ASG M15A4 sähköase

airsoftaaja2

34

2906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin halpa on joko AGM tai APS, molemmat kuraa.

      • ASG FTW!

        Mistä keksit noi? Asg myi kyllä mielestäni agm:n aseita mutta ei taida myydä enää. Ite väittäisin classic armyn sportline sarjan aseeks, ei sinänsä väliä kuraa kuitenkin.


    • airsoftaaja2

      ja onko toi lähtönopeus minkä painoisilla kuulilla?? tuolla lukee että 100m/s

      • P*askaa kuitenkin, varmaan mitattu 0,20g


      • tiiän

        100 m/s on sellanen keskivertoa hieman parempi on mitattu 0,20 kuulil toi ase on täys metallia helppo virittää ja ratasto on metallia sisältää hyvän hop up in oon ostamas tollasat ja oon ettiny tietoo ja finsoftaaja painu hevosen v...... arvosteleen. kiitos ja ole hyvä jos auttoi.


      • Satomi
        tiiän kirjoitti:

        100 m/s on sellanen keskivertoa hieman parempi on mitattu 0,20 kuulil toi ase on täys metallia helppo virittää ja ratasto on metallia sisältää hyvän hop up in oon ostamas tollasat ja oon ettiny tietoo ja finsoftaaja painu hevosen v...... arvosteleen. kiitos ja ole hyvä jos auttoi.

        Miks mulla on semmonen tunne että et tiiä softauksesta mitään. Etkä varsinkaan ko. Aseesta.


      • JIHAD!
        tiiän kirjoitti:

        100 m/s on sellanen keskivertoa hieman parempi on mitattu 0,20 kuulil toi ase on täys metallia helppo virittää ja ratasto on metallia sisältää hyvän hop up in oon ostamas tollasat ja oon ettiny tietoo ja finsoftaaja painu hevosen v...... arvosteleen. kiitos ja ole hyvä jos auttoi.

        Ei varmana ole mitään "täys metallia". Vajaa metallia se on.


    • Saapas-13

      Ihan hyvä on. Ostin itse muutama pävä sitten, ja toimii aivan mainiosti. ^^ Porukkaa saa hyvin tiputettua pienissäkin peleissa. :D

      • Jälleen varmaan takapihatestien ykkönen...


    • tietävämpi

      Finsoft ei tää kyl mistää mittää...

      • finsofttietää

        Miksi te kysytte onko joku hyvä ase jos ette sitte usko että se ei ole sitä. Ja sitte sä viel haukut toista joka tietää taatusti tuhat kertaa enemmän airsoftista ku sä.


    • niih1

      taas tämmöne onhyvä . on iha paska keskustelu .. -.- ei voi tietää onko paska vai ei

      • Pāskempi se ainakin on kuin muut vastaavan hintaiset jopa Suomessa.


      • {turuk}
        finsoft kirjoitti:

        Pāskempi se ainakin on kuin muut vastaavan hintaiset jopa Suomessa.

        Jokainen kunnon softaaja tietää, että AGM, ACM ja ASG on huonoja merkkejä. Ihan perustietoa. Jos M4 haluut, kato Taiwangunista Cyma/ DBoys.


      • {turuk} kirjoitti:

        Jokainen kunnon softaaja tietää, että AGM, ACM ja ASG on huonoja merkkejä. Ihan perustietoa. Jos M4 haluut, kato Taiwangunista Cyma/ DBoys.

        Tai A&K... ASG:llä tarkotit varmaan APS:ää, ASG:ltä tulee sentään Lonexin M4:set.


    • soft-mies

      Aina ku tuun kattoon jotain onko tämä ase hyvä, niin melkein jokaisessa alle 200 maksavassa on aina puolet vaan haukamassa aseita niin sanokaa mulle mielestänne hyvä ase alle 300€

      • www.taiwangun.com


    • soft-mies

      Paljonko tuolta on toimituskuluja

    • Gusf

      Yli 70e ei toimituskuluuja ja ota, kun tilaat siitä ups vaihtoehto.

    • soft-mies

      Oliko tossa vaan paljon kirjotusvirheitä ku en tajunnu mitä yritit sanoo

      • soft-mies

        Ja finsoft, onko jing gong m5-s6 (mp5sd6) hyvä hinta laatu suhteeltaan, ja onko se luotettava


      • soft-mies kirjoitti:

        Ja finsoft, onko jing gong m5-s6 (mp5sd6) hyvä hinta laatu suhteeltaan, ja onko se luotettava

        Jos ämpäri on pakko saada suosittelen Cymaa milgearista.


    • tiedän eniten

      hyvä ase on

    • Tietäjä69

      Ihan saatanan hyvä vitun urpot rattaat vaihtoon ja silu suuhun ja hyvä tulee

    • Pamauttelija

      Mulla ei kestäny kovin kauaa ku kolahti maahan ni meni paskaks. Mutta muuten se oli iha hyvä ase asg ei oo kyl paras merkki mut kyl seki o iha hyvä. Ei kannata pamautella sitä maaha ::D

    • moips

      Siis tää on tosi hyvä ase mummielestä. Voi säätää semi/safe/auto. Aik jees

      • Pöllömpi

        Trollaus ei ole taidetta.


    • omistaja121

      Itelää pn toi ja musta se on aika hyvä

    • röllipeikko64

      voi tsiisus kun on paljon asiantuntijoita hernepyssyille...hankkikaa oikea ase...

      • Tyhämkana

        Niilläkö softaamaan?


    • D3F4L7

      Kertokaa nyt että onko tuo asg m15a4 hyvä ase kannattaako ostaa aloittelijalle

    • prosoftaajamies

      omasta mielestäni m15a4 ei oo mikään pasras ase. aseessa oli heti aluksi pieniä virheitä ja sen jälkeen ase meni paskaks:( kun ammuin sillä kuuli "grindaavaa" ääntä.
      nyt oon ostamas ak74 tacticalii toivottavasti sil ei käy samoin.

      • prosoftaajamies

        zori oon ostamas siis ak47 tacticalii-_-


    • Anonyymi

      ihan umpi paska ase menee jumiin koko ajan ja panokset menee aivan järkyttävän hitaata ja kaikki osat tässä aseessa on muovia ja rämä kyseinen romukasa on aivaN SÄÄLITTÄVÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe