Estetiasta kokemuksia?

hyvä diili

Onko kenelläkään kokemusta Estetia Oy:stä? Huulten täyttö ja botox kiinnostaa. Niiden nettisivut näyttävät hyvältä, mutta mistään keskustelupalstoilta ei löydy mitään. Olen huomannut, että niillä on ollut Grouponin diilejä ja nekin tietysti kiinnostaisi.

77

9230

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NainenHKi43

      Tänään olen menossa ottamaan silmäkulmaryppyihin botoxia, kerron myöhemmin miten meni.

      • NainenHKi43

        No nyt on botoxit laitettu silmäkulmien ryppyyn.

        Estetia on samassa tilassa kuin hammaslääkäriasema, respassa ei ollut ketään, hieman tuli orpo olo.


      • NainenHKi43
        NainenHKi43 kirjoitti:

        No nyt on botoxit laitettu silmäkulmien ryppyyn.

        Estetia on samassa tilassa kuin hammaslääkäriasema, respassa ei ollut ketään, hieman tuli orpo olo.

        Pistoksien laittaja tuli hieman myöhässä ja johdatti minut asialliseen toimenpidehuoneeseen. Kerroin että jännittää ja hän sai minut rentoutumaan kertomalla toimenpiteestä.

        Molempiin silmäkulmiin kolme pistosta, sattui mutta eihän siihen pistämiseen kauan mene. Kun lähdin vastaanotolta silmäkulmassa tuntui outodolta, meni nopeasti ohi. Illalla pistoskohdat olivat arat, nyt ihan ookoo.

        Muutaman päivän päästä näkee tulokset, kuukauden päästä parhaimmaillaan ja vaikutus toivottavasti sen 6 kk. Hinta/laatusuhde ok.


    • hyvä diili

      Kiva kuulla, että joku on siellä käynyt. Ostin nimittäin diilin ja vähän jännittää muakin. Eikä vähiten se, että millä koulutuksella ja kokemuksella siellä toimitaan. Jos homman hoitaa Sakarias NIemi niin ok, mutta ilmeisesti ei kerkeä kun on mukana vaikka missä ja ympäri maata.

      Tuntuu oudolta, ettei siellä ollut ketään respassa eli eivät kai tee kokopäiväisesti tätä hommaa? Oliko se pistäjä tuo sivuilla mainittu Krista Hakkarainen "hoitaja", josta ei ole mitään tietoja. Sivut on näköjään uusittu parin viime päivän aikana, koska sieltä on poistunut tietoja: aikaisemmin siellä oli esitelty sairaanhoitaja Maija Väkiparta ja asiakaskonsultti Gisela Wahlberg, joista kyllä oli laitettu koulutusta ja kokemusta ja mihin ovat erikoistuneet.

      • NainenHKi43

        Joo pistäjä oli just toi K.H ja ihan mukava oli. Ovat vuokranneet tilan hammaslääkäriasemalta.

        Mun rypyt on silinneet, ei voi muuta kuin ihmetellä ja olla iloinen, voin kyllä suositella.


    • Rouva43

      Tyytyväinen olen minäkin. Kävin kasvojen kohotuksessa joka tehtiin täyteainetta sekä kartiolankoja käyttäen. Oli alkukonsultaatio jonka jälkeen sovittiin toimenpidepäivä. Noin kahden viikon päästä toimenpiteestä kontrollissa juuri kävin ja tulokseen olen tyytyväinen.

      Mielestäni asiantuntevaa henkilökuntaa ja hyvä palvelu. Ovat sitäpaitsi laajentaneet jonkin verran palveluvalikoimaansa.

    • happy7

      Kävin 4päivää sitten leuan rasvaimussa ja 2vk päästä menossa jatkotoimeenpiteenä kartiolankakohotukseen. Saan kai ensimmäistäään kertaan elämässä itselleni poskipäät Kampaajani kun työskentelen niin meenaan kertoa avoimesti toimeenpiteestä asiakkaillekin. Olen tyytyväinen niin respan kun henkilökunnan toimintaan, rasvaimuukin sujui oikein mukavasti. Nyt on vielä vähän turvotusta ja hieman mustelmia mutta silti näyttää paremmalta kun ennen. Poskipäitä odottelleen...)

    • Pahasti pettynyt

      Täytyy nyt kirjoittaa tänne kehujen sekaan yksi todella negatiivinen kokemus: kävin loppukesällä veitsettömässä Silhoutte soft -kasvojenkohotuksessa, ja lopputulos oli todella kauhea. Poskeni ovat aivan epäsymmetriset, vasemman puolen hamsteripussi on ikään kuin "tiivistynyt" suppuun kapealle alueelle, oikea puoli on tasaisempi, mutta leukapielessä (langan loppupään kohdalla) on selvästi erottuva parin sentin levyinen kuoppa.

      Poskipäihini laitettiin täyteainetta, vaikka en sitä mielestäni olisi niihin tarvinnut, koska poskipääni ovat todella korkeat muutenkin. Lisäksi sekin epäonnistui, molemmissa poskissa on EDELLEEN reunoiltaan erottuvat isot klöntit, aivan ampiainen olisi pistänyt.

      Kontrollikäynnillä tietenkin valitin näistä kaikista, ja minulle ehdotettiin tilanteen korjaamiseen Face tite -rasvaimua hiukan alennettuun hintaan! Kasvoissani on todella vähän rasvaa, joten en halua että viimeisetkin imetään pois, ja sekin operaatio voisi epäonnistua, joten sitten taas korjailtaisiin täyteaineilla tai rasvansiirrolla. En suosittele kenellekään!!!

      • lololololosofia

        Kirjoituksesta päätellen teet itse kyseisiä hoitotoimenpiteitä jossain klinikalla, koska tiedät kertoa noin ammatimaisesti mikä meni väärin ja mikä meni väärin.


      • Ala-arvoista

        VAROITUS !!! Estetiaa en voi suositella kenellekkään. Ei minkäänlaista suunnittelua, vaan työ tehdään pika,pikaa. Tuli sellainen olo, että lopputuloksesta eivät välitä, vaan kovalla kiireellä tehdän työ. Ennen kun olen käynyt muussa paikassa, niin ensiin katsotaan minne tarvitaan mitäkin ja merkataan paikat. Pelkkää rahastusta Estetiassa. Olen aivan pettynyt kyseiseen paikkaan. Ottakaa selvää paikoista ennen kuin menette ja pitää olla kunnolla suunniteltu ja riittävästi aikaa. Estetiassa pistetään minne sattuu ja täyteaineet väärään paikkaan.


    • 20+16

      Olen myös ajatellut mennä Estetialle tai Fin-Estille, ilmeisesti he ovat jotenkin ulkoistaneet Estetialle jotkut toimenpiteet.

      Nenän muotoilu täyteaineilla kiinnostaa. Yritin varata aikaa Sakarias Niemelle, mutta sain ajanvarauksesta vain hänen puhelinnumeronsa, jotta voin sopia hänen kanssaan henkilökohtaisesti ajasta. En ole vielä soittanut. Onko muita jotka on viime aikoina käyneet Niemen vastaanotolla? Jouduitko pitkään jonottamaan?

      • ex hyppyri

        Kävin Niemellä nenän fiksauksessa reilu viikko sitten. Silloin hän oli juuri lähdössä Espanjaan ja Italiaan koulutuksiin. En tiedä onko jo palannut.


    • mörkö

      Paljonko nenän korjaus maksoi? Omani on kärjestä kaamea pallo, eli ruston korjauksesta olen haaveillut. Luuhun ei tarvitsisi koskea. Onnistuiko leikkaus?

      Toinen ongelmani on suuret sisemmä häpyhuulet. Onko kukaan käynyt korjauttamassa niitä Niemellä? Hinta sivujen mukaan on n. 2 000 €.

      • Marem

        Estetiassa ei ole koulutettua plastiikkakirurgia.Yleislääkäri tekee,jos joku asiakkaaksi uskaltautuu,leikkauksia. Kannattaa aina kääntyä plastiikkakirurgin puoleen,kun haluat vastuullista,ammattitaitoista ja ennenkaikkea onnistuneempaa lopputulosta!Säästyy monilta suruilta ammattilaisen käsissä!


    • Toinen hyppyri

      Ex hyppyrille: paljonko sulla maksoi tuo nenän fiksaus? Kerro vähän tuosta toimenpiteestä. Kävitkö ensin konsultaatiossa vai menitkö vaan suoraan piikitettäväksi. Kauanko lopputulos suurin piirtein kestää? Meinaatko mennä jatkossa uusimaan toimenpiteen? Kauanko tuo käynti kesti?

    • nainen 50

      Silmäluomien, yläluomet, kohotusleikkaus oli mulla11/2013 Estetiassa. Vaan yläluomileikkaus ei onnistunut, tuloksena ei tullutkaan eroa entiseen. Lupasivat kokonaan uuden leikkauksen, joka sinänsä hyvä korvaus, vaan en ole vielä käynyt /uskaltanut, sillä ihmetyttää, mitä silmäluomet tykkää, kun taas leikattaisiin -jos haava-arpiin tehdään uusi leikkaus - ei kait siitä si synny isompi arpi...nyt se ei paha -ei näy, koska nuo luomet ei noussetkaan. Onko kokemuksia luomien uusintaleikkauksesta?

    • Nainen41v

      Kävin ottaan botoxia sibeliusryppyyn joka todella syvä ja vaivannut jo monta vuotta :( en ole vaan uskaltanut, nyt olin rohkea ja tein sen! Nyt päivittäin monta kertaa pysähdyn peilin eteen ja vaan ihailen :) olen erittäin tyytyväinen ja tietty...koukussa oon.

    • kanini

      Injektiot varmaan ok. Mutta kaikki kirurgia EI MISSÄÄN NIMESSÄ!!!

    • ikuisestinuori

      No mä kans suunittelin kasvoihin jotain.mutta en kyllä tonne sit mene kun ei olekaan platiikkakirurgi joke tekee.kyllä mun mielestä täytyy olla jos jotain kauneuseikkauksia aletaan tekeen

      • kisadieetti

        Mee Tiina nukkumaan :)


      • natalia23

        Tiina? What the fuck? Ja Estetialla ei ole plastiikkakirugia. Piste.


    • Mennäkövaieikömennä

      Katsoiko kukaan Hottiksia, kun se joku pimu kävi ottaa botoksia kulmien väliin?
      Kaveri sanoi, ettei koskaan kuuluis tulla verta jos laitetaan botoxia, mutta niin vaan näkyi tulevan kun tuo Sakarias pisti. Uskaltaako tonne mennä esim mesolahkoihin?

      • kutriina44

        Olen ottanut klinikalla mesolangat ja aiemmin botoxia, tosin tekijänä hoitaja. Onnistuivat hyvinm olen tyytyväinen.


    • Asiakas12

      Olen käynyt muutamaan kertaan täyteainetta ottamassa, ekalla kerralla olin tosi tyytyväinen, mutta nyt viimeisimmällä kerralla lopputulos ei ole kestänyt läheskään yhtä pitkään kuin ensimmäisellä kerralla, vaikka käsittääkseni piti olla samaa täyteainetta.

      Palvelu on ollut aina ihan ystävällistä, tosin tulee sellainen tunne, että siellä olisi jotenkin tosi kiireistä. En tiedä sitten onko jollain ollut aikojen kanssa jotain hässäkkää, vai mikä.

      Ja kerran piti selittää kaikkien muiden asiakkaiden kuullen, että mitä toimenpidettä haluaisin tehtävän. Olisin kaivannut siihen tilanteeseen hieman yksityisyyttä ja hienotunteisuutta, koska kuitenkin jotenkin arka asia. Mitä jos olisin vaikka halunnut jotain intiimiä toimenpidettä? Se asia jäi vähän kummastuttamaan. Voisin silti mennä vielä uudelleen ja suosittelisin.

    • Badboy10

      En suosittele kenellekään, huonoja kokemuksia:(

    • EnTaidaEnääMennä

      Poskijuonteiden (nasolabiaali) täyttö ei mielestäni mennyt kohdilleen, täyte oli enemmän ylähuulen päällä ja näytti kuin minulla olisi nuuskaa huulessa. En tykännyt. En valittanut asiasta, en tiedä miten olisivat suhtautuneet.

    • MietiTarkkaan

      Katsokaapa Estetia.fi.. Oliko suuren luokan huijaus vai mitä tämä on?

    • Huijausta

      Katso niiden sivuja, on yhtäkkiä lopetettu.Miksiköhän.

    • interestingggg

      No nyt estetian sivut on taas auki.

      • Bluffiako

        Onko joku käynyt laitattamassa offerillan tarjouksia? Kuulostaa aivan liian edulliselta. Onko siis "pakkomyyntiä"? Kokemuksia, kiitos!


      • Pinky72

        Itse olen hyödyntänyt offerin kautta tarjouksia ja käynyt erilaisissa hoidoissa. Todella tyytyväinen olen ollut! Hinnat ovat niin järkyttäviä normaalisti, joten hyvä kun pääsee hyödyntämään alennuksia


    • idiootti123

      Ei liity otsikkoon, mutta Estetia ja Estetic ovat tosi samannimisiä yrityksiä ja molemmat stadissa (?!:)

      • suosisuomalaista

        Katsoin kotisivut ja toisen klinkan henkilökunta täysin suomalaista.. Eipä olisi vaikea valinta kumpaan menisin :D


      • idiootti123

        Ottaisin kirurgin kyllä koulutuksen ja osaamisen pohjalta
        Sakarias Niemi, Julkiterhikki Oikeudet: lääkäri.

        Mare Malva, JulkiTerhikki Oikeudet: plastiikkakirurgian erikoislääkäri
        Vahur Grunthal (etunimi on Vahur), JulkiTerhikki Oikeudet: plastiikkakirurgian erikoislääkäri
        Vahur saanut koulutuksen Suomessa ja Töölössä, mikä on siis paras mahdollinen.

        Itse en ikinä menisi leikkaukseen peruslääkärille, jolla ei 5-8vuoden koulutusta kirurgiaan. Toivottavasti EU:n lakimuutos tulee pian pakolliseksi Suomeenkin! Eli, että on pakko olla plastiikkakirurgi.


      • Muutenhyväpointti
        idiootti123 kirjoitti:

        Ottaisin kirurgin kyllä koulutuksen ja osaamisen pohjalta
        Sakarias Niemi, Julkiterhikki Oikeudet: lääkäri.

        Mare Malva, JulkiTerhikki Oikeudet: plastiikkakirurgian erikoislääkäri
        Vahur Grunthal (etunimi on Vahur), JulkiTerhikki Oikeudet: plastiikkakirurgian erikoislääkäri
        Vahur saanut koulutuksen Suomessa ja Töölössä, mikä on siis paras mahdollinen.

        Itse en ikinä menisi leikkaukseen peruslääkärille, jolla ei 5-8vuoden koulutusta kirurgiaan. Toivottavasti EU:n lakimuutos tulee pian pakolliseksi Suomeenkin! Eli, että on pakko olla plastiikkakirurgi.

        Estetiassa ei tehdä leikkauksia...


      • korjausomp

        aika kiireinen toi malva on.


    • Kirsitti

      Onko ketään jolle laitettu Estetiassa mesolangat kulmien kohotukseen? Oliko vaikutus välitön ja käytettiinkö puudutusta?

      • Christine84

        Minulle on laitettu. Omistan raskaat kulmat, jotka painavat varsinkin iltaisin. Kävin Estetiassa laittamassa kulmiin kohennusta. Minulle laitettiin botoxia ja mesolankoja. En ekalla viikolla nähnyt mitään muutoksia, mutta nyt kuukauden kuluttua pistoksista huomaan eron. En tarvinnut puudutusta jota trjottiin. En tunne kasvois kipua kauheasti :D


    • SAndyiiii

      Onko tuo narikka vielä toiminnassa, tietääkö kukaan? Sivuilla lukee, että toiminta lopetettu...

    • Sointu62

      Olen menossa Estetian kartiolankakohotukseen pain viikon kuluttua.. jännittää.. Lääkärinä S. Niemi, joka ei ole plastiikkakirurgi mutta ei toimenpidekään ole kirurginen.
      Toivon, että onnistuu. Kerron sitten kokemukseni tällä palstalla.

      • niem_

        oletko niemi ?


    • otsaryppy

      Mitenkä mesolankojen laitto leuan alle tuolla onnistuu?Onko kokemuksia?
      Entä botoxit sibeliusryppyhin?Kuka osaa laittaa siellä,niin ettei silmä roiku,mutta sielmien väli on rypytön?

    • otsaryppy

      ONko uusia tietoja paikasta?

      • look418

        Kävin tänään konsultaatiossa aika piti olla Susannalle mutta mies henkilö teki sen.
        Hän antoi aivan eri hinnan toimenpiteelle kun Susanna jolta olin hintaa aikaisemmin kysynyt. Rahastusta koko paikka.


      • Eri_paikkako
        look418 kirjoitti:

        Kävin tänään konsultaatiossa aika piti olla Susannalle mutta mies henkilö teki sen.
        Hän antoi aivan eri hinnan toimenpiteelle kun Susanna jolta olin hintaa aikaisemmin kysynyt. Rahastusta koko paikka.

        Tässä ketjussa keskustellaan Estetiasta. Nimimerkistäsi ja nimistä päätellen oletkin käynyt Lookissa (Susanna ei työskentele siellä enää).


    • Expl

      Onko tämä oikea keskustelupalsta, eihän tässä "klinikassa" ole yhtään plastiikkakirurgia.

    • hmmhmm

      mikähän ton firman tulevaisuus on.. henkilökunta tuntuu vaihtuvan tasaseen tahtiin. protestilistalla yli 20000€..hmm.

    • TaLo71

      En mene enää ikinä!! Pistäjä oli vanhempi nainen ja pisti ihan miten sattuu! Huulet ihan musta ja reikiä väärässä paikassa. Luoasivat korvata vaan empä mene enää.. Ja rahoja ei saa pois!!

    • Mesolanka

      Muista kuin hki:n toimipisteistä kokemuksia(estetiasta kyse)?

      • hesassavaan

        ei niillä ole muita toimipisteitä kai?


    • päivittäkääsivunne

      estetian sivuilla useampi toimipiste ympäri suomea mutta ajanvaraus tarjoaa vain helsinkiä ja tamperetta..ei varmaan sitten pidä paikkaansa nuo toimipisteet..?

    • Kismettiini

      Otin juurikin kuponkitarjouksella 8 kpl mesolankoja otsaan ja botuliini silmäkulmiin Tampereella. Mesolangat laitettiin ilman puudutusta joten kipu oli valtava ja tulin todella huonovointiseksi. Mitään vaikutusta roikkuviin kulmiin sillä ei ollut ja olenkin lukenut myöhemmin että tarvittaisiin vähintään 20 lankaa jotta kulmat nousisi. Tästä ei mainittu mitään, vaikka kysyin etukäteen että siveltuuhan tarjous roikkuviin kulmiin. En saanut varattua jälkitarkastusaikaa koska heidän nettikalenterissa ei koskaan ollu aikoja varattavissa ja sähköposteihin ym viesteihin sai vastauksen viikkojen päästä jos silloinkaan. Botuliiniin olin tyytyväinen, ei tullut mustelmia tms.
      En käytä ko yritystä uudestaan, sen verran huijattu olo jäi, ja asiakaspalvelun taso on törkeän alhainen.

      • hullunhommaa

        Miksi ilman puudutusta????


      • Kismettiini
        hullunhommaa kirjoitti:

        Miksi ilman puudutusta????

        En tiedä. Tätä pahoiteltiin jälkikäteen, mutta eipä se enää siinä vaiheessa auta kun 8 lankaa on survottu otsaan luomuna.


      • Ammattilaisiako
        Kismettiini kirjoitti:

        En tiedä. Tätä pahoiteltiin jälkikäteen, mutta eipä se enää siinä vaiheessa auta kun 8 lankaa on survottu otsaan luomuna.

        Sama kokemus mesolangoista. Ensinnäkin ilman puudutusta iskettiin 20 lankaa naamaan. Nyt laitosta on about 4kk ja en näe mitään eroa naamassa. Lisäksi kolme lankaa tuli samasta reiästä ulos mistä ne sisään oli laitettukin. Puheluihini ei firmassa vastata eikä sposteihin. :(


    • Ihg

      Kuka estetiassa laittaa mesolankoja nykyään, tampereella?

    • Oikeuttahakemaan

      Olin konsultaatiossa koska ostin tarjouksena 3D-mesolangat. Ne eivät kuitenkaan soveltuneet minulle. Kaisa Tyrväinen vakuutteli minulle että tarvitsen hyaluronihappotäytteet poskipäihin, ja suostuttelun jälkeen vakuutuinkin asiasta. Hyaluronihapot vain menivät vääriin paikkoihin eivätkä lähde itsestään pois. Nyt silmien alla on klöntit ja näytän siltä että kasvojani on runneltu. Klinikan omistaja Sakarias Niemi ei vastaa viesteihin. Olisiko paikallaan nostaa ryhmäkanne, onko muita jotka tarvitsevat korvauksen virheellisestä toimenpiteestä?

      • hgcvngfctc

        Jos on käytetty nimenomaan hyaluronihappoa, niin eikös sen pitäisi imeytyä vähitellen pois kuukausien kuluessa. Arpeutumat on sitten eri asia.


      • asiantuntijat

        Yhtteys Vlaviraan


      • Munkokemus

        Kaisa Tyrväinen on laittanut mulle mesolankoja poskiin ja täyteainetta huuliin noin vuosi sitten. Täydellinen lopputulos ja on edelleen, todella ammattitaitoinen tyyppi (tosin huulia tietty on myöhemmin täytetty lisää, hyaluronihappo kun ei ihan niin kauan huulissa kestä). Kaisahan ei vuoteen ole ollut Estetialla enää töissä. Siellä vaikuttaisi olevan aika kova vaihtuvuus henkilökunnassa, mitä fb sivuilta olen laittanut merkille. Myös ystävälleni on laitettu mesolankoja, huulet ja posket Kaisan toimesta. Ei valittamista laisinkaan. Tällaiset kokemukset mulla ja mun ystävällä.


      • tääonnniiintätätät

        Haisee ja pahasti. "Lopputulos täydellinen?"


      • kaisaonkiva

        Aika lailla sama kokemus mullakin, Kaisa laittoi mesolankoja ja huuliin pikku lisäyksen (olivat aikas eri pariset) ja oon kyllä tyytyväinen. Ennemmin mulla haisee joku ryhmäkannejuttu kun en ikinä voi uskoa että niin pahasti ammattitaito heittelee että ihan totaalipieleen voisi mennä. Tai että jonkun tyytymättömän takia ryhmäanne :D. Halooooooo :D :D


      • Oikeuttahakemaan
        Munkokemus kirjoitti:

        Kaisa Tyrväinen on laittanut mulle mesolankoja poskiin ja täyteainetta huuliin noin vuosi sitten. Täydellinen lopputulos ja on edelleen, todella ammattitaitoinen tyyppi (tosin huulia tietty on myöhemmin täytetty lisää, hyaluronihappo kun ei ihan niin kauan huulissa kestä). Kaisahan ei vuoteen ole ollut Estetialla enää töissä. Siellä vaikuttaisi olevan aika kova vaihtuvuus henkilökunnassa, mitä fb sivuilta olen laittanut merkille. Myös ystävälleni on laitettu mesolankoja, huulet ja posket Kaisan toimesta. Ei valittamista laisinkaan. Tällaiset kokemukset mulla ja mun ystävällä.

        Olen käynyt arviossa muutamassa paikassa, ja jokaisessa on sanottu että on käytetty liian paksua ainetta ja laitettu väärään paikkaan. Olen todella kamalan näköinen, poskissa makkarat. On tärkeää puhua myös näistä epäonnistuneista pistoista, ja siitä ettei etukäteen varoiteta että jotkin aineet eivät poistukaan kehosta. Mitään paperia en saanut mukaani jossa olisi kerrottu injektoidusta aineesta. Toimenpide maksoi viisisataa euroa ja pilasi kasvoni.


    • Älkää_menkö

      En voi suositella, Susanna oli hyvä mutta Niemelle ei kannata mennä.

    • lääkärimitäteit

      Olin aikeissa varata ajan kyynelurien täyttöön Estetiaan. Kävin katsomassa tämän lääkärin oikeudet Julkiterhikistä ja siellä luki, että ammatinharjoittamisoikeutta rajoitettu. Mitä lie tarkoittaa.

      • whatthehek

        Diamond mainostaa lääkärinään tätä hemppaa. Onko heillä siis luvaton lääkäri?


    • Riina-Maija94

      Kiitos infoista. Näitä suositteluja on vähän vaikea tulkita Fin- Est, Estetia ja Look vaikuttaa olevan kuitenkin ne edukkaat vaihtohedot

      • Celiaa

        Otin huulet The Lookilla ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen :)


      • Essi26

        Jos näistä kolmesta pitää valita, niin lookki.


      • suvipusuhuulikkamössö

        hahahahah


      • Pusuhuuli21
        Celiaa kirjoitti:

        Otin huulet The Lookilla ja olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen :)

        Ylähuulta fixattu paremmaks Lookilla.


      • Katso_sivuprofiilia
        Pusuhuuli21 kirjoitti:

        Ylähuulta fixattu paremmaks Lookilla.

        Jos haluaa näyttää Aku Ankalta niin...


    • Kirsi1986

      Tuossahan on jo useampi paikka mitä verrata, itse käyn arvioimassa omaa tilannetta ainakin parissa eri paikkaa.

    • Kylie90

      Oon käynyt täyttämässä huulia ja ottamassa mesolankoja

    • Onneton123

      Ei kannata mennä Estetialle Sakarin käsittelyyn. Itse kävin siellä kaksivuotta sitten ottamassa princess filleriä huuliin. Todella huonoa palvelua ja epäkohteliasta käytöstä. Toiminta oli täysin suunnitelematonta ja kiireellä suoritettua. Huulten täyttö epäonnistui ja huulia korjattiinkin vielä sen jälkeen kahteen kertaan ja lopulta pelkoni voitti ja tyydyin epämuodostuneisiin huuliin. Alahuulessani on siitä asti ollut hermopinne ja kipua. Olen hävennyt huuliani siitä asti. Hakeutunut hoitoon Cityklinikalle kuukausi sitten jossa huuliani pilasi vielä pahemmin Cityklinikan toimitusjohtaja Sikorski, tämä tilanne eskaloitu paljon pahemmaksi. Hakeuduin sittemmin molempien klinikkojen jälkiä korjaamaan kolmanteen paikkaan jonka nimeä en tässä vielä viitsi mainita. Huulistani yritetään tällä hetkellä poistaa kaikki täyteaine mitä sinne on pistetty. Alkaa vaikuttamaan siltä että huuliini on laitettu Estetialla jotain muuta kuin mistä olen maksanut. Luultavasti Estetialla kaksivuotta sitten pistetty aine on sisältänytkin jotain muutakin kuin hyaluronihappoa.... Tämä tuntematon aine ei sula kokonaan pois hyaluronihapon hajottajalla... Aine on liikkunut huulten sisällä rajojen ulkopuolille. Luultavasti ainoa vaihtoehto poistamiselle on kirurginen poisto... Myöskään Cityklinikan käyttämä täyteaine ei välttämättä ole päivän valoa kestävää tietoa sillä ainesta ei kerrottu vaikka kysyin suoraan ja rehellisesti. Sain selittelyä ja kiertelyä eikä mitään kuittia tai todistetta siitä aineesta mitä siellä minulle pistettiin. Cityklinikasta ilmoitin toimenpiteen jälkeen kaikkiin mahdollisiin valvoviin organisaatioihin. Tukes ilmoitti että Cityklinikka on rikostutkinnan alla luvattomista aineista ja toiminnasta... En yhtään tiedä mitä minuun on pistetty. Estetialla tehdyt silikonimaiset pallurat ovat kuitenkin suurempi huolenaihe sillä ne eivät näytä sulavan pois. Kumpa en olisi odottanut näin kauaa korjauksen kanssa... Nyt on varmaan jo liian myöhäistä haastaa Estetiaa vastuuseen, vaikea todistaa että he olisivat aiheuttaneet tämän syöksykierteen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4874
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3207
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1355
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1176
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      858
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      855
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      478
      690
    Aihe