Sytostaatit, pelastaja vaiko potilaan tappaja

Pohtija..

Niin, sellaista tilastoa ei taida olla olemassakaan josta selviäisi elinaikaodote sekä elämänlaatu jos toinen syöpäpotilas on ottanut täyden satsin sytostaatteja ja sädehoitoja ja toinen kieltäytynyt myrkyttämästä itseään vaan ottanut hoidoksi puhtaan kasvisravinnon,hivenaineet,vitamiinit, ulkoilun ja ranteeseen morfiiniannostelijan jolla voisi kipua poistaa tarvittaessa.

Itse ainakin eläisin pikkusen lyhyemmän aikaa laadukkaampaa elämää kuin että saisin ehkä pari kuukautta elinaikaa lisää, mutta viettäisin se voimattomana, ruokahaluttomana, kipeänä,pahoinvoivana sängyssä kuolemaa odotellen.

Mutta kun miettii niin moniko syöpäsairas kuolee todella itse syöpään eikä niihin hoitoihin missä ihminen myrkytetään ja säteilytetään...siinä pohtimista.

42

2883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidoissa..

      Sairastatko tai oletko sairastanut syövän? Millaisen?

      • Pohtija..

        Itse saan olla onneksi vielä terve, mutta ystävälläni todettiin munuaissyöpä ja häneltä on leikattu toinen munuainen pois, vielä ei ole tietoa että kuinka tästä eteenpäin. :(

        Ja tässä ollaan juteltu että tärkeämpää on elämän laatu terveempänä vaikka vähemmän aikaa kestäisi kuin kipeänä ja tuskissaan riutua sängyssä kun on ensin pumpattu täyteen myrkkyä ja vielä säteilytetty päälle. :(


      • ex-syöpäinen
        Pohtija.. kirjoitti:

        Itse saan olla onneksi vielä terve, mutta ystävälläni todettiin munuaissyöpä ja häneltä on leikattu toinen munuainen pois, vielä ei ole tietoa että kuinka tästä eteenpäin. :(

        Ja tässä ollaan juteltu että tärkeämpää on elämän laatu terveempänä vaikka vähemmän aikaa kestäisi kuin kipeänä ja tuskissaan riutua sängyssä kun on ensin pumpattu täyteen myrkkyä ja vielä säteilytetty päälle. :(

        Pohtija. Tule vasta sitten lähes ivaamaan todellisia syöpäpotilaita, kun olet itsekin ollut tilanteessa, jossa sinulla on todettu syöpä. Sairaus, joka hoitamattomana johtaa kuolemaan. Sitten vasta, kun olet ilman MITÄÄN lääketieteellisiä hoitoa, ilman MITÄÄN lääkärin apua, ilman MITÄÄN sairaalahoitoja sairaudesta parantanut, vasta sitten tule näille keskustelupalstoille. Ja mielellään vielä niin, että kansainvälinen tiedeyhteisö yksimielisesti on tutkimukseen perustuen todennut, että ne sinut parantaneet "ravinnehoidot" ovat nykyisiä hoitoja tehokkaampia. Mutta siihen asti pidä mölyt mahassasi. Katsopa, sinä et tiedä syövästä ja sen hoidosta yhtikäs mitään. Ei se, että ystävällä on syöpä, tee sinusta asiantuntijaa. Ja näin kirjoittaa nainen, jolla viisi vuotta sitten todettiin erittäin aggressiivinen syöpä, ja joka huomenna menee viisivuotisseurantakäynnille saamaan terveen paperit. Ja on muuten saatu sytostaatteja kaikin herkuin, on leikelty ja sädetetty, on saatu täsmähoitoa ja estohoitoa. Onneksi niitä olen saanut; muuten en tässä olisi. Se, että muutama kuukausi oli viheliäistä aikaa hoitojen aikana, ei ole mitään sen rinnalla, että nyt olen täysin työkykyinen ja täysissä voimissa kokemassa tätäkin kesän tuloa. Mutta kukin taaplaa tyylillään, Kun sinä, Pohtija, sairastut syöpään, niin varmaankin valitset tien ilman hoitoja. Muutama kuukausi siinä menee, ehkä vuosikin sitä hyvää elämää ilman lääkkeitä ja sivuvaíktuksia, sitten kuolo korjaa. Vaan eipä lääketeollisuus sitten saa rahojasi tai yhteiskunnan rahoja. JESSS!


      • Pohtija..
        ex-syöpäinen kirjoitti:

        Pohtija. Tule vasta sitten lähes ivaamaan todellisia syöpäpotilaita, kun olet itsekin ollut tilanteessa, jossa sinulla on todettu syöpä. Sairaus, joka hoitamattomana johtaa kuolemaan. Sitten vasta, kun olet ilman MITÄÄN lääketieteellisiä hoitoa, ilman MITÄÄN lääkärin apua, ilman MITÄÄN sairaalahoitoja sairaudesta parantanut, vasta sitten tule näille keskustelupalstoille. Ja mielellään vielä niin, että kansainvälinen tiedeyhteisö yksimielisesti on tutkimukseen perustuen todennut, että ne sinut parantaneet "ravinnehoidot" ovat nykyisiä hoitoja tehokkaampia. Mutta siihen asti pidä mölyt mahassasi. Katsopa, sinä et tiedä syövästä ja sen hoidosta yhtikäs mitään. Ei se, että ystävällä on syöpä, tee sinusta asiantuntijaa. Ja näin kirjoittaa nainen, jolla viisi vuotta sitten todettiin erittäin aggressiivinen syöpä, ja joka huomenna menee viisivuotisseurantakäynnille saamaan terveen paperit. Ja on muuten saatu sytostaatteja kaikin herkuin, on leikelty ja sädetetty, on saatu täsmähoitoa ja estohoitoa. Onneksi niitä olen saanut; muuten en tässä olisi. Se, että muutama kuukausi oli viheliäistä aikaa hoitojen aikana, ei ole mitään sen rinnalla, että nyt olen täysin työkykyinen ja täysissä voimissa kokemassa tätäkin kesän tuloa. Mutta kukin taaplaa tyylillään, Kun sinä, Pohtija, sairastut syöpään, niin varmaankin valitset tien ilman hoitoja. Muutama kuukausi siinä menee, ehkä vuosikin sitä hyvää elämää ilman lääkkeitä ja sivuvaíktuksia, sitten kuolo korjaa. Vaan eipä lääketeollisuus sitten saa rahojasi tai yhteiskunnan rahoja. JESSS!

        Ei todellakaan ollut tarkoitus ivata ! :(

        Eihän sitä päivää tiedä koska se syöpä itseen iskee, on nykyään yleisin kuolinsyy ! :(

        Olenko väittänyt olevani asiantuntija ?, etsin tietoa ja oli kaiketi suuri virhe kirjoitella tänne jossa näyttää olevan se syöpäkonkari porukka joka on selvinnyt hoidoista ja elää vielä, loput on hiljaa !

        Hoidot on toki oma valinta ja ja jokainen päättää elämästään, mutta kukaan ei ole tänne vielä jäänyt !

        Mukava kuulla että olet saanut avun hoidoista ja toivottavasti saat nauttia terveistä päivistä vielä pitkään !


      • ....................
        ex-syöpäinen kirjoitti:

        Pohtija. Tule vasta sitten lähes ivaamaan todellisia syöpäpotilaita, kun olet itsekin ollut tilanteessa, jossa sinulla on todettu syöpä. Sairaus, joka hoitamattomana johtaa kuolemaan. Sitten vasta, kun olet ilman MITÄÄN lääketieteellisiä hoitoa, ilman MITÄÄN lääkärin apua, ilman MITÄÄN sairaalahoitoja sairaudesta parantanut, vasta sitten tule näille keskustelupalstoille. Ja mielellään vielä niin, että kansainvälinen tiedeyhteisö yksimielisesti on tutkimukseen perustuen todennut, että ne sinut parantaneet "ravinnehoidot" ovat nykyisiä hoitoja tehokkaampia. Mutta siihen asti pidä mölyt mahassasi. Katsopa, sinä et tiedä syövästä ja sen hoidosta yhtikäs mitään. Ei se, että ystävällä on syöpä, tee sinusta asiantuntijaa. Ja näin kirjoittaa nainen, jolla viisi vuotta sitten todettiin erittäin aggressiivinen syöpä, ja joka huomenna menee viisivuotisseurantakäynnille saamaan terveen paperit. Ja on muuten saatu sytostaatteja kaikin herkuin, on leikelty ja sädetetty, on saatu täsmähoitoa ja estohoitoa. Onneksi niitä olen saanut; muuten en tässä olisi. Se, että muutama kuukausi oli viheliäistä aikaa hoitojen aikana, ei ole mitään sen rinnalla, että nyt olen täysin työkykyinen ja täysissä voimissa kokemassa tätäkin kesän tuloa. Mutta kukin taaplaa tyylillään, Kun sinä, Pohtija, sairastut syöpään, niin varmaankin valitset tien ilman hoitoja. Muutama kuukausi siinä menee, ehkä vuosikin sitä hyvää elämää ilman lääkkeitä ja sivuvaíktuksia, sitten kuolo korjaa. Vaan eipä lääketeollisuus sitten saa rahojasi tai yhteiskunnan rahoja. JESSS!

        Olipa ex-syöpäiseltä asiaton vastaus. Aloitus viesti on ihan hyvin kirjoitettu ja perusteltu. Ystävät ja omaisetkin voivat näistä asioista olla kiinostuneita. Myös ihmiset jotka ovat muuten kiinostuneita syöpähoitojen kehityksestä. Kukaan ei ivannut missään vaiheessa.


      • untpyy
        ex-syöpäinen kirjoitti:

        Pohtija. Tule vasta sitten lähes ivaamaan todellisia syöpäpotilaita, kun olet itsekin ollut tilanteessa, jossa sinulla on todettu syöpä. Sairaus, joka hoitamattomana johtaa kuolemaan. Sitten vasta, kun olet ilman MITÄÄN lääketieteellisiä hoitoa, ilman MITÄÄN lääkärin apua, ilman MITÄÄN sairaalahoitoja sairaudesta parantanut, vasta sitten tule näille keskustelupalstoille. Ja mielellään vielä niin, että kansainvälinen tiedeyhteisö yksimielisesti on tutkimukseen perustuen todennut, että ne sinut parantaneet "ravinnehoidot" ovat nykyisiä hoitoja tehokkaampia. Mutta siihen asti pidä mölyt mahassasi. Katsopa, sinä et tiedä syövästä ja sen hoidosta yhtikäs mitään. Ei se, että ystävällä on syöpä, tee sinusta asiantuntijaa. Ja näin kirjoittaa nainen, jolla viisi vuotta sitten todettiin erittäin aggressiivinen syöpä, ja joka huomenna menee viisivuotisseurantakäynnille saamaan terveen paperit. Ja on muuten saatu sytostaatteja kaikin herkuin, on leikelty ja sädetetty, on saatu täsmähoitoa ja estohoitoa. Onneksi niitä olen saanut; muuten en tässä olisi. Se, että muutama kuukausi oli viheliäistä aikaa hoitojen aikana, ei ole mitään sen rinnalla, että nyt olen täysin työkykyinen ja täysissä voimissa kokemassa tätäkin kesän tuloa. Mutta kukin taaplaa tyylillään, Kun sinä, Pohtija, sairastut syöpään, niin varmaankin valitset tien ilman hoitoja. Muutama kuukausi siinä menee, ehkä vuosikin sitä hyvää elämää ilman lääkkeitä ja sivuvaíktuksia, sitten kuolo korjaa. Vaan eipä lääketeollisuus sitten saa rahojasi tai yhteiskunnan rahoja. JESSS!

        Oneksi olkoon sulle, mulla on nyt se alussa, kerran jo leikattu, mutta ei saaneet kaikkia pois, nyt pitäs alkaa solu myrkytys ja sen jälkeen koko lista läpi, mutta päivä kerralaan, olen kuulut myös jotai b-17, mutta kyllä tällä hetkellä luotan enemän lääketiteen tuloksiin.


      • vinkki
        untpyy kirjoitti:

        Oneksi olkoon sulle, mulla on nyt se alussa, kerran jo leikattu, mutta ei saaneet kaikkia pois, nyt pitäs alkaa solu myrkytys ja sen jälkeen koko lista läpi, mutta päivä kerralaan, olen kuulut myös jotai b-17, mutta kyllä tällä hetkellä luotan enemän lääketiteen tuloksiin.

        Kannattaisi hyödyntää luomukeinot.Vaikeimpien syöpien 5v. eloonjääminen virallisesti "hoitaen" ei ole kehittynyt lainkaan.


      • hoit_su
        ex-syöpäinen kirjoitti:

        Pohtija. Tule vasta sitten lähes ivaamaan todellisia syöpäpotilaita, kun olet itsekin ollut tilanteessa, jossa sinulla on todettu syöpä. Sairaus, joka hoitamattomana johtaa kuolemaan. Sitten vasta, kun olet ilman MITÄÄN lääketieteellisiä hoitoa, ilman MITÄÄN lääkärin apua, ilman MITÄÄN sairaalahoitoja sairaudesta parantanut, vasta sitten tule näille keskustelupalstoille. Ja mielellään vielä niin, että kansainvälinen tiedeyhteisö yksimielisesti on tutkimukseen perustuen todennut, että ne sinut parantaneet "ravinnehoidot" ovat nykyisiä hoitoja tehokkaampia. Mutta siihen asti pidä mölyt mahassasi. Katsopa, sinä et tiedä syövästä ja sen hoidosta yhtikäs mitään. Ei se, että ystävällä on syöpä, tee sinusta asiantuntijaa. Ja näin kirjoittaa nainen, jolla viisi vuotta sitten todettiin erittäin aggressiivinen syöpä, ja joka huomenna menee viisivuotisseurantakäynnille saamaan terveen paperit. Ja on muuten saatu sytostaatteja kaikin herkuin, on leikelty ja sädetetty, on saatu täsmähoitoa ja estohoitoa. Onneksi niitä olen saanut; muuten en tässä olisi. Se, että muutama kuukausi oli viheliäistä aikaa hoitojen aikana, ei ole mitään sen rinnalla, että nyt olen täysin työkykyinen ja täysissä voimissa kokemassa tätäkin kesän tuloa. Mutta kukin taaplaa tyylillään, Kun sinä, Pohtija, sairastut syöpään, niin varmaankin valitset tien ilman hoitoja. Muutama kuukausi siinä menee, ehkä vuosikin sitä hyvää elämää ilman lääkkeitä ja sivuvaíktuksia, sitten kuolo korjaa. Vaan eipä lääketeollisuus sitten saa rahojasi tai yhteiskunnan rahoja. JESSS!

        ♥♥♥


      • Anonyymi

        Olen sairastanut suolistosyövän 2vuotta sitten ja saanut puoli vuotta sytostaattihoitoa. Nyt tulossa kolmannen kerran jälkikontrolli. Kaksi aiempaa olleet puhtaat. Sytostaateista minulle hyvä hoitovaste.


    • näkökulma tämäkin

      Nyt et taida toisaalta, Pohtija, tietää mistä puhut. Syöpäsolut ovat niin sitkeitä, ettei ne millään ravinnolla kuole. Mieluummin kestää muutaman kuukauden hoidot ja elää sen jälkeen vaikka loppuelämänsä terveenä ja silloin voi alkaa katselemaan mitä suuhunsa pistelee. Minulla ollut munuaissyöpä, tosin ajoissa löydetty, eikä muita hoitoja tullut kuin leikkaus. Sytostaatteja olen kyllä saanut eri syöpään n. 13 v sitten.
      Ihan toinen asia se, jos lääkäri toteaa lähtötilanteen jo vaikeaksi, että on levinnyt suurinpiirtein pitkin kehoa, eikä nykylääketieteellä pystytä hoitamaan. Silloin on se tilanne edessä, että ottaako hoitoja vai ei.

      • näin

        Syöpäsoluja kuolee suurilla annoksilla seleeniä,c-,e-,d-vitamiinia ja epa-kalarasvahappoa.Näistä kaikista on viitteitä tutkimuksissa puhumattakaan käytännön kokemuksista.Myös havupuu-uutetta on kauan käytetty hyvin tuloksin ja myös tutkittu yliopistoissa.Pääsin itsekin jättiluomesta em. lisäravinteilla.Lääkärin puheet tiedetään,ei kannata uskoa vaan etsiä tietoa itse.Tietääkseni hivenainelääkäri vain leikkaa syövän eikä tee tavanomaista jatkohoitoa vaan jatkaa hivenainehoidolla jolloin tulokset ovat paljon parempia kuin myrkyillä tai sädehoidolla.


      • Pohtija..
        näin kirjoitti:

        Syöpäsoluja kuolee suurilla annoksilla seleeniä,c-,e-,d-vitamiinia ja epa-kalarasvahappoa.Näistä kaikista on viitteitä tutkimuksissa puhumattakaan käytännön kokemuksista.Myös havupuu-uutetta on kauan käytetty hyvin tuloksin ja myös tutkittu yliopistoissa.Pääsin itsekin jättiluomesta em. lisäravinteilla.Lääkärin puheet tiedetään,ei kannata uskoa vaan etsiä tietoa itse.Tietääkseni hivenainelääkäri vain leikkaa syövän eikä tee tavanomaista jatkohoitoa vaan jatkaa hivenainehoidolla jolloin tulokset ovat paljon parempia kuin myrkyillä tai sädehoidolla.

        No vähän samloilla linjoilla olen, onko parempi yrittää saada oma immuniteetti hyökkäämään syöpäsolujen kimppuun vai tappaa se ja syöpäsoluja ehkä vähän siinä samalla ja toivoa että kyllä se immuniteetti siitä toipuu, ja kun huono säkä on niin heikoimmalla hetkellä pelkkä tavallinen flunssa koituu kohtaloksi ja saa lapun varpaaseen, ja dokumentissa sitten lukee että hoito tehosi kasvaimeen hyvin, kasvain pieneni hoito oli hyvä ja tehokas!, potilas kuoli aivan muuhun nimittäin flunssaan.


    • puhtaat tulokset

      olen sairastunut muutama vuosi sitten syöpään.kävin sytot/sädetykset läpi ja tässäpä vieläkin oon,ei ainakaan mulle hoidot pahaa tehneet vaan päinvastoin.

      • hahhati haa

        Kuulepa Pohtija, on parempi, ettet ala mistään mitään tietämättömänä meille syöpäkonkareille neuvojasi jakelemaan. Meitä, sytostaateilla parantuneita, on nääs sellainen joukko, että tuollaiset "ravinteet" me nauretaan suohon!


      • Terveyttä elämään
        hahhati haa kirjoitti:

        Kuulepa Pohtija, on parempi, ettet ala mistään mitään tietämättömänä meille syöpäkonkareille neuvojasi jakelemaan. Meitä, sytostaateilla parantuneita, on nääs sellainen joukko, että tuollaiset "ravinteet" me nauretaan suohon!

        Hyvä hahhati haa
        Mielestäni on ihan hyvä tuoda asiohin muutakin näkökulmaa..
        Valitettavasti sytostaatit eivä ole kaikkia pelastaneet..


      • outo logiikka
        hahhati haa kirjoitti:

        Kuulepa Pohtija, on parempi, ettet ala mistään mitään tietämättömänä meille syöpäkonkareille neuvojasi jakelemaan. Meitä, sytostaateilla parantuneita, on nääs sellainen joukko, että tuollaiset "ravinteet" me nauretaan suohon!

        Se mainostamasi "joukko" taitaa olla pienempi kuin luulet.Syöpälääkkeet vielä menettävät tehonsa uusinnoissa.Ravinteilla on parantunut moni joka sytostaateilla on "toivoton",eikä muuten tule edes sivuvaikutuksia.


    • hoi-ta-ja

      Niin, tuollaista on hyvä pohdiskella, kun ei omakohtaisesti tiedä asiaa. Minulla löydettiin pieni kasvain rinnasta marraskuussa 2012 ja rinnanpoisto tehtiin nyt tammikuussa. Sytostaattihoito alkoi helmikuussa ja heinäkuussa alkaa sädehoito ja viiden vuoden hormonihoito. Ei ihan tullut mieleen lähteä pelleilemään ja arvailemaan kasvisruuan ja hivenaineiden tehoa. En ole maannut voimattomana sängyn pohjalla kuolemaa odottamassa, vaan syöpähoitojen avulla varmistellut tervettä tulevaisuutta.

      Syyskuussa olisi tarkoitus palata töihin ja heitellä peruukilla vesilintua. Hyvää kesää kaikille ♥

      • näin

        Tästä "pelleilystä" sen verran että mitähän pitäisi ajatella kun joku vitamiini tai ravintotekijä tehoaa syöpään sekä soluviljelmässä että hiirikokeissa? Jonkun syöpäjärjestön "asiantuntijan" mukaan sitä ei pidä missään nimessä käyttää kun sitä ei ole testattu ihmisillä kaksoissokkona.Minä väitän että se todennäköisesti tehoaa myös ihmisiin.Hivenaineita ja muita ravintotekijöitä on muuten testattu oikeilla potilailla vuosikymmenet hivenainelääkärien toimesta,tulokset ovat juuri niitä mitä mainituissa tutkimuksissa on saatu.Lääketeollisuudelle on tärkeämpää tehdä rahaa kuin tehokasta hoitoa.


      • Pohtija..
        näin kirjoitti:

        Tästä "pelleilystä" sen verran että mitähän pitäisi ajatella kun joku vitamiini tai ravintotekijä tehoaa syöpään sekä soluviljelmässä että hiirikokeissa? Jonkun syöpäjärjestön "asiantuntijan" mukaan sitä ei pidä missään nimessä käyttää kun sitä ei ole testattu ihmisillä kaksoissokkona.Minä väitän että se todennäköisesti tehoaa myös ihmisiin.Hivenaineita ja muita ravintotekijöitä on muuten testattu oikeilla potilailla vuosikymmenet hivenainelääkärien toimesta,tulokset ovat juuri niitä mitä mainituissa tutkimuksissa on saatu.Lääketeollisuudelle on tärkeämpää tehdä rahaa kuin tehokasta hoitoa.

        Niimpä

        Mitä tässä olen näitä vaihtoehtohoitoja löytänyt muitakin niin tulossa on uusi hoitomuoto jossa parannellaan potilasta viruksilla, ja oireet ovat vain samanlaisia kuin perus lenssussa, ja mikä parasta nämä muokatut virukset iskevät vain syöpäsoluihin/pesäkkeisiin ja jättävät kunnossa olevat solut rauhaan toisin kun sytostaatit.

        Vielä jos tämän virushoidon tueksi puhdasta ravinnerikasta ruokaa(vihannekset,juurekset,marjat,sienet,kala) ei sokeria, ei nopeita hiilareita,ei leipää koska gluteeni saattaa sotkea ihmisen immuniteettiä,positiivista mieltä, paljon ulkoilua että kroppa saa happea niin mikähän olisi se hoitovaste verrattuna koviin myrkkyihin/säteilytykseen.

        Se on varmasti totta että raha ratkaisee tässäkin touhussa, syövän ympärillä pyörii todella isot rahat.


      • näin
        Pohtija.. kirjoitti:

        Niimpä

        Mitä tässä olen näitä vaihtoehtohoitoja löytänyt muitakin niin tulossa on uusi hoitomuoto jossa parannellaan potilasta viruksilla, ja oireet ovat vain samanlaisia kuin perus lenssussa, ja mikä parasta nämä muokatut virukset iskevät vain syöpäsoluihin/pesäkkeisiin ja jättävät kunnossa olevat solut rauhaan toisin kun sytostaatit.

        Vielä jos tämän virushoidon tueksi puhdasta ravinnerikasta ruokaa(vihannekset,juurekset,marjat,sienet,kala) ei sokeria, ei nopeita hiilareita,ei leipää koska gluteeni saattaa sotkea ihmisen immuniteettiä,positiivista mieltä, paljon ulkoilua että kroppa saa happea niin mikähän olisi se hoitovaste verrattuna koviin myrkkyihin/säteilytykseen.

        Se on varmasti totta että raha ratkaisee tässäkin touhussa, syövän ympärillä pyörii todella isot rahat.

        Tämä bisnespuoli on se minkä viralliset "asiantuntijat" jättävät täysin huomiotta.Usein vedotaan siihen että kyllähän lääketeollisuus ottaisi toimivan vaihtoehtohoidon heti käyttöön ja tällä perusteella muka mikään vaihtoehtohoito ei voi toimia.Lääkeyhtiölle on todellakin tärkeämpää tehdä patentoitava lääke ja isot rahat kuin myydä halpaa ja tehokasta ainetta.Nytkin on DCA,halpa ja syöpään tehoava happo josta lääketeollisuus ei ole lainkaan kiinnostunut.Eihän sitä voi patentoida rahaa tuottavaksi lääkkeeksi.


      • Sp84
        Pohtija.. kirjoitti:

        Niimpä

        Mitä tässä olen näitä vaihtoehtohoitoja löytänyt muitakin niin tulossa on uusi hoitomuoto jossa parannellaan potilasta viruksilla, ja oireet ovat vain samanlaisia kuin perus lenssussa, ja mikä parasta nämä muokatut virukset iskevät vain syöpäsoluihin/pesäkkeisiin ja jättävät kunnossa olevat solut rauhaan toisin kun sytostaatit.

        Vielä jos tämän virushoidon tueksi puhdasta ravinnerikasta ruokaa(vihannekset,juurekset,marjat,sienet,kala) ei sokeria, ei nopeita hiilareita,ei leipää koska gluteeni saattaa sotkea ihmisen immuniteettiä,positiivista mieltä, paljon ulkoilua että kroppa saa happea niin mikähän olisi se hoitovaste verrattuna koviin myrkkyihin/säteilytykseen.

        Se on varmasti totta että raha ratkaisee tässäkin touhussa, syövän ympärillä pyörii todella isot rahat.

        Hyvä kun toit oman kantasi mukaan. monella sairaalla ei vain ole kanttia olla ottamatta leikkauksia, sytostaatteja,sädetyksiä ja muita lääketieteen hoitoja vastaan.vaaka kupissa painaa liikaa pelko ja huoli.näin oli ainakin itselläni.jos joku on selvinnyt syövästä ilman edellä mainittuja asioita niin olen heidän puolesta vain onnellinen.kaikki kehittyy niin lääketiede kuin luonnontuotteet.annetaan vain kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen tehdä ne omat valinnat.silloin ei voi syyttää kuin itseään jos asiat menee penkin alle.


      • näin
        Sp84 kirjoitti:

        Hyvä kun toit oman kantasi mukaan. monella sairaalla ei vain ole kanttia olla ottamatta leikkauksia, sytostaatteja,sädetyksiä ja muita lääketieteen hoitoja vastaan.vaaka kupissa painaa liikaa pelko ja huoli.näin oli ainakin itselläni.jos joku on selvinnyt syövästä ilman edellä mainittuja asioita niin olen heidän puolesta vain onnellinen.kaikki kehittyy niin lääketiede kuin luonnontuotteet.annetaan vain kaikkien kukkien kukkia ja jokaisen tehdä ne omat valinnat.silloin ei voi syyttää kuin itseään jos asiat menee penkin alle.

        Vitamiinitutkimuksia voi lukea netissä ilmaiseksi.Esim. NCBI - USA:n hallituksen tukema bioteknologian tutkimuslaitos tuottaa jatkuvasti tietoa ravintotekijöiden vaikutuksista.


      • näyttöä kehiin
        näin kirjoitti:

        Vitamiinitutkimuksia voi lukea netissä ilmaiseksi.Esim. NCBI - USA:n hallituksen tukema bioteknologian tutkimuslaitos tuottaa jatkuvasti tietoa ravintotekijöiden vaikutuksista.

        Se on aivan selvää, että ravinto vaikuttaa syövän syntymiseen osaltaan. Mutta, jos syöpä on päässyt syntymään, ei se millään ravinnolla parane, tarvitaan tujumpaa ainetta tuhoamaan syöpäsolut. Edesvastuutonta kehottaa syöpä-palstalla kieltäytymään hoidoista.


      • näin
        näyttöä kehiin kirjoitti:

        Se on aivan selvää, että ravinto vaikuttaa syövän syntymiseen osaltaan. Mutta, jos syöpä on päässyt syntymään, ei se millään ravinnolla parane, tarvitaan tujumpaa ainetta tuhoamaan syöpäsolut. Edesvastuutonta kehottaa syöpä-palstalla kieltäytymään hoidoista.

        Ravintotekijöiden vaikutus syntyneeseen syöpään on suorassa suhteessa annostukseen.Lääkkeet eivät aina ole tehokkaampia kuin hivenaine- ja ravintohoito.Ehkä paras esimerkki on levinnyt melanoma johon virallinen syöpähoito tehoaa heikosti,sen sijaan ravintotekijöihin perustuva immunoterapia on hyvin tehokasta.


      • krooninen syöpä
        näin kirjoitti:

        Ravintotekijöiden vaikutus syntyneeseen syöpään on suorassa suhteessa annostukseen.Lääkkeet eivät aina ole tehokkaampia kuin hivenaine- ja ravintohoito.Ehkä paras esimerkki on levinnyt melanoma johon virallinen syöpähoito tehoaa heikosti,sen sijaan ravintotekijöihin perustuva immunoterapia on hyvin tehokasta.

        Nimimerkki NÄIN; sinulla ei ole koskaan kertomasi mukaan diagnosoitu syöpää! Sitä luomeasi ei koskaan patologi tutkinut.

        Toivon mukaan et koskaan joudu sen tilanteen eteen että sinulla todetaan syöpä. Tuskin diagnoosin jälkeen jättäytyisit pelkästään näihin mainostamiesi "hoitojen" puoleen. Helppo se on ns. puskista huudella.


      • näin
        krooninen syöpä kirjoitti:

        Nimimerkki NÄIN; sinulla ei ole koskaan kertomasi mukaan diagnosoitu syöpää! Sitä luomeasi ei koskaan patologi tutkinut.

        Toivon mukaan et koskaan joudu sen tilanteen eteen että sinulla todetaan syöpä. Tuskin diagnoosin jälkeen jättäytyisit pelkästään näihin mainostamiesi "hoitojen" puoleen. Helppo se on ns. puskista huudella.

        Melanomia on hoidettu suomalaisen immunologin Thomas Tallbergin toimesta menestyksellä 1970-luvulta lähtien,toimi HYKS:ssa v. 1991 asti jonka jälkeen yksityisenä.Melanomassa tulokset ovat olleet vielä parempia kuin muissa syövissä.Virallisilla syöpähoidoilla on taatusti rajuimmat sivuvaikutukset mutta se ei ole suorassa suhteessa niiden tehoon.Esim. pistoksina annettava C-vitamiini kymmenien grammojen annoksina tehoaa syöpään mutta pillereinä näihin vitamiinitasoihin ei voi päästä.


    • "Parantumaton syöpä"

      Tässä pohdittavaa!
      * Eutanasia on laillistettu murha! Lue tekstit ennenkuin hyväksyt Eutanasian! 26.05.2012
      Tämä sivu on päivitetty 26.03.2013

      En hyväksy eutanasiaa (=Laillistettua murhaa) tämänpäivän Terveys-tieteen tietojen puolelta tarkasteltuna!
      Perustelu:
      Mihinkä Lääke-tieteen tietotaito loppuu, siitä jatkaa Terveys-tiede. Lääke-tieteen parantumattomaksi toteamat astma, syöpä, jne ovat tämänpäivän tiedoilla täysin parannettavissa kolmella tärkeimmällä(1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif) hyöty-bakteereilla, joita vaikeissa tapauksissa käytetään ”tehosessioina”(=suuret bakteerimäärät 30…60…90miljardia bakteeria, tai enemmän/vrk)!
      Herääkin kysymys:
      - Oletko valmis tappamaan/tapattamaan lapsesi Lääke-tieteen ”parantumaton tauti”-arvailun pohjalta?
      - Pystytkö ”teloituksen” jälkeen elämään itsesi kanssa kun tiedät että Terveys-tiede olisi pystynyt lapsesi pelastamaan?
      Mieti edellistä ennenkuin hyväksyt eutanasian!

      Lääketiede dumppaa kipulääkkeitä syöpäpotilaalle aina vain suur.......................
      Jatkuu linkissä:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/laaketiede-vs-terveystiede/blogi-2012-05-26-eutanasia-laillistettu-murha/

    • huh huh taaskin

      Siis mitä? Että syöpälääkkeet hittoon ja rasvaista lehmänmaitoa juomaan????

      • näin

        Ei vaan että ravintohoidosta voi olla suurta hyötyä,niillekin joihin syöpähoidot eivät tehoa.


      • 3-tärkentä hyöty-

        bakteeria-SIITÄ ON KYSE!
        L-a ja Bif bakteerien luonnollinen saantilähde on rasvainen lehmänmaito! Ja yritäppä ymmärtää se, mihinkä tuota tyydyttynyttä rasvaa tarvitaan.
        Elämäsi on täynnä omia valintojasi, tottakai jos haluat syödä synteettisiä myrkkyjä, niin siitä vaan!
        Suosittelen kuitenkin ottamaan terveen järjen käyttöön ja lopettamaan lääketehtaiden rikastuttamisen!


        ""Probiootit(MaitoHappoBakteeri=MHB):
        1.Lactobacillus_asidophilus,
        2.Lactobacillus_bulgaricus="antibiootti",
        3.Bifidobacterium_"xxxxx".
        Elämää ylläpitävät hyötybakteerit.
        Jatkuu..........""
        http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/tekijan-tiedot-ja-palaute/37-2/


      • näin
        3-tärkentä hyöty- kirjoitti:

        bakteeria-SIITÄ ON KYSE!
        L-a ja Bif bakteerien luonnollinen saantilähde on rasvainen lehmänmaito! Ja yritäppä ymmärtää se, mihinkä tuota tyydyttynyttä rasvaa tarvitaan.
        Elämäsi on täynnä omia valintojasi, tottakai jos haluat syödä synteettisiä myrkkyjä, niin siitä vaan!
        Suosittelen kuitenkin ottamaan terveen järjen käyttöön ja lopettamaan lääketehtaiden rikastuttamisen!


        ""Probiootit(MaitoHappoBakteeri=MHB):
        1.Lactobacillus_asidophilus,
        2.Lactobacillus_bulgaricus="antibiootti",
        3.Bifidobacterium_"xxxxx".
        Elämää ylläpitävät hyötybakteerit.
        Jatkuu..........""
        http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/tekijan-tiedot-ja-palaute/37-2/

        Lääkelaitoksen Enkovaaran nerokas logiikka on että lääketeollisuus ottaisi toimivan hoidon heti käyttöön(??!) No ei ottaisi jos sillä ei voisi myös tehdä isot rahat.Hyvänä esimerkkinä vitamiinit ja hivenaineet.


    • syöpäkroonikko....

      Nimerkki "näin"; mikä syöpä sinulla on tai on ollut?

      • näin

        Ei muuta kuin valtavaksi kasvanut luomi joka kutistui takaisin muutamalla lisäravinteella.Olen kyllä seurannut asioita kauan.


      • hoidoissa....
        näin kirjoitti:

        Ei muuta kuin valtavaksi kasvanut luomi joka kutistui takaisin muutamalla lisäravinteella.Olen kyllä seurannut asioita kauan.

        Luomeasi ei koskaan diagnosoitu!


    • halleluja vaan

      Okei, jätän loput taxoteret ja cefit pois ja alan juomaan A-piimää. Tukka kasvaa ja syöpä lähtee. Niinkö?

    • näyttöä kehiin

      Pitäis vähän löytyä laajempaa tutkimustulosta tälläisistä hoidoista. Pelkkä mutu kun ei ihan riitä.

      • näin

        Suomessa on tehty hivenainehoitoja 1970-luvulta hyvin tuloksin mutta eihän se mitään virallista tahoa kiinnosta.Yksi kemian ammattilainen olisi halunnut tutkia havupuu-uutetta kun sellainen määrä ihmeparantumisia ei voi olla pelkkää sattumaa,professorien mukaan uutetta on turha tutkia - eivät kai ole kuulleetkaan esim. resveratrolista.Virallinen lääketiede on virallista ja todellinen todellista.


    • näyttöä kehiin

      Ihan ympäripyöreää jorinaa. Eli pelkkää fiktiota ennenkuin toisin todistetaan. Ei vakuuta, että kerrotaan jotain olisi tutkittu joskus jossain jonkun toimesta.

      • näin

        No ei niitä "todisteita" etsi ainakaan lääketeollisuus joka tienaa miljardeja syöpälääkkeillään tehosta tai tehottomuudesta riippumatta.Onneksi sentään yliopistoissa tutkitaan asiaa.


    • uskokaamme

      Jos mikään hoito ei auta:
      Jaakob 5:14-16
      14. Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.
      15. Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
      16. Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.

    • Anonyymi

      Miksei kukaan enää vanno kalanöljy-kapselien nimeen? Onko menettänyt tehonsa, vai mikä on syynä? Takavuosina muita kirjoituksia ei juuri näkynytkään.

    • Anonyymi

      Lähisukulainen kuoli lymfoomaan. Sytostaattien jälkeen hän oli mielestäni terveen tuntuinen, kuten aina. Aivan normaali fyysisesti ja psyykkisesti.

      Mutta sitten, hänelle suositeltiin sädehoitoa ja hän suostui niihin hoitoihin. Sen jälkeen hän oli kuin haamu entisestään. Pian sädehoitojen jälkeen hän kuoli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe