Mistä netistä voi katsoa tv-sarjoja ilmaiseksi??

tv:n katselija :P

Oon yrittäny etsiä vaikk mistä mutta mistään ei tunnu löytyvän, ni aattelin, että tietäskö joku mistä netistä vois kattoo kokonaisia tv-sarjojen tuotantokausia(esim. Vampyyripäiväkirjat, Glee, Nikita) suomenkileisillä tekstityksillä? Netflixistä olen katsonut kaikki jaksot mitkä noista edellä mainituista löytyvät, mutta haluisin katsoa loputkin tuotantokaudet...

101

23853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepjep01
      • ja nyt siellä näkee

      • fdfddffdf

      • fdffdff

      • suomenkielisillä tek

      • GOOGLAA HDFIN

      • http://www.opensubti

      • haiia

        Jos on tietokone nii semmone sovellus ku popcorn time


      • Ilmaisia
        GOOGLAA HDFIN kirjoitti:

        HDFIN ON ILMANEN NYT JA KATSOJIA JO YLI 170 000!!!!

        PALJON UUSIA TV-SARJOJA JA LEFFOJA!!!

        GOOGLAA HDFIN

        Mä en ymmärrä kun painan tosta linkistä niin sielä lukee sivua ei löydetty, niin pystyttekö katsoon onko sielä sarjaa: degrassi: the next generation.


      • korppuli

        hdfin ei enää toimi :(


    • Kiitos!

      Kiitos olen yrittänyt katsoa elokuvia ilmaiseksi ja en ollut tietänyt mistä niitä löytäisi nyt tiedaän

      • bububububui

        Toimiiko tuo hdfin muka vielä? Eikös se kosahtanut jo aikoja sitten? Vai mikä se oli?


      • tirkistin
        bububububui kirjoitti:

        Toimiiko tuo hdfin muka vielä? Eikös se kosahtanut jo aikoja sitten? Vai mikä se oli?

        Hdfin toimii mutta meni maksulliseksi.


    • Tonza98
      • Ksbnal

        Miten jaksoja katsotaan siellä?


      • Joovähämyöhäs
        Ksbnal kirjoitti:

        Miten jaksoja katsotaan siellä?

        Meet foorumille ja painat jaksost minkä haluut kattoo...


    • trrtewghtyr

      Et kysyny tätä mut laitan tähän eli jos haluatte nähä simpsoneita ilmaseks ja aivan uudsimmasta viimeseen jaksoon niin näät täältä http://wtso.tv/

    • bigasstorrents

      www.kat.ph

      • Ilmaista

        Jos haluu katsoa vamppyyripäiväkirjoja niin ne löytyy: mystic diares.


    • pll3
    • mieitte
    • telkun töllöttäjä

      Itse katselen missattuja jaksoja täältä: www.alluc.to . Tietenkään ei ole tekstityksiä, joten englannin kieli pitää olla suht hallussa... :)

    • h00moilanen
    • fuyfjfudkmhz

      "Mistä netistä voi katsoa tv-sarjoja ilmaiseksi?? "

      Internetistä.

      • Urpo!

        Kysymys kuuluikin, että MISTÄ (inter)netistä!!!!!


    • on on
    • mietiskelijä

      Tietääkö joku mistä netistä näkisi subtv:n esittämän Salattu sisar (the lying game) -sarjan? Katsomossa kun sarjaa ei ole, ja uusintojakaan ei tule kun pari jaksoa jo missannu :/

    • aatuhaamu
    • dfuig

      Mistä voi katsoa Carrien Päiväkirjojen 1.kauden ilmaiseksi.?

    • sssssinii

      Iteki haluaisin tietää mistä voi kattoo carrien päiväkirjat sarjaa? Netflixistä ei löytyny ku just katoin.

    • Valehtevaviettelijä

      Mistä voi katsoa netissä ilmaiseksi pretty little liars season 2 kun hdfin ei toimi?

      • anonyymi7

        mihin asti sulla näky se? mulla nimittäin näky jaksoon 22 asti ja sitten ei enää toimi... :/


      • Pöö
        anonyymi7 kirjoitti:

        mihin asti sulla näky se? mulla nimittäin näky jaksoon 22 asti ja sitten ei enää toimi... :/

        Mulla näky 23 jaksoon ja ei enää pelannu.. Pitääs varmaan netflix hankkia


    • kuka auttaa vois

      Mistä voi katsoa Sydämen asialla /Heart beats sarjan jaksoja joita ei enää Areenalta näe-ei riitä ovat kyvyt etsimään....ja jos joku ystävällinen viitsii ja jaksaa kertoa niin ihan "kädestä pitäen" ohjeita jos vielä saisin niin oisin onnellinen.

      • kuka auttaa vois

        siis ilmaiseksi piti sanomani


      • jokuvaaaaa

        onhan tää keskustelu nyt aika vanha mutta ororo.tv sieltä näkee melkein kaikkia sarjoja, eng. tekstityksellä. on siis ilmainen


      • Vierailijaaaaa
        jokuvaaaaa kirjoitti:

        onhan tää keskustelu nyt aika vanha mutta ororo.tv sieltä näkee melkein kaikkia sarjoja, eng. tekstityksellä. on siis ilmainen

        Mistä sitä löyttyy koska en oikeestaan löytäny sitä


        Toivottavasti vastaat


    • MTV KATSOMO

      Carrien päiväkirjoja voi kattoo MTV katsomosta mut siel näkyy vaa yks jakson ja vast sit tulee uus ku telkkaristakii

    • pll1

      onko mitään muuta paikkaa kuin hdfin? haluaisin katsoa pretty little liars loppuun asti mutta yksi osa oli virheellinen eikä sitä voinut nähdä.. niin onko muuta sivua missä voi nähdä pretty little liarsin loppuun ilmaiseksi

      • Kylexy

        Swefilmeristä löytyy ruotsin kielisillä tekstityksillä katsoin itsekkin sieltä 5 kauteena asti mut tietääks kukaa mistä vois kattoo kyle xy nelos kauden koska mulla just äiti lopetti netfliksin ja jäin totaalisen koukkuun


      • Kyle-xy

        Mä oon ihan koukussa kans Kyle xy-sarjaan ja haluisiin niin tietää et mistä sitä vois kattoo ilmaseks. Voisko joku auttaa?


    • prettylittleliarssss

      oh god ite oon jääny totaalisesti koukkuun pretty little liarsiin!!! mulla näkyy hdfin:issä vaan ykköskauden 18:sta jaksoon asti :/ nyt apuja!

    • rasputincu
    • toimii::::;::;:;:;
    • dsfsafasf

      ladatkaa popcorn time. suuri valikoima sarjoja ja elokuvia suurimmassa osassa suomen kieliset tekstit

      • sdfghjkl

        laiton jos et tienny


    • NIkitaaaaaaaa

      Olen itse todella iso nikita fani ja katsoin ne hdfinistä ja oli ihan hyvillä suomenkielisillä tekstityksillä! tällä hetkellä siellä tulee vaan todella ärsyttäviä popup mainoksia mutta ei haittaa katselua:)

    • WHY

      Mistä voi kattoo arrow 2 kauden?
      Ilmasiks!
      Suomen kielisillä teksteillä.

    • Tv kaapeli

      Et varmaan tätä hae , mut kerron silti.
      Sonera vihde ( ainakin viime katsomisella ) , voi katsoa puoli vuotta kanavaa joka näyttää sarjoja.
      Ylen areenasta näkee sarjoja , joita ei ole esitetty tv ssä.

      Nämä ovat ainakin laillisia.

      • HOB sarjat Sonera

      • WHY

        Kiitos;-)


      • Korjaan, ilmaiseksi

        Sonera vihde ( ainakin viime katsomisella ) , voi katsoa puoli vuotta ILMASKSI kanavaa joka näyttää sarjoja.
        Ylen areenasta näkee sarjoja , joita ei ole esitetty tv ssä.

        Nämä ovat ainakin laillisia.


    • Osta sarja laillisesti, paljon helpompaa.

    • Experttinro123

      Ororo.tv :stä näkee 1-2 jaksoa (n.60min) 24 tunnin aikana ilmaiseksi enkkusubeilla. Watchseriesistä näkee rajattomasti mutta ilman tekstejä. Itse suosin Ororoa ja tuota toista, ei oikeen suomenkielisillä teksteillä löydä uusimpia jaksoja :/ mutta enkunkieli kun on ihan semi hyvin hallussa niin tajuaa varsin hyvin :)

      • tuomashelsingistä

        tietääkö joku mistä näkee arrowin toisen kauden ilmaiseksi suomenkielisillä teksteillä?:)


    • cisu97234567890lkjhgfds

      swefilmer.com
      sieltä näkee ainaki jotain, mut ruottin tekstityksellä

    • i_am_the_beast

      Jo haluutte androidille ni: show box. Ladatkaa netistä tai aptoidesta. Ja sit koneelle ni popcorn time

    • epätoivo_iskee

      mistä näkee arrow 3 tuotantokautta ilmaseks?

    • elina3344
    • Litton

      kysyit tekstityksillä joo mutta jos oot epätoivoinen ja englanti kuitenki sujuu nii tubeplus ja watchseries.lt:stä ainaki löytyy ilman tekstityksiä melkein mitä tahansa.

    • gleefani

      tiiättekö mistä näkisi glee -sarjaa ilmaiseksi, kun ei netflixiä ole. Kirjastosta ekan kauden oon kattonu mutta muita ei löydy kirjastoista. Olis todella kiva jos vastaisitte

    • shiwbox

      Show box. Suomalaiset tekstitm lataa aptoidesta

    • omena23

      Yks hyvä sivusto on megashare, mutta ilman tekstitystä. Itse katson sieltä Pretty Little Liars -sarjaa.

      • pllfani

        Paras sarja ikinä


    • iina335566
    • helppiä

      Mistä voi katsoo Revolution 2 kauden, kun en löydä mistään sitä ekaa jaksoo???

    • auttakaa

      Tietääkö joku mistä voi kattoo The Fall sarjan kaikki kaksi tuotantokautta ILMAISEKSI? ei löydy popcorn timesta

    • helpmii

      mistä löytäis Kohteen (Person of interest) 2. tuotantokauden, jos ei suomenkielisillä tekstityksillä niin edes ilman tekstitystä?

    • Bumondesu

      Popcorn time. Etsit vain netistä tuolla nimellä ja lataat sovelluksen. On olemassa windowsille, linuxelle, macille, androidille ja iOSille. Siellä on isot läjät suosittuja tv sarjoja, sekä myös ei tunnettuja. Tarjolla on paljon myös elokuvia, sekä esimerkiksi animea löytyy. En oo ehtiny ihan hirveenä viellä tarkastella, mutta ainakin kaikista suosituimmista sarjoista ja elokuvista löytyy suomenkieliset teksit (ja hyvät teksit onkin). Voi kattoa ilman tekstityksitä tai jonkin muun kielen tekstiyksillä. Sekä voi kattoa HD laadulla tai ilman. Kätevä, että siitä vaa lattaamaan. :dd

      http://popcorn-time.se/

    • zbnnnndk

      Muvios ilmilman teksitystä

    • Kyle-xy-

      Tietääkö kukaan mistä voi katsoa Kyle xy- nimistä sarjaa, ilmaiseksi.
      ps. onko popcorn time maksuton?

    • Öööööööööööäää

      Miten tuolta muvios paikasta voi katsoa kun se sanoo vaa että playback error ja siinä vilkkuu ne kolme latauspalluraa? Löysin kyllä oikeen jakson ja kauden mutta ei anna sitte loppujenlopusk kattoo.......

      • rekla.maatio

        Soita sinne


    • Tarvitsenapuannethe100

      Mistä vois kattoo the 100 (eloonjääneet) sarjan toisen tuottarin? Netflixist löytyy vaa eka kausi ja ei oo kai televisioon tulos näytölle. Joten.. suomenkieliset tekstit ei oo pakolliset kunha ei vaa tulis viruksii. Joten juuhhh ehdotuksii?

    • pllkoukkuunjäänyt

      Mistä näkee pll 4 (pretty little liars season 4) suomenkielen tekstityksellä muu kuin popcorn time. Ja toinen kysymys osaako kukaan sanoo koska se tulisi netflixiin.

      • olehyvä

        pll 4 tuotantokaus tulee netflixiin 1.12


    • öfdgldfjgd
    • Supernaturalfani

      Näkyiskö missään supernaturalin kaikki tuotantokaudet suomenkielisillä tekstityksillä

    • korppuli

      supernaturalfani itse olen katsonut popcorn timestä, suomen tekstityksetkin pitäisi löytyä.

    • korppuli

      tietääkö kukaan mistä voisi katsoa suomen tekstityksillä, the originals sarjoja?

    • valehtelevatviettelijät

      MISTÄ LÖYTÄISIN PRETTY LITTLE LIARSIN 5 KAUDEN JAKSOT SUOMEN TEKSTITYKSILLÄ?? OON YRITTÄNYT POPCORNTIMESTÄ JA SHOWBOXISTA EI NÄY AUTTAKAA JOS VOITTE

      • Fangirlpll

        Mystic diaries googlaa ja sit sieltä sivulta meet foorumille ja sielä on jaksoja !:)


    • nellihelmi

      mistä pystyy katsomaan sarjoja ilmaseksi ja elokuvia suomeksi

      • jkhkhk

        Areenasta, Katsomosta ja Ruudusta.


      • kjhkgjf

        teevee.fi mainostaa ainakin telkussa - muut eiks se ole about sama kuin nuo yllä mainitut?


    • TailsPower

      voisiko joku auttaa en löydä Sonic Boom:ia suomeksi ?!?!?

    • vlmt
    • GooglettelijaKeksii

      Suomalaiset tekstitykset ovat huonoja. Noin puolet käännetty, ja nekin usein pieleen. Niin, ihan ne suomalaisesta telkkarista tulevat ammattikääntäjien tekstitykset. Eipä viitsi tuon takia juuri tv:tä katsoa - enkä muutenkaan tykkää ideasta että jotkut muut päättävät mitä katson. Haloo, nyt ollaan 2000-luvulla½!

      Parempi idea on ottaa netistä, hakea niihin englanninkieliset tekstit, synkata tarvittaessa (yleensä hyvin helppoa, minuutti pari, joskus vähän työläämpää), niin saa paremmin tolkkua eri murteista ja epäselvästä ääntämyksestä. Streamithan saa yleensä talteen jollain sopivalla selainliitännäisellä, jolloin voi katsoa niitä haluamillaan tekstityksillä (poislukien DRM-suojatut streamit, mutta kukapa niitä muutenkaan katselisi).

      Torrentteja ja vastaavia ei kannata kuitenkaan käyttää, tulee tietyiltä kieroilijafirmoilta laskuja (jotka nyt eivät yleensä ole oikeudessa pitävin perustein, mutta viisainta silti kun ei noita käytä).

      • EiPopcornejaYms

        Kannattaa vastaavista syistä kuin torrentien kanssa unohtaa myös sellaiset stream-palvelut, joissa täytyy asentaa jokin ohjelma näitä varten, ja jolloin jaat katsoessasi ohjelmaa myös muille katsojille (ne kierofirmojen laskut).


    • StedeBonnet
    • SHAMELESS

      Mistä voi katsoa sarjaa shameless eli hävyttömät? Sarjat 1-3 olen nähyt, mutta 4 eteenpäin en ole. Kertokaa jos tiedätte. Ilmaisia mieluiten.

      • hävytön

        Löysitkö mistään shameless 4tuotatokautta..mä en:(


    • indianajons
    • jokupelle

      tiian et on vanha viesti mut fiplay.net ois semmoinen ei oo virusta tullu

    • Anonyymi

      Kullannuput voi katsoo ilmatex yleltä, todella taiteellisuuden huippu vielä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe