Doctor Who

Nukkis01

Heiijj
Olen kai tämän maan kovin Doctor Who fani, sillä Tohtori pyörii mielessäni KOKO AJAN! :3 Mutta eipä se minua haittaa. RAKASTAN Mattia, olihan se ensin maailman loppu kun David lähti, mutta kun hankki lisää tietoa, ja tutustui Mattiin.. Siis uuteen Tohtoriin enemmän .. (: Tää jätkä on aivan IHANA!
Asiaa.. :D Onko verkkosivuja, mistä voisi ostaa Doctor Who kamaa & se kama pääsisi ihan Suomeen asti.
Tiedättekö, tai arvailetteko kuka on seuraava, kahdestoista Tohtori? Toivottavasti yhtä komea kuin kaksi aiempaa. (: Mälsää, kun näkee vain Ylen kanavalta ja sivuilta tekstitettynä, eikä nekään ole ajantasalla! Tiedättekö paikkaa, mistä voisi katsoa sarjat silloin kun ne ilmestyvät? Ja mahdollisesti tekstitettynä suomeksi? Kun tälläinen 12 vuotias ei oikein vielä ymmärrä kaikkea. :D
Nukkis01 kiittää!

35

1902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukkis01

      Hei tyypit oikeesti, tähänki paikkaan pitäis saada eloo.. :/

      • täällä on faneja!!

        No täällä sua vuoden vanhempi kans kova fani. Kahdestoista tohtori on ehkä vanha kurttunaama John Hurt! :(
        Matt on paras tohtori oot oikees ja komein. Tennantin lähtö oli mun veljelle kova paikka ku sen mielest se oli paras Tohtori. Mut ny seki fanittaa Smithii.
        Olen piirtänyt varjo piirrustuksia 11:Sta Tohtorista :) niitä on 33


      • PÖÖzöö
        täällä on faneja!! kirjoitti:

        No täällä sua vuoden vanhempi kans kova fani. Kahdestoista tohtori on ehkä vanha kurttunaama John Hurt! :(
        Matt on paras tohtori oot oikees ja komein. Tennantin lähtö oli mun veljelle kova paikka ku sen mielest se oli paras Tohtori. Mut ny seki fanittaa Smithii.
        Olen piirtänyt varjo piirrustuksia 11:Sta Tohtorista :) niitä on 33

        Kahestoista Tohtori on Peter Capaldi


    • <jalajallaijalajala

      Mm. TYYPIT HEI! Tarviin itekki tietoo!

    • Spoileri




      John Hurtin Tohtori on...





      Kahdeksas Tohtori vanhana, hänen suurin rikoksensa oli tuhota Time Lordit.

      • Type40

        timowho, toi John Hurtin Tohtori ei oo 8 vanhana, kato minisode Night of the Doctor, siinä 8 regenereoituu War:iksi


    • Lethbridge-Stewart

      Yhden teorian mukaan John Hurtin esittämä "Tohtori" on alkuperäinen 9. Tohtori, joka menetti oikeutensa Tohtori-nimeen Aikasodan tekosiensa takia.

    • 12vuotiasPETE

      Mäkin oon 12v ja seuraan tohoria! Ittelleni nuo ylen doctorit riittäny eikä hajuakaan ... :/ silti, tervetuloa messiin! :D

    • sarjadiggari

      Tossa pätkässä ois tohtoreina David Tennant ja Peter Davison: https://www.youtube.com/watch?v=i4d-ruAbDBg
      Tässä toisessa taas Paul McGann ja John Hurt: https://www.youtube.com/watch?v=EobSTIc-ywA

      Ensimmäinen on mainio miniepisodi Time Crash vuodelta 2007, joka tuli viikkoa ennen saman vuoden jouluspessua Voyage of the Damned.
      Toinen taas on The Night of the Doctor, joka on prologi vuoden 2013 spesialille The Day of the Doctor.
      Onkohan näitä näytetty edes Ylellä.
      Youtuben automaattitoistolla löytyy muitakin lyhyita spesialeja, aika kieli poskella tehtyjä (kuten sarja tosin muutenkin) mutta osa aika mainioita.

      Mikä tahansa silti on parempaa kuin tällä hetkellä esityksessä olevat paskat.

    • Missy644
    • Surullinen_spoilaaja

      Oon ilkee ja spoilaan teille kaikille (spoilers!) CLARA KUOLEE JAKSOSSA FACE THE RAVEN KU SE YRITTÄÄ PELASTAA RIGSYN! EN TIIÄ TULEEKO SE TAKASIN T.T

      • sarjadiggari

        SPOIL SPOIL.
        Onhan se nyt vielä kahdessa jaksossa tuon jälkeen mukana. Joulujaksossa sit ei, siinä on vaihteeksi River Song.
        Odotan vaan Capaldin poismenoa. Toivottavasti uudentuu jo ensi vuonna.


    • Oswin

      Mitkäs on teidän suosikkijaksoja sarjassa? :3

      • Romanadvoratrelundar

        Aijai niitä on kyllä niin paljo että hankala sanoa...

        Mutta näin muutama mainitakseni;
        Black Orchid (1982)
        The Visitation (1982)
        The Five Doctors (1983)
        The Mind Robber (1968)
        The Happiness Patrol (1988)
        The Talons of Weng-Chiang (1977)
        Horror of Fang Rock (1977)
        City of Death (1979)
        The Next Doctor (2008)
        The Unquiet Dead (2005)
        The Shakespeare Code (2007)
        Voyage of the Damned (2007)
        Vincent and the Doctor (2010)
        Night Terrors (2011)
        The Day of the Doctor (2013)
        Mummy on the Orient Express (2014)
        Last Christmas (2014)
        The Husbands of River Song (2015)


      • ThetaSigma

        Ooo joku muuki tietää klassisen Who:n! Ite en oo kyl kattonu viel klassista kun Robot part 1 ja Spearhead from space part 1, 2 ja 3
        Tilasin just netistä Caves of Androzanin, älä spoilaa :D


    • dwfani

      Mun the end of time,the waters of Mars,Doomsday,Journey's end,tämä 9 kauden päätös hell bent,eleventh hour,name of doctor,midnight,turn left,school reunion,dalek,time of the doctor,the impossible earth/the satan pit,silence in the libary/forest of the dead,the time of angels/flesh and stone.
      Tossa oli jotain mitä tuli mieleen.Jäi varmana jotain hyviä jaksoja kirjoittamatta.

    • dwfani

      Pakko kysyä mikä on teidän top 3 uusista tuotantokausista?!
      Mun:3.kausi 3, 2. kausi 5 ja 1.kausi 4

      • dwfani

        tai siis parempi sana olisi uuden sarjan tuotantokausista.


      • Dwonsejuttu

        En oo varma tajusinko mitä kysyit mutta:

        1. 6 kausi
        2. 4 kausi
        3. 5 kausi

        Omat suosikit johtuu lempi hahmoista eli River ja Donna<3


    • sarjadiggari
      • Dwonsejuttu

        Toi on niin paras oon kattonu ainaki 5 kertaa...


    • iamthedoctor

      et oo maan kovin doctor who fani mää oon tosi kova fani tiiän kaikien näytteliöiden nimetki vuodesta 1963 vuodesta 2016 william hartnell patrick trouhthon saatoin kirjottaaa väärin jon perweel tom baker peter davinson colin baker sylvester mcgoy paul mcgann cristopher eccleston david tennant matt smith peter capaldi ja mulla on fani juttuja

    • Dwonsejuttu

      Siis ilmotan teille jos ette tiedä (itse en tiennyt) koska Doctor Who:ta myydään (ainakin) Prismassa 15e ja 2-6 kaudet oli ainakin! Itse ostin heti 4 ja 6 kaudet, mutta haen varmaan myöhemmin lisää;) Olin todella positiivisesti yllättynyt, koska itse en ole kaupoissa törmännyt ja teki päivästä kyllä paljon paremman:) taidan mennä katsomaan nyt 4 kautta, haha ei elämä parempaa vois olla.

      • ThetaSigma

        Uutta sarjaa (2005-) vai vanhaa (1963-1989)?


    • DWfani

      Peter Capaldi lopettaa tohtorina ens jouluna. Uus näyttelijä Jodie Whittaker !!! : )

    • huomaaja-

      ei taida aloittajaa enää aihe kiinnostaa. näin se homma etenee....

    • Scifisti1977

      Juu Tohtori regeneroituu naiseksi sitten. Ensimmäistä kertaa ikinä! Aion kyllä katsella sarjaa edelleenkin. Mua ei tuo sukupuolenvaihdos haittaa. Voi olla ihan hauskakin muutos.

      Mä en ole vielä katsellut 10 kautta enkä muista 7-9. kausistakaan paljoa. Piti oikein katsella uudestaan dvd:ltä 7. kauden jaksot missä Amy ja Rory ovat viimeistä ketaa Tohtorin kumppaneina ja missä Clara tuli Tohtorin kumppaniksi. Ajattelin saman tien kerrata siitä eteenpäin uudestaan kaikki jaksot. Telkusta tosiaan ei ole tullut sarjaa seurattua. 1-7. kaudet löytyy dvd:nä hyllystä englanti -versioina (paitsi 1. kausi). Tilasin juuri pari jouluspesiaali dvd:tä (sen missä on kaikki Matt Smithin jouluspesiaalit ja myös se "The Time Of The Doctor" sekä 2016 jouluspesiaali dvd:n "The Return Of Doctor Mysterio) ja kausien 8-9 dvd:t. Ne kun katselen, niin sit puuttuisi enää se 10.kausi. Se pitää ostaa kun se ilmestyy dvd:nä. Capaldin Tohtorista en ole niin paljoa pitänyt, kuin Tennantista ja Matt Smithistä. Mutta muistaakseni 9. kauden jaksot alkavat jo olemaan aika hyviäkin. 8.kausi oli muistaakseni minusta ihan ok, mutta ei mikään paras. Mutta tosiaan pitää katsella uudestaan. 10.kaudesta olen kuullut, että se oli aika hyvä. Odotan innolla dvd-boksia tai jos se tulee uusintana telkusta sitä ennen, niin pitää katsella sieltä.

      Joka tapauksessa mulla oli tässä vuoden tauko, etten katsellut Doctor Who:ta lainkaan. Se ei enää kiinnostanut niin paljoa. Mutta nyt kun uusi Tohtorin näyttelijä on julkistettu..pitää ehdottomasti kertailla ja katsella sarjaa siihen asti, missä nyt ollaan. Ja odotan uusia jaksoja innolla!

      Kattellaan!

      • Scifisti1977

        Just sain katseltua 8.kauden loppuun ja vau! Ei paha! Olikin parempi kuin muistin. Varsinkin ne pari viimeistä jaksoa eli "Dark Water" ja "Death In Heaven". Missy....eli The Master ja cybermenit! Holy Shit!

        Seuraavaksi olisi 2014 jouluspesiaali "The Last Christmas" ja siitä sitten kauteen 9. On hyvä kun tässä 9.kauden DVD-boksissa on toi 2014 jouluspesiaali, kaikki kauden jaksot tietenkin ja vielä toi 2015 vuoden jouluspesiaali "The Husbands Of River Song". Näköjään 2016 ei sitten tullutkaan muuta Doctor Who:sta, kun se jouluspesiaali "The Return Of The Doctor Mysterio". No kaikki löytyy paitsi vielä julkaisematonta 10. kausi. Se taitaa tulla marraskuun lopussa DVD:nä' ja BluRay:nä. Vois hommat BluRay-boksin tällä kertaa.

        Mut siistiä taas katsella ja innostua Doctor Who:sta!


      • Scifisti1977
        Scifisti1977 kirjoitti:

        Just sain katseltua 8.kauden loppuun ja vau! Ei paha! Olikin parempi kuin muistin. Varsinkin ne pari viimeistä jaksoa eli "Dark Water" ja "Death In Heaven". Missy....eli The Master ja cybermenit! Holy Shit!

        Seuraavaksi olisi 2014 jouluspesiaali "The Last Christmas" ja siitä sitten kauteen 9. On hyvä kun tässä 9.kauden DVD-boksissa on toi 2014 jouluspesiaali, kaikki kauden jaksot tietenkin ja vielä toi 2015 vuoden jouluspesiaali "The Husbands Of River Song". Näköjään 2016 ei sitten tullutkaan muuta Doctor Who:sta, kun se jouluspesiaali "The Return Of The Doctor Mysterio". No kaikki löytyy paitsi vielä julkaisematonta 10. kausi. Se taitaa tulla marraskuun lopussa DVD:nä' ja BluRay:nä. Vois hommat BluRay-boksin tällä kertaa.

        Mut siistiä taas katsella ja innostua Doctor Who:sta!

        Se löytykin se 10.kausi jo dvd - ja bluray -formaattina kahdessa osassa. No ostin kuitenkin sitten molemmat osat DVD-bokseina. Kuitenkin kaikki aikaisemmatkin kaudet ovat hyllyssä DVD:nä. Neljä ekaa jaksoa 9.kaudesta jo katseltu. Eka tuplajakso...vau! Missy, Davros, Dalek, Skaro....! Holy Shit!

        Jatketaan matkaani kohti 10.kauden viimeistä jaksoa ja siten koko uuden sarjan kaikkien kausien, jaksojen ja spesiaalien katselemisen päätökseen. Ja SITTEN odotellaan jouluspesiaali 2017:sta..."Twice Upon A Time":ia!

        Kattellaan!


      • Scifisti1977
        Scifisti1977 kirjoitti:

        Se löytykin se 10.kausi jo dvd - ja bluray -formaattina kahdessa osassa. No ostin kuitenkin sitten molemmat osat DVD-bokseina. Kuitenkin kaikki aikaisemmatkin kaudet ovat hyllyssä DVD:nä. Neljä ekaa jaksoa 9.kaudesta jo katseltu. Eka tuplajakso...vau! Missy, Davros, Dalek, Skaro....! Holy Shit!

        Jatketaan matkaani kohti 10.kauden viimeistä jaksoa ja siten koko uuden sarjan kaikkien kausien, jaksojen ja spesiaalien katselemisen päätökseen. Ja SITTEN odotellaan jouluspesiaali 2017:sta..."Twice Upon A Time":ia!

        Kattellaan!

        Nyt tuli katseltua toi 2016 jouluspesiaali "The Return Of Doctor Mysterio". Oli ihan jees. 9.Kausi oli todella tunteita nostattavan hyvä! Lady Me, Clara, River Song, Missy, Gallifrey...wow! Seuraavaksi heti huomenna aloitan katsomaan 10.kautta! On se hyvä!

        Tilasin muuten klassisen Doctor Who:n "The Beginning" dvd-boksin. Siinä on 1. tohtorin kolme ensimmäistä seikkailua: "An Unearthly Child", "The Daleks" ja "Edge Of Destruction" vuodelta 1963! Ajattelin alkaa seuraamaan vanhaa sarjaakin. Sarjan jaksoja ei ole julkaistu tuotantokausittain, koska kaikkia jaksoja ei ole enää olemassa. Mutta on kaikenlaisia kokoelmia ja bokseja. "The Key To Time" on alkuperäisen Doctor Who -sarjan 16.kausi. Siinä on Tom Baker eli 4. tohtori. Se on myynnissä. Voisin sen joskus ostaa. Kiinnostaa kaikki. Ainakin joitakin tarinoita aion ostaa kaikilta tohtoreilta.

        Mutta ei muutakuin taas kattelemaan Doctor Who:ta!


      • Scifisti1977
        Scifisti1977 kirjoitti:

        Nyt tuli katseltua toi 2016 jouluspesiaali "The Return Of Doctor Mysterio". Oli ihan jees. 9.Kausi oli todella tunteita nostattavan hyvä! Lady Me, Clara, River Song, Missy, Gallifrey...wow! Seuraavaksi heti huomenna aloitan katsomaan 10.kautta! On se hyvä!

        Tilasin muuten klassisen Doctor Who:n "The Beginning" dvd-boksin. Siinä on 1. tohtorin kolme ensimmäistä seikkailua: "An Unearthly Child", "The Daleks" ja "Edge Of Destruction" vuodelta 1963! Ajattelin alkaa seuraamaan vanhaa sarjaakin. Sarjan jaksoja ei ole julkaistu tuotantokausittain, koska kaikkia jaksoja ei ole enää olemassa. Mutta on kaikenlaisia kokoelmia ja bokseja. "The Key To Time" on alkuperäisen Doctor Who -sarjan 16.kausi. Siinä on Tom Baker eli 4. tohtori. Se on myynnissä. Voisin sen joskus ostaa. Kiinnostaa kaikki. Ainakin joitakin tarinoita aion ostaa kaikilta tohtoreilta.

        Mutta ei muutakuin taas kattelemaan Doctor Who:ta!

        Nyt sain katteltua Doctor Who:n 10.kauden loppuun. Olipa taas yllätyksellistä meininkiä! The Master x2..vanhat ja uudet Cybermenit, regeneraatiota ja 1. Tohtori! Nyt kyllä jännään jouluspesiaalia! Hyvä kausi kyllä täytyy myöntää.


    • ThetaSigma

      Vähän hankala kun puhutaan vaan kausista nii välil tietää esim. Season 2 (Classic Who) vai Series 2 (nuwho).
      Onko kukaan samaa mieltä?

    • Anonyymi

      Get Woke, Got Broke kävi melkein tohtorillekin. Onneksi Russell T Davies palaa ohjaimiin, joten ehkä tulevissa kausissa doctor who:sta tulee taas katsomisen arvoista.

    • Anonyymi

      On ollut kovaa puhetta että David Tennant palaisi Doctor Who:n 60v juhlajaksoon/jaksoihin. Se olisi mahtavaa! Vanha käsikirjoittaja Ecclestonin ajalta palaa, mutta tämä uusi tohtori ei mielestäni ollut hyvä valinta. Olisivat vaikka laittaneet rooliin toisen naisen, joka elävöityisi rooliin paremmin. Itse en ole tykännyt Doctor Who:sta muutamaan vuoteen, koska Whittaker ei mielestäni soveltunut rooliin ja sen lisäksi käsikirjoittaja ei mielestäni kirjoittanut kovinkaan mielenkiintoisia/hyviä jaksoja. Ainut poikkeus oli tämä viimeisin kausi 13, oli kiinnostavaa seurata koko kauden jatkuvaa samaa tarinaa.. sellaisia tuotantokausia voisivat tehdä vaikka lisääkin.

      Mutta paras tohtori on ehdottomasti kuudes (Colin Baker), siitä ei pääse yli!

    • Anonyymi

      David Tennant palaa todellakin takaisin tohtoriksi. Loistava uutinen! En ole pystynyt katsomaan kahta viimeistä kautta koska ne ovat olleet niin tylsiä. Saarnaava tekopyhä woketus tuhoaa hyvänkin sarjan ja nämä kaksi edellistä kautta olivat oppikirjaesimerkki siitä. Mutta nyt kun on vanhat tekijät ja Tennant takaisin tohtorina saatan alkaa katsomaan sarjaa uudestaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe