Haen vain seksiseuraa

köriläs.

Koska naiset ei vaan halua tutustua niin olen hakenut vain seksiseuraa.Teen suoran ehdotuksen naisille ja olen saanut jo 5 vastausta joista kaksi myöntäviä. yhden tapasin jo ja harrastin seksiä. Näköjään naiset ei halua suhdetta vaan panon joten mikäs siinä sitten.

Vuosia etsin parisuhdetta mut ei nettideittailu toimi niin näköjään. Tapasin 3päivää sitten yhen kauniin naisen ja tapaan taas kohta uuden naisen. Tänään lähetin 3 naiselle suoran ehdotuksen joten katsotaan miten käy.

28

3223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kerran

      kysyntää on niin ei ole mikään häpeä luoda tarjontaa.

    • vörti samtin

      Vai on se noinkin päin.

      Itse olen huomannut että miehiä ei kiinnosta parisuhde millään tavalla ikäluokassa 40 . Mutta jos vähänkin tulee seksistä puhetta, niin kyllä sitten kiinnostaa kaikkia 17-vuotiaasta 67-vuotiaaseen (minulle vastanneiden ääri-iät).

    • No eikö tuo ole mitä ilmeisimmin kaikkien kannalta toimivin ratkaisu, joten anna palaa.

    • eipanopuuksiviellä

      Minäkin hain ja ihan tosissani (miestä) rinnalle taaplaamaan,
      mutta kävi niin, että useimmilla oli mielessä vain seksi ja sain jopa parilta
      tyypiltä lähikuvan varustuksestakin, kaiken varalta, kuin paavin pallit.

      Täällä on varmaan niitä, jotka hakee vartavasten seksi seuraa, joten
      ei tartte vaivautua tyrkyttämään itseään sellaisille, jotka haluaa muutakin
      jatketta elämälleen.

      Ihan päälaellaan nämä halut joillakin.

      • suom. huom.

        No jo on erikoinen haku, jos treffipalstalta etsii miestä taaplaamaan.


      • dabadaa

        Tuo on tosiaan yksi syy, miksi on ihan hyvä asia, että seksiseuran ja parisuhteen hakuun on tarjolla eri palstat. Vakituista suhdetta toivovat harvemmin innostuvat seksiehdotuksista ja toisaalta taas seksikumppania hakevat harvemmin haluavat muuta kuin seksiä. Tässä on muuten hyvät listat kummankin tarpeisiin.

        http://www.nettideittailu.com/deittisivustot/
        http://www.nettideittailu.com/seksiseuraa/

        Sieltä voi kukin valita sopivan deittisivuston. Löytyy sitten helpommin omien halujen mukaan joko seksiseuraa tai elämänkumppani.


      • oltyksinpässi

        nussi vaan huoran kaa


    • miesvm1967

      Minä, entinen Merisotilas enkä todellakaan mikään köriläs :P Tunnen tuskasi kuin omat taskuni. Naisia oli ja meni silloin hurjassa nuoruudessa, So what. Olen mies joten ehkä olen, ehkä en.

      Olen hyväksynyt puutteeni ja kasvanut mieheksi ja ihmiseksi, uskoisin näin.

      Olen siunattu.. hmmm.. miten sen nyt sanois.. kohtuullisella varustuksella joten naiset diggaa ja jotkut jäi roikkumaan siihen.

      Mutta koska olen melko tunteellinen noin pohjimmiltani niin.. vain yksi saa jakaa mun elämäni mun kanssa.

      Kauniita naisia on ollut juu mutta hain vaan sitä yhtä oikeaa ja LÖYSIN en että kaiffari hei, ehkä sinäkin löydät. Mullakin tää kesti vaan 20 vuotta hehe.. Tarinan opetus lienee ettei koskaan saa luovuttaa?

    • miesvm1967

      Tarkoitin että tuosta paistaa läpi ikävä ihmiseen :( Kaipaat mutta et löydä.

      Oot kunnon mies ja hyvässä parisuhteessa susta tulis oikea ja hyvä mies. Et vaan saa kiinni siitä langan päästä koska sitä ei ole.

      Älä koskaan luovu toivosta koska elämä on todella pervo sarja sattumia :)

    • mies37.

      Pitäiskö itsekkin alkaa vaan panoseuraa etsimään, kun ei naiset tahdo tutustua kunnolla. Parisuhteen haluaisin mut ei naisia kiinnosta.

    • moraalinen n

      Tunnetusta nettilehmät on helppoja ja epätoivoisia tyrkkyjä

      • katkera?

        Ai niin kuin sinä vai?

        Olet netissä, olet siis nettilehmä?


    • näinhän se on

      Olen huomannut ihan saman asian. Onneksi netistä löytyy kuitenkin aina välillä seksiseuraa. Tämä sivusto kannattaa katsastaa, jos nimenomaan seksiseura kiinnostaa. http://www.seksisuhde.net/

    • jaahasvainiin

      seksisuhde.net sivulta tuli ainenkin viruksia omalle koneelle... kannattaa kiertää kaukaa!

      Jos haluat rajua kyytiä niin tämä on suht hyvä ja pelkästään suomalaisia: http://bit.ly/10JayES

      • Hyppykuppa

        Joo, niiltä panonaisilta joita netistä bongaan, niiltäkin saa pelkkiä viruksia. Jatkuvasti pitää olla antibiootti-kuuri päällä.


    • 164cm mies

      Minä en ole saanut edes seksiseuraa kun olen näin lyhyt ja lapsen näköinen :(

      • turkulaine.

        Itse olen 166cm. Sun pitää vaan ehdottaa suoraan. on suomi 24 treffeissa naisia jotka etsii vain seksiseuraa. Rohkeesti vaan viestiä laittamaan, et häviä mitään.


    • turkulaine.

      Olen huomannut kans et seksiä saa helpommin kuin parisuhteen. Ei naiset halua mitään suhdetta. Lähetin mielestäni yhdelle tosi kauniille naiselle suoran ehdotuksen ja nainen vastasi et haluaa tavata mahdollisimman pian. Tavattiin ja seksiä harrastettiin. Sitä ennen parin vuoden aikana en saanut yhtään vastausta naisilta kun etsin parisuhdetta. Ja nyt olen saanut jo kolmelta naiselta seksiä.

      • r g tgtv

        Mun kokemuksen mukaan n. 5% S24- treffien naisista on valmis/mahdollisesti halukas pelkkään seksiin, jos asiaa ehdottaa suoraan 1. viestissä. Tod.näk.prosentti olisi suurempi, jos kirjoittelisi muutaman viestin muista aiheista ensin...


    • saattoi käydä näinki

      Mä luulen, että sun aloitukset muuttui rehellisimmiksi. Oln joskus nettideiteillä hetken aikaa, ja yksi ihan oikeasti kohteliaimmista ja parhaimmista aloitteita oli seksiseuran haku. Mua se ei kiinnostanut, mutta se oli suora, rehellinen, ei pervo, vaan asia oli esitelty jne. eikä mitään ihmeen lässytystä tai "moi mitä kuuluu :)?" tyyppista ajan haaskausta. Eli, ei se välttämättä ollut siinä, että kaikki naiset hakisivat seksiseuraa, vaan siinä, että kun yrittämällä yritit esitellä itsesi ja "tutustua" olitkin itseasiassa teennäinen tai tylsä, mauton tai työhaastattelussa, mitään sanomaton tai yliyrittäjä. Kun taas luovuit yrittämisestä, jäi se turhanpäiväinen mielenkiinnottumuutta aiheuttava mielistely pois, muutuit rehelliseksi, ja kas, se toimii.

      Itse en viihtynyt nettideitissä just sen ihmisten yliyrittämisen ja markkinoinnin takia. Kuva tuntuu jo tyrkyttämiseltä ja jotenkin pitäisi heti siis päättää, jaksaako pärstä miellyttää ja mä en tiedä, ennenkun tunnen. Sitten se ihmeen pinnallinen turha lässytys, kuka jaksaa aina alottaa alusta sillä samalla aivottomalla puheella. Ei kukaan. Ainoa joka osasi puhua normaalisti kirjoittaessa (ööö... oudosti sanottu?) osoittautui sitten tavateessa ihan aidoksi ja oikeaksi luonnevikaiseksi. Mutta niillähän ei tosiaan paineita ole, kun ne on niin täydellisiä omasta mielestään :)

    • karkki 74

      Mäkin olen halunnut miestä jo pitkän aikaa, kun oma mieheni vammautui noin vuosi sitten. En vaan tiedä mistä etsiä, oisko mitään neuvoa antaa???

    • namu.

      Baariin vaan ja isket sen ketä on selvinpäin. Kännisistä ukoista ei ole hyötyä.

    • seksisuhde-persettä

      Netistä etsimään - se on nopeinta ja helpointa.

      Tsekkaa vaikka http://seksisuhde.org/

      Noita tollasia palveluita on ihan pilvin pimein, enemmän kuin TATTEJA sateessa ;)

    • vain yksi yö

      Itse myös harrastan vain yhden yön juttuja koska naiset on niin vaikeita että eivät jaksa seurustella tai eivät osaa päättää. Etsivät aina komeampaa ja rikkaampaa joten en jää kyselemään vaan yksi yö riittää.

      • ville 6

        mina haluaisin useammaksi illaksi naisen jos vain loyty halukas ialla ei merkitysta eikä valia vaikka varattu olen luotetava mies nainen txt puh 0408119544 nin txtaillan


    • eikelpaaruma

      No kun sais joskus ilmaiseksi mutta useimmat naiset pyytää rahaa seksistä. Miksi naiset ei mene kunnollisiin töihin jos rahaa haluavat. Pillua jakava nainen saa kyllä töitä kaupan kassalta. Kerran näinkin yhden maksullisen naisen kaupan kassalla.

      • 40e50e

        huora kaupan kassalla, missä ?


    • Anonyymi

      0469041107
      Olen kiimainen naaras etsin seksiseuraa, soittele niin sovitaan aikaa ja paikkaa ;) en malta odottaa lemmenvaltikkaasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe