Ystäviä Kalajoelta

-89

Hei!

Täällä parikymppinen nainen etsii ystäviä Kalajoelta. :)

Moni paikkakunta on perustanut Suomi24 keskustelujen ansiosta facebookkiin linkin jossa voi tutustua paremmin. :)

Olisi mukava jos saisi leffaan, kahvilaan, baariin tai vaikka lenkki polulle uusia ystäviä :) Itse en asu Kalajoella mutta sen lähellä pienellä paikkakunnalla josta on vaikea saada kavereita jo vanhojen lisäksi. Ystäviä ei ole koskaan liikaa.

24

1961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikkeri3

      Hei! Jos haluat kivan ystävän laita viestiä [email protected] Kerrone enemmän itsestäni sitten. Olsii kiva aada myös leffakaveri ja muihin harrastuksiin myös .

    • tarua 10

      ei täältä löydy mitään ystävää, anneli hyvä

    • min8

      täällä on toinen joka haluais kaveria lenkki polulle tai kahvilaan tai muuten vain:) olen -86, nainen ja asun kalajoella.

      • mies 91

        no mistä teidät löytää niin voi tavata.


      • mies 69
        mies 91 kirjoitti:

        no mistä teidät löytää niin voi tavata.

        täälläkin olis yksi joka haluaisi kaverin ja pillua


      • mies 69
        mies 69 kirjoitti:

        täälläkin olis yksi joka haluaisi kaverin ja pillua

        no, tuleeko sitä pillua!!!


      • toinenjalkajo

        Jaksat käyvä lenkillä vielä 86 vuotiaana, hienoa. Lenkkikavereita lie vaikia löytää, tuon ikäiset ovat ylleensä haudassa.


    • jeesus tykkää susta

      Joku syntinen noita saapuu taas kalajoelle rovio ja vaino odottaa sinua. Menes koko keskustelupalstalta kotia itkee. tää on kalajokisten oma raja. Maahanmuuttaja

      • asredfer

        Kiitoksia vastauksestasi. Olen ajatellut sinua usein.


    • delphi

      No hei! Täs ois yks seikkailun haluinen mies Kalajoella....

    • delphi

      Mites ois jos vaikka ttavattavia ihanvaan...

    • minijoko

      Moi löytyikö oikeaa ystävää? T. Kalajoelle vasta muuttanut 35v m

      • Etelän

        Nooh tuota. Kyllä Kalajoelta kavereita saa......


    • euuu

      lenkkipolulla voitulla kamelinohjastaja olevalmis

    • römpöttirepe

      Huh. Jos löytyypi tiukkaa niin repe kyl järjestää. 8===========D

      Laitahan tyttö sähkökirjettä: [email protected]

    • Akikamo

      Moi moi olen lomailemassa kalajoella laitappa viestiä kun kerkeet ...0408611672

    • puvihuiskale

      Yli neljä vuotta kulunut aloituksesta, lieneekö vieläkään löytänyt Kalajoelta kaveria, ei oo helppoa olla merijärvinen näköjään.

      Akikammo saa haistaaa pitkän...

    • hiiztöpest

      Käypä
      kirpparissa kysymässä. Viriilejä ? Kavereita,ai mitä????

      • Keskuskirppistakas

        Home haisee ja banjot soi. Katoaa niin raha ku tavara. Oikein yrittäjä etelän hetelmä tullu meiä pitäjää tuomaan rikollisuuden säkeet. Hävis niin vaimo, lapset ku tavarat. Paska haisee ja banjot soi.


      • Faktahommat

        Kyllä, Hra yrittäjä on kiero kuin korkkiruuvi. Voi tietämättömiä asiakkaita ja yhteistyö kumppaneita sekä nuoria myyjätyttöjä kun eivät tiedä, mimmosen miehen kanssa ovat tekemisissä. Vain ajankysymys, koska mies häipyy vähin äänin ja rikollinen toiminta paljastuu. Onneksi erkki sanoutuu irti ympäristöstä.


      • Avutontyöntonkija
        Faktahommat kirjoitti:

        Kyllä, Hra yrittäjä on kiero kuin korkkiruuvi. Voi tietämättömiä asiakkaita ja yhteistyö kumppaneita sekä nuoria myyjätyttöjä kun eivät tiedä, mimmosen miehen kanssa ovat tekemisissä. Vain ajankysymys, koska mies häipyy vähin äänin ja rikollinen toiminta paljastuu. Onneksi erkki sanoutuu irti ympäristöstä.

        Siksikö eki lähtee vai sen takia ettei kukaan avusta, kerroppas?


    • Sepiekim

      Eki lähtee muista syistä mutta totta on etelän hetelmän kierot kuwiot.

    • Etelän

      Kyllä löytyy kunhan jaksaa hakea

    • kummelintekele

      Vaimo on ottamassa eroa eli Hän on vapaa ukkeli? Onkelma on vaaan se, että Hän on taas jälleen kerran tuntemattomassa paikassa kirjoittamassa mustelmiaan tai teettämässä elokuvaa itsestään, ei oo vielä päättänyt, kumman tekee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe