Tarjoustalo

ei hyvää päivää

Olen asunut nyt Maskussa muutaman kuukauden ja täytyy kyllä sanoa että Tarjoustalossa tehdään valtavasti kuitti virheitä eli pyydetään tuotteesta liikaa hintaa. Miten tälläinen on mahdollista ja eikö siihen puutu kukaan?? Miten sinne kassoille pääsee tuollaisia laskutaidottomia ihmisiä vai tekevätkö tahallaan ja yrittävät huijata??

32

5480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maskuraattori

      Maskuraattori vastailee kysymyksiinne kesän ajan tällä palstalla alkaen 12.6.

      Tarjoustalo ei tee tahallaan tälläistä vaan kenelle tahansa voi sattua virheitä ja ihmisiä ne siellä kassoillakin vain ovat. On valitettavaa jos sinulle uutena maskulaisena on sattunut tälläisiä virheitä. Tahallaan syyttäminen ja on turhaa sillä eivät varmasti tee tälläistä tahallaan.

      Maskuraattori.

    • ei khyl kannata

      maskhussa asioidda. Noustes on valinttalo ja s-markett jos ei kassa huija ketää. tervetuloo siis Noustesse ja samall voit myös käyä leipomoski.

      • Ei ainakaan noustess

        En nousten leipomoa ole nähnyt enää hetkeen....?
        Jollet sitten tarkoita sitä vpk(varmasti-panee-kaikkia)-tekelettä siellä metsässä?


    • ei muualla

      olen huomannut myös että Tarjoustalossa sattuu aika usein virhehintoja. olenkin aina alkanut tarkastaa kuitin heti paikanpäällä.

      • Maskuraattori

        Ihmettelen kyllä että kun minä olen käynyt Tarjoustalossa niin ei koskaan ole ollut mitään virheitä. Tai sitten en ole vain sattunut huomaamaan... no pitää olla tarkkana sitten jatkossa.


    • Hinttura

      Onkohan katteet liian pienet?

    • tarjoustalo Bpokotti

      Olen samaa mieltä. Lisäksi siellä on se merkillinen systeemin, että tarjoukset, joita ilmoitellaan isoin mainoksin, ovat aina heti loppu, tai ei ole saatu tai muuta vastaavaa.

      En käy enää tarjoustalossa kuinihan pakosta, (siis en viitsi muualle mennä) ja haen ihan pakollisen.

      Lisäksi jotkut hinnat ovat ihan poskettomia.

    • pettynyt asiakas

      olen muutaman kerran ostanut paitoja 5€ laarista. Kuitenkin kassalla hinnaksi tulee 14,95 tai 17,95. Tarjoushinnasta huolimatta, mutta ikäväkseni olen vasta huomannut kotona ko. asian. ja soittanut ainoastaan kerran asiasta heille. Hinnoittelu ei sii pidä kutinsa aina!

      Kerran ostin silkkikukkia. Sellaisia hiuksiin laitettavia. Ennen meitä ei ollut yhtään asiakasta ja takanani oli ehkä noin 40 vuotias mies.

      No kukista oli otettu hinta ja hups luulen että kassatyttö "tiputti" ne sen jälkeen lattialle kassan puolelle. Okei huomasin vasta kotona asian. Kun soitin perään ja kysyin kukkia, ei ollut kuulemma löytynyt. Sanoin että haluan ne ehdottomasti koska tarvitsen ne seuraavan päivän juhliin ja penäsin että tulen hakemaan uudet kukat 20km ajomatkan päästä enkä maksa uusia, koska olin satavarma jo tässä vaiheessa että kukat oli "tippunut" kassatytön puolelle lattialle koska tuskin se 40- vuotias mies niitä tarvitsi.

      Kun sitten menin hakemaan uusia kukkia niin kas kummaa ne oli tuntia myöhemmin ilmestynyt takaisin myyntiin. Ai mistä sen tiedän?...No kun isoja valkoisia kukkia oli tasan yksi jonka ostin silloin ensimmäisellä kerralla itselleni joka sitten katosi ja mustia kukkia oli tasan 2 joista toinen jäi myyntipaikalleen kun toisen ostin ja viininpunaisia oli 3 kpl, joista yhden ostin ensimmäisellä kerralla.

      Kaikki kukat olivat tulleet myyntiin "uudelleen". Kysymys kuuluu, miten ne ilmestyi takaisin myyntiin jos ei myyjä ollut niitä mistään löytänyt? No tietenkin siksi että kassatyttö olisi jäänyt kiinni "epärehellisyydestä" ja ehkä tauolle mennessään vienyt takaisin ne myyntiin. En luota tähän tiettyyn myyjään laisinkaan. 9 vuoden kassavastaavuus on avannut silmäni monenlaisille asioille.

      Olkaa erittäin tarkkoina, varsinkin naiset jos ostatte kauneudenhoitotuotteita, meikkejä tai muuta ihanaa tilpehööriä!

    • Maskulainen asiakas

      Itse käyn Tarjoustalossa usein ja olen myös joutunut oikaisemaan kuittivirheitä, jotka ovat johtuneet kassan tekemistä virheistä sekä väärästä hinnasta tietokannassa. Palvelu kassoilla on pääsääntöisesti kuitenkin ystävällistä. Sitä olen ihmetellyt, että joskus kassat "huutelevat" omia juttujaan toisilleen, vaikka asiakkaita olisi kassalla. Tuntuu, että asiakas olisi silloin näkymätön ts. toiminta on epäkohteliasta asiakasta kohtaan. Minkälaista työnohjausta/ koulutusta kassat mahtavat saada?
      Muuten Maskun Tarjoustalo on mielestäni tullut monipuolisemmaksi ja ehdottamasti siistimmäksi liikkeeksi kuin se oli aikaisemmin. Vielä kuitenkin löytyy parannettavaa.
      Sisääntulossa on "tulppakohta", joka tekee sisääntulosta sotkuisen. Outoja tavaroita, jotka tuntuvat olevan tiellä.
      Palvelu osastoilla on vaihtelevaa, elintarvikepuolella saa tosi hyvää palvelua, jos jokin asia on "kateissa" tai tarvitsee neuvoa ja sama koskee työkalupuolta. Tekstiilipuoli on vähän samannäköinen kuin monen vaatekaappi eli sekaisin ja tavarat epäloogisesti järjestetty. Ehkä tavaraa on liikaa suhteessa tilamäärään?
      Kaiken kaikkiaan Tarjoustalo on kauppa, jossa on kiva käydä ja sieltä saa monipuolisesti tavaraa.

    • jassu

      Yleensä noi väärät hinnat on jo joku muu jossakin laittanut väärin niin etteivät tule koneelta. Joten ihmiset on hassuja kun luulevat että kassan vika. Yleensä kassan vika on se jos puuttu jostakin tuotteesta se päiväysale esim 30 tai 50 prossaa. Ja tosiaan se kuitti kannattaa aina tarkastaa paikan päällä eikä ajaa sitä 20km kotiin, koska silloin olet LUOTTANUT että kaikki oikein, mutta kumminkin kotona tarkistat? miksi ei voi sitten paikan päällä niin virheen saa nopeasti korjattua. Ärsyttävää käytöstä ihmisiltä. Itse olen tyytyväinen tarjoustalon palveluun, mutta sen kassalta toisille huutamisen voisi kylläkin lopettaa. Sitä olen itsekkin ihmetellyt? Mutta siellä on myös se palautelaari mihin voi palautetta laittaa. :o

    • Tosi kuin vesi

      Tarjoustalo on paras kauppa Maskussa !

    • yksi paras

      voi ollakin

    • nämä toisetkin

      ruuhkaa on

    • hiohoi..

      Pitää paikkansa että siellä pitää kuitti tarkistaa heti paikanpäällä. En tiedä miten kassoille joutaa alan yksinkertaisimmat yksilöt, ehkä paremmat tekevät tärkeämpää työtä osastoilla. Muistaakseni Markus Keskitalo on nykyään myymäläpäällikö jolle voi kommenttia antaa ja aivan mukava sekä osaava mies joten sinne vain.

    • olen siellä

      harvoin käynyt

      • siitä nyt

        en tiedä


    • Tarjoushaukka

      Aivan sama huomattu! Aina pitää muistaa tarkkaan katsoa kuitti läpi. Ja sit on näitä kylttejä esim. Kengät puolen hintaan ja kun pääset kassalle, tulee täysi hinta, kysyt: ei koskenut juuri näitä kenkiä... Eli kyltti esim väärässä paikassa, ihmiset ostaa väärän tuotteen ja maksaakin hups täyden hinnan. Tarkkana saa olla!

    • Hintahaitari

      Tämä hintakusetus on voimassa jokaisessa tarjoustalossa kautta maan. Hyllyssä ja kassalla eri hinnat.

      • kuivarte sit nii

        Jäätelö oli tarjoksessa, mutta samassa lokerossa oli toista liki saman värisiä jäätelöä, joka oli korkeaan hintaan, moni varmaan erehtyi. Samoin oli juustotarjous, kyltti oli tarjouksen ja täyshintaisen välissä. Maidossa oli sama. Pakasteessa samoin.
        Viittaa tahalliseen hämäykseen.


    • nämäkin on

      Tokmannia on

    • Eläkeläinen Maskusta

      Kävin entisessä Tarjoustalossa, nykyisessä Tokmannissa... Olipas kaupasta tullut paljon selkeämpi. Ainut mikä pisti silmään, oli kuluneet lattiat, eivät oikein sovi uuteen tavarataloon. Kokonaisnäkemys Tokmannista oli kuitenkin erittäin hyvä. Ja oli kyllä paljon tavaraa ja ruokaa edullisesti, sopii hyvin tällaiselle eläkeläiselle, jolla pienet tulot. Toivottavasti se Sukarin Topi ei sotke tätäkin hyvää kauppaa omiin tarpeisiinsa.

    • pkmt

      Kassakuitit ovat täynnä virheitä. Yhtä virhettä ei viitsi edes korjauttaa, ainoastaan silloin kun niitä on samassa kuitissa useita. Olen ajatellut, että kun jaksan kuiteista valittaa, niin kauppa olisi siitä kiitollinen ja jokin muuttuisi . Ei muutu - niin kauan olen siellä infossa aikaani käyttänyt.

      Ei minulla ole aina aikaa kuittia tarkistaa. Vielä vähemmän mulla on aikaa jäädä ihmettelemään usean muovikassin kanssa kauppaan kuittiani. Jos on muutama ostos, niin silloin sen tietysti voi tehdä.

      Minä teen ostoni ja maksan. Kauppa rahastaa ja kaupan toimintaan ei pitäisi tarvita valvojaa, vaan kauppaan pitäisi voida luottaa.

      Mitä on kuiteissa väärin, ihan kaikkia virheitä: osa johtuu kassan huolimattomuudesta, osa siitä, että syötetty väärät hinnat...

      Osaa tarjoustuotteita riittää vain alussa, ongelmana on lisäksi yrittää selvittää, mikä on tarjouksessa. Kuten joku kirjoitti, helposti voitkin ottaa sen ei-tarjouksessa olevan tuotteen.

    • Mitä muuta??

      Tokmanni, Masku... Hyvät valikoimat, paljon tarjouksia, ystävälliset myyjät... Mitä muuta vielä tarvitaan?? Kommentteja??

    • joskus kävin

      eipä mitään

    • Vähintään 1 h / pv

      Olen seurannut tarkoituksella nyt kesän aikana uimareissuilla, että siellä käy myyjät tosi usein tupakalla, iso rinki ja savu nousee... Ilmankos sieltä ei koskaan löydä myyjää, kun tarvitsisi...

    • Kahvia_Setä

      Tarjoustalossa ei suostuttu myymään isälleni tarjousvissyä, koska menekki oli ollut odotettu suurempi myyjän sanojen mukaan :D Korit oltiin näin ollen jemmattu varastoon odottamaan, että tarjous vanhenee

    • toimisi tänäänkin

      ennen oli yhdellä kauppaketjulla sellainen sääntö, että tuotteen sai ilmaiseksi jos kassalla eri hinta kun hyllyssä muutaman tuotteen ilmaiseksi sain kunnes virheet loppuivat sen jälkeen kaikki olivat tyytyväisiä eipä tarvinnut kuitteja tarkastella

    • Anssi11

      Hinta huijaus jatkuu edelleen. Tarjoushinnat ei pidä paikkaansa kassalla.
      Tämäon tullut vastaan eri myymälöissä , taitaa olla koko ketjun tapa.

      • ainajotaintaas

        Joo kyllä on enemmänkin sääntö kuin vahinko. 😈


    • jouko47

      On kyllä ensmäisen maailman ongelmia teillä

    • näistäonkin

      Tokmanneja nykyään ne kaikki kai

    • menetettyä

      Itse ostin Tokmannilta aura olutta. 8 pakkauksen hinta on hieman alle 15€ tölkki hinta on 1.24 se kertaa 8 on 9.92 € no irto tölkkejä ei hyllyssä ollut, otin 8 pakkauksen ja jouduin sen kassalla repimään palasiksi että sain ostaa yksikköhinnalla. Kassan oivaa pelisilmää ja hyvää palvelua 😌 Mutta huomatkaa kuinka paljon se muovipakkaus maksaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe