Koukussa vanhempiin miehiin!!!

tytttttttönen

Olen aina jotenkin tuntenut vetoa vanhempiin miehiin. Niissä on jotakin semmosta ihanaa itsevarmuutta ja karismaa. Kerran kuitenkin pienessä hiprakassa halusin toteuttaa haaveen seksistä vanhemman miehen kanssa ja toisaalta niin ei olisi pitänyt toimia koska jäin ihan totaalisen koukkuun..olin itse sillon 18v ja mies 40v. No, sen jälkeen on ollut yhden yön juttuja muutaman kerran..seurustelin puoli vuotta 23vuotiaana saman ikäisen jätkän kanssa mutta kaikki kaatu seksiin. Se oli niin huonoa ja kömpelöä pitkänkin ajan jälkeen..Nyt sitten 25 vuotiaana eksyin 50v miehen kanssa sänkyyn ja ehkä parasta kyytiä ikinä. Ihanaa olla semmosen miehen käsissä joka tietää tasan tarkkaan mitä tekee. Ollaan nyt kavereita, mutta seksiä harrastetaan sillon tällön !!! Tiedän että asiasta on toisaalta muodostumassa ongelma. Huomattavasti vanhemman miehen kanssa kun tulevaisuus on pidemmän päälle mahdoton. En voisi koskaan esim isälleni esitellä melkein saman ikäistä miestä...En vaan enää tunne vetoa nuorempiin miehiin vaikka haluaisin. Onko muita joilla on vanhempia miehiä yhden illan juttuina? Onko ollut mimmoinen kokemus. Oliko koukuttavaa?? :D Onko edennyt yhden yön jutusta muuhun?? Oletko miettinyt miksi tunnet vetoa vanhempiin miehiin?? Itselleni on puhuttu mm. huonosta isä suhteesta mutta siitä ei todellakaan ole kyse!!!

53

4274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkaporkkana

      Siitä vaan, kyllähän se julkkiksillakin toimii!

    • Kokenut mies

      Olen päälle 50 vuotias mies. Ollut useampi suhde nuorten naisten kanssa. Ihanaa on ollut. Päättyneet, koska tulevaisuutta ei ollut. Etsin uutta. Vinkki aloittavalle. Intressi me kohtaavat...

      • tuulta purjeisiin

        Mä tiesin jo paaaljon nuorempana 14→ että vanhemmat miehet on niin jotain mikä saa olon mukavalla tavalla levottomaksi..tällä hetkellä on sellainen saalis että ohhoh! Nyt kun tätä ikää 31 on kertynyt olen niin sinut, 50 parempi..
        Odotan jo kunnes pääsemme näkemään ja ..nih..
        Sitä juuri! ;) itsevarmuus sängyssä ja se miten ..tässä jo ihan olo kiihottuu pelkästä ajattelusta..miten ne antaa kaikkensa sängyssä! Se on tie naisen taivaaseen! Aamen..kiva jos jaksoitte lukea..


    • wwbbwfbwfb

      Hyvä fantasia papalla, mut ei kovin uskottava :)

      • luulaan 25v

        Hmmm..olen edelleen syntynyt naiseksi, ja papereiden mukaan juhlin seuraavaksi 32-vuotis synttäreitä ja KYLLÄ! Pidän vanhemmista miehistä, kamalaa kun moni ajattelee heistä jotain vaipoissa kulkevaa deekuja! Kyllä itse tiedän vaan
        Hyvin komeita ja menestyviä yrittäjiä ym... ja näyttävät syötävän komeilta!
        Muutaman viikon päästä pääsen yhden mukaan purjehtimaan .. ja jos natsaa kemiat niin olen metellä koko heela weekendin!


      • tiy,i,yi,
        luulaan 25v kirjoitti:

        Hmmm..olen edelleen syntynyt naiseksi, ja papereiden mukaan juhlin seuraavaksi 32-vuotis synttäreitä ja KYLLÄ! Pidän vanhemmista miehistä, kamalaa kun moni ajattelee heistä jotain vaipoissa kulkevaa deekuja! Kyllä itse tiedän vaan
        Hyvin komeita ja menestyviä yrittäjiä ym... ja näyttävät syötävän komeilta!
        Muutaman viikon päästä pääsen yhden mukaan purjehtimaan .. ja jos natsaa kemiat niin olen metellä koko heela weekendin!

        Muistakaa vanha palstatotuus: ehdottomasti paras tuntomerkki erottaa feikki oikeasta on se, että hän alkaa paljastuttuaan puolustella, että ei varmasti ole feikki :) mot


      • luullaan 25v
        tiy,i,yi, kirjoitti:

        Muistakaa vanha palstatotuus: ehdottomasti paras tuntomerkki erottaa feikki oikeasta on se, että hän alkaa paljastuttuaan puolustella, että ei varmasti ole feikki :) mot

        Aijaa.. enpäs tiennyt tuota, mutta harvoin mihinkään edes kirjoitan..
        Mut ihan miten vaan :)
        Mä olen mä ja muuksi en muutu.


      • Kaaleppi pora
        luullaan 25v kirjoitti:

        Aijaa.. enpäs tiennyt tuota, mutta harvoin mihinkään edes kirjoitan..
        Mut ihan miten vaan :)
        Mä olen mä ja muuksi en muutu.

        Heh, annahan pappa olla, turha rypistää jne


    • Ehdollistaminen

      Huvittavaa lukea näitä stereotypioita. Latinot on tulisia, mustilla on aina helvatan iso mela, vanhemmat ihmiset on aina kaikista kokoneimpia ja itsevarmempia kumppaneita. Jotkut on sitten vielä menny tähän halpaan ja kuvitteleevat että aina on näin. Epäilen että nämäkin jotka täällä hehkuttaa miten vanhempi kumppani on niin kokenu edes huomaa niitä virheitä mitä toinen sängyssä tekee kun alapää ja aivot vaan ajattelee että jos se on vanhempi sen täytyy olla kokenut.

      • sivustaheitän

        Jos aina on harrastanut seksiä vain vanhempien ihmisten kanssa niin helposti ilmeisesti kuvittelee, että vanhempi on parempi. Kun ei ole kokemusta nuorempien kanssa olemisesta. Eli ei voi tietää, että nuorempikin saattaisi jotain osata.
        Mun mielestä ikä ei takaa lainkaan sitä, millainen ihminen on esim. seksissä. Yllättävän monet viiskymppiset on kaavoihinsa kangistuneita. Luulevat, että kun joskus on onnistunut tyydyttämään toisen jollain tavalla, niin kaikki tykkää samanlaisesta seksistä. Kaikki ei aikuisenakaan uskalla kokeilla uusia juttuja. Paitsi ukkomiehet. Paitsi eivät omansa vaimonsa kanssa.


    • niinpä niin

      Mulla on sama mutta olen mies. Vanhemmat naiset eivät kiinnosta vaan oman ikäiset tai nuoremmat ja sitten ne vanhemmat miehet.

    • oirgh

      Kertokaapa neidot miten lähestyä nuorempia naisia, ite olen 40v ihan hyvässä kuosissa oleva mies. Monesti kaupassa ym. on silmäpeliä jopa parikymppisten tyttöjen kanssa mutta olen vähän hukassa että miten niitä vois lähestyä vaikka baarissa.. Kova kiinnostus on noin 25-30v naisiin.

      Antakaas nyt hyviä vinkkejä:)

      • 14plus14

        Juttelemaan vaan. Ei kukaan muu suomalainen mies lähesty naisia arkielämässä, niin sinulla on aivan hyvät saumat. Ja jos oikeaa naista etsit, niin niitä ei kannata baarista bongata. Vaihda pari sanaa vaikkapa kaupassa, jos koet että oli katseita.


    • nautintoa itselle

      Aika monella 50 v.alkaa tulla jo erektio- ongelmia, itse saman ikäisenä naisena vaihdan nuorempiin miehiin, saa paremmin ja pitempään.

      • ,tllyiölyöy

        Toikin on totta, ne alkavat lisääntyä jo n. 10v vuotta aiemmin aika selvästi. Sitäkin suurempi "ongelma" on miesten haluttomuus, joka lisääntyy siinä neljänkympin paikkeilla vieläkin enemmän. Toki poikkeuksia on olemassa.


      • Plombok_erectus
        ,tllyiölyöy kirjoitti:

        Toikin on totta, ne alkavat lisääntyä jo n. 10v vuotta aiemmin aika selvästi. Sitäkin suurempi "ongelma" on miesten haluttomuus, joka lisääntyy siinä neljänkympin paikkeilla vieläkin enemmän. Toki poikkeuksia on olemassa.

        Mitä väliä, jos lompakko on niin paksu että sillä voi tukea?


      • totuuskomissio

        Ai että 50 vuotiaan naisen kanssa alkaa olla erektio-ongelmia :D:D:D:D:DD

        Yllätys!

        Kukapa kurppaa.... kun tarjolla on vetreää 20-30v kissaa.


      • Hmhmmhmh
        ,tllyiölyöy kirjoitti:

        Toikin on totta, ne alkavat lisääntyä jo n. 10v vuotta aiemmin aika selvästi. Sitäkin suurempi "ongelma" on miesten haluttomuus, joka lisääntyy siinä neljänkympin paikkeilla vieläkin enemmän. Toki poikkeuksia on olemassa.

        Mutta mistä haluttomuus johtuu :)


      • kääntäenverrannollinen
        Plombok_erectus kirjoitti:

        Mitä väliä, jos lompakko on niin paksu että sillä voi tukea?

        50 miehet katselevat nuoria tyttöjä koska niillä ei ole kokemusta eikä vertailupohjaa millainen on hyvä mies sängyssä. Eivät kokemattomuuttaan osaa ihmetellä kun ei miehellä seisokkaan. Samalla epävarmoina -niin tytöt kuin 50 miehet- testaavat omaa viehätysvoimaansa.

        Mitä enemmän erektio-ongelmia, sitä nuorempaa ja kokemattomamapaa mies katselee tai taluttaa käsipuolessaan. Näin se vaan on. Seliselit muille syille.


    • paras edessä

      On totta että vanhemmat miehet kiinnostavat naisia enemmän kuin nuoret. Kyllä sen pitäisi olla ihan selvä juttu.

      Oon itse 22-vuotias mie ja parhaat vuodet on siis vasta edessä! Kyllä nykyäänkin käy flaksi, mutta hyvä vaan jos tulevaisuudessa käy vielä useammin.

      • valbur

        Toki monet n. 20v naiset ovat kiinnostuneita HIEMAN vanhemmista miehistä, mut erittäin harva oman isän ikäisistä.


      • Niin_tai_näin

        Toisten isät on vanhempia kuin toisten. Seuraava kuvio on aivan mahdollinen: nainen 30 v, mies 50 v ja naisen vanhemmat 70 v. Naisella ja miehellä voi olla jopa samanikäiset vanhemmat, mikä olisi taas yksi paria yhdistävä tekijä.


    • drillikkkka

      Hei! Olisiko täällä toki ihanaa tyttöä, joka haluaa oikein reippaan ja kivan fiksun ja tietty täysin terveen n. 40v miehen seuraa? Olen niin kestävä, että varmaan saat muutamaa onnenlentoa kanssani :) Opitaan toisestamme kivoja juttuja... kyllä naisen nautinto minulle ei ole turha asia. Se on hyvinkin tärkeä. Minulla se on jopa etusijalla. Kirjoitelkaa tytöt! Uskon että teitä on täällä! ** drilliand6 at gmail.com **

    • en halua

      vanhaukko yök.

      • Ceasar2016

        Hyvä kun esittelit itseäsi.


    • vanhakikkeliyök

      olin 18v. ja ihastukset 17v -22v. Mies 31v oli minulle vanha, yök

    • 0811

      Tuossa edellinen yökkää oiekin olan takaa. No, hänellä on oikeus mielipiteeseensä. Ja toisaalta, tämä on foorumi.

      Itse 50-senä harkitsen vakavasti vähän yli 20 vuotiaan neidon kanssa suhdetta. Eikö ole tulevaisuutta? Minä uskon että molempia tyydyttävä on. Ja silloin ei muilla pitäisi olla siihen sanottavaa.

    • Lottapimu

      Olen 29v. ja koin elämäni parhaan nautinnon 50v. Miehen kanssa. Tämä mies hallitsi kaiken täydellisesti. Oli muuten ihan tavallisen oloinen, itsevarma, hieman kaljamahaa ym. MUTTA tiesi mitä tekee ja teki täydellisen nautinnon. SUOSITAN KOKEILEEN. nim. "Stadilainen seilori"

    • kerrotkosen

      kerro lisää kun käyt lääkärissä mitä tarttui ns matkaan seilorilta
      onko se niinku puhutaan että sen ikäistenukkojen muna maistuu pahalta ja terska on sellanen sini punanen äkly mutta eihän sitä pimeässä näe kun sitä imetään

    • Siinä_totuus

      Iskuri palstakin on väärällään naisia jokka on kuumina vanhempiin miehiin jatkuvasti RAHASTA.

    • kallevaan33

      Täällä 50 mies
      Kìinostaa

    • Kyrded

      "Katieivapaa" miltä tuntuisi jos kieleni sinussa liukuu?

      • EH-HEH-HEH-HEEEE

        28.10.2016 9:02 Lottapimu
        28.10.2016 9:04 katieivapaa


    • valitsetoinennimimerkki

      Täällä on yksi alle 30-vuotias nainen, joka viehättyy usein vanhemmista miehistä, mutta jolle kyllä käy lähes samanikäinenkin. Ei kuitenkaan yleensä nuorempi.

      Eniten katson miehessä kasvojen piirteitä ja ruumiinrakennetta. Jos ne miellyttävät, ei iällä ulkoisissa asioissa ole juuri merkitystä.

      Toinen tärkeä asia ulkonäössä on, että miten vanhalta näyttää tai miten ikääntyy. Joku 30-vuotias mies voi näyttää itseään 15 vuotta vanhemmalta ja se ei ole hyvä asia! Mutta jos erehdyn luulemaan 45-vuotiasta miestä vuosia nuoremmaksi, niin se taas herättää viehätystä. Voin tuolloin päätellä, että mies näyttää silmissäni yhtä hyvältä myöhemminkin. Olen lukenut ja myöhemmin todennut, että 27 ikävuoden jälkeen toiset ikääntyvät nopeammin ja toiset hitaammin. Käytännössä nuorista 25-vuotiaista miehistä on siis vielä vaikea tietää, miltä he näyttävät 10 vuoden kuluttua.

      En pelkää ryppyjä. Pienet "virheet" luovat vain ilmettä kasvoihin. En ymmärrä miksi ryppyjä edes sanotaan virheiksi.

      Pukeutuminen on iso asia miehenkin ulkonäössä. Komea ja hyvin säilynyt vanhempi mies huonosti istuvissa ukkovaatteissa ei näytä hyvältä. Nuorekkaampi tyyli, oikeat leikkaukset ja sopivat värit komistavat miestä ikään katsomatta - ja vievät vuosia pois. Mutta lippikset, hupparit ja nuorisotrendit esim. 35-vuotiaalla aikuisella miehellä on jo hieman liikaa.

      Mitä sitten aloittajan mainitsemaan itsevarmuuteen tulee... En tiedä siitä, mutta ainakin vanhemmat miehet jo suunnilleen tietävät mitä haluavat. Ehkä sieltä tulee se itsevarmuus. Alle 3-kymppisten kelkka voi kääntyä vielä monet kerrat.

      Joskus kuulee puhuttavan, että naiset ovat vain vanhempien miesten rahojen perässä. Ei se ihan niin ole, mutta toki enemmän ihailen ja enemmän löytyy kesustelua sellaisen miehen kanssa, joka tekee jotain intohimoisesti. Oli se sitten työ tai tärkeä harrastus. Usein se ahkeruus ja osaaminen näkyy ajan myötä myös elintasossa. Sohvaperunaa en viereeni kaipaa.

      Ja mitä seksiin tulee... ei sen onnistuminen ole iästä kiinni. Toki vanhemmiten tulee herkästi häiriöitä, mutta elintavat ja geenit ne siinäkin asiassa vaikuttavat.

    • KävipäsHassusti

      Olen 40-vuotias nainen. Sain seksiä jotakuinkin 55-vuotiaalta mieheltä, ei jättänyt kylmäksi. Periaatteessa mies voisi olla isäni. En sitten tiedä missä vaiheessa erektio-ongelmia tulee, mutta niitä ei todellakaan ollut.

      Elän seksittömässä parisuhteessa ja tämä oli pettämistä. Tekis mieli lisää, mutta en nyt oikein tiedä. Harmeja en kaipaa elämääni. Taitaa vain olla myöhäistä.

      • bokotti-

        Upeimpia naiset on 30-50v välillä ja ne tietää,mitä sängyssä tehdään nukkumisen lisäksi. Mutta 20v nainen on kaikkien unelma,mutta lapsellinen ja sopii keskenkasvuisille hupparilökäpöksyille,mutta mikähän 20v tyttöjä vaivaa,kun minulle flirttailee monikin?En hae missiä,minulle käy ihana rouvakoon rotunainen,jolla muodot


    • Lifeisbeatiful

      Niin, itsellä kokemusta reilu parikymppisestä naisesta vaikka lähestyn viittäkymppiä.
      En ole ikinä pitänyt itseäni komeana, päivastoin kärsinyt ulkonäöstäni.
      Kai se on niin että kun on tarpeeksi ruma niin onkin jo komee :)

      Suhteen aikana ja sen päätyttyä sain naiselta palautetta että parasta seksiä ikinä.
      Vaikken suhteeseen hypännyt naisen nuoruuden takia, oikeestaan se kaatui ikäeroon eli omiin ennakkoluuloihini.

    • 50-vmies

      Olen 50v mies ja sinkkuna tällä hetkellä. Nuorempien naisten kiinnostusta minua kohtaan on ollut jatkuvasti enemmän kuin omani ikäisiltä. Samanikäiset ovat tietysti usein varattujakin, joten heistä on vaikeampi seuraa löytää.

      Nuorin minusta kiinnostunut nainen on ollut lukiota käyvä 17-vuotias kaunotar, jonka tapasin bussipysäkillä. Juttelimme, mutta pidin itse ikäeroa suurena, joten en ryhtynyt sen vakavampaan hänen kanssaan.

      Muut nuoremmat naiset ovat suunnilleen olleet iältään 25 - 35 paikkeilla. En ole kysellyt ikää, joten oma arvioini voi heittää todellisesta iästä. Ikäeroa on siis ollut noin 20 vuoden molemmin puolin eikä siinä ole ollut mitään ongelmia. Jos molemmat pitävät toisistaan, iällä ei ole merkitystä. Vakavampaan seurustelusuhteeseen en ole kuitenkaan kiirehtinyt, koska sinkkunakaan ei ole hullumpaa ollut.

      Nyt olen suhteessa 36-vuotiaan naisen kanssa, joten hän on hieman "iäkkäämpi" kuin aiemmin, mutta suhteesta saattaakin kehittyä vakavampi kuin edellisistä on tullut.

      Minua luullaan usein 5-8 vuotta nuoremmaksi kuin olen, joten tälläkin saattaa olla vaikutusta asiaan. Ne, jotka ovat tuomitsemassa eri-ikäisten suhteita lienevät vain kateellisia. Eiköhän ole jokaisen täysi-ikäisen oma asia, kenen kanssa on.

    • isäsikompleksijasinä

      Sulla on jonkinlainen isäkompleksi. Haet isäsi ikäisiltä miehiltä tavallaan sitä mitä et ole ikinä omalta isältäsi saanut. En tarkoita seksiä, mutta itse ilmennät sen seksinä koska ilman seksiä et pääsisi niiden isäsi ikäisten viereen kokemaan läheisyyttä ja turvaa.

    • Kyllä minä voisin olla vaikka 20 vuotiaan kanssa ei mitään ongelmaa pysyy nuorekkaana käy kyllä vanhempikin

    • Mitenkäson

      Oulussa olisi 50 hyvä kunnon omaava mies seikkailuun lakanoiden sekaan.

    • kertakiellonpäälle4

      Moni nuori nainen tykkää vanhemmasta miehestä, kokeneesta ennen kaikkea. Eivät halua mitään vakavaa suhdetta mutta seksi käy.

    • MinäkinPidän

      Olen 47 -vuotias nainen. Olen aina viehättynyt minua iäkkäämmistä miehistä. Ensirakkauteni oli minua 6 vuotta vanhempi, mikä oli merkittävä ikäero, kun olin itse 16v. Suhde kuitenkin kariutui ja myöhemmin tapasin lasteni isän, joka oli minua 17 vuotta iäkkäämpi. Jäin leskeksi 19 yhteisen vuoden jälkeen.

      En ole varsinaisesti kaunis, mutta näyttävä nainen. Olen saanut ihastusta itseäni nuoremmilta miehiltä (nuorin 15v.nuorempi), ikäisiltäni ja vihdoin löysin sen oikean. MIes on 60v. Vaikka minua sanotaankin (ulkoisnäöltä ja tyyliltäni?) ikäistäni nuoremman näköiseksi, niin minua viehättää miehessä elämänkokemus, aikuisuus, karisma. Tämä mieltymys on jatkunut läpi elämän. Nuoremman tai samanikäisen kanssa käydessäni treffeillä, olen kokenut jotenkin..... Se ei vaan ole minun juttu. En ole jotenkin arvostanut heitä. Ikä tuo sellaista karismaa, joka kolahtaa minuun. Niin nuorena kuin nytkin. On asioita, jotka ei muutu.

    • eikäyreikäkuinreikä

      Itsellä on ollut erektion kanssa vaihtelevaa koko iän nuoresta nelikymppiseksi. Korvien välissä se juttu, niin kuin käsittääkseni valtaosa erektio-ongelmista. Nuorena jännitti ja siitä on ehkä jäänyt sellainen pieni stigma, joka joskus rupee kummittelemaan takaraivossa niin se on sitten siinä, erityisesti kännissä.

      Toinen on se, kun ei oikeesti inspiroi niin ei seiso... Nyt kun hullaannuin nuoremmasta naisesta niin taas on kanki niin kovana, että melkein kipeetä tekee välillä. Kasvoi ihan uusiin mittoihinkin, olin ihan voi helvetti kenes toi on :)

      Antaa palaa jos hyvältää tuntuu.

    • MrGreyKiitos

      Mä oon kans viehättynyt vanhemmista miehistä oikeestaan murrisiästä lähtien. Nyt kolmekymppisenä 40-50-vuotiaat miehet kolahtaa parhaiten. Ite oon ajatellut syyksi sitä, että vanhempi mies osaa arvostaa naista eri tavalla kuin nuori mies. Kun on kuullut tollasia "hyvä perse", "100 % posliini" ym. typeriä kommentteja niin ei paljon kiinnosta.

      Sitten nää vanhemmat miehet...Osaavat keskustella, oma persoona on jo muodostunut ja tuntevat itsensä, ovat itsevarmoja ilman känniä... Pitkä lista olisi kirjoittaa eroista nuoren ja vanhemman välillä.

      Toki miehissäkin on eroa ja kaikki ei aikuistu koskaan. Mut mä sytyn edellä kuvatuista miehistä.

      Ikä ei muuten aina tarkoita taitavuutta seksin saralla. Yksi vanhempi mies odotti että mä teen kaiken ja oli jotenkin vastaanottavan osapuolena lähinnä. Ja nopea oli. Joten... Ihmiskohtasta nuo seksitaidot.

      • nuoritaivanha

        Meininki lakanoiden välissä on hyvin paljon luonne/persoona/pelisilmä kysymys. Toki sekin kehittyy ajan myötä, mutta jotkut ei vaan osaa, vaikka harjoittelisivat tuhat kertaa. Se on myös kemiakysymys kahden ihmisen välillä.


    • Olen mies ja itsellä sama ongelma. olen pian 30v ja rakastan 45-> naisia. seksi heidän kanssaa aivan loistavaa ja parasta mitä ikinä saanut. saa niin kauan naida kun jaksaa ja nainen kyllä osaa jo kaikki niksit. =) nytkin kyllä tekisi mieli kunnon aikuisien naisen kosketusta.

    • SolitaryMan1977_

      Mut täälläpä onkin varmaan aika outolintu. 40v mies olen ja olen elämässäni tasan kerran seksiä harrastanut yhden naisen kanssa. Siitä jo 11 vuotta. Sitä ennen ja sen jälkeen ei ole muita suhteita ollut. Miksikö? Monta syytä, mutta ehkä se että olen hyvin eristäytynyt persoona. En käy ikinä missän. Miksi tämä? Ihmispelko. Miksi se? Koulukiusaamisen uhri ja se on jättänyt jälkensä. Koen oloni turvallisemmaksi yksin neljän seinän sisällä. Kaikenlaisiin sosiaalisiin tilanteisiin meneminen ahdistaa ainakin vähän. Mielummin yksin. Silti, en tiedä olenko ruma tai mitä naisien mielestä. En ole koskaan käynyt baareissa tai missään "arvioitavana". Olen pitkä ja hoikka, 192/89, tummat hiukset silmälasit omaava mies. Saattaisin kelvata naisille tai sitten en. Olen kai liian nörtti, vaikka osaan olla olemattakin. Kai tuolta pääkopastakin jotain löytyy kun yliopistostakin valmistuin..

      Anyways, yksin menee elämä. Ja se on ok. Töissä on sosiaalinen elämä. Seksielämää ei ole koskaan ollut. Yöelämässä en käy myöskään. Tätä se on.

      Tsemppiä!

      • On muakin kiusattu koulussa rankemman kautta, mut en oo silti alkanu uhriutuu siitä. Alkuun hain hyväksyntää miehiltä, ennenkuin aloin itsekin tajuu, et ei mun tarvinnut olla sängyssä yhden sun toisen tyypin kanssa vaan siksi, että olisin saanut jotain hyväksyntää. Tai olla bileissä vaan panona makkarin sängyllä, kun muu porukka piti olkkarissa hauskaa keskenään. Vaikka vieläkin tulee oltua aika paljon miesten kanssa, niin hiljaa oon saanu itseni siihen kuntoon et oon oppinut sanoo ei. Ja että ei mun tarvii antaa vain siksi, että toinen haluaa ja että tuntisin sit läheisyyden kautta jotain hyväksyntää. Hankin itselleni harrastuksen ja kun olin saanu itseäni paremmin kasaan, niin olen voinut sen jälkeen toimimaan vastuullisemmin. Myös siitä oli mulle varmaan hyötyä, että muutin toiseen kaupunkiin asumaan ja jätin sen entisen elämän taakseni. Uudet ihmiset ja uudet tuttavuudet auttoi paljon, kun mua ei heidän kanssaan tunnettu vain sellaisena naisena jolta sai helposti.

        Varmaan sinäkin opit ajan kanssa olemaan muiden ihmisten seurassa. On vain koetettava karistaa menneet taakse ja unohdettava se kura jota on saanut kantaa. Ei kaikki ihmiset oo kuitenkaan sellaisia, että alkaisivat kiusaa heti sinut nähdessään. Olethan sä sen verran isokin, ettei he varmaan edes uskaltaisi koettaa. Hanki sinäkin joku omaa identiteettiä kasvattava harrastus, niin sen kautta saamalla itsetunnon kasvulla on isokin merkitys sille, miten voi elää muiden ihmisten seurassa. Kun alkaa luottaa itseensä, välittyy se myös omaan toimintaan.


    • ViimeKesä

      Viime kesänä minut pokasi rannalta oikein geneerinen bisnesmies (ikää 40 - 50 veikkaan). En yhtään epäile, ettei ollut vaimo, lapset ja rotukoira kotona. Pyysi purjeveneelleen, tarjosi kannella sen baarikaapista drinkin, suuteli, nai. Tunsin itseni kauniiksi mutta tahdottomaksi pikkulutkaksi, noin suoraan sanottuna. Mutta en ole koskaan nauttinut seksistä niin. Että kyllä siinä vanhemman, vahvan ja osaavan miehen myytissä joku peräkin on.
      Vähän ristiriitaiset fiilikset jäi. Kumpikaan ei kysynyt numeroa. Vene oli laiturissa koko kesän, mutta enpä mennyt uudestaan. Edelleen tulee yksinäisinä iltoina muisteltua. Olin siis 19 silloin.

      • minkä ikäinen olet nyt?


      • sinifrii kirjoitti:

        minkä ikäinen olet nyt?

        Laskutoimituksen vaikeusko? Jos tuo edellinen, jolta ikää kysyit, oli viime vuonna 19v., niin kuinka vanha hän on siis nyt? :D


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe