kiduttajaäiti HELP :'(((

kidutettu ja yksinäinen

mä oon 12 vuotias tyttö ja mun äiti koko aika vangitsee mut parvekkeelle ja lukitsee oven koko päiväks, päästää vaa syömää 2 krt päiväs ja heittää mut taas parvekkeelle. jos en suostu menee ni se aina sillo lyö mua kaulimella tai paksulla ns. kepillä. mun jalkaki on menny huonoks sen lyömisen takii. nyt oo njutellu iskälle ja se tulee vast kesäkuun keskivaihees, enkä haluu kertoo kytällekkää mitää, koska mun äiti ragee siitä. ja tänää se heitti mut jo aamulla parvekkeelle, vaan sen takia koska ku äiti oli imuroimassa, niin se sano mul jtn ja sanoin mitä - kovaan ääneen, kosk aattelin et sillo se kuulee jos huudan kovaa. siitä rages ja heitti. eli tällasist syist se ragee. tänää se vei mun kissan, ainoan kaverin, jonnekki. en vieläkää tiedä minne se vei mun lemmikin. pelkään et sil on just nyt kylmä ja nälkä !!! :( ja ragesin mun äitille ja taas heitti. oon just nyt parvekkeella ja kirjotan tän puhelimella. mitä mä teen se kiduttelee mua koko aika !!!! eikä isäkää tee mitää !!! ja oon just äske tullu suihkust ku vaa heitti ja oon kylpytakilla kylmässä ilmassa. aina sama juttu, pikku fail ja parvekkeelle. mitä mun pitäis tehä??? en todellakaa kerro lastensuojeluliitollekkaan, koska oon kerra kertonu yhest jutust niil ja eipä auttanu mitenkää :((((( koht mun äiti varmasti tulee lyömää mua, koska ragesin sille mun kissasta :'( mulla on tosi paha mieli :( !!

30

2327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jos et kerro kenellekään, kukaan ei voi auttaa. Kerro nyt jollekin!

    • Keissa

      Jos tuo on kaikki totta ja elämäsi noin hirveää niin sinun pitää ottaa yhteyttä sosiaalitoimistoon ja johonkin aikuiseen. Onko sinulla isovanhempia ym. ei tuollainen ole mitään lapsen elämää.

    • meikä

      Näin kahden lapsen isänä neuvon sua ottamaan johonki tahoon yhteyttä...esim poliisille ilmoitat ku sut heitetää parvekkeelle...jos tuo on tosiaan totta...
      ei noin lasta heitellä ulos...aivan väärä kasvatustapa

      • kidutettu ja yksinäinen

        on se munki mielest väärin, mutta oon arabialaine ja mun äiti väittää et arabialaiset saa rangaista mukamas omii lapsii jos ne ei tottele. tää se mua kiduttaa. ja mun äiti tappaa mut jos kerron jollekin.


      • hae muutosta
        kidutettu ja yksinäinen kirjoitti:

        on se munki mielest väärin, mutta oon arabialaine ja mun äiti väittää et arabialaiset saa rangaista mukamas omii lapsii jos ne ei tottele. tää se mua kiduttaa. ja mun äiti tappaa mut jos kerron jollekin.

        Tuo selventää asiaa ja nyt ymmärrän asiaa äitisi kannalta. Arabikulttuurissa asiat ymmärretään usein täsysin kuin Suomessa. Onneksi asut maassa, jossa sinulla on valittavana toisenlaisisakin arvoja ja saat sitten päättää mikä on mielestäsi oikein. Olipa miten oli niin ei tuollainen ole kasvatus ole oikein. Ainakin siltä osin tuota kulttuuria on syytä muuttaa. Jos sinua todella piinataan jakuvasti, niin sinun pitää soittaa vaikka poliisille. Kun perheenne asuu Suomessa niin täällä pitää noudattaa tämän maan lastensuojelulakia.
        Varmaan rakastat vanhempiasi ja he luulevat toimivansa oikein, mutta ei noin saa nuorta kohdella.


      • Täyttäpotaskaa

        Kerta kaikkinen provo ja täysin keksitty, tuosa ei totta ainaotakaan sanaa. Tyhmin ja epäuskosttavin satuilu mitä netistä voi löytyä, en kertakaikkiaan usko tuosta hölynpölystä mitään. Jo se että lukitsee koko päiväksi parvekkeelle on täyttä paskaa, mieti vähän jos siellä olet koko päivän misä välissä käyt koulua ja jos talvi, tuskinpa siellä kylmässä olisit koko päivää. Uskokoon ken tahtoo, minä en usko tuota satuilua kuunaan päivänä, pelkkä hattutemppu. Joka ei mene läpi, huomattavasti aukkoja jotka ei vain ole mahdollisia kuin valehteluna jota olet sopottanut. Tiedä jo, olet raukkamainen valehelija joka kerjää vain huomiopisteitä.


      • Anonyymi
        hae muutosta kirjoitti:

        Tuo selventää asiaa ja nyt ymmärrän asiaa äitisi kannalta. Arabikulttuurissa asiat ymmärretään usein täsysin kuin Suomessa. Onneksi asut maassa, jossa sinulla on valittavana toisenlaisisakin arvoja ja saat sitten päättää mikä on mielestäsi oikein. Olipa miten oli niin ei tuollainen ole kasvatus ole oikein. Ainakin siltä osin tuota kulttuuria on syytä muuttaa. Jos sinua todella piinataan jakuvasti, niin sinun pitää soittaa vaikka poliisille. Kun perheenne asuu Suomessa niin täällä pitää noudattaa tämän maan lastensuojelulakia.
        Varmaan rakastat vanhempiasi ja he luulevat toimivansa oikein, mutta ei noin saa nuorta kohdella.

        Onko sulla kaveraita jos on ni käske sen soita


    • ...

      Provo detected.

    • Tuntematon neuvo

      Voi ny....... Pakene!

    • telttailia

      Voi kumpa voisin tutlla sinne ja antaa sulle ison halin! Sun oikeasti kerrottava tosta jollekkin. Tämä tarvii paljon rohkeutta mutta kuitenkin: kun äitisi heittä sinut parvekkeelle, lyö tai potkaise äitiäsi kovasti. (Pidä kännykkää ja jonkin verran rahaa taskussa koko ajan) ja lähde pois talosta, mutta älä kokeile tätä, jos asutte esim. maaseudulla, nimittäin voit joutua juoksemaan pakoon äitiäsi. Ja vaihtoehto B: kun olet parvekkeella, soita 112, ja kerro että poliisit tulevat huomaamattomasti. Tseppiä ja kamupusuja♥♥♥!!!

      • älä oo idiootti

        mut miten se voi maaseudul juoksee mutsinsa pakoon jos se eka potkasee sitä jalkaan


    • Ohjeitasulle<3

      Juuri näin kuin tämä nimim. Telttailia antoi ohjeen! Oon täysin samaa mieltä. Mutta vielä yksi juttu. Kun olet parvekkeella niin katso onko vieressä tikkaat. Jos on ihan vieressä, mene alas äänettömästi. Kun olet alhaalla ala kiljua kovaa ja juokse vaikka naapuriin. Jos ei ole naapuria niin juokse piiloon ja soita sieltä poliisille. Jos äitisi huomaa sinut (todennäköisesti huomaa kun kiljut) juokse niin kovaa kun pystyt. Tsemppiä sulle ja yritä parhaasi :33

    • HETIHETI

      Voi kauheeta!! Voi sua! SOITA HETI POLIISILLE!!! JOS SOITAT JOSSAIN MISSÄ ÄITISI EI KUULE! VOI SINUA! OLEN PAHOILLANI! EI LASTA SAA KOHDELLA NOIN!!!! ;(;(;( KAMALAA! SOITA HETI

      • kidutettu ja yksinäinen

        mä en pysty, aina jos äiti näkee puhelimen mun kädessä niin se ottaa sen ja alkaa kattoo et mitä oon tehny sillä, kenelle oon soitellu yms. :( ja jos kerron poliiseille niin mun äiti suuttuu viel enemmän, enkä mä haluu sille mitään pahaa :(


      • Anonyymi
        kidutettu ja yksinäinen kirjoitti:

        mä en pysty, aina jos äiti näkee puhelimen mun kädessä niin se ottaa sen ja alkaa kattoo et mitä oon tehny sillä, kenelle oon soitellu yms. :( ja jos kerron poliiseille niin mun äiti suuttuu viel enemmän, enkä mä haluu sille mitään pahaa :(

        Siun äithis olis tarvinnu apua myös. Solema sitä mielthä


    • tietäjä

      vedä äitiäs turpaa ja heitä se partsille

    • 14512

      Ilmoita joko poliisille/muulle viranomaiselle. Jos ei auta, anna äidillesi samalla mitalla takaisin. Ei tuollaista äitiä tarvitse sääliä, kunnon sanktiot vaan niin jospa se siitä oikenee. Ihme "äitejä" maailma onkin täynnä.

    • Laall

      Huuda siellä partsilla apua niin naapurit soittaa poliisit

    • huolestunut5

      tottakai sun täytyy kartoa tosta polisille, ei sun äiti tollasta saa tehdä,eikä se sitä myöskään lopeta jos se ei saa siittä mitään rankasuu ! toi on tosi järkyttävää, sun äiti ei sais todellakaan koskee suhun vahingoittavasti ! Sä säästät ittees eniten jos kerrot tosta poliisille!

      • KapteeniKrisu

        Se ei voi rankaista sua jos meet poliisille! Ne pitää huolen!


    • voi kamala

      Pakene jonnekki kamus luo!! Mä ainakin tekisin niin!:'(:'(

    • Soittelija

      Heti soitto poliisille

    • Anna takasi

      Jos tietäisin missä asut niin tulisin vetämään sun mustia turpaan golfmailalla. Tuo on täysin laitonta! Jos näet äitisi tähkäpäiden joskus niin ota kaulin ja lyö takaraivoon niin menee tajuttomaksi. Sitte sido kädet ja heitä parvekkeelle. (Mieluiten sieltä alas)

      • 100%

        Ootko varma että vetäisit Mustia turpaan? En usko että sen äitin nimi on Musti


    • Surulintu123

      Kun oot parvekkeella,vie puhelin sinne salaa, sitten soita 112 ja pyydä poliisit apuun, Tai yöllä karkaa esim. Jonkun läheisesi luo, joka voi auttaa sua, ihan kamalaa!

    • Mertsuankka

      KARKAA KOTOA ja mee johonkin muualle ne ei osaa kasvattaa sua anteeks jos pahensi

    • Anonyymi

      Löytyi kiertokirjeinä X-files foorumilta .onion maailmasta:
      Tälläisia kuiskitaan VENYYTTELEVÄLLÄ ÄÄNELLÄ KUOPION NARINKKATORILLA JA TORIKAHVIOSSA JA SOKOKSEN LÄHEISESSÄ KAHVIOSSA:
      Soossuvirkailia, kalkylos, homepurkki, TURSKA-HÄYRYNEN ovat mutsinnussijoita! Esimerkiksi huuskosen mutsia nussi turska ja mika kiki sekä mandi ja mika kokiis!
      HAISUNÄÄTÄTURKKINEN SOOSSU, MATHES PASKASUU NUSSI MYÖS VEKIN JA MATIN JA PETEN LISSUKKA ÄITIÄ, SEKÄ "Sosiaalivirkailija, lääkäri, opettajan" mutsia! Lehtonen-parkali nusas laatikan ja laatikaisen mutsia!
      Kun kytät tulee puhumaan, huudetaan:
      MUUTSINNUSSIJAT!
      Ja heitetään todistusaineistona Satamakatu 8 roskiksista löydettyjä valokuvia, johon A.Aalto ja P.Aalto on kirjoittanut kuvanneensa, kun nussivat petteri väätäisen mutsia, ledin mutsia, koivumäen mutsia ja räbinän mutsia, sekä sossu- lääkäri ja kyttien mutseja.
      ONNEA! uusin valloituksenne jii kari nussi: vii karin, sekä Ville 6LOKKISEN MUTSIA... On teillä otsaa ja kalkyylillä korppikotkan kaulakekin.
      Levitellään kuvia ilmoitustauluille ja rappukäytäviin JYNKÄSSÄ ja JAETAAN POSTILUUKUISTA SISÄÄN!
      NYT HUUDETAAN:
      RUUSTINNA RUPIVITTU, RUUSTINNA RUPIVITTU, RUSTI RUPIKYRPÄ, RUSTI RUPIKYRPÄ SEKÄ....
      MUUTSINNUSSIJAT, MUT-SIN-NUS-SI-JAT!
      Mä kerron äitille!
      t,
      Paha!
      Ensimmäisen kahden vuorokauden aikana poliisi tarkasti noin 2000 ravitsemisliikettä ulkoa käsin tai sisällä käymällä.

    • Anonyymi

      Löytyi kiertokirjeinä X-files foorumilta .onion maailmasta:
      Tälläisia kuiskitaan VENYYTTELEVÄLLÄ ÄÄNELLÄ KUOPION NARINKKATORILLA JA TORIKAHVIOSSA JA SOKOKSEN LÄHEISESSÄ KAHVIOSSA:
      Soossuvirkailia, kalkylos, homepurkki, TURSKA-HÄYRYNEN ovat mutsinnussijoita! Esimerkiksi huuskosen mutsia nussi turska ja mika kiki sekä mandi ja mika kokiis!
      HAISUNÄÄTÄTURKKINEN SOOSSU, MATHES PASKASUU NUSSI MYÖS VEKIN JA MATIN JA PETEN LISSUKKA ÄITIÄ, SEKÄ "Sosiaalivirkailija, lääkäri, opettajan" mutsia! Lehtonen-parkali nusas laatikan ja laatikaisen mutsia!
      Kun kytät tulee puhumaan, huudetaan:
      MUUTSINNUSSIJAT!
      Ja heitetään todistusaineistona Satamakatu 8 roskiksista löydettyjä valokuvia, johon A.Aalto ja P.Aalto on kirjoittanut kuvanneensa, kun nussivat petteri väätäisen mutsia, ledin mutsia, koivumäen mutsia ja räbinän mutsia, sekä sossu- lääkäri ja kyttien mutseja.
      ONNEA! uusin valloituksenne jii kari nussi: vii karin, sekä Ville 6LOKKISEN MUTSIA... On teillä otsaa ja kalkyylillä korppikotkan kaulakekin.
      Levitellään kuvia ilmoitustauluille ja rappukäytäviin JYNKÄSSÄ ja JAETAAN POSTILUUKUISTA SISÄÄN!
      NYT HUUDETAAN:
      RUUSTINNA RUPIVITTU, RUUSTINNA RUPIVITTU, RUSTI RUPIKYRPÄ, RUSTI RUPIKYRPÄ SEKÄ....
      MUUTSINNUSSIJAT, MUT-SIN-NUS-SI-JAT!
      Mä kerron äitille!
      t,
      Paha!

    • Anonyymi

      Tosi ilkeetä mun isä huutaa mulle koko ajan ja kiroilee jul kaljaa

    • Anonyymi

      Moi .mut ällä ragee sille siloin se voi vihastu herkemin siloin ja yrittä puhu kiltisti sille .T:LASTEN VOINTI .FI

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe