Hyvä Airsoft sniper aloittelijalle?

GhostSniper

Hei kaikki, olen tässä kesällä aloittamassa airsoftin ja meinaan että aion ostaa sniperin (Tarkkuuskiväärin). Olisiko mitään hyvälaatuista Airsoft sniperia aloittelijalle??
Olen katellu ProAirsoftista Marui M14 ja sitte ASG Urban ja sit sit pikkuse tota Super X ysiä. Mut mä uskon ettei noi oikeen oo aloittelijalle.

Elikkäs oon noin 167cm pitkä et eikai noi aseet oo liian pitkiä mun käytettäviks??
Ja jos on mahollista nii ehdottakaa hyviä tarkkuuskiväärejä jotka ei mee heti rikki, kiitos!

Ja tosiaan voisitte antaa vähä vinkkiä et mitä kaikkee varusteita Airsoftiin kannattaa muuten hankkia...?

81

4719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JIHAD!

      "Mut mä uskon ettei noi oikeen oo aloittelijalle."

      No mitenkäs sitten "aloittelijan" ase eroaa normaalista?

    • metallistiprkl

      Super x9 ei kuulu kenellekään.

      • eipä kyllä Urbanikaa, samalla hinnalla melkei sais wellin mbo3 tai mbo1


    • Paljo olet käyttämässä rahaa tohon kivääriin?
      Urbanilla ja superilla ei tee mitään muutakun heittää vesilintua.


      http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Sniper_Rifles_ARES_ARES_MS338_DE.htm Tuossa nyt on tuommonen kohtuu hyvä kivääri.

      Kiikaritähtäin: http://www.taiwangun.com/en/scope-m3-3-5-10x50-with-lighted-cross-military-version-acm

      Lisälipas: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Magazines_Ares_sniper_rifle_ARES_78rds_Magazine_for_ARES_MSR_338.htm

      Telineet: http://www.taiwangun.com/en/adjustable-bipod-with-ris-mount-adapter-black-acm

      Varusteista sen verran että:
      SILMÄSUOJAIMET pakolliset!
      Maastopuku suositeltavaa.
      Taisteluliivit on ok. Sähkörynkkyjen kanssa kätevät.

      • Ei lähemitekään!

      • Jumalan Apu

      • l._.I

      • Airsoft1

        Mikset osta suoraan norwitchin ssg:tä


    • GhostSniper

      Budjetti on enintään 300e et sil pitäs saada hyvä sniper mut entäs toi marui us m14, onks se sit jees ?

      • Tarkkuuskivääri ei ole halpa. Jos suht tiukalla budjetilla olet osta sähkörynkky, halpoja metallisia saa taiwangunista. Lisäksi tarvitset:
        - 1-2 lisäakkua
        - automaattilaturi tai ansmann AC-48
        - maastopuvun
        - suojalasit, mieluiten ESS/Bollé, mikgearista saa ESS XT-lasit 50€


      • Tuohon budjettiin ei saa muutakun SVD ja en suosittele nuorille latauksen takia enkä sen vanhemmillekkaan jäykkälataus.

        Halvimmat hyvät ovat nua ARES MSR sarjalaiset...

        300€ budjetilla kun liikut niin silloin se on melki Cyman Sähkörynkky.

        Maruin M14 ei ole mikään hääppöinen ei voi kehua hyväksi.


      • Airsoftjumala

        Hanki tokyo marui vsr-10 sabesta jos haluut snibun, en silti suosittele aloittelijalle snibua


    • GhostSniper

      en mitää kiinan ihmeitä ostele. Olisko semihalpaa ja hyvää snipaa?

      • Ihan yhtä kiinanihmeitä ne trk. kiväärit on...


    • GhostSniper

      No ny riitti sanokaa vaa paras snipa mitä vaa voi netistä tilata!:D

      • leo2740

        Hyvä ase painaa 12 kg että nuorelle hieman haastava


      • nuoripoika092

        Kyllä hyväkuntoisen nuoren 12 kiloa metässä pitäs jaksaa kantaa


    • GhostSniper

      Lol en maksa lähelle tonnia airsoft aseesta vaikka kuinka hyvä olis:D onks muute tämä ... VSR-11 jees?

      • JIHAD!

        Et vastannut vielä siihen kysymykseeni, että "miten aloittelijan ase eroaa tavallisesta?"


      • Usko jo, tarkkuuskivääri ei ole halpa.


      • maruivsr10

        osta marui vsr-10 ni on kokeneelle aloittelijalle ja vittu vainaalle! paras mahollinen on se!


    • Airsofting

      Oon itekki aika alottelija, mut sen verran oon kuullu ja tiiän et sniperiä ei kannata ekaks aseeks hommaa. Sitä pitää virittää, se painaa, ei oo alkuun helppo ja muutenki aika vaikee. Kannattaa hommata alkuun pistooli / melko pieni sarjatuliase, sniperii kannattaa miettiä myöhemmin.

    • GhostSniper

      Löysin Well mb-01c valmiiks viritetty super awikka, oisko se hyvä? ;D löytyy muovisotilaasta, mukaan tulee tähtäin ja bipodit? Hinta vähä yli 300e

      • Snipuun_pettynyt

        Ei kannata ostaa wellin snipua, koska hopin säätö sijaitsee perseessä, eikä snipua yleensäkään, koska snipuun pitää käyttää PALJON rahaa ja vaivaa että siitä saa pelattavan ja sillonki pitää olla paljon taitoa ja kärsivällisyyttä, että pärjää sähköaseille (en suosittele snipua ilman sarjatulipislaa enkä alottelijalle ollenkaan


    • airsoftkettu

      200e siihen viel niin sitten se alkaa rokkaa pikkuhiljaa.

      • turuk-

        Osta wellin aep, kyllästy softaukseen ja lopeta se. Oikeasti, se on paras neuvo jota voin enää antaa.

        " Valmiiks viriretty super awikka ;D"

        Kuolen


    • *****

      Voitteko vastata nopeesti. Onko KJW M700 hyvä airsoft ja mistä sen sais? Ite en sitä mistään löydä.:)

      • homo pate

        kokeneille kysymys:mikä tekee ares Msr:rästä hyvän


    • sniper2

      ite meinaan ostaa well l96 AWP MA4401D Airsoftproosta hinta 150€ siin tulee mukana tähtän ja etujalat

    • Helppii ongelmaas.
    • finlan solder

      Itse ostin A&K SVD:n ja siihen viritys osia hieman alle satasella (Viritys jousi, jousen ohjain, tarkkuuspiippu ja hoppikammio.) mäntä ja kynsi on kestäny ihan hyvin eli tommosen paketin saa noin 250e. Ja ihan hyvin itellä toiminu. Tosin hieman hankala lataus pienen latauskahvan takia.

      • oon softannu 2vuotta

        Onko asg aw 308 hyvä?


    • i hope i help

      Sanoisin että well m03 (vsr) tai sen semmosta pulttilukkoa. Ja ei super äxxää :D Mutta jos airsoftin aloitat ni en suosittele kyllä snipua. Osta mieluummin vaikka joku cyman ak.

    • sniper gentleman

      hei minkä ikäsenä olis hyvä alottaa airsoft snaippaus eli tarkka-ampumienen. ja jos joku alle 200e sniper löytyis 11vuotiaalle aloittelialle. vai oonko liian nuori?? toivoisin nopeaa vastausta. kiitos.

    • softaaja1

      et ole liian nuori ite olen 13

    • bilkemake00
      • airsoft miesssss

        ihan surkee oon softannu 5 vuotta tiiän asiat tähtäin on ihan ok perus


      • bilkemake00
        airsoft miesssss kirjoitti:

        ihan surkee oon softannu 5 vuotta tiiän asiat tähtäin on ihan ok perus

        Mikä ois hyvä 450 fps sniper max 140e


      • ahlamsahlam
        bilkemake00 kirjoitti:

        Mikä ois hyvä 450 fps sniper max 140e

        Ei sellasta ole! Montako helvetin kertaa se pitää sanoa!


      • softaaja23432
        ahlamsahlam kirjoitti:

        Ei sellasta ole! Montako helvetin kertaa se pitää sanoa!

        on proairsoftis m40a3


      • softis225

    • bilkemake00
    • 7+8=14

      Juu on ihan hyvä. Mutta suosittelen virittämistä. Jo m150 tasolla saa kiitettäviä tuloksia mikäli kaikki nupit ja nippelit säädetty oikein.

      • bilkemake00

        olisko tämä sniper tarpeeksi äkänen tai niinku tarpeeksi nopea ettei sitä tarvis virittää? ja tiedätkö paljon on kanto matka metreinä?
        nopeaa vastausta kiitos!


    • ITEPPÄKYSYIT

      kanto matka on jos ammut 45asteen kulmassa ylöspäin varmaan jotain 100m :D

    • sniper gentleman

      hei

      sanokaa ny joku hyvä sniper millä osuis ja lähtönopeus yli 130m/s 250e oon sit 11 v ettei liian painavaa plase vastatkaa kits

      • Vsr 11

        No se vois olla vsr 11 ainakin ite kattelin sillasta


    • 10+8=17

      Osta jg bar-10 ja viritä. Tarvii uudet searit, männän, jousen ja jousenohjaimen. Ja sit joku tarkkuuspeba IER hopilla ja .36g palloja tuubiin.

    • 8KKAirsoftia

      Jokainen ostaa aseen jonka itse haluaa, mutta mitä oon ite kuullu niin snipu ei ole paras ase aloittelijalle. Painava, melko hankala, eikä se todellisuudessa ole sellasta kuin jossain peleissä että saat kymmenen kaveria ammuttua 5 minuutissa, sniperillä joutuu joskus isoimmissa peleissä kykkimään puskassa 3h ennenku saa yhden kaverin alas. Tai näin ainakin olen kuullut. Jos meinaat alottaa softauksen nii suosittelen kaasu/CO2 -pistoolia tai jotain Mp5. Mutta osta ihmeessä tottakai minkä itse haluat.

    • yolosniper

      Joo oon ittekki snipua käyttäny jo 3 vuotta ja sanon vaan että kyl jostai joku 229e maksava upgraded m160, joka maksaa 229 on ihan jees vaikka sanotaa et sellaset o paskoi.. oma mielipide tietty.

      • yolosniper

        229 LOLZ MIETTIKÄÄÄ !!!!!!!


    • glorious vsr

      ostat taiwangunista 60e mb03 (kuoren koska kaikki on paskaa sisältä ja joutaa vaihtoo) sit ostat airsoftpron 90 asteen liipaisinkoneiston jossa tulee mukana jousi, jousenohjain ja mäntä, sit ostat teräs sylkan ja sylkan pään, sit ostat pdi:n hoppikammion, aeg piipun, kiikari tähtäimen ja heität kaiken alkuperäsestä aseesta vittuun paitsi tukin, ulkopiipun ja sit sen missä se ulkopiippu on kiinni (en muista nimeä) ja sit alat kasailemaan. Tolle ei tuu yhteensä hintaa kun 350 ja pelittää ja ihan turha on niitten urpojen tulla nyt valittamaan et hyvä sniper maksaa 600-800 euro kun noi on niiku ne mitä tohon tarttee paitsi tietty jos haluu ostaa joltain toiseltavalmistajalta saman paskan eripaketissa ja kalliimmalla. ja älä helvetissä osta urbania tai x9

    • Softaaja ak-47 cbg

      hyvä

    • Autisti Ankka

      No hyvä ja hyvä, imo en ehkä suosittelisi kaasu kivääriä aloittelijalle (jos oot aloittelija), niin paljon enemmän huoltoa tms verrattuna sähköaseeseen tai jousitoimiseen tarkkariin.. Jos haluaa kaasusnipan silti nii kannattaa ottaa kjw:n tai tanakan pyssy, melko varmasti aika paljon parempia kun tuo sari

      • Airsoftase

        Selvennän teille kaikille vähän airsoftista. Eli kun alotatte sen teidän pitää valmistautua että se vie paljon aikaa ja rahaa! Siis ette saa mitän hyvää "snipua" alle 400€. Jos olet alottamassa softausta niin aloita se lainaamalla kaverin aseita sen jälkeen jos pidät lajista osta joku ~150€ ase esim cyma. (Ei missän nimessä asg:tä) olen softannut niin kauan että on kulunut jo sellaset 3000€ airsoftiin joten sitä rahaa pitää löytyä! :D


    • 5+9=13

      Lulz, taas yks pelle. Sanot että ASG kuraa ja Cyma hyvä., vaikka ASG rebrändää myös cyman aseita... TRULZ!

      • airsoft pro

        Onko asg 14 luotettava vai ei


    • airsoft pro

      Kanttii ostaa asg m 14 proairsoftista

    • jokuvaa3

      11v on iha liian nuori. Ja mitä tarkkuuskivääriin tulee nii osta well mb03 ja lopulla budjetilla viritys osia. Kaikki kiväärit on iha shaissea jos niitä ei millään tavalla tuunaa iha sama onko marui tai well. Nii ja mb03 on vsr10 klooni eli siihen löytyy kaikki alta osia

    • Jarppi-_

      Olen 17v jätkä softannu 5 vuotta ja pelannu tarkka-ampujan monta vuotta tarkkuuskivääreihin pätee se et hyvää ei saa halval mutta suosittelen ostamaa juoksuhaudasta käytetyn tokyo marui vsr-10 mikä ois jo valmiiks viritetty.

      • Samaamieltäylemmänkanssa

        Itse oon nyt 13v ja alotin softaamisen tossa keväällä ostin juoksuhaudasta käytetyn tm vsr-10 jossa oli vähän viritysosia mukana ja sitten vähän pelailin vakiona, mutta sitten päätin alkaa käyttämään niitä viritysosia. Hankin milgearista pari lisälipasta ja airsoftpro 90* liipasinkoneiston ja kaikki m150 jousen jutut. Nyt olisi tarkotuksena ostaa seuraavaksi teräsmäntä ja männänpää, uus hoppikammio ja hoppikumi, tarkkuuspiippu. Sitten ostin maskin Taurus (normiluistin) ja maastopuvun. Halpaa puuhaa ei ole ollut ja aikaakin on mennyt paljon. Mutta kyllä aseen toimintamekanismin aika nopeesti oppii. Rahaa on mennyt yhteensä 350e aseeseen ja muuhun 200e eli suht koht pienellä rahalla on päässyt! Snipu ei välttämättä ole sinänsä helppo mutta itsellä ainakin meni hyvin!


    • xxxunderscorexxx

      olen etsimässä sähkö svd snipua onko hyviä linkkejä

      • Pöllömpi

        Kirjoita sähkö svd tai svd aeg googleen *naamapalmu*


    • AirsoftEevertti69

      Älä ihmeessä osta snibua ekaksi aseeksi. Ite ostin jonku well paskan ja oon katunu siitä asti... Meinasi jo innostus airsoftiin loppua, mutta ak-47 pelasti. Suosittelen ostamaan jonkun rynkyn, sähkö tai kaasutoimisen. Siten saat parhaiten kaiken irti harrastuksesta.

      • Snipun_hankkinut

        Olisinpa lukenu tuon kommentin vajaa puol vuotta sitten...


    • kokenutsoftaaja

      Joo toi M14 on ainaki hyvä ase

    • 5vuottaharrastanut

      Mielipidettä cybergun mauser sr warrior?

    • Koirajokahaukkuusinua

      Ketjun aloittaja ei tätä viestiä varmaan enään katso, mutta muille tiedoksi että
      Well mb-01 on ihan hyvä aloittelijan tarkkuuskivääri tosin tarkkuuskiväärit ei sovi aloittelijoille(olen itse kylläkin aloittanut tarkka-ampujana).
      Tarkka-ammuntaa ei kannata ottaa sen takia että ei tarvitsisi juosta tai liikkua niin paljon, koska ampuu sieltä kaukaa.
      Totuushan on että kun rynkky mies juoksee niin hän juoksee vihollisen luoksen eli jotain puoli väliin kartasta.
      Tarkka-ampuja juoksee kartan reunaa pitkin ampumispaikkaan ja usein vielä ghillie/rölli puvussa.
      Juomia ei Tarkka-ampuja saa niin paljon mukaansa koska ase ja pistooli vie tilaa koska yleensä tarkka-ampuja ei omista liivejä vaan jonkun pienen laukun.

    • Allu245

      Löytyykö mitään hyvää 200e snipuu vakiona???

    • Meemijatka21

      Ensimmäiseksi silmään pistää junnujen vajaa englanninkielen taito. "Sniper" tarkoittaa tarkka-ampujaa ja "sniper rifle" taas on tarkkuuskivääri. Ja itselläkin kysymys: Olen siis harrastanut 3 vuotta airsoftia ja olen siirtymässä sähkörynkystä tarkkuuskivääriin. Onko ASG AW. 308 tarpeeksi tehokas kilpatason peleihin vakiona vai kannattaako ostaa vsr-10 ja alkaa sitä parantelemaan. Ja mistä saa parhaat mahdolliset viritysosat vsr-10, jollei se aw. 308 ole tarpeeksi tehokas ihan stockina

      • Juuuuhvhvvy

        Ite aattelin ostaa aw 308


    • Airsoft_ystävä

      Olen hankkimassa tarkkuuskivääriä. Olisin valmis ostamaan käytettyä tarkkuuskivääriä hinta haarukalta 200alaspäin.

    • ReAirsoft.com
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe