte kaikki kivoja teillä on hyvät kauhutarinat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää pls riidellä ootte kaikki kivoja teillä on hyvät kauhutarinat

        Siis sori tuli kirjotus virhe piti kirjoittaa riidelkö😅


    • keRSSi

      Menin koulussa vessaa ja se oliki vahingossa tyttöjen vessa. Sit yks meijäluokkalainen tyttö tuli vessaa ja kaato mut maahan. Senjälkee se alko piereskellä mun naamalle ja ripuloi mun suuhun!! :_( omg nään vielki painajaisii ku kerroin ton tarinan

      • kinuskikakku

        Aika paha rangaistus siitä, että vahingossa asteli väärään vessaan... Jotenki... En tiedä oonko vähän pöhkö.. (no oon oikeesti aika outo mut jotain muuta tosta aattelin ekana XD "Menin koulussa vessaa ja se oliki vahingossa tyttöjen vessa. Sit yks meijäluokkalainen tyttö tuli vessaa ja kaato mut maahan." XDXDXDXD Bye Bye xd


      • kinuskikakku

        No kiva.. :|**|


      • No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

        No kiva.. :|**|

        UP! UP! UP!


      • No_problem
        No_problem kirjoitti:

        UP! UP! UP!

        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
        Ensin: AIHETTA ON KÄSITELTY JO AIEMMIN, Sitten: PALVELINVIRHE, Sitten: AIHETTA ON KÄSITELTY JO AIEMMIN, Trololololollololollololoo, Trololololollololollololoo 8D haha haha onpa hauskaa!


      • kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
        Ensin: AIHETTA ON KÄSITELTY JO AIEMMIN, Sitten: PALVELINVIRHE, Sitten: AIHETTA ON KÄSITELTY JO AIEMMIN, Trololololollololollololoo, Trololololollololollololoo 8D haha haha onpa hauskaa!

        Se oikee biisi menee näin: Trololololollololollololoo, lololololoo, trololololollololollololoo hohohohohoo hohohohohoo XDXD Nyt repesin!!!


      • No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

        Se oikee biisi menee näin: Trololololollololollololoo, lololololoo, trololololollololollololoo hohohohohoo hohohohohoo XDXD Nyt repesin!!!

        Joo joo tiedetään sekä biisi että oisit kuiteski revenny tossa! :))


      • No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

        Aika paha rangaistus siitä, että vahingossa asteli väärään vessaan... Jotenki... En tiedä oonko vähän pöhkö.. (no oon oikeesti aika outo mut jotain muuta tosta aattelin ekana XD "Menin koulussa vessaa ja se oliki vahingossa tyttöjen vessa. Sit yks meijäluokkalainen tyttö tuli vessaa ja kaato mut maahan." XDXDXDXD Bye Bye xd

        Mithäs khenthies ajathelit thuoshta ekhana???


      • kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

        Mithäs khenthies ajathelit thuoshta ekhana???

        No mää en kerro mut ku tuli vaa mieleen ku luin näit tarinoit et ei niinku ainaskaa toi ihan sama mikä mainittii tos aiemmas kauhutarinas. :))


      • kinuskikakku
        kinuskikakku kirjoitti:

        No mää en kerro mut ku tuli vaa mieleen ku luin näit tarinoit et ei niinku ainaskaa toi ihan sama mikä mainittii tos aiemmas kauhutarinas. :))

        "kauhutarinas" :)


      • xc-xd-xc-
        No_problem kirjoitti:

        Mithäs khenthies ajathelit thuoshta ekhana???

        HAH!!!!!!!!!! MÄÄÄKI KIRJOITAN NOIN!! MUT EN TÄÄL KOSK EN OO NII..!!! XC SIIS JOSKUS!!!


      • No_problem
        xc-xd-xc- kirjoitti:

        HAH!!!!!!!!!! MÄÄÄKI KIRJOITAN NOIN!! MUT EN TÄÄL KOSK EN OO NII..!!! XC SIIS JOSKUS!!!

        aha


    • kinuskikakku

      Kirjoitin sadannen kommentin! Ou jea!

      • No_problem

        No ehe ehe! Olet varmaan nyt aivan älyttömän ylpeä!


    • CreepypastaaSuomeksi

      En ala kirjoittamaan lyhyttäkään kauhutarinaa, sillä parempia löytää esimerkiksi laittamalla YouTubeen hakusanalla Creepypastaa suomeksi. Sieltä löytyy MK Gamerin kanava, jolta löytyy yli 70 kauhutarinaa hyvällä selostuksella, kuvituksella, sekä tausta musiikilla. Tietenkin suomeksi.

    • LOLOLOLOLOLOL

      Surkeit!! Luin kaikki

      • No_problem

        Oot ite surkee! Sen näki heti!


      • MOIPILLUPÄÄMOIMOIMOI

        SÄ OOT! SENKI VAIPPAHOUSUT MIKÄÄN EI EES OLLUT PELOTTAVA!!!!!! XC


      • No_problem
        MOIPILLUPÄÄMOIMOIMOI kirjoitti:

        SÄ OOT! SENKI VAIPPAHOUSUT MIKÄÄN EI EES OLLUT PELOTTAVA!!!!!! XC

        En oo vaippahousuT, enkä surkee ja ei ollu ees pelottavia...


    • Lootamonni

      Lootamonni

      • No_problem

        On mikä?


      • No_problem
        No_problem kirjoitti:

        On mikä?

        Et kai vaan ole nyt se saageli? Et kai vaan suutu mulle siitä että...


      • kinuskikakku
        No_problem kirjoitti:

        Et kai vaan ole nyt se saageli? Et kai vaan suutu mulle siitä että...

        Mistä??


      • No_problem
        kinuskikakku kirjoitti:

        Mistä??

        En kerro! Hahahahahaa!!!


      • Anonyymi

        Mikäs kala se on? Mahtaako olla laatikon muotoinen...


    • soturikissat

      Miks ain tapoio?

    • abgdgdhsjsjsjh

      Ostin kerran kolmelle tytölle nuken. Kauppias sanoi älä anna yhdenkään tyttösi leikkiä sillä yksin kotona sillä jos teillä on vauva niin nukke voi sekoittua vauvaan. Isi on ostanut nuken. Jee. Äiti tuli. Äitikin on ostanut nuken. Lapset tämä ei ole nukke vaan vauva. Me annetaan nukke vauvalle yöksi. Aamulla lapset hyppivät isän päällä ja hinkuivat anna nyt se nukke. Isä antoi heille nuken. Isi saanko katsoa mitä tämän sisällä on no katso vaan äiti kylöä korjaa nuken. Nuorin tyttö otti veitsen aukaisi nuken. Isi mitä toi punanen on? Voi ei se oli se vauva! Vauva on kuollut. Vanhemmat itkivät. Isi vauva elää. Vauvasta tuli kummitus se otti veitsen ja tappoi tytöt ja vanhemmat.

    • leidi14

      tunnetteko tarinan Jeff the killeristä? jos ette niin lukekaa koko tarina kauhublogista. niin se tappaa silleen että se tulee ikkunasta sisään ja piiloutuu verhon taakse ja sanoo go the sleep

    • oli talvi ja ulkona satoi lunta. kauniissa talossa asui onnellinen perhe johon kuului isä, äiti ja 14 vuotias tyttö. eräänä päivänä tytön vanhemmat lähtivät työmatkalle, ja hän joutuisi olla yksin yhden yön. tytölle se oli ok. illallatyttö käpertyi sohvalle katsomaan kauhuleffaa. tyttö vilkaisi edessä olevaan ikunaan, ja näki ikkunan takana miehen tuijottamassa häntä. tyttö säikähti ja sukelsi viltin alle. hetken päästä hän vilkaisi uudelleen, ja sielä se vielä seisoi häntä tuijottamassa. tyttö meni takaisin viltin alle ja soitti poliisit. poliisit tulivat 15 minuutin päästä, mutta mies oli kadonnut. poliisit ilmoittivat menevänsä ulos tarkistamaan, jäikö mieheltä jalanjälkiä lumeen. poliisit palasivat ilmoittamaan, että ulkona ei ole mitään, mutta ihan vieressäsi on sulanutta lunta. mies oli siis seisonut vieressäsi, ja näit hänet ikkunan kautta.

    • kauhuaaaaa

      Tyttö jäi yksin kotiin vanhempiensa lähdettyä juhlin. Hän lähti ostamaan CD-levyä jonka nimi oli "Pinkit kädet". Kaupan myyjä varoitti tyttöä, levyä ei missään nimessä saanut kuunnella yksin. Tyttö lähti kotiinsa, välittämättä myyjän varoitukset, hän alkoi kuunnella levyä. Levyltä kuului:
      -Pinkit kädet löytävät kaupunkisi
      -Pinkit kädet löytävät katusi
      -Pinkit kädet löytävät Porttisi
      -Pinkit kädet löytävät talosi
      -Pinkit kädet löytävät ovea
      Tyttöä alku pelottaa ja hän juoksi huoneeseensa sänkyyn peiton alle. Musiikki jatkui;
      -Pinkit kädet löytävät huoneesi
      -Pinkit kädet löytävät SINUT!
      Silloin tyttö näki pankkien käsien syöksyvät kiinni hänen kaulaansa.
      Kun tytön vanhemmat tulivat kotiin he löysivät tytön kuristettuna hänen sängystä. Seinässä tytön yläpuolella oli pinkkien käsien kuva.

      • kinuskikakku_

        Apua! Pankkien kädet tulevat ja kuristavat minut!!! Sitä paitsi ethän jatkossa enää kopioi toisten kirjoittamia tarinoita... ://


      • No_problem
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        Apua! Pankkien kädet tulevat ja kuristavat minut!!! Sitä paitsi ethän jatkossa enää kopioi toisten kirjoittamia tarinoita... ://

        Soo soo! Nimimerkki "kauhaaaaa" ei taida olla maksanut ihan kaikkia velkojansa... (vaikuttaa nimittäin ihan tositarinalta) ://


    • omenasoseeseeni

      Olipa kerran pieni tyttö nimeltä kinuskikakku. Hän vietti päivät pitkät tietokoneen ääressä pilatakseen Suomi24:n asiallisia keskusteluja. Hänen tietokoneensa oli hänen omassa huoneessaan, joka oli pieni. Huoneessa oli ikkuna. Eräänä päivänä, kun kinuskikakun vanhemmat olivat käymässä kaupassa, kinuskikakku luonnollisesti jäi kotiin. Tällä kertaa hän oli pilaamassa keskustelua nimeltä Pelottavia tarinoita huonoilla välisanoja (XD, jne.) täynnä olevilla "tarinoillaan". Keskustelun aloittaja ei kuitenkaan pitänyt tästä. Joten illalla, kun kinuskikakku oli menossa nukkumaan, hänestä tuntui siltä, kun joku olisi ollut hänen huoneessaan. Kun hän meni pilkkopimeässä huoneessa sänkyyn, häntä ei odottanut pehmeä peitto. Se oli kova ja se hengitti. Sängyssä oli keskustelun aloittaja.

      Seuraavana päivänä kun vanhemmat menivät herättäämään kinuskikakkua, näky oli kauhea. Kinuskikakun kaula oli katkaistu, ja pää viety. Tekijää ei koskaan saatu kiinni, ja kinuskikakun pää on vieläkin keskustelun aloittajalla.

      • kinuskikakku_

        :D Nauroin melkein koko tarinan ajan XD (ööh... :/) Vai että kinuskikakun kaula on katkaistu, pää viety ja on vieläkin aloittajalla... ://


      • Vaniliacocisonpahaa
        kinuskikakku_ kirjoitti:

        :D Nauroin melkein koko tarinan ajan XD (ööh... :/) Vai että kinuskikakun kaula on katkaistu, pää viety ja on vieläkin aloittajalla... ://

        - -
        -


    • Kaunokirjallisuutta

      Make juoksi kauppaan ja avasi oven, hän astui sisälle ja käveli energiajuomahyllylle ja kurottautui napatakseen euro shopper energy drinkin mutta huomasi että ne olivat loppuneet. Make laski miltei housuihinsa ja lähti juoksemaan kaupasta hän juoksi ja juoksi kunnes pääsi läheiseen k-kauppaan. Sielläkään ei ollut es:ää ja make kusi housuihinsa ja hyppäsi sillalta alas.

      ÄLÄ RUPEA EUROSHOPPER RIIPPUVAISEKSI TAI SAMA SAATTAA KÄYDÄ SINULLE.

      Ps:Jos joku haluu kustantaa mun novellin ottakaa yhteyttä sähköpostitse.
      [email protected]

      • Tää oli khyl pelottavin kauhutarina ikinä


      • peloissaan

        Tiiän ja se perustuu tosi tarinaan


    • ALJENII

      Löysin kolikon. Kolikkoon osui suurennussäde ja litistyin. Se oli avaruusolio.

      • Iileli

        Oooo


    • suoraananaaliin

      Olipa kerran isä. hänellä oli yksi tyttö ja vaimo oli jättänyt heidät.tytön nimi oli martta.yöllä martta kuuli outoa ähkintää isän huoneesta, isä vain runkkasi. Martta meni takaisin huoneeseens. Nyt isän huoneestakuului pauketta, martta meni sinne, mutta isää ei näkynyt yhtäkkiä martan anukseen työntyi 3 metrinen kyrpä.APUA martta huusi kiihottuneena. Sitten kyrpä meni pois martan anaalista mutta sitten sama kyrpä työntyi syvälle hänen kurkkuun ja hän tukehtui. Isää eikä tyttöä löydetty koskaan

      • kukaaneitunneminua

        Mistä sä repäsit ton tytön nimen xD


    • Linada

      Perhe oli juuri muuttanut taloon. Perheen tyttö Linada oli menettänyt kaikki ystävänsä, sillä hän ja perheensä oli muuttanut kaupungin toiselle puolelle, jossa ei ollut muita taloja ollenkaan. Seutu oli kuitenkin kaupunkia, mutta siellä tuntui olevan tyhjää. Ei näkynyt ihmisiä ollenkaan. Eräänä päivänä Linada meni kadulle kävelylle. Oli aavemaista. Kaupat olivat kiinni eikä missään ollut valoja. Onneksi ei ollut pimeää. Autioita kerrostaloja oli joka paikassa. Linada kuuli takaansa ääntä; "Linada... Olisitko ystäväni?..." Linada pelästyi ja kääntyi. Hän näki rääsyisen tytön jolla oli rääsyinen mekko joka oli kuin 100 vuotta vanha. Tyttö sanoi. "Voisitko olla ystäväni?..." Linada epäröi kunnes alkoi juosta kotiinsa. Kun hän oli ovella, hän avasi oven, ja näki tuon rääsymekkoisen tytön. Linada kysyi "Miten pääsit talooni?? Senkin hullu!" Tyttö ei vastannut kysymykseen ja sanoi "Ole ystäväni" Linada suostui viimeinkin. Linada vei tytön huoneeseensa ja se tyttö kysyi "Saisinko vaateitasi" Linada suostua, koska hän ei jaksanut enää tuijotaa sen tytön rumaa mekkoa. Linada antoi tytölle ihanan valkoisen mekon jossa oli teksti "I dont be your friend." mutta Linada luuli sen olevan vain ihan normaali vaateteksti ja antoi mekon tytölle ja kysyi tytön nimeä "Nimenikö? Olen Linada." Linada vastasi : Miten sinulla on sama nimi ja.. Miten tiesit nimeni silloin kadulla?" Tyttö vastasi "Tiedän sinusta kaiken" samassa Linada tajusi että tyttö on sman näköinen kuin hänkin. Hän tajusi että tytö on hänen kaksois olentonsa. Linada raivoistui, haki keittiveitsen ja puukotti tyttöä. Sen jälkeen hän tajusi miten kivaa tappaminen on! Hän kuuli kun hänen siskonsa koputti oveen. Linada avasi oven ja paskoi siskonsa naamaann ja huusi vitun paska pnää ja haki kyrpäkalle n taloon ja kyrpäkall työnsi persseensä paskaan ja pieraisi city paska kun perusteella Haapaniemi kaikki kuitenkin oli lippu muta huijasin ei lippu mä on iloinen älkää J sitten Linada oli vihainen ja sitten kyrpäkaöle tuli pnemn kkkaa ja Linada sanoi Yolo Swag Cool Daa

      Loppu

    • Oli lämmin ja aurinkoinen päivä.

      Ai jotain vielä pahempaa? OK:
      Kuolleet Ebzut nousivat haudoistaan ja valloittivat maan.

    • gareigoae
    • rnmv9i

      >Tule kotiin
      >huomaa että äiti nukkuu
      >mene hakemaan iltapalaa
      >äiti ja iskä tulee kotiin ja sanoo että kävivät kaupassa
      >sylje murot pöydälle ja kuse housuun.

    • Zouna

      Olipa kerran mies. Mies käveli metsässä keräten mustikoita. Keskellä metsää mies huomasi talon. Suht ison, kaksikerroksisen puutalon. Koska ilta oli kylmä mies päätti mennä taloon sisälle. Ensimmäisenä mies huomasi keskellä huonetta sängyn, jonka vieressä pienen pöytälampun. Talon seinillä mies huomasi paljon tauluja. Niissä oli vain tyhjäkatseisia ihmisiä mustalla taustalla, jotka vain tuijottavat eteenpäin. Koska ilta oli kylmä ja mies oli väsynyt marjojen keräämisestä hän päätti mennä nukkumaan aluksi huomaamalleen sängylle. Aamulla suhteellisen hyvin nukutun yön jälkeen mies päätti vielä vilkaista tauluja ennen lähtöään talosta. Kauhukseen mies huomasi, että taulut olikin ikkunoita.

    • snakexd

      Kkklllljbbjnkknm

    • hssssss

      Tää ei oo kauhu tarina vaan mielle tapahtunut juttu. Kun tulin koulusta\töistä niin näin sellasii pikkulapsii he kysyvät että viidakko ne soittaa niie vanahemmille sitte mie sano että ei sitte näi niie silmät ne oli mustat jo mikä mie sitte lähi juoksemmaan kottiin hirvee ku pelotti.

    • ihquuuXD

      Olipa kerran vanha mies joka oli kuolemaisillaan ja hänellä oli vaimo ja kolme tytärtä ja bulldoggi ennen kun hän kuoli hän sanoi että tasan vuoden päästä hän tulee hakemaan kauneimman lempeimmän ja ihaniimman perheenjäsenen naiset odottivar peläten mutta samalla he riitelivät että kuka olisi se kaunein lempein ja ihanin ja kun se päivä koitti he huomasivat että bulldoggi oli kuollut... Oma keksimä

      • ducetung

        yksi oppi rumalle vaimon haaskalle


    • Pelottaa

      Olipa kerran mies hän meni nukkumaan jun näki slendrina joka oli veskissä kakalla sitten mues haki veitsen ja heitti sillä slendrinaa sillon oli slendermän sen miehen tskana ja pieras sen naamalle ja tappo

      • ducetung

        saariosten


    • Juniorikisu

      Olipa kerran tyttö joka näki peilissä kasvot. Kasvot tuijottivat uhkaavasti. Tyttö soitti vanhemmilleen. Ja äiti tuli kotiin ja näki tytön kuolleena maassa. Peilissä luki: YLLÄTYS. Äiti joutui mielisairaalaan koska sekosi. Mun oma keksimä.

    • OO-OO33

      Olipa kerran perhe missä asui vanhemmat, tyttö ja koira. Eräänä päivänä isä osti Saralle kokovartalo-peilin koska hän oli niin paljon halunnut sellaista. Yhtäkkiä peiliin tuli hyvin haalealla tekstillä: "Päästä minut pois". Saraa alkoi pelottaa ja kertoi vanhemmilleen mutta isä sanoi: "riko peili". Sara ihmetteli mutta palasi yläkertaan vasaran kanssa ja rikkoi peilin. Kauhukseen Sara näki verisen tytön ryömivän peilin alta. Tämä sanoi: "kiitos olen sinulle elämäni velkaa". Ja halasi Saraa mutta kun he lopettivat halaamisen Sara huomasi että tytössä oli jotain erikoista. Tytön silmät olivat
      valkoiset! Ja tyttö hymyili epänormaalisti. Yhtäkkiä tytöllä vain oli kirves kädessä ja käveli alakertaan. Alakerrasta kuului vain kiljuntaa ja astioiden kolinaa. Sara tuli alakertaan ja huomasi vanhenpiensa kuolleen ja pöydässä luki: "olen takanasi". Sara kääntyi ympäri ja maailma muuttui mustaksi. Todennäköisesti kuolin

      • ducetung

        no oli seki kaunista


    • ghdryhry

      Olipa kerran ja sen pituinen se

      • ducetung

        ei ikinä!!!!!


    • Ebinmursu

      Eli joskus oli joku tyttö jonka vanhemmat oli kuolllu sitä se tyttö halua tappaa ittensä koskahän sai raivokohtauksen mutta sitäpoliisit tuli ja sano että älä murhaa ittees mutta tytöllä oli raivotauti ja hän sano kyllä mie tahon sit se tyttö otti puukon ja sano että haluan tappaa siut sit se tappo toisen poliisin mut poliisi ei kuollut vaan sekin sai raivokohtauksen ja hyppäs vessan pöntöstä alas ja sit se tuli 2000000009999999012383831191927272722722718 km päästä toisesta vessasta kun joku oli kakalla sit se poliisi vaan moro ja söi ne kakat loppu

      • ducetung

        JEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • POIKAAS

      Olipa kerran pieni poika jonka vanhemmat kasvattivat pojan, kellarissa.Kun poika täytti 18 hän laittoi vanhempansa kellariin lukkojen taakse, eikä vienyt ruokaa eikä muutakaan ikinä. Sillä poikakin oli joutunut syömään homehtunutta juustoa. Eikä vanhemmista ikinä kuulunut mitään enää....

    • miljaXDMURSUKAKKAPISSA

      Tervetuloa ja hyvästi, sanoi Milja tyttö.

    • YOLORIP

      OLIPA KERRAN MUTTA EI OLLUT TOISTA KERTAA, HEHEEHEHHEH TROOORORORRORORORORORORORTL LOOLOOLOLLLOOL YOLO SWAG

    • JJJuusto

      Tyttö nimeltä Juuli meni pihalammelle. Hän näki siellä lammen pohjassa jotain kiiltävää. Juuli kurkotti siihen kiiltävään. Se oli kultarasia. Juuli vei sen kotiinsa ja meni nukkumaan. Yht'äkkiä huoneeseen tuli kääpiö, joka herätti Juulin. "Vie se rasia takaisin lammelle. Mutta älä missään nimessä katso taaksesi tai tapahtuu hirveitä." Juuli lähti kello 23.55 lammelle. Juuli kuuli takaa juoksun ääniä. "Ei kai se haittaa, jos vain vilkaisen taakseni." Juuli vilkaisi, eikä siellä ollut ketään. Juuli kääntyi ja yht'äkkiä hänen edessään oli kääpiö, joka oli kuin herännyt kuolleista. "Khatshoit thaaksheshi!" Sitten kääpiö tarttui Juulin jalkaan ja nykäisi tämän lampeen.

      • JJJuusto

        Oliks se hyvä?


      • ducetung

        niinki voi sanoa :DD


    • ducetung

      oli kerran mies jolla oli erittäin ruma klovni nukke.Eräänä pivänä hänen veljen poika tuli kylään hän kysyi saisiko nuke omaksi.Mies epäröi hetken mutta suostui.Poika näytti kotona nukkea äidille joka kysyi "kititkö sinä setääsi?"Poika sani että oli unohtanut.Illalla hän meni nukkumaan ja sanoi nukelle "Hyvää yötä." nuken suu näytti hymyilevän.Aamulla poika lähti kouluun ja otti nuken mukaan.Opettaja tuli luokkaan ja sanoi että joku oppilas on kuollut.Seuraavana yönä nuken silmät alkoivat räpsytellä ja tuijotta nukkuvaa poikaa.Koulussa opettaja sanoi jonkun oppikaan roikkuvan hirtto köydestä viisi metriä lattiasta.Tämä jatkui kolme viikoa.Poika soitti sedälle ja kiitti nukesta.Seuraavana yönä nukke lähti kävelemään kohti poikaa ja sanoi "nyt kiitit sinäkin".

      • ducetung

        muuten entarkota loukata ketää jolla on klovni nukke


      • ducetunginpikku-veli
        ducetung kirjoitti:

        muuten entarkota loukata ketää jolla on klovni nukke

        et tietenkään


    • ducetung

      Autiotalo MUTTA MISSÄ viipyy ruokani mun?

    • ducetung

      mistä tuli toi autiotalo?

    • ducetung

      No täs ku ei oo tekemistä nii voi lukea aivot pihalle mut tarinat on tosi hyviä mutta ei mua oikee pelota siis ei pahalla:DD

    • ducetung

      Oli kerran poika nimeltä tom hänen äitinsä oli tappanut isän.

    • dusetunginpikku-veli

      oli kerran tapu ja lammas
      tapu:-hei rakas
      lammas:-kuka oot?:DD

      taapapapapuuuuuuO-o

    • MadAnimal

      Tää tapahtu oikeesti mä ja mun kaveri oltiin joskus klo20:00 ulkona ja sillä näky joku valo.se loisti ja tuli meit päi mut lähettiin pakoon:D

    • ducetung

      MadAnimal muistan tuon hyvin

    • zawa

      Joo unohditte että mä olin mukanaXD mut se valo oli niin creepy

    • MadAnimal

      Paskoit housuun

    • MadAnimal

      Paskoit housuun

    • zawa

      No en oikeesti

    • sddsgrt

      Jussi mulkku Niinistö haluais Suomen liittyvät NATO-hyökkäysliittoon. Siinä teille kauhutarina

    • ducetung

      Ok kerron koko jutun siitä valo pallosta.Mä MadAnimal ja zawa oltiin menossa yhteen kerhoon muutama kuukausi sitten.Ja me oltiin just siinä matkalla keksitty poiketa pitempää reittiä ja sillä reitillä oli yks aika normaali metsä.No MadAnimal vastusti kyllä ideaa(mun toiseks paras kaveri oli vähä nössö)mutta tuli mukaan. Kunnes me tultiin siihen metsän kohdalle. Mut sit meille tuli kylmiä väreitä kahen sekunnin välein ja zawa katto oikeelle ja huus tosi lujaa. Mä ja MadAnimal katottiin sinne ja siel olo joku jumppa-pallon kokonen valo pallo.XD lähettiin kovaa pakoon.

    • zawa

      Oisitte itekkin

    • näinpä.kai

      Mies meni kauppaan. Lapio.

      Tai sitten YouTubeen Justeelisjust ja kato vasta illalla.

    • marmakyrpäkiisselibenis

      moi tota mä haluun kertoo oman keksimäni kauhutarinan, elipä kerran semmone tyyppi nimeltä jonne. jonne meni metsään ja näki lammessa jotain ihan vitun kiiltävää nii jonne meni kattoon, se ihan heleevetin vitun kiiltävä juttu oli semmone noin kymmenen metrinen kuthulu kyrpä nii se kuthulu kyrpä runkkas jonnen perseenreikään kun jonne ähki hyvin kiihkeästi. sit jonne kouli ko se kuthulu kyrpä raiskas sen jokaista reikää iha vitu kunnolla. XDD OLIKS TÄÄ HYVÄ SIIS OML MÄ EN NUKKUNU 7 VUOTEEN!1!1!1!! !11! 1! 1!1

    • AVAISA06

      Sori et on öinä pitkä mut nii tässä se
      Oli myöhäinen ilta,jolloin minä olin usein jo sängyssä. Sinäkin iltana olin uppoutunut kirjaani, kun joku heitti kivellä ikkunaan.
      Nousin sängystä ja menin katsomaan. Pihalla seisoivat kaksi ystävääni, Elina ja Sonja sekä ihastukseni, Kalle.
      “Oona hei! Lähdetkö sä meidän kanssa tutkimaan sitä vanhaa kartanoa?” Kalle huudahti.
      Olin aina ollut todella pelokas kaikkiin kummituksiin ja yliluonnollisuuksiin liittyvissä asioissa. Kauhuelokuvia en koskaan ollut uskaltanut katsoa.
      “En mä tiedä…on jo aika myöhä”, sanoin epäröiden.
      “Hmph, pelottaako sua?” Elina kysyi kädet itsevarmasti puuskassa.
      “Oonahan pelkää pimeetä. Etkö sä sitä muista? Mähän sanoin, että tää on huono idea”, Sonja muistutti.
      “Mä pidän sua kädestä, tuletko sitten?” Kalle kysyi ja katsoi minua silmiin.
      Eihän sellaisesta voinut kieltäytyä!
      “Okei, odottakaa sekunti,” sanoin nopeasti ja vedin ylleni siniset farkkuni ja hupparini.

      Kiipesin ikkunasta ulos ja tikapuita pitkin ystävieni luo. Lähdimme heti kartanoa kohti. Kylmä tuuli puhalsi vasten kasvoja ja hiekka narisi kenkien alla. Meitä ympäröivä metsä näytti niin pimeältä, että se olisi voinut hyvinkin nielaista sisäänsä.
      Ystäväni juttelivat innokkaasti mutta minä olin aika hiljainen. En oikeastaan olisi halunnut mukaan.
      “Se on tosi vanha! Joltain 1800-luvulta!” Elina selitti innoissaan.
      Lähestyessämme kartanoa, puheemme taukosi. Elinakin oli kerrankin hiljainen ja Sonjan kasvoilla väreili pelko. Avasimme vanhat, narisevat portit ja tallustelimme pihaan.
      “Elina ja mä mennään yhdessä ensin, laskekaa kymmeneen ja tulkaa sitten perässä”, Sonja käski ja tytöt lähtivät itsevarmoina ovelle.
      Ennen heidän katoamistaan pimeyteen, huomasin Sonjan hapuilevan Elinan kättä.
      “Yksi, kaksi…”, Kalle alkoi laskea ja minä kaivoin lenkkarinkärjelläni maata. Nyt olisi ollut hyvä tilaisuus tehdä vaikutus Kalleen mutta olin liian peloissani.
      “Kymmenen!” Kalle hihkaisi innoissaan, hieman jännittyneenä ja lupauksensa mukaisesti tarttui käteeni tiukasti. Seurasin poikaa, tai oikeastaan hän veti minua perässään ovelle. Kalle avasi raskaan oven ja sukelsimme pimeyteen. Kävelimme pari askelta eteenpäin, kun ovi kolahti takanamme kiinni. Säpsähdin ja mietin, oliko se mennyt lukkoon. Pusersin Kallen kättä peloissani.
      “Kalle… m-mua pelottaa”, uikutin surkeana. Sillä hetkellä en juuri välittänyt, pitikö poika minua pelkurina.
      “Älä pelkää. Laita silmät kiinni, mä pidän sua koko ajan kädestä enkä päästä irti”, Kalle lupasi rauhallisesti.
      Suljin silmäni ja jatkoin matkaa hänen vetämänään.

      Yhtäkkiä astuin jonkin pehmeän päälle ja kirkaisin. Refleksinomaisesti painauduin Kalleen kiinni.
      “Sshh… ei mitään hätää. Se oli varmaan vaan matto”, Kalle sanoi halaten minua ja päästi sitten irti.
      “Mä katson sitä vähän tarkemmin mutta matto se varmaan oli”, Kalle sanoi ja kyykistyi.
      “Kalle?” kysyin vähän ajan päästä saamatta vastausta. “Kalle!?!?” kysyin taas jo epätoivoisena.
      “Toi ei oo kivaa, Kalle”, sanoin yrittäen kuulostaa vihaiselta mutta pelko voitti.
      Samassa Kalle tarttui käteeni sanomatta sanaakaan. Hänen kätensä oli oudon kylmä mutta en vaivautunut ihmettelemään asiaa.

      Ikivanhat öljylamput välähtivät ja ehdin nähdä vanhan miehen, jonka silmissä oli pohjaton tummuus. Kirkaisin hyytävästi mutta enää en tuntenut kenenkään kättä kädessäni. Lähdin juoksemaan jonnekin ja törmäsin portaisiin. Silmät kiinni tartuin kaiteeseen ja lähdin kipuamaan ylös.
      “Elina!? Sonja!? Kalle!? Missä te ootte?” huhuilin. “Ei mitään hätää, ei mitään hätää”, rauhoittelin itseäni.
      Yläkerrassa eräs ovi oli puoliksi raollaan ja sieltä välkkyi yhden ainoan öljylampun valoa. Lähdin kulkemaan jännittyneenä sitä kohti, ymmärtäessäni samalla, että yläkerroksessa haisi kalmalle. Sen hajun tunnisti helposti.
      Raotin ovea ja eteeni putosi valkoinen lakana, joka oli täysin jonkin punaisen peitossa. Kaaduin selälleni säikähdyksestä ja päättelin samalla punaisten läikkien olevan verta. Nousin jaloilleni ja kävelin täristen huoneeseen. Öljylampun valossa kaikki kolme ystävääni makasivat kuolleina ja aivan verisinä. Purskahdin kauhunsekaiseen itkuun ja menin istumaan erääseen nurkkaan, jossa hautasin kasvot käsiini.
      “Oona hei… ethän sä oikeasti pelästynyt? Tän piti olla hauskaa pilaa, saada sut ajattelemaan huumorilla”, kuului Elinan epävarma ääni.
      “Niin just. Mä kyllä sanoin,ettei tämä ole hyvä idea, mutta -”, Sonja aloitti mutta sulki suunsa Elinan pukatessa häntä kylkeen.
      “Ei me mitään pahaa haluttu. Mä en tiennyt,että sä pelkäät noin paljon. Sori kauheesti”, Kalle sanoi pahoillaan.
      “Tekö järjestitte sen miehenkin!?” tivasin.
      “Minkä miehen?” Kalle kysyi aidosti hölmistyneenä.
      Nostin kyyneliset kasvoni ja nousin jaloilleni.
      “Älkää yrittäkö! Kyllä te kaikki tiesitte, miten mä pelkään kaikkea tällasta mutta halusitte vaan kiusata! Mä luulin, että me ollaan ystäviä ja sä, Kalle, susta mä tykkäsin!” huusin kyyneleet poskillani.
      “Oona. Mäkin tykkään susta… Anna anteeks”, Kalle sanoi hiljaa, yrittäen halat

      • AVAISA06

        ta. En kuitenkaan suostunut, vaan väistin ja tönäisin poikaa hieman kauemmas.
        “Sitä mä en ymmärrä, miten te kehtasitte”, sihahdin Elinalle ja Sonjalle, jotka näyttivät noloilta. Sen jälkeen säntäsin ulos ovesta portaisiin.
        “Oona!” Sonja huusi mutta en ollut kuulevinani.
        Säntäsin kylmään syysilmaan ja suoraan kotiin.

        Kalle, Elina ja Sonja jäivät kiistelemään kartanoon. He säpsähtivät kun tuulenvire puhalsi kynttilät sammuksiin.
        “Mihin Elina katosi?” Sonja kysyi pelokkaasti.
        “M-mä en tiedä. Lähetään!” Kalle sanoi ääni väpättäen.
        “Ei, mä en jätä Elinaa!” Sonja protestoi ja samassa öljylamppu taas syttyi.
        Elina roikkui hirttoköydestä katosta ja hänen vierellään seisoi sama, pohjattoman tummasilmäinen mies, viikate kädessä.
        “Ei saa kiusata kavereita”, mies sanoi kolkolla äänellä, joka sai molemmat nuoret haukkomaan henkeään. (Toinen osa)


    • SALAPERÄINENEKOIRA

      täs on yks lyhyt
      Oli yks tyttö kun sitä pelotti se laittoi käden sängyn alle ja alla oleva koira jolla oli sinsiet silmät nuolaisi sitä ja se teki tytön olon paremmaksi kerran hän laittoi käden sängyn alle ja se nuolaisi ja hän tarkisti käytävän JA SE SAMA KOIRA OLI SIELLÄ JA KATSOI SUORAAN SEN SILMIIN!!! SPOOKYY hihi

    • MirandaUusi

      Olila kerran The Gratest Show Man, ja vlaa vlaa. Sitte tölli palo, blas blaa. Sitte kaikki meni lopulta hyvin, ja blaa blaa. Elokuva ilmesty viime vuonna vuoden lopulla, ja silleen.

    • Perustuustephenkingi

      Oliopa keran velit terno ja jorno he mietibet meil on tosi tyähmnt nimet joten he seksivöt

      Tosin heilä oli molemilal pienenpikkuruiset nolismegaraviolis pienet munat ni he päääti etä terno anta jornolel munansa ni jornole on kaks keart iso muna

    • Anonyymi

      PIIPAAAPIIIPAAAAPIIIPPAAAPIIIPAAPIIAAAAPPAAAAVIUUVIVUIVUIVUIUVIVIUIVUVIU!!!!! soi ambulansin kelot mutt a mennään siihenb myöhemmikn!!!!!!!! ???????????????????????????jannu juoksi metsässä ja liukastrui käpyyn joka teki voltin
      KÄPY KUOLI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VITUNPASKA JHANNU PITI TAPPAAA KÄPY NYT OLET MURHAAJA!!!!!!! VIIVAAIIIVVAAAAVIIIVAAAAPIUPIUPIUPIUPIU!!!!!!!!!!!!!!!SOI AMBULANSIN JA POLISINI KELLOT JA AMPULANSIT JA POLNISIT HAKKASIVAT JANNUN JA LÖI SEN NAAMAA JA JANNU VIETIIN VANKILAAN JA SYNTYI INTIASSA RUMALLE MUMMOLLE JA NELSON MANDELA TULI JA SANOIU HAAHAAA!½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½½

    • Anonyymi

      *
      Heittelee ihmisiä tupakantumpeilla ja ruokkii rottia Espoon Perkkaalla osoitteessa Everstinkuja 6 C! Samaten hänen ystävänsä, joka ajaa kännissä Skoda Octaviaa, jossa on NIV-243 rekisterikilpi. Varokaa heitä, tekevät myös sabotaasia polkupyörille ja autoille. Pistävät nastoja lähialueen tieosuuksille, jotta koirat loukkaantuisivat. Ovat myös syylliset Espoon työvoimatoimistossa heitettyyn paskaan. Uhkailevat ohikulkevia lapsia ja päiväkoteja sekä tuntemattomia ihmisiä erityisesti polkupyörilijöitä pihallaan everstinkuja 6 C ihan avoimesti. Tämä siis Espoo ja Perkkaa!
      *

    • Anonyymi

      oliks kerran joku mies
      joka kaiken ties
      sen takii sillä oli muna hies
      ja eräämä päoivänä se kuolies

      JA OOTTASKAA OOTTAKAA MULLA ON VIEL' TOINEN RARINA !!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!11!111

      SEO N TÄSSÄ
      tyyppi meni ajo autolla ja ajo kauppaan sillä ja mut sit se mönkijä meni rikki ja tuli varas ja varasti sen ni se tyyppi ei päässykkään sinne kaupaan asti nio se päätti mennä sinne metsää sit ni siel metss oli pimeetä koska ne puut metsämn reunoilla laitto ne lehdet yhtäkkii kaiken valon eten ni oli pimeetä siellä sit se tyypi oli siwelä pinweessä ja se astu jonku jutskan pääle ni sit se mietti että se syö senb sit ni seoli käpy niiku mirä oravst syö sit se söi sen kävyn ni siiyä ei kyuulnun mitää mut jsokus lapset menee kouluretkellä siihe mets'ä ja ne näkee sielä tosi ison k'vyn ni se on se mies ja se sit se käpytyypi tappaa ne lapset ja nii ja aina kh tulee uudet kouluretkeläiset lapset sinne ni se tappaa ne mut onnex on enkeleit mut ne enkelit ei pääse sinne metsäämn ku ne puut estää nnitä ni ne ei pääse ni aina ku menee sinne lapset kouluretkelle sinne metsään ni se iso käpy tyyppi tappaa ne raasti

    • Anonyymi

      Kuka on kuullut viheltäjästä?
      Mies jolla on hevos maski päässään ja viheltää koko ajan. Jos kuulet vihellyksen läheltä, olet turvassa. Jos taas kaukaa...



      Mies jolla on hevos maski juoksee sinua kohti puukko kädessään.

    • Mää vähän kyselin muiltakin kyöpeleiltä. Kyl mekin haluttas kuulla kamaloittavii juttui, niin et pysys niiku tunnelma.

    • Anonyymi

      Kun olin menossa mummolleni, kuulin rappukäytävässä pikkutytön askelia. Juoksit kovaa ovelle ja mäen päälle (jätin siis ulko-oven auki) seisoin mäellä jonkin aikaa ja menin takaisin ulko-ovelle laittaakkseni sen kiinni. Kuulin edelleen ne askeleet joten laitoin oven kiinni ja juoksin koko matkan mummoni talolle ja kerroin sen hänelle. Se oli todella pelottavaa😥😢😱😭. Tuntuu ihanalta kun saa kertoa sen jollekulle muulle kuin vain mummolle🙂

    • lue lovecraftia

    • Anonyymi

      Itellä on yks. Olin nähnyt usein juoksulenkeilläni autiotalon jonne meni välillä esim lumessa jalan jälkiä , mutta se oli selvästi autio. Kerran sitten , kun olin tulossa koulusta kotiin näin jonkin skodan autiotalon pihassa ja aiemmin lukossa ollut ovi oli auki. Sisältä tuli mies joka oli talon omistaja ja hän oli tullut laittamaan levyjä talon ikkunoihin joista osa oltiin rikottu. Sain häneltä luvan käydä talossa sisällä ottamassa kuvia. Illalla huomasin , että puhelimeni oli jäänyt talolle ja lähdin pyöräilemään sille pimeessä. Skoda oli häipynyt eikä pihapiirissä ollut ketään. Jätin vanhan miestenpyöräni talon seinää vasten ja menin sisään ikkunasta jota vaneri ei kokonaan peittänyt. Päätin kuvata taloa vielä lisää , kun olin löytänyt puhelimeni joka oli vanhan puuhellan päällä. Yhtäkkiä kuulin talon rappusista askelia. Juoksin piiloon yhteen huoneeseen , mutta parin minuutin jälkeen tulin siihen tulokseen , että lähes satavuotiaat rappuset vaan pitää omia ääniään. Tulin ulos huoneesta ja näin portaiden päässä ylhäällä mustan usvamaisen hahmon. Se ikään kuin vilkutti ja meni ylös. Olin lähes kuset housussa sillä olin tuohon asti ollut todella varma siitä , ettei kummituksia ole. Keräsin kuitenkin rohkeuteni ja lähdin menemään portaita ylös puukko kädessä. Mulla siis on puukko aina mukana , kun käyn autiotaloissa sillä niissä saattaa pitää majaa sellaiset tyypit jotka saattavat olla vaarallisia. Toisessa kädessäni minulla oli puhelin jossa oli 112 näppäiltynä valmiiksi. Yläkerrassa ei kuitenkaan ollut ketään. Tarkistin koko rintamamiestalon yläkerran ja jokaisen laatikon ja kaapin , mutta mitään ei löytynyt. Ikkunat olivat ilman levyjä yläkerrassa joten uskoin sen jonkin paenneen siitä ja , että kyseessä oli elävä ihminen. Kaikki ikkunat olivat kuitenkin juuttuneet kiinni eivätkä liikkuneet mihinkään. Ehkä voisin joskus taas käydä taloa katsomassa , mutten yöllä tai illalla.

      Oli kyse sitten kummituksesta tai homevauriosta joka aiheutti näkyjä niin todella karmivaa oli.

    • Anonyymi

      Hei tein juuri videon kauhutarinoista kanavalleni.
      käykää ihmeessä katsomassa ja laittakaa kanavani tilaukseen.
      Kyseinen video on 100 tilaajan spesiaali <3 tässä linkki:
      https://youtu.be/0pegcBosJ70

      Kiitos!

    • Anonyymi

      Tää tapahtu itelleni pienempänä. Nukuin äidin ja isän vieressä joka yö, ja monena yönä kuulin samanlaista kipsuttelua kuin koira tekee(meillä on siis semmone lattia jossa kuuluu hyvin) vaikka meillä ei ollut koiraa. Sitten yhtenä yönä heräsin, ja vanhempani nukkuivat ja kuulin taas kipsuttelua, mutta tällä kertaa se ääni läheni ja sitten se se loppui, katsoin sängyn päätyyn ja meillä oli aina ovi auki, ja siinä seisoi ruskea silmätön hattivatti. (sanon hattivatti koska en tiedä miten muutenkaan kuvailla) tätä tapahtui monena yönä tämän jälkeen.

      • Anonyymi

        Ei ollut unihalvaus btw, olin ihan hereillä ja pystyin liikkumaan.


    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      Lainaan vähän kirjotalmaasi

    • Anonyymi

      Jdjdhdhzjdjz

      • Anonyymi

        Täh? Tohon Jdjdhdhzjdjz.


    • Anonyymi

      Tänään on torstai huom se torstai jolloin viedään lapsi

    • Anonyymi

      no illalla metsässä oli jokuvarjo tunsin jonku käden juoksin pois mitta sitten...

    • Anonyymi

      Olin kymmen vanha kun lähdin äitini ja isäni kanssa autolla Norjaan kesken ajomatkan minun vieressä oleva ikkuna meni rikki. Käskin isäni pysähtyä mutta vastausta ei kuulunut. Sitten haistoin ruumiin lemun ja äitini ja isäni olivat kuolleet.

    • Anonyymi

      Siis oltiin joskus mun kaverin kanssa yöllä metsässä ja sitten kuultiin siltä ääniä ja koska ollaan semmossii ei pelota ihmisii niin tottakai sinne oli pakko mennä. Kun oltiin rämmitty siellä metsässä hetki niin yhtä äkkiä näin jonkun juoksevan meitä kohti lähettii kaverin kanssa juoksemaan pois ja hyvä on nyt mainita et oltiin mökillä ja tää meidän mökki oli aika syrjässä! No sitten oltiin tiellä ja odotettiin että joku tulee esiin kunnes………….. kuului laukaus se meni ylös päin ja kuului metsästä en tiedä edelleenkään kuka tai mikä siellä oli mutta se on varma että sinne takaisin en enään mene.

    • Anonyymi

      Kerran oli pikkutyttö Nima. Eräänä päivänä nim aoli KADONNUT! Vanhemmat pelkäsivät ja huomasivat hylätyn ladon, jossa leikki lapsia. He etsivät Nimaa sieltä. Lapset avasivat ladon vanhan jääkaapin josta Niman mädäntynyt ruumis tuli ulos. Nim aoli murhattu. Murhaajaksi osottaitui muitten lapsien vahti, joka ei ollut pitänyt siitä että Nima leikkii muitten kanssa. Oikeesti tää Nima on totta mutta ei se kia ny ihan TARKALLEEN noin menny! Katsokaa Googles top 10 halloween kquhutarinat JOTKA OIKEASTI ON TOTTA!

    • Anonyymi

      Eräänä päivänä vanhemmat lähtivät kotoa ja tyttö jäi yksin koiran kanssa kotiin. Tyttö kävi nukkumaan. Yöllä keittiöstä kuului ääntä, tyttö laittoi käden sängyn alle ja rauhoittui koiran nuollessaan kättä. Aamulla kun tyttö heräsi hän löysi koiransa hirtettynä ja peilissä luki verisin kirjaimin:
      IHMISETKIN OSAAVAT NUOLLA

    • Anonyymi

      Ei herkille lue omalla vastuulla.
      Kuka on kuullut viheltäjästä?
      Mies jolla on hevos maski päässään ja
      Viheltää koko ajan.Jos kuulet vihellykse läheltä,olet turvassa.Jos taas kaukaa...
      Mies jolla on hevos maski juoksee sinua kohti puukko kädessään.




      En tiedä onko totta

    • Anonyymi

      olipa kerran tyttö nimeltä annie. annie keksi paljon outoja lauluja. kun annie täytti 15 vuotta hän tapasi miehen. kun annie täytti 20vuotta hän meni miehen kanssa naimisiin. kun annie täytti 26 hän sai miehen kanssa vauvan. kun annie täytti 28vuotta mies suuttui annielle ja repi tämän silmät irti annien päästä kun mies ja amelia (eli vauva) menivät katsomaan annien hautaa huomasivat he ,että annien hauta kivessä luki: corodive nadiki veriko kun mies täytti 45 vuotta hän kuoli (eli vuoden päästä) lui varmaa kohdan missä luki corodive... jos luitsen varoitan sinua annie löytää sinut!

    • Anonyymi

      Hyi kamala

    • Anonyymi

      Mulla on yksi pelottava
      Tämä tapahtui minulle kun olin 9 vuotias olin yksin kotona ja pelasin pelejä hetken päästä kuulin koputuksen ovelta en avannut ovea ja se oli lukossa ja meillä on turvaikkunat katsoinikkunasta ja säikähdin sielä seisoi mies joka hymyili pelottavasti sen hymy oli tosi leveä hän alkoi hakata ikkunaa ikkuna ei silti mennyt rikki koska turva ikkunat olivat erittäin kestävät hetken päästä hän näytti minulle veistä ja viilsi kätensä ja kirjoitti ikkunaan nähdään pian juntti. Juntti oli siis minun lempi nimeni ja se mies oli toden näköisestiseurannut minua miestä ei kuitenkaan näkynyt enään kerroin vanhemmilleni tapahtumasta ja ne uskoivat he ilmoittivat poliisille tästä ja noin 5 tunnin päästä poliisit oli löytänyt tämän miehen se oli kuulemma ollut häirikkö ja pelotellut ja kidnapannut lapsia mutta onneksi ei onnistunut mies pidätettiin

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Okei

    • Anonyymi

      Okei

    • Anonyymi

      Heräsin siihen että kuulin jonkun rauhoittelevan vauvaani, mutta kun käännyin vaimoni oli kauhuissaan vieressäni

      Kerran selailin puhelimeni kuvia ja näin kuvan itsestäni nukkumassa, asun yksin

    • Anonyymi

      Eräänä yönä mies heräsi huomaamattaan, että oli jäänyt yksin kaupunkilaisasunnossa, joka oli täysin pimeä. Hän yritti käynnistää sähköjä, mutta ne olivat poikki. Hän lähti etsimään taskulamppua, mutta ei löytänyt sitä. Silloin hän alkoi kuulla ääniä ja askeleita, jotka tuntuivat tulevan läheltä.

      Mies alkoi pelätä ja hän päätti mennä oven taakse piiloon. Mutta silloin hän huomasi, että oven takana oli joku tai jotain, joka yritti päästä sisään. Mies pelkäsi niin paljon, että hän alkoi juosta huoneesta toiseen, mutta joka huoneessa oli jotain pelottavaa. Lopulta hän löysi oven ulos, mutta se oli lukittu ja hän ei saanut sitä auki.

      Mies alkoi huutaa apua, mutta kukaan ei vastannut. Silloin hän huomasi, että joku tai jotain seurasi häntä. Hän alkoi juosta niin nopeasti kuin pystyi, mutta seurauksena oli, että hän putosi portaat alas ja heräsi sairaalassa.

      Sairaalassa hän huomasi, että hänen vartalonsa oli täynnä mustelmia ja hänen silmänsä olivat sidotut. Hän kysyi sairaalan henkilökunnalta, mitä oli tapahtunut, mutta he sanoivat, että he eivät tiedä ja että hän oli löydetty portaista, mutta eivät tiedä kuinka hän siellä päätyi.

      Mies alkoi epäillä, että hän oli jäänyt jonkinlaiseen pelottavaan uneen tai häntä oli kidnapattu. Hän alkoi pelätä, että hän ei koskaan pääse pois sairaalasta ja että joku tai jotain seuraa häntä edelleen.

    • Anonyymi

      Ku olin 15 vuotias aloin pelaa pleikkaria yöllä kuulin askeleita laitoin äkkiä pleikan kiinni ja teeskentelin nukkuvaa kunnes tajusin että olin yksin kotona

    • Anonyymi

      Vuonna 1952 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi . Murhaaja hautasi hänet elävältä maahan toitaten koko ajan sanoja: Toma sota balcu, toma sota balcu

      Nyt kun olet lukenut nuo sanat ja toistanut ne mielessäsi, on tuo surmattu tyttö ensi yönä ilmestyvä huoneesi kattonu ja tukehduttaen murhaa sinut samalla tavalla kun hänet itse surmattiin. Voit pelastaa itsesi ja perheesi vain, jos kirjoitat tämän eteenpäin. Hyvät tekosi palkitaan(:

      • Anonyymi

        Tämä ei ole totta😂😂


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No mulla on kommenti ja yritän olla tekemättä virheitä. Mä uskon vahvasti paranormaaleihin asioihin koska olen tuntenut niitä itsekkin. Esim, kun olin 3-4 niin mä näin harmaan hahmon melkein joka yö ja en usko että se on unihalvaus koska mä pystyin liikkua, no se loppui heti kun täytin 4-5 ja no mä voin kuvailla sitä hahmoa, harmaan värinen naisoletettu ja erikoinen olo aina kun näin hänet tai sen, ja... Ei kai muuta siitä hahmosta. On muitakin mutta ketään ei varmaan kiinnosta mutta on kiva kirjoittaa joten ihs. Kun mä olin kotona piirtämässä normaalisti mutta ihan yhtäkkii mä tunsin SELKEÄN TONÄSYN joka viel sattukin ja aloin huitoo hehe ja katoin taakse ja yllästys EI MITÄÄN. No ei muuta kiva kun sain kertoo näö jollekulle. (:

      • Anonyymi

        NO HITSI MUL TULI VIRHEIT!


    • Anonyymi

      ei toi ollu yhtään pelottava

    • Anonyymi

      Emt mut tuntuu kyl silt et mun sängyn alla oli viimeyön joku

    • Anonyymi

      Haluaako kukaan kuulla mitä minä olen kokenut?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin kotona yksin ja menin vessaan Olin siis ihan yksin sitte kuulu rysäys keittiöstä ja palohälytin Alko soida soitin heti äidille ja äiti tuli kotiin sitte äiti soitti numeroon 112 ja palo ja poliisi auto tuli paikalle ja sitten sieltä talosta löyty joku 50v mies... ja sitten 1vuos myöhemmin saatiin uus talo

    • Anonyymi

      Olin keskellä yötä tietokoneella ja vanhempani olivat nukkumassa. Makuuhuoneeni ovi on aivan eteisen vieressä .
      Kuulin tietokoneella ollessani kun molemmat vanhempani kulkevat käytävää pitkin eteiseen ja samalla puhuvat jotain mistä en saanut selvää.
      Meni monta minuuttia ja ihmettelin sitten kun ei kuulunut mitään enää, nousin lopulta tietokoneelta ja menin eteiseen ja ei mitään, vanhempani eivät olleet siellä.
      Menin vanhempieni makuuhuoneen ovelle ja he olivat yhä nukkumassa vaikka niin selvästi kuulin heidän kävelevän ja puhuvan mennessään eteiseen.
      Tietokoneelta eteisen ovelle on alle kaksi metriä.

      Mummoni rakasti kiikkua meillä ollessaan kiikkutuolissa joka oli hänen alunperin mutta kiikku tuli meille kun mummo muutti pienempään asuntoon.
      Hän kiikkui siinä aina ja katsoi telkkaria, lopulta mummo menehtyi.
      Hänen hautajaispäivänään nukuin ja heräsin kun kuulin kiikun kiikkuvan, katsoin oveltani olohuoneeseen ja siellä oli pimeää, eli kukaan muu perheestä ei ollut enää katsomassa televisiota.
      Kiik kuu kiik kuu, lopulta tuo ääni kävi hermoilleni ja hiivin olohuonetta kohti ja kuulin koko ajan kiikun äänen, lopulta yllättäen läimäytin valokatkaisijaa ja katsoin olohuoneeseen!!!
      Kiikku oli täysin paikallaan! Palasin nukkumaan ja heti kun painoin pääni tyynyyn, alkoi kuulua uudestaan kiikkumisen ääni ja sitä jatkui kunnes nukahdin.

      Muutin tyttöystäväni kanssa yhteen kun olin 18 vuotias ja asunto johon muutimme oli toiminut sotavuosina väliaikaissairaalana.
      Siellä tapahtui kaikkea outoa ja asuimme siellä ehkä vuoden.
      Molemmat näimme jatkuvasti silmäkulmasta mustan kissan juoksevan huoneissa, näimme välillä jonkinlaisen mustan usvan, kerran kun tulimme kotiin oli kaikki taulut otettu alas ja monesti kun tulimme kotiin oli tuoreet kahvit odottamassa.

      Tämä ei ole totta mutta tällä pelottelin yhtä tuttua:
      Heräsin yöllä outoon tunteeseen, oli jotenkin levoton olo. Tunsin syvää ahdistusta, oli täysin pimeää.
      Kurotin kättäni ja etsin lampun katkaisijaa, en sitä unenpöpperöisenä löytänyt, tunsin kuinka kissani tapsutteli jalkapäästä minua kohti.
      Etsin kissaani kädellä mutta en tavoittanut häntä, tunsin vain kylmää ilmaa ja kättäni alkoi pistellä.
      Haparoin kädelläni puhelintani jota pidän aina tyynyn vierellä, otin lukituksen pois ja näyttöön syttyi valo.
      Kännykän kalpeassa valossa en nähnyt vieressäni kissaa vaan valkeat kasvot jotka olivat juuttuneet äänettömään irvistykseen!

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Tämä tapahtui minulle oikeassa elämässä. Olin kaverini kotona kylässä. Kaikki meni hyvin kunnes menimme toisen kerran ulos ja oltiin lumisodan kaltaista leikkiä. Huomasin sivu silmällä että valo meni päälle. Ajattelin että se valo menee päälle kun on tarpeeksi pimeää, kysyin kuitenkin ihan varmuuden vuoksi kaveriltani että onko se liike tunnistin valo. Kaverini vastasi kyllä ja juoksimme heti sisälle. Hetken kuluttua tultiin takaisin ulos nerf aseet kädessä. Emme uskallettu mennä ja tultiin melkein heti sisälle. Taas kului hetki ja kaverini äiti sanoi että tuuli voi laukaista sen valon, kuitenkin sen jälkeen kun menin vessaan niin tajusin että juuri siinä kohtaa ei tuullut melkein yhtään. Mentiin kaverini kanssa uudestaan pihalle, tällä kertaa kuitenkin eri reittiä tehtiin taas sama eli tultiin melkein heti takaisin sisälle. Tultiin taas ulos kuitenkin kaverini siskon ja sen kaverini kanssa. Mutta tällä kertaa mentiin aika lähelle sitä samaa valoa. Valo meni päälle mutta me olimme liian kaukana valosta menevän päälle. Oltiin siinä sitten hetki ja ihmeteltiin valoa. Kun mentiin takaisin sisälle. Minä ja kaverini jäätiin ulos odottamaan valon sammumista. Valo oli kuitenkin aivan liian kauan päällä ja mentiin sitten kaverini kanssa sisälle. Kysymys kuitenkin on että mikä tai kuka sytytti sen valon.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vuonna 1952 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi hänet elävältä maahan toitaen koko ajan sanoja: Toma sota balcu, toma sota balcu.

      Nyt kun olet lukenut nuo sanat ja toistanut ne mielessäsi, on tuo surmattu tyttö ensi yönä ilmestyvä huoneesi kattoon ja tukehduttaen murhaa sinut samalla tavalla kuin hänet itse surmattiin. Voit pelastaa itsesi ja perheesi vain, jos kirjoitat tämän eteenpäin. Hyvät tekosi palkitaan. (:

    • Anonyymi

      Olipa kerran lävistäjä lävistäjä halusi lävistää yhen talon perheenjäsentä hän avasi oven ja kaikki oli jo valmiiksi kuolleita loppu

    • Anonyymi

      Vuonna 1952 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi hänet elävältä maahan toitaen koko ajan sanoja: Toma sota balcu, toma sota balcu.

      Nyt kun olet lukenut nuo sanat ja toistanut ne mielessäsi, on tuo surmattu tyttö ensi yönä ilmestyvä huoneesi kattoon ja tukehduttaen murhaa sinut samalla tavalla kuin hänet itse surmattiin. Voit pelastaa itsesi ja perheesi vain, jos kirjoitat tämän eteenpäin. Hyvät tekosi palkitaan. (:

    • Anonyymi

      Vuosia sitten vanhempani päätti lähtee kahdestaan ulkomaille ja minä menoina mummolaan serkkunikaa. Päivällä pelattiin vanhalla pleikkarilla ja syötiin ruokaa. Kun ilta koitti mentiin serkun kanssa pesemään hampaat ja käydä saunassa. Kun menimme yläkertaan päätettiin katsoo salaa kauhu elokuva löydettiin kansio jossa luki englanniksi kauhu elokuva. Kun laittettiin se sisään. Aluksi se kuva pätki mutta se elokuva alkoi. Kun se meni päälle me järkyttyttiin siinä näky video kun joku kävelee minun kodissani ja tutki sitä. Samaa aikaa meijän mummo huutaa kovaa. Kun mentiin kattoon mitään ei ollut siellä. Sitten suihku ovi pamahti ja säikähtdettiin. Yritettiin avatasitä ovea mutta tuloksetta vaarini tuli ja otti hänen kaapistaan haulikon. Vaari käski mejän lähtee ulos soittettiin poliisit ja he tuli heti. Asuttiin maalla niin ihme että he tuli niin nopeasti kun vaarini tuli ulos hän oli masentunut ja haavoittunut. Kysyttiin missä mummi on. Hän ei vastanut. Kun vanhempani tuli hakee meiät he juttelivat vaarinkanssa mentiin pakkaa kamoja päätettiin kattoo vielä vähän kauhuelokuvaa siinä näky kun mies on meijän mummolassa yöllä siinä näky muummin ruumis laitettiin levy pois heti eikä kerrottu siitä ikinä kun mentiin kotiin meijän talo oli rikki ja poltettu muistin heti sen levyn alun ja järkytyin. Ostettiin vuokra asunto ja oltiin siellä siitä lähtien en koskaan mennyt mummolaan.

    • Anonyymi

      Kuukauden ajan Sarah oli herännyt joka yö samaan outoon ääneen. Se oli hiljaista raapimista, aivan kuin joku olisi kutonut kynsiään seinään. Hän yritti sivuuttaa sen ajattelemalla, että se oli vain mielikuvitusta, mutta joka yö se oli yhtä ärsyttävää ja ahdistavaa.

      Eräänä yönä hän päätti selvittää, mistä ääni tuli. Hän hiipi makuuhuoneestaan ja kulki käytävän läpi kohti äänen suuntaa. Se tuli vierashuoneen seinästä. Hän painoi korvansa seinää vasten ja kuuli selvästi, että raapiminen tuli sisältä seinän takaa.

      Pelokkaana hän etsi kirvestä ja aloitti seinän purkamisen. Kun hän viimein sai reiän seinään, hän kauhistui näkemäänsä. Siellä oli vain pieni komero, jossa makasi luuranko, jonka kynnet olivat kuluneet puhki seinää raapiessaan.

      Sarah jähmettyi paikoilleen kauhusta. Kuinka kauan luuranko oli ollut siellä? Ja miksi se raapaisi seinää joka yö? Äkkiä hän kuuli hiljaisen kuiskauksen: "Anna minun tulla ulos..."

      Hänen sydämensä pomppasi rinnassa ja hän juoksi ulos huoneesta. Hän ei koskaan kertonut kenellekään tapahtuneesta, mutta sen jälkeen hän ei enää koskaan uskaltanut mennä vierashuoneeseen yöllä.

    Ketjusta on poistettu 112 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe