Apua, mitä harrastaisin???

Hjälp :)

Olen -99 syntynyt tyttö, ja haluaisin harrastaa jotain liikuntaa. Koripallo, salibandy, tanssi? En ole aiemmin harrastanut mitään liikuntaa enkä koululiikan perusteella pidä mistään lajista toista enemmän. En myöskään ole mikään hyvä liikassa (liikka 8).

Sen tiedän jo etten halua harrastaa jalkapalloa, koska melkein kaikki kaverini harrastavat sitä. Ja myös monet keitä en lue kavereihini. Samoin en usko harrastavani missään vaiheessa jääkiekkoa.

Vai pitäisikö mennä vain salille / jumppaan?

Joojoo, tiedetään, että munhan se pitäisi valita jos kerran mä olen se joka alkaa harrastamaan ettekä te. Niin mä teenkin, valitsen itse, mutta tarvitsisin vähän apua. Täällä varmasti on joitain jotka on harrastaneet jotain noista tai muita lajeja, voisiko joku kertoa omasta kokemuksestaan?
Millaista alku oli ja miten päädyitte mukaan ja millaista se on nyt?
Ja jos jollain on muita harrastus ehdotuksia niin niitäkin saa tulla.

Kiitos! :)

14

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markjysch

      Suosittelen frisbeegolfia.

      Välineet maksavat n 10 € ylöspäin, eli halvimmillaan harrastus kustantaa sen 10 € mikäli yhden kiekon ostaa, radat ovat ilmaiskäytössä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

      Tulee huomaamattaan käveltyä monta kilometriä yhdellä kertaa sekä heittotekniikalla saa jonkin sortin ylävartalotreeniäkin :)

      • Ährääjä

        Frisbeegolf on hyvä harrastus. alkoitin tänä kesänä en ole katunut kertaakaan. Kiekkojen hinta ei päätä huimaa. heittoteknikoita ja kiekkojen vertailuja netissä samoin ratakarttoja. Ihana laji kokeile pian! Radat maksuttomia! 18 korinen rata noin 2 kilometriä, ainakin mitä itse olen käyttänyt.


    • Heha2

      SALIBANDY ON PARAS! EI muutaku harrastamaan :))

    • kakkakakkakakkakakka

      Harrasta seksii!

    • basketball4ever

      Koripallo on parasta!
      Alussa saattaa olla vaikeaa mutta kun osaat perustekniikat ja muut, nii kyllä pitäs alkkaa helpottamaan

    • Jumppailemaan

      Heippa! Osta vaikka kymmenen kerran lippu johonkin aerobic paikaan jossa mahdollista kokeilla erilaisa tunteja.monissa paikoissa tarjolla samalla kortilla myös pilatesta,jooga,kuntonyrkkeilyä jne urheilu ja liikunta on hauskaa kun löytää oman lajinsa elikkä jos hikijumppa ei ole sun juttu kokeile sitten jotain muuta

    • Goripalloilija

      Ite harrastan koripalloo ja perusjutut oppii aika nopeesti, kuljettaminen et ei kato palloo, syöttäminen ja oikee heittotapa. Joillai paikkakunnil saattaa olla joku ryhmä jossa pelaa nuorempia/uusia tai sit et menee vaa samanikäste mukaa.

    • boxinglover

      Nyrkkeily! Oon itekkin -99 tyttö ja päädyin nyrkkeilemään parhaankaverini kehotuksesta et kokeillaan! Joten nyt oon vajaan kolme vuotta sitä harrastanu. Eri paikoista löytyy eri vaihtoehtoja niille ketkä haluaa vaan harrastuksena nyrkkeillä ja niille jotka haluaa myös kilpailemaan tietenki kilpailuun pitää löytyy oma halu eikä siihen pakoteta, suosittelen lämpimästi edes kokeilemaan koska itse olin vastahakonen kun menin ekaa kertaa kokeilemaan ja nyt oon täysin koukussa lajiin!

    • Ehdotus987

      Sulkapallo on kivaa.

    • menimini

      Riipuu siitä mitä urheilulta toivot. Haluatko laihtua? Suosittelen uintia, ei rasita niveliä mutta on täyspainoista liikuntaa. Haluatko kestävyyttä? Kenties pyöräily tai maantierullaluistelu. Rajumpaa liikuntaa? Sitten taistelulajit kuten teakwondo, karate, aikido ym. Pidätkö eläimistä? Miten olis ratsastus?
      Noin muutamia esitelläkseni.

    • menimini

      Kappas! Huomasin nyt vasta että aloitus on kaksi vuotta vanha.

    • Moikaiikki

      Uintia

    • twcew

      Hei tyttö harrasta sitä seksiä jos kaipaat uuden harrastuksen=D

    • Lifeislife612

      Löysin vinkiksi hyvän sivuston, missä näytti olevan ainakin laajasti vaihtoehtoja, mistä valita. :)

      http://mitaharrastaa.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe