40 vuotta vanhemman naisen kanssa

NuoriMies__

Olen 20v mies. Noin kuukausi sitten löysin itseni baarista juttelemassa 60 vuotiaan naisen kanssa. Valomerkin lähestyessä hän tarjosi minulle yöpaikkaa hänen luotaan, sillä kerroin, etten saanut kavereihini yhteyttä, joten en tiennyt minne mennä.
Käveltyämme hänen luokseen, avasimme vielä kuoharin ja jatkoimme jutustelua. Kevyt, aluksi vain leikkimielinen flirttailumme eteni lopulta varsin suoriin ehdotuksiin ja eikä aikaakaan kun riisuimme jo toistemme vaatteet ja annoimme himojen viedä. Seksin aikana hän kuiskaili kuinka ei ole saanut seksiä kymmeneen vuoteen ja kuinka hänen ystävänsä eivät ikinä tulisi uskomaan kuinka nuorta ja jaksavaa miestä hän nyt saikaan.
Pitkän ja intohimoisen seksin jälkeen nukahdimme noin tunniksi, kunnes hän herätti minut ja kertoi haluavansa lisää. Ties kunka monta kertaa aamun aikana rakastelimmekaan.
Päivän lähestyessä ja humalan laskettua tajusin tilanteen selvemmin ja lähdin häpeissäni ulos vaatteita keräillen.

Jälkeenpäin tätä muistellessani haluni heräävät aina vain voimakkaammin ja haluaisin uudelleen kokea vanhemman naisen kosketuksen. Kokemuksestani ja tunteistani en uskalla keskustella kenenkään tutun kanssa, sillä pelkään menettäväni kasvoni.

7

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mene vaan ja ota uusiksi !!! Jos vaan nainen miellytti niin tulta alle ja panoksi

    • Nuori mies 20+

      Sellainen olis ihan unelma tilanne että naapurissa asuis joku himokas puutteessa elävä vanhempi nainen jonka kanssa vois tavata "päiväkahvien" merkeissä. Kumpikin sais tällä tavalla tyydytettyä seksuaaliset tarpeensa. Tällainen järjestely olis kyllä toimiva juttu. Muutenkin olis kiva joskus saada myös juttuseuraa vaikka tällaisesta vanhemmasta naisesta, yksin kun asun.

      Minun puolesta nainen vois olla jopa 30-40 vuotta vanhempi mutta en kyllä kehtaisi siitä kenellekkään kertoa että panen säännöllisesti noin paljon itseäni vanhemman naisen kanssa. Ei Suomessa vaan taida olla kovin paljon tällaisia vanhempia naisia joilla ei ole miestä ja jotka olis nuoren munan perään.

      • ano muumi

        No minä en sano panevani minkään ikäisten kanssa, joten ihan sama onko se ikä 16 vai 60. Nokei, joskus tulee anomuumina tälleen netissä retosteltua, mutta yleensä pidän sitä kohteliaampana petikaveria kohtaan, ettei rupea leuhkimaan tai arvostelemaan vieraille. Tai tutuillekkaan.


    • 57v

      no ei varmasti olekaan, turha haaveilla siitä noin nuoren miehen, kukaan kunniallinen kuuskymppinen nainen ei ala nuorenmiehen panopuuksi

      • ano muumi

        Vai kukaan kunniallinen parikymppinen ei ala vanhan naisen toyboyksi?
        Jos molemmat nauttii ja kummallakin on kivaa, niin eihän siinä panopuita sillon ole. Ei seksissä mitään kunniatonta ole. Toki kunniakäsitys voi olla eri, etenkin jos satut olemaan kaapuhiippareita tai muita siveydensipuleita.


    • Nuori mies 20+

      Niin sitä sopii miettiä kummanko maine siinä enemmän kärsii. Luulis että jokaiselle kuuskymppiselle naiselle se olis suuri kunnia jos joku parikymppinen haluaa vielä naida tuon ikäisen kanssa. Jokatapauksessa ei siinä mitään panopuita olla puolin eikä toisin jos kumpikin haluaa sitä yhtä paljon.

    • NuoriMies__

      Ainakin tämä 62-vuotias rouva (joka btw pyöri tänäänkin koko työpäivän mielessäni) tuntui nauttivan nuoremman miehen seurasta. Lähinnä itse pelkäisin leimaantuvani, jos joku tuttuni tästä kuulisi.
      Mutta tämäkin tapahtui melkoisessa humalassa. Kunpa uskaltaisin vielä hänen ovelleen mennä koputtelemaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe