Frans Toikkasen taulut- myynnissä?

kismiau1

Yritän löytää Toikkasen tauluja, etenkin kissa aiheisia sekä Samojedi taulua. Onko kenelläkään myydä tai ehdottaa mistä etsiä?

82

11109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Phoebe

      Minulla on Toikkasen kissataulu "Allakantekijä" -83 To 1. Oletko vielä kiinnostunut?

      • Kj123

        Heips! Minä olisin kiinnostunut, onko taulu missäpäin ja minkälaista hintaa olit sille ajatellut?


      • Phoebe
        Kj123 kirjoitti:

        Heips! Minä olisin kiinnostunut, onko taulu missäpäin ja minkälaista hintaa olit sille ajatellut?

        Taulu on Turussa. Lähettäisitkö mulle yhteystietosi, niin voidaan keskustella.


      • Kj123
        Phoebe kirjoitti:

        Taulu on Turussa. Lähettäisitkö mulle yhteystietosi, niin voidaan keskustella.

        Kiitos vastauksestasi, sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected] t: Maria


      • kissatalut
        Phoebe kirjoitti:

        Taulu on Turussa. Lähettäisitkö mulle yhteystietosi, niin voidaan keskustella.

        Moi!
        Menikö taulu kaupaksi?


      • Phoebe
        kissatalut kirjoitti:

        Moi!
        Menikö taulu kaupaksi?

        Moikka! On edelleen myynnissä.


      • utelias
        Phoebe kirjoitti:

        Moikka! On edelleen myynnissä.

        Kuinka paljon pyydät taulusta ja saisinko kuvan osoitteeseen [email protected] :)


      • Phoebe kirjoitti:

        Moikka! On edelleen myynnissä.

        Onko vieläkin myynissä?


    • mhp1

      Hei, rohkenen täältä kysyä, että paljon tuollaiset Toikkasen kissa-taulut maksavat? Minulla on vuodelta -81 oleva taulu, jossa on silmälasipäinen kissa ja taulu on numeroitu 60/450 . Eikä taulussa lue teoksen nimeä, vai onko tämä sitten vain osa suuren suurta kokoelmaa.... en siis itse tosiaan tiedä taiteesta juuri mitään, mummoltani olen joskus tämän taulun saanut. Taulun koko on kehyksen kanssa kork.23cm ja lev. 29cm. Itse teos keskellä 11cm x 18cm ... Jos osaisitte sanoa edes jotain osviittaa tästä taulusta, niin olisi kiva! Kiitos : )

    • Nöpö_55

      Hei minulla on Frans Toikkasen Vaanija 43/99. (kissa) Olen sen ostanut vuonna 84 ja maksanut 1000 mk . Kuka kiinnostuu?

      • utelias

        Moikka! Paljon pyydät taulusta ja missä päin Suomea olet?


      • Moi!

        Menikö taulu kaupaksi? Paljonko sen hinta mahtaa olla?


    • Kissa14

      Minulla saattaisi olla joku Toikkasen kissataulu minkä voisin myydä. Vieläkö on kiinnostusta?

      • Moi!

        On kiinnostusta. Millaisia kissatauluja sulta löytyy?


    • katikorhonen

      Hei! Siellä jossain! Täytyy het kertoa että olen parantumaton netin käytttäjä eli rakastaisin niiiin että kirjeet kulkisi....Mutta yritän elää tässä ajassa.... Minulla olisi Frans Toikkanen PIENI kissa taulu "odottava" 1987 4/100 eli aika hieno vedos. Itse maalaan öljyllä enkä oikein ole oppinut rakastamaan näitä...vaikka tiedän heti et olen väärässä. Jos olet kiinnostunut olen valmis myymään tämän 2söpöläisen". Mittaanpa...hetki....25,5x30,5 ssiis kehyksineen, itse pikku kisu n 10x10. Ex mieheni, Markus Forssin kanssa meil oli useampiakin Toikkasen töitä, mut eron jälk myyty. Tämä vielä minulla. Mackehan naivisti niinkuin minäkin ja hänel näyttely syysk Galleria Mondossa museokadulla... Laita viesti minulle 050 5968683 mikäli olet kiinnostunut. Asun Loviisassa. Terv Kati Forss-Lounamaa

      • Kattiavaille

        Hei, etsin itsekin Toikkasen Samojedi sekä kissatauluja. Olisiko kenelläkään myydä vielä tauluja?


      • Hei!
        Vieläkö taulu on myynnissä?
        Olisin kiinnostunut ostamaan Toikkasen kissa-aiheista grafiikkaa.


      • Ihanata 4
        Kattiavaille kirjoitti:

        Hei, etsin itsekin Toikkasen Samojedi sekä kissatauluja. Olisiko kenelläkään myydä vielä tauluja?

        Terve,

        Meillä on kissataulu, nimi on IHANATA ja tehty -90. Alumiinikehysteinen.

        046-5847915


      • Ouhe74
        Kattiavaille kirjoitti:

        Hei, etsin itsekin Toikkasen Samojedi sekä kissatauluja. Olisiko kenelläkään myydä vielä tauluja?

        Hei, Minulla on Frans Toikkasen Samojedi taulu Colja 35/50. Oletko vielä kiinnostunut?


    • moniulotteinen

      yksitoikkoisia löytyy aina

    • Toikkasta
      • Ihanata 4

        Terve,,

        Ihanata -taulu myytävänä 046-58479154


    • Hei!
      Mikä on Ihananta-taulun hinta ja koko? Onko se kehystetty?

    • IIIIIKk

      Onko tämä "kissataiteilija" sama joka asui Jakomäessä?

    • Umaria

      Minulla on aarre: Toikkasen iso grafiikka 60/100 vuodelta 1991, nimeltään Sähinä.

    • dssdsd

      mitä toikkasen miau taulusta 25/100 voisi pyytää?

    • kissataulu
    • luueli

      Minulla on kissataulu Albiino. Vedos 24/50.

      • Moi!
        Onko tuo Albiino myynnissä? Paljonko maksaa?


      • luueli

        Hei, en ole ajatellut myydä. Tosin voin harkita. Mitä tarjoat taulusta?


      • Kissafanit
        luueli kirjoitti:

        Hei, en ole ajatellut myydä. Tosin voin harkita. Mitä tarjoat taulusta?

        Hei
        Minuakin kiinnostaa kyseinen taulu. Jos on kaikinpuolin hyvässä kunnossa, niin tarjoan 400€.


    • Ouhe74

      Minulla on Toikkasen Samojedi taulu Colja jonka voisin myydä. Laita viestiä [email protected] jos olet kiinnostunut.

      • Alina11

        Missäpäin?


    • Htj

      Minulla olisi myynnissä Toikkasen taulu Nukkuva kissa vuodelta -77, koko 57 X 44

      • oura

        Hei!

        Onko Nukkuva kissa vielä myynnissä?


    • Lapinmummo

      Jos, olet edelleen kiinnostunut Toikkasen kissatauluista, niin minulla on yksi taulu myynnissä. Se on 1986 tehty "Kurkistelija". Numerointi X. Kehyksen ulkomitta n 33x44 cm. Täysin uutta vastaava kunto.

    • keräilijähemmo

      Ostelin itse Fransulta itseltään suoraan paljonkin kissateoksia koska olen seutukunnalta ja tunsin hänet. Hänellä on hyvä taiteilija-ansioluettelo Keski-Suomen läänintaiteilijaa myöten ja paljon julkista tuotantoa. Näyttelyjä ympäri maailmaa, työt tulevat olemaan vielä kovassa arvossa.
      Fransu möi viimeiset kissagrafiikkansa 1400 Smk:n hinnalla. Sen voi muutta euroiksi mutta mielestäni se on halpa hinta. En möisi yhtään kissateosta alle 1000€:n.
      Tulevaisuuden hyvä sijoitus. Joka on ostanut, pitää itsellään. Niitä ei liiku missään huutokaupoissa tai myyntinäyttelyissä että voisi määritellä markkinahintaa sillä tavoin kuin joillain muilla taiteilijoilla joiden töitä on myynnissä jatkuvasti.

      • Kaksin-taulu

        Minullakin on yksi Toikkasen kissataulu nimeltään "Kaksin". Olin ajatellut siitä nyt luopua, niin onko se sitten tuhat euroa, mitä siitä pitäisi saada..?


    • keräilijähemmo

      Itse en möisi yhtään alla 1000€:n tällä hetkellä. Saattaa olla vaikea saada tonnia nykysuhdanteissa mutta näilläkin on keräilijänsä joka sen varmaan maksaa. "Kaksi" on Fransun alkupään tuotantoa vuodelta 1973 joka on arvoa nostattava tekijä. Jos siinä on merkintä EA (Epreuve d`artist) joka tarkoittaa taiteilija vedosta joita otetaan muutamia ennen varsinaisen sarjan painamista, lisää sekin arvoa huomattavasti. Jos siinä on mahdillisimman pieni sarjanumero ja pieni sarja, se lisää myös arvoa. Enimmäine luku on sarjanro ja kauttaviivan jälkeinen luku on kokonaispainomäärä.
      Kissagrafiikat ovat joka tapauksessa tulevaisuuden hyvä sijoituskohde, kannattaa etsiä todell ajoku keräilijä jolle myy, joku Palsanmäki ei suostu maksamaan kuin sen minkä Franssu itse otti töistään. Eli 800 - 1400 Smk. Vuosina 1970 - 1994.

      • Kissakati

        Hei Keräilijähemmo!
        Vaikutat hyvin asiantuntijalta Frans Toikkasen kissoista. Siksipä kysyn mielipidettäsi, minulla on 4 Franssun työtä:
        V Epreuve d’Artiste Kuuntelijat -75 28 x 13
        V Epreuve d’Artiste Haastaja -71 20 x 24,5
        VI Epreuve d’Artiste Kaksi -73. 35,5 x 26
        Kv 1 Loukossa -73 35,5 x 26
        Olisin kiitollinen, jos voisit kertoa hintoja ja kannattaako edes yrittää myydä.


    • keräilijähemmo

      Huomasin tuossa kirjoittaneeni hömppää. Sotkin kissagrafiikat koska työ "Kaksin" ei ollut luettelossani, luultavasti siksi että se taitaa olla Fransun ehkä viimeisin työ vuodelta 1994, jona vuonna hän teki vielä 4 kissagrafiikkaa. Vedosmäärä on 125.

      Muut edelläolevat asiat pitää paikkansa.

    • Ilmoitelkaa

      Halutaan ostaa "Colja"

    • Nekku11

      Minulla olisi Frans Toikkasen ( VIII E.a Lentonäytös -94) Olisiko kiinnostusta, tee tarjous ( En myy jos tarjous ei mielytä)

    • Minkälaista hintaa olet ajatellut Lentonäytöksestä? Missäpäin Suomea taulu sijaitsee?

      • Nekku11

        En ole varma hinnasta. Keski-Suomi, oletko kiinnostunut?


    • Anzelmitaulu

      Minulta löytyy F.Toikkasen "Pentu" vuodelta 1989 (Tpl'a, 50 vedosta) ja voisin nyt harkita luopuvani siitä. Sijaitsee Lahdessa. Tarjoa :)
      anzelmi.asia (a) gmail.com

    • Järvenpäästä

      Meillä on Toikkasen "Valpas" ja harkitaan myymistä.

      • Järvenpäästä

        Ja taulussa on merkintä EP.


      • Järvenpäästä

        Siis taulu on Valpas ja alareunassa teksti VI Epreuve d`artist, eikä mikään EP, kuten aiemmin kirjoitin. Taulu on vuodelta -85. Tiedustelut [email protected].


    • Zanny

      Onko jollain myytävänä vielä kissa-aiheista taulua, Toikkasen? Ois kiinnostusta...

      • Järvenpäästä

        "Siis taulu on Valpas ja alareunassa teksti VI Epreuve d`artist, eikä mikään EP, kuten aiemmin kirjoitin. Taulu on vuodelta -85. Tiedustelut [email protected]."


      • Epputsii

        Minulla on myynnissä Toikkasen seinälautanen "Lounas." Jos ketään kiinnostaa, niin ota yhteyttä: [email protected]


    • anzelmi_sales

      Minulla myynnissä Toikkasen 'Kaksoset' vuodelta 1986. 45/50. Otan vastaan asiallisia tarjouksia. [email protected]

    • Tarjotkaa

      Missähän hinnoissa liikkuu Colja? Vai liikkuuko missään? Kiinnostaisi.

    • Kiiltomato123

      Olisiko Kiiltomato myynnissä?

    • meau

      Hei !

      Olisi myynnissä , Mököttäjät ja Esi-isä. kissa-aiheisia. Isoissa alumiinikehyksissä.
      Olisi myös kipsityö aihe ruiskuhilaiden teko.
      Jos olet kiinnostunut soittele.
      Myyn koska olemme muuttamassa pienempään asuntoon.
      045 6080444

    • Kissankatselija

      Paljonko pyydät kissoista ja missäpäin Suomea asustelet?

    • KattiTotinen

      Meiltä löytyy Toikkasen kissataulu Totinen paikka, vuodelta -72, teoksessa merkintä 5/50. Olisi hauska tietää mikä on arvo tätä nykyä jos lähtisi myymään?

    • Lahdesta

      Minulla olisi Kyyhöttäjä vuodelta -73, Tipilä 38/50, koko kehyksineen 56 x 50. Soittele, jos kiinnostaa, puh. 0405292273.

    • Riikkak

      Olisiko kellään Minä itte -taulua myynnissä ja mihin hintaan...? Olisin kiinnostunut.

    • miauuuuu

      Minua kiinnostaisi teos" Uitettu". Paljollakohan joku luopuisi jos olisi myymässä?

    • kari--

      Hei,

      Olisi Toikkasen kissagrafiikka "yksisuuntainen" vuodelta -83.

      Lisäksi on uniikki puuveistos/reliefi. Taulumainen seinälle laitettava 100cm korkea ja 40cm leveä väriltään musta, kaunis muotoiltu pinta. Puuta noin 6-7cm paksu. Oli vuonna 1984 8000mk,ollut näyuttelyssakin aikanaan. vieläkö saisi saman? Jos kiinnostaa laita yhteystiedot.!

      • N1ko

        Vieläkö löytyy "yksisuuntainen" ja onko ajatuksia pyyntihinnasta? 0407638082 Niko


    • Muurto

      Hei. Minulla tulossamyyntiin Tori/Frans Toikkasen "Allakantekijä" koko 67x52, vedos 5/100. Tarjouksia voi laittaa [email protected]. Menossa ensi viikolla myyntiin joko Bukowskis, Tori tai Huuto.net.

    • Kisulit

      Hei! Minulla kaksi Frans Toikkasen kissataulua Tipilä 4/50 Toinen ohitus -73 ja Tipilä 4/50 Pakoon
      -73. Taulut Tampereella ja myyn mieluiten yhdessä molemmat. Yhteydenotot p. 0400731 883/Anne/Sakari.

    • Anonyymi

      Toikkasen Colja, onko jollain myynnissä?

    • Anonyymi

      Myyn Toikkasen grafiikan yksisuuntainen vuodelta -83. 490e tai paras tarjous. 050-3251911

      • Anonyymi

        Hei! Olen laittamassa myyntiin Frans Toikkasen kissa-aiheisen, 80/100 Kuuma puuro II -nimisen teoksen. Kiinnostaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Olen laittamassa myyntiin Frans Toikkasen kissa-aiheisen, 80/100 Kuuma puuro II -nimisen teoksen. Kiinnostaako?

        Ja vuosi tosiaan vielä eli 84.


    • Anonyymi

      ON frans toikkasen kissa taulu 368/400 on myytävänä mutta en tiedä hintaa voisitko auttaa siinä?

    • Anonyymi

      Fransun kissataulu haussa täälläkin. Voit tarjota!

    • Vieläköhän tämä ketju on aktiivinen? Minulla olisi myytävänä Toikkasen työ Äiti ja Lapsi vuodelta 1986. Vedos on 36/180 ja tekotapa Lito-offset. Teos on hyväkuntoinen ja sijaitsee Helsingissä.

      • Anonyymi

        Millä hinnalla voisit siitä luopua? Mitkä ovat kehyksen ulkomitat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millä hinnalla voisit siitä luopua? Mitkä ovat kehyksen ulkomitat?

        Hei. Olen juuri töissä ja mittaan teoksen mitat ja laitan ne tähän.


      • Uusiyritys2 kirjoitti:

        Hei. Olen juuri töissä ja mittaan teoksen mitat ja laitan ne tähän.

        Meniköhän tiedot väärään paikkaan kun eivät näy tässä ketjussa. Kehystetyn työn mitat ovat 51x44.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä hinnalla voisit siitä luopua? Mitkä ovat kehyksen ulkomitat?

        Hei. Mitat ovat tuossa alhaalla.


      • Uusiyritys2 kirjoitti:

        Meniköhän tiedot väärään paikkaan kun eivät näy tässä ketjussa. Kehystetyn työn mitat ovat 51x44.

        taulu kiinnostaa, mutta en tiedä miten keskustelua sen osatamisesta täällä jatketaan?


      • piispaju kirjoitti:

        taulu kiinnostaa, mutta en tiedä miten keskustelua sen osatamisesta täällä jatketaan?

        Moi. Laita yksityisviestiä.


      • Anonyymi
        piispaju kirjoitti:

        taulu kiinnostaa, mutta en tiedä miten keskustelua sen osatamisesta täällä jatketaan?

        Hei. Oletko vielä kiinnostunut taulusta?


    • Anonyymi

      Minkähän arvoinen olisi Albino tällä hetkellä. Painos 50 kpl, Tarjouksia otetaan vastaan.

    • Anonyymi

      Minä perin juuri Samojedin ja ennestään on Tuleppas kissataulu. Mikähän mahtaa olla arvo?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe