Apua kaipaisin!

g36c?

114

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • g36c?

        Jaa tradesoftista saa halvemmalla kuin milhearista. Tradesoftissa tulee: akku,laturi ja ase 135euroa. Kuinka pitkälle tosta aseesta lentää? Haluaisin vain tietää. :)


      • g36c? kirjoitti:

        Jaa tradesoftista saa halvemmalla kuin milhearista. Tradesoftissa tulee: akku,laturi ja ase 135euroa. Kuinka pitkälle tosta aseesta lentää? Haluaisin vain tietää. :)

        Ehkä 30m tuolla piipulla.


      • g36c?
        finsoft kirjoitti:

        Ehkä 30m tuolla piipulla.

        Voisitko vielä laittaa minkä piipun siihen kannattaisi ostaa jotta lentäisi vähän pidemmälle?


      • g36c? kirjoitti:

        Voisitko vielä laittaa minkä piipun siihen kannattaisi ostaa jotta lentäisi vähän pidemmälle?

        363mm , vaatii jo äänenvaimentimen


      • g36c?
        finsoft kirjoitti:

        363mm , vaatii jo äänenvaimentimen

        Kiitos vastauksesta. Ja vielä,että kuinka pitkälle kun vaihtaa tuon 363mm piipun niin lentää ja onko se tarkempi


      • vertix

        Osta se vaan jos haluat ostaa.


      • g36c?
        vertix kirjoitti:

        Osta se vaan jos haluat ostaa.

        Haluaisin ostaa mutta haluaisin myös, että siitä lentäisi pidemmälle. Eikö niin, että jos vaihtaa tuon piipun 363mm ja vaihtaa jousen esim. 120 niin eikö siitä silloin lennä pidemmälle


    • thykki

      Suosittelisin mielummin tuota g36e, koska pidempi piippu ja lukemani perusteella siinä on isompi akkutila, ja minusta se vain jotenkin on päheemmän näkönen ja ei se maksa kuin 20-30 euroa enemmän. Ja minusta sinun kannattaisi tilata taiwangunista. Ja on ihan luotettava kauppa ja tulee tavarat nopeasti eikä jää tulliin.
      (Nuo kirjoitin siksi että seuraava kysymyksesi olisi ollut että onko taiwangun luotettava) :)

      • g36c?

        Kiitos vain thykki mutta en tilaa muualta kuin suomesta mutta ehkä myöhemmin.


    • thykki

      Taiwangunista tilaaminen on melkein sama asia kuin tilaisi suomesta joten miksi et tilaisi taiwangunista?

      • g36c?

        Voisin tilata vaikka seuraavan aseen sitten taiwangunista mutta nyt tilaan Suomesta.


      • g36c?
        g36c? kirjoitti:

        Voisin tilata vaikka seuraavan aseen sitten taiwangunista mutta nyt tilaan Suomesta.

        Niin,että jos tuohon g36c:en niin vaihtaa piipun 363mm ja vaihtaa jousen tehokkaammaksi vaikka nyt m120 niin kuinka pitkälle siitä lentää?


      • g36c? kirjoitti:

        Niin,että jos tuohon g36c:en niin vaihtaa piipun 363mm ja vaihtaa jousen tehokkaammaksi vaikka nyt m120 niin kuinka pitkälle siitä lentää?

        Teho ei auta kantamassa tässä tilanteessa. Siinä on jo vakiona M110-M120-tason jousi joten sitä ei tartte päivittää.


      • g36c?
        finsoft kirjoitti:

        Teho ei auta kantamassa tässä tilanteessa. Siinä on jo vakiona M110-M120-tason jousi joten sitä ei tartte päivittää.

        Voiko edes kantamaa parantaa tässä aseessa lainkaan?


      • g36c? kirjoitti:

        Voiko edes kantamaa parantaa tässä aseessa lainkaan?

        Pidempi piippu auttaa jonkin verran, kannattaa asennuttaa Tradesoftissa IR-hoppi M-nubilla.


      • g36c?
        finsoft kirjoitti:

        Pidempi piippu auttaa jonkin verran, kannattaa asennuttaa Tradesoftissa IR-hoppi M-nubilla.

        Ajattelin asennuttaa airsoftnurkassa koska se on lähellä minua. Mutta kuinka paljon se pidentäisi matkaa?


      • g36c? kirjoitti:

        Ajattelin asennuttaa airsoftnurkassa koska se on lähellä minua. Mutta kuinka paljon se pidentäisi matkaa?

        Ei onnistu siellä.


    • g36c?

      Luin Airsoftnurkan sivuja ja siellä sanottiin että siellä viritetään.

      • JIHAD!

        IR-hoppi ei ole mikään itsestäänselvyys, että pistetään aseeseen ja tadaa. Sen voi tehdä hyvin tai huonosti. Sen takia ei airsoftnurkkaa.


      • g36c?
        JIHAD! kirjoitti:

        IR-hoppi ei ole mikään itsestäänselvyys, että pistetään aseeseen ja tadaa. Sen voi tehdä hyvin tai huonosti. Sen takia ei airsoftnurkkaa.

        Noh taitaa jäädä tämän aseen osta.


      • JIHAD!
        g36c? kirjoitti:

        Noh taitaa jäädä tämän aseen osta.

        Jaa sen takia, että airsoftnurkan virityspalvelu on paskaa?


      • AloittelevaKiväristi
        JIHAD! kirjoitti:

        Jaa sen takia, että airsoftnurkan virityspalvelu on paskaa?

        Samaa rumbaa sano vielä että olet tilannut kaikki aseesi Proairsoftista niin ihan perus 10v airsoftaaja olet. Eikö tulisi halvemmaksi jos tilaisit taiwangunista, sitten kun siitä jäi rahaa yli koska siellä on halvempaa voit lähettää aseem TradeSoftin käsiin tai AtomAirsoftin käsiin, siellä on laadukas viritys. Jäisi vielä rahaa pariin ES energia juotavaan.


      • g36c?
        AloittelevaKiväristi kirjoitti:

        Samaa rumbaa sano vielä että olet tilannut kaikki aseesi Proairsoftista niin ihan perus 10v airsoftaaja olet. Eikö tulisi halvemmaksi jos tilaisit taiwangunista, sitten kun siitä jäi rahaa yli koska siellä on halvempaa voit lähettää aseem TradeSoftin käsiin tai AtomAirsoftin käsiin, siellä on laadukas viritys. Jäisi vielä rahaa pariin ES energia juotavaan.

        Olen 13v. Ja olen yhden aseen tilannut Proairsoftista. En ole koskaan tilannut ulkomailta eli en tiedä mistä kaikista joutuu maksamaan. Voi olla, että tilaankin taiwangunista jos saisin apuja


      • AloittelevaKiväristi
        g36c? kirjoitti:

        Olen 13v. Ja olen yhden aseen tilannut Proairsoftista. En ole koskaan tilannut ulkomailta eli en tiedä mistä kaikista joutuu maksamaan. Voi olla, että tilaankin taiwangunista jos saisin apuja

        Täältä tulee kyllä apuja, itse voin vaikka avustaa. Kysy lisää ni rupeen sepittämään. (TaiwanGun tilauksesta)


      • g36c? kirjoitti:

        Olen 13v. Ja olen yhden aseen tilannut Proairsoftista. En ole koskaan tilannut ulkomailta eli en tiedä mistä kaikista joutuu maksamaan. Voi olla, että tilaankin taiwangunista jos saisin apuja

        Taiwangunista tilaaminen on yhtä helppoa kuin Suomesta. Hintaero johtuu veroista, en ole asiantuntija niissä. Postikulut ovat ilmaiset Suomeen yli 70€ tilauksissa. Toimitus kestää noin viikon kotiovelle ainakin UPS:n kautta. 6kk tuotevirhevastuuta siellä ei ole mutta jos Atom-airsoftille sen lähetät sille ei ole tarvetta.


      • g36c?
        finsoft kirjoitti:

        Taiwangunista tilaaminen on yhtä helppoa kuin Suomesta. Hintaero johtuu veroista, en ole asiantuntija niissä. Postikulut ovat ilmaiset Suomeen yli 70€ tilauksissa. Toimitus kestää noin viikon kotiovelle ainakin UPS:n kautta. 6kk tuotevirhevastuuta siellä ei ole mutta jos Atom-airsoftille sen lähetät sille ei ole tarvetta.

        Juu tuli vain mieleen,että mistä kaikista joutuu maksamaan? Ja ei kuulemma jää tulliin kiinni onko totta?


      • g36c?
        g36c? kirjoitti:

        Juu tuli vain mieleen,että mistä kaikista joutuu maksamaan? Ja ei kuulemma jää tulliin kiinni onko totta?

        Katselin taiwangunista aseita. Mutta haluaisin tietää mistä kaikista joudun maksamaan.


      • AloittelevaKiväristi
        g36c? kirjoitti:

        Juu tuli vain mieleen,että mistä kaikista joutuu maksamaan? Ja ei kuulemma jää tulliin kiinni onko totta?

        Joudut maksamaan:

        a) Aseesta

        b) Jos aseen hinta on alle 70€ joudut maksamaan postikulut.

        Muusta et joudu maksamaan.

        "Eikö ase jää tulliin?"

        v: Ei jää, itse kauppa on Puolassa, Euroopassa. Eli EU alueen sisäpuolelta ei tule tullimaksuja.

        "Miten valitset UPS rahdin?"

        v: Ennen kun maksat mitään saat valita postitustavan. Kannattaa valita UPS jos haluat tavarasi noin 4-8 vrk.

        "Mikä on UPS?"

        Se on tavaran toimittaja. Kun suomessa toimii Itella koko maapallolla toimii UPS. Muitakin maailmanlaajuisia tavaranvälittäjiä on.

        Kysy lisää jos tulee kysymyksiä.


      • g36c?
        AloittelevaKiväristi kirjoitti:

        Joudut maksamaan:

        a) Aseesta

        b) Jos aseen hinta on alle 70€ joudut maksamaan postikulut.

        Muusta et joudu maksamaan.

        "Eikö ase jää tulliin?"

        v: Ei jää, itse kauppa on Puolassa, Euroopassa. Eli EU alueen sisäpuolelta ei tule tullimaksuja.

        "Miten valitset UPS rahdin?"

        v: Ennen kun maksat mitään saat valita postitustavan. Kannattaa valita UPS jos haluat tavarasi noin 4-8 vrk.

        "Mikä on UPS?"

        Se on tavaran toimittaja. Kun suomessa toimii Itella koko maapallolla toimii UPS. Muitakin maailmanlaajuisia tavaranvälittäjiä on.

        Kysy lisää jos tulee kysymyksiä.

        Kiitos AloittelevaKiväristi. Täytyy katsoa, koska ostan aseen ja minkä ostan.


    • g36c?

      Ja sitten täytyyks sin kirjautuu?:D

      • AloittelevaKiväristi

        Ei täydy


    • g36c?

      Missä maksanne? Oston yhteydessä?

      • AloittelevaKiväristu

        Maksat mitkä? Kyllä sä osaat sieltä tilata se on yhtä helppoo ku suomesta.


    • g36c?

      Missä maksan aseen. Oon tilannut Proairsoftista ja se on tullut postiin ja siellä maksanut vasta. Niin sitä vaan aattelin, että maksanko sen netissä vai missä. Tuleeko koti ovelle? Ja kun ollaan just muuttamassa niin entä kukaan ei oo koton just silloin?

      • AloittelevaKiväristi

        Se tulee koti pvelle, voit tilata sen niin että maksat kotiovella. Sieltä ne poitsut soittaa et onko ketään kotona tunnin päästä? Jos ei ni ne soittaa taas myöhemmin/seuraavana päivänä saman tarinan.


      • g36c?
        AloittelevaKiväristi kirjoitti:

        Se tulee koti pvelle, voit tilata sen niin että maksat kotiovella. Sieltä ne poitsut soittaa et onko ketään kotona tunnin päästä? Jos ei ni ne soittaa taas myöhemmin/seuraavana päivänä saman tarinan.

        Kiitos taas tästä tiedosta. Mutta voiko sen tilata lähimpään postiin ja maksaa siellä?


      • g36c?
        g36c? kirjoitti:

        Kiitos taas tästä tiedosta. Mutta voiko sen tilata lähimpään postiin ja maksaa siellä?

        Onko tietoa siitä?


      • g36c? kirjoitti:

        Onko tietoa siitä?

        Tarkoitatko postiennakkoa? Ulkomailta ei voi tilata postiennakolla. Miksi edes haluat maksaa jälkeenpäin?


      • JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

        Tarkoitatko postiennakkoa? Ulkomailta ei voi tilata postiennakolla. Miksi edes haluat maksaa jälkeenpäin?

        1: Hän tilaa aseen salaa vanhemmiltaa, eikä voi käyttää paypalia.

        2: Hänen vanhempansa eivät halua käyttää paypalia, koska eivät luota.

        3: Hän on naski ja hän haluaa olla mahdollisimman hankala.


      • g36c?
        JIHAD! kirjoitti:

        1: Hän tilaa aseen salaa vanhemmiltaa, eikä voi käyttää paypalia.

        2: Hänen vanhempansa eivät halua käyttää paypalia, koska eivät luota.

        3: Hän on naski ja hän haluaa olla mahdollisimman hankala.

        Jihad! Olen puhunut vanhempien kanssa. Tämä on ensimmäinen tilaus ULKOMAILTA joten haluan tietää ettei tapahdu mitään esim. en saakkaan asetta.


    • g36c?

      Ei kun kysyin vain.

      • g36c?

        Voiko muuten maksaa ihan käteisellä vai täytyykö maksaa kortilla. Ja jos nyt vaikka tilaan g36c:n ja se nyt maksaa sen 100e niin joudunko maksaa mitään enään lisää kun se on minun kotiovella?


      • AloittelevaKiväristi
        g36c? kirjoitti:

        Voiko muuten maksaa ihan käteisellä vai täytyykö maksaa kortilla. Ja jos nyt vaikka tilaan g36c:n ja se nyt maksaa sen 100e niin joudunko maksaa mitään enään lisää kun se on minun kotiovella?

        Et joudu maksamaan muuta, käteenveto, käteinen tai luottokortti käyvät maksutilanteessa.


      • g36c?
        AloittelevaKiväristi kirjoitti:

        Et joudu maksamaan muuta, käteenveto, käteinen tai luottokortti käyvät maksutilanteessa.

        Ok kiitos taas.


      • g36c? kirjoitti:

        Ok kiitos taas.

        Mikäli ei ole jo mainittu kannattaa ostaa myös akku, automaattilaturi ja Guarder kuulia koska postikulut on samat (ilmaiset).


      • g36c?
        finsoft kirjoitti:

        Mikäli ei ole jo mainittu kannattaa ostaa myös akku, automaattilaturi ja Guarder kuulia koska postikulut on samat (ilmaiset).

        Kun kattelin taiwangunia niin en tiedä, että minkä minä valitsen.:D


      • g36c?
        g36c? kirjoitti:

        Kun kattelin taiwangunia niin en tiedä, että minkä minä valitsen.:D

        Mikä noista aseista kannattaa ottaa jota ei tarvii virittää heti ja hinta raja 130e. Aseesta saisi lentää ainakin 50metriä. http://www.taiwangun.com/en/electric-air-soft-guns



      • jokurandom1
        g36c? kirjoitti:

        Voiko muuten maksaa ihan käteisellä vai täytyykö maksaa kortilla. Ja jos nyt vaikka tilaan g36c:n ja se nyt maksaa sen 100e niin joudunko maksaa mitään enään lisää kun se on minun kotiovella?

        Jaa-a selitäppä mulle miten ajattelit maksaa koti-ovella kortilla? meinaakko että ne ottaa jonku kojeen mukaa?


    • AloittelevaKiväristi
      • AloittelevaKiväristi

      • g36c?

      • g36c? kirjoitti:

        Kuinka pitkälle tosta aseesta lentää?

        Kiinalaisissa n. 10cm piippua vastaa 10m kantamaa

        G36C - 25m
        G36K - 35m
        G36E - 50m

        Niin ja tästä ei kauheasti epätieteellisemmäksi voi mennä


      • g36c?
        finsoft kirjoitti:

        Kiinalaisissa n. 10cm piippua vastaa 10m kantamaa

        G36C - 25m
        G36K - 35m
        G36E - 50m

        Niin ja tästä ei kauheasti epätieteellisemmäksi voi mennä

        Kiitos tästä tiedosta.


      • g36c?
        g36c? kirjoitti:

        Kiitos tästä tiedosta.

        En viitti tehä uutta keskusteluu niin laitan tähän. Mitä aseita omistatte ja kuinka pitkälle siitä lentää?


      • JIHAD!
        g36c? kirjoitti:

        En viitti tehä uutta keskusteluu niin laitan tähän. Mitä aseita omistatte ja kuinka pitkälle siitä lentää?

        Huoooh...Sä oot oikeesti rasittava...Osta nyt vaan se geggo, se on ihan tarpeeks "hyvä".


      • mp5k
        g36c? kirjoitti:

        En viitti tehä uutta keskusteluu niin laitan tähän. Mitä aseita omistatte ja kuinka pitkälle siitä lentää?

        Mulla on MP5K, jolla lentää 60 metriä.


      • mp5k kirjoitti:

        Mulla on MP5K, jolla lentää 60 metriä.

        Yhdestä välistä unohtui "sentti"


      • softaajahemmo
        mp5k kirjoitti:

        Mulla on MP5K, jolla lentää 60 metriä.

        Sul on siis galaxy mp5k jonka paketissa lukee 60m vaik se oikeesti ampuu enintään 20m


      • mp5k
        softaajahemmo kirjoitti:

        Sul on siis galaxy mp5k jonka paketissa lukee 60m vaik se oikeesti ampuu enintään 20m

        Mut siin onki 300mm tarkkuuspiippu, IR-hoppi ja tehoja 125m/s. Että trololololo.


    • g36c?
      • JIHAD!

        Lopeta nyt jo. Se sun 50 metrii on ihan helvetisti jollekin tavalliselle kiinarimpulalle. Jos ei se riitä, niin vaihda parempi hoppi.


      • g36c?
        JIHAD! kirjoitti:

        Lopeta nyt jo. Se sun 50 metrii on ihan helvetisti jollekin tavalliselle kiinarimpulalle. Jos ei se riitä, niin vaihda parempi hoppi.

        Taisin löytää itelleni aseen
        http://www.taiwangun.com/en/rk-05-full-metal-boyi

        Kuinka lujaa tuosta lentää? Ja onko edes järkevä ostos?



      • JIHAD!

      • g36c?
        JIHAD! kirjoitti:

        PFFFFFFHHHH!!!! Kyllä se lukee siellä, kuinka lujaa se ampuu!

        JIHAD! en ehkä tiedä kuinka lujaa on 390 fps kun olen aloittelia


      • g36c? kirjoitti:

        JIHAD! en ehkä tiedä kuinka lujaa on 390 fps kun olen aloittelia

        Google: "### feet in meters"


      • ahlamsahlam

        Ei mikään kiinalainen sähkö ammu 50 metriä suoraan paketista.


      • ahlamsahlam
        ahlamsahlam kirjoitti:

        Ei mikään kiinalainen sähkö ammu 50 metriä suoraan paketista.

        Ainakaan mikään alle 140 euron.


      • g36c?
        ahlamsahlam kirjoitti:

        Ainakaan mikään alle 140 euron.

        Voisiko joku kertoa kuinka paljon on 390fps on m/s? Kun en löytänyt netistä.


      • g36c? kirjoitti:

        Voisiko joku kertoa kuinka paljon on 390fps on m/s? Kun en löytänyt netistä.

        Google: "### feet in meters"


      • g36c?
        finsoft kirjoitti:

        Google: "### feet in meters"

        En älyä niistä mitään!


      • g36c? kirjoitti:

        En älyä niistä mitään!

        Google: "390 feet in meters"


      • g36c?
        finsoft kirjoitti:

        Google: "390 feet in meters"

        Kiitos finsoft nyt löysin. 390fps on 118m/s


      • JIHAD!
        g36c? kirjoitti:

        Kiitos finsoft nyt löysin. 390fps on 118m/s

        Mahtavaa! Pieni askel ihmiskunnalle, mutta vaaaaltava harppaus sinulle! Avasit juuri lukuisia mahdollisuuksien ovia elämässäsi!


      • g36c?
        JIHAD! kirjoitti:

        Mahtavaa! Pieni askel ihmiskunnalle, mutta vaaaaltava harppaus sinulle! Avasit juuri lukuisia mahdollisuuksien ovia elämässäsi!

        http://www.taiwangun.com/en/cm-031

        Jos tohon aseeseen laittaa 9.4voltin akun niin auttaako se paljon lähtönopeusteen?


      • JIHAD!
        g36c? kirjoitti:

        http://www.taiwangun.com/en/cm-031

        Jos tohon aseeseen laittaa 9.4voltin akun niin auttaako se paljon lähtönopeusteen?

        Ei se akku vaikuta lähtönopeuteen vieläkään!


      • JIHAD! kirjoitti:

        Ei se akku vaikuta lähtönopeuteen vieläkään!

        Kannattaa ostaa
        AK - Kalash
        M4 - Cyma
        G36 - JG/Cyma


      • {turuk}
        finsoft kirjoitti:

        Kannattaa ostaa
        AK - Kalash
        M4 - Cyma
        G36 - JG/Cyma

        Näin. Tulee ihan mieleen se yks kaveri joka piti oliko 130 viestin palstan, jossa kokoajan pyys neuvoa että minkä ostaa ja mikä on paras ja onk toi hyvä.. Ei ole siitä kuulunut mitään vähään aikaan. Se aloitti Coltista, ja kävi läpi tyyliin kaiken mitä taiwangunista löytyy. Ja siinäkin finsoft koko ajan jaksoi auttaa, en ymmärrä, onko koneesi vieressä kahvinkeitin?


      • {turuk} kirjoitti:

        Näin. Tulee ihan mieleen se yks kaveri joka piti oliko 130 viestin palstan, jossa kokoajan pyys neuvoa että minkä ostaa ja mikä on paras ja onk toi hyvä.. Ei ole siitä kuulunut mitään vähään aikaan. Se aloitti Coltista, ja kävi läpi tyyliin kaiken mitä taiwangunista löytyy. Ja siinäkin finsoft koko ajan jaksoi auttaa, en ymmärrä, onko koneesi vieressä kahvinkeitin?

        Ei ole, joskus jaksaa auttaa, joskus ei. Nilkka nyrjähtäneenä ei voi paljoa muuta tehdä nyt. Tulee myös mieleen se joka väitti että se AEP scorpion ampuu 30m vaikkei antanut todisteita ja ei itse omistanut sitä.


    • ...

      se 390fps on 130m/s

      • airsoftkettu

        fail päteminen. se valitettavasti on 118-119ms.


      • airsoftkettu kirjoitti:

        fail päteminen. se valitettavasti on 118-119ms.

        Jos jalka olisi tasan 30cm pitäisi tuo paikkaansa, mutta kun vaan ei ole.


      • g36c?
        finsoft kirjoitti:

        Jos jalka olisi tasan 30cm pitäisi tuo paikkaansa, mutta kun vaan ei ole.

        Finsoft voisitko laittaa pari linkkiä aseista jota ehdotaisit minulle. Ak, m4, ja gekko. Hinta raja 155e. Eli laittaisit kaikista yhden tai kaksi jos viitteisit.


      • AloittelevaKiöristi
        g36c? kirjoitti:

        Finsoft voisitko laittaa pari linkkiä aseista jota ehdotaisit minulle. Ak, m4, ja gekko. Hinta raja 155e. Eli laittaisit kaikista yhden tai kaksi jos viitteisit.

        Voinko mä laittaa :(?


      • g36c?
        AloittelevaKiöristi kirjoitti:

        Voinko mä laittaa :(?

        Juu voit laittaa. :)


      • g36c? kirjoitti:

        Juu voit laittaa. :)

        Pointtina oli että sinä päätät itse minkä ulkonäöstä tykkäät, laitat sen tänne ja sitten me kerrotaan kannattaako.


    • AloittelevaKiväristi

      Joo, herra g36c? Kirjota itse niitä vaihtoehtoja ton finsoftin periatteen mukasesti. Eli:

      Ak47? - BoyI

      M4 / M16? - Cyma (TaiwanGunissa lukee CM, hyvä lyhenne ....)

      G36C - JIng Gong (TaiwanGunissa kukee JG ehkä....)

      PS eiks Kalasahi oo sama ku BoyI?

      PSS toimiiko teillä toi Taiwangun jos etsit esimerkiksi Electirc Guns mulla tulee no results, onko sama ongelma?

      • AloittelevaKakkaaboy

        Vastaan omaan kysymykseen >:P taiwangun toimii....


      • AloittelevaKakkaaboy

        Vastaan omaan kysymykseen >:P taiwangun toimii....


      • AloittelevaKakkaaboy kirjoitti:

        Vastaan omaan kysymykseen >:P taiwangun toimii....

        Kalash=Dboys=Boyi
        Cyma=CM
        JG=Jing Gong=Golden Bow


      • AloittelevaKiväristi
        finsoft kirjoitti:

        Kalash=Dboys=Boyi
        Cyma=CM
        JG=Jing Gong=Golden Bow

        Golden bow :D kullattu jousipyssy just....


      • AloittelevaKiväristi kirjoitti:

        Golden bow :D kullattu jousipyssy just....

        Ne lopetti vaan sen käytön kun JG:stä tuli brändi. Onhan noita muitakin ihmeellisiä kuten Both Elephant ja Unicorn Hobby Corporation.


      • g36c?
        finsoft kirjoitti:

        Ne lopetti vaan sen käytön kun JG:stä tuli brändi. Onhan noita muitakin ihmeellisiä kuten Both Elephant ja Unicorn Hobby Corporation.

        Niin voisitteko linkata jos voittisitte jokaisesta noista yhden tai kaksi asetta. Päättäisin niistä sitten.


      • g36c?
        g36c? kirjoitti:

        Niin voisitteko linkata jos voittisitte jokaisesta noista yhden tai kaksi asetta. Päättäisin niistä sitten.

        Hinta raja on 155e


      • AloittelevaKiväristi
        g36c? kirjoitti:

        Hinta raja on 155e

        No ok..... Tulee noin 14.00 tänne....


      • AloittelevaKiväristi
        AloittelevaKiväristi kirjoitti:

        No ok..... Tulee noin 14.00 tänne....

        M4 vaihtoehdot:

        - http://www.taiwangun.com/en/cm-002a1-full-metal-cm
        - http://www.taiwangun.com/en/cm-009-full-metal-cm
        - http://www.taiwangun.com/en/cm002-full-metal-cm

        Kaksi viimeistä asetta menee yli budjetin. Noista ottaisin alimmaisen jos itse olisin tässä tilanteessa.

        G36C vaihtoehdot:

        - http://www.taiwangun.com/en/608-4-jg-2
        - http://www.taiwangun.com/en/608-kve-jg
        - http://www.taiwangun.com/en/replika-608-ce-jg
        - http://www.taiwangun.com/en/608-5-jg

        Noita on siellä vielä jonkun verran en jakanut kaikkia linkittää. Itse ottaisin toisteksi alimman.

        AK47, vihdoin:

        - http://www.taiwangun.com/en/rk-02-full-metal-boyi
        Tuon saa myös kiinteällä perällä, itse tykkään tosta enemmän.

        - http://www.taiwangun.com/en/rk-10-boyi

        Siellä on vielä pari muutakin AKta jota en linkannut koska kaikki ne näytti samanlaisilta....

        Itse ottaisin jälkimmäisen M4 tästä taulukosta.


    • moi45346

      onks noi hinnat eurois?

      • AloittelevaKiväristi

        Sielt ylökulmasta pitää painaa englannin lippua ni sitten ne on euroissa.


      • AloittelevaKiväristi kirjoitti:

        Sielt ylökulmasta pitää painaa englannin lippua ni sitten ne on euroissa.

        Gekoista kannattaa ostaa vain perusmallit 608, 608-2 ja 608-4. Noita AK-74-sarjalaisia on sen verran monta että g36c? sais valita itse mistä tykkää.


    • alviolvi

      Eikö ne verotkin ,siis alv. pidä maksaa vielä sen tavaran ja (mahdollisten)toimituskulujen hinnan lisäksi?

      • alvviolvi

      • {turuk}

        Taas tietäjä liikkeellä puhumassa absoluuttista totuutta :) Arvonlisävero ei ole sama asia kuin kaikki verot mitä löytyy. Mutta suomessahan on alvit airsoft-tavarassa ja puolassa on tuo vero otettu pois ainakin kyseisen tavaran hinnasta. Edelleen, näin minä sen käsitän. Jos en vielä ole puhunut, suosittelen ostamaan gekon. Käy vähän kaikkiin setteihin, paitsi venäjän. Periaatteessa. Mutta kuitenkin aloittelijalle G36 yli Coltin.


    • alviolvi
      • Toimii, saatta toki räjäyttää Kim jong unin kahvikupin...


      • alviolvi
        finsoft kirjoitti:

        Toimii, saatta toki räjäyttää Kim jong unin kahvikupin...

        Eli siis toimii?


      • g36?
        alviolvi kirjoitti:

        Eli siis toimii?

        Anteeksi,että nostin tämän taas ylös. Mutta tuli mieleen, että onko paino rajaa? Jos tilaan aseen akun, akkulaturin, kuulia, ja muuta tarvittavaa. Jos on joku paino raja ja se ylittyy niin mitä siitä joutuu maksamaan?


    • dwer3

      Mikä vitun paino raja? mitä sä selität. Ei ole. Maksat enemmän jos isoja kasoja tilaat. Joissain paikoissa on.... mitä mä sulle selitän. Ota itse selvää.

      • g36c?

        Tarkoitan sitä,että jos ostokseni maksaisi,vaikka 5kg niin tuleeko siitä jtn lisämaksua.


      • g36c? kirjoitti:

        Tarkoitan sitä,että jos ostokseni maksaisi,vaikka 5kg niin tuleeko siitä jtn lisämaksua.

        Ei, voit tilata vaikka 30kg kuulia ja postikulut on Taiwangunista samat.


    • veksu

      Kannattaa katsoa Gunfire niminen kauppa. Sielä saa pari eroa halvemmalla kuin taiwangunista ja pätee samat jutut eli yli 70e tilauksiin ilmanen posti. Itse tilasin maanantaina (6.1) mutta ei ole vielä tullut. Torstaina tuli sähköpostiin GLS:n seuranta numero. Tällä viikolla pitäisi paketin tulla. Ja tilasin ton JG:n gekon. Pistän tänne arvioitani aseesta.

    • Jolotus69

      Mitä jos sä kävelivät kauppaan ja sanoisit "mikä ois hyvä alotus ase?" kauppias tietää. Ainakin näin se toimii proairsoftissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe