Paras parturi-kampaaja

hippiletti

Suositelkaapa Suomussalmelta parasta parturi-kampaajaa? Erityisesti sellaista, joka on taitava saksien käyttäjä eli osaa leikata hyvin. Hintatiedot myös kiinnostavat.

48

5434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leppihitti

      Minusta Raili (K-kaupan ja suutarin välissä) osaa leikata hyvin. En muista hintaa tarkkaan mutta minusta ei ole kallis.

      • kalju kassu

        vaakuna ravintolan vieressä suosittelen parturia.leikkaa niin nopeesti että ei kerkee välikaljalla käymään.ei myöskään ole kallis,eikä turhia juoruile!


    • tukkapuna

      Punatukka. Ammattilaisen jälkeä ja hyvä asiakaspalvelu! Rouva on hirveän puhelias niin ei tarvitse hiljaa istua tököttää!

      • rethet<

        Pimeästi tekee kun ei käy pankkikortti ja kuittia ei saa


      • Anonyymi

        kaksi kertaa kävin - ensimmäisen ja viimeisen! ei osaa leikata paksuja naisten hiuksia.!


    • 8-12 e kohillaan

      olehyväpaari vieress oikealla
      halapa
      hyvä
      eikä juorut mene etteepäen

    • tavai

      harasoo tytöt polis aseman alla.saa kuitin ja kortit käy.hyva mesta

      • LautturiPoika

        He ovat kauniita :)


      • Anonyymi

        Eihän sitä parturia oo ollu aikoihin. Onneksi. Tuskin ovat edes ammattitaitoisia. Kielimuuri.


    • huoh,

      mihin sie sitä kuittii tarviit...verotukseenko???

    • vakioasiakas1

      25 vuotta oon yhtäjaksoisesti käyny samassa parturissa ämmänsaaressa. tekee n 300 käyntikertaa putkeen. jompikumpi on leikannut ja hinnan olen maksanut mitä on pyydetty.
      ja tukkaakin on vielä jäljellä mitä leikata. kait se homma on toiminut.

    • pohjosen vetelä

      onko kirkonkylällä enää partureita?muistan vaan kun joskus oli

      • kikkelis ...........

        oonpa nähnyt että Pyytien varrella olisi parturi hautausmaalle mennessä. Enpä paremuuvesta tiijä


      • on.

        on.


    • ei täällä palvelua

      KAJAANISSA KÄYN AINA KAMPAAMOSSA

      • airyl

        Niin sitä pitää....


    • 2.5 tdi

      Minä kampoan ite tukan, enkö etevä

    • Tukka putkella

      Laitahan tukka jakaukselle ja tanssikengät jalkaan, niin on hyvä fiilis parketilla.

    • parturiin

      Lisää kokemuksia! :)

      • metsänpeikkotoisinaan

        Kaikki he ovat ammattitaitoisia ja kyllä siellä meikäläisenkin hiuspehko aika ajoin siistiytyy meninpä mihin kampaamoon vaan.
        Ainoa, mitä toivon, että voisi tarvittaessa käydä Lauantai päivänä parturissa, kun ei aina viikolla jouva!


    • korvessa_kainuun

      Kirkonkylällä oleva kampaaja on hyvä. Hinta ja laatu kohdallaan. Taitaa olla hinnat keskivertoa halvemmat hänellä. Ja tekee joskus lauantainakin töitä. Suosittelen.

    • jetsetti

      Varokaa valekampaaja!
      Olen vuisikausia käynyt eräällä kampaajalla, joka on todella taitava ja asiallinen. Olen ollut tyytyväinen joka kerta, kun olen sieltä tullut. Nyt maailmani on romahtanut! Kuulin, että aikoinaan hän jätti koulun kesken ja ei valmistunut koskaan! Tunsin itseni petetyksi. Saankohan mistään korvauksia tämän takia?
      Nimerkki: Sohvanvaltaaja jetsetti

      • Kolja_Juri

        Makaa sohvasi puhki tai mene vaikka voimalulaitoksen kansansivistyssaliin.


    • kivakäydä

      Vieläkö niitä kuitittomia partureita on Suomussalmella, Punatukka ja Kenkäliikkeen vieressä. Olen ruvennut karttamaan heitä. Nyt on uusi parturi Elmon takana. Nopeasti pääsee, eikä ole kallis. Suosittelen.

      • bubbe

        jos nopeasti pääsee,niin sehän voi tarkoittaa että ei käy paljo asiakkaita??


      • Onkstukkahyvin

        Jos nopeasti pääsee, sehän tarkoittaa myös sitä, että yritys on uusi. Olen käynyt kauan Tukkatuvassa. Siihen ainakin on pitkät jonot, ja kuitit käteen aina.


      • kampaamoasiakas

        kyllä kaikissa partureissa kuitti annetaan, sanoohan sen lakikin. käsinkirjoitettu kuitti on ihan laillinen. Kuitinsaaja voi sillä pyyhkästä vaikka takapuoltansa jos ei muuta keksi. Tiedoksi nimimerkille kivakäydä


      • tyytyväinenasiakas
        kampaamoasiakas kirjoitti:

        kyllä kaikissa partureissa kuitti annetaan, sanoohan sen lakikin. käsinkirjoitettu kuitti on ihan laillinen. Kuitinsaaja voi sillä pyyhkästä vaikka takapuoltansa jos ei muuta keksi. Tiedoksi nimimerkille kivakäydä

        Olen Punatukan asiakas ja kyllä on kuitti saatu --- vaikka tosiaan ei sitä mihinkään tarvitse. Eikä sielläkään tarvitse myötään kulkea, kun osaa niin hyvin leikata, että tukka pysyy siistinä pitkään.


    • verotmaksanut

      Kun kerran laki sanoo kuitista niin antakaa se kyselemättä asiakkaalle. Eikä tartte kysellä jotta HALUATKO ERILLISEN KUITIN! Piste. Ja maksakaa verot.

      • Tukkapois

        Nythän on kyse parturipalveluista eikä kuiteista..


      • tottunut
        Tukkapois kirjoitti:

        Nythän on kyse parturipalveluista eikä kuiteista..

        Kyllä se kuitti kuuluu hyvään palveluun.


      • kuittejakertyykasapäin

        On sinulla kyllä pipo aika tiukalla päässä, jos siitä kysymyksestä poltat päreesi.

        Haluatko kuitin? Voi kikkeliskokkelis sinun kanssasi.


    • tukkaaonvielä

      Onko kuumasaksi leikkausta kenelläkään parturilla?

    • klani

      minä käyn parturissa vain hakemassa kuitin,ettei verottaja köyhdy...(kalju kun olen) :)

      • Sipirant

        Olen vuosia käynyt Punatukassa, koska siellä leikataan parhaiten. Kuittia en ole koskaan saanut. Aina pitää maksaa käteisellä. Jos siellä on harjoittelija, jolle sattuu tulemaan aikaa varaamaton asiakas, rahat vain otetaan ja silleen. Olen jo pidempään ihmetellyt sitä touhua.


      • Pylperö

        Olet varmaan ihan hyvä asiakas kun tuommoisia kerrot.


    • Tuplahalvempi

      Verosillalla kerran kävin n25e...
      Olehyväpaarin vieressä oli n.10-15e.

    • putinkka

      KOSTAMUKSHA HARASOO

    • faniboy

      Ponssemiehelle voisi joku vihjata parturissa käyntiä.

    • Anonyymi

      Hyvä kampaaja Suomussalmelta v. 2019? ☺️

      • Anonyymi

        Kati kirkonkylällä ihan paras!


      • Anonyymi

        Punatukkaan elä ainakaan mee, joudut ite tasoittamaan hiuksesi sen jälkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kati kirkonkylällä ihan paras!

        Onko se sexikäs.
        Eikö muuten oo Miehiä eksynyt kampaajiksi taikka parturiksi? Kajaanissa taitaa olla lähin? Menisin heti.


      • Anonyymi

        Kyllä se lähin miesparturi on naapurikunnassa Puolangalla, jossa niitä kaksinkappalein.


    • Anonyymi

      Olet todennäköisesti mennyt niin likaisella päällä, että suurin osa hiuksista maannut kalloa vasten. Vaikea sitten leikata. Seuraavalla kerralla voisit joko pestä hiuksesi tai pyytää pesun ennen leikkausta.

    • Anonyymi

      Itse käyn kaitsun luona parturissa; Poltellaan tupakkia, juodaan kaljaa ja parannetaan maailmaa. Lopuksi leikataan tukat molemmilta.

    • Anonyymi

      Ite leikkaan parran ja hiukset ja tukan.

      • Anonyymi

        muista pyytää kuitti,niin tulee verot maksettua...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4425
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      240
      2184
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1610
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      270
      1227
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1107
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1055
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe