Varattujen miesten flirttailu

Ei ymmärrä

Onko olemassa ihmisiä, jotka ikäänkuin ihastuvat moniin henkilöihin yhtä aikaa? Miehissä on monesti on naisiin meneviä yksilöitä, mutta ihastuvatko tällaiset henkilöt oikeasti vai onko kyseessä oman egon pönkitys vai krooninen seksin puute? Mitä tällaiset miehet haluavat?

Onko täällä sellaisia miehiä, jotka vaikka työpaikallakin flirttailevat monen naisen kanssa yhtä aikaa? Kyseessä saattaa olla todella intensiivistä flirttailua, joka vaikuttaa aivan kuin mies olisi ihastunut. Monesti nämä miehet ovat varattuja ja sormus on sormessa ja vaimostakin voidaan puhua. Onko sormus ja vaimosta puhuminen turvana, ettei toinen ihastu liikaa, vaikka silti flirttaillaan samalla.

14

2549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adalmiinaoi9i

      No höh... Ai jos mies hassuttelee ja hymyilee, kiusoittelee ja on sellanen hyvä fiilis...ja voih vielä sormus sormessa, ni sekö todistelee että ollaan iskemässä ja flirttaillaan..? Kuka sanoo että se on virallista flirttiä...? hei haloo, meitä ei omista sitte kukaan.. tuskin tosipaikan tullen se vaimo jää viimesex:))... Todella poikkeuksiakin on...
      Olen sitä mieltä että naiset kyllä osaavat tyrkyttää itsejänsä ja se minusta on väärin, kun tollasta sirkutetaan sitten täälläkin...

      • Jaa-aa

        Kyllä miehenkin pitäisi ymmärtää, että jos naista katsoo intensiivisesti, hymyilee ja kiusottelee, niin se voidaan tulkita flirttailuksi. Miksi muuksi se pitäisi tulkita? Jos mies haluaa, että häntä ei tulkita väärin, niin sitten hän ei tee noin.

        Naisissa tyrkyt ovat lähinnä sinkkuja ja erittäin kauniita naisia, jotka haluavat huomiota. Naisilla flirttaileminen tuntuu vähenevän vanhemmiten, kun ulkonäöllä ei enää saa flirttailukavereita, miehillä ei välttämättä ollenkaan.


    • Reilu peli

      Aloittaja, kerron heti kysymykseesi vastauksen, kun kerrot minulle ensin mistä johtuu varattujen naisten avoin flirttailu miehille. Onko se sitä egon pönkitystä vai avointa seksin puutetta.

    • läheltä nähnyt

      Työpaikallani oli taannoin tilanne jossa mies sai koulututettavakseen uuden työntekijän, nuorehkon naisen, joka sitten ihan silminnähden ihastui tähän mieheen. Mies oli naimisissa, vaikka nuori oli myös, sormus sormessa ja avoimesti puhui vaimostaan ja hyvin tuntui heillä menevän. Kyseessä avokonttori, joten vaikken ollut erityisen läheinen kummankaan näistä kanssa, sen naisen ihastuneen kiehnäämisen ja sirkuttelun saattoi nähdä selvästi. Mies oli vaan rento mukava itsensä, samanlainen kuin kaikkien kanssa. Sitten se nuori nainen yhtäkkiä vaan katosi, lopetti työpaikalla eikä kuulemma vastannut enää edes entisten työkavereidensa yhteydenottoihin. Eli luulen, että nainen oli ihastuksissaan tehnyt jonkun aloitteen, jonka mies torjunut ja nainen koki sen niin nolona, ettei pystynyt enää jatkamaan työpaikalla. Eli voi olla ihan niinkin, ettei mies itse asiassa tee yhtään mitään, vaan nainen tulkitsee ihan normaalin kanssakäymisen flirttailuksi ja ties miksi ihastukseksi.

      • ------------------

        Aivan!!


      • vainkaveri

        Kyllä. Melkein aivan samanlainen tilanne oli kerran meillä työpaikassani :)


    • --------------------

      ..................................................................................................................... .

    • Dorialian

      Niin monta ukkomiestä on ensin ystävällisesti hymyillyt, sitten tarjonnut apuaan, sitte pyytänyt ulos ja kun olen kieltänyt, niin ovat pahoitelleet kun menivät sillä lailla ihastumaan vaikka ovat aviossa. Kyllä ne aviomiehet tekevät kaikenlaista ihastumisen tunteessaan :))

    • uunoviiskytkolme

      On normaalia että ihastuu, mut kuinka sen kanssa tekee....sitten on eriasia...Mielestäni kummankin sukupuolen edustajat voivat käydä kahvilla ja jutella, ei sitä pettämiseksi tarvi luokitella, kuten edellä mainitsin : Kuinka toimii... Toki on poikkeuksiakin...sanokaa mulle yksikin joka EI olisi aviossa ihastunut..!! Ei se tarkoita myöskään sitä et kun on sormus, ei saisi olla toisen sukupuolen edustajan kanssa...ja tuntea hyviä tuntemuksia, kun kukaan ei tollaselta sori nyt vaan välty.....

      • jjjjj5y

        jatkuu siis välty mahd. ihastumisilta, ne on ne tunteet jokka vaihtelee ja tuntemuksia saattaa tulla....niin, korostan kyllä sellasen pointin et on hyvin kypsää kertoo ja jutella siellä kotona moisista jutuista: " Minusta Silja/ Pekka on mukava ja käytäisiin kahvilla"..."Minulle hänenlainen tärkeä ihminen".... Mut tietenkin jos kotosalla sanotaan sorieikäy niin sillon kannattaa unohtaa moinen.
        Arvostakaa toisianne.


      • Ei ymmärrä
        jjjjj5y kirjoitti:

        jatkuu siis välty mahd. ihastumisilta, ne on ne tunteet jokka vaihtelee ja tuntemuksia saattaa tulla....niin, korostan kyllä sellasen pointin et on hyvin kypsää kertoo ja jutella siellä kotona moisista jutuista: " Minusta Silja/ Pekka on mukava ja käytäisiin kahvilla"..."Minulle hänenlainen tärkeä ihminen".... Mut tietenkin jos kotosalla sanotaan sorieikäy niin sillon kannattaa unohtaa moinen.
        Arvostakaa toisianne.

        Luuletko, että kukaan vaimo suostuu, että puoliso kysyy lupaa, että voiko käydä kahvilla työpaikan naisen kanssa? Kyllähän siitä jokainen näkee, että mies on ihastunut.

        Ja eikö pitäisi kunnioittaa sitä ihmistä, joka on sinkku, mutta tämä varattu mies on ihastunut häneen, eikä yritetä silloin kaikin keinoin vietellä häntä? Ihastuminen saattaa nimittäin olla niin ahdistava tunne erityisesti siitä, joka on sinkku ja kun tietää, että ei voi koskaan saada toista. Miksi kiusata toista flirttailulla ja viettelyllä?


    • Ja piste!

      ASiaa.

      Ei muuta sanottavaa.

    • KevätDorga

      Mulla oli elämäni eka 'tietoinen flirtti' toissapäivänä. Nauínen, joole flirttasin (lyhyt tapahtuma) hymyili iloisesti ja nauroi kuten minäkin. Toihan oli hauskaan, ja viatonta... vaikka mä kyllä vähän ihastuin ja ymmärrän nyt konkreettisesti (ainakin yksi exä kertonut tästä), että on ihanaa sekä rakastaa että olla ihastunut.

      Teot - ja varsinkin tekemättömät teot! - ne niitä luteita rassaa.

      Ymmärrän kyllä nipottajat. Kuuluin porukkaan, kun olin ujo.

    • Ei kannata haaveilla

      Pesää ne on vailla ja kokeilevat kaikkia mahdollisia naisia jos vaikka saisi irtopiparia. Ja jos saisi ihan vakipanon, niin se olisi niille parasta mahdollista herkkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe