Aina kun sä puhut sitä etelää, se saa mun levikset repeemään

mitä tarkoittaa'?

Tarkoittaako tuo Sini Sabotage tuossa videossa, että ulkolaisten miesten kanssa meno on "vetelää" ja naisen pillu kastuu aina kun joku ulkomaalainen mies puhuu etelää?

http://www.youtube.com/watch?v=ntSmJxtAeZw

20

8249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aisuri Ti**

      Tyttäreni on samoilla linjoilla.

    • suomi räp
    • 3+19

      "Levikset repee" on kuulemma vain Sini Sabotagen oma sanonta eikä sillä ole sen syvällisempää merkitystä.

      Mun mielestäni tuo "etelän puhuminen" tarkoittaa pääkaupunkiseudulta pohjoisemmaksi Suomeen muuttaneen tyypin puhetta.
      Ainakin silloin joskus kun olin Joensuussa ainoa pk-seudulta tullut opiskelija olin se "hassusti ja ihan liian nopeasti puhuva etelän tyyppi".

      • 3+19

        Niin, ja eikös tämä kerro ihan selvästi ATM-miehestä, jolla ei ole ollut koskaan suhdetta naiseen? "Et oo tietty entinen kenenkään".

        Vaikka toi sun meno o aika vetelää
        Ja et oo tietty entinen kenenkään
        Mut ainaku sä puhut sitä etelää
        Se saa mun levikset repeemää

        Toisin sanoen: pääkaupunkiseudulta tuleva ATM-luuseri ("meno on vetelää", tietokoneen edessä kököttävä slacker) joka saa kumminkin slangillaan timmin mimmin kiinnostumaan, vaikka ei itse sitä välttämättä itse heti tajua.
        ("pitäskö sun takasin soittaa
        kun sillon sä et voi mitää muuta ku voittaa")


      • 352352352
        3+19 kirjoitti:

        Niin, ja eikös tämä kerro ihan selvästi ATM-miehestä, jolla ei ole ollut koskaan suhdetta naiseen? "Et oo tietty entinen kenenkään".

        Vaikka toi sun meno o aika vetelää
        Ja et oo tietty entinen kenenkään
        Mut ainaku sä puhut sitä etelää
        Se saa mun levikset repeemää

        Toisin sanoen: pääkaupunkiseudulta tuleva ATM-luuseri ("meno on vetelää", tietokoneen edessä kököttävä slacker) joka saa kumminkin slangillaan timmin mimmin kiinnostumaan, vaikka ei itse sitä välttämättä itse heti tajua.
        ("pitäskö sun takasin soittaa
        kun sillon sä et voi mitää muuta ku voittaa")

        Onpa huono tulkinta. Tuo on selvästi ironiaa "et oo tietty". Toisin sanoen tyypillä on paljon kaatoja, mutta Sini ei siitä piittaa. Vetelä meno viittaa gigolomaiden rentoon ja vetelehtivään siesta-kulttuuriin ja tyyliin, jolla he iskevät naisia venytetyllä heeeyyyy, beautiful.... heitoilla. Levisten repeemäkö ei muka tarkoita mitään? Ei olisi sinusta kirjallisuudentutkijaksi. Sini samaistuu miesten erektiohin siinä ja ilmeisesti hänen klitoriksensa turpoaa niin paljon, että housut repeää, kun panomiesgigolo tulee puhumaan "etelää". Voi tietysti tarkoittaa Helsingissä asuvaa maahanmuuttajaa, mutta jos laulaja Sabotage ei itse asu jossain Inarissa, niin voidaan veikata, että hänen eteläpuolesta puhutaan.


    • 166

      "Puhua etelää" tarkoittaa suuseksin antamista.

      • 609_uu

        Tämä. Mitä vittua autistit tulkitsevat aivan väärin. Sini sanoi itse radiossa että tarkoittaa maton nulemista


    • mitähän olet kuunnel

      Sini sanoi itse radiossa, että ei tarkoita tuolla maton nuolemista.

    • sfhsfh

      Miks kaiken pitäis aina tarkottaa jotain???

      • Anonyymi

        Kai se nyt jotain tarkoittaa.


    • hanna-maria

      jättäkää se sini jo rauhaan! se ei ole tehny mitään väärää. miettikää vaikka jb:tä että mitäköhän se on tehny väärin. sini ei tarkoita siinä biisissä mitään seksiin viittaavaa

      • Sinihater

        Hyvä kun nostit tämän ajat sitten unholaan painuneen ketjun takaisin pinnalle, että voimme haukkua Siniä vielä lisää.


      • sininvihaaja

        "Jättäkää se sini jo rauhaan" voi vittu. Sabotagehan näytti eräässä musikkivideossaan keskisormea. Ja näyttää niin typerältä että minua alkaa oksettaa aina kun näen hänet.


      • YliPäällikkö

        Eipä Sini artistina ole tehnyt mitään oikeinkaan.


    • 12+8

      Who is she? En ole koskaan kuullutkaan.

    • Marianne89...

      Kyllähän ne miestenkin hormonit alkavat hyrrätä kun näkevät venäläisen tai thaikun. Ei eksotiikan nälkä katso sukupuolta. Vai onko tämä miehille sitten jotenkin "sallitumpaa" (mikä sana, jokainenhan saa sinällään tehdä mitä haluaa kenen kanssa haluaa, jos ei vahingoita sillä ketään kolmatta osapuolta...) ?

      • ...

        Asun itä-Suomessa ja täällä ei venakon näkeminen saa miesten hormooneja hyrräämään. Thaikkutytöt saattavat olla poikia. :P


    • Vanha täti

      Tällainen vanha täti ymmärtää asian niin, että mimmi saa raivarin, kun jäbä puhuu stadin slangia kotiseudullaan. Kai jokainen saa ymmärtää tuon niin kuin tahtoo?

    • Huorasaatana

      Varmaan sabotagella paljonki kokemusta

    • Helppo_keissi

      Hänestä on maalaisena sexyä kun mies puhuu pääkaupunkilaisittain. Tämähän nyt on aivan selkeää, miten joku VOI tulkita muulla tavoin :D :D :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe