sovellusta ei voida asentaa oletusasennussijaintiin?

tyhmä

Mitä tuo meinaa? Kännykkänä toimii Samsung s2 ja tilaa on vielä paljon jäljellä. Silti aina kun yritän asentaa tai päivittää sovellusta tulee: "Virhe. Sovellusta ei voida asentaa oletusasennussijaintiin". Mistä mahtaisi joutua?

99

2177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antaako kännykkä asentaa ylipäätään sovelluksia vai koskeeko tämä jo kännykässä olevaa sovellusta?

    • tyhmä

      Kännykkä ei siis suostu asentamaan eikä päivittämään jo olemassa olevia sovelluksia.

      • Eli siis jos yrität asentaa uuden sovelluksen jota ei ole kännykässä niin se antaa tehdä sen?

        Jos näin niin kokeile käynnistää puhelin uudelleen. Jos ei auta niin poista sovellus ja asenna uudestaan jos se on itse asennettu,


    • 0hm0

      Kysy Nokia palstalta.

    • tyhmä

      Joo silloin tekee sen. Tämä ongelma on siis ollut jo kauan, että puhelin on tullut suljettua jo monta kertaa. Olen kokeillut myös sovelluksen poistamista, mutta ei auta. Mietin vain, että mitä tuo oletussasennussijainti tarkoittaa?

    • Luultavasti sitä paikkaa mihin puhelin oletuksena asentaa sovellukset.

      Tehdasasetusten palautus voisi olla yksi keino.

    • tyhmä

      Taidan selvittää vielä vähän ennen kuin teen tehdasasetusten palautuksen. Voisiko ongelma johtua siitä, etten ole saanut ohjelmistopäivitystä päivitettyä, sillä ei ole ollut Wi-fi -yhteyttä juuri silloin ja puhelin ei suostu päivittämään muuten?

    • Ei pitäisi kyllä johtua tuosta.

    • tyhmä

      Koitan nyt päivittää puhelimeni koneen kautta, mutta tuskin se auttaa. Tehasasetusten palautus on kyllä viimeisempiä vaihtooehtoja, mutta kai se on pakko tehdä jos ei muu auta.

    • tyhmempi

      löytyikö koskaan keinoa saada ladattua? koska itselläni on nyt sama ongelma...

    • Cachen poisto resetointi valikosta voi auttaa. Tänne pääsy riippuu puhelinmallista.

      • mr nikolas

        Voitko kertoa mikä on cache


    • Tyhmempi

      Miten saa tehdasasetukset palautettua samsung galaxy s4?

      • tfyyygytyfttxgygyx

        Lol


    • Valikko->Asetukset->Tilit->Varmuuskopio ja palauta (Jotenkin noin)

    • Daniel

      Sun täytyy poistaa sovelluksia ja koita ladata sit uudestaan. Ittellänikin on s2

      • tyhmin

        Minulla on s2 ja aina se sanoo ettei voi asen johonki ihmee oletusasennussijaintiin??? En ymmärrä :(


      • tyhmin kirjoitti:

        Minulla on s2 ja aina se sanoo ettei voi asen johonki ihmee oletusasennussijaintiin??? En ymmärrä :(

        Jos mikään ei auta niin tehdasasetusten palautus.


    • opastaja

      sammuta puhelimesi ja käynnistä ja yritä uudelleen

    • sinikka3313

      Mul on sama ongelma. Haluaisin tietää et mistä se johtuu. On antanu aijemmin asentaa mutta ei enää.

    • Luultavasti jokin bugi tai vastaava jos tallennustilaa on riittävästi jäljellä.

    • Sama Ongelma

      Sama ongelma

      • moikkeli

        Avatkaa numeronäppäimistö ja kirjottakaa sinne *#9900# ja sit aukee sivu niin siitä toiseksi ylin, toimii


      • ongelmaihminen
        moikkeli kirjoitti:

        Avatkaa numeronäppäimistö ja kirjottakaa sinne *#9900# ja sit aukee sivu niin siitä toiseksi ylin, toimii

        Kun painan siitä toiseksi ylimmästä niin tulee ilmoitus "Delete dump!" Painan ok, eikä mitään tapahdu.


      • moikkeli
        ongelmaihminen kirjoitti:

        Kun painan siitä toiseksi ylimmästä niin tulee ilmoitus "Delete dump!" Painan ok, eikä mitään tapahdu.

        Se vapautti ainaki itellä valtavasti tilaa ja sain taas päivitettyä ja ladattua sovelluksia


      • ongelmaihminen
        moikkeli kirjoitti:

        Se vapautti ainaki itellä valtavasti tilaa ja sain taas päivitettyä ja ladattua sovelluksia

        Yritin ladata uuden sovelluksen ja se latautui täysin ongelmitta! Luulin että mitään ei tapahtunut kun painoin siitä deletestä, mutta se auttoikin. Kiitos avusta!


      • Jepa5
        moikkeli kirjoitti:

        Avatkaa numeronäppäimistö ja kirjottakaa sinne *#9900# ja sit aukee sivu niin siitä toiseksi ylin, toimii

        Kiitos, sama bugi mullakin, ja tällä toimi.


      • Tyytyväinen
        moikkeli kirjoitti:

        Avatkaa numeronäppäimistö ja kirjottakaa sinne *#9900# ja sit aukee sivu niin siitä toiseksi ylin, toimii

        KIITOS!

        Tämä auttoi. Ensimmäinen asia joka onnistui suomi 24 lukemalla. Palkinnoksi 1000 internettiä


      • Flammentanz
        Tyytyväinen kirjoitti:

        KIITOS!

        Tämä auttoi. Ensimmäinen asia joka onnistui suomi 24 lukemalla. Palkinnoksi 1000 internettiä

        Vautsi. Minullakin onnistui. Candy crush ja Angry birds eivät enää päivittyneet. Poistin Candy crushin ja sekään ei auttanut. Mutta nyt tein tuon delete dumpin ja sain ladattua Candy crushin ja päivitettyä Angry birdsin. Suuret kiitokset.


      • ineedyourhelp
        moikkeli kirjoitti:

        Avatkaa numeronäppäimistö ja kirjottakaa sinne *#9900# ja sit aukee sivu niin siitä toiseksi ylin, toimii

        Oon varmaan tosi tosi tyhmä mut miten avaan numeronäppäimistön tai minne se pitää avata?


      • ineedyourhelp kirjoitti:

        Oon varmaan tosi tosi tyhmä mut miten avaan numeronäppäimistön tai minne se pitää avata?

        Missä tilanteessa?


      • tyhmä
        ongelmaihminen kirjoitti:

        Kun painan siitä toiseksi ylimmästä niin tulee ilmoitus "Delete dump!" Painan ok, eikä mitään tapahdu.

        Mulle tulee vaa jotai et "yhteysongelma tai virheellinen MMI koodi" ku koitan laittaa ton "#9900#"


      • Tyhmeak
        moikkeli kirjoitti:

        Avatkaa numeronäppäimistö ja kirjottakaa sinne *#9900# ja sit aukee sivu niin siitä toiseksi ylin, toimii

        Mikä ihmeen numeronäppäimistö -_-


      • koodittuhoaa
        Tyhmeak kirjoitti:

        Mikä ihmeen numeronäppäimistö -_-

        Tuollaisia koodeja ei edes kannata käyttää..


    • Tai poistaa cachen recovery valikosta.

    • ei onnistu

      Mulla ei kyllä aukea mitään kun kirjotan tuon numeron sinne numeronäppäimiin :(

      • kekseliäs

        Ei tarvitse tehdä tehdasasetuksia!:) Mullakin oli sama ongelma ja mietin pitkään teenkö tehdasasetukset mutta sitten kekkasin poistaa väjä kuvia ja ottaa wifiyhteyden pois ja heti antoi ladata!:)


    • Tehdasasetusten palautus.

      • entajuu

        Pystyykö tehdas asetuksii palauttaa jos on samsung galaxy trend


    • Kyllä sen asetuksista.

    • idiootti4

      Voiko joku tosiiii ystävällinen kertoa miten avaan numeronäppäimistön ?:D

      • Kakkakusiinaama

        Mäkään en tiä ;_;


      • nipe1012

        sama


    • Perustallaaja

      Minulla kanssa tuo sama ongelma kun lataan jotain sovellusta muuten menee normaalisti mutta lopussa kun asentaa sovellusta tulee näytölle lukemaan
      "Virhe
      Sovellusta ei voi asentaa
      oletusasennussijaintiin"
      Että mikä konsti siihen nyt auttaisi?

      • Perustallaaja

        Ennen kyllä normaalisti latasi mutta ei enää.


    • Tehdasasetusten palautus.

    • Perustallaaja

      Miten tehdasasetukset palautetaan?

      • Laitteen asetuksista varmuuskopioi ja palauta kohdasta.


      • Perustallaaja
        vapunen kirjoitti:

        Laitteen asetuksista varmuuskopioi ja palauta kohdasta.

        Minulla ei näy varmuuskopio laitteeni asetuksista


      • Perustallaaja kirjoitti:

        Minulla ei näy varmuuskopio laitteeni asetuksista

        Kyllä se siellä on jos mallina on S2.


      • Perustallaaja
        Perustallaaja kirjoitti:

        Minulla ei näy varmuuskopio laitteeni asetuksista

        Varmuuskopioi*


      • Perustallaaja
        vapunen kirjoitti:

        Kyllä se siellä on jos mallina on S2.

        Aijaa minä en huomannyt että tällä palstalla puhuttiin S2 mallista. Kun itselläni on tuo S4 mini.


      • Perustallaaja
        vapunen kirjoitti:

        Kyllä se siellä on jos mallina on S2.

        Mutta pystyykö S4 mini mallista palauttamaan tehdasasetukset?


      • Perustallaaja kirjoitti:

        Mutta pystyykö S4 mini mallista palauttamaan tehdasasetukset?

        Ahaa. Tuossakin se on samassa kohdassa kuin S2 mallissa mutta Tilit paikassa.


      • bug
        Perustallaaja kirjoitti:

        Varmuuskopioi*

        Poistuuko puhelimesta niinku esimerkiksi pelit


      • bug kirjoitti:

        Poistuuko puhelimesta niinku esimerkiksi pelit

        Kaikki poistuu.


      • bug
        vapunen kirjoitti:

        Kaikki poistuu.

        Poistuuko myös clash of clans pelin tiedot ja edistyminen


      • bug kirjoitti:

        Poistuuko myös clash of clans pelin tiedot ja edistyminen

        Kyllä ellei ne ole kortilla.


      • bug
        vapunen kirjoitti:

        Kyllä ellei ne ole kortilla.

        Mä saan ihan kohta kortin niin sitten teen sen


      • bug
        vapunen kirjoitti:

        Kyllä ellei ne ole kortilla.

        Mä saan ihan kohta kortin niin sitten teen sen



      • bug

      • bug kirjoitti:

        Eli jos siirrän sen kortille ja palautan tehdasasetukset niin kaikki edistyminen säilyy

        Lue tuo linkin ohjeet. Siinä kerrotaan.


      • bug
        vapunen kirjoitti:

        Lue tuo linkin ohjeet. Siinä kerrotaan.

        Kiitti


      • bug
        vapunen kirjoitti:

        Lue tuo linkin ohjeet. Siinä kerrotaan.

        Mulla on niin kova ongelma siinä oletusasennussijainnissa et ei toimi ees toi delete dump ja kännykkään Samsung Galaxy Core Plus. Luulen että ainoo vaihtoehto on tehdasasetusten palautus.


      • bug kirjoitti:

        Mulla on niin kova ongelma siinä oletusasennussijainnissa et ei toimi ees toi delete dump ja kännykkään Samsung Galaxy Core Plus. Luulen että ainoo vaihtoehto on tehdasasetusten palautus.

        Alkaa joo olemaan.


      • bug
        vapunen kirjoitti:

        Alkaa joo olemaan.

        Nyt tajuan! Sovellusten pakotettu lopettaminen johtaa niihin virheisiin kun ne on aktiivisia. Siinähän varotetaan siitä. Sit ku alkaa toimimaan niin ei kannata tehdä pakotettua lopetusta sovelluksille.


      • OngelmaLapsi
        Perustallaaja kirjoitti:

        Mutta pystyykö S4 mini mallista palauttamaan tehdasasetukset?

        Kakkaa koko oletus asetukset ei toiminu *#9900# dumppi eikä tehdas asetukset...


    • sgs2 plus

      Mulla ei ainakaan toiminut tuo delete pump. mitä teen?

      • bug

        Mullakaan ei toimi delete pump


      • bug
        bug kirjoitti:

        Mullakaan ei toimi delete pump

        Jos poistuu niin en uskalla palauttaa tehdasasetuksia


    • toimii1

      Itsekin painin saman ongelman kanssa, mutta tässä helppo ratkaisu ongelmaan! Oletusasennussijainti tarkoittaa sitä, mihin asennus ollaan tallentamassa (laite, SD-kortti..). Ja Instagram on asetettu tallentumaan SD-kortille! Eli jos puhelimessasi ei ole SD-korttia (muistikortti), tallennus ei onnistu. Kortti puhelimeen ja uusi latausyritys: heti toimii! :)

    • pettynyt97

      Ootteko saanu tomimaan ku mulla on sama ongelma samsun galaxy s2 plussalla. :(

    • SG ACE 3

      Yritin noita kaikkia,paitsi tehdasasetusten palauttamista.Ei mikään toimi stna

    • Sitten se palautus.

    • ääöiö

      Mul on myös s2 ja näyttää samaa :(

    • hape2

      Ihan paras neuvo (tässä palstalla aiemmin, kiitos!) Samsung Galaxy S2 päivitysongelmiin kun puhelin ei enää suostu lataamaan mitään muistin tilan puutteen vuoksi tai sen oletussijainti ongelman vuoksi:

      Avatkaa numeronäppäimistö ja kirjottakaa sinne *#9900# ja sit aukee sivu niin siitä toiseksi ylin, toimii.

    • iloinen kännykkäfani

      Mun piti laittaa tehdas asetuksista ja nyt on hyvä

    • epätietoinee

      mistä johtuu ladattaessa play kaupasta asennusvaiheessa virhe 24

    • Kalevi miettii

      Wow!! Olipas MAINIO muistitilan vapautusvinkki täällä viestiketjussa edellä s2:lle. Eli

      - avaa puhelimen numeronäppäimistö
      - kirjoita puhelinnumeroksi *#9900#
      - valitse aukeavalta sivulta toiminto Delete dumpstate/logcat (toiseksi ylin toiminto tässä puhelimessa)

      Minulla on aiemmin ollut tuota muistiongelmaa s2:ssa. Kun vapaan muistitilan määrä putoaa 200 Mtavuun, sovellusten päivityksiä on vaikea saada läpi. Aiemmin vapautin muistia esim. toiminnolla Asetukset - Sovellusten hallinta ja menemällä erikseen jokaiseen sovellukseen ja vapauttamalla siellä kaiken välimuistitilan. Kun sain vapaan tilan määrän yli 300 Mtavuun, päivitykset onnistuivat. Mutta kun tein tuon ylläolevan tempun, puhelimen vapaa muistitila kasvoi nyt kerralla arvosta 217 Mtavua arvoon 718 Mtavua! Se on valtava lisäys!

      Kokeilkaa ihmeessä tätä temppua! Tehdasasetusten palautus toimii myös, mutta kyllä tämä on paljon nopeampi ja yksinkertaisempi. Kiitokset vielä vinkin esittäjälle!

      • bergling

        Mul ei toiminu :(


      • Voittekokertoo
        bergling kirjoitti:

        Mul ei toiminu :(

        Tiedättekö että jos saa uuden puhelimen ni säästyykö pelin edistys jos lataat jonkun pelin mikä oli vanhassa puhelimessasi


      • yfjyjfyjfjyf
        Voittekokertoo kirjoitti:

        Tiedättekö että jos saa uuden puhelimen ni säästyykö pelin edistys jos lataat jonkun pelin mikä oli vanhassa puhelimessasi

        Play-kaupasta löytyy sovelluksia luurin sovellusten varmuuskopiointiin. Helium toimii muun muassa ilman roottia ja sillä saa pelien tallennukset talteen.

        https://play.google.com/store/apps/details?id=com.koushikdutta.backup


    • Ei säästy.

      • Ellei ole sellainen peli mihin kirjaudutaan tunnuksilla. Niissä voi olla automaattinen tallennus.


      • voittekokertoo
        kannyman kirjoitti:

        Ellei ole sellainen peli mihin kirjaudutaan tunnuksilla. Niissä voi olla automaattinen tallennus.

        Entä jos kirjautuu niissä peleissä facebookin kautta sisään


      • entäsitte
        voittekokertoo kirjoitti:

        Entä jos kirjautuu niissä peleissä facebookin kautta sisään

        Tai siis jos niissä peleissä voi kirjautuu facebookkiin, ja olet vanhankin puhelimen pelissä kirjautunut facebookkiin


    • haloooo

      Tiedättekö jos siirtää sovellukset sd kortille vanhassa puhelimessa ni jos siirtää sd kortin uuteen puhelimeen ni onko sovellukset siinä?

    • Halooo

      Kyllä säilytvät pelisi kunhan kirjaudut sisään olemassaolevalle tilille uudella kännykälläsi.

    • hhdvg

      Mee numeron kirjotus juttuun ja kirjota *#9900# ja aukee valikko josta painat deletedumpstate/logcat. Toimii joillakin sovelluksilla.

    • Tolijake

      No,miksi mulla tulee tuon #9900# jälkeen tiedote Yhteysongelma tai virheellinen MMI-koodi???Ja laatikko jossa ok jota pitää painaa.Se loppuu siihen.

      • Kalevi_miettii

        Annoit väärän koodin. Katso edeltä oikea koodi.


      • Ongelmia

        Mulla pystyy jotain sovelluksia ladata mutta ei kaikkia. Sanoo sen ei voida asentaa oletussijaintiin. Itselläni ei ole SD-korttia koska muuten taas sanop että virheellinen SD-kortti :(


    • jiiuuuuuuuu

      Voiteko kertoa mikä on tehdas asetuksista mulla ei ole mitään tehdas asetusta ja kun oon jo pitkään yritäny ladata fifa 15 Com painon

      • kaikkipoistuusiitä

        On ne siellä asetuksissa. Se palauttaa alkuperäiset asetukset.


    • BoredForThat

      Minulla on kuulkaas tuo sama ongelma ja mulla on S3,ei hajuakaan mitä on tapahtunut,tarvin APUA :(

      • lueketjua

        Tehdasasetusten palautus auttaa.


    • Jdksjsvs

      Joo siis mul oli sama ongelma kunnes huomasin et miä en muistanu laittaa sd korttii takas, ku otin pois kerran sen, ni heti ku laitoin takasin anto ladata sovelluksii. Eli kannattaa laittaa sd kortti jos ei oo

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe