Mitä mies haluaa naiselta?

jomiljaanna

Kirjoitan blogia miehen ja naisen välisistä suhteista tms.

Kyselisin siis miehiltä, voitteko kertoa 5. ulkonäkökriteeria ja 5. luonnekriteeriä/tapaa/vaikuttavaa tekijää :)

Kiitos!

41

2391

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dino Rex

      Ulkonäkö:

      Kauniit kasvot
      Hoikka
      Lantiossa jotain muotoja
      Ei täysin lattarintainen
      Hyvä peppu

      Luonne:

      Kiltti
      Optimistinen ja iloinen
      Huumorintajuinen
      Maanläheinen
      Hyvä itsetunto

      • Dino Rex

        Ja noi on siis tärkeysjärjestyksessä.


    • sixty mitsky

      Kaunis
      Seksikäs
      Kuuma
      Hottis
      Söpö

      Kiva
      Nasta
      Mukava
      Kliffa
      Metka

    • Nyt näin alkuun

      Pinnalta:

      1. Siisti
      2. Vaalea/maidonvalkoinen iho
      3. Karvaton
      4. Naisellisen muodokas, =/= ylipainoinen tai pulska
      5. Lävistyksiä 0

      Pinnan alta:

      1. Rauhallinen
      2. Lämminhenkinen
      3. Sinut itsensä kanssa
      4. Uskollinen
      5. Oppivainen

      • Pohjoisen Pihlaja

        Minulla melkein kaikki kriteerit, paitsi itsetunnon kanssa vielä vahvistamista ja kehittämistä. Tuo "siisti" on laaja käsite, tarkoitatko hyvää hygieniaa, vai jotain muutakin?


      • leijonaharja
        Pohjoisen Pihlaja kirjoitti:

        Minulla melkein kaikki kriteerit, paitsi itsetunnon kanssa vielä vahvistamista ja kehittämistä. Tuo "siisti" on laaja käsite, tarkoitatko hyvää hygieniaa, vai jotain muutakin?

        Tarkoitti karvatonta. Siis täysin kaljua joka paikasta, ei pelkkä alapää. On sen verran vanha ketju et tuskin vastausta saat siltä itseltä.


    • Ein Mann

      Tärkein ensin eli persoonallisuuteen liittyvät kriteerit:

      1. Älykäs
      2. Humaani
      3. Taiteellinen
      4. Empaattinen
      5. Romanttinen

      Ja ulkonäköasiat, enemmän ihanteita kuin ehdottomia kriteerejä:

      1. Avoin ja seksikäs katse
      2. Suuret rinnat
      3. Naisellinen pukeutuminen (hameet, mekot, korkokengät, kauniit alusvaatteet yms.)
      4. Pitkät hiukset
      5. Vetoava hymy

    • matti kukkarossa

      nätit kasvot
      sopusuhtainen, hyvänmuotoinen kroppa (itse tykkään vähän pienemmistä tisseistä)
      sopivan tyylikäs pukeutuminen (en erittele tarkemmin)
      kauniit hiukset ja sopiva kampaus
      ei tatuointeja, lävistyksiä tai isoja luomia, epämuodostumia tms.

      hyvä huumorintaju (omani kanssa yhteensopiva)
      empaattinen, muttei liian lälly tai nyyhky
      sopivasti älykäs, ei liikaa, eikä myöskään pätemisenhaluinen
      ja vaikka ei saisi ääneen sanoa, niin aika moni mies, ainakin minä, pitää kun nainen on sopivasti miestä heikompi
      hyvä itsetunto, muttei itsekeskeinen

      sitten on tietysti näitä, ettei tupakoi tai ole päihde- tai mielenterveysongelmia jne.

    • Kukkomies........,

      Ulkonäkö

      Suurehkot rinnat
      hyvännäköiset hoikat sääret
      pyöreä pystypeppu
      pitkät tummat hiukset
      sopusuhtainen

      Luonne
      iloinen, nauravainen
      koulutettu, älykäs
      naisellinen, pitää hameita ja mekkoja
      osaa perinteisiä naisten hommia esim. ruuanlaitto
      huomaavainen

    • professoori.....

      Jos naisella on kauniit jalat on 100% myös siitä ylös päin katsomisen arvoista. Sanonta "päästä varpaisiin" pitää kutinsa. Itse en voisi elää naisen kanssa jolla on "harakan varpaat".

      Suhteen alussa ihmiset teeskentelevät ja ovat ihan muuta kuin todellisuudessa ovat, ja kun todellisuus iskee on suhde jo karilla..

      Anatoomista ulkonäköä ei voi teiskennellä.

      Meikeillä kasvot toki saadaan kauniiksi, mutta kasvonpiirteet säilyy ja niistä voi lukea naista kuin avointa kirjaa. Ilkeän näköinen on ilkeä ihminen.

      • 5wj8s956u

        Varpaat. Voi yhen kerran. Onhan se totta juu. Tapaat ihanan naisen, deittailette useasti, kaikki sujuu kuin unelma. Ja sitten, viidensillä treffeillä, hän riisuu sukkansa. Näet varpaat. Ja ne ovat kuin harakalla. Voi ei. Kaikki on pilalla. Et saata katsoa häntä päinkään enää. Lainkaan. Voih.


    • Täydellinen nainen

      Ulkonäkö:

      1. aasialainen (Kiina, Japani, Etelä-Korea)
      2. hoikka mutta ei yhtään luiseva
      3. söpö
      4. treenatut jalat, sellaiset tanssijan reidet
      5. kaunis hymy

      Luonne:

      1. NAISELLINEN
      2. kunnianhimoinen, tavoite elämässä
      3. hyvä itsetunto
      4. osaa arvostaa miestä, kunhan siihen on todelliset perusteet
      5. pukeutuu aistikkaasti ja viehättävästi, esim. hameisiin, mekkoihin tai tiukanpuoleisiin farkkuihin

    • Tämmönen se ois

      Ei pysty tiivistämään/ei jaksa.

      Luonne: Kumppanilleen uskollinen nainen joka ei halua omia lapsia, mutta sietää esim. sukujuhlissa muiden lapsia. Normaaliälyinen tai älykäs (ei superälykäs). Tupakoimaton/alkoton, täsmällinen raha-asioissa/ei maksuhäiriöitä. Liikkuu säännöllisesti. Viihtyy metsässä, mutta lähtisi seuraksi vaikka örinähevikeikalle. Huumorintajuinen, pitää brittihuumorista. Tykkää HBO:n sarjoista. Haluaa seksiä kumppaniltaan ja haluaa olla lähellä suuren osan ajasta. Tykkää lämminveristen eläinten kanssa elämisestä. Osaa rakastaa myös muita kuin omia lemmikkejään ja on luotettava ihminen, joka huolehtii kumppaninsa sairastuessa/ollessa työmatkalla myös kumppanin lemmikeistä. Itsevarma, sinut vartalonsa kanssa.

      Ulkonäkö: Naisellinen, persevä, suht pienirintainen, ei luiseva anorektikko tai hyllyvä läskipallo.

    • kiltti mies.

      Ulkonäöllä ei ole väliä. Pitää olla kiva luonne, mukava ja ystävällinen sekä suvaitsevainen. Jos on kaunis mutta kamala luonne niin ei sellasen kanssa voi seurustella. Ruma nainen kelpaa hyvin jos on kiva luonne.

    • Eräs mies

      Ihannenaiseni olisi seuraavanlainen:

      ulkonäkö

      pitkät tuuheat hiukset (värillä ei väliä)
      pituus 165-175cm
      naiselliset muodot (rinnat, reidet ja peppu sopivan muodokkaat)
      hillitty meikki (ei mikään kävelevä maalimainos)
      naisellinen pukeutuminen (hame, leninki, korkokengät, sukkahousut)

      luonne/tapa:

      rehellinen
      ystävällinen
      huumorintajuinen
      ei tupakoi (itse en tupakoi)
      osaa käyttää alkoholia kohtuullisesti (alko ei ole mulle ongelma)

      Tuontyylisen naisen kun jostain löytäis, niin olisin myyty mies :-)

    • P2203

      Ulkonäkö (ei tärkeysjärjestyksessä saati ehdottomia kriteerejä):

      1. Kaunis; en tarkoita suinkaan että pitäisi olla missiainesta, vaan sellainen, jota on ilo katsella meikeillä tai ilman.
      2. Itseäni lyhyempi (alle 182cm).
      3. Sopivat rinnat; enpä tarkemmin osaa kuvata kun että ei liian suuret/pienet.
      4. Kiva peppu; sama kuin yllä, eli ei liian iso/luiseva
      5. Nätti hymy.

      Luonne/tapa:

      1. Luotettava ja uskollinen.
      2. Huumorintajuinen.
      3. Omaa hyvät käytöstavat.
      4. Rehellinen; sanoo suoraan jos jokin vaivaa tai ei vaikka homma toimi. Mikään ei vituta niin paljoa kun toinen masentelee ja kysyt mikä on ja saat vastaukseksi "ei mikään" vaikka selvästi joku on.
      5. Haluaa minut sellaisena kuin olen, eikä yritä muuttaa minua suuremmin.

      Tuossapa tuo suurin piirtein :).

      • Toiv. löydät hänet

        KIITOS! Luin noita ylempiä kommentteja ja melkein jo luovuin toivosta. Sitten tämä - pelastus :)


    • Tätä minä haluan

      Mitä minä haluan naiselta?

      Alkotonta, savutonta, huumeetonta, rikoksetonta, lapsetonta yhdessäelämistä, johon sisältyy päivittäin läheisyyttä ja läsnäoloa. Metsässä samoilua koiran kanssa, leffailtoja, ulkomaille muutto lämpimän meren äärelle ja sen semmoista kivaa.

      Molemminpuolista kunnioitusta, empatiaa ja yhdessä kokemista.

      • kokonainen1

        Hienoa, että kaltaisiasi miehiä löytyy. Juuri tuo alkoton tuntuu olevan melko mahdoton vaatimus suomalaiselle, ainakin katselemassani 35 -ikäluokassa. Ei sen tarvitse tarkoittaa kiihouskovaista tms.


    • sum sam som

      Ulkonäkökriteerejä en nosta kovin tärkeiksi, henkiset menevät edelle, mutta koetan nyt listata jotain mistä pidän.

      Ei langanlaiha, eikä raa'asti ylipainoinen
      Ei meikkaa juurikaan, mieluiten ei ollenkaan
      Kasvoiltaan luonnollisen söpö
      Voimakkaat kulmakarvat
      Käyttää värikkäitä vaatteita (välttää erityisesti mustaa)



      Avarakatseinen
      Ystävällinen
      Kiinnostunut ja halukas oppimaan uusia asioita
      Henkiset asiat tärkeitä
      Elää terveellisesti

    • en ole Hevimies

      Sellainen minun vastakohtani eli pien, notkea, siro ja lyhyt tukkainen ja myös persoonaltaan siis minun vastakohtani olisi ulospäinsuuntautunut , nokkela ja räväkkä neitokainen.

      T: iso rauhallinen, kankea ja vähän hidas pitkätukkamies mutta monessa muussa lahjakas

      Yhteistä voisi olla kiinnostus urheiluun ja luontoon

    • TheOtus

      Ulkonäkö:

      Suorat, mieluiten mustat hiukset, myös ruskea käy
      Kasvoiltaan suloinen ja lämmin, ei kylmä ja kova
      85-55-85 - 95-60-95
      Kiinteä vartalo, lihakset hieman erottuvat
      Pitkähköt jalat

      Luonne:

      Rehellinen, avoin
      Kiltti
      Romanttinen
      Arvonsa tunteva, ei alistuva
      Uskollinen

    • armyboy92

      ULKONÄKÖ

      1. mieluiten minua lyhyempi (184cm) sellainen kuka mahtuu kainaloon
      2. pitkät hiukset
      3. naiselliset muodot, silleen kohtuudella jotain mistä ottaa kiinni ;)
      4. sydämenpysäyttävä hymy
      5. sellanen luonnollisen kaunis elovena-look, ei mitään maalattua sikaa.

      LUONNE

      1. julkisesti kaikkien silmissä suloinen ja söpö, mutta vain meidän kesken seksikäs kissa ;)
      2. perhekeskeinen. ei mikään kova bilettäjä, toki joskus viihteellekin pitää eksyä
      3. viihtyy lähellä kainalossa :)
      4. seikkailijaluonne; sellainen kenen kanssa hypätä vaikka benj-hyppy, liftata lappiin tai kokeilla ulkomaanmatkalla matoja syödä. sellainen kuka osaa heittäytyä tällaisiin hetkiin täysillä.
      5. rakastava ja hellä. kuka oikeasti kuuntelee ja välittää ja osottaa arvostusta, sellanen kenen kanssa vaan tulee turvallinen olo.

      olisi meikäpoika sulaa vahaa tämmösen naisen edessä. tämmösen kun jostain vaan löytäis, niin en irti päästäis...

      • jiokbgh

        haha oon suurinpirtein samanlainen paitsi vartalo Y-mallinen :) toivottavasti löydät hänet :)


      • Ainavoitoivoa

        Eihitto olet ehkä täydellinen mies! Mielestäni olen myös suurinpiirtein kuvailemasi nainen. Tavataan ehkä maailmalla!


    • Noin 20v mies

      Luonne on minulle se tärkeämpi tekijä, siihen naisessa rakastutaan.

      Oma ihannenaiseni voisi olla:

      Luonteeltaan:

      1. Mukava
      2. Hyväsydäminen
      3. Herkkä
      4. Vähän ujo tai varautunut
      5. Uskollinen ja rakastava

      Ulkonäkö ei ole niin tärkeä mutta myönnettäköön että tietynnäköisiin naisiin ihastuu helpommin:

      1. Luonnollisen kaunis, ei liikaa meikkiä, jos ollenkaan, Ei tatuointeja, lävistykset korkeintaan korvissa, ei hiuspidennyksiä ja ei kauneusleikkauksia. Ja mikä tärkeintä: on tyytyväinen ulkonäköönsä eikä yritä peittää omaa itseään.
      2. Söpöt ja viattomat kasvot. Arvostan naisen kauneudessa etenkin kasvonpiirteiden kauneutta. Ja kauneusihanteeni eivät löydy muotilehdistä. Pieni pyöreys on kaunista, samoin voivat olla pisamat ja ehdottomasti poskien punoitus.
      3. Mieluiten itseäni vähän lyhyempi tai korkeintaan saman pituinen. ( olen ~175cm)
      4. EI ruskettunut iho.
      5. Sopusuhtainen / terveen näköinen vartalo. Ei langan laiha, liikaa ylipainoinen, eikä kauhean lihaksikas.

      • Noin 20v mies

        Niin, lisäyksenä vielä että ihannenaiseni elämäntapojen tulee olla suht koht terveelliset. Ehdoton ei tupakalle ja alkoholin käyttö hillittyä, ei ikinä humalahakuista. En kuitenkaan vaatisi absolutistia, vaikka itse olenkin. Lisäksi ihannenaiseni arvoihin kuuluu vain avioliittoon tähtäävä seurustelu, ja hän on enemmän harmonisen yhdessäolon ystävä kuin adrenaliinin hakuinen hurjapää, ja enemmän kotihiiri kuin bileiltojen ystävä.


    • tissit 111

      ISOT TISSIT JOIDEN VÄLIIN VOI LAITTA PÄÄN TAI KIKKELIN

    • Sika mieheksi

      1. Aivan valtavat tissit
      2. Tiukka pillu
      3. Kireä persereikä
      4. Paksut huulet (ns. Syntynyt suihinottajaksi -suu)
      5. Ei muita kriteerejä

      Ja luonne:

      1. Antaa vittua AINA pyydettäessä
      2. Antaa peräsuolta AINA pyydettäessä
      3. Imee kyrpää AINA pyydettäessä
      4. Antaa nussia tissien väliin AINA pyydettäessä
      5. Mukisematta ottaa spermat naamalle tai nielee ne sen mukaan miten pyydän

    • sinkku.

      Naisen pitää olla luonteeltaan kiva, huumorintajuinen, suvaitsevainen, ei mustasukainen ja helposti lähestyttävä.
      Mies haluaa rakkautta, haleja yhdessä oloa, tasa-arvoa ja tasapuolista kumppanuutta.

    • Napapiirin sankari

      Haluaisin pienen pirulisen lappalaisakan jolla olis poroja molemin puolin puuta,
      ei tulis aika pitkäksi.

    • naiseni

      Luonne:

      - Huomaavainen ja välittävä
      - Rehellinen ja luotettava yhden miehen nainen
      - Ahkera ja reipas
      - Avoin
      - Ymmärtäväinen
      - Kiltti
      - Tiedostaa, että mies on naisen "yläpuolella" ns. perheen pää.

      Ulkonäkö

      - Lyhyempi kuin itse olen (olen 176cm)
      - Hento, söpö, pienikokoinen.
      - Huolehtii ulkonäöstään, myös kunnostaan. (=painoindeksi normaali)
      - Ei meikkaa liikaa
      - Pitkät hiukset
      - NAISELLINEN (myös pukeutuminen, mekot ovat ahh....)


      Minulla on kuvailemani ihannenainen. Hän arvostaa minua ja olen hänelle todella tärkeä. Minulle hän merkitsee paljon, ihmettelen, kuinka olen hänet löytänyt.
      Olemme kumpikin tehneet paljon asioita suhteemme eteen, joka on vielä alussa.
      En kuitenkaan tiedä, haluanko sitoutua. Olen seurustellut 16 vuotiaasta 24 vuotiaaksi. Olin muutaman kuukauden sinkkuna ennen tätä ihannenaistani. Nyt en osaa sitoutua, haluaisin olla vapaa.... Todella hieno tilanne, näinhän tämän piti mennä.

    • mies 28v

      - Kivat silmät
      - pitkät hiukset
      - alle 178cm
      - normaalipainoinen tai pyöreä
      - keskikokoiset tissit

      - Iloinen
      - avoin
      - puhelias
      - rento
      - hyväsydäminen

    • valio uros

      l-xl iso tissinen seksikäs peppu kurvikas uhkea kaunis ja naisellisen seksikäs uskollinen luotettava mukava kiltti tottelee ja uskoo miestä

    • Superstallion

      1. Siro
      2. Pyöreä lihaisa peppu ja lihaksikkaat jalat
      3. Törröttävät rinnat
      4. Kissakasvot, korkea poskipäät
      5. Runsaat terälehdet

      1. Antava
      2. Estoton
      3. Kiihkeä
      4. Suvaitsevainen
      5. Omistautuva

    • Yksi tärkeä kriteeri

      Naisen tulee olla vapaa kaikenlaisista uskonnollisista vakaumuksista ja niiden aiheuttamista estoista.

    • Zuhr

      Aloitetaan,

      U.näkökriteerit:

      1. Naisellinen, hyperfeminiininen ruumiinrakenne, kapea vyötärö, hedelmälliset lanteet, leveä vyötärö, mehevät ja voimakkaat reidet, suuret ja terhakkaat rinnat, pehmeät ja timmit kurvit -- klassinen tiimalasivartalo.

      2. Vaalea, tatuoimaton ja tahraton iho, ei lävistyksiä. Vähäisellä karvoituksella.

      3. Luonnollisen väriset, mielellään pitkät hiukset. Ehdoton ei värjäyksille tai pidennyksille yms.

      4. Kauniit, sopusuhtaiset ja lämpimät kasvot. Suuret ja pehmeät huulet, hehkeän hyväiltävät posket, pikkuruinen nöpönenä ja korvat sekä pitkien ripsien piilottamat vienot silmät. Mielellään siniset tai harmaat. Silmälasit plussaa.

      5. Hyvä ryhti, terveen ihmisen liikesarjat.

      L.kriteetit:

      1. ''Villiruusu''-luonteinen; kestää elämän myrskyt ja nujerrukset, tallomiset ja pulavuodet, syväjuurinen ja vaikea kitkeä periaatteiltaan, palkitsee hellää kättä sulotuoksuilla ja kauneudella ja kovaa kouraa piikeillä ja okaalla.

      2. Lempeä ja lapsi/eläin rakas, semi-äidillinen muttei mikään holhoava räpätäti. Ymmärtäväinen ja tukeva sekä vastavuoroinen.

      3. Rauhallinen ja tasapainoinen, terveellä itsetunnolla ja kestävällä selkärangalla varustettu.

      4. Seksuaalisesti tervemielinen, eroottisesti latautunut ja uskollinen nainen. Tunnistaa perusteellisen, miestä kaipaavan naisen itsessään mutta osaa käyttäytyä sivistyneesti ja siveellisesti julkisesti. Osaa pyytää seksuaalista huomiota ja vastaavasti torjua kohteliaasti ja toista loukkaamatta. Ymmärtää miehen ja naisen tarpeiden välisen eron ja tiedostaa toisen eri mieltymykset omiaan jättämättä kaltoin.

      5. Vahvasydämminen, omatunnon omaava ''rautapilleri''-nainen. Viisas ja klassisessa mielessä älykäs, niin akateemisella kuin vaistomaisella tasolla. Kykenee pohtimaan asioita filosofisessa mielessä ja osaa muokata maailmankuvaansa ja uskonasioitaan terveen ihmismielen puutteissa.

      Tossahan ne oli, yksinkertaistettuna ja yleistettynä. Yllämainittu lista siis tosiaan sisältää raamit ihanteellisen, 10/10 naisen ominaisuuksiin, todellisessa elämässä kyseiset kriteerit omaavia naisia on max. 100-1000 olemassa ja on täysin kohtuutonta olettaa että valtaosa elävistä naisista voisivat millään täyttää kaikkien kohtien speksit...

      ...Aina voi kuitenkin unelmoida.

    • Qpp

      te miehethän ootte vielä vaatiampia ku me naiset

    • second round

      jos teet vakavaa blogia niin mä luulen että second round miehillä on eri kriteerit kuin näillä vielä "kokemattomilla" kolleilla

      • Sonne

        Olen samaa mieltä. Piirtelen tässä hieman perustuksia ajatukselle siitä, että jokin tässä nyt mättää.

        Ongelma on siinä että näillä kriteereillä ei ole minkäänlaista todellisuusarvoa. Ne ovat vain ihanteita, kuten ovat vapaus ja ihmisoikeudet. Eli nämä "ihmismielestä irrotetut" ovat johtotähtiä. Tähdet ovat tuolla jossain.
        Ihanne ja todellisuus eivät näet koskaan kohtaa. Kaikki paketissa elää ja muuttuu. Sen liike ei lakkaa ja sen suunta vaihtuu alituiseen. Tämä tekee ihanteen sietämisen minulle mahdottomaksi, sillä se kestää päivän, ehkä vain hetken. Eli on katsottava siihen ihmiseen edessäsi, ei ihanteisiin hänestä sinussa.

        Itse olen huippulaadukas - ja tietenkin varattu.

        (Naurua)


      • Sonne
        Sonne kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Piirtelen tässä hieman perustuksia ajatukselle siitä, että jokin tässä nyt mättää.

        Ongelma on siinä että näillä kriteereillä ei ole minkäänlaista todellisuusarvoa. Ne ovat vain ihanteita, kuten ovat vapaus ja ihmisoikeudet. Eli nämä "ihmismielestä irrotetut" ovat johtotähtiä. Tähdet ovat tuolla jossain.
        Ihanne ja todellisuus eivät näet koskaan kohtaa. Kaikki paketissa elää ja muuttuu. Sen liike ei lakkaa ja sen suunta vaihtuu alituiseen. Tämä tekee ihanteen sietämisen minulle mahdottomaksi, sillä se kestää päivän, ehkä vain hetken. Eli on katsottava siihen ihmiseen edessäsi, ei ihanteisiin hänestä sinussa.

        Itse olen huippulaadukas - ja tietenkin varattu.

        (Naurua)

        Mutta koska koska olen mies, niin loppujen lopuksi sorrun itsekin kanonisoimaan ihanteeni supernovaksi pohjoiselle tähtitaivaalle.

        Nainen, joka muistuttaa etäisesti kirahvia ja jolla on vaaleanpunaiset hiukset ja vinyylitoppi ja tyllihame, mielettömän kreisit tribaalit ja jatkuva juhlameikki partykasvoillaan, saattaisi olla hän.

        Kvanttifyysikko. Se, että onko heillä minkäänlaisia luonteenpiirteitä, on minulle yksi elämän suurista mysteereistä.


        (Naurua)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe