SALKKARIT ENNAKKOON 20.5.2013 !

salsutnakko

21

3599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naapurisi1

      toimii !

    • tiia4

      ei toimi

    • asd2221

      ei toimi..

    • haistakaa vittu

      ei vittu toimi

    • älkää ny sentää vitt

      mulla toimi ?

    • ddddddddddddddddddd

      ddddddddddddddddddddddddddd.....................

    • enymärrä

      mulla toimi :o mut kaveri sano ettei toiminu ?

    • 12345678907t6trewade

      ei toimi ootte jonneja kaikki

    • y4wy

      no voi vitun vatipää nää on edellisiä jaksoja saatanan urpo

    • herrajumalas

      tää toimii taas, ainaki mulla !! :)

    • Mmmoii!

      Ei toiminu mut voi johtuu täst mun netistä....

    • .,,

      Ei toimi

    • Wickström W3 ?

      Eikos tämä ihailemasi Wickström (tai sinä itse) ole sama humoristi, joka esitteli innovaationaan jotain spiraalihärveliä sukellusveneissä, akkujen sarjakytkentää kapasiteetin tuplaamiseksi, rosteriveneen kuparointia, kuparilankoja veneen reunoille, ikuisuuslaakereita, ym.ym.
      Teknisen etevämmyytensä yksilömme kruunasi kuolemattomilla ajatuksillaan kuten, dieselmoottorin teho perustuu polttoaineen höyrystyessään muodostamaan paineeseen, vetolaitteen alapäässä on planeettapyörästö, kenttäkäämityn tasavirtamoottorin pyörintäsuuntaa muutetaan napaisuutta vaihtamalla, vannasputken laakeriin muodostuu säteittäistä energiaa, veneen runko tutkitaan kosanilla kuumentamalla, teräs on kokoonpuristumatonta, välyksetöntä toimintaa ei ole ja lukuisa määrä samaa tasoa olevaa tekstiä.
      Tarinointeihin kuuluu vielä, kun jutut menee niin solmuun että mitään kunniallista pakotietä tai selitystä ei löydy, niin tarinointi käännetään kohteena olleen mielikuvitushenkilön menehtymiseen .

      Ja sitten massiivinen itsekehu ja ylistyskampanja eri nimimerkkien takaa, luullen jopa että avauksensa ovat niin merkittäviä kirjallisia saavutuksia, että ne on oikein nomeroitava, jälkipolville dokumentoinnin helpottamiseksi.

      Mikä mielenliikutus on saanut ko. häirikön sattumaan juuri veneilypalstalle aamupahoinvointineen, Edk-välittäjät ym kertovat välillä asiaakin, mutta tämä häirikkö ei ole saanut vuosien varrella ainuttakaan järkevää tai asiallista kirjoitusta aikaan.

      • w3cachedelete

        Tämä oli aika perusteellinen kommentti ..


    • Shakespeare !

      "A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool."
      -William Shakespeare

    • ihminen154326

      Lol

    • mitähä nyt ajattelit

      Wickström, humoristi .. juu..

    • okokokoko

      vittuako valitatte mulla toimi ja joss ootten ii vitun köyhyiä ettetete voi osataa ite katsomosta niitä kevät jkasojanii painukaaa homot sine (ei vidduuu) vaaa perseeseee

    • Avustaja4
    • Avustaja4pellehomo

      No ei toimi Avustaja4. Ylemmät linkit vievät 21.5 salkkareihin..

    • linkkaanmäteille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe