Luottotiedottomat HUOMIO! EI enää laskulla/osamaksulla mistään.

Kokemus221

Eli kuten otsikko kertoo että jos sinulla on mennyt luottotiedot niin et voi enää ostaa tuotteita verkossa laskulla tai osamaksulla. Itselläni meni luottotiedot mutta olen parhaani mukaan velkoja maksellut pois. Jos esim tilaat YHEN kerran klarna laskutus sopimuksella ja jätät maksatta niin se on siinä. Et yksinkertaisesti voi saada enää mistään mitään laskulla. Ainoastaan postiennakko tai maksat tuotteen heti niin saat. Ärsyttää ihan kun ihmiset luulee tosiaan että vaikka LUOTTOTIEDOT ovat menny niin silti joku jonne tulee kertomaan "omia" kokemuksia miten on mukamas saanut tilattua laskulla tai osamaksulla tavarata. Jospa nyt kaikki tajuaa tämän. Kiitos :)

37

12543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex_vippaaja

      Ite oon saanu laskulla esim. CDON.
      COM:sta...

    • Kokemus221

      ^^ Sinulla on ollut vielä Klarna tili kunnossa.

    • ex_vippaaja

      Ei ole Klarnatiliä koskaan ollut. Myös postin palveluita olen saanut laskulla jos olen valinnut kyseisen maksutavan.

      • dsfsdfsdfds

        klarnalta voikin saada vaikka ei olisi tiedot kunnossa..
        Mutta sen yhden kerran kun ei maksa ajallaan eipä saakkaan enään.
        Itse en saa vaikka on tiedot nykyisin kunnossa, kun en maksanut ajallaan silloin kun ei ollut tietoja.


      • Anonyymi
        dsfsdfsdfds kirjoitti:

        klarnalta voikin saada vaikka ei olisi tiedot kunnossa..
        Mutta sen yhden kerran kun ei maksa ajallaan eipä saakkaan enään.
        Itse en saa vaikka on tiedot nykyisin kunnossa, kun en maksanut ajallaan silloin kun ei ollut tietoja.

        Se vaan on niin totta. Itsekin voin sanoa samaa entisenä firman omistajana.
        Kaikille ja kaikelle voi ja haluaa antaa luottoa.
        Enempi saa asiakkaita tällä tavalla.
        Noh, kuka onkaan kusessa, kun laskuja ei maksetakaan.
        Jonkun ne laskut pitää maksaa.
        Joo, minä itse otin takkiin, ymmärrän.
        Jos ja kun perustaa rahoitusyhtiön, niin pitää varmana tulostaa ne ehdot kaiken kansan luettaviksi, ettei tule epäselvyyksiä, sitten kun se yksi maksu jää suorittamatta jonkun olennaisen syyn takia. Miksi sitten mikään ei toimi.
        Tälläisia syy/seurauksia se ikävä kyllä tuottaa.
        Itsekin ajattelen, et lisää Klarnan tapaisia firmoja ja "armoa" ees vähän.
        Saadaan Suomalainen hyvinvointi ja ajattelutapa taas liikahtaan oikeaan suuntaan


    • 0+16

      Onhan noita sivuja paljonkin jotka antaa laskulle eikä edes tarkista luottotietoja, miljoona sivustoa niin ei kaikissa ole klarnaa, en tosin teille niitä sivuja kerro kaivakaa ite ne.

      • näyttää.olevan

        Vaikka velka vanhentunut katsotaan vanhaa merkintää


      • Anonyymi

        Kysykö kukaan ja mitä hittoo piti viel kaivaa?
        Kyll sä oot aika pihalla, voi hitto vie!
        Aus töks töks!


      • Anonyymi
        näyttää.olevan kirjoitti:

        Vaikka velka vanhentunut katsotaan vanhaa merkintää

        Ei mulla ainakaan osassa paikkoja.


    • vm lwkioe

      No mitä tavaraa viellä tarvit, jos entistenkin maksaminen tekee tiukkaa?
      Maksa ensin velat ja sit voit ostaa käteisellä. Mikä on ongelma tässä?

      • 7+8

        Tavarat tilataan myydään ja laskut heitetään roskiin.


      • Anonyymi
        7+8 kirjoitti:

        Tavarat tilataan myydään ja laskut heitetään roskiin.

        Nii ja saahaa hyviä syttöjä.
        Voi poijat ku te ette tiiä miten kunnon huijaus tehhää


    • sin2

      Voi hyvää päivää... kyllä mä ainakin olen tilaillut laskulla sitä sun tätä vaikka ei luottotiedot kunnossa olekaan.

    • 17+15

      Klara Vappen vaan kaikille! Tai mulla se on takana.

      Pahin lasku on laskuhumala: 103 YVK-tuomiota, pistäkää paremmaks :D.

    • HERÄILKÄÄ

      kyllä toi on totta ettei ainenkaan klarna tililtä saa enään jos on kerran tilannut ja jättänyt maksamatta laskun, mut joo ei kaikis oo kyl klarna tilii, HERÄTKÄÄ JO, MAKSAKAA LASKUNNE, EI KANNATA TILATA LASKULLE JOS ETTE PYSTY MAKSAMAAN. EI MULLA MUUTA, ALKAA MENNÄ HERMOT...

    • pökkeli68

      Itsellä 21 luottomerkintää , varattomuusmerkintä ja silti olen laskuun saanut esim.
      Hobby Hallista !

      • OnnistuisikoNyt

        Nykyisin laskutus menee lindorffin kautta.


    • 18+17

      onko pökkeli hobbyhallin vanha asiakas ja sinne laskut maksettu ajallaan? kyllä sitä silloin saa, kun tarkastavat vain sen yhden kerran ne tiedot. mutta uutena asiakkaana tai laskut maksamatta kys firmaan niin eipä saakkaan.

    • virailija

      saas nähä tuleeko, parista paikkaa koitin ilman luottoja ja ainakin vahvistus saapui spostiin mutten sitten tiedä tuleeko myöhemmässä vaiheessa kielteinen vastaus. mahdollisesti tulen ilmoomaan

      • Klarna lasku

        Ei kyllä saa bobby hullista mitään laskulla ellet sit tosiaan ole vanha asiakas ja laskut maksettuna.. cdon.comissa kävi aika oudosti kun tilasin dvd elokuvan (luottotiedoissa merkintä, velat maksettu) se tuli ihan normaalisti postissa ja lasku sähköpostiin, jonka myös heti maksoin. Kokeilin piruttani vielä uutta puhelinta kun aatellu vaihtaa niin sekin lähti postiin, mutta samana päivänä kun seurantakoodi näytti paketin saapuneen perille niin cdon oli pyytänyt lähettämään sen takaisin:) Pieniä ostoksia kyllä saa tilailtua ainakin klarna laskulla ja saattaa olla et luottoraja nousee kun ne maksaa ajallaan.


    • 1333

      pientä ovat postikulut, jos ostat isomman tuotteen postiennakolla ja tottakai valtio ei ilmaiseksi tavaroitasi kuskaa

    • Hyväniin

      Ei tosiaan saa mistään mitään, ja hyvä niin. Kaikki on joutunut ostamaan käteisellä, jopa auton. Mutta nyt kun on velat maksettu ja kohta luottikset taas kunnossa niin on vaan tyytyväinen ettei ole saanut enempää velkaa aikaiseksi. Enkä ikinä mitään enää velaksi ostakaan, nyt kun on oppinut säästämään ja ostamaan vasta sitten.

    • testattuon

      kylläpä saa ja monestakin paikasta!

      • velallinenko

        Ei muuten saa.......mutta miksi jauhaa täällä selvää asiaa.
        Kaikki menee samantien, hyvä niin


      • Mielenkiintosta

        Kerro mistä saa jos luotto tiedot on mennyt minulta on mennyt niin olisi kiva tietää mistä saa kun en satu löytämään mitään paikkaa ??


    • luotot1

      Saa laskulla mm. suunnistajankauppa, inkclub, matinmarkka, encanta tukku, favoptic :D ja luotot menny yli vuosi sitten.. aloittaja on tyhmä tai ei ole omaa kokemusta asiasta

    • k89wjhtu093p48ty5

      Tänään päivitetty listat verkkokaupoista, vippipaikoista ja alennuskoodeista! Ei muuta kun ostoksille!

      http://luototmenny.blogspot.fi/

    • glkflg

      Kyllä saa joistain paikoista laskulla. Varsinkin jos on ollut hyvä asiakas ja aina pystynyt kaiken ajoissa maksamaan.
      Kaikkea ei pysty ostamaan kertamaksulla. Esim.pesukone tai tv tarvitaan heti. Kun itelläkään ei ole tota pyykkitupaa täälä kerrostalo alueella..enää. Tein niin että hyvä ystävä tilasi mulle pyykkikoneen ja maksan joka kuukausi hänelle tuon summan mitä olisin muutenkin maksanut osa-maksulla kyseiseen paikkaan.
      IKINÄ en jättäisi maksamatta ystävälleni.

      Omat uo jutut kun johtuu siitä että sairastuin vakavasti ja talous ei pysynytkään enää kunnossa. Tuli tiukkaa ja vaikeata.

    • Juustonaxu
    • Vararahasto

      Kyllä telkkarin tai pesukoneen hinta pitää olla tilillä kaiken varalta, sen olen oppinu luottotiedottomana ollessani. Hyvä opetus tämä on ollu, ei velkaa enää ikinä.

    • lolloll

      mitä vittuu sanomalta sain esim akkarit puoleks vuodeks laskulla.. ja sen jälkee sain ruutu.fi:n käyttöö 15e/kk

    • ggh665
    • repareppana

      Täs jokunen aika taapäain Yks bisnesmis totes:luottotietoja tarvi vaan persaukiset,ostan käteisellä.
      näinhän Se menee

    • fdsfsfds

      laskulla.blogspot.fi
      SAAAAAAAPAS

    • Reetta11111

      Mä saan osamaksulla paikoista, joissa luottopäätöksen tekee Lindorff. Esim Hobby Hallista oon saanu. Vaikka mulla on velkaa ja luottotiedot menneet ja Lindorffilleki oon velkaa. Siltikin oon saanu osamaksulla, sitä ihmettelin itsekin, liekkö joku virhe tullu tai jotain siellä Lindorffin puolelta :D

    • Anonyymi

      Kiitos todella paljon itselläni myös tuo sama tilanne kuin sinulla

    • Anonyymi

      Joo, se on niin totta. Mulla kerran kävi, et jouduin siirtään eräpäivää muutamaan otteeseen ja se olikin siinä.
      Aina sitä ennen sain kaikkee, josta olin tosi yllättynyt, koska luottotietoni olivat menneet aikoi sitten.
      Kerran ton kokeilin ja toimi. Yllätys.
      Jos Klarnalle et maksa ajoissa, se on siinä.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe