voiko poika meikata kouluun?

huolestunut

Eli, voiko,tai onko jotenkin noloo meikata kouluun tai muuten julkises.
Meikistä tulisi selvästi näkyvä (tai pitäis olla tosi sokee, jotta ei näkisi sitä). Kehtääko laittaa kouluun meikit? Olen poika.

33

1436

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot POIKA

      Halooooo!!! Oot poika! ÄLÄ meikkaa!!!

      • Oletvajaaälyinen

        Pojat meikkaa samasta syystä ku tutöt !


      • ihanoikeest
        Oletvajaaälyinen kirjoitti:

        Pojat meikkaa samasta syystä ku tutöt !

        Samaa mieltä, itsekkin käytän meikkiä vaikka olen poika ja sen huomaa, mutta se ei haittaa ketään, ja pakko sanoa että ehkä paras päätös minkä olen tehnyt on se, että uskalsin laittaa meikkiä kouluun.


    • rtreodoigdgiodfgjdfo

      Haiskahtaa vähän trolli.. XD

    • Ei pojille vittu

      No missäs sitä meikkiä sitten ajattelit käyttää jos et koulussa ja jne sellaisissa paikoissa missä ihmiset näkevät sinut?
      Meikin idea on ehostaa kasvoja, tehdä kauniimmaksi, tehdä vaikutus muihin!
      En kyl suosittelis pojille meikkiä...

    • meikkaava 10v tytsy

      Kyllä pojat voivat meikata.
      Haiskathaa provo, mutta mieti tuota itse äläkä kysy s24..

    • Vanhatarvot.

      Ei poikien tarvitse meikata. Sen kyllä ymmärrän jos tv:ssä esiintyviä miesnäyttelijöitä meikataan, mutta tuskimpa kukaan niistä meikkaa arkena. Jätä se vaan naisille ja rocktähdille. Luonnollisuus ennen kaikkea.

    • julieeeeeeeeee

      Siis ootko tosissas?!?! XD eihän pojat voi meikata XD todellakin... Haiskahtaa todellakin vähän trolli.. Uhmm

      • Heräisitte

        Pojat meikkaa samasta syystä kun Tytöt !!!


    • oifihddjfhh

      Tietenkin voit. Jos koet sen omaksesi.

    • ..........

      Tottakai voit meikata. Älä välitä noista ahdasmielisistä inisijöistä, sinulla on ihan sama oikeus meikata kuin meillä naisillakin.

    • Verzu

      Voi suomi24. Kyllä huomaa että suurin osa teistä on trolleja, lapsia, tai sitten ahdasmielisiä juntteja. *huokaus* Noh, jospa purkaisin ajatuksiani tänne myöskin teidän trollien järsittäväksi

      • defrgthyjukiloöp

        Niin, onhan se mukavampaa kun miehellä menee meikatessa enemmän aikaa kuin naisella. Se kertoo siitä, että ihan testosteroni virtaa!
        On aina huvittavaa lukea, kun joku median homopropagandalla aivopesty ihminen sanoo muita "ahdasmielisiksi".


      • Miehen paikka on..
        defrgthyjukiloöp kirjoitti:

        Niin, onhan se mukavampaa kun miehellä menee meikatessa enemmän aikaa kuin naisella. Se kertoo siitä, että ihan testosteroni virtaa!
        On aina huvittavaa lukea, kun joku median homopropagandalla aivopesty ihminen sanoo muita "ahdasmielisiksi".

        Ihanko sen aamuvalmistautumiseen tarvittavan ajan mukaanko voit arvioida testosteronin määrän, huh, oletpa spesialisti. Miehekkyys on itsevarmuutta ja sitä ei hetkauta meikkaaminen, hyvältä tuoksuminen eikä edes leipominen.

        Kovin on kapea käsitys maailmasta jos miehet eivät saa pitää kukista tai iloisista kirkkaista väreistä, meikata eivätkä tietenkään itkeä. Mars autotalliin siitä! Mitä naisille sitten on sallittu? Hameet nyt päälle kaikille heti ensimmäiseksi, pitkät tukat tietysti ja hellan ääreen siitä tai nyrkki heilahtaa!


      • asadfrgthyjukijh
        Miehen paikka on.. kirjoitti:

        Ihanko sen aamuvalmistautumiseen tarvittavan ajan mukaanko voit arvioida testosteronin määrän, huh, oletpa spesialisti. Miehekkyys on itsevarmuutta ja sitä ei hetkauta meikkaaminen, hyvältä tuoksuminen eikä edes leipominen.

        Kovin on kapea käsitys maailmasta jos miehet eivät saa pitää kukista tai iloisista kirkkaista väreistä, meikata eivätkä tietenkään itkeä. Mars autotalliin siitä! Mitä naisille sitten on sallittu? Hameet nyt päälle kaikille heti ensimmäiseksi, pitkät tukat tietysti ja hellan ääreen siitä tai nyrkki heilahtaa!

        "Kovin on kapea käsitys maailmasta jos miehet eivät saa pitää kukista tai iloisista kirkkaista väreistä, meikata eivätkä tietenkään itkeä. Mars autotalliin siitä! " Sanoinko minä noin? Sanoin ettei tarvi meikata.

        "Miehekkyys on itsevarmuutta" -Meikkausko kertoo ihan huokuvasta itsevarmuudesta? Mm-m.


    • Anna palaa!

      Stockalla on kosmetiikkaosastolla muutamakin miesmyyjä, jotka meikkaavat. Pariisissa myös näin sitä useasti, eritisesti minusta miehelle sopii silmämeikki ja kasvojen puuterointi. Kaikki miesjuontajat telkkarissa, uutisissa, poliittisissa väittelyissä jne on meikattu. Puhumattakaan elokuvatähdistä.

    • gjjrhjkg

      Tottakai voit! Meikkaaminen ei ole naisten yksityisoikeus, eikä se periaatteessa vähennä sitä "maskuliinisuutta" tai "miehisyyttä" mitenkään. Eräs muuten tossa aikasemmin sanoi että ei pojat meikkaa tai sitten ne on homoja. Samalla voisi sanoa että kaikki tytöt jotka meikkaa ovat lesboja. Miettikää vähän.

    • turkoositonconverset

      Siitä vaan, on jokaisen oma asia jos meikkaa, oli kyseessä sitten poika tai tyttö. Mutta jos meikkaat julkisesti, niin varaudu negatiiviseen vastaanottoon.

    • Alter__Ego

      Pointti on siellä, että mies nykyisin saa tuoda esiin myös naisellisista puolta itsessään (sosioevoluutiotendenssi ;). Naiset lisäksi saattavat kiinnostua tällaisesta miehestä ja se tuo haluttua lisäarvoa suhteessa muihin uroksiin kilpailtaessa naaraiden huomiosta.

      Naisen ja miehen habitusta ohjailee Alter Ego -tyyppinen "eminessi", joka säätelee feminiini/maskuliini -parallaksilla em. sosioevoluutiotendenssiä.

      Pitkänä rauhan kautena naiselliset ominaisuudet dominoivat. Kriisien aikana taas maskuliiniset omimaisuudet ovat tärkeämmässä asemassa.

      Toivokaamme feminiinistä dominannssia.

    • Ladyman

      No ei kannata meikata vielä kouluiässä. Minä aloitin meikkaamisen yli 50 vuotiaana vaikka olisin voinut sen aloittaa aiemminkin. Itselläni on nyt sellainen oman identiteetin haku päällä kun olen aina tuntenut että sisälläni asuu nainen ja nyt aina välillä päästän hänet esiin...

      • Anonyymi

        Jos nyt olisin 15 vuotias poju, niin tahtoisin meikata.
        Lähes viisikymppisenä vasta aloitin meikkaamisen.
        Nyt vuosien kuluttua siihen on jo syytäkin, sillä meikkaaminen ei ainakaan rumenna.


    • tyylikkäätmiehet

      jo on nuijaa porukkaa täällä! Ite olen nainen ja pidän kuumana jätkiä jotka laittautuu! Mun mielestä ei oo ollenkaan paha jos meikaa. Päin vastoin kajaalia laittaneet miehet on mun mieleen vaikka ei emo/gootti tyyli oliskaan ja itseasiassa mulla on mies joka meikkaa kans ja pyydän sitä jopa välillä meikkaa/ tai et mä meikkaan sitä ni tuntuu siltä kuin olis rokki staran kanssa yhessä Kurr!

    • tyylikkäätmiehet

      ja jos nyt pilkkuanussitaan homoilun syyttäjät ni esim. 1800 luvulla miehet oli kovia meikkaamaan ja laittautuu räyhelöihin ja pinkkiin et tää meikkaamattomuus on aika uus juttu miehillä

    • Anonyymi

      Tottakai voit meikata. Sä varmasti käyttäisit meikkiä samaan syyhyn kuin naiset, meikki kaunistaa ja korostaa kasvoja ja se on sama pojilla.

      Tottakai saat laittaa puuteria ja contour jos susta niin tuntuu, sehän vaan haluat korostaa kasvojas, en ymmärrä mikä tässä on ongelmana muilla?

      Mitä se teitä haittaa jos joku tykkää käyttää meikkiä, miks naiset saa käyttää jos pojat ei? Sukupuoli ei määrää sitä, että kuka sitä meikkiä sais käyttää, sehän on kaikkia varten siellä vitun kaupan hyllyillä. Menkää kasvamaan jos ette kestä sitä että meidän yhteiskunta muuttuu. 😐

    • Anonyymi

      Mäkin laitan huulipunaa kun lähen duuniin.

    • Anonyymi

      KEHTAA

    • Anonyymi

      Ripsiväri,huulipuna ja poskipuna kuuluu joka aamuiseen laittautumiseeni. Pidän myös sukkahousuja.

    • Anonyymi

      Jos sopii tyyliin, niin tosimies tekee mitä haluaa.

    • Anonyymi

      Ämmät meikkaa.

      • Anonyymi

        Juntit ei meikkaa.


    • Anonyymi

      Joo jokainen saa olla oma ittensä💫

    • Anonyymi

      Ruotsin telkkarista tuli tällä viikolla juttua, että lapset ei sais käyttää noita ihonhoitotuotteita.

    • Anonyymi

      TV4 siis ruotsin, kerto just, että eka apteekkiketju ei enää myy alle 15 vuotiaille vaativampia ihonhoitotuotteita. Ei voi lapset enää meikata kouluun. Mä kyllä ymmärrän jos istuu asiakaspalvelussa niin sitten, mutta kouluun?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe