Kuka tai mikä on Teidän lempiartisti/bändi? Ja lempi biisit?

JLOver&Belieber

Eli otsikko kertoo kaiken.

Mun lempiartisteja on Jennifer Lopez ja Justin Bieber.

Lempibiisini ovat JLon On The Floor,Dance Again ja Live It Up (kaikissa noissa biiseissä on Pitbul mukana). Sitten JBn lempibiisini ovat kaikki jossa hän laulaa akustisesti. Myös Somebody To Love.

Olen 12. :3

85

2586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmiiaa6

      JUSTIN BIEBER

    • Loreenisthebest

      Loreen ja siltä ne kaikki (:

      • LiigaLove

        Cheek ja Herrasmiesliiga-kaikki niiden kappaleet


    • Pink4evaah

      Pink ♥♥♥♥♥♥♥ Ihanaa asennetta!

    • mukko

      Dubstep ja electro

      • Hulk96

        Tuomas Kauhanen , Cheek ja Timo pieni huijaus . Biisit Enkelii, Mutä tänne jää ja Susijengi2.0


    • Flux pavillion

      Flux pavillion

      • Emotyttö_01

        Metallica, Def Leppard, Black Veil Brides ja Iron maiden tuli nyt heti mieleen.
        Nii ja sit tieteski Marilyn Manson


      • KapteeniKrisu
        Emotyttö_01 kirjoitti:

        Metallica, Def Leppard, Black Veil Brides ja Iron maiden tuli nyt heti mieleen.
        Nii ja sit tieteski Marilyn Manson

        Techno, Elektro ja vähän Trance... hyvä musiikki vaikuttaa minuun paljon. Allons Y!


      • Eräs trotskilainen
        KapteeniKrisu kirjoitti:

        Techno, Elektro ja vähän Trance... hyvä musiikki vaikuttaa minuun paljon. Allons Y!

        Katotko siekin Doctor whota? Tiiätkö sie Chameleon circuitin?


      • jytäää

        italobrothers, flux pavillion, lil jon, dj splash... bass&rave music. 13v.poika


    • nilael

      Linkin Park ja Fall out boy, mutta kuuntelen aika paljon myös Spotifyn top listalta uutta musiikkia, joten oikeastaan kaikki menee.

      • asdf1223

        Toisin sanoen vain kaikki top40 musiikki menee. Tämä topicci on täynnä paskaa.


    • Laputan Machine

      Tool.

      Paras bändi ikinä. Emmä edes jaksa selittää kaikkia syitä siihen :3

      muita on sit N.W.A, The Prodigy, ELO, Dire Straits, Ministry, KMFDM, Alex Brandon, BoC, Autechre, Aphex Twin et cetera.

      • Belieberforever♥♥♥♥

        JUSTIN♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥love you. .. justin siis älysitte jo kai? Somebody to love on ihana mut mun lemppari on be Alright ja all Around the World! !!!!!! Seuratkaa twitterissä oon sinibelieber♥justin


    • wlejfk

      green day & nirvana (:

    • Musiikin ystävä

      Justin bieber( jb) , One Direction( 1D ) ,Austin Mahone, tosi moni räppäri, Demi Lovato jne...

    • yjrkri7l7

      Deep Purple: Child in time, Alice Cooper: Novocaine ja School's out, Queen: Bohemian Rhapsody, Mamba: Valokuvia

      • One less lonely girl

        Noo... mun oma rakas Justin Bieberini ja sen parhaat biisit on all Around the World ja Boyfriend ja niin edelleen kaikki sen biisit on ihanii!


    • Metallica, Kotiteollisuus, Motörhead, AC/DC, Scorpions, Megadeth, Nightwish

    • ...

      Daft Punk - Around The World
      Calvin Harris - We'll be coming back
      deadmau5
      Noisecontrollers
      yms.

    • zunami97

      Infected mushroom ja Raubtier

    • directioner12345

      1D

    • Mauwau;)

      Nicki minaj, selena gomez....(kaikki hyvät en jaksa luetella)
      Nickin paras biisi on starships ja selenan tell me something i dont now

    • lovemilla

      Isac Elliot New way home

      Nightwish Ever Dream

      Haloo Helsinki Maailma on tehty meitä varten, Taivaan laiva, Rakkaus ja Silmät kii

    • 80's rock<3

      Def Leppard..parhaat biisit..Armageddon, rock of ages, rocket, let's get rocked, women ja monii muita..
      sit kans hanoi rocks parhait biisei: dead by X-mas, a day late, a dollar short, 11th street kids ja monii muitaki..
      jja reckless love ja silt parhaat biisit: born to break your heart, back to paradise, badass ja sieltäki paljooon muita:)

    • yellowsubmarine-

      Def Leppard, Queen ja Bon Jovi

    • 18VEE

      ONE DIRECTION PARAS BÄNDI EVER JA VARSINKIN NIALL HORAN BÄNDI ON NIIN HYVÄ LAULAMAAN JA NE ON NIIN SÖPÖJÄ MÄ OLIN BRITANNIASSA NIITTEN KEIAALLA JA MÄ SAIN HALIN NIALL HORANILTA SE OLI IHANAA JA SAIN KAIKILTA NIMMARIN JA MUL ON KUVA KUN MÄ HALASIN NIALL HORANIA JA SE SANO MULLE NIIN YOU ARE VERY PRETTY

    • minävaaneheh

      lempiartistit on robin, justin bieber, isac elliot.
      kaikki biisit on hyviä :)!

      • Robin rulez

        Jonas Brothers justin bieber ja One direction. Nii ja Robin


      • Dupsteppi
        Robin rulez kirjoitti:

        Jonas Brothers justin bieber ja One direction. Nii ja Robin

        Dupsteppi ja nonstop pop


      • Kei kenkiin
        Dupsteppi kirjoitti:

        Dupsteppi ja nonstop pop

        Koan sound, ephixa, al bizzare, far too loud, halo nova, seamless, noisia, zedd, culprate, alvin risk, frech fries, the juggernaut, feed me, megadeth, king diamond, children of bodom, metallica, foo fighters, pantera, tiesto, armin van buuren, paul van dyk, atb, rank1, blank&jones, society london, arrakis, jonas steur, lord of tranz, dj hoxider, kuffdam, plant, humate, trans x, pakito, club ringer, flux pavilion, bob marley, the beatless, aste, pink floyd, burial, rusko, bassnectar, hardwell, zombie nation, eminem, ice cube, game, dr.dre, snoop dogg, black sun empire, headhunterz, deadmaus, ozzy, the legend, afro jack, nigjtcore, ktj, don johnson bigband, funkhameleon, fu manzu, kreator, gama bomb, evile, vector, rush, damien marley, bordinski, darude...
        Tos ny muutama mitä eka tuli mielee. Aika monipuolisesti kuuntelen...


    • vuohenkarva

      Foo Fighters, Queens of the Stone Age, Red Hot Chili Peppers ja Nirvana lähes kaikki rock ja sen eri variaatiot uppoo :)

    • Directionerforlife

      One Direction

    • vittu ku hyvä

      Stone Sour ja SlipKnoT

    • näin täällä

      Ehdoton kärki on Rihanna, Nicki Minaj ja Demi Lovato. Sitten tulee Katy Perry, Isac Elliot, Iggy Azalea yms

      • Heviäsenollapitää

        Lempi bändi on MoonsorroW ja lempi biisi on moonsorrowin "Huuto" :)


    • Minä

      AC/DC

    • belieber&elliooter4ever

      Justin Bieber ja Isac Elliot

    • Eräs trotskilainen

      Pariisin kevät ja Red Russian army choir. Ja parhaat biisit on PK:lta Tämän kylän poikii, Painovoimaa, Vanginvartijan uni, Alkemisti ja Pikkuhuopalahti. Army choirilta Kalinka, Korobeiniki, Katusha, V put, Smuglyanka moldavanka ja Cossacs song.

    • asewa

      Antti Tuisku ja Noste&Protro :)

      • Kartiotrolli

        Jusse, Jonas Brothers ja psy

        Paras biisi gangbang style psy


      • jytäää
        Kartiotrolli kirjoitti:

        Jusse, Jonas Brothers ja psy

        Paras biisi gangbang style psy

        italobrothers, flux pavillion, lil jon, dj splash... bass&rave music. 13v.poika


    • TOSI MIES

      RISE AGAINST 4 EVER.

    • .xcc.

      no vittu eazy e

    • matiasylitalo

      Gorepot

    • JEI JEI <3

      Joo siiis mun lempparibändi on Black Veil Brides :33 Alwaaaayys ja lemppari biisi on ehk Fallen angels tai in the end :33

    • Solarif

      Immortal, Beherit, Meshuggah, Mayhem, Burzum, Deicide, Horna, Emperor, Cannibal Corpse, etc... Näitä kuule löytyy :D Ja tietty Hevisaurus.

    • Ellioteer <3

      Isac Elliot ja sen kappale kai new way home tai joku tollane XD

    • Tytsy1638

      Mun lempibändejä on monia ja tähän nyt laitan osan: Volbeat on ihan ehdoton suosikki

    • directionerforever

      one direction on se

    • paradichlorobenzene

      Bo Kaspers Orkester ja heidän kappale Undantag.

    • En tajuu...

      Mä en oikeen ymmärrä, miks näille kommenteille pitää antaa miinus jos et ite tykkää siitä musiikista mitä siinä sanotaan! Joku voi ihan oikeesti loukkaantua sellasesta. No sehän on tietenkin mielipiteen ilmaisua, mutta ei makuasioista tarvitse kiistellä.

    • directioner1
    • 14tyttö

      ahh niitä on niin paljon... mutta tässä jotain

      deadmau5, skrillex, nicky romero, avicii, thirty seconds to mars, green day, nirvana, big bang
      lorde-royals
      doom unit-get away

      haha kuten saattaakin huomata että tykkään monenlaisesta musasta ;D

    • MsJoel97

      Billy Joel ja biisi Honesty :)

    • robin <3

      robin ehdotomasti ja kaikki biisit on hyvii mut täs on joitain parhait : haluun sun palaavan,kävele mun kaa,tiltaamaan,eepinen,erilaiset,neon......

      katokaa YouTubesta nää on tosi hausakoi :eli kirjotat nää vaan sinne hakuun niin löydät ne : robin urpoilee studiolla ja robin baltic princes osa 1

    • TällaanenRandom

      Black veil brides, Bring me the horizon, Sleeping with sirens, Suicide silence, I see stars, All time low, Hollywood undead, Escape the fate, Asking alexandria, Pierce the veil, Three days grace.. Ja bändilista jatkuu vielä pitkälle. Tykkään myös dubstepistä ja S3RL:n musiikki on tosi hyvää :3

    • t.A.T.uuuuuuuuuu <3

      t.A.T.u, Evanescence, Lady Gaga, Gimmel, P!nk, (Jannan biisi sä et ole hullu) Jenni Vartiainen, italobrothers, Nightwish, within temptation, R.I.O, Mariska, Rascal flatts, Nicki minaj ... aika laaja musamaku........... mut on muute hottisbiisei noil kaikil.... oikeesti, mä tykkään noista....

    • Kenbarb<3

      Ikuisesti nicki minaj!

    • justme16\,,/

      scorpions, metallica, manowar, iron maiden, children of bodom, kotiteollisuus, the 69 eyes, hammerfall, turmion kätilöt, ruoska, bullet for my valentine, alesana, slipknot, apocalyptica, avenged sevenfold, dio, disturbed, frosttide, guns n' roses, kiss, lamb of god, megadeth, nickelback, nightwish, nomy, nirvana, panthera, papa roatch, sabaton, sparzanza, system of a down, sturm und drang
      tos ny muutama:3

      • -roskapostirobotti-

        metallimiehiä, metallimiehiä. Itelläkin ax7, metallica, nickelback, system of a down, ironmaiden ja si viel ainaki halestorm.


      • justme16\,,/
        -roskapostirobotti- kirjoitti:

        metallimiehiä, metallimiehiä. Itelläkin ax7, metallica, nickelback, system of a down, ironmaiden ja si viel ainaki halestorm.

        hahaa enpäs olekkaan mies!;3


    • jouku vaa jouku vaa

      within temptation ja tarja turunen

    • <3love<3

      Reckless love

    • asdasddsa

      Noisia, Karetus ja Rusko. Machine gun, Get down ja Jahova

    • asdfg1

      Sabaton, Stratovarius, Disturbed, Korpiklaani,

    • jalaa1

      Omia suosikkeja: Viikate, Rytmihäiriö, Turmion Kätilöt, Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus, Iron Savior, Heavenly, Powerwolf, Within Tempation, Amaranthe.

    • Turmion Kätilöt (Teurastaja, Tirehtööri, Kuoleman päivä), 2 times terror (Ikävässä Paikasa), Blutengel (Reich mir die hand, Über den horizont, Nachtbringer, You walk away), Kotiteollisuus (Rakastaa/Ei rakasta, Kone, Haltin häät, Minä olen, Tämän taivaan alla), Metallica (It's electric, Die die die my darling), Nightwish (Eva, The Kinslayer, Nemo, Wishmaster, Ghost love score)

      Eiköhän tuossa ole jo. ~93~

    • Muse ja Radiohead.

    • Metalliponittaja

      Hmm. Mistä aloittaisi? No laitan joitakin.
      Nirvana, Mötley Crue, Def Leppard, Children Of Bodom, Judas Priest, Iron Maiden, Twisted Sister, Poison, Whitesnake, Uriah Heep, Pink Floyd, Dire Straits, Metallica, Black Sabbath, Dio, Foo Fighters, Bullet For My Valentine, Green Day, Stratovarius, The Beatles, Guns N´Roses, Slayer, Megadeth, Deep Purple, Led Zeppelin, Camel, U2, Bon Jovi, W.A.S.P, Sodom, R.E.M. , AC/DC, Scorpions, Motörhead, Pantera, Neil Young, Van Halen, Skid Row, Alice Cooper, Alice In Chains, Pearl Jam, Sex Pistols, Ramones, Slipknot, Avenged Sevenfold, Ozzy Osbourne, Hanoi Rocks jne.
      No nuo tuli äkkiä mieleen. Kuuntelen niin paljon rock, metalli ja punk musiikkia, että en osaa edes luetella kaikkia lemppareitani. Ja kuuntelen vähän poni/brony musiikkia, mutta se on tosi vähän se.

    • Luonnonsuolimakkara

      Rush ja Iron Maiden. En osaa päättää kumpi on parempi.
      Rushin parhaat biisit on Xanadu, 2112, Limelight, Freewill, La Villa Strangiato, jne. Iron Maidenin parhaat biisit on Paschendale, To Tame a Land, The Clairvoyant, Invaders, Isle of Avalon, jne.

    • Luonnonsuolimakkara

      Ai niin, olen 12v ja musamakuni on huomattavan erilainen mainstream-nuorisoon verrattuna. (En yritä leveillä).

    • mielestänihieno
    • dfvdfgb
    • fghnfgh
    • dsfbdfg
    • popedantodistaja

      popeda gorillaz ja sit rock ei mitää jäätävä hard rockkii vaa sellasta kivaa :))

    • Anonyymi

      Tykkään lovejoysta. The fall on mun lemppari

    • Anonyymi

      Hatsune Miku kappale Hoshi no orchestra on ihan paras. Ja mun musiikkimakuun kuuluu Kunnon Rock ja metalli. Kunnon gangsta räp. Jpop. Kpop. Kaikki kone ja pelimusiikki sekä NCS. Ja Darksynth wave trap musiikki. Ja kaikki kunnob ambient.

    • Anonyymi

      Iron maiden

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä mun lempiartisti on varmaan Behm, ennen kuuntelin paljon myös Haloo Helsinkiä.
      En osaa nimetäyhtä lemppari biisiä
      Oon 12

    • Anonyymi

      Mun lempiartisti on YLIVOIMAISESTI Taylor Swift💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

      Lempibiisi ehk You belong with me mut kaikki Taylorin biisit on iha parhait!!!!<33333

      Muistakaa tää: Taylor Swift🔛🔝

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe