Neitsyyden ongelma

Ajat muuttuvat ehkä

Luin palstaa, jossa homot valittelivat neitsyyttään ja odottelivat sen loppumista. Ongelma on minullekin tuttu, ja tulee olemaan varmasti vielä pitkään, mahdollisesti loppuelämän.Minä kuulun vähemmistöön, jota kai kutsutaisiin masohomoksi.

Olen nyt muutaman päivän asia miettinyt ja tullut tokseen, että jos minä menen jonnekin kuuluttamaan, että haluan selkäsaunan, niin saan turpaani tai valkotakkiset hakevat minut. Nuoret tuskin edes ymmärtävät mistä on kysymys.

Poikuudestaan pääsee eroon ilmeisesti myös "keinotekoisesti", eli tyytyy seksiin, joka ei itseä niin kovasti kiinnosta. Yksi mahdollisuus on ostaa palveluksia, mutta ei se varmatikaan ole sama asia, jos neljä kertaa sinua vanhempi ukko räpsii pakarasi kirjaviksi. Kummassakaan yllämainitussa tapauksessa ei minun mielestäni voida puhua neitsyyden mennettämisestä.

Piiskaajan luona käynti varmaan helpottaa mahdollisuutta oikean kokemuksen saamiseksi myöhemmin.Mutta ongelmia on. Paljonko kokemus maksaa, en ole nähnyt mainoksia, saatika tarjouksia missään, välimatka, kuinka vanha pitää olla, että otetaan vastaan. Ajattele miten noloa olisi, jos lähtee piiskattavaksi saadakseen seksikokemuksen, mutta saisikin selkäsaunan sen takia, että on liian nuori.

Jos toivotun lainen seksi on neitsyyden menetyksen mittari, niin minä uskon olevani puhdas pulmunen vielä kuusikymppisenäkin.

9

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatuksia asiasta

      Neitseellinen johonkin asiaan on sellainen joka ei ole vielä kokenut kyseistä juttua. Toki seksuaalisesti neitsyttä voi verrata vaikka siihen, että joku ei ole vaikkapa koskaan hiihtänyt suksilla. Mutta mielestäni kokemattomuus asioihin on parempi ilmaisu, kuin neitseellinen sana.

      Fantasioita on niin moneen lähtöön, ja eri muotoisia, että jos tavoittelee vain juuri sitä omanlaistansa, niin moni jää fantasia-asteelle ikuisesti. Pitäisi oppia hakemaan muunnelmia omista fantasioista, jos haluaa hullunlailla niitä toteuttaa. Usein fantasiat kuitenkin ovat fansioina parhaimmillaan. Niiden toteuttaminen pilaa ne, sillä ei ne toteudu juuri siten, kuin on ne omassa päässään kehitellyt.

      Olenkin ajatellut asian siten, että pitäisi hakea samanlaisen fantasian omaavaa tyyppiä, joka tietää mitä toinen fantasiltaan haluaa, ja sitten vain oppia vuorotellen toteuttamaan vastoin omaa tahtoaan toisen haluamaa fantasiaa. Esim. tämä väkisin "selkäsaunan" saaminen on melko mahdoton saada seksuaalisessa mielessä. Jos saa selkäänsä nykyisin, niin silloin saa kyllä muutenkin kuonoonsa, eikä vain piiskausta pakaroille. Piiskanantajia on vaikka kuinka paljon, mutta harva ymmärtää sitä, että joillekkin siihen pitäisi ehdottomasti liittyä tuo pakolla saaminen, ennen kuin se tyydyttää saajaa.

      • ehhhfu

        Vanhoista käräjäkirjoista voi päätellä, että sitä revittiin tukasta ja lyötiin millä sattui. Häpeällisin rangaistus oli piiskaus käräjätuvan pihamaalla.

        Kansa osasi tuon häpäisyn myös ja on se vieläkin joillakin hallussa. Eli jos toinen riidan osapuolista uskoi pystyvänsä vastustajansa oikeasti piiskaamaan, niin hän ryhtyi tietenkin toimeen. Eikä selkäänsä saanut kehdannut asiasta edes huudella, niin häpeällistä oli joutua vitsan puremaksi aikuisiällä.


    • Vitsanväistäjä

      Herra ehhhfulla on tuttu ongelma, olen lajityypiltäni samanlainen kuin hän. Selkäsaunaa on odoteltu melkolailla turhaa, jotakin kuitenkin on tapahtunut. Alkuun auttoi se, että minulle oli vanhempia veljiä, joita voi härkkiä ja joskus aina sai veljen kädestä persustalleen. Tosin kaikki tapahtui nopeasti ja oli hetkessä ohi, en kerennyt oikein nauttimaan.

      Kerran murkun pahimpina päivinä olisin saanut oikeasti piiskaa, joko yhdeltä tai kahdelta veljeltäni, mutta en tohtinut ottaa haastetta vastaan, niinpä panin suuni kiinni. Silloin meni varma risusauna ohi suun. Nyt harmittaa, kun en tiedä olisiko vanhempi veljistä yrittänyt piiskata itsekseen ja millaista tekniikkaa hän olisi käyttänyt. Hyvä näinkin, jos hän olisi minut piessyt ja vielä toisen veljen nähden, niin minua hävettäisi tänäkin päivänä.

      Olen minä joskus täräyttänyt hyvää kaveria takamukseen kourallani täysillä, kun on pyllistellyt ovenreiässä ja toivonut, että hän maksaa korkojen kera takaisin.

      Piiska-asioista voi kyllä tutussa porukassa puhua, on sellaisia lausahduksia, jotka saattavat johtaa hyvään lopputulokseen. Jos sinulle sattuu vaikka vyö käteen, niin toteat, että tällaisella vyöllä Mikon isä piiskasi aina Mikon. Jos Mikko on tarpeeksi ärhäkkä, niin voit saada omasta vyöstäsi.

      Tai pingismailasta voi sanoa Mikolle, että saat 10 €, jos saan lyödä sinua tällä täysillä. Sen jälkeen voi yrittää lyödä Mikkoa vaikka ilman lupaa, kyllä siitä nujakka syntyy. Jos saat luvan niin lyökin monta kertaa, sellainen vaatii Mikkoa kostamaan.

      Jos piiskaamisesta puhutaan, niin silloin kannattaa väittää, että sinua ei ole koskaan piiskattu, isä on kerran yrittänyt, mutta ei onnistunut siinä yrityksessä. Mutta Mikolla näkee naamasta, että se ei ole lakannut vieläkään selkäänsä saamasta.

      Tai sitten voi väittää, että jos 14-vuotias saa piiskaa, niin hän on vapaaehtoinen, sen ikäisen pojan piiskaaminen ei enää onnistu. Jos pysyt tiukasti kannassasi, niin löytyyhän sitä joku, joka haluaa todistaa sinun olevan väärässä.

      Erilaisilla puheilla saa kyllä aina joskus jonkinlaisen alkuveryttelyn aikaiseksi. Mutta tulisen piiskan antajaa ei niin vain maailmalta löydy.

      Jollei suostu vanhalle ukolle piiskattavaksi niin voi jäädä luu käteen. Muutaman kymmenen vuoden kuluttua ne eivät tunnu enää vanhoilta, mutta silloin sinä oletkin jo piiskaajan roolissa. 40-50-vuotiaalla on voimat ja taito tallella, hän ymmärtää jo ihmisen mieltä ja pystyy teinipojan oikeasti piiskaamaan. Koodi.net sivuilla on monenlaisia piiskaajia tarjolla, heistä kyllä löytyy sopiva, mutta ongelma voihin olla omissa esteissä. Silloin täytyy tyytyä milikuvutukseen ja jäädä odottelemaan parempia aikoja, mutta älä anna koko elämän solahtaa ohi.

      Onneksi sinä voit kirjoitella gaysivuille fantasioita meidän muiden iloksi, niin joku aina vastaa ja sinäkin pääset lukemaan.

      Nykyisin minä mietin, että kuinka riski miehen pitää olla, että hän saisi minut piiskattua perinteisellä tyylillä. Tuplavoimilla se varmasti onnistuu, jos minä nostan pemkistä 45 kiloa, niin 90 kiloa nostava on pirun riski, Satanen alle 12 sekuntin isolta mieheltä vaatii paljon räjähtävää voimaa. Sellaiset miehet onnistuisivat varmasti tehtävässään. Jos voimissaan oleva mies ottaa juoksuspurtin niin siinä tanner tömisee ja paidanselkämys hulmuaa. Mistäs sellaisia löytyy, pitää katsoa netistä...

      Mutta kun epäilys iskee, niin silloin ei sellaista miestä löydy mistään, joka väkisin pystyisi lajitoverinsa piiskaamaan, silloin tarvittaisiin "tositarinoita" tai oikeita kokemuksia.

    • Piiskavalmentaja

      Julkisen piiskaamisen ongelmia ovat, että piiskaaja pelkää leimautuvansa homoksi. Sellaista tuskin kuitenkaan tapahtuu, kukaan ei usko, että homo pystyisi miehen piiskaamaan. Toinen ongelma on se, että piiskaus on eroottinen tapahtuma, se on melkein kuin julkisella paikalla paneskelu.

      On kyllä olemassa vahvasti heteroja miehiä, jotka suostuvat miehen piiskaamaan jopa pitävät sellaisesta leikistä.

      Jos sinun tekee mieli jollekulle kurinpalautusta antaa, siitä vaan toimeen, kyllä sinä näet onko toinen osapuoli asiasta kauhuissaan vai mukana jännässä leikissä. Sellainenkin tyyppi, joka ensin säikähtää, voi olla asiasta kyvinkin kiinnostunut ja hetken kuluttua on asiassa täysillä mukana. Kannattaa muistaa, että piiskan saanti on miesten neljänneksi yleisin fetissi.

      Toivotan kaikille hyvää piiskaonnea täksi päiväksi!

    • rftghjk
      • sdfghjklöu

        Näyttää Max olevan vähän nolona. Hävettäähän se jos setä itsekseen piiskaa aikuisen pojan.


    • dgbnd

      No ohan se neitsyys homolle häpee! Kunnon jakorasiamaine sen olla pitää!

      • homoteiniboy

        Hirvee kiima, tuux nussii?


    • Jeppuboy

      Mulla on urheilevan homon maine. Kuten Scotty Marx ja Jacob Taylor...

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe