MRoom ja olemattoman palvelun taito

VirtaneP

Kävin joku aika sitten Jyväskylän MRoomissa. Jonottelin hyvän tovin ja minulle lupailtiin että pääsisin hiustenleikkuuseen noin puolen tunnin kuluessa. Sulkemisaikaan oli vielä hyvä tovi. Reilut puolituntia odoteltuani kampaaja ilmoittaa minulle, että minua ei enää ehdittäisikään palvella. Kultapossukerholaisia oli tullut jonon ohi sen verran, että rahvaalle ei ollut enää aikaa.

Tyrmistyin saamastani kohtelusta ja lähdin ovet paukkuen liikkeestä. Pahimman keljutuksen laskeuduttua kirjoitin Jyväskylän MRoomin Facebook-sivuille palautteen aiheesta ja kritisoin heidän asiakaspalveluaan. Viestiini toki vastattiin mutta rehtiä anteeksipyyntöä ei herunut. Ilmaista hiustenleikkuuta kyllä tarjottiiin, mutta suoraselkäistä "anteeksi, me teimme virheen" -repliikkiä ei kuulunut. Pian viestini poistettiin Facebook-sivulta.

Muutaman viikon jälkeen kysäisin samalla Facebook-sivulla, että onko negatiivisten kommentien poistaminen tapana MRoomilla. Viestiini vastattattiin vähättelevästi ja väitettiin virheellisesti, että aiempi yhteydenottoni ei muka ollut rakentavaa kritiikkiä. Pyysin perusteluja sille miksi viestini ei ollut rakentavaa kritiikkiä, ja suoranaisen kettuilun värittämän viestin jälkeen ei kulunut aikaakaan, kun tämäkin viesti poistettiin.

Henkilökohtaisesti olen erittäin pettynyt ja suuttunut MRoomin toimintaan ainakin Jyväksylässä. Kritiikkiä ei oteta vastaan eikä virheistä osata ottaa vastuuta. Rakentaavaan kritiikkiin (kyllä vain) ei osata suhtautua järkevästi, vaan siihen vastataan vittuillen. Uskomattoman huonoa toimintaa. Vaikka tapauksesta on kulunut jo reilu kuukausi, en vieläkään voi uskoa miten huonosti MRoomissa asiakasta palvellaan.

Tämän viestiketjun tarkoituksena on kertoa kokemastani vääryydestä ja MRoomin henkilökunnan aiheuttamasta mielipahasta. En suoranaisesti kehoita ketään olematta menemään MRoomin palveltavaksi, mutta toivon että kukin lukija tekee omat johtopäätöksensä tästä viestistä. Jos muillakin tämän keskustelualueen lukijoilla on samankaltaisia kokemuksia kyseisestä kultapossukerhosta, kuulisin niitä mielelläni. En nimittäin usko että oma kokemukseni on lajissaan ainoa.

Ja mikäli tämä viestiketju nyt sattuu MRoomin henkilökunnan silmiin, niin vastatkaa ihmeessä. Tätä te ette aivan yhtä mielivaltaisesti saa poistettua kuin aiempia viestejäni teidän Facebook-sivuiltanne. Muistakaapa muuten siivota paska tuulettimistanne.

132

13612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonni93

      "äijäjutut" kiireellä tehty työ tuotteiden tyrkyttäminen kallis hinta = mroom

    • shit happens..

      Toki tekivät virheen, kun istuttivat turhaan odottamassa. Niinpä seuraavalla kerralla varaa aika etukäteen. Ei kannata mennä sulkemisajan lähestyessä odottelemaan, vaikka mainostavatkin, ettei aikaa tarvitse varata. Minä menisin vaatimaan sen ilmaisen leikkuun.

      • EnKäytäEnääMroomia

        mroomiin ei voi varata aikoja.


    • Tyytyväinen

      Minä ainakin olen saanut hyvää palvelua mroomista, etenkin kuokkalasta. Ennenkaikkea tummahiuksinen parturi on loistava;)

    • VirtaneP

      Pointti ei olekaan siinä, että mokasivat. Kritiikinsietokyky, rakentavaan palautteeseen vastaaminen ja omien virheiden tunnustaminen eivät tunnu kuuluvan puljun vahvuuksiin.

      • Anonyymi

        Ei taida olla omaa elämää kun täytyy palautetta laittaa tulemaan jos ei kerkiä palveluun. Se o se idea että saa ihmiset ostamaan sen kortin. Miehet on kyllä isoja vauvoja välillä :D varaa ensi kerralla aika niin pääset ainakin varmasti palveluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla omaa elämää kun täytyy palautetta laittaa tulemaan jos ei kerkiä palveluun. Se o se idea että saa ihmiset ostamaan sen kortin. Miehet on kyllä isoja vauvoja välillä :D varaa ensi kerralla aika niin pääset ainakin varmasti palveluun.

        Mroomiin ei voi varata aikaa, opettele lukemaan aikaisempia kommentteja!!


    • kusettajaparturi

      Samankaltaisia kokemuksia. Muutenkin kusetusta koko toiminta. Ensinnäkään kukaan täysjärkinen ei käytä kampaajapalveluihinsa >300€/vuosi joka on ns. se edullisin jäsenyys. Toisekseen palvelu jota tarjotaan "ehkä" -mentaliteetilla ei voi toimia. Toki voi sitten miettiä onko järkevämpää varata aika normaaliin parturiin tiettyyn aikaan ja hoitaa homma samantien ilman viiveitä kuin jonotella pari tuntia mroomiin eikä sitten pääsekään leikkuulle?
      Itselle kävi aiemmin samalla tavalla kuin ketjun aloittajalla. Varasin ajan tuolloin muualle.

      • tottahan tämä

        Mä käytän parturipalveluihin vuodessa n. 700 euroa shampoot.

        ikää on 47 ja mä olen mies, jota naiset haluaa!
        :-)


      • 700€ hyödyllisempään
        tottahan tämä kirjoitti:

        Mä käytän parturipalveluihin vuodessa n. 700 euroa shampoot.

        ikää on 47 ja mä olen mies, jota naiset haluaa!
        :-)

        Vaan eipä halunnut ex-vaimo ja lapset. Ei ihme jos tuollaisen karvojennyplääjän kanssa ei kukaan viihdy parturi-istuntoa pidempään.


      • silveriä

        Toi Mroomin silverkortti on ainoa järkevä ostos puljusta. Kerran kuussa käy parturissa niin kertahinnaksi tulee 27,5€ (vs. 29€) ja lisäksi pääsee aina jonon ohi. Sit jos tahtia tiuhentaa ja käykin joka kolmas viikko niin kertahinta laskee sinne 25€ paikkeille. Kerta kolmessa viikossa onkin jo aiheellista jos sattuu työskentelemään alalla jossa myös hiusten pitää olla ojennuksessa harakanpesän sijaan..


      • tottahan tämä
        700€ hyödyllisempään kirjoitti:

        Vaan eipä halunnut ex-vaimo ja lapset. Ei ihme jos tuollaisen karvojennyplääjän kanssa ei kukaan viihdy parturi-istuntoa pidempään.

        Ei kyllä mä jätin vaimoni ja kahdesti jo vaihtanut nuorempaan, nykyinen 26v todella tipakka fitness nainen. *kuolaa*


      • lghjjzgu

        Älä kuseta


      • Anonyymi
        tottahan tämä kirjoitti:

        Mä käytän parturipalveluihin vuodessa n. 700 euroa shampoot.

        ikää on 47 ja mä olen mies, jota naiset haluaa!
        :-)

        Tuntuu kyllä että oot mies jota miehet haluaa


    • klubikortin omaava

      Ostakaa KLUBIKORTIT sinne niin ei tartte vinkua, kun muut ohittelevat. ;D Toisekseen, olisitte menneet liikkeeseen aikaisemmin. Peilistä löytyy vika.

      • Ken on kahein

        Jos niiden peileissä kerran on vikkaa niin en mene!


      • Kiittimullekinriitti

        Nykyään saa jonottaa kortinkin kanssa tuntikausia, jos nyt edes pääsee sisään. Kortti on, mutta ei oota myydään ovella tai reilu tunnin jonotus. Aikaa ei voi varata.

        Ongelma on, että kortteja on myyty liikaa, mutta henkilökuntaa ei riitä leikkaamaan kaikkia. Ja vaikka asiakaspalvelu on huonontunut, niin hinnat on nousseet.


      • Ammattitaitojalaatu

        Kävin äsken MRoomissa ns. Amerikkalaisessa parranajossa. Tyttö, joka partaa yritti leikata ei selvästikään ollut saanut kunnon koulutusta em. asiaan eikä osannut käyttää partaveistä. Lopputulos oli aiempiin kokemuksiin ko. parranajosta verrattuna kiltisti sanottuna ns. juosten kustu. Nyt kotona hoidan sitten lopullisen parranajon höylällä.

        Ollessani parturin tuolissa liikkeen ovella kävi myös useita ns. hopea jne. kortin omistajia, joiden pitäisi päästä lähes suoraan parturiin, mutta joutuivat odottamaan kiltisti ja pitkään vuoroaan parturille. Minua ko. kavereiden tilanne nauratti, kun ovat olleet hälmöjä ja ko. kortin hankkineet. Itse parranajon aikana päätin etten enää jatkossa ole missään tekemisissä MRoomin kanssa. Ai niin, täytyy vielä reklamoda yritystä huonosta parranajosta.

        Tiedän miten ja mihin partureihin pääsee oikeasti jonottamatta ilman näitä turhia jäsenyyksiä, mutta parempi etten kerro tai mainosta em. yrityksiä, koska homma toimii nyt itselle tällä hetkellä erittäin hyvin ja saa heti hyvän ja ammattitaitoisen parturin palvelun ilman jonottamisia.


      • ParranajonAlkeet

        Hahhaa, itsellä oli ihan sama homma parranajon kanssa viimeisellä käynnillä mroomissa kun jäsenyys oli loppumassa. Mietin pitkään että otanko bonuskortilta parranajon vai värjäyksen. Noh väärin valitsin, nuori plikka yritti höylätä, mutta ei siitä oikein yhtään mitään tullut, itsellekin toki ensi kerta kun joku toinen ajaa ja ehkä siinä pitäisi hiukan yhteispelin sujua. Toisaalta ehkäpä sen pitäisi siltikin sujua. Olisi nyt vaan sanonut että on aika epävarma siinä hommassa niin olisin ottanut värin.

        Kunnon vekki keskelle leukaa terävällä veitsellä heti lauantaiaamuun. Eikä siinä mitään sen kummempaa olisi ollut jos olisi ollut normilauantai, mutta kummitytön rippiäiset piti vielä lähteä viettämään. Se sitten vuosi verta vielä seuraavan yön, vaimo katsoi aika pitkään aamulla että mitä olin oikein tehnyt, tyynyliinakin oli veressä... hahhaa.

        Ihmettelin koko ajon että ei sutinut vaahtoa koko naamaan heti aluksi, vaan aina pikkuisen kerrallaan sitä mukaan kun ajoi. Oli kyllä tosi kuivaa ja kovaa karvaa vetää veitsellä.... aikaa tuosta on nyt n. Kuukausi ja kyllä sentään nyt jo naurattaa, ei tosin silloin huvittanut...

        Niin ja siis samantien leikkuun jälkeen jouduin ottamaan höylän kotona omaan käteen ja normi parranajo.

        Jos olisin maksanut erikseen tai olisi ollut aikaa niin olisin kyllä poikennut valittamassa asian takia. Liilleessähän ei sitten huomaa lyhkäisiä karvoja kun yleissilmäys peilistä 1,5m päästä on ihan asiallinen.


        Älkää vain missään nimessä ottako parranajoa tuolla, ei oikein taida olla hanskassa, ehkä väri osuu kohdalleen?


    • dfggff

      Jaha. Eipä tarvii mokomaan parturiin sitten mennä.

    • huono paikka

      Joo, tuttu tunne. Mroomissa ainakin Jyväskylässä on toiminta ala-arvoista. Asiakasta ei osata/haluta kuunnella ja ammattitaito on teknisestikin hämmentävän heikkoa.

      Kävin joskus muutaman kerran, enkä enää aio mennä edes ase ohimolla. Uskomaton paikka.

    • Kaisa20

      Klubikortti parturiin?? En ole ikinä kuullutkaan. Voisiko joku ystävällisesti selittää vähän tarkemmin, mistä on kysymys? Miksi pitäisi ostaa se ns. kortti? Saako kortilla parempaa palvelua?

      • Parturinvaihtaja

        Kaljuuden lisääntyessä ja sivistyneennäköisten hiuspäisten miesten vähetessä parturit kokevat asiakaspulaa ja katkerina alkavat luistaa asiakaspalvelusta.
        Pahimpia ovat sellaiset moottoriturpaleikkurit jotka eivät kuuntele eivätkä huomioi asiakkaan antamia leikkausohjeita vaan silppuavat kuten tahtovat. Ja menettävät asiakkaan!


    • jarmo2332

      En aio mennä ikinä Jyväsklän M-Roomiin, koska olen saanut siellä myös vastaavaa palvelua.

    • Jorma Karvanen

      http://www.mroom.fi/hinnasto/

      Siis oikeasti! Kuka "mies" käyttää 690€/vuosi hiustensa leikkeilyihin? Pitää olla melkoinen karvakeisari ja kebabinpyörittäjä että saa tuolle rahalle vastineen. Turhamaisuus huipussaan.

    • Iso-E1

      Itse silverkortin omistajana suorastaan nautin ohittaa tuntitolkulla odottaneet pihit/köyhät/typerät juntit. Ostakaa se kulta tai platina kortti niin voitte tehdä saman minulle.

      • Bonuksia?

        Höyläätkö sitä korttiasi parturin palkeiden väliin?


      • Ässä hihassa
        Bonuksia? kirjoitti:

        Höyläätkö sitä korttiasi parturin palkeiden väliin?

        Mieluummin käyn muualla parturissa ajanvarauksella. Ei tarvitse hinureiden kanssa pelata korteilla.


      • tyytyväinen

        Ainakin täällä yekevät miehille parhaimmat leikkaukset. Kolmannen kerran jälkeen hankin kortin, baikka vähän pitää puhelimesta jonoa seuratakin. Ainakin lisäetuineen edullinen, muuten siinä ja siinä. Varmaan pitäisi olla julisteita kertomassa säännöt. Itse kyllä katsoin ne netistä, niinkuin minkä tahansa uuden firman kohdalla.


      • Susi2kuuntelee

        Sama täällä. Goldilla on kiva päästä jonon ohi. Ihme kun juntit ei tajua että se on homman juju. Käyn 2/viikko mroomissa niin ei kerralla paljoa hintaa tule


      • Otsot

        Kierrän kaukaa moisen paikan, kiitos joku koulutus partureille!


    • johnpowerblaster

      Vai semmosta. No ei tarvii sitten enää käydä tuolla.

    • karvanappi

      M Room? Eikös tuo tarkoita miesten vessaa? Olisko joku homo-clubi?

      • ...

        Melkein.


    • Tyytyväinen :)

      Itellä on silver kortti ja olen todella tyytyväinen jyväskylän mroomiin. tosi hyvää palvelua saan joka päivä kun käyn :)
      Ja parasta on katsoa kun ohitan jonkun ei kortittoman niin lähtee aina ovet paukkuen pois :D
      Köyhät kyykkyyn ja rutiköyhät polvilleen..
      Jos ei ole varaa maksaa korttia niin odota nöyrästi tai mene muualle!

      • Monsieur piereé

        Rikkaat käy muualla kuin jossain noloissa korttipaikoissa.


    • Narri@

      VirtaneP : Isiltä liikaa rahaa ja liian vähän aikaa omalle "pojalleen"?
      Ja onko mamma pitänyt vähän liiankin hyvää huolta ;)
      On se elämä vaan rankkaa. Fiksumpi ihminen ymmärtäisi että työntekijä tekee työnsä niin kuin käsketään. Ei oman mielen mukaan. Ja onhan sitä muitakin kampaamoja.
      HOMO

    • jonimaksavelat

      Nimimerkille HOMO: Ai Mroomissa työnantaja käskee työntekijää tekemään työtä paskasti? En ois millään uskonut...

    • Lutakon paroni

      Minulla käy parturi kotona leikkaamassa hiukseni kerran kuussa. Pidän sitä järkevänä ja edullisena, 40€ kerta.

    • narr1

      jonimaksavelat: Ai Mroomissa työnantaja käskee työntekijää tekemään työtä paskasti? En ois millään uskonut...

      Ei vitun idiootti. Jos on jonotusjärjestelmä niin tuskin työntekijä on sitä suunnitellut.
      Harmi jos gayboys on saanut kaiken aina nenän eteen heti niin eihän sitä millään jaksa odottaa.

    • SauliNiinistö

      Mutta mitenkäs käytöstavat? Moiset taitavat olla hukassa sekä mroomissa että tämän ketjun märkäkorvilla.

    • maanviljelijä evp

      Liikeidea on samanlainen kuin kotipizzassa,ja yrittäjä on avainasemassa miten homma pelaa.Työntekijät toimii ketjun sääntöjen mukaan tai työt loppuu.Asiakas valitsee palvelun saatuaan tuleeko uudestaan,yksinkertaista.

    • työntekijä

      Luettuani viestiketjua, tulin aina vaan vihaisemmaksi vihaisemmaksi. en tiedä mistähän aloittaisin, ensinnäkin pahoittelut viestiketjun aloittajalle, mutta toisaalta kuten muutama täällä onkin sanonut, niin ei ole työntekijöiden vika, jos emme ehdi päivän viimeisillä tunneilla enää odottanutta asiakasta palvelemaan. Kun asiakas astuu Mroomiin, ottaa hän tietoisen riskin siitä, että joutuu odottamaan pidempään kuin mitä ARVIOKSi on annettu.Niin, annettu jonotusaika on vain arvio, sillä kukaan työntekijöistä ei ole ennustaja, eikä siten pysty ennustamaan tuleeko maksavia klubilaisia eteen. Tästähän me kuitenkin aina kerrome asiakkaalle hänen jonotusaikansa yhteydessä. Järjestelmästä ei työntekijöitä voi syyttää, sillä kuten "maanviljelijä evp" mainitsi, meidän on toimittava ketjujen sääntöjen mukaan. En ole työntekijä jyväskylästä, mutta pisti vihaksi heidän puolestaan. Muuhun toimintaan en kommentoi, mutta kannattaako pistää koko ketjun syyksi, jos yhdessä liikkeessä on saanut huonoa palvelua?

      • Maksuroom

        Olen saanut parturiltani aina heti ajan ja hyvin leikatun tukan Jyväskylässä hintaan 20 euroa. Ammattitaitoinen yksityisyrittäjä. Asiakkaiden syytäminen on jotenkin ihan perseestä. Pitäisikö ihan oikeasti asiakkaiden saada huonoa palvelua ja maksaa siitä enemmän? Mitään ihmeen riskiä ei ole tarvinnut ottaa asiakkaana, palvelu toimii.


      • Samaa Kouvolassa

        Samanlaista töykeää palvelua myös Kouvolan m Roomissa. Työntekijä sanoi tullessani sisään että yksi edellä. Kohta kävi ovi ja meni ohi. Taas sanoi että yksi edellä sitten pääset ja juuri kun olisi ollut mun vuoro niin taas kävi ovi ja vuoro meni nenän edestä. Se riitti ja poistuin paikalta. Ei kertonut mitään jonotus systeemistä. Sen jälkeen olen jo pari kertaa käynyt toisella parturilla. Mroom on ikuisessa boikotissa.


      • ei kannata jängätä

        Jos olet asiakaspalveluammattilainen ko. yrityksen frankkari-yrittäjän palveluksessa, niin nyt kyllä töppäsit aikas pahasti :(

        Olipa tilanne mikä tahansa, niin palvelulupauksista on pidettävä kiinni tai sitten niitä ei kannata alunperinkään jaella. Vakioasiakkaat ehkä tuntevat toimintamallinne, mutta tavis ei mitenkään voi tietää etuiluoikeuksista. Ei niistä minullekaan kerrottu ja kiltisti istuin autuaan tietämättömänä odottelemaan.

        Turhaa valitusta palkanmaksajalle! Jos annat lupauksen palvella 15 minuutissa, etkä sitten näin teekään, niin rakentamansi etuiluongelma EI TODELLAKAAN OLE ASIAKKAAN vika!

        Annan ammatilaisen ohjeen: kannattaa nostaa asia esille firmanne/ketjunne kulissien takana. Somessa kaikenlainen selittely, linnoittautuminen ja inttäminen, kun tilanne johtuu oman toimintanne ongelmista johtaa helposti katastrofiin. Ja silti asia jää hoitamatta - tyytymättömyys kasvaa!

        Teillä on pirun hyvä liikeidea jakonsepti toimii perustasolla, mutta on siinä vielä hierottavaa. Esimerkiksi lupaus automaattisesta hyvittämisestä, mikäli alkuperänen lupaus ei pitäisikään; hjata palveluajoilla erityyppisiä asiakkaita jne. Ihan peruskauraa pitäisi olla.

        PS. Firman palvelua täällä on arvioitu, ei niinkään työntekijöiden. Kun kokemusta tulee lisää, niin ymmärrät paremmin tämän ja palveluammatin syvemmän olemuksen.


      • Anonyymi

        Jos asiakas otetaan tiloihin ja luvataan palvelu, on syntynyt sopimus ja se palvelu tarjotaan, vaikka menisi yliajalle. Sopimusrikkomus näes.


      • Anonyymi

        Ketjulla on paskat säännöt ja omistajat eivät tiedä asiakaspalvelusta mitään jos työntekijä pyytää asiakasta, joka on odottanut kaksi tuntia omaa vuoroaan poistumaan liikkeestä kun liike menee kiinni. Ei ole omistajat asiakaspalvelutaitoisia jos ketjun sääntöihin kuuluu se että maksavat asiakkaat potkitaan pihalle kun liike menee kiinni, ihan sama vaikka se liike olisi tunnin päivässä auki niin ne asiakkaat hoidetaan jotka siellä sisällä jo ovat ja jotka ovat ilmoittautuneet koneella ja sen jälkeen työntekijän työpäivä on ohitse


    • Kuluttaja-asiamies

      Virheellistä mainontaa väittää että "ajaton parturi" jos aikaa meneekin monta tuntia tai ylipäänsä ei pääse leikattavaksi. Tuon voisi tulkita niin että leikkuulle pääsee samantien ilman ajanvarausta ja odottamista. Nykyään pitää kaikki olla selvää eikä asiakkaille saa antaa virheellistä mielikuvaa. Se on aivan sama miten se asia käytännössä menee mutta kuluttaja on oikeutettu saamaan oikeanlaista mainontaa.

      • Demora

        Se tuskin lienee liikkeen vika jos "aasiakas" ei viitsi etukäteen ottaa selvää mitä konsepti pitää sisällään. Tähän kaikkeen kun kuluu toimivan nettiyhteyden osuessa kohdalle noin 2 minuuttia.
        Ja ne joita vituttaa ohittelu, hommatkaa klubi kortti. Ei tarvi jonotella. Eikä se 750€ siitä nautinnosta nyt niin paha ole.

        Huono leikkaus taas oikeuttaa nillittämiseen. Mutta jos olet istunut liikkeessä maksamatta mistään ja saamatta mitään, oletko silloin edes menettänyt mitään?


    • Pettynyt mroomiin

      Huonoa palvelua myös täällä tampereen päädyssä. Leikkasivat aivan miten sattuu ja tosiaan jonossa oli 3 henkilöä minun jälkeen, tuli sellainen olo että yrittivät mahdollisimman nopeasti päästä seuraavaan asiakkaaseen... Ymmärrän että jonossa ikävä istua mutta jos maksan tukan leikkuusta 27€ oletan että palvelu on hyvää ja kiireetöntä. Vähän jäi karvanen maku suuhun (hiukset pois/rahat pois).

      • Pubic hair for gay

        Hukkanhan se aika odotellessa menee. Kun on varattu aika niin säästyy turhalta odottamiselta. Partureihin saa kyllä niin hyvin aikoja etten ymmärrä Mroomin mainostusta "ajattomuudesta" joka ei edes pidä paikkaansa. Naurettava homppeleiden ja metroseksuaalinen trimmauspaikka.


    • Iso-E1

      Köyhät kyykkyyn! Kävin vähän aikaa sitten leikkauttamassa hiukseni ja ohitinpa taas muutaman vuokra-tuhnun jonossa SILVERIÄ vilauttamalla :D Ja ne tytöt siellä M-roomissa kyllä palvelee meitä edustuskuntoisia asiakkaita paremmin, rumille rumien palvelut :) Menkääs vaikka keräilemään pulloja niin voitte ehkä parin vuoden päästä hankkia itsellenne SILVER kortin.

      • Hyny anukseen E1:llä

        Kuinka nousukasmaista tyhjän uhoa.

        Minua harmittaa erityisesti kaltaisesi moukkamaisesti käyttäytyvät isin luottokortilla maksavat M Roomin kolmosluokan asiakkaat. Olipa eilenkin virkistävää näyttää mokomille nousukkaille kaapin paikka PLATINUMillani. Mukava oli pesettää hiukset ja nauttia kaikessa rauhassa kasvohoito, kun silverit istuitte kolmosluokan jonossa.


    • Jepjepp

      Iso-E1 kaltaista räkänokkaa mroomin asiakaskunta? Ei ollut isällä aikaa kasvattaa lastaan, tuuppasi amexin käteen ja sanoi että käytä säästeliäästi... Valitettavasti tällaisiakin tapauksia näköjään tänne keskustelupalstoille eksyy :/ toisaalta nostavatpahan kulutustilastoja tällaisessa taloustilanteessa. Hatun nosto mroomin takana olevalle kaksikolle, osanneet markkinoida tällaisen hype parturin, jossa suomalaiset miehet valmiita maksamaan puolet kovempaa hintaa, kuin kilpalijoilla vaikkakin leikkuujälki samalla tasolla. Tuotteet rahastusta ja jos laskee että silver kortin arvo on 12.2 hiustenleikkausta eli noin kuukauden välein parturissa käynti... Tällä hinnalla käy kaksi vuotta parturissa, kunhan ovessa ei lue mroom. Näillä työttömyysluvuilla ei pitäisi maksuvalmiutta olla mikäli yhtään harkitsee mihin kuluttaa!?

    • muuten siis ok

      Joo, samaa mieltä. Luvastusta jonotusaikalupauksesta on pidettävä kiinni, kun sellainen annetaan sisään astuttaessa. Se, että joku myöhemmin saapuva nassekerholainen pyrkii ohi, on parturin ongelma. Ei asiakkaan.

      Ite kävin tänään ja sain kyllä erittäin hyvää ja ammattitaitoista palvelua. Lähtiessä mietin, miten olisi käynyt, mikäli joku nassepallero olisi ohi yrittänyt kammeta. Olisin nimittäin tasan istunut saapumisvuoroni mukaisesti seuraavaksi vapautuvaan tuoliin.

      Joo, tässä niillä on vielä viilattavaa! Muuten hyvä konsepti!

      • Gold Oulusta

        Oulussa, ainakin Kirkkokadun liikkeestä, on tullut lastenparturi. Pitkät jonot aina! Moni perhe ostaa lapselleen sen 150€ maksavan kortin ja puskee pojan sinne liikkeeseen keksipakettejen ja limsapullojen kanssa hoitoon. Halpaa päivähoitoa?!!

        Lisääntymisen johtotähdessä Oulussahan on ongelmana tämä, kun tehdään lapsia ja sitten niiden kanssa ei jakseta olla, kun on omaa elämää elämättä ja kovasti omaa menoa huoltajilla, niinpä lapset tungetaan milloin uimahalliin, milloin Hop Loppiin muiden haitaksi. Ja nyt on tämä MRoom!


      • Jsn

        Et taida oikein ymmärtää M Roomin systeemiä. Ei siellä ketkään "nassepallerot" YRITÄ ohittaa, vaan heidät PÄÄSTETÄÄN niiden ohi, jotka eivät ole vielä jäseniä. Tiedän, se voi olla aika ärsyttävää, mutta ei voi mitään.

        Osta jäsenyys, niin ei tarvitse valittaa.


      • entinen mroomasiakas
        Jsn kirjoitti:

        Et taida oikein ymmärtää M Roomin systeemiä. Ei siellä ketkään "nassepallerot" YRITÄ ohittaa, vaan heidät PÄÄSTETÄÄN niiden ohi, jotka eivät ole vielä jäseniä. Tiedän, se voi olla aika ärsyttävää, mutta ei voi mitään.

        Osta jäsenyys, niin ei tarvitse valittaa.

        Ei tarvii ostaa jäsenyyttä kun ei käy enää mroomin huijariparturissa. käyn muualla, koska saan leikkauksen halvemmalla ilman odotusta.

        Henkisesti moniongelmaiset ihmiset saa mun puolestani jatkossakin maksaa rahansa mroomin, se kun ei ole minulta poissa.


    • esa12345

      Älä vikise köyhä nillittäjä homo! Osta se kortti sinne sun pälvikalju saadaan tuunattua.

    • Ville12341325

      En oikein ymmärrä tätä mussutusta että köyhät ei osta SILVERIÄ. Itsellä aina liian vähän rahaa niin todellakin maksan tuon silver jäsenyyden ja säästän rahaa kun pystyy pitämään hiukset aina tiptop.
      Tyylinsä kullakin.

    • PekkaKoppelo

      En ymmärrä itkuja täällä. Ensin joku innovatiivinen henkilö keksii uudistaa niinkin vanhan konseptin kuin hiustenleikkuu. Hän kehittää jäsenyysmallin jolla voi käydä ajanjakson aikana rajattomasti parturissa. On uskomatonta miten näin iänaikainen palvelu on ollut olematta eikä uusia konsepteja ole nähty!

      Sitten tänne tulee jotkut itkemään että jäsenet menee ohi jonossa. Kun sehän on se koko konseptin idea. Ei sinne kannata ilman jäsenyyttä mennä jonottamaan! Sen luulis kaikki tajuuvan muutenkin.

      Jäsenyys on lisäksi halpa. Itse ostin käynnin yhteydessä 90e/3kk. Muuten oisin heti maksanut 27e kuten muuallakin. Nyt sain 90-27=63e:lla hiustenleikkuut 3 kuukaudeksi eli 21e/kk. Ja käyn 2-3 viikon välein eli jään voitolle verrattuna muihin paikkoihin!

      PS.
      Ja olihan se taas tänään kiva lähettää joku pitkään odotellut luuseri matkoihinsa joka totesi "minut voi poistaa" jonosta kun kävelin kortteineni sisään. Mitäs menee perjantaina sinne klo 16 ilman jäsenyyttä, äly hoi!

      • Outo laskutapa

        "63e:lla hiustenleikkuut 3 kuukaudeksi eli 21e/kk"

        Ei, sinä maksat 90e 3 kuukauden parturoinneista, eli 30e/kk


    • keijo3

      Homojen hommaa nämä vitun kortit.

    • Tyytyväinen

      Jyväskylän keskustan MRoomista ei mitään pahaa sanottavaa. Hiuksista tuli juuri sellaiset kuin pitikin ja palvelu oli todellakin hintansa väärti.

      P.S. Kannattaa ladata puhelimeen MRoomin sovellus, mistä näkee jonotustilanteen. Helppo tsekkailla milloin ei ole jonoa ja ei mene klubilaiset korteilla ohitse. Eipähän tarvitse täällä sitten valittaa :)

    • Tyytyväinen asiakas

      Ite kävin Joensuun liikkeessä ja kun sulkemisaika lähestyi, ne ei vaan ottanu enää uusia. Hiustenpesun yhteydessä tytteli sanoi, että he ei käännytä ketään vaikka tarvis tehä yli sulkemisajan. Hyvää palvelua!

    • Tyytymätön asiakas

      Ei ollut hyvää palvelua Jyväskylässä minunkaan kohdallani! On se kumma miten vaikeaa ystävällinen asiakaspalvelu voi joillekin firmoille olla!

    • äänestän_jaloillani

      Ollut kyllä itse ihan tyytyväinen Mroomin palveluihin, mutta taas ovat nostaneet hintoja. Ennen sai ostettua 3kk kortteja tai jaksotettua noita maksuja, mutta nyt minimiaika on 6kk ja sekin 200€.

      Ahneella on paskainen loppu. Äänestin jaloillani.

    • exparturi

      Ajaton parturi, eli ilman ajanvarausta eli jonotusmenetelmä. Jos et jaksa jonottaa niin varaa aika kampaamoon. Jos siellä leikkaus maksaisi 10e eikä olisi ikinä jonoa, niin tuskimpa olisi koko firmaa enää pystyssä, tai tuskimpa saisi kassalta kuittia mukaan lähtiessään. Ne jotka valittaa jonosta, ilmeisesti haluaisivat että leikataan edellä olevat asiakkaat mahdollisimman nopeasti mutta kun oma pylly painetaan penkkiin, ei saisi enää leikatakaan nopeasti. Jos asiakaspalvelu tai leikkaus on ollut huonoa mielestäsi, jätä palaute liikeen omistajalle, niin asialle voi jotain tehdäkin. Tai hei, jos haluat että hiuksia korjataan tai lyhennetään lisää niin kerää vaikka rohkeutta ja sano se sille parturille. Parturi itse on vastuussa omasta työnjäljestään sekä asiakaspalvelustaan. Silloin rakentava palaute tuleekin myös suunnata parturin korviin, jotta hänellä on mahdollisuus kehittyä. Leikkauksen hinnat, klubikortit, tuotteiden tyrkytykset, etuilut jonossa, liikkeen aukioloajat ja jonojen määrät taasen ei ole parturin päätettävissä koska emme ole yrittäjiä. Mroomissa on paljon hyvää ja paljon huonoa. Itse lähdin pois koko alalta, koska en jaksanut niin surkealla tuntipalkalla katsella niitä asenneongelmaisia asiakkaita. Työntekijöitä haukuttiin, koska pomo oli nostanut hintoja, työntekijöitä haukuttiin jos kävi vessassa... yms. yms. Ei siinä jaksa kauheesti tekohymyillä, kun kuuntelee tuota joka päivä, tottakai se vaikuttaa myös omaan asiakaspalveluun eikä jaksa niitä mukaviakaan asiakkaita palvella niin hyvin kuin pitäisi. Isoin miinus Mroomilla mielestäni oli piittaamattomuus leikkauksesta. Sinne tunnuttiin palkkaavan lähinnä vasta koulusta päässeitä tyttöjä. Eihän heiltä toki voi odottaa moitteetonta jälkeä, mutta omasta mielestäni aloittelijan paikka on ajanvarauksellisessa kampaamossa, jossa asiakas tietää jo ennenkun tulee paikalle "joutuvansa" aloittelijan penkkiin. En enää palaisi Mroomille, koska minä opiskelin parturiksi koska halusin olla parturi, pelkkä parturi. En siksi, että tärkein tavoite päivässä on myydä paljon tuotteita ja kortteja. Tarkoitukseni oli kai sanoa, että rakentavaa kritiikkiä saa ja pitää antaa. MUTTA muistakaa, että niin moni asia ei ole Mroomin työntekijöiden päätettävissä. Heillä on oikeasti todella raskas työ.

      • JaakkoHopea

        Täysin turha paikka. Etenkin Myyrmäessä. Ainoa ala jossa loput työntekijät lähtee ja 1 jää kun kiireisin aika alkaa klo 16 jälkeen. Eivät ymmärrä tätä(kään) asiaa. Teen valituksen kuluttaja-asiamiehelle. Ajatonta palvelua ei saa mainostaa jos pitää odottaa 2h. Korttien määrä on kasvanut liikaa. Niilläkin joutuu jonon jatkoksi tai kuten viime ja viimeisellä kerralla kävi kultakortti jopa ohitti. Helposta asiasta on tehty vaikeaa. Sen kun varaat ajan muualle ja menet leikkuuseen jonottamatta. Ajallisesti.


    • Ananastukka

      "M Room parturiliikeketjun toiminnan kantavana perusajatuksena on tarjota korkealaatuisia parturipalveluja miehille. Palvelemme siis aina ilman ajanvarausta helposti ja laadukkaasti, ammattitaidolla. Asiakaspalautteidemme myötä kehitämme palvelukonseptiamme jatkuvasti asiakkaidemme toiveita paremmin vastaavaksi. Illan viimeinen tunti ennen liikkeen sulkeutumista on monesti päivän kiireisin. Varmistaaksemme kaikille asiakkaillemme, jäsentasosta riippumatta, tasa- ja korkealaatuisen palvelukokemuksen myös jäsenien jonon ohitusoikeus päättyy jatkossa 30 minuuttia ennen liikkeen sulkeutumista.

      Lisäksi jatkossa asiakasmääriltään vilkkaina päivinä palvelunopeuden, sekä tasalaatuisuuden taataksemme ja liikkeen henkilökunnan määrän niin salliessa, tulemme varaamaan osan asiakaspalvelua suorittavista partureista pääsääntöisesti jäsenasiakkaidemme palveluun ja erillisen parturin palvelemaan ei-jäsenasiakkaitamme.

      Reaaliaikainen jonotilanteemme on nähtävillä osoitteessa TÄÄLLÄ.

      Lisäksi jonotilanteen voi tarkistaa helposti kunkin liikkeen kohdalta puhelimeen ladattavasta applikaatiosta, joka on saatavilla sekä Android että IOS laitteisiin. Nämä molemmat palvelut helpottavat jo etukäteen valitsemasi M Room- liikkeen jonotilanteen ja ajankohtaisen aukioloajan tarkistamista.

      Uskomme, että yllämainituilla toimenpiteillä pystymme tarjoamaan jokaiselle asiakkaallemme vielä ensitäkin korkealaatuisemman palvelunkokemuksen."

      No nyt on nassukoita kuunneltu ja ei tartte enää odottaa kun jäsenet menee ohi. Tosin veikkaanpa että kohta ei ole enää jäseniä. Itse ainakin teen valituksen kuluttaja-asiamiehelle muutoksesta.

    • Matti32

      Ymmärrän täysin nykyisen uuden käytännön, mielestäni mroomin työntekijät ovat myös tavallisia ihmisiä joilla on oikeus myös lain määräämään ruokataukoon ja ymmärrän jos työntekijät eivät halua kuluttaa omaa vapaa-aikaansa, vaan hyvää hyvyyttä leikellään asiakkaita sulkemis ajan jälkeen kun työaika ja palkan saanti päättyy. Pientä ymmärrystä kehiin! työntekijät tekevät erittäin rankkaa työtä aamusta iltaan (itte ovat työnsä valinneet) mutta jos jollekkin kritiikkiä ja palautetta pitää antaa niin niille ketkä ovat oikeesti vastuussa asioista ja ketkä halutessaan voivat myös asioihin vaikuttaa! Itsekkin työssä käyvänä ihmisena voin samaistua asiaan. Ala kuin ala uskon että työntekijät kumminki koittavat edes tehdä parhaansa! Aion jatkossakin käydä mroomilla tietoisena siitä että välillä voi kestää omavalinta sekin jääkö jonoon vai ei ;)

    • ohhoh

      Oletpas ap manipuloiva ja lellitty kakara!
      et sitten maininnut tuossa aloituksessasi, että kyseisen liikkeen idea on juuri tuo kultapossukortti, joten tuolloinhan odotuaika on pakostikin vain arvio. Jolloin taas työntekijöiden ei kuulukaan pahoitella asiaa, jos olet mennyt vähän ennen sulkemisaikaa.

      Kasvapas aikuiseksi!

    • tavalliselleparturille

      Googletin nopeasti "parturi tikkurila". Löytyi ehdotuksista heti tutulta kuulostanut nimi, M Room. Olin kävellyt vastaavien ohi, mms hakiksessa ja kalliossa löytyy.
      Katsoin hinnastosta nopeasti hiustenleikkuun hinnan ja aukioloajat. Luvattiin parturi ilman ajanvarausta. Menin paikanpäälle jonoon istumaan ja aluksi näytti ihan "hyvältä", puolen tunnin jälkeen kuitenkin alkoi lappaamaan näitä vippejä, pari meni ohi ja ajattelin että kyllä tässä vielä ehtii. Kolmannen kohalla lähdin jo ovesta ulos. En ollut vihainen, vaan pettynyt. Missään ei ollut selkeästi mainostettu, että tässä parturissa on joku jäsenkortti-systeemi käytössä. Vaikea edes kuvitella, että pidemmän päälle tuollainen bisnes pyörii. Menettävät "tavalliset" asiakkaat kokonaan, ja tuskin noilla vipeillä nyt niin paljon tienaa, jos kertaluontoisesti maksavat sen 300e vuodesta. KUKA HELVETTI MUUTEN LEIKKAA HIUKSIAAN ENEMMÄN KUIN KERRAN KUUSSA? Enintään kerran kuussa palkkapäivänä leikkautan itse ja silti ei jää parturille paljoa töitä. Katsoin nyt jälkeenpäin nettisivutkin uudestaan, vasta pitkän hinnastolistan alimpana löytyvät nuo jäsenyys hinnat, eikä niistä sen tarkemmin kerrota.

    • entinen_asiakas567

      Mroomissa on saa aivan järkyttävän eri tasoista leikkuuta. Joskus onnistuu, yleensä ei, siis ihan perus lyhennys.

    • Karvatonperse

      Vattu että ootte tyhmiä!

    • mrx007

      Osta kortti ja älä valita palvelu on parasta mitä alalta voi vaatia!

    • tjuh

      Eikös ton nyt näe kaukaa että on ihan homohommia tollaset? Tarkoiti siis metroseksuaalihommia? Kyllä mää ihan perspanon päälle ymmärrän, mutta tää on ihan pelleilyä.

    • kalle22

      Minä olen 41v ja mulla on 21v nainen. Nainen tuli kuvioihin heti kun ostin Mroomin silver-kortin. Olen tässä ajatellut, että mitä tapahtuisi jos ostaisin gold-kortin. Onko muilla kokemuksia?

    • Massikeisari

      Ilman korttia täysin turha jonotella. Jäsenet jonotelkoot keskenään ihan vapaasti. Muutaman vuoden ollut asiakkaana, mutta nyt etsin paremman paikan, tähän lafkaan en enää jalallani astu.

    • hercules82

      Aikojen alusta lähin parturi on toiminut jonotus systeemillä,joten miten ihmiset voi ihmetellä tätä ilman ajanvarausta systeemiä? ymmärrän kyllä sen,että tätä jäsenten ohitusoikeutta on joidenkin vaikea niellä,mutta omaa vuoroani odotellessa olen kyllä huomannut,että jokaiselta sisäänastuneelta kysyttiin,että onko mroomin toimintatapa tuttu ja infotaan jäsenten ohitusoikeudesta,annetaan ARVIOITU jonotusaika ja kerrotaan sen mahdollisesta venymisestä. varmasti säännöt joilla työntekijät pelaavat on tullut korkeammalta taholta ja se on sitten työntekijän vastuulla,että asiakaspalvelu sekä sääntöjen kertominen eteenpäin on toimivaa. on se kyllä harmillista, jos kaikkia työntekijöitä ei jaksa kiinnostaa huolehtia,että asiakas on tietoinen näistä säännöistä ja mieluumin lähettää vihasen/pettyneen miehen pois ehkä pysyvästi.

    • Ex-kultapossu

      Ei kai siitä kortista kannata maksaa kun aina jotain tarjouksia muutenkin ja jakavat kuulemma muutenkin aika hanakasti kortteja ilmaiseksi?

    • Hyväpalvelu

      Jyväskylän MRoomissa olen saanut ainoastaan hyvää ja ammattitaitoista palvelua. On pelkästään valintakysymys hankkia kortti. Itselläni on kultakortti.

    • esbopiskelija

      Oman kokemukseni mukaan M-Room pyrkii vaan rahastamaan. Kun käyt heillä parturissa, yritetään samalla markkinoida ties mitä vuosijäsenyyksiä ja shampoita sun muita. Kuulemma on opiskelija-alennuskin, mutta se on voimassa vain arkisin klo 10-14, jolloin opiskelijat ovat, no, opiskelemassa.
      Leikatessa hiuksia suihkuteltiin jotakin aivan outoja aineita kysymättä mitään. Koko loppupäivän hiukset olivat aivan tahmaiset ja lähmäiset siitä oudosta tökötistä.

      Hinta kokemus -> ei enää uudelleen, paikallinen yksityisyrittäjä tekee paljon parempaa jälkeä eikä tarvitse jonottaa. Muutenkin tuntuu, että ketjuliikkeet ovat usein täyttä skeidaa. Yksityisyrittäjät parasta.

    • Pettynyt_asiakas

      Itse kävin M Roomissa tänään, tosin Helsingissä. Kerta oli ensimmäinen eikä hiuksia edes tullut leikattua. Jonotin kyseisessä lafkassa tunnin jonka jälkeen lähdin pettyneenä toisen liikkeen asiakkaaksi. Tosin mieli parani, kun en joutunut jonottamaan toisessa parturissa sitten ollenkaan ja leikkaus oli samanhintainen, kuin M Roomissa. Tuli muuten mieleiset hiukset vielä kaiken kukkuraksi.

      Syy miksi en saanut hiuksiani leikatuksi M Roomissa on se, että en ollut tämän mikä lie hopeakerhon jäsen. Jäsenet menevät nimittäin ei-jäsenten ohi. Ja nopeasti laskettuna tuo kerhoon liittyminen (M Room Silver Club) on muuten ainakin Helsingissä taloudellisesti järkevää vain jos käyt vähintään kerran kuussa parturissa ja nyt puhun siis perus hiustenleikkauksesta.

      Oman kokemukseni perusteella M Roomissa ei kannata asioida jos ei ole vähintään Silver Club -jäsen ja itselleni tuo jäsenyys olisi jo huomattava taloudellinen tappio sillä käyn parturissa max. 6 kertaa vuodessa. Tulipahan kokeiltua kuitenkin... En kyllä suosittele paitsi jos oikeasti haluaa käydä parturissa vähintään kerran kuussa.

    • Olen ratkaissut hiustenleikkuupulman sillä, että en käy parturissa lainkaan.
      Shampoota kuluu vähän enemmän mutta ei haittaa.
      Näytän kyllä ihan apassilta.
      PS: Nimimerkkini ei liity mitenkään Mroomiin; Mroom tuo mieleen mortalroomin, mikä on ruumishuone.

    • Kultakorttilainen

      Hommaa clubikortti niin ei tarvitse jonottaa. Sehän tuossa on idea, että clubilaiset ensin, kun ovat kortista maksaneet. Rahvas voi mennä ajanvarauksella muualle.

    • Köyhilläonkiire

      Siis jätkä tulee parturiklubille ilman jäsenyyttä, ja valittaa ku klubilaiset menee ohi..??:D..
      Hahahah..tollaset kundit voi ihan hyvin tyytyä niihin äidin/mummon hiustenleikkuisiin terassilla..mut elkää vittu tulko valittaan.
      Klubilaisena saan parasta palvelua ikinä!!!!
      Oon ollu yli 3vuotta "kultapossulaisena" ja haistagan vitut tollasille kommenteille!

    • Susi2kuuntelee

      Siis kuinka tyhmä olet? Toiset on maksanut koko vuoden etukäteen että pääsevät jonon ohi. Se on reilua. Itse menen kulta kortilla aina jonon ohi naureskellen loukkaantujille.

    • hdkosh

      Parturina sanoisin että m-roomissa olisi todennäköisesti hyvin stressaavaa olla töissä, kun äijät istuisivat naama norsunvitulla jonottamassa. Itselle tulisi stressi päälle, että pitäisi asiakkaat saada mahd nopeasti valmiiksi. Olisi paljo järkevämpi ottaa ajanvaraukset ja lähettää ukot pariks tunniks vaikka käymään syämässä odotellessa ni ei olis kaikki ni pinna kireenä.

    • Helppoailmanjonoja

      Paljon helpompi on kun se parturi tulee kotia ja leikkaa/värjää kotona hiukset. Ei tarvii kortteja kaivella tai kuunnella muiden juttuja. Maksaa hiukan enemmän, mutta on sen arvoista.

    • lutd

      Tätä mä en ymmärrä. On vaihtoehto 1. Varaa aika parturiin ja mene sinne. Vaihtoehto 2. Älä varaa aikaa ja mene jonottamaan.
      Jos tykkäät vaihtoehdosta 1, miksi pitää haukkua vaihtoehtoa 2?

      Ajaton parturi= Ilman ajanvarausta= jonotusta!
      Sama pätee esim. terveyskeskuksessa, jos et ole varannut aikaa niin joudut jonottamaan päivystyksessä, joskus jopa useamman tunnin. Jos olet varannut ajan hoitajalle, et joudu jonottamaan ja samalla ohitat ne jotka jonottaa päivystykseen.

      Jos pääsisit aina heti palveltavaksi ilman ajanvarausta paikoissa, se tarkottaisi sitä että siellä ei kovin moni muu käy. Luuletko että sellainen yritys olisi kauankin toiminnassa? Niin, ja kun työntekijöillekin pitää palkkaa maksaa, niin jos olet ainut asiakas, ymmärrät varmaan että sinun tulisi sitten maksaa sen työntekijän koko päivän palkka? Että tulisi esim. sille hiustenleikkuulle aika paljon hintaa. Palkaksi kun ei riitä pelkästään sinun, asiakkaan, loistava seura.

      Entä miltäpä tuntuisi kun sinun työssä palvelisit vain pahantuulisia ihmisiä? Asiakkaat huokailee ja ovat naama kurtussa kun joutuu odottamaan. Parturi raukka yrittää olla nopea, että pääsisit pian palveluun. Mutta kun siinä toisessakin penkissä istuu asiakas, johon sinun tulisi kuitenkin keskittyä. Leikata hänen hiuksensa hyvin. Mutta samalla äärettömän nopeasti. No sanomattakin selvää, että ei siinä kiirehtiessä paineen alla tule hyvää jälkeä. Kun on sinun vuoro tulla leikattavaksi, oletko valmis samaan kohteluun? Että sinunkin hiukset kiirehditään valmiiksi, lopputuloksesta välittämättä, koska se sinun jälkeen tullut asiakas on jonottamassa ja huokailee ihan yhtä pahasti kun sinä äsken joutuessasi jonottamaan.

      Miettikää kaksi kertaa, ennekuin puratte tämän vihanne jonottamista ja korttilaisia kohtaan niihin partureihin. He seisovat siinä 8 tuntia tai yli ja tekevät parhaansa. Kiitoksena siitä tulee työnmäärään nähden äärettömän pieni palkka.
      Joka päivä joutuu myös kohtaamaan sen, kun joku asiakas ei osaa tulla ajoissa. Jos et ehdi häntä palvella koska liike sulkeutuu kymmenen minuutin päästä, tekee asiakas todennäköisesti reklamaation ja saat varoituksen. Jos sitten kuitenkin taivut asiakkaan tahtoon ja leikkaat ja leikkaat, ylityötunnit paukkuu kun asiakas vaatii kaikkea lisää ja koskaan ei ole hyvä. Samalla kun päiväkodista on jo 2 kertaa soitettu, että kun taas tullaan hakemaan lapsi myöhässä.

      Ei koske ainoastaan mroomia. Miettikää hyvät ihmiset miten käyttäydytte toisia ihmisiä kohtaan. Miettikää vaikka niin, että jos itse olisit lapsi ja odottaisit äitiä tai isää hakemaan mutta aina ollaan myöhässä kun joku tulee myöhässä hiustenleikkuuseen.

      Käyttäytykää kun aikuiset. Kyse on hiuksista. En ole ainakaan kuullut, että kukaan olisi vielä menehtynyt tai loukannut muuta kun tunteitaan siitä, että ei päässyt juuri sinä päivänä parturiin ku halus.

    • lutd

      Tätä mä en ymmärrä. On vaihtoehto 1. Varaa aika parturiin ja mene sinne. Vaihtoehto 2. Älä varaa aikaa ja mene jonottamaan.
      Jos tykkäät vaihtoehdosta 1, miksi pitää haukkua vaihtoehtoa 2?

      Ajaton parturi= Ilman ajanvarausta= jonotusta!
      Sama pätee esim. terveyskeskuksessa, jos et ole varannut aikaa niin joudut jonottamaan päivystyksessä, joskus jopa useamman tunnin. Jos olet varannut ajan hoitajalle, et joudu jonottamaan ja samalla ohitat ne jotka jonottaa päivystykseen.

      Jos pääsisit aina heti palveltavaksi ilman ajanvarausta paikoissa, se tarkottaisi sitä että siellä ei kovin moni muu käy. Luuletko että sellainen yritys olisi kauankin toiminnassa? Niin, ja kun työntekijöillekin pitää palkkaa maksaa, niin jos olet ainut asiakas, ymmärrät varmaan että sinun tulisi sitten maksaa sen työntekijän koko päivän palkka? Että tulisi esim. sille hiustenleikkuulle aika paljon hintaa. Palkaksi kun ei riitä pelkästään sinun, asiakkaan, loistava seura.

      Entä miltäpä tuntuisi kun sinun työssä palvelisit vain pahantuulisia ihmisiä? Asiakkaat huokailee ja ovat naama kurtussa kun joutuu odottamaan. Parturi raukka yrittää olla nopea, että pääsisit pian palveluun. Mutta kun siinä toisessakin penkissä istuu asiakas, johon sinun tulisi kuitenkin keskittyä. Leikata hänen hiuksensa hyvin. Mutta samalla äärettömän nopeasti. No sanomattakin selvää, että ei siinä kiirehtiessä paineen alla tule hyvää jälkeä. Kun on sinun vuoro tulla leikattavaksi, oletko valmis samaan kohteluun? Että sinunkin hiukset kiirehditään valmiiksi, lopputuloksesta välittämättä, koska se sinun jälkeen tullut asiakas on jonottamassa ja huokailee ihan yhtä pahasti kun sinä äsken joutuessasi jonottamaan.

      Miettikää kaksi kertaa, ennekuin puratte tämän vihanne jonottamista ja korttilaisia kohtaan niihin partureihin. He seisovat siinä 8 tuntia tai yli ja tekevät parhaansa. Kiitoksena siitä tulee työnmäärään nähden äärettömän pieni palkka.
      Joka päivä joutuu myös kohtaamaan sen, kun joku asiakas ei osaa tulla ajoissa. Jos et ehdi häntä palvella koska liike sulkeutuu kymmenen minuutin päästä, tekee asiakas todennäköisesti reklamaation ja saat varoituksen. Jos sitten kuitenkin taivut asiakkaan tahtoon ja leikkaat ja leikkaat, ylityötunnit paukkuu kun asiakas vaatii kaikkea lisää ja koskaan ei ole hyvä. Samalla kun päiväkodista on jo 2 kertaa soitettu, että kun taas tullaan hakemaan lapsi myöhässä.

      Ei koske ainoastaan mroomia. Miettikää hyvät ihmiset miten käyttäydytte toisia ihmisiä kohtaan. Miettikää vaikka niin, että jos itse olisit lapsi ja odottaisit äitiä tai isää hakemaan mutta aina ollaan myöhässä kun joku tulee myöhässä hiustenleikkuuseen.

      Käyttäytykää kun aikuiset. Kyse on hiuksista. En ole ainakaan kuullut, että kukaan olisi vielä menehtynyt tai loukannut muuta kun tunteitaan siitä, että ei päässyt juuri sinä päivänä parturiin ku halus.

    • tjkh

      Tätä mä en ymmärrä. On vaihtoehto 1. Varaa aika parturiin ja mene sinne. Vaihtoehto 2. Älä varaa aikaa ja mene jonottamaan.
      Jos tykkäät vaihtoehdosta 1, miksi pitää haukkua vaihtoehtoa 2?

      Ajaton parturi= Ilman ajanvarausta= jonotusta!
      Sama pätee esim. terveyskeskuksessa, jos et ole varannut aikaa niin joudut jonottamaan päivystyksessä, joskus jopa useamman tunnin. Jos olet varannut ajan hoitajalle, et joudu jonottamaan ja samalla ohitat ne jotka jonottaa päivystykseen.

      Jos pääsisit aina heti palveltavaksi ilman ajanvarausta paikoissa, se tarkottaisi sitä että siellä ei kovin moni muu käy. Luuletko että sellainen yritys olisi kauankin toiminnassa? Niin, ja kun työntekijöillekin pitää palkkaa maksaa, niin jos olet ainut asiakas, ymmärrät varmaan että sinun tulisi sitten maksaa sen työntekijän koko päivän palkka? Että tulisi esim. sille hiustenleikkuulle aika paljon hintaa. Palkaksi kun ei riitä pelkästään sinun, asiakkaan, loistava seura.

      Entä miltäpä tuntuisi kun sinun työssä palvelisit vain pahantuulisia ihmisiä? Asiakkaat huokailee ja ovat naama kurtussa kun joutuu odottamaan. Parturi raukka yrittää olla nopea, että pääsisit pian palveluun. Mutta kun siinä toisessakin penkissä istuu asiakas, johon sinun tulisi kuitenkin keskittyä. Leikata hänen hiuksensa hyvin. Mutta samalla äärettömän nopeasti. No sanomattakin selvää, että ei siinä kiirehtiessä paineen alla tule hyvää jälkeä. Kun on sinun vuoro tulla leikattavaksi, oletko valmis samaan kohteluun? Että sinunkin hiukset kiirehditään valmiiksi, lopputuloksesta välittämättä, koska se sinun jälkeen tullut asiakas on jonottamassa ja huokailee ihan yhtä pahasti kun sinä äsken joutuessasi jonottamaan.

      Miettikää kaksi kertaa, ennekuin puratte tämän vihanne jonottamista ja korttilaisia kohtaan niihin partureihin. He seisovat siinä 8 tuntia tai yli ja tekevät parhaansa. Kiitoksena siitä tulee työnmäärään nähden äärettömän pieni palkka.
      Joka päivä joutuu myös kohtaamaan sen, kun joku asiakas ei osaa tulla ajoissa. Jos et ehdi häntä palvella koska liike sulkeutuu kymmenen minuutin päästä, tekee asiakas todennäköisesti reklamaation ja saat varoituksen. Jos sitten kuitenkin taivut asiakkaan tahtoon ja leikkaat ja leikkaat, ylityötunnit paukkuu kun asiakas vaatii kaikkea lisää ja koskaan ei ole hyvä. Samalla kun päiväkodista on jo 2 kertaa soitettu, että kun taas tullaan hakemaan lapsi myöhässä.

      Ei koske ainoastaan mroomia. Miettikää hyvät ihmiset miten käyttäydytte toisia ihmisiä kohtaan. Miettikää vaikka niin, että jos itse olisit lapsi ja odottaisit äitiä tai isää hakemaan mutta aina ollaan myöhässä kun joku tulee myöhässä hiustenleikkuuseen.

      Käyttäytykää kun aikuiset. Kyse on hiuksista. En ole ainakaan kuullut, että kukaan olisi vielä menehtynyt tai loukannut muuta kun tunteitaan siitä, että ei päässyt juuri sinä päivänä parturiin ku halus.

    • ikycf

      Tätä mä en ymmärrä. On vaihtoehto 1. Varaa aika parturiin ja mene sinne. Vaihtoehto 2. Älä varaa aikaa ja mene jonottamaan.
      Jos tykkäät vaihtoehdosta 1, miksi pitää haukkua vaihtoehtoa 2?

      Ajaton parturi= Ilman ajanvarausta= jonotusta!
      Sama pätee esim. terveyskeskuksessa, jos et ole varannut aikaa niin joudut jonottamaan päivystyksessä, joskus jopa useamman tunnin. Jos olet varannut ajan hoitajalle, et joudu jonottamaan ja samalla ohitat ne jotka jonottaa päivystykseen.

      Jos pääsisit aina heti palveltavaksi ilman ajanvarausta paikoissa, se tarkottaisi sitä että siellä ei kovin moni muu käy. Luuletko että sellainen yritys olisi kauankin toiminnassa? Niin, ja kun työntekijöillekin pitää palkkaa maksaa, niin jos olet ainut asiakas, ymmärrät varmaan että sinun tulisi sitten maksaa sen työntekijän koko päivän palkka? Että tulisi esim. sille hiustenleikkuulle aika paljon hintaa. Palkaksi kun ei riitä pelkästään sinun, asiakkaan, loistava seura.

      Entä miltäpä tuntuisi kun sinun työssä palvelisit vain pahantuulisia ihmisiä? Asiakkaat huokailee ja ovat naama kurtussa kun joutuu odottamaan. Parturi raukka yrittää olla nopea, että pääsisit pian palveluun. Mutta kun siinä toisessakin penkissä istuu asiakas, johon sinun tulisi kuitenkin keskittyä. Leikata hänen hiuksensa hyvin. Mutta samalla äärettömän nopeasti. No sanomattakin selvää, että ei siinä kiirehtiessä paineen alla tule hyvää jälkeä. Kun on sinun vuoro tulla leikattavaksi, oletko valmis samaan kohteluun? Että sinunkin hiukset kiirehditään valmiiksi, lopputuloksesta välittämättä, koska se sinun jälkeen tullut asiakas on jonottamassa ja huokailee ihan yhtä pahasti kun sinä äsken joutuessasi jonottamaan.

      Miettikää kaksi kertaa, ennekuin puratte tämän vihanne jonottamista ja korttilaisia kohtaan niihin partureihin. He seisovat siinä 8 tuntia tai yli ja tekevät parhaansa. Kiitoksena siitä tulee työnmäärään nähden äärettömän pieni palkka.
      Joka päivä joutuu myös kohtaamaan sen, kun joku asiakas ei osaa tulla ajoissa. Jos et ehdi häntä palvella koska liike sulkeutuu kymmenen minuutin päästä, tekee asiakas todennäköisesti reklamaation ja saat varoituksen. Jos sitten kuitenkin taivut asiakkaan tahtoon ja leikkaat ja leikkaat, ylityötunnit paukkuu kun asiakas vaatii kaikkea lisää ja koskaan ei ole hyvä. Samalla kun päiväkodista on jo 2 kertaa soitettu, että kun taas tullaan hakemaan lapsi myöhässä.

      Ei koske ainoastaan mroomia. Miettikää hyvät ihmiset miten käyttäydytte toisia ihmisiä kohtaan. Miettikää vaikka niin, että jos itse olisit lapsi ja odottaisit äitiä tai isää hakemaan mutta aina ollaan myöhässä kun joku tulee myöhässä hiustenleikkuuseen.

      Käyttäytykää kun aikuiset. Kyse on hiuksista. En ole ainakaan kuullut, että kukaan olisi vielä menehtynyt tai loukannut muuta kun tunteitaan siitä, että ei päässyt juuri sinä päivänä parturiin ku halus.

      • Eero12

        Kultakortti on hyvä, silä aina on päässyt heti parturiin tai ainakin kun tuoli vapautuu, sillä kultakorttilainen menee silverin edelle. Platinakorttilainen ei ole vielä mennyt edelle. Joku maksaa enemmän jääkiekon kausikortista ja vielä pudotuspelit päälle, joten kaikki on suhteellista... Hyvä kortti, jos arvostat heti parturille pääsyä ja sitä ettei tarvitse varata aikaa. Miinuksena, ettet voi valita sitä, kuka sinun hiuksesi leikkaa.


    • Jupe78

      Tikkurilassa tämä oli 3. kerta kun jonotan, jonotan, jonotan, ja totean ettei toivoakaan päästä.
      Vittuunnuksissani mietin josko ostaisi tuon GOLD jäsenyyden ja ajaisi joka päivä paikalle nauttimaan virvokkeita ja vaikkei leikkuuta tarvitsekkaan niin pyytää hiusten pesu ja tuotteilla muotoilut. Ei tarvitsisi kotona enään koskaan itse hiuksiaan pestä ja muotoilutuotteitakin tarvitsisi erittäin harvoin. (myös pe, la jos viihteellee lähtee voisi käydä parturin kautta laitattamassa tukkansa)
      Ja tämä puhtaasti vittuiluna jonottaville silvereille ja kortittomille.

      Tulisi ainakin 450eurolle vastinetta.

      Myös juhlapyhien alla ruuhkahuipuissa voisi noita ilmaisia värjäyksiä ottaa aina kun jono on maksimaalinen.

    • Ihme_touhua

      Palautetta ne ei osaa ottaa vastaan sitten millään. Lähettänyt jo neljä sähköpostia, eikä yhteenkään vastata. Liikkeessä kun puhun asiasta, niin väitetään että kaikkiin viesteihin vastataan. Sivusto toimii huonosti ja siellä on ristiriitaista ja virheellistä tietoa. Kun mainitsin liikkeessä asiasta, sanottiin että moni sanonut samaa. Haloo! Pitäiskö asialle tehdä jotain?

      • nomorenoooo

        Ei ne työntekijät sille mitään mahda. Ja johtoa ei kiinnosta muiden mielipiteet. Suosittelen menemään toiseen parturiin, ihan mihin tahansa muuhun.


    • EiHedelmäMalleille

      Onkohan kukaan tänne "tyytyväisenä" asiakkaana kirjoittanut leikkauttanut hiuksiaan muuhun kun tuohon surkuhupaisaan ananas-malliin?

    • kulipää

      Jyväskylässä on parempia ja halvempia partureita. Käyttäkää niitä!

    • ÄänestänJaloilla

      Yläkaupungin Thai-parturi leikkaa hiukset ja ajaa vielä parran muotoonsa hintaan 18€. Tämä käy nopeammin kuin mroomissa pelkkä leikkuu. Ei ole hankala valinta.

      • mites.kuitti

        Saako sieltä kuitin?


    • eisovimulle

      Kävin noin puolen vuoden ajan M-Roomissa Oulussa kun nyt sattui työpaikan vieressä olemaan ja kortti tuli ostettua. Homma meni koko ajan enemmän ja enemmän persiilleen. Tytöt vaihtui joka kerta eikä lopputuloksesta voinut ikinä olla varma. Kerran jouduin kävelemään suoraan toiseen parturiin että siistivät hiukseni. Hinnasta se ei ole kiinni, eikä jonotuksesta (oli siis klubikortti), vaan ala-arvoisesta ammattitaidosta. M-Room on partureiden halpahalli. Joka haluaa äijäillä sillä että voi lukea 6 vuotta vanhaa Playboyta kun semikaunis nainen hieroo päänahkaa niin sinne vaan. Muuten en voi suositella kenellekkään.
      Nyt on vakioparturi, homma toimii, ei tarvitse joka kerta selostaa mitä haluaa, on halvempi. Ainoa ero, että aika pitää tilata kun on niin suosittu. Mutta se on pieni paha hyvästä palvelusta ja ammattitaidosta.
      Etsikää kunnon parturi miehet, se on viisas päätös. Jonka mielestä M-room on hyvä, niin ei tiedä kyllä mistään mitään.

      • Eisovimullekaan

        Silver-kortti tulossa vuoden ikään. En aio uusia. Alussa homma toimi kohtuullisesti, nyt ei enää pääse tuoliin. Joku totesikin, että kortteja myyty liikaa. Ketjun kasvu on tärkeämpää kuin asiakaspalvelu. Ehkä oireellista, ettei ketju ole kysellyt kertaakaan asiakastyytyväisyyttäni. Luulisi vanhan asiakkaan pitämisen olevan edullisempaa kuin uusasiakashankinnan. Niin, ei todella ole edes ehdotettu asiakkuuden jatkamista. That's it then, palaan mielihyvin tutun entisen parturini hoiviin, kun pääsin sentään rahallisesti lähes omilleni. Ajankäyttöni tehostuu, leikkuutulos paranee ja ennen kaikkea hermot säilyy. Yhtä kokemusta rikkaampana! Niin, vielä: Olin alunperin kiinnostunut puolen vuoden jäsenyydestä, kun jotenkin aavistelin hankaluuksia. Konsepti ei siihen taipunut, mutta päätin silti kokeilla. No hard feelings, mutta nyt tiedän olleeni oikeassa.


    • SaloonHindmann

      "Ranskan presidentin Francois Hollanden parturin bruttopalkka on 9 895 euroa kuukaudessa.
      Hallitus vahvisti parturin nauttiman palkan sen jälkeen, kun ranskalainen satiirilehti Canard Enchaine julkaisi yksityiskohtia parturin työsopimuksesta."

      Kyllä parturin tulee tuon verran ansaita jotta viitsii kunnon työtä tehdä!

      • ElluPeee

        Hei!

        TES:n mukainen palvelualan (parturi-kampaajien ja parturien) palkka on parhaimmillaan 5- vuoden tai pidemmän työkokemyksen jälkeen maksimissaan 2086e/kk ja alan alotuspalkka 1500e euron hujakoilla. Siinä tehdään kyllä palkan eteen kovastikin töitä. Terveisin alalla 7-vuotta hiuksia leikannut ammattilainen. :)


    • höhöhööhöhöhöhö

      20 euron hinnalla pitäs jo tulle sellanen singaporelainen suuhoito jotta viittis hiuksenleikkuusta maksaa. Akkojen "föönit" on sitten ihan eri asia.

    • Lahjaksikomuka

      Kaksikymppisellä tulisi saada ainoastaan tervehdys ja suojaviitan asennus.

      • TilisitOnTätäPäevöö

        Kyllä se ihan pelkkä kortonki riittää. Ei tarvitse sentään "asentaa" koko vartalolle tarkoitettua armeijan sadeviittaa.


    • Haiskahtaa_koko_touhu

      Hyvä kun luin kommentteja. Eipähän tarvitse mennä maksamaan itseään kipeäksi surkeasta palvelusta. Taidan ajella pään itse täysin skiniksi ja jättää mursuviikset. Parempi sekin. Jätän rikkaille kekkuleille MRoom klubin.

    • Jäsenmuttaeienääkauan

      Odottamista, odottamista ja odottamista... Raivostuttaa kun ikinä ei tiedä kuinka kauan odottaminen kestää.

    • kesätukkamies

      En uskalla mennä huonon palvelun pelossa. Ajan karvat itse. Säästän.

    • Kesätukkakuntoon

      Ei ollut ainakaan Hml keskustan M-roomista mitään pahaa sanottavaa. Asiantunteva ja vielä ihan viehättäväkin tytskä leikkasi ja hieraisi vielä öljynkin partaan =) Tulee mentyä toistekin.

    • Korvaton.George.69

      Minäkin kävin MRoomissa päänleikkauksessa. Nyt minulla ei ole enää korvia. Kasvatin Beatles-tukan. Reijät ei näy.

    • lakupekka

      Laiskuuttani en jaksa lukea kaikkea tätä ilmiömäistä" kehuskelua" tästä ketjusta, mutta luojan kiitos meiltä löytyy vielä ammattitaitoisia partureita/kampaajia. Voin sanoa ihan yksinkertaisesti istuessani parturintuolissa n. 75% leikkuusta oli vain kehuskelua/kauppaamista omista Mroom hiustenhoitoaineista joten itse leikkaamisesta johon alkujaan menin niin lopputulos oli aivan paska. Toivottavasti asiakkaat jotka ostavat näitä "kotimaisia huipputuotteita" ovat edes tyytyväisia.

    • ariro

      Ihan on alaarvoinen parturiliike.en enää koskaan mee.odotusta.odotusta..huuono palvelu..

    • Mroom_JKL_Thumbs_Up

      Ihme ulinaa täällä :D

      Opiskelijajäsenyydellä silver jäsenyys hintaan 250e / vuosi.

      Ma-To klo 10-14 välillä saa käydä tuolla opiskelijasilverillä ja kun kerran kuukauteen käy niin ~21e tulee kerralle hintaa.

      Minä ainakin siistin pääni kerran kuussa ja tuolla hinnalla katselen mieluusti kun söpöt tytöt leikkaa ja AP:n kaltaiset uunot istuu siellä penkissä odottamassa vuoroaan. :D

    • päätäpatteriin

      M Room on ajaton parturi ja noudattaa jäsenajattelua. Odotusaika on vain arvioitu, jäsenet voivat silti ohittaa sinut aina.

      En siis ymmärrä, missä kohtaa M Room toimi väärin. Parturin aukioloaika ei riittänyt teille, ja se johtuu puhtaasti suurista kävijämääristä ja kysynnästä. Siispä nosta perseesi, osta klubijäsenyys, ja istahda ahterilla vaikka sitten jokapäivä siihen tuoliin juomaan kahvit ja siistimään niskavillat. Tai lopeta toi ruikutus. On olemassa paljon myös partureita, mihin on ajanvaraus. Se on teidänkaltaisille, jos ei jäsenyys kiinnosta.

    • aåkhjjgkk

      Parturissa käynti on homojen hommaa.

      • TatuoituHomppeli

        Joo, tosi miehet tatuoittavat tukan kaljuun päähänsä ja karvat posliinimuniinsa.


    • bööT

      Kesken kasvuiset, huono tapaiset flickat noissa palvelee. Liekö heillä edes kunnon palkkaa ?! En suosittele.

    • Wizu

      Toista kertaa Keravan Mroomissa ja molemmilla kerroilla muualle korjauttamaan!
      Hyvä konsepti pilattu huonolla ammattitaidolla, sääli :(

    • lupasaksia

      No, tulipahan käytyä. Asiakaspalvelusta en voi antaa kovinkaan hyvää arvosanaa. Ammattitaidostakaan en voi antaa ihan parasta arvosanaa.
      Jäi mielikuva, että yrittäjällä on suuri visio, jota kohden hän puskee tunteella ja intohimolla. Työntekijät ei sitten ehkä ole ihan päässy samaan vireeseen?

    • Epäonnistunutleikkaus

      MRoomissa kohdellaan partureita huonosti. Palavat loppuun tulospaineiden ja pakkomyynnin paineen alla. Hyvät parturit lähtee muualle töihin, jääneet saksii miten sattuu.

    • Axelssonni

      Mullilehdessä esiteltiin tänään naimalla tänne tullut turkkilainen parturi joka työskentelee kaupungissa. Jotenkin tuntuu että en henkilökohtaisesti oikein mielelläni päästäisi sieltä tullutta ukkoa partaveitsen kanssa kaulalleni raaputtelemaan.

      • TurhaanPelkäät

        Meinaakko jotta ukko "vahingossa" sivaltaisi pikkupippelisi ja laittaisi sen heimoveljensä kebab-mestan lihoihin?


    • tyytyväinenm

      Itsellä hyviä kokemuksia Mroomista. Parturit mukavia ja tuntee miesten hiukset paremmin kuin muissa käymissä paikoissani.
      M-roomissa on maksullinen jäsenyys, joka oikeuttaa esimerkiksi jonon ohitukseen.
      Täysin oma mokasi jos menet juuri ennen sulkemisaikaa ja joku klubilainen tulee ja pääsee edellesi, siinä kohtaa sinä lennät pellolle.
      Maksa itse paremmasta palvelusta niin ei tarvi valittaa.

    • Ulinaa

      Aikaani tappaakseen yritin etsiä joko mroom on palannut vanhaan hyvää konseptiin, mutta ei. Rajalliset leikkuut ja facebook kommenttien poistot jatkuu. Joten käydään muualla :)

    • Anonyymi

      a href=''https://usarmstore.com/product/redding-2-master-balance-beam-mechanical-powder-scale-505-grain-capacity/rel=''dofollow''>buy redding-2-master-balance-beam-mechanical-powder-scale-505-grain-capacity online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/product/rel=''dofollow''>buy product online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/lyman-gen-6-compact-touch-screen-digital-powder-scale-and-dispenser/rel=''dofollow''>buy lyman-gen-6-compact-touch-screen-digital-powder-scale-and-dispenser online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/hornady-balance-beam-mechanical-powder-scale-500-grain-capacity/rel=''dofollow''>buy hornady-balance-beam-mechanical-powder-scale-500-grain-capacity online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/rcbs-competition-powder-measure-with-small-metering-drum/rel=''dofollow''>buy rcbs-competition-powder-measure-with-small-metering-drum online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/hornady-lock-n-load-powder-measure/rel=''dofollow''>buy hornady-lock-n-load-powder-measure online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/rcbs-m1000-balance-beam-mechanical-powder-scale-1000-grain-capacity/rel=''dofollow''>buy rcbs-m1000-balance-beam-mechanical-powder-scale-1000-grain-capacity online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/redding-match-grade-3br-powder-measure-with-universal-and-handgun-metering-chamber/rel=''dofollow''>buy redding-match-grade-3br-powder-measure-with-universal-and-handgun-metering-chamber online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/hornady-m2-digital-bench-powder-scale-1500-grain-capacity/rel=''dofollow''>buy hornady-m2-digital-bench-powder-scale-1500-grain-capacity online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/rcbs-competition-powder-measure-with-small-large-metering-drumproduct-517346/rel=''dofollow''>buy /rcbs-competition-powder-measure-with-small-large-metering-drumproduct-517346 online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/frankford-arsenal-platinum-series-intellidropper-digital-powder-scale-and-dispenser/rel=''dofollow''>buy rcbs-competition-powder-measure-with-small-large-metering-drumproduct-517346 online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/hornady-auto-charge-pro-digital-powder-scale-and-dispenser/rel=''dofollow''>buy hornady-auto-charge-pro-digital-powder-scale-and-dispenser online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/rcbs-chargemaster-1500-digital-powder-scale-and-dispenser-combo/rel=''dofollow''>buy rcbs-chargemaster-1500-digital-powder-scale-and-dispenser-combo online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/rcbs-chargemaster-lite-digital-powder-scale-and-dispenser/rel=''dofollow''>buy rcbs-chargemaster-lite-digital-powder-scale-and-dispenser online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/rcbs-matchmaster-digital-powder-scale-dispenser/rel=''dofollow''>buy rcbs-matchmaster-digital-powder-scale-dispenser online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/mec-9000gn-20-gauge-2-3-4/rel=''dofollow''>buy mec-9000gn-20-gauge-2-3-4 online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/vihtavuori-n555-smokeless-powder-8-lbs/rel=''dofollow''>buy vihtavuori-n555-smokeless-powder-8-lbs online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/vihtavuori-n530-smokeless-gun-powder/rel=''dofollow''>buy vihtavuori-n530-smokeless-gun-powder online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/vihtavuori-n330-smokeless-gun-powder/rel=''dofollow''>buy ihtavuori-n330-smokeless-gun-powder online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/winchester-wst-smokeless-powder-8-lbs/rel=''dofollow''>buy winchester-wst-smokeless-powder-8-lbs online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/winchester-wsf-smokeless-powder-8-lbs/rel=''dofollow''>buy winchester-wsf-smokeless-powder-8-lbs online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/shooters-world-long-rifle-smokeless-powder-8-lb-by-lovex/rel=''dofollow''>buy shooters-world-long-rifle-smokeless-powder-8-lb-by-lovex online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/shooters-world-ar-plus-smokeless-powder-8-lb-by-lovex/rel=''dofollow''>buy /shooters-world-ar-plus-smokeless-powder-8-lb-by-lovex online </a>

      <a href=''https://usarmstore.com/product/ramshot-zip-smokeless-handgun-powder-4-lbs/rel=''dofollow''>buy ramshot-zip-smokeless-handgun-powder-4-lbs online </a>

    • Anonyymi

      Myyvät ylihintaisia huonolaatuisia hoitotuotteita. Eivät vastaa reklamointiin. Ihme ja kumma, putiikki on vielä pystyssä. Vai onko .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe