savisaaren ratsastuskeskus?

palaaja(?)-84

kellään yksityiskohtaisempaa, koetumpaa tietoa kuin kyseisen tallin nettisivuilla? kukaan käynyt? talli on kuopiossa. löytyykö muuten muita kuopion keskustaa lähellä olevia talleja kuin savisaari ja rauhalahti? tosin rauhalahtikin on aika kaukana, kun olen muuttamassa puijonlaaksoon..

18

4786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seniili

      Savisaaressa on paljon sennuikäisiä ratsastajia sekä lukematon määrä eri ikäisiä junnuja. Ja joukkoon mahtuu, jos mahtuu...

      Hevosia löytyy remontista osaaviin;itse ainakin olen tykännyt hepoista. Talliympäristö ja talli hiukan vanhahkoja sokkeloisia, hevosilla aika pienet karsinat yms.

      Opetus ok, ainakin sennupuolella. Valmennuksiin on mahdollista päästä tavan tuntilaisenkin.

      • Tuleva Kuopiolainen

        Missä päin Kuopiota Savisaari sijaitsee ja kuinka pitkä matka Kuopion keskustasta on Savisaaren ratsastuskeskukseen?? Niin ja pääseekö Savisaaren ratsastuskeskukseen julkisilla kulkuneuvoilla??


      • omppu
        Tuleva Kuopiolainen kirjoitti:

        Missä päin Kuopiota Savisaari sijaitsee ja kuinka pitkä matka Kuopion keskustasta on Savisaaren ratsastuskeskukseen?? Niin ja pääseekö Savisaaren ratsastuskeskukseen julkisilla kulkuneuvoilla??

        savisaaren tien risteyksen ohi ajaa ainakin 3 ja itse olen pitänyt opetuksesta. talli on tosin hiukan sokkeloinen mutta kyllä siihen tottuu kun muutaman kerran käy... minusta tallin henki on hyvä ja ihmiset ovat ystävällisiä en tosin tiedä että mahtuuko tunneille enää mutta kannattaa kysyä jos kiinostaa... :)


    • hattara

      Peikkometsä sijaitsee Petosen Rautaniemessä, ihan ok talli. Heppahovi on mielestäni paras näistä kaikista vaihtoehdoista, mutta se on aika kaukana keskustasta, Karttulan suunnalla.

    • Savisaari fan :)

      Savisaari on hyvä paikka, olen itse käynt noin 7 vuotta ;)

    • mimmukuugeli

      Ei kannata mennä,ei osaavaa opetusta ja hevoset äkäsiä

      • Anonyymi

        Savisaaressa on maailman parhaat hepat!!!!!!!et ole edes luultavasti käynyt kyseisellä tallilla. Savisaari on minun koti!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savisaaressa on maailman parhaat hepat!!!!!!!et ole edes luultavasti käynyt kyseisellä tallilla. Savisaari on minun koti!!!!

        Anteeksi tykkään vain niin paljon siitä tallista!!!!!niin en tarkoittanut kiistellä makuasioista kaikilla on oma mielipide.


      • Anonyymi

        Ei oo ainakaan lumi


    • 12273838938448

      Savisaari on mielestäni paras talli, mutta se on minun mieli pide. Jotkut asiat ovat totta mitä tänne kirjoitellaan ja jotkut taas ihan pöty puhetta. Mutta omalla kokemuksella on hyviä opettavaisia poneja ja hevosia. Joka tunnilla olen oppinut jotain uutta.

    • Wwlririrorlrl

      Vieläköhän siellä seisoo osa hevosista kaulapannoista kiinni seinässä, lyhyissä parsissa??? jatkoivat tuota kaulapantahommaa senkin jälkeen kun se todettiin hevoselle huonoksi vaihtoehdoksi, kun eivät pääse siinä kunnolla kääntymään. -.- opetuskin on mitä on, pääasiallinen naisopettaja (vanhempi, lyhyet tummat kiharat, laiha) on ainakin jollekin tasolle jämähtänyt, joka tunti jauhavat samoja tehtäviä. Lapseni vaihtoi tallia kun ei päässyt siellä kehittymään, nyt nykyisessä paikassa onneksi eri meininki.

      • syntynyt96

        Ei tosiaankaan seiso, kaikilla hevosilla nykyään kelpo karsinat, eikä mitään pilttuita! Kaverini asuu kuopiossa ja ratsastaa siellä. Kävin sitten irtotunnilla ja tämä kyseinen opettaja oli kyllä mielestäni pätevä. Tallilla oli mielestäni paremmat puitteet kun omalla tallilla hämeenlinnassa:)


    • Anonyymi

      Täälä on hyvää opetusta muta esin kakat voisi kerätä aktio insesti ja jalustimet paikkaan kimittää huomiota

      • Anonyymi

        Mistä muka tiiät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä muka tiiät

        + insestiä ei oo ja opet auttaa jalkkareitten asennon kanssa eikä kimitä


    • Anonyymi

      Savisaari on tosi kiva paikka ja tosi hyviä hevosia käyn itse savisaaressa, mahtava paikka

    • Anonyymi

      Savisaari on paras talli ikinä! Peikkometsässä ei ees saa mennä talutusryhmässä ollenkaan ilman taluttajaa ja siellä ei opita jos ei mennä ilman taluttajaa. Vaikka savisaari on kuopion vanhin talli nii se on kyllä niistä suosituin talli. Eli suosittelen vaihtamaan sieltä peikkometsästä saviskaan!

    • Anonyymi

      Moi paljon maksaa savisaaressa aloittaminen jatko 1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe