Ikaalisten kumikorjaamo

Neiti80

Olen 3 vuotena peräkkäin käyttänyt autoni renkaan vaihdossa paikallisessa rengasliikkeessä, täytyy sanoa että kumikorjaamolla työskentelevä nuorimies jolla on aika usein kalju tai muuten lyhyt hiusmalli niin on yritykselle kultaakin arvokkaampi työmies!! On sitte ihan sama menetkö käymään siellä aamulla tai illalla ja viikonpäivää katsomatta niin siellä hän aina on, iloinen ja aina hymyilee ja selittää asiat niin että minäkin nais asiakkaana ymmärrän jos kysyn jotain!! =)

126

5325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilman kummia

      Kyseesä ei viissiin ole omistaja?

    • parempi hilman

      Viäläkös sielä on se hilmanni?Se se vasta oli hyvä asiakas palvelia ja tosi taitava hommissa.Monta rengasta on korjattu ja tasa painotettu eikä moitteen sijaa löydy.

    • Vakiasiakas

      Juu ei ole omistaja!! Se nuorimies on ollu siä jo usean vuoden töis, tosi asiallinen ja mukava!! eikös se hillman menny tampereelle??

    • Simo 10km/h

      Verkkainen työssänsä?

    • Neiti80

      Se nuori-mies on myös ilo silmäle!!

      • jokohan osataan

        Toivottavasti myös vaihtavat nykyään moottoripyörän renkaita niin kuin moni muukin eli ajat pyörän sisään ja haet 0,5h päästä uusi rengas laitettuna alle.

        Aiemmin eivät olleet ainakaan innokkaita vaihtamaan rengasta vanteelle ja suoraan pyörän alle...


      • voe voe
        jokohan osataan kirjoitti:

        Toivottavasti myös vaihtavat nykyään moottoripyörän renkaita niin kuin moni muukin eli ajat pyörän sisään ja haet 0,5h päästä uusi rengas laitettuna alle.

        Aiemmin eivät olleet ainakaan innokkaita vaihtamaan rengasta vanteelle ja suoraan pyörän alle...

        Ei ne mitään ota, renkaan kyllä myisivät muttei vaihda alle


      • Sinussa vika?
        voe voe kirjoitti:

        Ei ne mitään ota, renkaan kyllä myisivät muttei vaihda alle

        Kyllä minulle vaihtoivat.


      • ?????????
        Sinussa vika? kirjoitti:

        Kyllä minulle vaihtoivat.

        En tiedä sitten oliko minussa vika, ei ainakaan rahani kelvannut.
        Toisaalta huomasin et ei tainnut taitotaso olla ihan niitä vahvempia siinä liikkeessä.
        No Parkanossa vaihdatin renkaan, homma kävi ja itse rengaskin halvempi, et silleen.
        Eipä tartte Ikaalisten kumikorjaamoon poiketa rengasasioilla.

        En kyllä oikein ymmärtänyt heittoasi "sinussako vika"...mitä yritit asialla sanoa...vai onko Ikaalisissa tapana olla niitä kuppila porukoita jota palvellaan erikseen, jos näin niin taitaa kumipäät olla väärällä alalla.


      • Sinussa vika?
        ????????? kirjoitti:

        En tiedä sitten oliko minussa vika, ei ainakaan rahani kelvannut.
        Toisaalta huomasin et ei tainnut taitotaso olla ihan niitä vahvempia siinä liikkeessä.
        No Parkanossa vaihdatin renkaan, homma kävi ja itse rengaskin halvempi, et silleen.
        Eipä tartte Ikaalisten kumikorjaamoon poiketa rengasasioilla.

        En kyllä oikein ymmärtänyt heittoasi "sinussako vika"...mitä yritit asialla sanoa...vai onko Ikaalisissa tapana olla niitä kuppila porukoita jota palvellaan erikseen, jos näin niin taitaa kumipäät olla väärällä alalla.

        Kuka viitsii änkyrälle avuksi olla?


    • silli2

      kyllä siellä nyt voi hoitua moottoripyöränkin rengas, kun on huoltomieskin palkattu, joka osaa ottaa vanteen pois motosta. ja pätevä huoltomies onkin.

      • krisuja

        Simo on ihanan Rasvanen jäpikkä.


      • krisuja kakkoseen
        krisuja kirjoitti:

        Simo on ihanan Rasvanen jäpikkä.

        Mitähän sieltä haalareitten alta löytyy.


      • leka613
        krisuja kakkoseen kirjoitti:

        Mitähän sieltä haalareitten alta löytyy.

        Arvuuttelisin, että momenttiavain hylsypäällä.


      • sen verran plösö
        krisuja kakkoseen kirjoitti:

        Mitähän sieltä haalareitten alta löytyy.

        tuskin löytyy kun paikka


      • sapeli33
        sen verran plösö kirjoitti:

        tuskin löytyy kun paikka

        järee pulttipyssy sieltä löytyy


    • Arvuuttelia??

      Tuntuu että remontti-mies arvailee vikoja ja kokeilee uusilla osilla et rupeeko toimiin!!

    • Kummit vaihtoon

      Jotkut kuulemma varta vasten puhkoo omia renkaitansa, jotta pääsisivät asiakkaaksi, jopa monta kertaa vuodessa.

      • just jooooo

        jos näin on niin eikö pitäisi mennä itse hoitoon eikä viedä renkaita hoitoon...


      • Näinkö olis
        just jooooo kirjoitti:

        jos näin on niin eikö pitäisi mennä itse hoitoon eikä viedä renkaita hoitoon...

        Sitä kai siinä yritetäänkin. Jos vaikka puhelinnumerot hieman vaihtuis sen korjaajan kanssa?


      • veittimiäs
        Näinkö olis kirjoitti:

        Sitä kai siinä yritetäänkin. Jos vaikka puhelinnumerot hieman vaihtuis sen korjaajan kanssa?

        onx se korjaaja noin suasittu?


      • missä karjut
        veittimiäs kirjoitti:

        onx se korjaaja noin suasittu?

        Rupusakille näkyy moinen ruipelo kelpaavan


      • asiallinen palvelu

        Ikaalisissa joku tosiaankin puhkoo ihmisten renkaita ihan kiusallaan ja on asunut jo pitkään Ikaalisissa, koska ongelma on ollut jo vuosia. Etenkin tietyn taloyhtiön hoidossa olevilla talonparkkipaikoilla.

        Ikaalisista kummisuutarista olen saanut aina hyvää palvelua, se mikä on luvattu on myös pitänyt ja asiallinen palvelu.


      • kumi puhki
        asiallinen palvelu kirjoitti:

        Ikaalisissa joku tosiaankin puhkoo ihmisten renkaita ihan kiusallaan ja on asunut jo pitkään Ikaalisissa, koska ongelma on ollut jo vuosia. Etenkin tietyn taloyhtiön hoidossa olevilla talonparkkipaikoilla.

        Ikaalisista kummisuutarista olen saanut aina hyvää palvelua, se mikä on luvattu on myös pitänyt ja asiallinen palvelu.

        Ei kai sama kaveri heitä ihmisten polkupyörät roskiksiin?


    • padukka

      onkos viä ik.kumi ja korjaamolla jonoa?

    • Stella_781

      "veittimiäs" Kyllä se kaljupää aika hyvä on!! =)

      • veittimiäs

        Onko "Stella" kalju pistänyt hyvät gummit päälle....kauanko on kestänyt pinta....mulla pinta kestää kauan kun ajan niin varovasti ensi metrit tai kilometrit ja lopussa voi sitten jo raapia.. ;-)


      • plösö se on

        se on hyvä ainoastaan sun mitättömän tyhjässä päässä


    • pervopave

      Saakohan sieltä kumiasuja ja muuta lateksi roinaa..

      • Stella_ 781

        "veittimiäs" hyvät renkaat oon saanu alle aina ja hyvän palvelun!! Mutta se tulee plussana päälle ku saa rengas-asentaa kattella samalla!! =) "nam nam"


      • Stellalle
        Stella_ 781 kirjoitti:

        "veittimiäs" hyvät renkaat oon saanu alle aina ja hyvän palvelun!! Mutta se tulee plussana päälle ku saa rengas-asentaa kattella samalla!! =) "nam nam"

        Et taida olla ihan penaalin terävin kynä.

        Jos se kumikorjaamon plösö on sinun mieleesi niin hyvä että on näitäkin joille plösöt kelpaa.
        Ammattitaitoa ei vaan siihen hommaan tunnu olevan, sääli sinänsä.


      • Kukkis ittekkin
        Stellalle kirjoitti:

        Et taida olla ihan penaalin terävin kynä.

        Jos se kumikorjaamon plösö on sinun mieleesi niin hyvä että on näitäkin joille plösöt kelpaa.
        Ammattitaitoa ei vaan siihen hommaan tunnu olevan, sääli sinänsä.

        Kyllä näkee että et ole käynyt kyseisessä putiikissa. En nimittäin menisi ihan siltä istumalta heittämään ketään siellä plösöksi. Omistajakin on nykyään aivan eri kuosissa kuin parivuotta sitten. Jaa, no ehkä yksi pidempään palvellut on vielä miehen mitoissa, muut ovat enemmänkin kukkakeppi osastoa.

        Nii ja mä oon kyllä saanut sieltä uudet kumit alle aina kivan palvelun kera. En tajua miksi tämmöistä sonnan heittoa pitää ihmisten jaksaa jauhaa päivästä toiseen.

        Joku tuolla jo aiemmin heitti jotain typerää mopojen renkaiden vaihdosta. Ainakin nettisivuilla mainostavat senkin onnistuvan:

        Henkilö-, paketti- ja kuorma-auton sekä työ- ja maatalouskoneiden rengashuolto ja asennuspalvelut. Meillä onnistuu myös moottoripyörän, mopojen tai skoottereiden renkaiden asennukset,tasapainotukset tai korjaukset.


        Lisäksi nettisivuilla on mainittu ainakin neljän tyypin nimet, kuvat niissä yhteyksissä ovat vissiin jotain vanhempaa kaartia kun eivät mielestäni sovi ainakaan omistajan nykylookiin.. Se T:llä alkava asentaja on se ykköstyyppi :)


      • näin se vaan menee
        Kukkis ittekkin kirjoitti:

        Kyllä näkee että et ole käynyt kyseisessä putiikissa. En nimittäin menisi ihan siltä istumalta heittämään ketään siellä plösöksi. Omistajakin on nykyään aivan eri kuosissa kuin parivuotta sitten. Jaa, no ehkä yksi pidempään palvellut on vielä miehen mitoissa, muut ovat enemmänkin kukkakeppi osastoa.

        Nii ja mä oon kyllä saanut sieltä uudet kumit alle aina kivan palvelun kera. En tajua miksi tämmöistä sonnan heittoa pitää ihmisten jaksaa jauhaa päivästä toiseen.

        Joku tuolla jo aiemmin heitti jotain typerää mopojen renkaiden vaihdosta. Ainakin nettisivuilla mainostavat senkin onnistuvan:

        Henkilö-, paketti- ja kuorma-auton sekä työ- ja maatalouskoneiden rengashuolto ja asennuspalvelut. Meillä onnistuu myös moottoripyörän, mopojen tai skoottereiden renkaiden asennukset,tasapainotukset tai korjaukset.


        Lisäksi nettisivuilla on mainittu ainakin neljän tyypin nimet, kuvat niissä yhteyksissä ovat vissiin jotain vanhempaa kaartia kun eivät mielestäni sovi ainakaan omistajan nykylookiin.. Se T:llä alkava asentaja on se ykköstyyppi :)

        Siellä ei vaihdettu noin vuosi sitten moottoripyörään rengasta kun kävin kysymässä, eikä ollut ainakaan ruuhkasta tietoakaan.
        Joten menin muualle vaihdattamaan, en tiedä sitten oliko vino päivä miehellä kun ei vaihtanut rengasta.
        No eipä tule ainakaan minun pyörääni vaihtamaan ko. liike renkaita niin, autoon kuin traktoriinkaan.
        Eiköhän jokainen mainosta nettisivuillaan itseään, olisihan noloa kirjoittaa että mielenlaadusta ja asiakkaasta riippuen vaihdamme renkaat kulkuneuvoihin.

        Ei tämä ole mitään loan heittoa vaan palaute ala-arvoisesta asiakaspalvelusta.
        Kylmä totuus vaan on että yks huonopalvelu aiheuttaa monen asiakkaan menetystä.

        En ainakaan itse suosittele liikettä kenellekkään,huonon palvelun tai sen puuttumisen takia. Monasti asiakas protestoi jaloillaan ja tiedän ainakin että moni mp omistaja kiertää paikan kaukaa.


      • Oma mielipiteeni
        näin se vaan menee kirjoitti:

        Siellä ei vaihdettu noin vuosi sitten moottoripyörään rengasta kun kävin kysymässä, eikä ollut ainakaan ruuhkasta tietoakaan.
        Joten menin muualle vaihdattamaan, en tiedä sitten oliko vino päivä miehellä kun ei vaihtanut rengasta.
        No eipä tule ainakaan minun pyörääni vaihtamaan ko. liike renkaita niin, autoon kuin traktoriinkaan.
        Eiköhän jokainen mainosta nettisivuillaan itseään, olisihan noloa kirjoittaa että mielenlaadusta ja asiakkaasta riippuen vaihdamme renkaat kulkuneuvoihin.

        Ei tämä ole mitään loan heittoa vaan palaute ala-arvoisesta asiakaspalvelusta.
        Kylmä totuus vaan on että yks huonopalvelu aiheuttaa monen asiakkaan menetystä.

        En ainakaan itse suosittele liikettä kenellekkään,huonon palvelun tai sen puuttumisen takia. Monasti asiakas protestoi jaloillaan ja tiedän ainakin että moni mp omistaja kiertää paikan kaukaa.

        Vuosi sitten? Kauan olet jaksanut asiaa hautoa ennen kuin tulit asiaa tilittämään. Taidat olla sitä kerrasta poikki tyyppiä, joka ei hyväksy enää ikinä korjaavia toimenpiteitä...

        Voisiko olla että ovat ottaneet myös mopot repertuaariinsa vasta sen jälkeen. Tai että homma onnistuu vain osalta porukkaa. Ehkä se kaksipyöräisten gummin vaihto on hieman vaikeampaa kuin perus auton.

        En tiedä, mutta sen tiedän että noissa Tampereen putiikeissa palvelu on hitaampaa ja henkilökunta on ollut usein täysin puhekyvytöntä.


      • Ahdetie 3 Hik
        Oma mielipiteeni kirjoitti:

        Vuosi sitten? Kauan olet jaksanut asiaa hautoa ennen kuin tulit asiaa tilittämään. Taidat olla sitä kerrasta poikki tyyppiä, joka ei hyväksy enää ikinä korjaavia toimenpiteitä...

        Voisiko olla että ovat ottaneet myös mopot repertuaariinsa vasta sen jälkeen. Tai että homma onnistuu vain osalta porukkaa. Ehkä se kaksipyöräisten gummin vaihto on hieman vaikeampaa kuin perus auton.

        En tiedä, mutta sen tiedän että noissa Tampereen putiikeissa palvelu on hitaampaa ja henkilökunta on ollut usein täysin puhekyvytöntä.

        Ei asiaa oo tarvinnu vuosi hautoo.Se on vaan nyt tullut miäleen kun kumikorjaamo on tapeetille.Sä oot ihan pelle.


      • sitä saa mitä tilaa
        Oma mielipiteeni kirjoitti:

        Vuosi sitten? Kauan olet jaksanut asiaa hautoa ennen kuin tulit asiaa tilittämään. Taidat olla sitä kerrasta poikki tyyppiä, joka ei hyväksy enää ikinä korjaavia toimenpiteitä...

        Voisiko olla että ovat ottaneet myös mopot repertuaariinsa vasta sen jälkeen. Tai että homma onnistuu vain osalta porukkaa. Ehkä se kaksipyöräisten gummin vaihto on hieman vaikeampaa kuin perus auton.

        En tiedä, mutta sen tiedän että noissa Tampereen putiikeissa palvelu on hitaampaa ja henkilökunta on ollut usein täysin puhekyvytöntä.

        Tokkopa se Tampereella hitaampaa voi olla kun eivät silloin Ikaalisessa edes olleet kiinnostuneita koko hommasta vaikka halli tyhjänä.

        Sen verran olen jäärä että jos huonoa palvelua tai palvelua jota en saa ollenkaan niin olen valmis unohtamaan koko puljun jos asioita tarvitsee hoitaa...onnex on vielä sellaisia joilla palvelu pelaa.

        Joku kommentoi Parkanon euromasterista, siellä se homma ainakin kävi nopeasti ja ei ollut sitä vinoa päivää, kiitos parkanoon ja siellä on hyvä asioida ja renkaatkin oli halvempia.


    • leppi4

      Eikös Parkanossa euromasterilla vaihdu rengas moottoripyöräänkin? Myyvät motoristi varusteitakin.

      • Jhggjjgh

        Saa kai niitä Tammiseltakin, kummikorjaamon viärest.


      • tamminen jokapaikass
        Jhggjjgh kirjoitti:

        Saa kai niitä Tammiseltakin, kummikorjaamon viärest.

        Ei taas sitä tamminen taas.Persut ei tykkää


    • kellä?

      kellä ikoolihih on muka kunnon moottoripyörä ? ei kellää sama se misä kootterinsa kuskoovat

    • nokian punasta

      mulla on sellanen kusitin, ettei kummia meinaa löytyä mistää tavallisesta paikasta. löytysköhän kunnon sisärenkasta tuolta sjöödikseltä.

    • Stella_781

      "kukkis ittekkin" Juuri T:llä alkavaan olen tarkoittanutkin!! "nam" Täytyy kyllä sanoo että siinä on asiakaspalvelia täydellä kympillä, ja hommatkin hoitaa mitkä lupaa. Eikä tunnu pelkäävän ylitöitä!!
      =)

      • järjen jättiläinen?

        Pitäisköhän stellankin hankkia ihan oikea elämä itselleen...vaikutat aika epätoivoiselta...voi reppanaa


    • Stella_781

      "Järjen jättiläinen" En millään lailla ole epätoivoinen! Taidat vaan itse olla kateellinen kun sinua ei kukaan kehu?? Onhan se hyvä että ikaalisissakin on välillä jotain silmäruokaa!! Ettei vaan pöhöttyneitä äijän käppänöitä.. =)

      • järjen jättiläinen?

        En oikein jaksais sun tapaisesta olla kateellinen, en sitten millään ::)))

        Et millään lailla ole epätoivoinen....huomaaahan se sun viesteistä heti.....:))


    • katsastus

      jopas on täyden palvelun autokorjaamo kun ei edes jarruja pystytä testaamaan eikä iskun vaimentimia ja mainostetaan että kaikki käy

    • Kyliltä

      Eikös sieltä korjaamopuolen kaveri ottanut ja lähtenyt?

      • kysyvä10

        meniköhän "silli" IS-areenalle?


    • kummi puhki

      ja niin olirengas huoltaja ja autoista ties kaiken kukas ny huoltoja tekee????

      • hyvää

        korjaajaa kait ettii.


    • kaikki lähtee

      vanhempi asentaja lähtnyt ku ei oo näkynynnä meni kait tampereelle

      • gsuutari

        simppa vai?


      • koikkari

        Kyllä simppa täälä asustelee, Se mihkää oo lähteny


    • happy5

      Juu korjaaja oli ottanu ja lähteny, kai se pelkäs töitä ja meni naapuriin seisoskeleen!!

    • Gummitela

      Parempi vaan keskittyä ruohon leikkaamiseen, sitä ainakin riittää.

    • ruaho

      misä ruahoo kohta talavella kasvaa ? is-tarvikkeenki piha ni kivinen

    • Kukatietää

      Eikös sieltä tarvikkeelta joutunut joku lähteen kun naapurista tuli toinen tilalle?

      • työllistämistuet

        määräaikaisia työsuhteita siellä on.


      • täti ja jorma
        työllistämistuet kirjoitti:

        määräaikaisia työsuhteita siellä on.

        Kylä seki kumiliike viä ovensa sulkee


      • mitä hä
        täti ja jorma kirjoitti:

        Kylä seki kumiliike viä ovensa sulkee

        Määräaikaset on kylläki siellä Areenalla?


      • ajan henki
        mitä hä kirjoitti:

        Määräaikaset on kylläki siellä Areenalla?

        Kohta sielläkin rahat loppuu.


    • gumirengas

      saako hämppäkyröstä edullisemmin ap.lta renkaat vai täältä ikaalisista?

      • tuuhru

        Kummiliikkeen pitäjät saivat kolmannen poijjan!


    • ihmetteliä

      Jaa että kolmas tuli!! Siä sitte nuorella miehellä vastuu taas kasvaa!! Omistajaa ei kuiteskaan enää näy ku joskus ja jouluna!!

      • 4x äippä

        Eikös se olis parempikin että pysyy lapsensa kanssa, eikä ole aina poissa kotoa. Itse en semmoista ukkoa katselisi joka pistää työnsä perheen edelle.


      • totuuden torvi
        4x äippä kirjoitti:

        Eikös se olis parempikin että pysyy lapsensa kanssa, eikä ole aina poissa kotoa. Itse en semmoista ukkoa katselisi joka pistää työnsä perheen edelle.

        taitaa vaan olla niin että on pakko 4lapsen äidin pitää tiukasti miehestä kiinni.
        Ei taida kovin helpolla ottajaa löytää 4lapsen yh....


      • kodin hengetär
        totuuden torvi kirjoitti:

        taitaa vaan olla niin että on pakko 4lapsen äidin pitää tiukasti miehestä kiinni.
        Ei taida kovin helpolla ottajaa löytää 4lapsen yh....

        No kyllähän se jotain isännänkin elämän tärkeysjärjestyksestä kertoo jos työt menee lasten/perheen edelle. Saletisti kenkää semmoiselle.


    • Tamppiooni
    • laihduttaja77

      kylläpäs ovatkin laihduttaneet reilusti. tuo vaatii jo paljon itseltäkin. ei laihdutus ole helppoa,minkä olen kanssa itsekin todennut. hieno suoritus kertakaikkiaan.

    • Miss771

      Kävin itsekkin tarkistamassa onko näissä puheissa mitään perää mitä täälä kirjotellaan. Täytyy kyllä myöntää että kyllähän se kaljupää aika komistus on!! En kyllä enää ihmettele että eräät tällä palstalla kyseistä rengasmiestä kehuvat!! =)

    • nyt mittaileen

      mikä on kaljun renkaan koko? onko 155r, 165r, 175r, 185r, 195r, 205, 215r, 235r vai meneekö pienempään päin? kertokaas nyt neidit?

      • miss771

        Ainaki sen autos on komeen kokoset!!


      • nyt katsomaan
        miss771 kirjoitti:

        Ainaki sen autos on komeen kokoset!!

        mutta...onko käytetyn oloset ? onko parempi nahka eli pinta jo mennyt ?


    • Asiakas mää

      Rikkoivat mun lukkopulttien avaimen. Eivät edes sanoneet niin käyneen. Niinpä jouduin porauttamaan renkaat irti ja vaihtamaan pultit - uusi avain olis tullut kalliimmaksi. Enpää enää koskaan ko. liikettä käytä.

      • tekevälle sattuu

        tekevälle voi sattua vahinkoja, mutta korvasivatko he vahingon? minun mazdastani etupyörän pultin kierteet meni, kun vahingossa pyssy notkahti ylöspäin. korvasivat vahingon ja vein mazdan merkkiliikkeeseen pultin vaihtoon. seuraan aina renkaanvaihtoa vieressä. tästä on kyllä vuosia aikaa jo, mutta asiakassuhteeni on jatkunut ko.liikkeessä.


      • Rikottua tuli
        tekevälle sattuu kirjoitti:

        tekevälle voi sattua vahinkoja, mutta korvasivatko he vahingon? minun mazdastani etupyörän pultin kierteet meni, kun vahingossa pyssy notkahti ylöspäin. korvasivat vahingon ja vein mazdan merkkiliikkeeseen pultin vaihtoon. seuraan aina renkaanvaihtoa vieressä. tästä on kyllä vuosia aikaa jo, mutta asiakassuhteeni on jatkunut ko.liikkeessä.

        Ei tähän virmaan enää koskaan: rikkoivat eilen mun Volkkarista pulttien suojana olevat muovilipareet. Ei siinä mitään, ei oo kallis juttu,. mutta kai nyt vois sentään kysyä, mniten ne pois otetaan, jos ei osaa?


      • gummikorjaamooo
        Rikottua tuli kirjoitti:

        Ei tähän virmaan enää koskaan: rikkoivat eilen mun Volkkarista pulttien suojana olevat muovilipareet. Ei siinä mitään, ei oo kallis juttu,. mutta kai nyt vois sentään kysyä, mniten ne pois otetaan, jos ei osaa?

        korvasivatko rikotut osat?


    • Stella_781

      "Nyt katsomaan" Eiköhän ne rengasmiehellä aina "renkaat" uusia oo!!

    • gummi palaa

      taitaa omat gummis olla jo loppuun hinkatut ku niin tarpees tunnut olevan

    • Stella_781

      Ei oo tarpeita, tänä kesänä hommattu uudet renkaat alle!!

    • gumimestari

      Onx kaliju myös aukkomestari!???

    • Pia803

      Voi ollakki?! Mut rengastyöt sujuu mallikkaasti!!

    • sivusta seurannu

      Kyllä se aika sexy o..

    • isojalkanen

      kylhähän sillä nuo isommat läpihommat hoituu (siis renkas asettaa vantheelle) mutta, kuinkas ne pienemmät läpihommat ?

    • iiris 18

      parkanossa ne vasta komeat asentajat ovatkin kaikki kuin suoraan hunkseista temmattuja nam nam. hymyilevätkin jokainen takaisin

    • Pahkala80

      Meillä on sitten ihan eri käsitys hunkseista Iiriksen kanssa!! Hunkseja ny vois kattella mutta en todellakaan lähtisi vertaileen niitä parkanon herroihin!!!

    • Tuuli79

      Ihana se nuorimies on!! Mulle kelpais!! ;)

    • Stella3

      Kyseiseen asentajaan törmää silloin tällöin Jämijärvellä nesteellä!! Kyllä sitä komistusta kattelis päivät pitkät joko töis tai sitte kotona!!

    • karva noppa

      nam nam mikä kundi

    • tyty3

      Täytyy kyllä sanoo että on se vaan NIIN hyvän näkönen!!!

    • ewertyu

      Kaikille tiedoksi, että suurin osa palstan viesteistä tulee yhden ja saman ääliön IP-osoitteesta.

      • ohmygod1

        Tai sitten joku on vaan niin ihastunu ja ujo!!


    • kokemusta on

      en aio laitatuttaa enää koskaan kumejani sössillä. kerran asennuksen jälkeen yhdessä renkaassa oli painetta vain 0,7bar.

    • 24"

      Mä vaihdatin siellä uudet kumit 24" vanteille Escaladeen.Palvelu oli hyvää ja renkaat sai nopeasti.Monella rengasliikkeellä ei ollut edes tuollaisia kumeja tarjolla.Hyvä liike suosittelen.

    • min3

      Taas rupee oleen se aika vuodesta että taidan lähtee katselemaan et jokos sais uudet kumit alle!!

    • suora ja pätkä

      nää kumiukot laittaa sitte itsellekkin kumit päälle suoranpätkää varten, ettei naisten/tyttöjen tarvitse eli palvelu pelaa siltäkin osin ; )

    • vatulan rengas

      vatulan renkaassa renkaiden vaihto maksaa vaan 10 ekee

    • Mä47

      Kyllä se yrittäjän elämä on huoletonta!!
      Näköjään!!

    • Women1980

      Hei onhan se aivan mielettömän näkönen, täytyy aina huultapurra ja pitää ajatukses kasas ettei vaan lipsauta suusta mitään härskiä ku siä käy!!!
      Ps. Kelpais!!!

    • MyDream78

      Taas käyty sexyä kattomas!! Aina yhtä hyvä palvelu ja iloista toimintaa terolta!! Ykkösmies.

    • kilvakkalan.jossu

      Antaskohan Simo vähän meisseliä?

      • Hän on mahtava rakastelija!


      • tuskin.kelpaa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Hän on mahtava rakastelija!

        Mistä haiseva vanha mielenterveyspotilas rouva hoikkalana
        esiintyvä Aino Hokkinen sen tietää?


      • tuskin.kelpaa kirjoitti:

        Mistä haiseva vanha mielenterveyspotilas rouva hoikkalana
        esiintyvä Aino Hokkinen sen tietää?

        Olen maannut yli puolen Myllykartun kanssa!


      • TipTopPojat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Hän on mahtava rakastelija!

        Mahtaako simolla enää mensseli nousta


      • ainon.horinoita
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Olen maannut yli puolen Myllykartun kanssa!

        Mitä sisältää horina maakamisesta puolen Myllykartun
        kanssa, eihän rouva edes tunne sieltä ketään?


    • Hihhihe

      Ai ai ai verottajalle ollaan velkaa täski firmassa!!

      • tarkkuutta

        Taisi firman yksilöinti hutaista.


    • Ajankysymys

      Pitkä on piikki kumiliikkeeski! Jokohan johtoporttaas katsottaisiin peiliin.

    • Voiharmi

      Reilut 5vuotta ja molkkari ajo vakavarasen yrityksen nurin. Ei moni pysty samaan!

      • osaava.sihteeri

        Topi panee paremmin.


      • Isännöitsijänä pystyin vähentämään Parjasen työkeikat minimiin ja ajoin koko Talopalvelun konkkaan.


      • tyhmät.karsiutuvat
        karva.noppa kirjoitti:

        Isännöitsijänä pystyin vähentämään Parjasen työkeikat minimiin ja ajoin koko Talopalvelun konkkaan.

        Eikö se raukka osannut muualta hommia hankkia tai alkaa
        itse isännöinnit koska oli siihen opiskellutkin?


    • pert1

      is-tarvike renkaat myy minäkin ostin sieltä kolmeen autoon ja säästin 300 euroa.... kun mialta olis saanu..

      • Kohtakaatuu

        Siltä ei kannata ostaa mitään, se ei osaa tehdä kauppaa yhtään ja sen huomaa!!


      • kura.pyllystä
        Kohtakaatuu kirjoitti:

        Siltä ei kannata ostaa mitään, se ei osaa tehdä kauppaa yhtään ja sen huomaa!!

        Ikaalsiten mistään kaupasta ei kannata osytaa yhtään mitään. Verot jää maksamatta!!


    • Naapuriin

      Oli viimmenen kerta ku sen liikkeen oven avaan, varatutajat ei pidä paikkaansa ja palvelu huonoo ja töykeetä. Ja kuittiki jäi saamatta

      • Ihmetteliä

        Aikalailla homma muuttunu siinäki liikkees, ei muistuta rengasliikkettä oikein millään lailla! Eikö yleensä sesonki aikana painetaan yötä myöden hommia, täs puljus on ovet kiinni viideltä!


      • Villle-osaa-homman

        Kai Ikaalisten Kumikorjaamolla pystytään henkilö-auton rengas vaihtaan,mutta
        viekää sinne metsäkoneen rengas niin ei tule mitään.kyllä se on vietävä Parkanoon Leppihalmeelle.Ja nyt kun ne on laajentanut Aurauskulmien säätöön niin säädön jälkeen saa ostaa 2000km jälkeen uudet renkaat.kun
        auraus on säädetty,eikä myönnetä että säädössä on tapahtunut virhe.Kyllä
        rengas kauppa käy,jos joku tyhmä menee vielä sieltä ostaan.Kyllä Parkanon
        Euromasterilla sentään homma ja takuu pelaa.


      • Kummastuttaa
        Villle-osaa-homman kirjoitti:

        Kai Ikaalisten Kumikorjaamolla pystytään henkilö-auton rengas vaihtaan,mutta
        viekää sinne metsäkoneen rengas niin ei tule mitään.kyllä se on vietävä Parkanoon Leppihalmeelle.Ja nyt kun ne on laajentanut Aurauskulmien säätöön niin säädön jälkeen saa ostaa 2000km jälkeen uudet renkaat.kun
        auraus on säädetty,eikä myönnetä että säädössä on tapahtunut virhe.Kyllä
        rengas kauppa käy,jos joku tyhmä menee vielä sieltä ostaan.Kyllä Parkanon
        Euromasterilla sentään homma ja takuu pelaa.

        Juu se kulmiensäätö o ihan pelleilyä siltä asentajalta, mitään ei myönnetä vaikka virheitä tulee!!


    • Rengaskuluttaja

      Minä vaihdatutin renkaat Sjöökkarilla ja Simo R. asensi ne asiantuntemuksella vanteelle. Työssä ja palvelussa ei moitittavaa. Simolle isot kiitokset ja muillekin.

    • Voihoivoi

      Ei oikein hyvältä näytä kumiliikkeen malli. Eihän se muistuttaa yhtään ammattimaiselta rengasliikkeltä.

    • Koijaa

      Homma ei pelaa ja sitä ei osata

    • Rengas

      Konkurssi tuli enkä yhtää ihmettele

    • pyöränpultti

      no nyt ei tarvi valittaa palvelusta kun ikaalilaiset saavat hakea renkaansa muualta

    • Anonyymi

      missäs neiti 80 nytten käy kumien vaihdossa ?? vai päästeleekö ilman kummia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe