Hajuvesi kauppoja netissä

Hajuvesi

Minulla olisi tarkoituksena ostaa eräs hajuvesi,mutta se maksaa kicksissä ja stokkalla 85e, joka on minusta aika kallis, joten mietin, että olisiko netissä hajuvesikauppoija joista voisi saada kyseisen hajuveden hieman halvemmalla. Kertoisitteko nettisivuja,joista voi tilata hajuvesiä ja jos on, niin myös kokemuksia sivuilta jotka myyvät hajuvesiä? Olen kuullut että netistä saisi hajuvesiä halvemmalla :). Kiitos.

41

14372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noora211

      Parfuumi.fi , siellä on jotain hajuvesiä paljon halvemmalla.

    • blaooxa

      strawnerrynet.com

      • do not order

        Strawberrynet myy väärennöksiä. Älä missään nimessä tilaa sieltä mitään.


      • eitodellakkaanfeikkejä

    • paras3

      fragranceX.com

      • ei enää

        FragranceX.comista tilattaessa postimaksu jo yhdelle tuotteelle 15,94€ ja lisäksi vielä tullimaksut päälle. Paras varmaan ostaa tuoksut Suomesta ja tukea näin suomalaisia yrityksiä.


      • k88k
        ei enää kirjoitti:

        FragranceX.comista tilattaessa postimaksu jo yhdelle tuotteelle 15,94€ ja lisäksi vielä tullimaksut päälle. Paras varmaan ostaa tuoksut Suomesta ja tukea näin suomalaisia yrityksiä.

        http://www.nordicfeel.fi ruotsalainen liike jossa hyvä valikoima.


    • B-O-Y
      • aina ei kannata

        Kannattaa huomioida tullimaksut tilattaessa Cheapsmellsistä. CheapSmells sijaitsee Guernseyssä, joka ei kuulu EU:n. Jos tilaus ei ylitä toimituskuluineen 22 euroa, ei veroa tarvitse maksaa. Jos ostaa enemmän kuin 22 euron arvosta, tulli perii 24 prosentin arvonlisäveron. Esimerkiksi hajuvesi postikulut = 50 euroa, josta summasta peritään arvonlisäveroa 12 euroa.

        Cheapsmellsin sivuilla lukee näin:

        Due to international aviation regulations, we cannot send certain beauty products by Airmail to Finland eli kansainvälisten ilmailumääräysten takia emme voi lähettää tiettyjä kosmetiikkatuotteita lentopostina Suomeen. Tietyt kosmetiikkatuotteet = hajuvedet, kynsilakat, aerosolit ja partavedet. Muut kosmetiikkatuotteet tulevat tavallisena lentopostina.


      • halvathajut
        aina ei kannata kirjoitti:

        Kannattaa huomioida tullimaksut tilattaessa Cheapsmellsistä. CheapSmells sijaitsee Guernseyssä, joka ei kuulu EU:n. Jos tilaus ei ylitä toimituskuluineen 22 euroa, ei veroa tarvitse maksaa. Jos ostaa enemmän kuin 22 euron arvosta, tulli perii 24 prosentin arvonlisäveron. Esimerkiksi hajuvesi postikulut = 50 euroa, josta summasta peritään arvonlisäveroa 12 euroa.

        Cheapsmellsin sivuilla lukee näin:

        Due to international aviation regulations, we cannot send certain beauty products by Airmail to Finland eli kansainvälisten ilmailumääräysten takia emme voi lähettää tiettyjä kosmetiikkatuotteita lentopostina Suomeen. Tietyt kosmetiikkatuotteet = hajuvedet, kynsilakat, aerosolit ja partavedet. Muut kosmetiikkatuotteet tulevat tavallisena lentopostina.

        ei pidä paikkaansa oon tilannut tuolta v 2014 ja hyvin homma pelitti sen puljun nimi on muuten nykyään allbeauty.com


    • tuoksujnee

      Hei, Onkohan enää kauppoja Euroopan alueella josta voisi tilata halvemmalla. Vaikuttaa että Fragrancex tai Cheapsmellsista tilatessa tulee alvi ja tullimaksuja. Olisin kiinnostunut Diorin tuoksuista mistä ootte hankkineet niitä edullisemmin?

    • 12333

      parfyymi.fi:stä ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta netissä sitä on kehuttu, nopea toimitus, edullinen ja ei tullimaksuja. Strawberrynetistä tilattaessakin pitää ainakin tehdä joku tulliselvitys, ja kenties myös maksaa jotain ylimääräistä jos tilauksen arvo yli 22 euroa.

    • netuja

      Mulla on ollut kokemuksia parfyymi.fi sekä www.perfume.fi kanssa. Perfume.fi:sta tuli tavarat seuraavana päivänä. Suomalainen yritys. Suosittelen molempia.

      • Hulmuharja

        Hajuvesi.fi on luotettava ja nopea suomalainen yritys. Ei toimitusmaksua. Sieltä löytää myös muita kauneudenhoitoon liittyviä tuotteita. Tuoksuissa paljon erkoistarjouksia jolloin voi säästää jopa 50-70 % hinnoista. Tyytyväinen.


    • koloppö

      www.muotijakauneus.net osotteesta löytyy listattuna niitä verkkokauppoja hajuvesille.. Oon tilannut pari kertaa strawberry.netistä

    • pppppppp3

      Ennen sai JT Beauty Outletista, mutta ton posti jutun takia ei enaan..

    • tepsu2

      http://www.maxjoacimcosmetics.com/shop.htm
      Tuossa ihania suomalaisia tuoksuja! Tilasin Finlandeolin joka on koivunvihtaa ja saunan tuoksua, sekä Possesedin joka on vanilijaa, toffeeta, lämmin tuoksu. Tosi erilaiset ja hienot! Maksoin ennakkomaksulla, niin sain postikuluitta.

    • 1tanja1

      Premiere.fi, hyvä valikoima ja edulliset hinnat!

    • kat111
      • ssma

        hajuvesi.fi on luotettava hajuvesikauppa. Hain juuri postista Lanvinin Arpegen, jota ei oikeastaan mistään muualta löydykään, kun netistä. Sain 100 ml Arpegea hintaan 45.90 e postikuluineen. Edellinen tilaus oli jostain muualta, mutta 30 ml maksoi melkein saman verran kuin 100 ml. Suosittelen.


    • ssma

      hajuvesi.fi on luotettava hajuvesikauppa. Hain juuri postista Lanvinin Arpegen, jota ei oikeastaan mistään muualta löydykään, kun netistä. Sain 100 ml Arpegea hintaan 45.90 e postikuluineen. Edellinen tilaus oli jostain muualta, mutta 30 ml maksoi melkein saman verran kuin 100 ml. Suosittelen. Lisäys vielä, että lasku tulee puhelimeen ja sähköpostiin. Ei tarvitse maksaa ennakkoon. Tuoksu on oikea, ei mikään feikki.

      • ukkipappa

        Ruotsalainen kauppa näytti olevan tämä hajuvesi.fi, harmi valikoimista puuttuu Chanelin miesten tuoksut, parfyymi.fi ja nordicfeel.fi samoin ruotsalaisia, kahdesta viimeisestä ole tilannut useamman kerran, hyviä kauppoja noi ruotsalaiset.


    • tiiri

      Victoria´s Secretiä näyttää myyvän Asia-putiikki, vaikka hajuvesikauppa ei olekkaan. www.asiaputiikki.fi
      Pieniä matkakokoisia pulloja. Tilasin ja sainkin ne jo.

    • emppu27

      Victoria's Secretiä, Chanelia ja muita löysin ainakin täältä: http://www.emirmall.com/fi/ww/kosmetiikka-ja-tuoksut.html . Paljon hyviä kauppoja briteistä ja sivustosta sain ainakin sellaisen kuvan että kaikki hajuvedet ovat saatavilla Suomeen. Kannattaa toki googlaa kauppojen kokemuksia ennen kuin tilaa mitään, maksut aina kortilla!

    • Nnnnnmmm

      Onko perfume.fi luotettava?

      • akinom

        Tilasin kuukausi sit perfume.fi kaupasta 2 kpl hajuvetta yhteensä 80 €. Sivulla luvattiin 5-8 arkipäivää toimitusta. Maksoin tilauksen heti. En vieläkään ole saanut tuotteita. Olen lähettänyt viestiä asiakaspalveluun, josta luvattiin tarkistaa asian ja pikimmiten oikaista. Mutta ei mitään kuulu. Yritin soittaa sinne asiakaspalveluun, mutta kukaan ei vastaa!!! Joten ai taida olla oikeen luotettava ostopaikka :/


      • tilaajataas

        Olen tilannut kyseisestä kaupasta ainakin viisi kertaa. Toimitus kestää noin 10 päivää, jos tuotteita ei ole heillä varastossa. Kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostilla asiakaspalveluun. Minulle ainakin on vastattu saman päivän aikana. Puhelinaika heillä on ma-pe 14.30-15.30.


      • Demeter4
        akinom kirjoitti:

        Tilasin kuukausi sit perfume.fi kaupasta 2 kpl hajuvetta yhteensä 80 €. Sivulla luvattiin 5-8 arkipäivää toimitusta. Maksoin tilauksen heti. En vieläkään ole saanut tuotteita. Olen lähettänyt viestiä asiakaspalveluun, josta luvattiin tarkistaa asian ja pikimmiten oikaista. Mutta ei mitään kuulu. Yritin soittaa sinne asiakaspalveluun, mutta kukaan ei vastaa!!! Joten ai taida olla oikeen luotettava ostopaikka :/

        Tilasin 15.5. ja paketti oli noudettavissa 26.5. Eli pitää muistaa, että toimitusaika koskee arkipäiviä. Postihan ei kulje lauantaisin ja sunnuntaisin. Hajuvedet olivat pakattu hyvin ja aitoja. Olen tyytyväinen perfume. fi-asiakas.


      • Juueienään

    • 333mary

      http://aroma24.fi nettikaupasta saamiini tuotteisiin ja palveluun olen ollut erittäin tyytyväinen. Sieltä sain esim. hajuveden, jota ei ollut enää missään muualla saatavana, ei edes lentokentillä. Hinnat ovat edullisemmat kuin kaupassa. Tilaus toimitetaan todella nopeasti. Suosittelen!

    • reyeryer

      Ap. Yhdyssanat. Onko vaikeaa, lahopää.

      • IhanPelästyin

        HUH, miten ilkeä viesti - Onko sinulla kaikki ihan kunnossa?


    • On_se_turha

      Niin, muistakaamme ne helvetin tärkeät kielioppisäännöt nyt ja ikuisesti. Joidenkin elämä perustuu vain niiden tuijottamiseen.

    • Helierkki

      Tuotteet edullisia ja laadukkaita, mutta syyttivät asiakaspalautuksen yhteydessä, että olen kokeillut palauttamaani tuotetta. Olkaa tässä suhteessa tarkkoja kun vastaanotatte tuotteita, että ette saa jo valmiiksi käytettyjä tuotteita!!

    • hajustelija
      • liian_pieni_valikoima

        Valikoimat ovat todella pienet, kun valitsee "saatavuus: varastossa". Esim. hermes miesten tuoksuja on vain tdh 125ml parfum refill, ja mitään muuta ei ole myynnissä.
        Keskustan stockalla sen sijaan on laaja valikoima hermeksen miestentuoksuja, ja niitä on heti hyllyssä saatavilla, ja keskustan sokokseltakin löytyy joitakin.
        Guerlainia löytyy pelkkä "habit rouge edt" kun sokoksella ja stockalla sen sijaan on laajat ja hyvät valikoimat guerlain miestentuoksuja heti hyllystä saatavilla.


    • Pipipaali
    • Anonyymi

      Miesten ja naisten hajusteiden tarjoukset 17 €
      myy tärkeimpien tuotemerkkien hajusteita, alkuperäisiä 100 ml: n tuotteita, yli 5000 viitteitä, myynti vähintään erässä 10, azzaro yves st laurent vasemmalla rannalla paco rabane, thierry mugler, nina ricci jne ...
      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      397
      4022
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      218
      1994
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1500
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      155
      1335
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      61
      973
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      125
      937
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe